Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.10.2017 по 31.10.2017


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 31/10/2017
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.10.2017 по 31.10.2017

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 602-113-15/4689 от 19.10.2017 Держпродспоживслуж
"Щодо чинност╕ деяких заборон на ввезення в Укра╖ну товар╕в тваринного походження"
Классификаторы
нет изменений
Информация
2. Санкции
Приказ № 1523 от 24.10.2017
О введении санкций с 24.10.2017
Приказ № 1557 от 27.10.2017
Об отмене санкций с 27.10.2017
Приказ № 1558 от 27.10.2017
Об отмене санкций с 27.10.2017
Приказ № 1559 от 27.10.2017
Об отмене санкций с 27.10.2017
Приказ № 1523 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1528 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1529 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1530 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1531 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1532 от 24.10.2017
Об отмене санкций с 24.10.2017
Приказ № 1517 от 20.10.2017
Об отмене санкций с 20.10.2017
Приказ № 1464 от 05.10.2017
Об отмене санкций с 05.10.2017
Приказ № 1465 от 05.10.2017
Об отмене санкций с 05.10.2017
Приказ № 1449 от 04.10.2017
Об отмене санкций с 04.10.2017
Приказ № 1421 от 28.09.2017
Об отмене санкций с 28.09.2017
Приказ № 1423 от 28.09.2017
Об отмене санкций с 28.09.2017
Приказ № 1404 от 25.09.2017
Об отмене санкций с 25.09.2017
Приказ № 1388 от 22.09.2017
Об отмене санкций с 22.09.2017
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ16
Закони Укра╖ни1
Коментар╕ фах╕вц╕в1
Листи ДМСУ19
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ4
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни10
Таможенное законодательство России1
Укази Президента1
ВСЕГО:54


MDoffice

*** Документ месяца: Наказ вiд 21.11.2000 № 644 Про затвердження окремих розд╕л╕в Правил перевезення вантаж╕в

Количество просмотров: 144 (за период c 00:00 01/10/17 по 18:10 31/10/17), всего просмотров: 1925
Наказ вiд 21.11.2000 № 644М╕нтранс
Про затвердження окремих розд╕л╕в Правил перевезення вантаж╕в
Вступил в силу с 21.11.2000
• Все хиты документов


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 450 Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й

Количество просмотров: 8 (за период c 00:00 по 18:00 31/10/17), всего просмотров: 133
Постанова вiд 21.05.2012 № 450КМУ
Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.06.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Экспорт агропродукции из Украины превысил $13 миллиардов

Экспорт сельскохозяйственной продукции из Украины за январь-сентябрь 2017 года увеличился на 24,3% по сравнению с соответствующим периодом 2016 года, и составила $ 13,07 млрд, или 41,7% от общего экспорта Украины, заявила замминистра агрополитики Ольга Трофимцева.

Об этом со ссылкой на пресс-службу Минагрополитики сообщает БизнесЦензор.

"Больше всего мы экспортировали в страны Азии на сумму $ 5,525 млрд. На втором месте – страны ЕС – $ 4,177 млрд, и третью строчку занимают страны Африки – $ 1,997 млрд", - сказала Трофимцева.

По ее словам, наиболее весомыми в структуре экспорта стали подсолнечное масло – 24,8%, кукуруза – 18%, пшеница и смесь пшеницы и ржи – 14,45%, соя – 4,84%, ячмень – 4,6% и семян рапса – 4,6%.

"Бобовых овощей, свежих или охлажденных на сумму $ 20,9 млн, масла сливочного и прочих жиров, изготовленных из молока – на $ 64,2 млн, говядины мороженой – на $ 34,1 млн. Также экспорт абрикосов, вишен, персиков, слив увеличился почти в 8,4 раза и составил $ 6,4 млн", - отметила Трофимцева.

По итогам января-сентября 2017 года импорт сельскохозяйственной продукции увеличился на 6,7% по сравнению с аналогичным периодом прошлого года, или на $ 201 млн. Он составил $ 3,202 млрд.

Наибольший удельный вес в структуре импорта основных видов продукции аграрного сектора имеют следующие товары: рыба, ракообразные и моллюски – 9,4%, табак и изделия из него – 9,1%, плоды, орехи и цедра – 9%, масло – на 5,2%, какао бобы, продукты из него, шоколад – 4,8%, кофе, чай, пряности – 4,2%, зерновые злаки – 4,1%.

"Цензор.нет"

Китай согласовал маршрут нового Шелкового пути через Украину

   Первый транзит по территории Украины в рамках нового Шелкового пути может состояться уже в конце текущего - в начале следующего года

   «Китайская сторона уже согласовала новые маршруты курсирования поездов из Чженчжоу в Словакию, Польшу, Венгрию и эти маршруты будут проходить по территории Украины», - говорится в сообщении Госрезерва.

   Как отметил председатель Госрезерва Украины Вадим Мосийчук, это лишь первый этап большого и важного для Украины проекта.

   «Сейчас речь идет лишь о транзитном курсировании поездов по территории Украины. А это тоже достаточно большие поступления. Следующим этапом должно стать расширение проекта и начало экспортных поставок украинских товаров продуктовой группы в КНР», - отметил Мосийчук.

   Он также отметил, что для полномасштабного запуска проекта необходимо еще немало всего сделать, однако при поддержке Кабинета Министров Украины сотрудничество с КНР в этом направлении выйдет на качественно новый уровень. По его словам, Госрезерв уже активно работает с Мининфраструктуры относительно определения точных маршрутов поездов. На данный момент, китайские эксперты при содействии министерства уже побывали на станциях Чоп и Мостицкая, смогли оценить их преимущества и мощности. Свои мощности до полномасштабного начала проекта готовят и предприятия системы Госрезерва.

   «Госрезерв владеет большими сберегательными и производственными мощностями в аграрном направлении, также у нас семь больших логистических центров, диверсифицированных друга от друга. И мы готовы со своей стороны предоставить их для этого дела. Самыми первыми к проекту приобщим Харьковский комбинат «Св╕танок», «Комб╕нат «Дн╕про» (г.Смила Черкасской обл.), Киевский «Комб╕нат «Прогрес», Львовский «Комб╕нат «Троянда» и Ужгородский «Укрпродконтракт». Эти предприятия имеют прекрасное географическое расположение, разветвленную транспортную инфраструктуру, активно модернизируют свои мощности. Со временем перечень логистических центров увеличится, ведь в проект войдут и наши производственные мощности аграрного направления, которые находятся рядом с портами», - подчеркнул Вадим Мосийчук.

   По его словам, китайская сторона очень заинтересована в экспорте качественного украинского продовольствия, в частности, муки, конфет, водки, масла, и т.п.

   «Четыре года назад китайцы запустили первый транзитный поезд в г.Брест, а оттуда на Варшаву и в Германию. Далее белорусские товары начали экспортироваться в Поднебесную. Сегодня это очень масштабный китайско-белорусский проект, брестское направление просто перегружено. До сих пор весь этот Шелковый путь проходил, к сожалению, в обход Украины. Наступило время и есть реальная возможность изменить эту ситуацию и начать поставки качественных украинских товаров в Китай», - резюмировал Мосийчук.

   Источник: Укринформ

http://uaprom.info

Повышение тарифов на ж/д грузоперевозки в Украине на 15% вступило в силу

Приказ Министерства инфраструктуры от 20 октября 2017 года № 357 "О внесении изменений в коэффициенты, применяемые к сборнику тарифов на перевозку грузов в пределах Украины и связанные с ним услуги" во вторник, 31 октября, вступил в силу.

Как сообщила пресс-служба ПАО "Укрзализныця", текст приказа опубликован в газете "Урядовый курьер" от 31 октября. Им введена в действие индексация тарифов на 15%.

По словам и.о. председателя правления "Укрзализныци" Евгения Кравцова, 15%-ный размер индексации тарифов на перевозку грузов - компромиссное решение, которое созрело в ходе длительного диалога ПАО и участников рынка перевозок.

Все средства от индексации тарифа компания будет аккумулировать на отдельном инвестиционном счете и отчитываться об их использовании.

"Благодаря открытости нам удалось достичь консенсуса в переговорах с бизнесом по индексации тарифов. Средства от индексации мы, в частности, направим на модернизацию, строительство и приобретение подвижного состава, а также инфраструктуру. Программа обновления подвижного состава до 2021 года предусматривает на эти цели 108 млрд грн. Это значительные инвестиции, которые долго не имела отрасль, они помогут стабилизировать ее работу, наращивать объемы перевозок и укреплять экономику Украины", - отметил Е.Кравцов.

"Укрзализныця" отмечает, что в последний раз тарифы на грузоперевозки менялись в апреле 2016 года, с тех пор цены на продукцию, которую потребляет отрасль, значительно возросли.

"Индекс цен производителей промышленной продукции даже с учетом индексации остается выше роста стоимости железнодорожных перевозок. В 2017-м в среднем за год тарифы на грузоперевозки вырастут лишь на 2,5%. В стратегии развития компании до 2021 года - индексация тарифов на уровне роста индекса цен производителей, при этом фактически лишь 28% потребностей "Укрзализныци" будут покрываться за счет изменения тарифа", - говорится в сообщении.

Как сообщалось, Государственная регуляторная служба согласовала проект приказа Мининфраструктуры о повышении грузовых железнодорожных тарифов на 15%.

Ранее, 13 сентября 2017 года, Кабмин утвердил консолидированный финансовый план "Укрзализныци" на 2017 год в расчете повышения тарифа с 1 октября на 22,5%.

Однако тогда Госрегуляторслужба предложила пересмотреть размер повышения тарифов на ж/д грузовые перевозки в стране. Таким образом, документ о 22,5%-ном повышении указанных тарифов остался не согласованным.

Глава службы Ксения Ляпина по итогам обсуждения этого вопроса предложила бизнесу подготовить анализ, а Мининфраструктуры - предложить тот уровень повышения тарифов, средства от которого "Укрзализныця" реально сможет направить в развитие в текущем году.

Интерфакс-Украина

Мирослав Продан: Ми доклада╓мо максимум зусиль для наближення нац╕онального законодавства Укра╖ни до норм ╢С у митн╕й сфер╕

ДФС актив╕зу╓ переговорний процес з парламентом щодо ╕мплементац╕╖ ╓вропейських норм до укра╖нського законодавства. Митн╕ питання становлять важливу частину Угоди про асоц╕ац╕ю м╕ж Укра╖ною та ╢С у зв‘язку ╕з запровадженням поглиблено╖ та всеохоплюючо╖ зони в╕льно╖ торг╕вл╕.

Про це заявив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан на зустр╕ч╕ з директором Департаменту В Генерального директорату оподаткування та митного союзу ╢вропейсько╖ Ком╕с╕╖ (TAXUD) Антон╕сом Кастр╕сс╕анак╕сом, яка в╕дбулась 30 жовтня 2017 року.

«Ми вдячн╕ ╢вропейськ╕й Ком╕с╕╖ за зусилля та допомогу, яка нада╓ться в процес╕ реал╕зац╕╖ Укра╖ною сво╖х зобов’язань в╕дпов╕дно до Угоди про асоц╕ац╕ю Укра╖на-╢С у митн╕й та податков╕й сферах. Ми дуже спод╕ва╓мось, що Ваш╕ зустр╕ч╕ з народними депутатами Укра╖ни сприятимуть б╕льш швидкому розгляду та ухваленню Верховною Радою Укра╖ни ц╕ло╖ низки вкрай важливих для нас законопроект╕в», - зазначив Мирослав Продан.

Мова йде про запровадження ╕нституту уповноваженого економ╕чного оператора, при╓днання до Сп╕льно╖ транзитно╖ системи (NCTS) та захист прав ╕нтелектуально╖ власност╕. Ц╕ законопроекти були подан╕ в парламент дек╕лька рок╕в тому. В той же час переговорний процес просува╓ться пов╕льно. Тому, на думку ДФС, д╕╓вим кроком у напрямку пришвидшення прийняття законопроект╕в та виконання зобов’язань Укра╖ни ╓ популяризац╕я у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни стороною ╢С акт╕в ╓вропейського права та надання роз‘яснень стосовно практики ╖х застосування, проведення консультац╕й з укра╖нськими парламентарями.

Важлив╕сть для Укра╖ни при╓днання до системи NCTS в╕дзначив ╕ Антон╕с Кастр╕сс╕анак╕с. Суть ц╕╓╖ системи в забезпеченн╕ контролю за доставкою вантаж╕в, митною варт╕стю та прискоренн╕ митних процедур. За словами Кастр╕сс╕анак╕са, ╕мплементац╕я - це складний процес, оск╕льки мають бути виконан╕ дек╕лька завдань – розроблене законодавство, надана система гарант╕й та забезпечена ╤Т-готовн╕сть. Однак отриман╕ при цьому переваги будуть значними, адже ДФС буде зв’язана ╕з зах╕дно╓вропейським та п╕вденно-╓вропейським сп╕втовариством.

Розпов╕в Антон╕с Кастр╕сс╕анак╕с ╕ про важлив╕сть запровадження ╕нституту Уповноваженого економ╕чного оператора. Так, якщо ран╕ше представники ╓вропейського б╕знесу, особливо малого ╕ середнього, мали сумн╕ви щодо отримання цього статусу, то нараз╕ вони вимагають ще б╕льше переваг. Експерти ╢С сьогодн╕ працюють над п╕двищенням в╕дпов╕дальност╕ п╕дпри╓мств, як╕ мають такий статус, зокрема, щодо забезпечення безпеки продукт╕в. Представник ╢вроком╕с╕╖ побажав Укра╖н╕ також зробити цей крок, ор╕╓нтуючись на позитивну практику ╕нших кра╖н.

У свою чергу Мирослав Продан пов╕домив, що ДФС актив╕зувала сп╕впрацю з митними орган╕зац╕ями кра╖н-член╕в ╢С з метою залучення ╖х досв╕ду та практики до процесу реал╕зац╕╖ Угоди про асоц╕ац╕ю м╕ж Укра╖ною та ╢С.

П╕д час зустр╕ч╕ оч╕льник ДФС також акцентував увагу на виконанн╕ великомасштабних ╕нфраструктурних проект╕в ╢С, робота з якими актив╕зована з 2017 року. Нараз╕ кожен з цих проект╕в знаходиться на р╕зн╕й стад╕╖ реал╕зац╕╖. В б╕льшост╕ випадк╕в роботи виконан╕ на 70-90%.

«ДФС вжива╓ р╕шучих крок╕в для кардинально╖ зм╕ни ситуац╕╖ з розвитком ╕нфраструктури пункт╕в пропуску та ╖х оснащенням сучасними засобами митного контролю. Вперше з 2009 року ми отримали кошти на сп╕вф╕нансування. Тому ми зак╕нчимо реал╕зац╕ю цих проект╕в найближчим часом. У нас все для цього ╓ – ф╕нансування, люди та пол╕тична воля», – п╕дкреслив Мирослав Продан.

Антон╕с Кастр╕сс╕анак╕с пооб╕цяв переказати Генеральному директорату, який в╕дпов╕да╓ за зазначен╕ проекти, аргументи ф╕скально╖ служби щодо продовження реал╕зац╕╖ цих ╕нфраструктурних проект╕в та готовн╕сть ДФС до ╖х завершення протягом 2018 року. Кр╕м того, представник ╢вроком╕с╕╖ пооб╕цяв актив╕зувати переговорний процес щодо обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж Укра╖ною та кра╖нами ╢С.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

ДФСУ: Про податок на додану варт╕сть

ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ
╤НДИВ╤ДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦ╤Я

23.10.2017 р. N 2336/6/99-99-15-03-02-15/╤ПК

Про податок на додану варт╕сть

    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни розглянула звернення щодо порядку нарахування ПДВ на варт╕сть матер╕ал╕в, що були безоплатно отриман╕ в╕д нерезидента та використан╕ п╕д час зд╕йснення операц╕й з безоплатного проведення гарант╕йного ремонту або у негосподарськ╕й д╕яльност╕ платника податку, та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - ПКУ), пов╕домля╓.

    Зг╕дно з п╕дпунктами "а" ╕ "б" пункту 185.1 статт╕ 185 ПКУ об'╓ктом оподаткування ПДВ ╓ операц╕╖ платник╕в податку з постачання товар╕в/послуг, м╕сце постачання яких в╕дпов╕дно до статт╕ 186 ПКУ розташоване на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, у тому числ╕ операц╕╖ з безоплатно╖ передач╕.

    П╕д постачанням товар╕в розум╕╓ться будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числ╕ продаж, обм╕н чи дарування такого товару, а також постачання товар╕в за р╕шенням суду. Постачанням товар╕в також вважа╓ться будь-яка ╕з зазначених д╕й платника податку щодо матер╕альних актив╕в, якщо платник податку мав право на в╕днесення сум податку до податкового кредиту у раз╕ придбання зазначеного майна чи його частини (безоплатна передача майна ╕нш╕й особ╕; передача майна у межах балансу платника податку, що використову╓ться у господарськ╕й д╕яльност╕ платника податку для його подальшого використання з метою, не пов'язаною ╕з господарською д╕яльн╕стю такого платника податку; передача у межах балансу платника податку майна, що планувалося для використання в оподатковуваних операц╕ях, для його використання в операц╕ях, що зв╕льняються в╕д оподаткування або не п╕длягають оподаткуванню) (п╕дпункт 14.1.191 пункту 14.1 статт╕ 14 ПКУ).

    П╕д постачанням послуг розум╕╓ться будь-яка операц╕я, що не ╓ постачанням товар╕в, чи ╕нша операц╕я з передач╕ права на об'╓кти права ╕нтелектуально╖ власност╕ та ╕нш╕ нематер╕альн╕ активи чи надання ╕нших майнових прав стосовно таких об'╓кт╕в права ╕нтелектуально╖ власност╕, а також надання послуг, що споживаються в процес╕ вчинення певно╖ д╕╖ або провадження певно╖ д╕яльност╕. При цьому з метою оподаткування ПДВ постачанням послуг, зокрема, ╓ постачання послуг ╕нш╕й особ╕ на безоплатн╕й основ╕ (п╕дпункт 14.1.185 пункту 14.1 статт╕ 14 ПКУ).

    В╕дпов╕дно до п╕дпункту 14.1.13 пункту 14.1 статт╕ 14 ПКУ безоплатно наданими товарами, роботами, послугами ╓:

    товари, що надаються зг╕дно з договорами дарування, ╕ншими договорами, за якими не передбача╓ться грошова або ╕нша компенсац╕я вартост╕ таких товар╕в чи ╖х повернення, або без укладення таких договор╕в;

    роботи (послуги), що виконуються (надаються) без висування вимоги щодо компенсац╕╖ ╖х вартост╕;

    товари, передан╕ юридичн╕й чи ф╕зичн╕й особ╕ на в╕дпов╕дальне збер╕гання ╕ використан╕ нею.

    Зг╕дно з пунктом 198.5 статт╕ 198 ПКУ визначено, що платник податку зобов'язаний нарахувати податков╕ зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначено╖ в╕дпов╕дно до пункту 189.1 статт╕ 189 розд╕лу V ПКУ, та скласти не п╕зн╕ше останнього дня зв╕тного (податкового) пер╕оду ╕ заре╓струвати в ╢диному ре╓стр╕ податкових накладних у терм╕ни, встановлен╕ ПКУ для тако╖ ре╓страц╕╖, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товар╕в/послуг, необоротних актив╕в, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, - у раз╕, якщо п╕д час такого придбання або виготовлення суми податку були включен╕ до складу податкового кредиту), у раз╕ якщо так╕ товари/послуги, необоротн╕ активи призначаються для ╖х використання або починають використовуватися: в неоподатковуваних операц╕ях або в операц╕ях, що не ╓ господарською д╕яльн╕стю платника податку (кр╕м випадк╕в, передбачених пунктом 189.9 статт╕ 189 ПКУ).

    Отже, податков╕ зобов’язання з ПДВ в╕дпов╕дно до пункту 198.5 статт╕ 198 ПКУ нараховуються платником податку у випадку, якщо придбан╕/споруджен╕ товари/послуги, необоротн╕ активи призначаються для використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операц╕ях або не в господарськ╕й д╕яльност╕ такого платника податку.

    Пунктом 188.1 статт╕ 188 ПКУ визначено, що база оподаткування операц╕й з постачання товар╕в/послуг визнача╓ться виходячи з ╖х догов╕рно╖ вартост╕ з урахуванням загальнодержавних податк╕в та збор╕в (кр╕м акцизного податку на реал╕зац╕ю суб'╓ктами господарювання роздр╕бно╖ торг╕вл╕ п╕дакцизних товар╕в, збору на обов’язкове державне пенс╕йне страхування, що справля╓ться з вартост╕ послуг ст╕льникового рухомого зв'язку, податку на додану варт╕сть та акцизного податку на спирт етиловий, що використову╓ться виробниками - суб'╓ктами господарювання для виробництва л╕карських засоб╕в, у тому числ╕ компонент╕в кров╕ ╕ вироблених з них препарат╕в (кр╕м л╕карських засоб╕в у вигляд╕ бальзам╕в та ел╕ксир╕в).

    При цьому база оподаткування операц╕й з постачання товар╕в/послуг не може бути нижче ц╕ни придбання таких товар╕в/послуг, база оподаткування операц╕й з постачання самост╕йно виготовлених товар╕в/послуг не може бути нижче звичайних ц╕н, а база оподаткування операц╕й з постачання необоротних актив╕в не може бути нижче балансово╖ (залишково╖) вартост╕, за даними бухгалтерського обл╕ку, що склалася станом на початок зв╕тного (податкового) пер╕оду, протягом якого зд╕йснюються так╕ операц╕╖ (у раз╕ в╕дсутност╕ обл╕ку необоротних актив╕в - виходячи з╕ звичайно╖ ц╕ни), за винятком:

    товар╕в (послуг), ц╕ни на як╕ п╕длягають державному регулюванню;

    газу, який постача╓ться для потреб населення.

    У раз╕ зд╕йснення операц╕й в╕дпов╕дно до пункту 198.5 статт╕ 198 ПКУ база оподаткування за товарами/послугами визнача╓ться виходячи з вартост╕ ╖х придбання (пункт 189.1 статт╕ 189 ПКУ).

    Враховуючи викладене, операц╕я з безоплатно╖ передач╕ товар╕в, попередньо ввезених платником податку на митну територ╕ю Укра╖ни, зг╕дно з╕ статтею 185 ПКУ ╓ об’╓ктом оподаткування ПДВ, база оподаткування ПДВ при зд╕йсненн╕ яко╖ визнача╓ться за правилами, встановленими пунктом 188.1 статт╕ 188 ПКУ (для товар╕в, попередньо ввезених платником податку на митну територ╕ю Укра╖ни, - виходячи з ╖х контрактно╖ вартост╕). При цьому податков╕ зобов’язання з ПДВ в╕дпов╕дно до пункту 198.5 статт╕ 198 ПКУ не нараховуються.

    У раз╕ використання платником податку товар╕в, попередньо ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни, у негосподарськ╕й д╕яльност╕ такий платник податку зобов’язаний нарахувати податков╕ зобов’язання з ПДВ в╕дпов╕дно до пункту 198.5 статт╕ 198 ПКУ, виходячи з бази оподаткування, визначено╖ в╕дпов╕дно до пункту 189.1 статт╕ 189 ПКУ (для товар╕в, що були попередньо ввезен╕ платником податку на митну територ╕ю Укра╖ни - виходячи з ╖х контрактно╖ вартост╕).

З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету: http://www.profiwins.com.ua/uk/letters-and-orders/gna/11382-2336-17.html



MDoffice

Анекдот из Интернет

От страсти у мужчины кровь бурлила.
И женщина с улыбкой на устах
Сказала, что себя бы разрешила
Поцеловать, но только в двух местах.

О, мужики, святая простота!
Он к женщине придвинулся поближе
И попросил быстрей назвать места.
Она сказала: - В Риме и Париже!

Афоризм

Будильник бесит в любом случае: и когда зазвонил, и когда не зазвонил.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное