Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.10.2015 по 13.10.2015


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 13/10/2015
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.10.2015 по 13.10.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Оц╕нка в╕дпов╕дност╕ вимогам техн╕чних регламент╕в (медвироби)
№ 35569/7/99-99-24-03-01-17 от 28.09.2015 ДФСУ
"Про застосування техн╕чних регламент╕в"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ3
Листи ДМСУ3
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни1
ВСЕГО:8


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 450 Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й

Количество просмотров: 28 (за период c 00:00 по 18:02 13/10/15), всего просмотров: 9055
Постанова вiд 21.05.2012 № 450КМУ
Питання, пов’язан╕ ╕з застосуванням митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.06.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Арсен╕й Яценюк - Голов╕ ДФС: "Потр╕бн╕ системн╕ ╕ персональн╕ р╕шення по податков╕й ╕ митн╕й служб╕"

      Для прийняття радикальних р╕шень в Державн╕й ф╕скальн╕й служб╕ час фактично вичерпаний. Потр╕бн╕ системн╕ ╕ персональн╕ р╕шення по податков╕й ╕ митн╕й службах, - наголосив Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни Арсен╕й Яценюк на зас╕данн╕ Уряду у в╕второк, 13 жовтня.

      Арсен╕й Яценюк п╕дкреслив, що зг╕дно з╕ зв╕том Transparency International у Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни «дуже поган╕ показники».

      В╕н пов╕домив, що два дн╕ тому пров╕в зустр╕ч ╕з Головою Державно╖ ф╕скально╖ служби. Арсен╕й Яценюк нагадав, що ставив Голов╕ ДФС низку доручень, перше з яких – «почати наб╕р абсолютно нових людей, за тим самим п╕дходом, як в Нац╕ональн╕й пол╕ц╕╖».

      «Чекаю прийняття цього р╕шення. ╤ часу все менше, його практично не залишилося», - додав в╕н.

      Ще одне завдання Голови ДФС - призначити заступника кер╕вника Державно╖ ф╕скально╖ служби, який буде в╕дпов╕дати за митницю: «Було б добре, щоб в╕н не мав н╕якого в╕дношення до чинно╖ укра╖нсько╖ митниц╕. Тому що зм╕на облич не призводить до зм╕ни системи, якщо ця людина з системи».

      Арсен╕й Яценюк п╕дкреслив, що затверджена концепц╕я реформування ДФС була схвалена зах╕дними партнерами ╕ ╓ частиною програми сп╕впрац╕ з М╕жнародним валютним фондом.

      «З М╕н╕стром ф╕нанс╕в ╕ кер╕вником Державно╖ ф╕скально╖ служби ми поставимо крапку в питанн╕ реформування ДФС. В╕дношення до платник╕в податк╕в в систем╕ ДФС, на жаль, практично не зм╕нилося. Зм╕нилася т╕льки назва - з податково╖ адм╕н╕страц╕╖ на Державну ф╕скальну службу», - п╕дкреслив Глава Уряду.

      Прем’╓р-м╕н╕стр звернувся до Голови Державно╖ ф╕скально╖ служби ╕ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в: «Мен╕ потр╕бн╕ конкретн╕ р╕шення по податков╕й ╕ митн╕й служб╕. Це системн╕ ╕ персональн╕ р╕шення».


Кабинет Министров Украины

В случае повреждения электронного ключа необходима повторная регистрация

   Оболонские налоговики отметили: если подписчик, физическое лицо - предприниматель или юридическое лицо, потерял (повредил) личный ключ или забыл пароль защиты личного ключа, то он должен обратиться в ближайший пункт представительства Аккредитованного центра сертификации ключей ИСД ГФС и повторно пройти процедуру регистрации с полным пакетом регистрационных документов. В случае изменения регистрационных данных, указанных в усиленном сертификате (изменение должности, увольнение, изменение фамилии и пр.) также необходима отмена усиленного сертификата.

   Для этого пользователю нужно подать заявление на отмену усиленного сертификата открытого ключа. Если электронный ключ не поврежден, а необходимо изменить данные, то отмену можно провести самостоятельно с помощью программного обеспечения.

   Преимущества использования электронной цифровой подписи:

   - удобство (все операции можно выполнять как с рабочего места, так и с любого, где есть доступ к сети Интернет);

   - экономия времени (не тратится рабочее время на поездки в транспорте и очереди при представлении документации);

   - доступность (на безвозмездной основе);

   - универсальность (широкий спектр использования - от представления отчетности до участия в тендерах и пр.).

www.ligazakon.ua

Кабмин упразднил обязательный ветеринарный сертификат

   Павленко: экономический эффект от отмены такого документа составит порядка 1 млрд грн

   Кабинет министров Украины упразднил использование обязательного ветеринарного сертификата при перевозке агропродукции, в особенности зерна, сообщил в ходе брифинга в правительстве министр аграрной политики и продовольствия Украины Алексей Павленко.

   Он сообщил, что экономический эффект от отмены такого документа составит порядка 1 млрд грн.

   «Мы продолжаем процесс дерегуляции, и мы приняли решение об упразднении формы №2. Ранее был обязательный ветеринарный сертификат, который был необходим при транспортировке экспорта. Эффект от нашего решения – порядка двух дней по логистике, а в денежном выражении – до 1 млрд грн», - сказал Павленко.

   Также министр напомнил, что ранее Минагропрод упразднил карантинные сертификаты.

   Как сообщал УНИАН, в январе текущего года Кабмин принял решение о добровольной выдаче карантинного сертификата на растительную продукцию при внутренних перевозках. Это же решение позволило сократить сроки выдачи фитосанитарного сертификата до 24 часов с 5 дней.

http://economics.unian.net/agro/1151428-kabmin-uprazdnil-obyazatelnyiy-veterinarnyiy-sertifikat.html

Регистрировать бизнес за сутки обещают с 15 октября

   В Украине запускают систему упрощенной регистрации предпринимателей в Пенсионном фонде, Государственной фискальной службе и Госстате

   В Украине с 15 октября начнет работу система упрощенной регистрации субъектов предпринимательской деятельности в органах Пенсионного фонда, Государственной фискальной службы и Госстата в течение 24 часов. Об этом сообщил в ходе заседания правительства министр юстиции Павел Петренко.

   Петренко напомнил, что соответствующие совместные приказы с органами Пенсионного фонда и Государственной службы статистики были подписаны уже давно. Аналогичный приказ с органами Государственной фискальной службы был подписан на днях.

   Напомним, в середине октября Яценюк поручил Министерству финансов обязать Государственную фискальную службу присоединиться к системе автоматической регистрации бизнеса, созданной Министерством юстиции. По словам премьера, данный шаг позволит сократить время, необходимое для открытия бизнеса, и позволит уменьшить взаимодействие между предпринимателями и госчиновниками.

   Министерство юстиции Украины 7 октября запустило систему автоматической регистрации предпринимателей в Пенсионном фонде и Государственной службе статистики, предусматривающую автоматический обмен информацией между этими органами в онлайн режиме. Предпринимателям при этом не придется взаимодействовать напрямую ни с одним из этих органов, а бюрократические процессы будут проходить онлайн.

ЛIГАБiзнесIнформ

Яценюк считает, что назначать на руководящие должности в ГФС нужно людей "не из системы"

      Премьер-министр Украины Арсений Яценюк призвал руководство Министерства финансов и Государственной фискальной службы принять конкретные решения по работе Налоговой службы и Таможни и назначить в руководство ведомства людей "не из системы".

      Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на УНИАН, об этом Яценюк сказал в ходе заседания правительства.

      "Два дня назад я встречался с главой ГФС. Напомню, я давал четкие поручения. Первым поручением было начать набор новых людей в офис крупных налогоплательщиков - по стандартам и подходам национальной полиции. Я жду принятия этого решения. И времени все меньше - его практически не осталось, - сказал Яценюк. - Вторая история - по таможне. Надо назначить заместителя главы ГФС, который будет отвечать за таможню. Было бы хорошо, чтобы он не имел никакого отношения к таможне. Смена лиц не приводит к изменению системы, если этот человек из системы"


censor.net.ua

ЕЭК продлил действие антидемпинговых пошлин на украинские трубы

   Департамент защиты внутреннего рынка Евразийской экономической комиссии продлил действие антидемпинговых пошлин на импорт украинских нефтегазопроводных и горячедеформированных труб диаметром до 820 мм, а также обсадных и насосно-компрессорных труб до 5 июля 2016 года (включительно). Об этом говорится в сообщении организации.

   Решение комиссии вступает в силу с 19 ноября 2015 года.

   Напомним, 22 июня 2011 года были установлены антидемпинговые пошлины на украинские обсадные трубы в размере 18,9% от таможенной стоимости, на насосно-компрессорные трубы - 19,9%, а на нефтепроводные, газопроводные и горячедеформированные трубы общего назначения диаметром до 820 мм - от 19,4% до 37,8%.

   При этом действие пошлин истекало 18 ноября 2015 года.

   Как сообщалось, в июле департамент защиты внутреннего рынка Евразийской экономической комиссии принял решение о начале повторного антидемпингового расследования, касающегося импорта украинских обсадных, насосно-компрессорных, нефтепроводных, газопроводных и горячедеформированных труб.

   В июне 2011 года Комиссия таможенного союза Единого экономического пространства (Россия, Беларусь, Казахстан) решила установить пошлину 18,9-37,8% на импорт украинских нефтегазопроводных и горячедеформированных труб диаметром до 820 мм, а также обсадных и насосно-компрессорных труб.

Минпром

Уточнення минулор╕чного ПДВ переробними п╕дпри╓мствами

      Лист ГУ ДФС у Полтавськ╕й област╕ в╕д 01.10.2015 № 3599/10/16-31-15-01-38

      Д╕ю особливого режиму справляння ПДВ переробних п╕дпри╓мств з 01.01.2015 зупинено. У зв’язку з цим декларац╕╖ з ПДВ за формою 0140 втратили чинн╕сть, а переробн╕ п╕дпри╓мства вс╕ операц╕╖ в╕дображають у декларац╕╖ з ПДВ з позначкою 0110 та сплачують ПДВ до бюджету у загальновстановленому порядку.

      Водночас так╕ платники ПДВ не позбавлен╕ права самост╕йно виправляти виявлен╕ помилки.

      Коригування декларац╕й з ПДВ з позначкою 0140 зд╕йсню╓ться шляхом подання уточнюючого розрахунку за формою, чинною станом на 31.01.2015, затвердженою наказом М╕нф╕ну в╕д 23.09.2014 № 966.

      Рекомендац╕╖ щодо виправлення минулор╕чних помилок з ПДВ переробними п╕дпри╓мствами були надан╕ листом ДФС в╕д 12.06.2015 № 20955/7/99-99-19-03-02-17. Таких самих рекомендац╕й дотримуються ╕ фах╕вц╕ ГУ ДФС у Полтавськ╕й област╕ у сво╓му лист╕.

      Зокрема, якщо результатом виправлення помилки ╓ зменшення суми ПДВ, яка до 01.01.2015 п╕длягала перерахуванню на спецрахунок переробного п╕дпри╓мства, або зб╕льшення/зменшення в╕д’╓много значення р╕зниц╕ м╕ж податковими зобов’язаннями ╕ податковим кредитом, така сума врахову╓ться у рядку 29 розд╕лу ╤V декларац╕╖ за зв╕тний пер╕од, у якому подано такий уточнюючий розрахунок, та зазнача╓ться в граф╕ 11 таблиц╕ 1 додатка 2 (Д2) до декларац╕╖ за зв╕тний пер╕од, у якому подано такий уточнюючий розрахунок.


Головбух24

Кабмин сегодня рассмотрит изменения в Налоговый и Таможенный кодексы

      Кабинет министров Украины сегодня, 13 октября, в ходе заседания членов правительства рассмотрит внесение изменений в Налоговый и Таможенный кодексы. Об этом говорится в повестке дня, опубликованной на сайте Кабмина, передает Капитал со ссылкой на РБК-Украина.

      Согласно повестке дня заседания правительства Кабмин рассмотрит изменения в Налоговый кодекс Украины относительно особенностей налогообложения НДС операций по ввозу на таможенную территорию Украины товаров физлицами в ручной клади и/или в сопровождаемом багаже. Также в повестке дня значится внесение изменений в Таможенный кодекс относительно освобождения от налогообложения продукции оборонного назначения.

      Кроме того, члены правительства рассмотрят проект постановления Кабмина об утверждении объемов формирования государственного интервенционного фонда в 2015/16 маркетинговом периоде и об утверждении финансового плана государственного предприятия «Морской торговый порт «Южный» на 2015 г.

      В Кабмине также сегодня могут одобрить план первоочередных мероприятий по обустройству границы вдоль береговой линии и обеспечение охраны территориального моря Украины в пределах Донецкой, Запорожской, Херсонской и Николаевской областей.


Капитал

Почему минфин Польши это понимает, а наш нет?



