Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Хит недели ... Щодо реалiзацii угод мiж ДФС Украiни, МСАТ та АсМАП Украiни про пiдвищення гарантii за книжкою МДП та iCarnet до 100 000 eвро та впровадження Ваучера TIR+ в Украiнi


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 17/12/2016
Вступившие в силу документы в субботу 17 Декабря 2016 г.

1.№ 987 от 06-12-2016 Накази ДМСУ
Про затвердження Зм╕н до наказу ДФС в╕д 23.02.2016 № 154
Оф╕ц╕йний ╕нтернет сайт ДФСУ от 07-12-2016
Действует с 17-12-2016


MDoffice

* Документ дня: Розпорядження вiд 12.11.2014 № 1084-р Про перенесення робочих дн╕в у 2015 роц╕

Количество просмотров: 7 (за период c 00:00 по 18:01 17/12/16), всего просмотров: 109
Розпорядження вiд 12.11.2014 № 1084-рКМУ
Про перенесення робочих дн╕в у 2015 роц╕
Вступил в силу с 12.11.2014
• Все хиты документов


MDoffice

Хит недели ... ВЭД-договоры можно заключать в электронной форме

   Внешнеэкономический договор на экспорт услуг может заключаться путем принятия публичного предложения о соглашении (оферты) или путем обмена электронными сообщениями, или другим способом, в частности путем выставления счета (инвойса), в том числе в электронном виде, за предоставленные услуги. Исключение составляют транспортные услуги.

   Выручка резидентов в иностранной валюте от экспорта продукции подлежит зачислению на их валютные счета в уполномоченных банках в сроки выплаты задолженностей, указанные в контрактах, но не позднее 180 календарных дней с даты таможенного оформления (выписки вывозной грузовой таможенной декларации) такой экспортируемой продукции, а в случае экспорта работ, транспортных услуг - с момента подписания акта или другого документа, удостоверяющего выполнение работ, предоставление транспортных услуг.

   Банки имеют право требовать от резидентов перевод на украинский язык составленных на иностранном языке документов, в том числе счета (инвойса), кроме изложенных на английском языке, а также изложенных на иностранном языке с одновременным изложением на украинском (английском) языке.

   Первичные документы, составленные в электронной форме, применяются в бухгалтерском учете при условии соблюдения требований законодательства об электронных документах и электронном документообороте.

   Соответствующие нормы предусмотрены Законом от 03.11.2016 г. № 1724-VIII «О внесении изменений в некоторые законы Украины относительно устранения административных барьеров для экспорта услуг», которым устранены административные барьеры для экспорта услуг. Документ действует с 3 декабря.

   Напомним, что среди прочего Закон № 1724 упростил требования к первичке.

Бухгалтер.UA

Хит недели ... Щодо реал╕зац╕╖ угод м╕ж ДФС Укра╖ни, МСАТ та АсМАП Укра╖ни про п╕двищення гарант╕╖ за книжкою МДП та iCarnet до 100 000 ╓вро та впровадження Ваучера TIR+ в Укра╖н╕

Шановн╕ учасники Асоц╕ац╕╖!

Як в╕домо, на XVII М╕жнародн╕й конференц╕╖ «М╕жнародн╕ автомоб╕льн╕ перевезення – проблеми, шляхи ╖х вир╕шення та перспективи розвитку», яка в╕дбулась у Ки╓в╕ 20 жовтня 2016 року, п╕дписано трьохсторонн╕ Угоди м╕ж Державною ф╕скальною службою Укра╖ни, М╕жнародним Союзом Автомоб╕льного Транспорту та АсМАП Укра╖ни щодо п╕двищення гарант╕йного покриття в Укра╖н╕ за кожною книжкою МДП та iCarnet з 60 000 до 100 000 ╓вро.

Кр╕м того, на конференц╕╖ була п╕дписана трьохстороння Угода з питань вза╓мод╕╖ з впровадження в Укра╖н╕ Ваучера TIR+, що дозволить використовувати додаткову гарант╕ю у 100 000 ╓вро до кожно╖ книжки МДП за Ваучером. У даному випадку, гарант╕йне покриття по кожн╕й книжц╕ МДП складатиме 200 000 ╓вро, що значно розширить можливост╕ для перев╕зник╕в та зробить систему МДП б╕льш привабливою та конкурентоспроможною. Зазначене р╕шення стало можливим завдяки наполеглив╕й робот╕ фах╕вц╕в Асоц╕ац╕╖ в робочих та кер╕вних органах Конвенц╕╖ МДП, МСАТ та конструктивн╕й позиц╕╖ ДФС Укра╖ни.

На сьогодн╕ гарант╕йне покриття у 100 000 ╓вро по кожн╕й книжц╕ МДП вже д╕╓ в наступних кра╖нах: Азербайджан, Босн╕я ╕ Герцеговина, В╕рмен╕я, Киргизстан, Серб╕я та ╤ран.

Ваучери TIR+ вже використовуються в Казахстан╕ та Киргизстан╕, також плану╓ться впровадження Ваучер╕в в ╤ран╕.

