Для прийняття радикальних р╕шень в Державн╕й ф╕скальн╕й служб╕ час фактично вичерпаний. Потр╕бн╕ системн╕ ╕ персональн╕ р╕шення по податков╕й ╕ митн╕й службах, - наголосив Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни Арсен╕й Яценюк на зас╕данн╕ Уряду у в╕второк, 13 жовтня.
Арсен╕й Яценюк п╕дкреслив, що зг╕дно з╕ зв╕том Transparency International у Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни «дуже поган╕
показники».
В╕н пов╕домив, що два дн╕ тому пров╕в зустр╕ч ╕з Головою Державно╖ ф╕скально╖ служби. Арсен╕й Яценюк нагадав, що ставив Голов╕ ДФС низку доручень, перше з яких – «почати наб╕р абсолютно нових людей, за тим самим п╕дходом, як в Нац╕ональн╕й пол╕ц╕╖».
«Чекаю прийняття цього р╕шення. ╤ часу все менше, його практично не залишилося», - додав в╕н.
Ще одне завдання Голови ДФС
- призначити заступника кер╕вника Державно╖ ф╕скально╖ служби, який буде в╕дпов╕дати за митницю: «Було б добре, щоб в╕н не мав н╕якого в╕дношення до чинно╖ укра╖нсько╖ митниц╕. Тому що зм╕на облич не призводить до зм╕ни системи, якщо ця людина з системи».
Арсен╕й Яценюк п╕дкреслив, що затверджена концепц╕я реформування ДФС була схвалена зах╕дними партнерами ╕ ╓ частиною програми сп╕впрац╕ з М╕жнародним валютним фондом.
«З
М╕н╕стром ф╕нанс╕в ╕ кер╕вником Державно╖ ф╕скально╖ служби ми поставимо крапку в питанн╕ реформування ДФС. В╕дношення до платник╕в податк╕в в систем╕ ДФС, на жаль, практично не зм╕нилося. Зм╕нилася т╕льки назва - з податково╖ адм╕н╕страц╕╖ на Державну ф╕скальну службу», - п╕дкреслив Глава Уряду.
Прем’╓р-м╕н╕стр звернувся до Голови Державно╖ ф╕скально╖ служби ╕ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в: «Мен╕ потр╕бн╕ конкретн╕ р╕шення по податков╕й ╕ митн╕й служб╕. Це системн╕ ╕
персональн╕ р╕шення».
В случае повреждения электронного ключа необходима повторная регистрация
Оболонские налоговики отметили: если подписчик, физическое лицо - предприниматель или юридическое лицо, потерял (повредил) личный ключ или забыл пароль защиты личного ключа, то он должен обратиться в ближайший пункт представительства Аккредитованного центра сертификации ключей ИСД ГФС и повторно пройти процедуру регистрации с полным пакетом регистрационных документов. В случае изменения регистрационных данных, указанных в усиленном сертификате (изменение должности, увольнение, изменение
фамилии и пр.) также необходима отмена усиленного сертификата.
Для этого пользователю нужно подать заявление на отмену усиленного сертификата открытого ключа. Если электронный ключ не поврежден, а необходимо изменить данные, то отмену можно провести самостоятельно с помощью программного обеспечения.
Преимущества использования электронной цифровой подписи:
- удобство (все операции можно выполнять как с рабочего места, так и с любого,
где есть доступ к сети Интернет);
- экономия времени (не тратится рабочее время на поездки в транспорте и очереди при представлении документации);
- доступность (на безвозмездной основе);
- универсальность (широкий спектр использования - от представления отчетности до участия в тендерах и пр.).
Павленко: экономический эффект от отмены такого документа составит порядка 1 млрд грн
Кабинет министров Украины упразднил использование обязательного ветеринарного сертификата при перевозке агропродукции, в особенности зерна, сообщил в ходе брифинга в правительстве министр аграрной политики и продовольствия Украины Алексей Павленко.
Он сообщил, что экономический эффект от отмены такого документа составит порядка 1 млрд
грн.
«Мы продолжаем процесс дерегуляции, и мы приняли решение об упразднении формы №2. Ранее был обязательный ветеринарный сертификат, который был необходим при транспортировке экспорта. Эффект от нашего решения – порядка двух дней по логистике, а в денежном выражении – до 1 млрд грн», - сказал Павленко.
Также министр напомнил, что ранее Минагропрод упразднил карантинные сертификаты.
Как сообщал УНИАН, в январе текущего года Кабмин
принял решение о добровольной выдаче карантинного сертификата на растительную продукцию при внутренних перевозках. Это же решение позволило сократить сроки выдачи фитосанитарного сертификата до 24 часов с 5 дней.
Регистрировать бизнес за сутки обещают с 15 октября
В Украине запускают систему упрощенной регистрации предпринимателей в Пенсионном фонде, Государственной фискальной службе и Госстате
В Украине с 15 октября начнет работу система упрощенной регистрации субъектов предпринимательской деятельности в органах Пенсионного фонда, Государственной фискальной службы и Госстата в течение 24 часов. Об этом сообщил в ходе заседания правительства министр юстиции Павел Петренко.
Петренко напомнил, что
соответствующие совместные приказы с органами Пенсионного фонда и Государственной службы статистики были подписаны уже давно. Аналогичный приказ с органами Государственной фискальной службы был подписан на днях.
Напомним, в середине октября Яценюк поручил Министерству финансов обязать Государственную фискальную службу присоединиться к системе автоматической регистрации бизнеса, созданной Министерством юстиции. По словам премьера, данный шаг позволит сократить время, необходимое для
открытия бизнеса, и позволит уменьшить взаимодействие между предпринимателями и госчиновниками.
Министерство юстиции Украины 7 октября запустило систему автоматической регистрации предпринимателей в Пенсионном фонде и Государственной службе статистики, предусматривающую автоматический обмен информацией между этими органами в онлайн режиме. Предпринимателям при этом не придется взаимодействовать напрямую ни с одним из этих органов, а бюрократические процессы будут проходить онлайн.
Яценюк считает, что назначать на руководящие должности в ГФС нужно людей "не из системы"
Премьер-министр Украины Арсений Яценюк призвал руководство Министерства финансов и Государственной фискальной службы принять конкретные решения по работе Налоговой службы и Таможни и назначить в руководство ведомства людей "не из системы".
Как информирует Цензор.НЕТ со ссылкой на УНИАН, об этом Яценюк сказал в ходе заседания правительства.
"Два дня назад я встречался с главой ГФС.
Напомню, я давал четкие поручения. Первым поручением было начать набор новых людей в офис крупных налогоплательщиков - по стандартам и подходам национальной полиции. Я жду принятия этого решения. И времени все меньше - его практически не осталось, - сказал Яценюк. - Вторая история - по таможне. Надо назначить заместителя главы ГФС, который будет отвечать за таможню. Было бы хорошо, чтобы он не имел никакого отношения к таможне. Смена лиц не приводит к изменению системы, если этот человек из системы"
ЕЭК продлил действие антидемпинговых пошлин на украинские трубы
Департамент защиты внутреннего рынка Евразийской экономической комиссии продлил действие антидемпинговых пошлин на импорт украинских нефтегазопроводных и горячедеформированных труб диаметром до 820 мм, а также обсадных и насосно-компрессорных труб до 5 июля 2016 года (включительно). Об этом говорится в сообщении организации.
Решение комиссии вступает в силу с 19 ноября 2015 года.
Напомним, 22 июня 2011 года были установлены антидемпинговые
пошлины на украинские обсадные трубы в размере 18,9% от таможенной стоимости, на насосно-компрессорные трубы - 19,9%, а на нефтепроводные, газопроводные и горячедеформированные трубы общего назначения диаметром до 820 мм - от 19,4% до 37,8%.
При этом действие пошлин истекало 18 ноября 2015 года.
Как сообщалось, в июле департамент защиты внутреннего рынка Евразийской экономической комиссии принял решение о начале повторного антидемпингового расследования,
касающегося импорта украинских обсадных, насосно-компрессорных, нефтепроводных, газопроводных и горячедеформированных труб.
В июне 2011 года Комиссия таможенного союза Единого экономического пространства (Россия, Беларусь, Казахстан) решила установить пошлину 18,9-37,8% на импорт украинских нефтегазопроводных и горячедеформированных труб диаметром до 820 мм, а также обсадных и насосно-компрессорных труб.
Лист ГУ ДФС у Полтавськ╕й област╕ в╕д 01.10.2015 № 3599/10/16-31-15-01-38
Д╕ю особливого режиму справляння ПДВ переробних п╕дпри╓мств з 01.01.2015 зупинено. У зв’язку з цим декларац╕╖ з ПДВ за формою 0140 втратили чинн╕сть, а переробн╕ п╕дпри╓мства вс╕ операц╕╖ в╕дображають у декларац╕╖ з ПДВ з позначкою 0110 та сплачують ПДВ до
бюджету у загальновстановленому порядку.
Водночас так╕ платники ПДВ не позбавлен╕ права самост╕йно виправляти виявлен╕ помилки.
Коригування декларац╕й з ПДВ з позначкою 0140 зд╕йсню╓ться шляхом подання уточнюючого розрахунку за формою, чинною станом на 31.01.2015, затвердженою наказом М╕нф╕ну в╕д 23.09.2014 № 966.
Рекомендац╕╖ щодо виправлення минулор╕чних помилок з ПДВ переробними п╕дпри╓мствами були надан╕ листом ДФС
в╕д 12.06.2015 № 20955/7/99-99-19-03-02-17. Таких самих рекомендац╕й дотримуються ╕ фах╕вц╕ ГУ ДФС у Полтавськ╕й област╕ у сво╓му лист╕.
Зокрема, якщо результатом виправлення помилки ╓ зменшення суми ПДВ, яка до 01.01.2015 п╕длягала перерахуванню на спецрахунок переробного п╕дпри╓мства, або зб╕льшення/зменшення
в╕д’╓много значення р╕зниц╕ м╕ж податковими зобов’язаннями ╕ податковим кредитом, така сума врахову╓ться у рядку 29 розд╕лу ╤V декларац╕╖ за зв╕тний пер╕од, у якому подано такий уточнюючий розрахунок, та зазнача╓ться в граф╕ 11 таблиц╕ 1 додатка 2 (Д2) до декларац╕╖ за зв╕тний пер╕од, у якому подано такий уточнюючий розрахунок.
Кабмин сегодня рассмотрит изменения в Налоговый и Таможенный кодексы
Кабинет министров Украины сегодня, 13 октября, в ходе заседания членов правительства рассмотрит внесение изменений в Налоговый и Таможенный кодексы. Об этом говорится в повестке дня, опубликованной на сайте Кабмина, передает Капитал со ссылкой на РБК-Украина.
Согласно повестке дня заседания правительства Кабмин рассмотрит изменения в
Налоговый кодекс Украины относительно особенностей налогообложения НДС операций по ввозу на таможенную территорию Украины товаров физлицами в ручной клади и/или в сопровождаемом багаже. Также в повестке дня значится внесение изменений в Таможенный кодекс относительно освобождения от налогообложения продукции оборонного
назначения.
Кроме того, члены правительства рассмотрят проект постановления Кабмина об утверждении объемов формирования государственного интервенционного фонда в 2015/16 маркетинговом периоде и об утверждении финансового плана государственного предприятия «Морской торговый порт «Южный» на 2015 г.
В Кабмине также сегодня могут одобрить план первоочередных мероприятий по обустройству границы вдоль береговой линии и
обеспечение охраны территориального моря Украины в пределах Донецкой, Запорожской, Херсонской и Николаевской областей.
АНОНС (оновлений,07.10.2015): Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗЕД НА 2016 Р╤К". (Електронне декларування, митна варт╕сть та багато ╕ншого)
АНОНС (оновлений, 07.10.2015)
"Поверхность МД", 19.12.2015, Ки╖в.
Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗОВН╤ШНЬОЕКОНОМ╤ЧНУ Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2016 Р╤К".
(Електронне декларування, електронний документооб╕г, митна варт╕сть та багато ╕ншого)
Шановн╕ друз╕!
Доводимо до Вашого в╕дома, що робота з п╕дготовки до проведення 19 грудня 2015 року у Ки╓в╕ п╕дсумкового сем╕нару за 2016 р╕к трива╓.
На сьогодн╕ погоджено виступ за темою "Електронне декларування, електронний документооб╕г: м╕сце подач╕ документ╕в, модиф╕кац╕я митно╖ декларац╕╖, в╕дкликання та визнання МД нед╕йсною, електронна ре╓страц╕я суб'╓кт╕в ЗЕД тощо", та виступ за темою "Документальн╕ перев╕рки дотримання вимог законодавства Укра╖ни з питань державно╖ митно╖ справи: П╕дстави та порядок проведення документальних ви╖зних/неви╖зних перев╕рок, права та обов'язки посадових ос╕б орган╕в доход╕в ╕ збор╕в п╕д час проведення
документальних ви╖зних/неви╖зних перев╕рок, права та обов'язки посадових ос╕б п╕дпри╓мства, що перев╕ря╓ться, п╕д час проведення документальних перев╕рок, оформлення результат╕в перев╕рок". ╢ можлив╕сть орган╕зувати виступи за темами "Митна варт╕сть: поточна ситуац╕я з визначенням та п╕дтвердженням митно╖ вартост╕, практичне виконання вимог ПКМУ в╕д 16.09.2015 № 724, середньорозрахункова варт╕сть товар╕в", "╢вропейська конвенц╕я про Сп╕льну транзитну процедуру, основн╕ положення, особливост╕ застосування, перспективи при╓днання", або повернутися до теми "Визначення кра╖ни походження товар╕в, видача митницями сертиф╕кат╕в походження з Укра╖ни: порядок заповнення та
видач╕ митницями преференц╕йних сертиф╕кат╕в походження з Укра╖ни форми EUR.1, перспективи в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та кра╖нами СНД".
Пропону╓мо Вам вибрати дв╕ з наведених трьох тем виступ╕в для включення в остаточну програму п╕дсумкового сем╕нару. Про пр╕оритетн╕ для Вас теми виступ╕в просимо пов╕домити нас на поштову скриньку seminar@mdoffice.com.ua або на любу ╕ншу скриньку нашо╖ компан╕╖ (з посиланням в назв╕ на сем╕нар).
Також, на наведену адресу, можете пов╕домити Ваш╕ пропозиц╕╖ та побажання щодо ╕нших тем виступ╕в на сем╕нарах.
План проведення сем╕нар╕в на 2016 р╕к та ор╕╓нтовна ╖х тематика зараз готуються та опрацьовуються.
Сл╕дкуйте за анонсами та ╕нформац╕╓ю про сем╕нари НВО "Поверхность МД" на нашому сайт╕.
З повагою,
Артур Хохлов, НПО Поверхность МД.
Олег Браташов
АНОНС 29.09.2015
"Поверхность МД", 19.12.2015, Ки╖в. Сем╕нар "ПЛАНУ╢МО ЗОВН╤ШНЬОЕКОНОМ╤ЧНУ Д╤ЯЛЬН╤СТЬ НА 2016 Р╤К". (Електронне декларування, електронний документооб╕г, митна варт╕сть та багато ╕ншого)
Шановн╕ друз╕! Пов╕домля╓мо, що компан╕╓ю "Поверхность МД" розпочато п╕дготовку до проведення 19 грудня 2015 року у Ки╓в╕ сем╕нару, на якому будемо п╕дводити п╕дсумки року, що мина╓, планувати роботу та сп╕вроб╕тництвона р╕к наступний. Окремо
плану╓мо обговорити питання електронного декларування та електронного документооб╕гу, ситуац╕ю з митною варт╕сть та багато ╕ншого. Зокрема, ╓ плани включити до обговорення на сем╕нар╕ питання проведення документальних перев╕рок (ви╖зних та неви╖зних). Якщо таке питання ╓ ц╕кавими та актуальними для Вас, просимо пов╕домити нас на поштову скриньку seminar@mdoffice.com.ua або на любу ╕ншу скриньку нашо╖ компан╕╖ (з посиланням в назв╕ на сем╕нар). Разом з тим, ╕з урахуванням того, що зараз
проводиться робота з п╕дготовки Плану проведення сем╕нар╕в на 2016 р╕к, просимо пов╕домити нас про теми, як╕ Ви оч╕ку╓те для обговорення на наших сем╕нарах у 2016 роц╕. Плану╓мо, що умов╕ участ╕ у грудневому сем╕нар╕ не будуть ╕стотно в╕др╕знятися в╕д умов участ╕ у сем╕нар╕, що пройшов 26 вересня. Докладна програма сем╕нару та ╕нша ╕нформац╕я щодо його проведення у найближчий час будуть розм╕щен╕ на нашому сайт╕.
З повагою, Артур Хохлов, НПО Поверхность МД. Олег Браташов
ДФСУ: Щодо зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕
ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА СЛУЖБА УКРА╥НИ
28.09.2015 р. N 9062/Б/99-99-17-02-02-14
Державна ф╕скальна служба Укра╖ни розглянула Ваш запит <...> щодо зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та в межах компетенц╕╖ пов╕домля╓.
В╕дпов╕дно до ст. 42 Господарського кодексу
Укра╖ни (дал╕ - ГКУ) п╕дпри╓мництво - це самост╕йна, ╕н╕ц╕ативна, систематична, на власний ризик господарська д╕яльн╕сть, що зд╕йсню╓ться суб'╓ктами господарювання (п╕дпри╓мцями) з метою досягнення економ╕чних ╕ соц╕альних результат╕в та одержання прибутку.
Статтею 44 Податкового кодексу Укра╖ни визначено, що для ц╕лей оподаткування платники податк╕в зобов'язан╕ вести
обл╕к доход╕в, витрат та ╕нших показник╕в, пов'язаних з визначенням об'╓кт╕в оподаткування та/або податкових зобов'язань, на п╕дстав╕ первинних документ╕в, рег╕стр╕в бухгалтерського обл╕ку, ф╕нансово╖ зв╕тност╕, ╕нших документ╕в, пов'язаних з нарахуванням ╕ сплатою податк╕в ╕ збор╕в, ведення яких передбачено законодавством.
Первинн╕ документи повинн╕ складатися п╕д час зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖, а якщо це не ╓ можливим - безпосередньо п╕сля ╖╖ зак╕нчення. Первинн╕ документи для надання ╖м юридично╖ сили ╕ доказовост╕ повинн╕ мати так╕ обов'язков╕ рекв╕зити:
назва п╕дпри╓мства, установи, в╕д ╕мен╕ яких складений документ; назва документа (форми); дата ╕ м╕сце складання; зм╕ст, обсяг та одиниця вим╕ру господарсько╖ операц╕╖; посади ос╕б, в╕дпов╕дальних за зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖ ╕ правильн╕сть ╖╖ оформлення; особистий п╕дпис або ╕нш╕ дан╕, що дають змогу ╕дентиф╕кувати особу, яка брала участь у зд╕йсненн╕ господарсько╖ операц╕╖.
Аналог╕чн╕ вимоги щодо оформлення первинних документ╕в встановлен╕ Положенням про
документальне забезпечення запис╕в у бухгалтерському обл╕ку, яке затверджено наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 24 травня 1995 року N 88 (дал╕ - Положення).
Кр╕м цього, Положенням передбачено, що документ ма╓ бути п╕дписаний особисто, а п╕дпис може бути скр╕плений печаткою. Електронний п╕дпис наклада╓ться в╕дпов╕дно до законодавства про електронн╕ документи та електронний документооб╕г.
Рахунок-фактура за сво╖м
призначенням не в╕дпов╕да╓ ознакам первинного документа (оск╕льки ним не ф╕ксу╓ться будь-яка господарська операц╕я, розпорядження або дозв╕л на проведення господарсько╖ операц╕╖), а ма╓ лише ╕нформац╕йний характер. Фактично рахунок-фактура ╓ розрахунково-плат╕жним документом, що передбача╓ т╕льки виставлення певних сум до оплати покупцям за поставлен╕ (фактично поставлен╕) товари чи надан╕ (фактично надан╕) послуги. Факт отримання товар╕в (послуг) повинен бути п╕дтверджений видатковою накладною
постачальника або актом приймання-передач╕ виконаних роб╕т (послуг).