Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 18 000
до 40 000
руб.
OMNINET is the company behind the software product “OMNITRACKER”.
Our customers are mainly medium and large sized enterprises across Europe and CIS Countries.
Some Russian references are: Rolf Group, Yandex Money, Sportmaster, ProBusinessBank, Bank Saint Petersburg, Alfastrahovanie, MICEX, Saint Gobain, Autospetscenter, Metrotelecom and many more.
The office of OOO “OMNINET” is located in Moscow at Smolensky Passage. OOO “OMNINET” covers the Russian and CIS market and distributes the OMNITRACKER software via an established Partner Channel of known system integrators.
To strengthen our Moscow-team, we are looking for a motivated personal assistant who can assist directly the General Director.
OMNINET offer you a future perspective!
Job description:
Back office functions (70%):
Contract creations (new customers) & Maintenance renewals (existing customers);
Monthly invoicing (receivables & payables);
Credit & Collection;
Administration (post, bank, letters, etc.);
Sales functions (10%):
Call leads & arrange demo’s (need to understand our SW for this, this might be difficult);
Assistance in replying to tenders;
Create Quotations;
Assist in organizing fairs;
General functions (20%):
Booking flights, hotels, etc;
Expense follow;
Event organization;
General Assistance to the General Director
Profile:
You speak very good English
Precise;
Good administration, good overview, task list experienced;
Assertive;
Word & Excel & Outlook;
Knowledge of “1C” is a plus
Strong interest for IT, specifically software oriented;
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 100 000
руб.
Рассматриваем резюме только на русском языке.
Требования:
Женщина/Мужчина от 25 до 35 лет, высшее образование (МГУ, МГИМО МГЛУ, или воен.университет)
Презентабельные внешние данные
Опыт работы в должности бизнес-ассистента от 2-х лет в крупных компаниях(владелец бизнеса, первое лицо) или госструктурах МИД, ПОСОЛЬСТВА ( от 1 го -3-го СЕКРЕТАРЯ ) обязателен!
Знание французского языка - свободно, английский разговорный. ОБЯЗАТЕЛЬНО!
ПК- уверенный пользователь
Обязанности:
Бизнес - переписка с иностранными партнерами.
Посещение и протоколирование всех корпоративных совещаний - аналитика и резюмирование
Контроль личных финансовых расходов руководителя
Планирование рабочего дня руководителя
Организация встреч с иностранными партнёрами, перевод устный/письменный
Организация и планирование бизнес-встреч и личных поездок
Подготовка аналитических и информационных материалов. Выполнение личных поручений руководителя