17 листопада 2016 року ДФС Укра╖ни було п╕дписано Наказ № 949 щодо реал╕зац╕╖ зазначених угод, який встановлю╓ порядок та терм╕ни для забезпечення впровадження угод на територ╕╖ Укра╖ни. Зг╕дно з цим наказом, Угоди набирають чинност╕ з 12 грудня 2016 року (лист ДФС Укра╖ни в╕д 12.12.2016 р. № 39482/7/99-99-18-02-01-17).

Департамент супроводження Конвенц╕╖ МДП



АсМАП Укра╖ни

Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Чи ма╓ право ком╕тент, як власник товару, подати митну декларац╕ю

10-12-2016 08:43, dmoleg
Регион: Запорожье
Чи ма╓ право ком╕тент, як власник товару, подати митну декларац╕ю

Чи ма╓ право ком╕тент, як власник товару, зг╕дно договору ком╕сс╕╖, подати митну декларац╕ю до митного оформлення?

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... Нов╕ вимоги до первинних документ╕в д╕ятимуть ╕з 03.01.2017 р.

       Окр╕м зм╕н щодо спрощення експорту послуг (ми про них розпов╕дали в коментар╕ «Експорт послуг: нов╕ правила документування та в╕дсутн╕сть валютного контролю»), Закон Укра╖ни «Про внесення зм╕н до деяких закон╕в Укра╖ни щодо усунення адм╕н╕стративних бар’╓р╕в для експорту послуг» в╕д 03.11.2016 р. № 1724-VIII ун╕с зм╕ни й до Закону Укра╖ни «Про бухгалтерський обл╕к та ф╕нансову зв╕тн╕сть в Укра╖н╕» в╕д 16.07.1999 р. № 996-XIV (дал╕ — Закон про бухобл╕к). Зм╕ни торкнулися статусу первинних документ╕в й окремих його обов’язкових рекв╕зит╕в.

       У матер╕ал╕ «Нов╕ вимоги до первинних документ╕в: анал╕зу╓мо зм╕ни» розглянуто таке:

       Зм╕на 1. Первинний документ НЕ п╕дтверджу╓ факту провадження господарсько╖ д╕яльност╕.

       Зм╕на 2. ╤з Закону про бухобл╕к прибрали посилання на дату складання первинних документ╕в.

       Зм╕на 3. М╕сце складання первинного документа — б╕льше не обов’язковий рекв╕зит первинного документа.

       Зм╕на 4. Аналог власноручного п╕дпису б╕льше не може бути на первинному документ╕.

    Интерактивная бухгалтерия

    Хит недели ... Про #╓дине в╕кно та контрслужби.

    Сергей Гавриленко з Павлом Верещагиним.

    По результатам встреч ежемесячных встреч таможни, контролирующих служб с бизнесом региона.
    С самого начала было понятно, что все основные проблемы реализации принципа ЕО будут с контролирующими службами (опытом ввода ПДК навеяло). Теперь могу сказать , что их деятельность в этом направлении - чистой воды, неприкрытый саботаж, хотя не так-саботаж , прикрытый видимостью заботы о бизнесе.
    Краткое изложение (тут все в куче, чтобы прочувствовать атмосфэру))):
    "мы пытаемся все ускорить, никаких проблем, но:
    -законодательная база не позволяет нам проводить выборочный контроль (не дай боже получим нотификацию и стране (в плане контроля) торба (названы 2 случая нотификации за все время -1 посылка и 1 вагон));
    -платежки все равно оформляются в бумажном виде и придётся по каждой партии к нам приехать, сорри (хотя пару месяцев назад эту тему закрывали и говорили о списании по предоплате);
    -мировая практика осуществления таких видов контроля нам не интересна у нас своя нормативная база -мы заботимся о безопасности населения;
    -предложения подавать в министерства мы не можем-не наш уровень;
    -ЕО необходимо только таможне и если у них выборочный контроль зачем такой орган нужен вообще;"

    общих чертах попытался донести их позицию.
    По итогу:
    "Мы сделали и упростили все, что смогли дальше "красная черта" !!!! и это уже не в наших силах!"
    Так что, все -Владимир Борисович -"красная черта",принцип ЕО сломался несите новые предложения по реформам. Что там на очереди :СЭО, ТО до пересечения границы, автоматические оформление экспорта? Уверен на 100% - они и эти идеи уверенно пустят по ... вообщем, забудьте)))
    В такие моменты я вспоминаю Бендукидзе и его подход к данной теме. Теперь полностью одобряю&поддерживаю. Период, прошедший с момента принятия ПКМУ, запуска ЕО показал, что контрслужбы не собираются ничего менять в своей деятельности , а тем более адаптироваться под какие-то международные нормы, направленные на упрощение процедур контроля. За последние 3 месяца мне посчастливилось поучаствовать в таких встречах с бизнесом по всей Донецкой области (юг-Мариуполь, север-Краматорск). Так что, меня уже переубедить в обратном трудно.
    Хотя, на удивление порадовала СЭС, представитель которой, прослушав про все в/у "низзя" коллег, сказал буквально следующее: "пару лет назад я штамповал тысячи ж/д накладных на руду в день, сейчас нет,если бы мне кто-то сказал, что медпрепараты и медоборудование ,сертифицированные в ЕС , не будут подлежать контролю у нас, я б не поверил, так что и Вы все равно уйдёте от тотального контроля".
    То есть , не все так запущенно и сдвиги в понимании есть.
    Ну и вишенка на тортик, на вопрос не придумала ли чего нового для "упрощения" работы с ЕО фитосанслужба, представитель уверенно ответила, что ничего не меняется-помощь бизнесу, ускорение оформления, ура!
    На самом деле , они до нашего хурала получили вот такую факсограмму (копию удалось получить правда только сейчас) по итогам совещания в городе Киеве (см. ниже))) Тут без комментариев. Подход проиллюстрирован достаточно чётко ))) Понаблюдаем за реализацией...
    У меня все.



    FaceBook

    Хит недели ... Ф╕тосан╕тарн╕ ╕нспектори обговорили питання оптим╕зац╕╖ роботи в «╓диному в╕кн╕»

       7 грудня 2016 року в Ки╓в╕, в Управл╕нн╕ ф╕тосан╕тарно╖ безпеки в╕дбувся сем╕нар щодо оптим╕зац╕╖ роботи в ╕нформац╕йн╕й систем╕ за принципом «╓диного в╕кна» при зд╕йснен╕ ф╕тосан╕тарного контролю об’╓кт╕в регулювання. Сем╕нар проводився п╕д головуванням заступника директора Департаменту ф╕тосан╕тарно╖ безпеки, контролю в сфер╕ нас╕нництва та розсадництва – начальника управл╕ння ф╕тосан╕тарно╖ безпеки – Головного державного ф╕тосан╕тарного ╕нспектора Укра╖ни – Челомб╕тка Андр╕я Федоровича.

       У сем╕нар╕ взяли участь спец╕ал╕сти управл╕ння ф╕тосан╕тарно╖ безпеки Держпродспоживслужби, а також представники управл╕нь ф╕тосан╕тарно╖ безпеки, головних управл╕нь Держпродспоживслужби в областях.

       Також на сем╕нар були запрошен╕ ╕ взяли в ньому участь представники Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни: начальник управл╕ння заход╕в нетарифного регулювання ЗЕД Департаменту орган╕зац╕╖ митного контролю - Муромцев Леон╕д Миколайович та заступник директора департаменту – начальник управл╕ння проектування та розробки ╕нформац╕йних систем Департаменту розвитку ╤Т ДФС Укра╖ни - ╤вашкович Олександр Михайлович.

       Сем╕нар розпочав свою роботу з╕ вступного слова Челомб╕тка Андр╕я Федоровича, п╕сля якого в╕дбулися допов╕д╕ ╕нших спец╕ал╕ст╕в, а також обговорення актуальних питань роботи управл╕нь ф╕тосан╕тарно╖ безпеки. Головн╕ теми допов╕дей так╕:

       - «Зд╕йснення ф╕тосан╕тарного контролю об’╓кт╕в регулювання при ╕мпорт╕ та оформлення документ╕в в ╕нформац╕йн╕й систем╕ за принципом «╓диного в╕кна». Проблемн╕ питання, як╕ виникають при зд╕йсненн╕ ф╕тосан╕тарного контролю за принципом «╓диного в╕кна» (начальник в╕дд╕лу ф╕тосан╕тарних заход╕в на митному кордон╕ Укра╖ни Мельник Любов Борис╕вна).

       - «Зд╕йснення ф╕тосан╕тарного контролю об’╓кт╕в регулювання при експорт╕» (начальник в╕дд╕лу карантину рослин Чайковський Вадим Миколайович).

       - «Внесення зм╕н в програмне забезпечення 1.С «Управл╕ння карантинною ╕нспекц╕╓ю» у в╕дпов╕дност╕ до постанови КМУ в╕д 16 листопада 2016 року № 829 «Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 травня 2007 р.№ 705 та визнання такими, що втратили чинн╕сть, деяких постанов КМУ» (зав╕дувач в╕дд╕лу ╕нформац╕йних технолог╕й Тузов Олег Григорович).

       Представники Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни заслухали проблемн╕ питання, як╕ виникають при оформлен╕ вантаж╕в з об’╓ктами регулювання в ╕нформац╕йн╕й систем╕ за принципом «╓диного в╕кна», та надали практичн╕ поради для ╖х вир╕шення.

       Муромцев Л.М. та ╤вашкович О. М. зазначили, що вони готов╕ ╕ надал╕ сп╕впрацювати з Держпродспоживслужбою ╕ приймати в╕д не╖ пропозиц╕╖ щодо оптим╕зац╕╖ в ╕нформац╕йно╖ системи за принципом «╓диного в╕кна».

       Учасники в╕дзначили, що з початку роботи ╕нформац╕йно╖ системи «╓дине в╕кно» з 01.08.2016 року при зд╕йсненн╕ ф╕тосан╕тарного контролю державними ф╕тосан╕тарними ╕нспекторами, Управл╕нням ф╕тосан╕тарно╖ безпеки Держпродспоживслужби пост╕йно ведеться робота ╕з спец╕ал╕стами Державною ф╕скальною службою стосовно вир╕шення питань щодо удосконалення ц╕╓╖ системи.

       Управл╕ння ф╕тосан╕тарно╖ безпеки в областях також надають сво╖ пропозиц╕╖ щодо цього питання. Так, в╕д Ки╖всько╖, Льв╕всько╖, Херсонсько╖, Черн╕вецько╖ та Черн╕г╕всько╖ областей отриман╕ конструктивн╕ пропозиц╕╖.

       На сьогодн╕шн╕й день Державною ф╕скальною службою пропозиц╕╖ та зауваження Держпродспожисвлужби були врахован╕, тому частково ╕нформац╕йна система була удосконалена, зокрема:

       - у форму пошуку справ додано поле «Номер справи», що да╓ можлив╕сть пошуку справи по ╖╖ номеру;

       - у форму пошуку справ додано ф╕льтр «╤мпорт/Експорт»;

       - виправлено календар╕ вибору дат у формах пошуку справ ╕ користувач╕в. Тепер ╖ робота коректна в браузер╕ Internet Explorer на операц╕йн╕й систем╕ WindowsXP;

       - до справи у раз╕ згоди суб’╓кта господарювання дода╓ться ВМД.

       У друг╕й частин╕ роботи сем╕нару представники управл╕нь ф╕тосан╕тарно╖ безпеки територ╕альних орган╕в Держпродспоживслужби розпов╕ли про проблемн╕ питання, як╕ виникають у спец╕ал╕ст╕в на м╕сцях п╕д час роботи в ╕нформац╕йн╕й систем╕ та шляхи ╖х вир╕шення. Зокрема, були заслухан╕ пояснення спец╕ал╕ст╕в щодо причин, за якими в╕дбувалося автоматичне закриття справ.

       На завершення, присутн╕ обговорили питання, що висв╕тлювались на сем╕нар╕ та визначили вектор, за яким дал╕ потр╕бно працювати з метою удосконалення роботи держаних ф╕тосан╕тарних ╕нспектор╕в в ╕нформац╕йн╕й систем╕ «╓дине в╕кно».

       Так, було зазначено, що управл╕нням ф╕тосан╕тарно╖ безпеки територ╕альних орган╕в Держпродспоживслужби необх╕дно сформулювати та надати сво╖ пропозиц╕╖ щодо оформлення зв╕тност╕ за результати роботи в ╕нформац╕йн╕й систем╕ «╓дине в╕кно». П╕сля чого, управл╕ння ф╕тосан╕тарно╖ безпеки Держпродспоживслужби, для покращення роботи, сформу╓ ╓диний перел╕к форми зв╕тност╕ ╕ передасть до Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни для врахування ╕ формування такого зв╕ту.

       Ус╕ учасники сем╕нару в╕дзначили важлив╕сть та необх╕дн╕сть проведення заход╕в такого р╕вня в майбутньому. Це стане в нагод╕ для налагодження комун╕кац╕й м╕ж спец╕ал╕стами Держпродспоживслужби та сум╕жних служб, що сприятиме ефективному проведенню ф╕тосан╕тарного контролю при ╕мпортно-експортних операц╕ях, у тому числ╕ ╕ в ╕нформац╕йн╕й систем╕ за принципом «╓диного в╕кна».

    Державна служба Укра╖ни з питань безпечност╕ харчових продукт╕в та захисту споживач╕в

    Хит недели ... Про пошту, 22 ╓вро та попул╕зм

          На теренах Фейсбуку потроху вщуха╓ хвиля зради, викликана пов╕домленням про можлив╕сть запровадження оподаткування ПДВ для м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправлень фактурною варт╕стю б╕льше 22 ╓вро.

          ╤дею вперше висловила лоб╕стська орган╕зац╕я АП╤ТУ, що об’╓дну╓ найб╕льших ╕мпортер╕в електрон╕ки. Роман Михайлович п╕шов «л╓доколом», висловивши одобрямс ц╕й ╕де╖. Чим тут же викликав вогонь на себе ╕ п╕дняв хвилю ненавист╕ до ДФС, яка ╕ до того особливою народною любов’ю не користувалася.

          «Контрабас» на пошт╕ д╕йсно ╓ ╕ у досить великих к╕лькостях (флеш-накопичувач╕, смартфони, годинники тощо). Але пояснити велику к╕льк╕сть «с╕ро╖» та «чорно╖» техн╕ки на внутр╕шньому ринку лише поштою... Та не т╕льки техн╕ки! На зах╕дному кордон╕ пре поток контрабандних бус╕к╕в з «п╕джаками» п╕д видом некомерц╕йного ╕мпорту ф╕зичними особами в межах 500 ╓вро/50 кг. Кр╕м незаконного перет╕кання неторгового об╕гу в торговий, ╖де зелений горошок ц╕лими фурами ╕ контейнерами. Всередин╕ товарооб╕г теж в т╕н╕. Так, на пошт╕ ╓ схематоз ╕ ╓ контрабандна д╕рка. Але ╖╖ д╕аметр явно менш н╕ж у перерахованих вище. Тож ╕ братися за пошту як на мене сл╕д лише тод╕, коли врегульовано б╕льш масштабн╕ проблеми....

          Згада╓мо Грибо╓дова – «А судьи кто?». У даному випадку, ╕н╕ц╕атором запровадження ПДВ на посилки варт╕стю б╕льше 22 ╓вро стала лоб╕стська орган╕зац╕я АП╤ТУ (Асоц╕ац╕я п╕дпри╓мств ╤Т сфери). До того АП╤ТУ у рамках конкурентно╖ боротьби методично промивала мозок ДФС, вимагаючи, щоб н╕хто не возив товар за митною варт╕стю нижче, н╕ж у них (буц╕мто це неможливо, бо вони ╓дин╕ оф╕ц╕йн╕ ╕мпортери - дистриб’ютори).

          Б╕знес перейма╓ться перш за все за св╕й гаманець, це зрозум╕ло ╕ лог╕чно. Ц╕ ж доброд╕╖ з АП╤ТУ кричать, що вони б╕л╕ ╕ пухнаст╕, а у кого митна варт╕сть нижче ╖х то жул╕ки. А чи так це? Не звинувачую н╕кого особисто, але не раз бачив ситуац╕ю, коли при ╕мпорт╕ товар╕в в╕д пов’язаних ос╕б фактурна варт╕сть завищувалася! Прибуток залишався за кордоном у повязаного нерезидента на К╕пр╕ або Швейцар╕╖, а укра╖нський ╕мпортер показував нульвий прибуток а то ╕ взагал╕ збитки. Що з того, що в Укра╖н╕ з високо╖ фактурно╖ вартост╕ платиться ПДВ (який в╕дшкодову╓ться)? Зате можна зменшити соб╕ оподатковуваний прибуток - це значно виг╕дн╕ше!

          Контроль внутр╕шнього оподаткування - це звичайно не мо╓ собаче д╕ло – я митник. Але мо╖х податкових колег питання можливого завищення фактурно╖ вартост╕ при ╕мпорт╕ чомусь як правило не дуже турбують...

          Велик╕ ╕мпортери – монопол╕сти (у тому числ╕ транснац╕ональн╕) мають можлив╕сть ухилятися в╕д податк╕в шляхом ман╕пуляц╕й ╕з трансфертним ц╕ноутворенням. ╤нш╕ недобросов╕сн╕ д╕лки натом╕сть мають можлив╕сть реал╕зовувати товар з ухиленням в╕д податк╕в через п╕дставних ФОП╕в – «спрощенц╕в». ╤нод╕ обидв╕ схеми по╓днуються : коли великий ╕мпортер-монопол╕ст перепрода╓ товар, який документально реал╕зу╓ться ФОПом через ту ж «Розетку». В результат╕ на багато споживчих ╕мпортних товар╕в ма╓мо парадоксальну ситуац╕ю: у б╕дн╕й Укра╖н╕ в магазин╕ або на ринку товар варту╓ в╕дчутно дорожче, н╕ж на Амазон╕ у багатих США ( ╕ це з урахуванням ав╕адоставки!) Як гада╓те, чому так?!

          Перед тим, як запроваджувати адм╕н╕стративн╕ обмеження (як╕ поряд ╕з справжн╕ми шахраями зачеплять ╕ перес╕чних покупц╕в ╕ноземних ╕нтернет-магазин╕в) – треба думати головою про насл╕дки сво╖х сл╕в, заяв та д╕й. Чи потягне митниця контролювати та оподатковувати посилки? Адже к╕льк╕сть оподатковуваних в╕дправлень зросте на порядок. Як це вплине на крим╕нолог╕чну ситуац╕ю – наприклад кита╓ць тоб╕ «Gift. Value 21 EUR» намалю╓ на будь-що. Чи не замаха╓шся вс╕ «Г╕фти» (англ. – подарунок) на митниц╕ трусити? Наск╕льки зниження л╕м╕т╕в вплине на варт╕сть «вир╕шення питань» та на корупц╕ю? Ск╕льки держав╕ буде коштувати варт╕сть адм╕н╕стрування безл╕ч╕ др╕бних сум ПДВ? Я вже не кажу про необх╕дн╕сть як╕сного PR супроводження будь-якого не популярного нововведення.

          В╕д скандалу, що в╕дбувся, Нас╕ров у план╕ репутац╕╖ особливо н╕чого не втратив – вона ╕ так нижче пл╕нтуса. Х╕ба що трошки б╕льш перес╕чних укра╖нц╕в стали ще б╕льше ненавид╕ти нас╕р╕вську морду, яка ось-ось лусне. А от велик╕ ╕мпортери – лоб╕сти ╕з АП╤ТУ п╕дставили сам╕ себе. Бо зараз вони позиц╕онуються у ЗМ╤ та соцмережах, як зрадники, як╕ вир╕шили зазирнути у кишеню зубож╕лому населенню в гонитв╕ за прибутками.

          На мо╓ глибоке переконання, ╕з шахраями (чи то у бусах на зах╕дному кордон╕, чи то на пошт╕) неможливо боротися виключно адм╕н╕стративними методами. Заборони ╕ обмеження будуть сумл╕нно виконувати саме сумл╕нн╕ громадяни. Тихенько або вголос матюкаючись. А шахрай просто повезе зелений горошок зам╕сть п╕джак╕в-п╕дсадок. Це буде дорожче ╕ ризикован╕ше, але д╕лок ц╕ витрати включить у ц╕ну товар╕в ╕ крайн╕ми залишимося ми – споживач╕...

          Н╕, не це потр╕бно!!! Шахраям просто треба швидко, сильно ╕ боляче давати по рукам – без шанс╕в на «пор╕шать»! Нав╕ть якщо пощастило завести зелений горошок, при торг╕вл╕ всередин╕ кра╖ни без документування та сплати податк╕в в особливо великому розм╕р╕ – шахрай ма╓ с╕дати в тюрму, без вар╕ант╕в! Т╕льки загроза реального ╕ нев╕дворотного покарання ╓ над╕йним запоб╕жником для протиправно╖ д╕яльност╕. Адм╕н╕стративн╕ обмеження (у т.ч. варт╕сн╕ л╕м╕ти без податкового ввезення) можливо ╕ корисно, але вторинне.

          То що ж ми ма╓мо у п╕дсумку? Фейсбук сп╕льнота з в╕дчуттям виконаного обов’язку п╕шла займатися дозв╕ллям в передчутт╕ вих╕дних. Майже не лиша╓ться сумн╕в╕в, що у раз╕ спроби зниження варт╕сного л╕м╕ту безмитного ввезення товар╕в автотранспортом ФБ оч╕ку╓ майже тако╖ само╖ еп╕чност╕ срач. Так само не маю я сумн╕в╕в, що коли вчергове – так само незграбно – наш╕ керманич╕ спробують наступити на хвоста «спрощенцям» п╕д соусом боротьби ╕з внутр╕шн╕м офшором та протид╕╓ю легал╕зац╕╖ контрабандних товар╕в на внутр╕шньому ринку через ФОП╕в – станеться те саме. Крикуни (як Фейсбучн╕, так ╕ офлайнов╕) будуть качати зраду ╕ кликати на Трет╕й податковий майдан, спец╕ально навчен╕ громадськ╕ д╕яч╕ праведно обурюватися в╕д ╕мен╕ п╕дпри╓мц╕в, пол╕тикани п╕аритися. Врешт╕-решт все зак╕нчиться пшиком. Так само як з поштовими 22 ╓вро.

          Фейсбук знову оголосить перемогу п╕сля зради. Попул╕сти будуть задоволен╕. А Нас╕ров та його клеврети можуть продовжувати вдавати, що не бачать бус╕к╕в, фур ╕ вагон╕в, як╕ шурують через кордон з приховуванням в╕д митного контролю. А на закиди громадськост╕ у потуранн╕/ кришуванн╕ контрабанди у ц╕╓╖ брат╕╖ ╓ зал╕зна в╕дмазка: «Хлопц╕, та ми робимо - а сусп╕льство не сприйма╓, саботу╓, зраду кача╓? Ви що не пам’ята╓те ╕стор╕ю з 22 ╓вро на пошт╕?»

          П.В.


    FaceBook

    Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Протокол (изменение кода)

    14-12-2016 00:29, MSvA
    Регион: скрыт
    Протокол (изменение кода)

    Доброго вечора!
    Прохання надати пораду у ситуац╕╖, в яку я потрапила.
    Вантаж оформлення: сало бокове свиняче. П╕сля ф╕зичного огляду товару ╕нспектором митниц╕ та ветслужбою, остання видала ветсертиф╕кат без в╕дбору вз╕рц╕в у лаборатор╕ю, так як попереднього разу той же товар ╕ в╕д того ж виробника в╕дбирався на розширений анал╕з. П╕сля цього мною була подана МД за кодом 0209 10 11 00 , при цьому вс╕ товаросупров╕дн╕ документи та експортна кра╖ни виробника були також в╕дправлен╕ по цьому ж коду. По МД спрацював ризик АСАУР з проханням надати ориг╕нали документ╕в, а п╕зн╕ше пов╕домлення про проведення огляду ╕з забезпеченням ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в в╕дбором вз╕рц╕в. Як виявилось - до нас на митницю зав╕тала моб╕льна бригада. Вони перевертали пол╕блоки замороженого сала ╕ побачили шматок ╕з м'ясними волокнами - в╕д╕брали т╕льки з цього шматка вз╕рц╕ ╕ завезли в лаборатор╕ю. П╕сля висновку лаборатор╕╖ винесли класиф╕кац╕йне ╕з встановленням коду 0203 29 55 00. В╕дпов╕дно тепер на мене митниця завтра хоче складати протокол.
    П╕дскаж╕ть, будь ласка, якщо хтось ╕з таким з╕штовхувався, чи ╓ як╕сь виходи (без корумпованих метод╕в) з дано╖ ситуац╕╖, щоб уникнути протоколу? можливо провести ще один в╕дб╕р вз╕рц╕в у незалежну акредитовану лаборатор╕ю (порадьте в яку саме), щоб згодом можна було у суд╕ в╕дстоювати свою позиц╕ю та скасувати протокол?

    Зарання вс╕м вдячна!

    Гарно╖ ноч╕

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... В╕д д╕ючо╖ системи видач╕ висновк╕в держсанеп╕декспертизи потр╕бно в╕дмовлятися, - Володимир Лапа

       Система зд╕йснення державного контролю якост╕ продукц╕╖ в частин╕ видач╕ висновк╕в державно╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ експертизи ╓ арха╖чною ╕ в б╕льшост╕ випадк╕в в╕д не╖ потр╕бно в╕дмовлятися. Про це заявив Голова Державно╖ служби Укра╖ни з питань безпечност╕ харчових продукт╕в та захисту споживач╕в Володимир Лапа в ╕нтерв'ю Аграрному ╕нформац╕йному агентству Agravery.

    «Оск╕льки ми успадкували функц╕╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ служби, то мене диву╓ система висновк╕в СЕС. Наприклад, висновки на hi-tech продукц╕ю д╕ють 5 рок╕в. Зрозум╕ло, що та продукц╕я, яка ╓ предметом висновку зараз, ╕ та, яка вийде на ринок через 5 рок╕в, ― дв╕ принципово р╕зних одиниц╕. В╕д таких речей потр╕бно в╕дмовлятися, адже це профанац╕я, яка обтяжу╓ роботу як б╕знесу, так ╕ нашу», - зауважив Володимир Лапа.

    За його словами, залишити потр╕бно лише висновки для високоризикованих вид╕в продукц╕╖: «Для пестицид╕в, агрох╕м╕кат╕в токсиколог╕чна експертиза була, ╓ ╕ буде. Для продукц╕╖ «середнього ризику» достатньо декларац╕╖ виробника, до яко╖ додано протокол випробовування одн╕╓ю ╕з державних ╕нституц╕й. А щодо низько ризиков╕й продукц╕╖ висновки взагал╕ не потр╕бн╕».

    Голова Держпродспоживслужби зазначив, що у Верховн╕й Рад╕ заре╓стровано чотири депутатськ╕ законопроекти, як╕ значною м╕рою регулюють ц╕ вза╓мов╕дносини:
    - Два проекти Закону про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо оптим╕зац╕╖ системи державного управл╕ння у сфер╕ с╕льського господарства №4922 (подав народний депутат Олександр Бакуменко) та альтернативний 4922-1 (автор народний депутат Павло Дзюблик);
    - Два проект Закону «Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни в частин╕ оптим╕зац╕╖ системи центральних орган╕в виконавчо╖ влади у сфер╕ сан╕тарного та еп╕дем╕чного благополуччя населення» № 5134 (основний, автор народний депутат Олекс╕й Кириченко) ╕ альтернативний за №5134-1 (╕н╕ц╕аторами виступили народн╕ депутати Олег Мус╕й ╕ Ольга Богомолець).

    «Переконаний, що у раз╕ прийняття того чи ╕ншого законопроекту в першому читанн╕, парламентар╕ у рамках процедури внесення правок неодм╕нно п╕дн╕матимуть питання доц╕льност╕ видач╕ висновк╕в держсанеп╕декспертизи. ╤ ц╕лком ймов╕рно, що результатом таких депутатських дискус╕й стане запровадження значно спрощено╖ системи зд╕йснення державного контролю якост╕ продукц╕╖ ╕ в╕дм╕ни б╕льшост╕ висновк╕в держсанеп╕декспертизи», - додав Голова Держпродспоживслужби.

    Державна служба Укра╖ни з питань безпечност╕ харчових продукт╕в та захисту споживач╕в

    Хит недели ... Мобильное приложение от MDoffice: Для всех желающих, выпущена бесплатная свободная от рекламы версия MD Mail Lite версии 1.X.X

    Уважаемые форумчане.


    Первый этап тестирования закончился.
    Спасибо вам, за помощь!

    Выпущена бесплатная, для всех желающих, версия MD Mail Lite версии 1.X.X.

    Приложение свободно от рекламы и его можно скачать в Google Play.

    Гарантируем, исправление возможных неточностей и улучшение производительности работы.

    Информируем Вас, что приступили к разработке приложения MD Mail версии 2.X.X с расширенным функционалом.

    Планируемый выпуск версии 2.X.X - 01.12.2016

    Версия будет предлагаться в двух вариантах:
    - бесплатный с показом рекламы;
    - платный вариант: через платежную систему - около 80 грн, либо по счету - 102 грн. в т.ч. НДС (особые условия для платных пользователей сайта)

    Любой желающий может получить 1 месяц ознакомительного периода.

    QR - код для загрузки MD Mail Lite:


    MDoffice

    Хит недели ... Самые популярные сервисы портала www.mdoffice.com.ua

    Список сервисов портала www.mdoffice.com.ua


    MD Mail
    почтовое приложение для чтение сообщений таможенных органов Украины
    Расчет
    таможенных платежей

    легкового автомобиля
    EUR.1
    сервис позволяет создать, распечатать и сделать электронную копию заявки на таможню на выдачу сертификата EUR.1
    Консультации ГФСУ (ЗИР)
    внешнеэкономическая деятельность и таможенное дело
    MDOffice API
    разработка web-приложений с использованием информации с сайта MDoffice
    Интеллектуальная собственность
    реестр объектов интеллектуальной собственности
    Intellectual--_155_45.gif
(131168 bytes)
    Судебные решения
    реестр судебных решений
    Классификационные решения
    Примеры декларирования товаров (классификация)
    FAQ
    Часто задаваемые вопросы и инструкции
    суд-_155_45.gif (55534
bytes) Классификац-решения_155_45.gif (2433 bytes)



    MDoffice

    Хит недели ... Ввоз автомобилей физическими лицами

    Ввоз автомобилей физическими лицами


    С 1-го августа 2016 года вступили в силу изменения в Налоговый кодекс Украины, предусматривающие снижение акцизного сбора на подержанные легковые автомобили, отвечающие требованиям экологического стандарта EURO-5 (ЗУ № 1389 от 31.05.2016 года).
     
    Данным законом установлены следующие ставки акцизного сбора.


    Рекомендации тем, кто планирует приобрести автомобиль и воспользоваться льготами, предусмотренными Законом Украины № 1389 от 31.05.2016 года.
     
    1. Ввоз автомобиля в Украину должен быть осуществлен либо лицом, которое планирует проводить таможенное оформление и регистрацию автомобиля на свое имя, либо иным лицом в пользу конечного собственника на основании нотариально оформленной доверенности.
     
    2. При осуществлении покупки автомобиля удостоверьтесь, что автомобиль отвечает экологическим нормам EURO- 5 или выше и произведен до 1 января 2010 года.
     
    3.   На автомобили, которые имеют происхождение из страны, признанной государством-оккупантом по закону Украины и / или признанной государством-агрессором по отношению к Украине в соответствии с законодательством, либо ввозятся с территории такого государства-оккупанта (агрессора) и / или с оккупированной территории Украины, определенной таким согласно закону Украины льготы настоящего Закона не распространяются.
     
    4. Льготы распространяются исключительно на автомобили, ввезенные для собственного использования или в пользу других лиц по договорам купли-продажи, мены, поставки, дарения, комиссии, поручения, поручительства, других хозяйственных и гражданско-правовых договоров или по решению суда в количестве не более одного легковой автомобиль в течение календарного года.
     
    Алгоритм ввоза в Украину и таможенного оформления подержанного автомобиля :
     
    А. Таможенное оформление автомобилей, ввезенных физлицами, осуществляется таможенным органом, обслуживающим тот населенный пункт, в котором такое лицо имеет регистрацию места проживания.
    Физлица – вынужденные переселенцы могут провести таможенное оформление в таможенном органе, обслуживающем населенный пункт временной регистрации на основании справки переселенца.
     
    Б. При въезде в Украину для пропуска автомобиля к месту таможенного оформления необходимо оформить в таможенном органе Предварительную декларацию (ПД) и внести финансовую гарантию в размере обязательных таможенных платежей на дату подачи такой декларации.
    Оформление ПД и внесение финансовой гарантии может быть осуществлено как таможенным брокером в пункте пересечения границы, так и таможенным брокером в месте фактического таможенного оформления.
     
    В. От даты пропуска автомобиля на таможенную территорию Украины физлицу предоставляется (как правило) 10 календарных дней для доставки автомобиля в таможню назначения и размещения в зоне таможенного контроля с последующим проведением таможенного оформления.
    Эксплуатация автомобиля после 10-го дня с момента въезда в Украину и до таможенного оформления запрещена и подпадает под санкции ст. 470 Таможенного кодекса Украины, раздела Нарушение таможенных правил.
    Г.  До начала таможенного оформления необходимо получить на автомобиль «Сертификат соответствия индивидуально утвержденного колесного транспортного средства», в котором будут отражены сведения об экологическом стандарте автомобиля, производителе, стране производства, годе выпуска и т.д.
     
    5. Таможенное оформление и начисление таможенных платежей осуществляется по курсу НБУ на день подачи декларации в режиме ИМ-40. Изменение курса гривны к валюте счета-фактуры в большую или меньшую сторону в сравнении с соответствующим курсом на день оформления финансовой гарантии определит необходимость либо доплатить недостающую сумму таможенных платежей, либо получить переплату из таможни.
     
    6. По окончанию таможенного оформления физлицо для дальнейшей государственной регистрации автомобиля должно получить от таможни таможенную декларация на бланке единого административного документа на бумажном носителе и/или Удостоверение о регистрации в уполномоченных органах МВД транспортных средств или их составных частей, имеющих идентификационные номера и оригинал «Сертификат соответствия  индивидуально утвержденного колесного транспортного средства» (возвращается).
     
    7.  Ориентировочный перечень документов, необходимый для проведения таможенного оформления:

    • Технический паспорт.

    • Счёт-фактура (если физлицо продаёт физ. лицу счёт надо заверять в консульстве или у нотариуса).

    •Сертификат от производителя  (если в нем отображены сведения о годе выпуска, экологическом стандарте и стране происхождения, получать Сертификат соответствия не нужно, встречается не часто).

    •Копия экспортной таможенной декларации.

    •Копия платёжки об оплате авто (желательно)

    •Сертификат соответствия  индивидуально утвержденного колесного транспортного средства.

    •Заключение о стоимости и техническом состоянии автомобиля (если машина битая и это повлияло на таможенную стоимость)

    •Копия паспорта гражданина Украины.

    •Копия заграничного паспорта с визой.

    •ИНН

    •Доверенность (если третье лицо ввозит автомобиль в пользу доверителя).

    •Гражданский, заграничный паспорта и ИНН доверенного лица.

    ВАЖНО! В случае отчуждения в течение 365 дней со дня регистрации транспортных средств, при ввозе которых были применены ставки акцизного налога, определенные ЗУ № 1389, налогоплательщик обязан уплатить акцизный налог за такие транспортные средства по ставкам, установленным статьей 215 Таможенного кодекса Украины.


    http://www.diua.com.ua

    Анекдот из Интернет

    - Мне нравится всё, что ты говоришь.
    - Серьёзно, кроме шуток?
    - Да, кроме шуток.

    Афоризм

    Почему йод есть в периодической таблице Менделеева, а зеленки нет?

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное