Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Суд признал право комитента на применение нулевой ставки НДС


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 31/03/2014
*** Документ месяца: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовують...

Количество просмотров: 2607 (за период c 00:00 01/03/14 по 18:11 31/03/14), всего просмотров: 2619
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.03.2014 по 31.03.2014

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Спец╕альне мито (╤мпорт)
№ б/н от 28.03.2014 В╕домчий документ
"Про л╕берал╕зац╕ю спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документы Кол.
В╕домчий документ16
Документ МЗЕЗ76
Листи ДМСУ77
М╕журядова угода2
Накази ДМСУ6
Постанова Верховно╖ Ради1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни1
ВСЕГО:179




MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 31.05.2012 № 657 Про виконання митних формальностей в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму

Количество просмотров: 53 (за период c 00:00 по 18:01 31/03/14), всего просмотров: 1462
Наказ вiд 31.05.2012 № 657М╕нф╕н
Про виконання митних формальностей в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму
Вступил в силу с 30.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Раде предлагают утвердить нулевые ставки ввозной пошлины для электротранспорта

   Раде предлагают утвердить нулевые ставки ввозной пошлины для электротранспорта

   КИЕВ. 31 марта. УНН. В ВР зарегистрировали проект закона о внесении изменений в Таможенный тариф Украины, утвержденный Законом Украины "О Таможенном тарифе Украины" (относительно установления ставок ввозной пошлины на уровне 0% на транспортные средства, оснащенные электрическими двигателями), сообщает УНН со ссылкой на пресс- службу украинского парламента.


   Соответствующий документ зарегистрирован в ВР 28 марта под № 4605.


   Главным комитетом по рассмотрению законопроекта определен Комитет ВР по вопросам налоговой и таможенной политики. Также законопроект будет рассматриваться в комитетах по вопросам транспорта и связи, по вопросам бюджета, по вопросам борьбы с организованной преступностью и коррупцией и по вопросам европейской интеграции.


   Отметим что сейчас сопроводительные документы к законопроекту на сайте ВР не обнародованы.



УНН

Хто платить митн╕ платеж╕ при реал╕зац╕╖ товар╕в, конф╕скованих за р╕шенням суду?

   Суми митних платеж╕в включаються в ринкову варт╕сть конф╕скованих товар╕в ╕ п╕длягають сплат╕ особами, що реал╕зують ц╕ товари

   В случае реализации товаров, конфискованных по решению суда в соответствии со ст. 243 Таможенного кодекса, суммы таможенных платежей включаются в рыночную стоимость таких товаров и подлежат уплате лицами, которые реализуют эти товары.

   Согласно ч. 9 ст. 243 ТК товары, конфискованные по решению суда, и указанные в ч. ч. 1, 2, 4 - 6 ст. 243 ТК, реализуются на таможенных аукционах, редукционах или по договору комиссии по ценам, определенным в соответствии с законодательством об оценке имущества, имущественных прав и профессиональной оценочной деятельности, и Налоговым кодексом. При этом при определении рыночной стоимости товаров суммы таможенных платежей должны быть учтены в такой стоимости.

   Вместе с тем, согласно п. 27 ст. 4 ТК к таможенным платежам относятся пошлина, акцизный налог с ввезенных на таможенную территорию Украины подакцизных товаров (продукции) и НДС с ввезенных на таможенную территорию Украины товаров (продукции).

   Пунктом 6 ст. 276 ТК определено, что плательщиками пошлины являются, в частности, лица, которые реализуют товары, транспортные средства в соответствии со ст. 243 ТК. В свою очередь плательщиками НДС согласно пп. 6 п. 180.1 ст. 180 НК которых являются лица, осуществляющие операции по поставке конфискованного имущества (в том числе имущества, определенного в ст. 243 ТК), а плательщиками акцизного налога являются лица, реализующие конфискованные подакцизные товары (продукцию), если эти товары (продукция) подлежат реализации (продажи) в установленном законодательством порядке.

