Хит недели ... Проект ПКМУ: ,,Про визнання такою, що втратила чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв Украiни вiд 2 грудня 1996 р. No 1446''
___________________________________________ перел╕к код╕в роб╕т (операц╕й, послуг), що зд╕йсню╓ ф╕л╕я або ╕нший в╕докремлений п╕дрозд╕л До заяви додаються документи, перел╕к яких наведений в опис╕, на ___ арк.
Державна митна служба Укра╖ни ЗАЯВА |
Заявник _______________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ | |||||||||||||||||||||||||||
_________________________ | _________________________ | __________________________ | |||||||||||||||||||||||||
________________________________________ орган╕зац╕йно-правова форма (КОД) ________________________________________ код територ╕╖ суб’╓кта господарювання _______________63.40.0____________________ вид економ╕чно╖ д╕яльност╕
(КОД) |
╕дентиф╕кац╕йний код (номер) суб’╓кта господарювання | ||||||||||||||||||||||||||
Банк╕вськ╕ рекв╕зити _________________________________________________________________________________________________ поточний рахунок, МФО, найменування в╕дд╕лення банку | |||||||||||||||||||||||||||
Видати коп╕ю (коп╕╖) л╕ценз╕╖ (сер╕я ____ № ________) на провадження д╕яльност╕ митного брокера видану органом л╕цензування:
"___" ____________ 20__ р. П╕дстава для видач╕ коп╕╖ л╕ценз╕╖ ______________________________________________________ | |||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||
___________________________________________
перел╕к код╕в роб╕т (операц╕й,
послуг), що зд╕йсню╓
ф╕л╕я або ╕нший в╕докремлений п╕дрозд╕л
До заяви додаються документи, перел╕к яких наведений в опис╕, на ___ арк.
„___” ____________ 20__ р. | _______________________ | __________________________ |
Державна митна служба Укра╖ни
ЗАЯВА
Прошу видати дубл╕кат л╕ценз╕╖
на провадження д╕яльност╕ митного брокера
Заявник _______________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________ | |||||||||||||||||||||||||||
_________________________ | _________________________ | __________________________ | |||||||||||||||||||||||||
________________________________________ орган╕зац╕йно-правова форма (КОД) ________________________________________ код територ╕╖ суб’╓кта господарювання _______________63.40.0____________________ вид економ╕чно╖ д╕яльност╕
(КОД) |
╕дентиф╕кац╕йний код (номер) суб’╓кта господарювання | ||||||||||||||||||||||||||
Банк╕вськ╕ рекв╕зити _________________________________________________________________________________________________ поточний рахунок, МФО, найменування в╕дд╕лення банку | |||||||||||||||||||||||||||
Видати дубл╕кат л╕ценз╕╖ (сер╕я ____ № ________) на провадження д╕яльност╕ митного брокера видану органом л╕цензування: "___" ____________ 20__ р. П╕дстава для видач╕ дубл╕ката л╕ценз╕╖ ____________________________________________________ | |||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||
___________________________________________
перел╕к код╕в роб╕т (операц╕й, послуг), що зд╕йсню╓
ф╕л╕я
або ╕нший в╕докремлений п╕дрозд╕л
До заяви додаються документи, перел╕к яких наведений в опис╕, на ___ арк.
„___” ____________ 20__ р. | _______________________ | __________________________ |
Опис документ╕в,
що додаються до заяви про
видачу / переоформлення / видачу коп╕╖ / видачу дубл╕ката
(необх╕дне вид╕лити)
л╕ценз╕╖ на провадження д╕яльност╕ митного брокера
N з/п | Найменування документа | К╕льк╕сть аркуш╕в | В╕дм╕тка про наявн╕сть |
1 | | |
|
2 | | | |
3 | | | |
N... | | | |
| РАЗОМ | | |
„___” ____________ 20__ р. дата | ________________________ | __________________________ |
„___” ____________ 20__ р. дата ре╓страц╕╖ заяви | ________________ | ________________________________ |
В╕дм╕тка про прийняття документу, що п╕дтверджу╓ внесення плати за видачу л╕ценз╕╖:
„___” ____________ 20__ р. дата ре╓страц╕╖ плат╕жного доручення (квитанц╕╖) | _______________ плат╕жна сума (грн.) | _____________ | ________________________________ |
Державна митна служба Укра╖ни
Украина вступила в период овощного импорта. На рынке уже массово продаются турецкие огурцы, на подходе и прочие базовые овощи. Продлить жизнь отечественному продукту можно было бы создав систему овощехранилищ, однако пока власти не размениваются на такие проекты, предпочитая сдавать внутренний рынок импортным конкурентам, пишет издание "Экономические известия".
В украинские порты прибыли зарубежные овощи. Они должны заменить исчерпавшиеся запасы отечественной плодовоовощной
продукции и покрыть потребность граждан в витаминах. По данным экспертов "АПК-Информ: овощи и фрукты", на этой неделе начался массовый ввоз в нашу страну огурцов происхождением из Турции. При этом цены на этот продукт даже с учетом транспортных затрат на треть ниже, чем на украинские огурцы последних партий.
Отечественные традиционные овощи — свекла, картофель, капуста, морковь, лук — пока удерживают абсолютное лидерство на внутреннем рынке, в первую очередь благодаря рекордно низким
ценам на них. Как ранее писали "╕", цена украинских овощей осенью 2011 г. минимальная за несколько последних сезонов. Капуста, которая годом ранее стоила около 15 грн./кг, сейчас отдается по цене около 1 грн./кг, и многие фермеры просто оставляют урожай в поле, поскольку цены на рынке не покрывают себестоимости. Лук стоит менее 2 грн./кг, против 9 грн. годом ранее, картофель отдают по 1,5 грн./кг против 7-8 грн. еще весной. Украинские овощи, которые сейчас отдаются практически по себестоимости, могли бы и дальше
править бал на рынке, если бы аграрии имели возможность их сохранить в товарном виде.
Нынешний сезон — рекордный по объемам урожая овощей — является хорошим шансом потеснить импорт с внутреннего рынка, создав запасы на перспективу. Одного только картофеля фермеры вырастили около 20 млн. т. Однако самое слабое место аграрного рынка, инфраструктура, подвело фермеров и сейчас.
Власти уверяют, что за последний год ситуация радикально улучшилась буквально на глазах.
"За один год в Украине построено на 300 тыс. т овощехранилищ. То есть это позволит нашим овощам не гнить",— сказал премьер-министр Николай Азаров. В то же время и эксперты, и участники рынка смогли лишь подивиться осведомленности премьера, поскольку о таких масштабных проектах больше никто кроме Николая Азарова в стране не знал. В большинстве регионов власти, перед которыми поставлена задача обеспечивать население доступными продуктами и, в частности, овощами накануне выборов, стараются хотя бы улучшить существующие
в регионах мощности по хранению. Так, бюджет Крыма выделил на реконструкцию овощехранилищ 5 млн. грн. "Сделана ревизия более 20 предприятий. Некоторые из них изъявили желание провести определенную работу, например, перейти на регулируемую газовую среду. Поэтому в бюджете Автономной Республики Крым предусмотрено пять миллионов на дотацию реконструкции овощных хранилищ",— сообщил министр аграрной политики и продовольствия Крыма Валерий Кравец. По его словам, мощности существующих на полуострове хранилищ составляют
22-23 тыс. т плодово-ягодной и овощной продукции, а реальная потребность Крыма в два раза больше — 45-48 тыс. т. При этом Крым изначально был оснащен куда лучше других регионов в силу его аграрной специфики, в то время как в других областях дисбаланс между потребностью и реально существующими мощностями по хранению овощей куда больше.
UBR
Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к переконаний, що прийняття нового Митного кодексу позитивно вплине не лише на сегмент зовн╕шньо╖ торг╕вл╕, а й на економ╕чну ситуац╕ю в Укра╖н╕ в ц╕лому. Адже цей документ передбача╓ сутт╓ве спрощення вс╕х митних процедур.
«З прийняттям нового Кодексу прогнозу╓мо актив╕зац╕ю зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та зб╕льшення товарообороту. А в╕дпов╕дно, ╕ зб╕льшення надходжень до державного бюджету» – зауважив Голова ДМСУ.
Адже
останн╕м часом розвиток митно╖ справи стримувалося застар╕лими нормами. Цього року Укра╖на стала повноправним членом К╕отсько╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур. Що означа╓ зобов’язання ╕мплементувати ус╕ ╖╖ норми в нац╕ональне законодавство. Ще до того, як наша держава при╓дналася до Конвенц╕╖, це вже було зроблено у проект╕ зм╕н до ново╖ редакц╕╖ Митного кодексу.
Це компром╕сний документ, який дозволить врегулювати дуже багато нагальних питань. До його розробки
долучилися народн╕ депутати Укра╖ни – члени проф╕льного Ком╕тету ВР, представники Держмитслужби, орган╕в державно╖ виконавчо╖ влади, б╕знес-структур, громадських об’╓днань, п╕дпри╓мц╕, ╢вропейська б╕знес-асоц╕ац╕я, Урядовий уповноважений з питань дерегуляц╕╖.
«Необх╕дно в╕дм╕тити, що новий кодекс м╕стить максимальну к╕льк╕сть норм прямо╖ д╕╖» – каже Голова Держмитслужби.
Цей документ дозволя╓ орган╕чно вир╕шити два блоки вза╓мопов’язаних питань. По-перше, це спрощення та прискорення митних процедур, зменшення впливу «людського фактору» на процес та результат митного оформлення товар╕в. Та наближення процедур митного контролю та оформлення до ╓вропейських стандарт╕в. А в╕дпов╕дно – вих╕д на такий р╕вень, щоб ус╕ митн╕ процедури проходили не б╕льше 4 робочих годин з максимальним його спрощенням, в╕дх╕д в╕д паперово╖ тяганини, м╕н╕м╕зац╕я безпосереднього контакту м╕ж учасниками зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ ╕ посадовими особами митниц╕.
Другий блок питань – це п╕двищення р╕вня ефективност╕ протид╕╖ митним правопорушенням, посилення рол╕ пост-аудиту.
Новий Митний кодекс нада╓ суб’╓кту зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ права зд╕йснювати митне оформлення товар╕в у будь-якому митному орган╕ (на даний час оформлення зд╕йсню╓ться за м╕сцем державно╖ ре╓страц╕╖ суб’╓кта п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ або шляхом процедури погодження зм╕ни м╕сця митного оформлення).
Документ також вводить таке нове поняття як «Компром╕с у митн╕й справ╕». Це встановлення випадк╕в коли при виявленн╕ порушення митних правил товари можуть бути пропущен╕ через митний кордон Укра╖ни до завершення розгляду справи про це порушення. (За умови, що так╕ товари не п╕длягають конф╕скац╕╖ ╕ не будуть потр╕бн╕ надал╕ в процес╕ провадження у справ╕ або у випадку коли декларант сплачу╓ вс╕ податки чи представля╓ гарант╕ю ╖х сплати).
Ще один важливий аспект – повноц╕нне функц╕онування системи анал╕зу ризик╕в, яку також закр╕пив новий Митний кодекс.
Кр╕м того Держмитслужба запропонувала передбачити у Кодекс╕ подання разом з митною декларац╕╓ю т╕льки рахунку або ╕ншого документа, який визнача╓ варт╕сть товару, та декларац╕╖ митно╖ вартост╕.
╤нш╕ документи, необх╕дн╕ для зд╕йснення митного контролю й оформлення товар╕в, декларантом не подаватимуться.
В╕домост╕ про так╕ документи зазначатимуться у ВМД.
Декларант буде зобов’язаний збер╕гати так╕ документи протягом не менше 3 рок╕в та надати ╖х митному органу на його вимогу.
У зв’язку з цим пропону╓ться встановити необх╕дн╕сть страхування митними брокерами власно╖ д╕яльност╕. Страхова сума за в╕дпов╕дним договором страхування не може бути меншою, н╕ж загальна сума податк╕в, як╕ п╕длягають сплат╕ за митною декларац╕╓ю.
Новий митний кодекс також законодавчо закр╕плю╓ загальн╕ засади зд╕йснення електронного декларування товар╕в. Тобто повноц╕нне введення електронно╖ митниц╕. Вже зараз ус╕ма без виключення митницями ведеться митне оформлення товар╕в за електронною вантажно-митною декларац╕╓ю. Його учасниками ╓ 292 п╕дпри╓мства Укра╖ни. А к╕льк╕сть суб’╓кт╕в, допущених до електронного декларування, з початку року зб╕льшилася майже у 20 раз╕в: за 10 м╕сяц╕в 2011 митницями вже оформлено майже 75 тис. електронних документ╕в.
З прийняттям нового Митного кодексу ситуац╕я для б╕знесу буде б╕льш стаб╕льною ╕ прогнозованою. А це – одна з найважлив╕ших складових усп╕шно╖ п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕.
Прес-служба ДМСУ
Американская торговая палата в Украине участвовала в работе над новым Таможенным кодексом. Президент палаты Хорхе Зукоски рассказал о плюсах нового кодекса для международных компаний и на что еще стоит обратить внимание при совершенствовании закона
Начиная с первых дней реализации своих полномочий, управленческая команда во главе с президентом Виктором Януковичем приступила к подготовке новых законодательных инициатив, консолидации отдельных уже существующих
нормативных актов, разработке кодексов, а, главное – к упорядочиванию механизмов законотворчества. Большинство представителей бизнеса согласятся, что разносторонняя и всеобъемлющая нормативно-правовая система является одним из ключевых конкурентных преимуществ для любой страны. Именно поэтому Американская торговая палата в Украине уже многие годы активно работает над усовершенствованием существующей законодательной базы и приведением ее в соответствие с европейскими и международными стандартами. Позитивные результаты
были достигнуты во многих сферах, и новый Таможенный Кодекс Украины является хорошим примером нашей совместной работы.
Законопроект N8130-д "О внесении изменений в Таможенный кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины" был зарегистрирован в Верховной Раде в мае и принят 3 ноября. В общей сложности 274 депутата из 394, зарегистрированных в сессионном зале парламента, в этот день поддержали законопроект, приняв его во втором чтении.
Международные
компании, работающие в Украине, в первую очередь ожидали изменений в следующих аспектах: процедура оценки таможенной стоимости и декларирования товаров, пост-таможенный аудит, процедуры подачи апелляции и существующие таможенные режимы. Именно эти вопросы были в центре внимания Американской торговой палаты, и мы усиленно работали над тем, чтобы они были учтены при подготовке финальной версии закона.
Один из со-председателей Таможенного комитета Палаты – Игор Даньков, старший менеджер
по таможенным и налоговым вопросам компании PwC, ознакомившись с текстом закона, предоставил нам свои комментарии и общую оценку документа. Давайте же посмотрим, чего стоит ждать от нового Кодекса.
Позитивы Таможенного кодекса
Позитивной его стороной является то, что новое законодательство упрощает процедуры таможенной регистрации товаров, делает приоритетным электронное декларирование и является шагом вперед в приведении таможенного регулирования в соответствие с международной практикой,
таким образом открывая новые возможности для участников внешнеэкономической деятельности.
В соответствии с текущим законодательством, оформление товаров находится в ведении таможенных органов по месту регистрации, однако если закон вступит в силу, любой таможенный орган сможет осуществить регистрацию и, таким образом, упростить процедуру и сэкономить время.
Также одна из норм предусматривает, что весь процесс регистрации – с момента предоставления товаров и подачи
декларации – займет всего 4 часа. Более того, установлены правовые основания для функционирования "единого окна" – все документы можно будет подать в один таможенный орган; а также введена ответственность таможенных органов за ущерб, причиненный их неправомерными действиями.
Несовершенства кодекса
Конечно, присутствует и ряд неоднозначных моментов, о которых должен знать бизнес. Например, новое законодательство предусматривает ряд усовершенствований в проверочной деятельности. Это
может быть позитивным изменением только в том случае, если не повлечет за собой усиление фискального давления. Кроме того, концепция предварительного декларирования далека от совершенства и не содержит необходимых механизмов, которые позволят ей эффективно работать.
Еще один момент – хотя концепция «единого окна» очень многообещающая, новый Кодекс оставляет за Таможенной службой право устанавливать места таможенного оформления для отдельных товаров.
Подводя итог,
могу сказать, что новый Таможенный кодекс действительно является шагом в правильном направлении, и даже если президент подпишет его без изменений, эта законодательная инициатива все равно докажет, что правительство способно тесно сотрудничать с бизнес-сообществом в разработке комплексного законодательства.
Вопрос в том, как эта нормативно-правовая платформа будет работать на практике, но в этом контексте единственный совет, который можно дать бизнесу – требовать выполнения норм, поскольку
в противном случае ситуация не изменится.
Таможенный Кодекс Украины, в случае его подписания президентом Януковичем, вступит в силу 1 января 2012 года, за исключением ряда положений, которые требуют нашего дальнейшего обсуждения.
Мы хотим поблагодарить Игоря Данькова за предоставленную аналитику, а также всех членов Таможенного комитета Палаты за участие в продвижении программы реформ, которые способствуют созданию благоприятных условий для ведения бизнеса в
Украине.
Автор: Хорхе Зукоски
газета "Дело"
Новый Таможенный кодекс предусматривает отмену обязательства оформлять товар именно в той таможне, к которому приписан субъект внешней экономической деятельности. Сейчас, чтобы оформить груз в другой таможне, нужно кучу документов и разрешений
3 ноября Верховная Рада проголосовала в целом за законопроект №8130-д, который предусматривает изменения в Таможенный кодекс. По сути изменения на более чем 300 страниц приведут к таможенной реформе. Осталось только, чтобы
президент подписал этот закон.
По словам начальника Киевской региональной таможни Дмитрия Полищука, с 1 января 2012 года (вступают в силу изменения в ТК) субъекты внешней экономической деятельности смогут без лишней бюрократии оформлять товар в какой-либо региональной таможне, а не только в той, к которой они прикреплены.
"Субъект внешней экономической деятельности сможет оформиться там, где он пожелает, не получая никаких писем, согласований, документов", -
заявил сегодня на пресс-конференции зам начальника Киевской региональной таможни Юрий Соколов.
Его шеф Дмитрий Полищук считает, что этот шаг позволит предпринимателям уменьшить затраты на перевозки.
По его словам, после пересечения границы товары можно будет сразу везти по адресу конечного потребителя, "заехав по дороге" в ближайшую таможню для их таможенного оформления.
Дмитрий Полищук считает, что такой шаг создаст конкуренцию между
разными таможнями и облегчит работу таможенникам. Так, в Киевской региональной таможне обслуживается 17 тысяч субъектов внешней экономической деятельности. В этой таможне работает 4 человека, которые только за 2011 год оформили 14,5 тысяч писем-согласований для того, чтобы грузы можно было оформить в другой таможне.
Как сообщил Юрий Соколов, в Евросоюзе любой груз, прибывая в любой из портов еврозоны, считается "очищенным" для любой страны еврозоны.
"Для них
эта норма существует давно и естественна. У нас было намного сложнее: дополнительные затраты на доставку, дополнительные согласования, переаккредитация", - сказал Соколов.
С вступлением в силу изменений в Таможенный кодекс, по его словам, эти дополнительные затраты практически исключаются.
газета "Дело"
ГОЛОВА ДМСУ ╤ГОР КАЛ╢ТН╤К ПРО ПОЗИТИВН╤ АСПЕКТИ НОВО╥ РЕДАКЦ╤╥ МИТНОГО КОДЕКСУ
ДЛЯ СУБ’╢КТ╤В ЗЕД
— ╤горе Григоровичу, як╕ основн╕ аспекти нового Митного кодексу Ви б в╕дзначили як найб╕льш вагом╕ з точки зору позитиву для б╕знесу?
— Новий Митний кодекс з╕брав в соб╕ положення,
як╕ ран╕ше м╕стилися в р╕зних законах та п╕дзаконних актах. Тобто в╕дтепер п╕дпри╓мець в╕дкриватиме один документ ╕ матиме можлив╕сть знайти у ньому повну ╕нформац╕ю про його ╕мпортно-експортну операц╕ю. Та прорахувати, ск╕льки часу йому знадобиться на доставку товар╕в, ╖х митне оформлення, як╕ податки потр╕бно буде сплатити. Новий Кодекс побудований за принципом «максимально╖ прямо╖ д╕╖». В╕н передбача╓ прийняття м╕н╕мально╖ к╕лькост╕ постанов Кабм╕ну та наказ╕в м╕н╕стерств.
— Як зм╕ниться
процес митного оформлення?
— Дуже велику увагу прид╕лено використанню сучасних електронних систем ╕ технолог╕й, як╕ дозволяють скоротити час проходження товар╕в через митницю, м╕н╕м╕зувати суб‘╓ктивний вплив на прийняття р╕шень та зменшити к╕льк╕сть бюрократичних процедур.
Новий Кодекс дозволя╓ використовувати електронне декларування вс╕м бажаючим п╕дпри╓мцям без будь-яких обмежень та у вс╕х митних режимах.
На сьогодн╕ можлив╕сть використовувати
процедуру електронного декларування ма╓ кожен бажаючий, оск╕льки процедура включення до Ре╓стру п╕дпри╓мств, допущених до електронного декларування, ╓ простою та прозорою. К╕льк╕сть таких суб’╓кт╕в зб╕льшилася майже у 20 раз╕в. Якщо на початку 2011 року у Ре╓стр╕ нал╕чувалося 58 п╕дпри╓мств, то на к╕нець жовтня ╖х вже 1229.
На даний час ус╕ма без виключення митницями зд╕йсню╓ться митне оформлення товар╕в за електронною ВМД у митних режимах ╕мпорту, митного складу, магазину безмитно╖ торг╕вл╕ та транзиту, а його учасниками ╓ 292 п╕дпри╓мств Укра╖ни.
З початку 2011 року митницями вже оформлено майже 75 тис. електронних документ╕в, у тому числ╕ 53,5 тис. електронних попередн╕х пов╕домлень, 15 тис. електронних попередн╕х митних декларац╕й та 6,5 тис. електронних вантажних митних декларац╕й.
Для повноц╕нного функц╕онування
«Електронно╖ митниц╕» Президент Укра╖ни доручив центральним органам виконавчо╖ влади запровадити видачу дозв╕льних документ╕в, необх╕дних для зд╕йснення митних процедур, в електронному вигляд╕.
Однак, на жаль, на даний час жодний з 22-х орган╕в державно╖ влади не нада╓ Держмитслужб╕ дозв╕льн╕ документи в електронному вигляд╕.
╤ щодо вичерпного перел╕ку визначених новим Кодексом документ╕в, потр╕бних митниц╕ для митного оформлення. За пропозиц╕╓ю Держмитслужби
у Кодекс╕ передбачено подання разом з митною декларац╕╓ю т╕льки рахунку або ╕ншого документа, який визнача╓ варт╕сть товару, та декларац╕╖ митно╖ вартост╕. ╤нш╕ документи, необх╕дн╕ для зд╕йснення митного контролю й оформлення товар╕в, декларантом не подаватимуться. В╕домост╕ про так╕ документи зазначатимуться у ВМД.
Декларант буде
зобов’язаний збер╕гати так╕ документи протягом не менше 3 рок╕в та надати ╖х митному органу на його вимогу. У зв’язку з цим пропону╓ться встановити необх╕дн╕сть страхування митними брокерами власно╖ д╕яльност╕. Страхова сума за в╕дпов╕дним договором страхування не може бути меншою, н╕ж загальна сума податк╕в, як╕ п╕длягають сплат╕ за митною декларац╕╓ю.
Митним органам також надано право до фактичного ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни приймати окрем╕ попередн╕ р╕шення, зокрема
щодо класиф╕кац╕╖, кра╖ни походження товар╕в, пом╕щення товар╕в в певн╕ митн╕ режими.
Декларант матиме право на внесення зм╕н до митно╖ декларац╕╖ щодо зб╕льшення к╕лькост╕ товар╕в, якщо п╕сля завершення митного оформлення ним самост╕йно виявлен╕ незадекларован╕ внасл╕док допущено╖ помилки товари.
Декларант також може подати неповну декларац╕ю для оформлення товар╕в, якщо в╕н не волод╕╓ точними в╕домостями про товар. Умовою використання такого права ╓ надання
декларантом зобов’язання митному органу про подання додатково╖ декларац╕╖ та необх╕дних документ╕в у строк не б╕льше 30 дн╕в з дати оформлення таких товар╕в.
Час митного оформлення одн╕╓╖ ╕мпортно-експортно╖ операц╕╖ скорочу╓ться з 24 годин до 4 годин.
П╕дпри╓мц╕ матимуть змогу самост╕йно ф╕ксувати в електронних системах митниц╕ дату та час подання ними митно╖ декларац╕╖.
Посадов╕ особи митних орган╕в нестимуть персональну в╕дпов╕дальн╕сть
за порушення строку митного оформлення.
Ще сучасний ╕ загальновизнаний св╕товий шлях до спрощення митного оформлення — право митниц╕ зд╕йснювати митний контроль п╕сля зак╕нчення експортно-╕мпортно╖ операц╕╖ п╕дпри╓мця (тобто пост-аудит контроль).
Маючи можлив╕сть перев╕рити операц╕ю п╕дпри╓мця п╕сля ╖╖ зд╕йснення, товари не затримуються на митниц╕ в оч╕куванн╕ зак╕нчення перев╕рки, а швидко пропускаються.
Запровадження системи управл╕ння
ризиками також дозволя╓ скоротити час митного оформлення товар╕в, п╕двищити ефективн╕сть митного контролю та уникнути безп╕дставних втручань митник╕в в експортно-╕мпортн╕ операц╕╖ п╕дпри╓мц╕в.
Це та ситуац╕я, коли комп’ютер фактично визначатиме необх╕дн╕сть проведення митного огляду, детального анал╕зу вантажу чи в╕дсутн╕сть тако╖ необх╕дност╕. Тобто, значно зменшу╓ться людський фактор ╕ митник вже не може приймати суб’╓ктивне р╕шення на власний розсуд.
Це -
перех╕д в╕д тотального до концентрованого та акцентованого контролю.
— Новий Кодекс запроваджу╓ в Укра╖н╕ спец╕альн╕ спрощен╕ митн╕ процедури для добросов╕сних п╕дпри╓мц╕в?
— Укра╖нськ╕ п╕дпри╓мц╕, як╕ тривалий час працюють на ринку, не мають заборгованостей, не допускають сутт╓вих правопорушень, мають квал╕ф╕кований персонал зможуть отримати статус уповноваженого оператора економ╕чно╖ д╕яльност╕. На даний час функц╕ону╓ обмежений за формою та процедурою застосування
механ╕зм застосування «режиму сприяння при зд╕йсненн╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕». Особи ж, як╕ отримали цей статус, матимуть один ╕з дозвол╕в на спрощення митних процедур; спрощення митного контролю щодо над╕йност╕ ╕ безпеки або спрощення митних процедур ╕ митного контролю щодо над╕йност╕ ╕ безпеки.
Кодекс також дозволя╓ п╕дпри╓мцям самост╕йно обирати митницю, в як╕й вони декларуватимуть товари.
Такий крок, з одного боку, дозволить п╕дпри╓мцям зменшити
витрати на перевезення — п╕сля перетину кордону ц╕ товари можна в╕дразу везти на адресу к╕нцевого споживача, «по дороз╕» за╖хавши до найближчо╖ митниц╕ для ╖х митного оформлення.
З ╕ншого боку — створить «конкуренц╕ю» м╕ж р╕зними митницями. Ми оч╕ку╓мо, що така «конкуренц╕я» сприятиме п╕двищенню р╕вня квал╕ф╕кац╕╖ посадових ос╕б митниць та зростанню показник╕в якост╕ послуг, що ними надаватимуться.
А ще п╕дпри╓мц╕ зможуть не витрачати час на проведення класиф╕кац╕╖
велико╖ к╕лькост╕ р╕зних найменувань товар╕в (як приклад, автомоб╕льних запчастин). П╕дпри╓мець за сво╖м бажанням може задекларувати вс╕ ц╕ запчастини за одним товарним кодом, якому в╕дпов╕датиме найб╕льша ставка мита.
— В новому Кодекс╕ особливу увагу прид╕лено ╕ питанню визначення митно╖ вартост╕.
— Так, визначено вичерпний перел╕к документ╕в, як╕ митниця ма╓ право отримати в╕д п╕дпри╓мця.
Передбачено максимальне використання основного
методу визначення митно╖ вартост╕ – за ц╕ною угоди.
Перех╕д на ╕нш╕ методи ч╕тко регламентовано.
Новий Кодекс встановлю╓ жорстк╕ часов╕ обмеження на вивчення посадовими особами митниць поданих документ╕в та прийняття в╕дпов╕дних р╕шень.
— ╤ щодо боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил.
— Новий Кодекс зв╕льня╓ п╕дпри╓мц╕в в╕д в╕дпов╕дальност╕ за допущен╕ ними ненавмисн╕ помилки.
Також
запроваджено врегулювання питань порушення митних правил на основ╕ компром╕су.
«Компром╕с у митн╕й справ╕» — це нове поняття. Воно означа╓ встановлення випадк╕в, коли при виявленн╕ порушення митних правил товари можуть бути пропущен╕ через митний кордон Укра╖ни до завершення розгляду справи про це порушення. Але це за умови, що так╕ товари не п╕длягають конф╕скац╕╖ ╕ не будуть потр╕бн╕ надал╕ в процес╕ провадження у справ╕ або у випадку коли декларант сплачу╓ вс╕ податки чи представля╓
гарант╕ю ╖х сплати.
Декрим╕нал╕зовано товарну контрабанду, тобто переведено ╖╖ з розряду крим╕нальних злочин╕в до складу адм╕н╕стративних правопорушень.
Скорочено перел╕к вид╕в порушень митних правил та переглянуто стягнення, як╕ застосовуються за ╖х вчинення.
Так встановлено 18 вид╕в правопорушень, за вчинення 5 з яких передбачено стягнення у вигляд╕ конф╕скац╕╖ (для пор╕вняння: старим Митним кодексом було передбачено 27 вид╕в правопорушень,
за 11 з яких передбачено стягнення у вигляд╕ конф╕скац╕╖).
Переглянуто правила вилучення транспортних засоб╕в у зв’язку ╕з порушеннями митних правил. Залишено т╕льки 3 випадки, коли так╕ транспортн╕ засоби можуть бути конф╕скован╕. Це може статися т╕льки коли на них перем╕щувалися заборонен╕ до ввезення в Укра╖ну товари, коли ц╕ транспортн╕ засоби перем╕щувались м╕ж пунктами пропуску, та коли в транспортних засобах спец╕ально виготовлено сховища. В ╕нших випадках транспортн╕ засоби комерц╕йного
призначення вилученню не п╕длягають.
Окр╕м цього з метою недопущення безп╕дставних затримок транспортних засоб╕в, що зд╕йснюють м╕жнародн╕ перевезення вантаж╕в, власникам транспортних засоб╕в нада╓ться право вивантажувати товари на склади тимчасового збер╕гання в зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення без згоди ╕мпортера. На даний час власники транспортних засоб╕в та вод╕╖ ╓ заручниками ╕мпортер╕в, що використовують транспортн╕ засоби як «склади на колесах».
— Окреме
питання — в╕дпов╕дальн╕сть посадових ос╕б митниц╕ .
— Новий Митний кодекс сутт╓во розширю╓ права п╕дпри╓мц╕в в частин╕ оскарження р╕шень, д╕й та безд╕яльност╕ митних орган╕в та ╖х посадових ос╕б.
Новелою Кодексу ╓ визначення правила, за яким шкода, завдана п╕дпри╓мству неправом╕рними д╕ями посадових ос╕б митного органу п╕д час проведення перев╕рки, в╕дшкодову╓ться за рахунок кошт╕в державного бюджету в порядку, установленому законом.
Прес-служба ДМСУ
Внедрение «Электронной таможни», прописанное в обновленном Таможенном кодексе, поставлено под сомнение из-за работы смежных с таможней госструктур, которые не используют электронных документов
Таможенники жалуются на отсталость 22 государственных ведомств, использующих в работе только бумажные документы. Изменения в Таможенный кодекс, принятые Верховной Радой 3 ноября, предусматривают процедуру электронного таможенного декларирования. Для полноценного функционирования
«Электронной таможни» Президент Украины поручил центральным органам исполнительной власти ввести выдачу разрешительных документов, необходимых для таможенных процедур, в электронном виде. Однако до сих пор ни один из 22 органов исполнительной власти не дает Гостамслужбе разрешительных документов в электронном виде, сказал сегодня на пресс-конференции начальник Киевской региональной таможни Дмитрий Полищук.
По словам его зама Юрия Соколова, сейчас субъекты ВЭД вынуждены самостоятельно сканировать все документы для таможни.
«Мы работаем только с электронными документами. Общеевропейская практика – минимальный документ подается в электронном виде, а дальше органы проверяют легитимность данных по коду на сайте ведомства, потому что вся система государственных органов существует в электронном виде», - сказал Соколов. В Украине, по его словам, проверить легитимность отсканированных
предпринимателями документов на сайте того или иного ведомства пока невозможно.
«С этим вопросом проблемы не в таможне, мы работаем, мы готовы. Это все остальные структуры, которые работают вместе с бизнесом – у них проблемы. Мы не можем, не напрягая субъекта, к примеру, зайти на сайт Госкомстандарта и проверить данные», - пояснил Соколова.
«Банки требуют твердую копию документов с нашей мокрой печатью. Электронное декларирование, как банки сказали, их не интересует»,
- пожаловался журналистам Дмитрий Полищук.
Проблема с электронным документооборотом проявляется в таможенном оформлении экспорта, привел пример Соколов. "У нас Мироновский КХП является очень активным экспортером на рынке, однако для возмещения НДС в налоговой нужен оригинал таможенной декларации, свидетельствованных таможенным органом",
- сказал Соколов.
Таможенники считают, что к внедрению электронного документооборота нужно подходить комплексно и задействовать все государственные органы.
Напомним, 3 ноября Верховная Рада проголосовала за законопроект №8130-д, который предусматривает изменения в Таможенный кодекс, а фактически – проведение таможенной реформы.
газета "Дело"
Проект
КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ
ПОСТАНОВА
в╕д 2011 р. №
Ки╖в
Про визнання такою, що втратила чинн╕сть, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 2 грудня 1996 р. № 1446
1. Визнати такою, що втратила чинн╕сть, постанову Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 2 грудня 1996 р. № 1446 „Про впорядкування д╕яльност╕ митних л╕ценз╕йних склад╕в” (З╕брання постанов Уряду Укра╖ни, 1996, № 20, ст. 574).
2. Ця постанова набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування.
Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни | М.Азаров |
Державна митна служба Укра╖ни
ТОВ "НВО "Поверхность МД"
Оф╕ц╕йне запрошення:
До УВАГИ: генеральних директор╕в, директор╕в, кер╕вник╕в транспортно - експедиторських п╕дрозд╕л╕в, кер╕вник╕в експортно - ╕мпортних й лог╕стичних п╕дрозд╕л╕в, бухгалтер╕в, митних брокер╕в
╕ декларант╕в, а також представник╕в приватного б╕знесу.
Спец╕ал╕зований сем╕нар-трен╕нг з питань д╕яльност╕ у сфер╕ ╕нформатизац╕╖*
м╕сто Ки╖в
"НОВАЦ╤╥ МИТНОГО КОДЕКСУ УКРА╥НИ. ЗМ╤НИ У МИТНОМУ ТА ПОДАТКОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВ╤.
ПЛАНУ╢МО Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2012 Р╤К"
.
"Як т╕льки вас в╕дв╕дують думки - записуйте ╖х. |
Дата проведення: 26 листопада 2011 року
Начало ре╓страц╕╖ 9:00-9:30.
Сп╕кери:
- пров╕дн╕ фах╕вц╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни;
ПРОГРАМА сем╕нару
I.
Огляд основних нововведень у проект╕ нового Митного кодексу Укра╖ни (законопроект № 8130-д):
1. Адаптац╕я положень митного законодавства до стандарт╕в ╢вропейського союзу в контекст╕ спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур, приведення у в╕дпов╕дн╕сть з рамковими стандартами Всесв╕тньо╖ митно╖ орган╕зац╕╖ й м╕жнародних
2. Удосконалення системи митних режим╕в (пол╕пшення умов зд╕йснення ре╕мпорту та реекспорту товар╕в, розмежування режим╕в тимчасового ввезення та тимчасового вивезення, створення можливост╕ для переробки товар╕в п╕д митним контролем, перевантаження товар╕в у межах одного пункту Упровадження принципово нового для Укра╖ни ╕нституту уповноваженого економ╕чного оператора;
3. Ч╕тке законодавче врегулювання правил зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, д╕яльност╕ митних склад╕в, магазин╕в безмитно╖ торг╕вл╕ та ╕нших вид╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ в галуз╕ митно╖ справи;
4. Створення прозоро╖ системи гарант╕й сплати податк╕в ╕ збор╕в (обов'язкових платеж╕в) при перем╕щенн╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни;
5. Скасування прив'язки суб'╓кта ЗЕД до м╕сця його державно╖ ре╓страц╕╖ при митному оформленн╕ товар╕в;
6. Встановлення випадк╕в, коли при виявленн╕ порушення митних правил, товари можуть бути пропущен╕ через митний кордон Укра╖ни до завершення розгляду справи про таке порушення;
7. Удосконалення процедури декларування товар╕в, у тому числ╕ - можливост╕ групування товар╕в, внесення зм╕н у митн╕й декларац╕╖ та ╖╖ модиф╕кац╕╖, у раз╕ необх╕дност╕, п╕сля завершення процедури митного оформлення;
8. Удосконалення процедури розм╕щення товар╕в на складах тимчасового збер╕гання, у тому числ╕ з метою недопущення просто╖в транспортних засоб╕в перев╕зник╕в.
II. Порядок нарахування та сплати митних платеж╕в з використанням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (ВМД):
- порядок проведення розрахунк╕в ПДВ, якщо товари зв╕льняються в╕д оподаткування, або не п╕длягають оподаткуванню, або не ╓ об'╓ктом оподаткування;
- умовне зв╕льнення в╕д оподаткування митними платежами - зв╕льнення в╕д сплати митних платеж╕в, повне та часткове умовне зв╕льнення;
- податкова п╕льга - передбачене податковим та митним законодавством зв╕льнення платника податк╕в в╕д обов'язку щодо нарахування та сплати податку;
- методи визначення та порядок застосування звичайно╖ ц╕ни. У чому поляга╓ р╕зниця в╕д митно╖ вартост╕?
- Оподаткування товар╕в у залежност╕ в╕д обраного митного режиму;
- ╕нше.
III. Механизми реал╕зац╕╖ норм м╕жнародних конвенц╕й про спрощення й гармон╕зац╕ю митних процедур. Митн╕ режими - особливост╕ й умови пом╕щення товар╕в у р╕зн╕ режими.
IV. Впровадження електронного декларування товар╕в з використанням ВМД:
- застосування сучасних метод╕в роботи, таких як система анал╕зу ризик╕в й методу контролю, який базу╓ться на аудит╕;
- практичне використання ╕нформац╕йних технолог╕й;
- електронн╕ способи обм╕ну ╕нформац╕╓ю як альтернатива вимоз╕ представлення письмових документ╕в;
- по╓днання електронних та документарних метод╕в посв╕дчення д╕йсност╕ та ╕дентичност╕;
V. Огляд ╕нших положень щодо створення сприятливих умов та спрощення процедур митного контролю та митного оформлення:
1. Створення сприятливих умов та спрощення процедури перетину митного кордону.
2. Законодавче закр╕плення використання електронно╖ форми декларування.
3. Удосконалення механ╕зму зд╕йснення митними органами пост-аудиту.
4. Забезпечення використання системи анал╕зу ризик╕в (перех╕д в╕д тотального до концентрованого та акцентованого контролю).
5. Удосконалення правил справляння митними органами податк╕в та збор╕в (обов’язкових платеж╕в) при перем╕щенн╕ товар╕в через митний кордон Укра╖ни.
VI. Практичн╕ аспекти визначення митно╖ вартост╕ й шляхи для зниження ризику коригування
- Попередн╕й анал╕з за критер╕ями ризику "митна варт╕сть товар╕в";
- Актуальн╕ питання метод╕в визначення митно╖ вартост╕ товар╕в.
- Способи ведення переговор╕в з метою доведення в╕рност╕ визначення митно╖ вартост╕.
- Випуск товару у в╕льний об╕г п╕д гарант╕йн╕ зобов'язання.
- Можливост╕ та результати р╕зних способ╕в оскарження д╕й ╕ р╕шень митних орган╕в.
- Повернення митних платеж╕в.
- Огляд судових р╕шень, постанов спор╕в з митними органами, коментар╕.
Кожному учаснику нада╓ться:
- Св╕доцтво про участь у навчально-практичному сем╕нар╕ MD Office;
- Л╕ценз╕йна коп╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми нового покол╕ння для ведення ЗЕД - «MD Office» з безкоштовною ре╓страц╕╓ю на м╕сяць;
- безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД строком на один м╕сяць - www.mdoffice.com.ua;
- Блокнот, ручка;
Як╕сть сем╕нар╕в, як╕ проводяться ТОВ "НВО «Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2011 на сем╕нарах за участю фах╕вц╕в ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7000 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах (трен╕нгах) - понад 3000.
Координатор проекту: ФОП Андре╓в Олександр Леон╕дович
Варт╕сть участ╕ в сем╕нар╕: - 1050 грн. без ПДВ (оплата на р/р СПД Андре╓в) або 1260 Грн. з ПДВ (оплата на р/р ТОВ "НВО "Поверхность МД") ;
У варт╕сть
сем╕нару входить участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, трен╕нг по робот╕ з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та ╕н.
М╕сце проведення : конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ учбовий центр проблем стандартизац╕╖, сертификац╕╖ та якост╕").
Увага! ╢ можлив╕сть бронюання м╕сць в отел╕, котрий розташований поруч с УНДЦ. З питань бронювання м╕сць, прохання звертатися до адм╕н╕страц╕╖ отелю за телефонами: 452-34-00, 450-74-55.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами:
+38 -044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua
Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
З повагою, Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД" | Артур Хохлов |
ФО П╕дпри╓мець | Олександр Андре╓в |
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У СЕМ╤НАР╤
26/11/2011 | НОВАЦ╤╥ МИТНОГО КОДЕКСУ УКРА╥НИ. ЗМ╤НИ У МИТНОМУ ТА ПОДАТКОВОМУ ЗАКОНОДАВСТВ╤. ПЛАНУ╢МО Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2012 Р╤К | ||||
Сума до оплати (п╕дкреслити) | 1050** грн. (без ПДВ) | 1260***(з ПДВ) | |||
Телефон моб. | |||||
* Поля обов'язков╕ до заповнення | |||||
Дата заповнення |
| М.П. | п╕дпис |
"Заповнену
заявку разом ╕з коп╕╓ю св╕доцтва про ре╓страц╕ю платника податку (про ре╓страц╕ю) сл╕д над╕слати на електронну адресу
Заявки приймаються до 21 листопада включно.
Объединение фискальных органов - это вопрос времени и экспертных дискуссий. Об этом заявила первый замглавы администрации президента Ирина Акимова в эфире телеканала «Интер»
«Что касается идеи объединения фискальных органов. Да, эта идея неоднократно дискутировалась. Она интересна. Сказать, что на 100% только так должна развиваться ситуация, наверное, было бы преувеличением», - отметила она.
«Мировой опыт предлагает разные варианты существования
фискальных органов: как по отдельности, так объединение всех трех органов, включая социальные фонды», - уточнила политик.
«Какой вариант будет выбран, это вопрос времени и экспертных дискуссий», - подчеркнула первый замглавы администрации, добавив, что необходимо разработать соответствующий законопроект.
«Этот закон должен был быть подготовлен уже к осени. И я надеюсь, что в рамках подготовки этого закона правительство может еще раз задать вопрос, каким образом
может произойти переформатирование налоговой и таможенной служб», - отметила Акимова.
Comments.ua
Верховная Рада утвердила в целом измененный Таможенный кодекс (ТК). Окончательной версии документа с учетом всех поправок пока нет, но и без этого основные изменения в кодекс уже известны. Экспедиторам и транспортникам удалось пролоббировать в ВР большую часть своих пожеланий к таможне
Действующая редакция ТК принята еще в 2002 г. С тех пор Украина вступила в ВТО
и присоединилась к ряду международных конвенций, в частности, «Об упрощении и гармонизации таможенных процедур», «О договоре международных дорожных перевозок грузов», «О согласовании условий проведения контроля грузов на границах».
Поэтому работа над усовершенствованием ТК началась 16 июля 2008 г. Тогда таможня сочла торги неуместными, и работа над законопроектом была заморожена до августа 2010 г., когда была создана рабочая группа под руководством вице-премьера Сергея Тигипко. В ее
состав вошли таможенники, представители экспедиторов, таможенных терминалов, брокеров и АсМАП, Основной задачей была наработка общей позиции органов власти и представителей бизнес-среды по внесению изменений в ТК.
Параллельно к работе был подключен профильный комитет парламента, где в декабре 2010 г. на рабочем совещании было принято решение о создании рабочих групп в зависимости от разделов ТК. Именно вышеуказанная версия кодекса стала базой для наработки нового законопроекта, который
был зарегистрирован 18 февраля 2011 г. в ВР под №8130.
Этим торги не ограничились. Бизнесмены и таможенники расходились во многих основных позициях. Стороны до сих пор не спешат комментировать ход переговоров. Тем не менее компромисс был найден, и 4 мая 2011 г. в Раде была зарегистрирована версия проекта — №8130-1. Затем по решению главы комитета ВР Виталия Хомутынника оба законопроекта были объединены и зарегистрированы 12 мая под №8130-д. Именно этот документ был принят 17 мая в первом
чтении, а 3 ноября в целом.
Бизнесмены смогли выторговать у таможенников все основные требования. Среди них: безосновательные задержания транспортных средств в делах о нарушениях таможенных правил; неопределенность в установлении сроков доставки товаров в таможню назначения, исключение субъективного фактора; забюрократизированность процедуры замены ТС и водителя, перемещающего товары под таможенным контролем; повторный отбор проб и образцов экспортных товаров в пунктах пропуска на границах.
Установлена
новая норма длительности таможенного оформления — четыре часа с момента предъявления таможенному органу товаров и транспортных средств назначения, вместо действующего норматива в одни сутки. В новом ТК появится ст. 95 «Отказ в таможенном оформлении и обязанности таможенного органа по разъяснению требований, выполнение которых обеспечивает возможность таможенного оформления». В соответствии с ним, в случае невозможности осуществления таможенного оформления товаров и коммерческих ТС таможенные органы обязаны выдать
отказ в таможенном оформлении. Отказ является письменным мотивированным решением, в котором должны быть указаны причины отказа и приведены исчерпывающие разъяснения требований, выполнение которых обеспечит возможность таможенного оформления товаров и ТС.
Значительно расширен перечень прав перевозчиков в ст. 116 «Права и обязанности перевозчиков». В частности, они будут иметь право не принимать для перевозки между таможенными органами товары в случае оформления таможенных и/или транспортных
документов с нарушением порядка, установленного законодательством Украины; заменять моторное ТС предварительно и уполномоченного за доставку водителя, уведомив таможенный орган; с согласия таможни назначения выгружать товары, которые пребывают под таможенным контролем и трое суток не будут заявлены ответственным за это лицом в любой таможенный режим; получать разъяснения причин отказа в таможенном оформлении или пропуске товаров, коммерческих ТС через таможенную границу Украины и перечень действий, необходимых
для их устранения.
В ст. 117 «Мероприятия, которые производятся в случае аварии или действия непреодолимой силы во время перевозки товаров» исключена норма, обязывающая перевозчика доставлять официальных лиц таможенных органов к месту аварии или ДТП. В ст. 164 (п.п. 7 п. 5) «Товары, транспортные средства коммерческого назначения, которые охраняются таможенными органами» задействована норма о возможности перевозчика передать на таможенный склад доставленный и не задекларированный в течение
трех суток товар. Ст. 243 «Перемещение товаров и транспортных средств коммерческого назначения в режиме транзита» п. 3 дает возможность перевозчику с предварительным уведомлением таможни назначения менять моторное ТС, если это не приведет к перегрузке товара.
В разделе 18 «Нарушение таможенных правил и ответственность за них», в п. 3 ст. 481 «Виды административных взысканий за нарушение таможенных правил» и ст. 485 «Конфискация» четко оговорена возможность конфискации ТС только в случае
его оборудования тайниками. Изымать ТС без тайника можно лишь в случае его использования для перевозки непосредственно предметов нарушения таможенных правил через таможенную границу мимо места расположения таможенных органов.
Из ст. 503 «Действия, направленные на перемещение товаров через таможенную границу Украины» изъята норма о привлечении к ответственности за предоставление документов, содержащих неправдивые данные. Также в ТК включена норма об участии владельцев ТС в рассмотрении
дел о нарушении таможенных правил и защите своих интересов.
Экономические известия
Виртуальная таможня
На франко-испанской границе в купе вагона входит таможенник:
- Коньяк? Табак? Наркотики? - спрашивает он.
- Чашечку кофе, пожалуйста, - отвечает пассажир.
То, что ты писаешь стоя, еще ни чего не значит.
http://www.mdoffice.com.ua E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua |
В избранное | ||