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=960554100684155&set=a.960554084017490.1073741827.100001887214104&type=3&theater

АНОНС (оновлений,07.10.2015): Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗЕД НА 2016 Р╤К". (Електронне декларування, митна варт╕сть та багато ╕ншого)

АНОНС (оновлений, 07.10.2015)

"Поверхность МД", 19.12.2015, Ки╖в.
Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗОВН╤ШНЬОЕКОНОМ╤ЧНУ Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2016 Р╤К".
(Електронне декларування, електронний документооб╕г, митна варт╕сть та багато ╕ншого)


Шановн╕ друз╕!
Доводимо до Вашого в╕дома, що робота з п╕дготовки до проведення 19 грудня 2015 року у Ки╓в╕ п╕дсумкового сем╕нару за 2016 р╕к трива╓.
На сьогодн╕ погоджено виступ за темою "Електронне декларування, електронний документооб╕г: м╕сце подач╕ документ╕в, модиф╕кац╕я митно╖ декларац╕╖, в╕дкликання та визнання МД нед╕йсною, електронна ре╓страц╕я суб'╓кт╕в ЗЕД тощо", та виступ за темою "Документальн╕ перев╕рки дотримання вимог законодавства Укра╖ни з питань державно╖ митно╖ справи: П╕дстави та порядок проведення документальних ви╖зних/неви╖зних перев╕рок, права та обов'язки посадових ос╕б орган╕в доход╕в ╕ збор╕в п╕д час проведення документальних ви╖зних/неви╖зних перев╕рок, права та обов'язки посадових ос╕б п╕дпри╓мства, що перев╕ря╓ться, п╕д час проведення документальних перев╕рок, оформлення результат╕в перев╕рок".
╢ можлив╕сть орган╕зувати виступи за темами "Митна варт╕сть: поточна ситуац╕я з визначенням та п╕дтвердженням митно╖ вартост╕, практичне виконання вимог ПКМУ в╕д 16.09.2015 № 724, середньорозрахункова варт╕сть товар╕в", "╢вропейська конвенц╕я про Сп╕льну транзитну процедуру, основн╕ положення, особливост╕ застосування, перспективи при╓днання", або повернутися до теми "Визначення кра╖ни походження товар╕в, видача митницями сертиф╕кат╕в походження з Укра╖ни: порядок заповнення та видач╕ митницями преференц╕йних сертиф╕кат╕в походження з Укра╖ни форми EUR.1, перспективи в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та кра╖нами СНД".

Пропону╓мо Вам вибрати дв╕ з наведених трьох тем виступ╕в для включення в остаточну програму п╕дсумкового сем╕нару. Про пр╕оритетн╕ для Вас теми виступ╕в просимо пов╕домити нас на поштову скриньку seminar@mdoffice.com.ua або на любу ╕ншу скриньку нашо╖ компан╕╖ (з посиланням в назв╕ на сем╕нар).

Також, на наведену адресу, можете пов╕домити Ваш╕ пропозиц╕╖ та побажання щодо ╕нших тем виступ╕в на сем╕нарах.

План проведення сем╕нар╕в на 2016 р╕к та ор╕╓нтовна ╖х тематика зараз готуються та опрацьовуються.
Сл╕дкуйте за анонсами та ╕нформац╕╓ю про сем╕нари НВО "Поверхность МД" на нашому сайт╕.

З повагою,
Артур Хохлов, НПО Поверхность МД.
Олег Браташов



АНОНС 29.09.2015

"Поверхность МД", 19.12.2015, Ки╖в.
Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗОВН╤ШНЬОЕКОНОМ╤ЧНУ Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2016 Р╤К".
(Електронне декларування, електронний документооб╕г, митна варт╕сть та багато ╕ншого)


Шановн╕ друз╕!
Пов╕домля╓мо, що компан╕╓ю "Поверхность МД" розпочато п╕дготовку до проведення 19 грудня 2015 року у Ки╓в╕ сем╕нару, на якому будемо п╕дводити п╕дсумки року, що мина╓, планувати роботу та сп╕вроб╕тництвона р╕к наступний. Окремо плану╓мо обговорити питання електронного декларування та електронного документооб╕гу, ситуац╕ю з митною варт╕сть та багато ╕ншого. Зокрема, ╓ плани включити до обговорення на сем╕нар╕ питання проведення документальних перев╕рок (ви╖зних та неви╖зних). Якщо таке питання ╓ ц╕кавими та актуальними для Вас, просимо пов╕домити нас на поштову скриньку seminar@mdoffice.com.ua або на любу ╕ншу скриньку нашо╖ компан╕╖ (з посиланням в назв╕ на сем╕нар).
Разом з тим, ╕з урахуванням того, що зараз проводиться робота з п╕дготовки Плану проведення сем╕нар╕в на 2016 р╕к, просимо пов╕домити нас про теми, як╕ Ви оч╕ку╓те для обговорення на наших сем╕нарах у 2016 роц╕.
Плану╓мо, що умов╕ участ╕ у грудневому сем╕нар╕ не будуть ╕стотно в╕др╕знятися в╕д умов участ╕ у сем╕нар╕, що пройшов 26 вересня.
Докладна програма сем╕нару та ╕нша ╕нформац╕я щодо його проведення у найближчий час будуть розм╕щен╕ на нашому сайт╕.

З повагою,
Артур Хохлов, НПО Поверхность МД.
Олег Браташов

ДФСУ: Щодо зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕

ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

28.09.2015 р. N 9062/Б/99-99-17-02-02-14

    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни розглянула Ваш запит <...> щодо зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та в межах компетенц╕╖ пов╕домля╓.

    В╕дпов╕дно до ст. 42 Господарського кодексу Укра╖ни (дал╕ - ГКУ) п╕дпри╓мництво - це самост╕йна, ╕н╕ц╕ативна, систематична, на власний ризик господарська д╕яльн╕сть, що зд╕йсню╓ться суб'╓ктами господарювання (п╕дпри╓мцями) з метою досягнення економ╕чних ╕ соц╕альних результат╕в та одержання прибутку.

    Статтею 44 Податкового кодексу Укра╖ни визначено, що для ц╕лей оподаткування платники податк╕в зобов'язан╕ вести обл╕к доход╕в, витрат та ╕нших показник╕в, пов'язаних з визначенням об'╓кт╕в оподаткування та/або податкових зобов'язань, на п╕дстав╕ первинних документ╕в, рег╕стр╕в бухгалтерського обл╕ку, ф╕нансово╖ зв╕тност╕, ╕нших документ╕в, пов'язаних з нарахуванням ╕ сплатою податк╕в ╕ збор╕в, ведення яких передбачено законодавством.

    В╕дпов╕дно до ч. 1 ст. 9 Закону Укра╖ни в╕д 16 липня 1999 року N 996-XIV "Про бухгалтерський обл╕к та ф╕нансову зв╕тн╕сть в Укра╖н╕" п╕дставою для бухгалтерського обл╕ку господарських операц╕й ╓ первинн╕ документи, як╕ ф╕ксують факти зд╕йснення таких операц╕й.

    Первинн╕ документи повинн╕ складатися п╕д час зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖, а якщо це не ╓ можливим - безпосередньо п╕сля ╖╖ зак╕нчення. Первинн╕ документи для надання ╖м юридично╖ сили ╕ доказовост╕ повинн╕ мати так╕ обов'язков╕ рекв╕зити: назва п╕дпри╓мства, установи, в╕д ╕мен╕ яких складений документ; назва документа (форми); дата ╕ м╕сце складання; зм╕ст, обсяг та одиниця вим╕ру господарсько╖ операц╕╖; посади ос╕б, в╕дпов╕дальних за зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖ ╕ правильн╕сть ╖╖ оформлення; особистий п╕дпис або ╕нш╕ дан╕, що дають змогу ╕дентиф╕кувати особу, яка брала участь у зд╕йсненн╕ господарсько╖ операц╕╖.

    Аналог╕чн╕ вимоги щодо оформлення первинних документ╕в встановлен╕ Положенням про документальне забезпечення запис╕в у бухгалтерському обл╕ку, яке затверджено наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 24 травня 1995 року N 88 (дал╕ - Положення).

    Кр╕м цього, Положенням передбачено, що документ ма╓ бути п╕дписаний особисто, а п╕дпис може бути скр╕плений печаткою. Електронний п╕дпис наклада╓ться в╕дпов╕дно до законодавства про електронн╕ документи та електронний документооб╕г.

    Рахунок-фактура за сво╖м призначенням не в╕дпов╕да╓ ознакам первинного документа (оск╕льки ним не ф╕ксу╓ться будь-яка господарська операц╕я, розпорядження або дозв╕л на проведення господарсько╖ операц╕╖), а ма╓ лише ╕нформац╕йний характер. Фактично рахунок-фактура ╓ розрахунково-плат╕жним документом, що передбача╓ т╕льки виставлення певних сум до оплати покупцям за поставлен╕ (фактично поставлен╕) товари чи надан╕ (фактично надан╕) послуги. Факт отримання товар╕в (послуг) повинен бути п╕дтверджений видатковою накладною постачальника або актом приймання-передач╕ виконаних роб╕т (послуг).

    Зазначену позиц╕ю викладено в листах М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 27.11.2006 N 31-34000-20-23/25136, в╕д 09.07.2007 N 31-34000-20/23-4579/4800, в╕д 30.05.2011 N 31-08410-07-27/13794.



MDoffice

Анекдот из Интернет

-Мама, можно мне конфетку?
- Только через мой суп!

Афоризм

Иногда, докопавшись до истины, хочется закопать её обратно.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное