Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 60 000
до 120 000
руб.
Требования:
Опыт использования СУБД PostgreSQL/Oracle (sql, pl/sql, transactions, triggers, exceptions etc) от 1 года
Отличное знание PL/pgSQL
Глубокое понимание механизмов работы современных СУБД (MVCC, журналирование, построение и использование индексов различных типов и т.п.), транзакционной модели, принципов нормализации и денормализации данных.
Знание (и умение применять на практике) принципов проектирования реляционных БД.
Опыт разработки БД с высокой конкурентной нагрузкой
Пожелания:
Знание (и опыт использования на практике :) паттернов проектирования (design patterns)
Опыт использования unix-like систем
Опыт разработки на C++ (*не plain-C*)
Владение любым скриптовым языком (shell, python, lua, php и т.п.)
Опыт разработки/поддержки высоконагруженных сервисов и/или сервисов 24/7
Опыт использования инструментария postgreSQL (contrib, skytools, plproxy)
Обязанности:
Участие в проекте по разработке MMORPG
Условия:
Офис в центре, рядом с м. Смоленская
Дружный и прочный коллектив, комфортная обстановка, опытные профессионалы в руководстве.
Заработная плата от 60000 руб. до 120000 руб.(максимум по зарплате обсуждается на собеседовании)
Полный рабочий день; 10.00-19.00 (с перерывом на обед)
Оплачиваемое 2х разовое питание в столовой компании (в нашей компании очень вкусно кормят, у нас работают отличные повара!)
Оплата занятий спортом
Компания предоставляет оплачиваемые, каникулярные недели (зима, весна)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 30 000
до 35 000
руб.
Major responsibilities:
Company’s data base updating
Assistance to the Project Leader
Preparing (updating existing) lists for new searches for different positions
Building relationships with clients; Interact with clients and candidates
Telephone communication - collecting data over phone on daily basis; headhunting - identifying and approaching suitable candidates;
Perform general clerical and other administrative duties, oversee all aspects of general office coordination
Conduct research, compile data and prepare papers for consideration and presentation to the Country Manager, Managing Partners and Senior Managers
Set up and coordinate meetings and interviews, make travel arrangements
Completing a search of the candidate database to find the right person for the employer’s vacancy;
Receiving and reviewing applications, managing interviews and short-listing candidates;
Requesting references and checking the suitability of applicants before submitting their details to the employer;
Briefing the candidate about the responsibilities, salary and benefits of the job in question;
Preparing CV’s and correspondence to forward to clients in respect of suitable applicants;
Organizing interviews for candidates as requested by the client; informing candidates
Requirements:
Graduate students accepted
Mandatory - Fluent in English (written and spoken)
Computer literate (MS Office)
Experience in telephone sales/advertising would be an advantage
Strong communication skills
Excellent telephone manners - comfortable obtaining information over the phone
Ability to follow oral and written instructions.
About the company:
Based on over 13 years of international recruitment experience, D & R CONSULTING LTD. is focused on senior specialists within Europe, CIS countries and the Middle East. Our comprehensive client list of some of the world's most reputable multinationals is testimony to our success along with testimonials from some of the most experienced and sought after international managers in the market.
Our reputation is based on the expertise of our consultants in specific industries and functional practices, the rigor of our processes and the passion of our people.
We like to regard ourselves as a flexible and entrepreneurial organisation that will go "the extra mile" in delivering the right person first time, every time! We continually strive to seek ways to improve the quality of the services we provide. We are committed to develop excellence across all aspects of our company and we never become complacent about the level of quality we deliver. Having located our offices centrally in UK, Bosnia & Herzegovina, Romania, Russia, Serbia, Switzerland and UAE, we have completed assignments in Europe, CIS countries, Middle East and Asia.
One of the things that set D & R CONSULTING LTD. apart is the quality of our consultants. All our consultants, whether sector experts or functional specialists, are authorities in their area.
Long Term Relationships are central to our culture and we are able to maximize effectiveness and reduce clients' costs through innovative techniques. Our international database and extensive contact network allow us to remain cost competitive in the contract labor market.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 25 000
до 40 000
руб.
Требуются сотрудники для работы на выставочных стендах компании "Гардиан" - стальные двери. Стенды находятся в крупных торговых центрах Москвы и ближайшего Подмосковья (м.Домодедовская, м.Мякинино, м.Нахимовский пр-т, м.Юго-западная, м.Славянский б-р, Одинцово)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 50 000
до 60 000
руб.
В крупную, стабильную, динамично-развивающуюся компанию, предоставляющую широкий спектр телекоммуникационных услуг, в связи с расширением приглашается Веб-мастер / веб-разработчик.
Требования:
образование высшее, неоконченное высшее;
возраст от 21 лет;
опыт работы от 1 года;
уверенное владение PHP, MySQL, HTML, CSS, JavaScript;
опыт верстки HTML, оптимизации алгоритмов, кода, запросов;
приветствуются: знания jQuery, XML, ActionScript, UNIX-подобных систем;
личные качества: ответственность, пунктуальность, креативность, стремление к самосовершенствованию;
Обязанности:
разработка и поддержка существующих веб-приложений и сайтов компании;
Условия:
работа в крупной российской Интернет-компании;
конкурентная заработная плата (обсуждается с успешным кандидатом);
перспективы профессионального и карьерного роста;
дружный коллектив;
оформление в соответствии с ТК РФ, социальный пакет;
оплата мобильной связи;
график работы 5/2;
м. Волгоградский проспект (5 минут корпоративным транспортом);