   Джерело: ЮРЛИГА

Дебет-Кредит

Реэкспорт товаров - НДС: раскроем карты

Реэкспорт товаров - НДС: раскроем карты


Все о бухгалтерском учете

Суд признал право комитента на применение нулевой ставки НДС

   Ухвала Одеського апеляц╕йного адм╕н╕стративного суду в╕д 30.01.2014 № 815/4488/13-а

   Апеляц╕йний суд усупереч доводам податкового органу погодився з висновками суду першо╖ ╕нстанц╕╖ щодо права позивача-ком╕тента на застосування нульово╖ ставки ПДВ в╕дпов╕дно до п╕дпункту «б» п╕дпункту 195.1.3 Податкового кодексу Укра╖ни та права на бюджетне в╕дшкодування при зд╕йсненн╕ експортних операц╕й на умовах договору ком╕с╕╖. Оск╕льки п╕дтвердженням цього слугувала належно оформлена митна вантажна декларац╕я (ВМД), в як╕й у граф╕ 2 в╕дправником вказаний ком╕с╕онер, а в доповненн╕ наведен╕ в╕домост╕ про ком╕тента.

   При цьому у сво╖х р╕шеннях суди посилались на позиц╕ю самих податк╕вц╕в, викладену в лист╕ ДПАУ в╕д 14.07.2009 № 14762/7/16-1517-26. У цьому лист╕ роз’яснено, що для п╕дтвердження права на застосування нульово╖ ставки ПДВ та права на бюджетне в╕дшкодування при зд╕йсненн╕ експортних операц╕й на умовах договору ком╕с╕╖ ком╕тент, за умови в╕дпов╕дного заповнення графи 9 ВМД та внесення ╕нформац╕╖ про нього в доповнення до ц╕╓╖ графи, повинен отримати в╕д ком╕с╕онера ориг╕нал вантажно╖ митно╖ декларац╕╖. У свою чергу в ком╕с╕онера залишаються коп╕╖, належним чином засв╕дчен╕ митним органом.

   Зокрема, при декларуванн╕ товар╕в за зовн╕шньоеконом╕чними договорами, укладеними на п╕дстав╕ посередницьких договор╕в м╕ж резидентами в граф╕ 9 вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ з 01.03.2009 зазначаються в╕домост╕ про ком╕с╕онера, що уклав зовн╕шньоеконом╕чний догов╕р (контракт), ╕ вчиня╓ться запис «Див. доп.». У доповненн╕ ж наводяться в╕домост╕ про ком╕тента.

   В╕дпов╕дно до норм Митного кодексу Укра╖ни товари вважаються експортованими платником податку в раз╕, якщо ╖х експорт засв╕дчений належним чином оформленою вантажною митною декларац╕╓ю.

   Податковий орган, в╕дмовляючи ком╕тенту-експортеру в прав╕ на застосування нульово╖ ставки ПДВ, виходив з того, що в╕дпов╕дн╕ експортн╕ операц╕╖ не п╕дтверджен╕ вантажно-митними декларац╕ями, у яких в╕дправником (експортером) значився ком╕с╕онер.

   Однак, як було встановлено судами, ком╕тент ма╓ ориг╕нали ВМД на зд╕йснення експортних операц╕й, а ком╕с╕онер ма╓ зав╕рен╕ встановленим чином коп╕╖. А отже, ком╕тент ма╓ законодавчо встановлене право на застосування нульово╖ ставки ПДВ та ╓ власником та експортером послуг (товар╕в).

   По материалам: Головбух 24

Бухгалтер 911

Миндоходов готовит изменения в НКУ об использовании понятия «обычная цена»

   На оф╕ц╕йному web-сайт╕ М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни ( www.minrd.gov.ua ) у п╕дрозд╕л╕ «Проекти регуляторних акт╕в» розд╕лу «Д╕яльн╕сть» розм╕щено проект Закону Укра╖ни «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни (щодо використання поняття «звичайна ц╕на»)» (дал╕ – Проект закону) та анал╕з впливу цього регуляторного акта.

   Проект закону розроблено на виконання пункту 2 розд╕лу ╤╤ «Прик╕нцев╕ положення» Закону Укра╖ни в╕д 04.07.2013 № 408-VII «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо трансфертного ц╕ноутворення», яким передбачено внесення на розгляд Верховно╖ Ради Укра╖ни в╕дпов╕дного законопроекту по використанню поняття «звичайна ц╕на».

   Необх╕дн╕сть визначення порядку застосування поняття «звичайна ц╕на» в положеннях Податкового кодексу Укра╖ни, в яких воно використову╓ться, зокрема в розд╕лах ╤╤╤ - V «Податок на прибуток п╕дпри╓мств», «Податок на доходи ф╕зичних ос╕б», «Податок на додану варт╕сть», обумовлено запровадженням з 1 вересня 2013 року Закону Укра╖ни в╕д 04.07.2013 № 408-VII «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо трансфертного ц╕ноутворення».

   Зауваження та пропозиц╕╖ до Проекту закону в╕д ф╕зичних та юридичних ос╕б, ╖х об’╓днань приймаються протягом одного м╕сяця на адреси розробника: поштову – 04655, МПС, Ки╖в – 53, Льв╕вська площа, буд.8, Департамент координац╕╖ нормотворчо╖ та методолог╕чно╖ роботи з питань оподаткування, електронну – rbolila@minrd.gov.ua, а також на поштову адресу Державно╖ служби Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва –01011, м. Ки╖в, вул. Арсенальна, буд.9/11.

   Проект Закону Укра╖ни «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни (щодо використання поняття «звичайна ц╕на»)»

   Анал╕з впливу регуляторного акта до проекту Закону Укра╖ни «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни (щодо використання поняття «звичайна ц╕на»)»

Бухгалтер 911

О необходимости предварительной оплаты НДС конечным потребителем или первичным поставщиком для формирования налогового кредита

   Ухвала Льв╕вського апеляц╕йного адм╕н╕стративного суду в╕д 11.02.2014 № 876/15615/13

   Необх╕дною умовою для в╕днесення платником ПДВ до податкового кредиту зв╕тного пер╕оду сум ПДВ, включених до ц╕ни придбаних товар╕в (послуг), ╓ факт придбання таких товар╕в (послуг) з метою ╖х використання в оподатковуваних операц╕ях у межах господарсько╖ д╕яльност╕ тако╖ особи-платника.\

   Разом з тим, закон не ставить у залежн╕сть необх╕дн╕сть попередньо╖ сплати ПДВ до бюджету к╕нцевим споживачем чи перв╕сним постачальником як умову для формування податкового кредиту платника податку. Анал╕з господарсько╖ д╕яльност╕ платника податку повинен зд╕йснюватися на п╕дстав╕ даних його податкового, бухгалтерського обл╕ку та в╕дпов╕дност╕ ╖х економ╕чному призначенню.

   На цьому наголосив апеляц╕йний суд, в╕дкидаючи доводи податкового органу про безтоварн╕сть операц╕й позивача ╕з ╕ншими п╕дпри╓мствами. Причому так╕ висновки податк╕вц╕в грунтувались виключно на п╕дстав╕ акт╕в перев╕рок цих п╕дпри╓мств ╕з ╖хн╕ми контрагентами та без урахування первинних документ╕в, поданих самим позивачем. А тому оскаржен╕ податков╕ пов╕домлення-р╕шення за р╕шенням суду п╕длягають скасуванню.

Бухгалтер 911

Разработаны законопроекты о разделении Миндоходов

   В целях реализации решения Правительства по разделению Миндоходов на Государственную налоговую службу и Государственную таможенную службу разработаны законопроекты (от 27.03.2014 г. № 4588 и № 4589) о внесении изменений в НКУ и еще 117 законодательных актов.

   Предполагается исключить из НКУ:

   - функции Гостаможслужбы и закрепить их в Таможенном кодексе;

   - функции по администрированию ЕСВ; контроля за своевременностью представления отчетности по взносу; обеспечение достоверности и полноты учета плательщиков взноса; осуществление отсрочки, рассрочки и реструктуризации недоимки по уплате взноса; обобщение практики применения законодательства по вопросам уплаты единого взноса.

   Кроме того, предусмотрено согласование правоотношений органов ГНСУ и Гостаможслужбы, а также возложение функций администрирования ЕСВ на органы ПФУ.

Бухгалтер 911

Терм╕нова ╕нформац╕я! До уваги член╕в Асоц╕ац╕╖, митних брокер╕в та суб’╓кт╕в ЗЕД! Запрошу╓мо до сп╕впрац╕!

У зв’язку ╕з проведенням реорган╕зац╕йних заход╕в щодо в╕дновлення д╕яльност╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕дпов╕дно до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 01 березня 2014 року № 67 Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни зверта╓ться до член╕в Асоц╕ац╕╖, митних брокер╕в та суб’╓кт╕в ЗЕД!

 

У нелегкий пер╕од зм╕н та перетворень, який сьогодн╕ проходить митна служба, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни виступа╓ з ╕н╕ц╕ативою щодо надання методолог╕чно╖ п╕дтримки та допомоги у питаннях нормативно-правового регулювання митно╖ справи та д╕яльност╕ Держмитслужби Укра╖ни.

Одним ╕з найважлив╕ших завдань у цей пер╕од ╓ збереження найкращих напрацювань та досягнень попередньо╖ роботи Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, а також позитивних нововведень М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни.

 

В╕дпов╕дно до ц╕╓╖ ╕н╕ц╕ативи АМБУ виступа╓ з ╕н╕ц╕ативою створення в╕дпов╕дно╖ робочо╖ групи з опрацювання пропозиц╕╖ громадськост╕.

Ус╕ пропозиц╕╖ та зауваження щодо процесу реорган╕зац╕╖ М╕н╕стерства та митних орган╕в будуть оперативно опрацьован╕ та озвучен╕ п╕д час найближчого зас╕дання Громадсько╖ ради при М╕ндоход╕в. (Ор╕╓нтовно – зас╕дання Громадсько╖ ради буде проведене наступного тижня).

 

Асоц╕ац╕я бере на себе обов’язок оперативно╖ комун╕кац╕╖ ╕з представниками робочо╖ групи, п╕дрозд╕лами М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни, а в подальшому – Державною митною службою Укра╖ни.

 

Зверта╓мо Вашу увагу на те, що сьогодн╕ заступник М╕н╕стра доход╕в ╕ збор╕в В╕тал╕й Науменко проголосив курс на в╕дкрит╕сть в╕домства.

«Сьогодн╕ вкрай важливо встановити партнерськ╕ в╕дносини з б╕знесом. Для мене принциповим питанням ╓ ефективна робота громадських рад та зворотн╕й зв'язок з б╕знесом. Робота Митно╖ служби повинна базуватися на результатах тако╖ сп╕впрац╕» – наголосив В╕тал╕й Науменко п╕д час зустр╕ч╕ з представниками ╢вропейсько╖ Б╕знес Асоц╕ац╕╖ та Американсько╖ торг╕вельно╖ палати, а також п╕д час зустр╕ч╕ з митними брокерами.

 

Пропозиц╕╖, зауваження та питання щодо ц╕╓╖ ╕н╕ц╕ативи можна надсилати до Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни на електронну скриньку: info@ambu.org.ua.

╤нформац╕я про роботу робочо╖ групи та ╖╖ результати буде оприлюднюватися на ╕нформац╕йному сайт╕ Асоц╕ац╕╖.

Запрошу╓мо вс╕х до сп╕впрац╕ та дяку╓мо за Вашу активн╕сть!

 



АМБУ

Про розгляд звернення щодо зупинення та скасування наказ╕в ДМСУ (правове регулювання д╕яльност╕ митних брокер╕в)

   

Про розгляд звернення щодо зупинення та скасування наказ╕в ДМСУ (правове регулювання д╕яльност╕ митних брокер╕в)


MDoffice

Как облагается акцизным налогом переоборудованный автомобиль?

   Миндоходов рассказало о налогообложении акцизным налогом при переоборудовании неподакцизного транспортного средства в подакцизный легковой автомобиль

   В письме от 24 марта 2014 года № 6700/7/99-99-19-04-03-17 Миндоходов разъяснило, что поскольку при переоборудовании транспортного средства плательщики акцизного налога - владельцы ввезенных на таможенную территорию Украины ТС, которые переоборудуются в подакцизные легковые автомобили, не являются производителями таких ТС, то соответственно они не подают декларацию по акцизному налогу.

   При этом переоборудование ТС происходит на таможенной территории Украины, следовательно, налог с товаров (продукции), на которые установлены ставки налога в иностранной валюте, уплачивается в национальной валюте и рассчитывается по официальному курсу гривны к инвалюте, установленному Нацбанком, действующему на первый день квартала, в котором осуществляется реализация (в этом случае переоборудование) товара (продукции), и остается неизменным в течение квартала.

   Сумма налога уплачивается владельцем такого ТС не позднее даты подачи документов в ОВД Украины для регистрации или перерегистрации такого ТС (п. 216.8 ст. 216 НК) на счета, открытые в органах Госказначейства по коду классификации доходов бюджета 14030800 «акцизный налог с ввезенных на таможенную территорию Украины подакцизных товаров (продукции) транспортных средств (кроме мотоциклов и велосипедов)».

   При заполнении документов на перевод налогов следует руководствоваться Порядком заполнения документов на перевод в случае уплаты (взыскания) налогов, сборов, таможенных платежей, единого взноса, осуществления бюджетного возмещения НДС, возврат ошибочно или излишне зачисленных средств - а именно в расчетном документе в поле «Назначение платежа» указывается «акцизный налог за переоборудован транспортное средство».

   Поскольку перечень подакцизных ТС и ставки акцизного налога в зависимости от срока их использования и объема двигателя определены в соответствии с кодами и описания товара согласно УКТ ВЭД в евро за 1 куб. см объема цилиндров двигателя автомобиля, при определении ставки акцизного налога должны быть учтены технические данные ТС (срок использования и объем двигателя).

   Напомним, 27 марта в первом чтении был принят законопроект № 4238 относительно отмены уплаты экологического налога по утилизации снятых с эксплуатации транспортных средств.

   Марина Ясинская

www.ligazakon.ua

Нацбанк отменил обязательное предъявление паспорта при покупке инвалюты

   Нацбанк оптимизировал и дополнил мероприятия, направленные на обеспечение равновесия на денежно-кредитном рынке.

   Постановлением «Об урегулировании деятельности финансовых учреждений и проведения валютных операций» от 28.03.2014 г. № 172 предусмотрено принятие нового пакета временных мер по деятельности банков.

   К таким мерам, в частности, отнесены:

   - возможность осуществления банками валютных операций не только на условиях «тод», «том», «спот», но и на условиях «своп» и «форвард» (все операции - только с поставкой валют);

   - отмена запрета на покупку иностранной валюты для осуществления резидентами инвестиций за границу и для покрытия части страховых резервов страховщиками;

   - сокращение до трех дней (а с 01.01.2014 г. - до двух) срока проведения операций по покупке банками иностранной валюты по поручению юридических лиц, физических лиц - предпринимателей, иностранных представительств. Одновременно банки освобождены от обязанности формировать и передавать в территориальные управления НБУ реестры по покупке иностранной валюты;

   - упрощена процедура покупки банком у физических лиц наличной иностранной валюты, которая отныне позволяет осуществлять такую операцию без предъявления документа, удостоверяющего личность, и без его копирования.

   Кроме того, введены отдельные дополнительные стабилизационные меры, а именно:

   - установлена максимальная сумма продажи валюты одному физическому лицу в течение одного операционного дня в одном банковском учреждении в эквиваленте не более 15 000 грн.;

   - переводы физическими лицами иностранной валюты за пределы Украины по текущим валютным неторговым операциям не должны превышать 150 000 грн. в месяц. Эти ограничения не касаются оплаты расходов на лечение за границей, транспортировку больных и некоторых других расходов;

   - резидентам разрешено осуществлять погашение кредитов, займов (финансовой помощи) в иностранной валюте по договорам, в том числе заключенным с нерезидентами, не ранее предусмотренного договором срока;

   - на период действия Постановления № 172 банки должны приостановить выпуск новых сберегательных (депозитных) сертификатов, а погашение ранее выпущенных осуществлять исключительно путем перечисления средств на счет владельца сертификата или его предъявителя.

   Постановление № 172 вступает в силу 28.03.2014 г. и действует до 01.05.2014 г.

www.ligazakon.ua

Разъяснен порядок перемещения товаров в грузовых отправлениях

   Миндоходов рассказало об упрощениях, предоставленных украинскому экспресс-перевозчику при перемещении ним международных экспресс-отправлений
Таможенным кодексом украинским экспресс-перевозчикам предоставлен ряд упрощений при перемещении ним международных экспресс-отправлений (груза экспресс-перевозчика) таможенной территорией Украины с использованием принадлежащих ему или нанимаемых им транспортных средств, зарегистрированных за ним в регистрационно-экзаменационных подразделениях Госавтоинспекции. Это разъяснено в письме Миндоходов от 21 марта 2014 года № 6664/7/99-99-24-01-03-17.

   ТК не предусмотрено предоставление каких-либо упрощений иностранным операторам экспресс-перевозок или украинским или иностранным перевозчикам, которые предоставляют украинскому экспресс-перевозчику услуги по перевозке товаров по территории Украины (от пункта пропуска через государственную границу Украины и в обратном направлении). При такой перевозке товаров применяются таможенные правила, установленные для перемещения товаров в грузовых отправлениях с применением в установленных ТК случаях гарантий обеспечения уплаты таможенных платежей.

   Согласно ст. 233 ТК:

   - орган доходов и сборов, в зоне деятельности которого расположен пункт пропуска через государственную границу Украины, осуществляет пропуск груза экспресс-перевозчика на таможенную территорию Украины на основании поданного экспресс-перевозчиком единого транспортного документа, являющегося одновременно документом контроля доставки из пункта пропуска через государственную границу Украины в центральную сортировочную станцию, и направляет его под таможенным контролем в орган доходов и сборов назначения (часть третья);

   - при перемещении (пересылке) международных экспресс-отправлений через таможенную границу Украины обеспечение уплаты таможенных платежей, предусмотренное разделом X, не применяется (часть первая);

   - в пункте пропуска через государственную границу Украины к товарам, которые перемещаются (пересылаются) в международных экспресс-отправлениях, меры нетарифного регулирования ВЭД и виды контроля, указанные в части первой ст. 319 ТК, не применяются. Пропуск таких товаров через границу осуществляется в кратчайшие сроки (часть четвертая);

   - операции с международными экспресс-отправлениями (распаковка, переупаковка, предъявление для осмотра и т.п.) и их хранения до выпуска в свободное обращение или возвращение отправителям осуществляются под таможенным контролем на центральных (региональных) сортировочных станциях, которые определяются и оборудуются экспресс-перевозчиками (часть пятая).

   Марина Ясинская

www.ligazakon.ua

ПОР╤ВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ до проекту Закону Укра╖ни «Про запоб╕гання ф╕нансово╖ катастрофи та створення передумов для економ╕чного зростання в Укра╖н╕»

doc_295768_tax_code_(2)_1403311111.pdf


MDoffice

ПДВ на операц╕╖ з першого постачання л╕к╕в та вироб╕в медичного призначення: парламент з друго╖ спроби ухвалив закон

   

   ПДВ на операц╕╖ з першого постачання л╕карських засоб╕в та вироб╕в медичного призначення може бути ухвалено на р╕вн╕ 7%До порядку денного пленарного зас╕дання парламенту 27 березня 2014 р. включено законопроект «Про запоб╕гання ф╕нансово╖ катастрофи та створення передумов для економ╕чного зростання в Укра╖н╕» (ре╓страц╕йний № 4576, ╕н╕ц╕атор — КМУ). Проте для його ухвалення з першо╖ спроби не вистачило необх╕дно╖ к╕лькост╕ голос╕в народних депутат╕в. «За» проголосували 189 народних депутат╕в. Представники деяких фракц╕й, як╕ не голосували, пояснили причини. Зокрема, вони наголошували на тому, що законопроект можна прийняти т╕льки в першому читанн╕, а пот╕м доопрацювати у парламентському Ком╕тет╕ з питань податково╖ ╕ митно╖ пол╕тики, тому що 90% норм проекту стосуються саме податково╖ пол╕тики. Представники фракц╕й, як╕ п╕дтримали законопроект, наголошували, що необх╕дно ухвалити вкрай непопулярне р╕шення ╕ закликали колег сконцентруватися ╕ прийняти це р╕шення. Як насл╕док, Верховна Рада Укра╖ни 246 голосами народних депутат╕в прийняла за основу та в ц╕лому законопроект № 4576.


   


   Законопроектом серед ╕ншого пропону╓ться:


   


   запровадити оподаткування податком на додану варт╕сть (ПДВ) за ставкою 7% операц╕й з першого постачання л╕карських засоб╕в та вироб╕в медичного призначення (перший ╕мпорт та перше постачання в╕тчизняним виробником);


   запровадити на пост╕йн╕й основ╕ застосування основно╖ ставки податку на прибуток п╕дпри╓мств на р╕вн╕ 18% та ПДВ на р╕вн╕ 20%;


   розширити коло платник╕в по плат╕ за користування надрами для видобування корисних копалин, як╕ провадять господарську д╕яльн╕сть з видобування п╕дземних вод на п╕дстав╕ дозвол╕в на спец╕альне водокористування;


   п╕двищити у 2 рази ставки оподаткування збором за користування рад╕очастотним ресурсом Укра╖ни;


   застосувати ╓дину ставку акцизного податку на дизельне паливо (98 ╓вро за 1000 кг) зам╕сть диференц╕ац╕╖ ставок в залежност╕ в╕д вм╕сту с╕рки (в╕д 46 до 98 ╓вро за 1000 кг) та запровадити оподаткування альтернативного палива;


   п╕двищити у 2 рази ставки на нов╕ автомоб╕л╕ та мотоцикли з об’╓мом двигуна б╕льше 0,5 л;


   запровадити справляння збору на обов’язкове державне пенс╕йне страхування за ставкою 0,5% при зд╕йсненн╕ операц╕й ╕з куп╕вл╕ юридичними та ф╕зичними особами ╕ноземно╖ валюти в безгот╕вков╕й та/або гот╕вков╕й форм╕.


   Також пропону╓ться встановити прогресивну шкалу оподаткування податком на доходи ф╕зичних ос╕б за ставками 15, 17, 20, 25, 30% для вс╕х доход╕в, включаючи, зокрема, див╕денди, проценти, роялт╕, ╕нвестиц╕йний прибуток, ╕з запровадженням обов’язку для платника податку зд╕йснити за результатами року перерахунок нарахованого (утриманого) податку.


   


   Кр╕м того, законопроектом передбача╓ться п╕двищити ставки акцизного податку на алкогольн╕ напо╖ та тютюнов╕ вироби на 25%, пиво — на 42,5%.


   


   Проектом документа також пропону╓ться скоротити загальну чисельн╕сть штату МВС на 79 400 ос╕б (╕з 324 400 до 245 000), Служби безпеки Укра╖ни — на 3350 ос╕б (╕з 33 500 до 30 150), Управл╕ння державно╖ охорони Укра╖ни — на 299 ос╕б (╕з 2993 до 2694) та прокуратури — на 2263 ос╕б (╕з 22630 до 20367).


   


   Законопроектом встановлю╓ться, що громадянам, як╕ проживають на територ╕╖ АР Крим та Севастополя, виплати, передбачен╕ законодавством у сфер╕ соц╕ального та пенс╕йного страхування, зд╕йснюватимуться за рахунок кошт╕в, як╕ надходять в╕д платник╕в ╓диного збору на загальнообов’язкове державне соц╕альне страхування, розташованих на територ╕╖ АР Крим та Севастополя.


   


   Громадяни Укра╖ни, як╕ проживають на територ╕╖ АР Крим та Севастополя, ╕ не отримали громадянства Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ та не одержують пенс╕╖ й соц╕альн╕ виплати в╕д орган╕в пенс╕йного забезпечення Рос╕йсько╖ Федерац╕╖, матимуть право на отримання виплат в╕дпов╕дно до пенс╕йного законодавства Укра╖ни в порядку, визначеному КМУ.


   


   Автори законопроекту спод╕ваються, що додатков╕ надходження до бюджету, отриман╕ внасл╕док ухвалення та реал╕зац╕╖ розробленого законопроекту, та зекономлен╕ кошти будуть спрямован╕ на соц╕альний захист громадян, а також нададуть можлив╕сть забезпечувати сво╓часн╕ розрахунки ╕з господарюючими суб’╓ктами за надан╕ послуги, поставлен╕ товари, продукти харчування тощо для бюджетних установ, що сприятиме ф╕нансов╕й стаб╕л╕зац╕╖ та економ╕чному зростанню, погашенню заборгованост╕ ╕з зароб╕тно╖ плати, накопичено╖ за минул╕ роки.



   Ухвалення законопроекту дозволить зб╕льшити дох╕дну частину бюджету на суму близько 44 млрд. грн. в розрахунку на р╕к, у розрахунку на 7 м╕сяц╕в 2014 р. — на суму близько 25 млрд. грн. У раз╕ п╕дписання даного документа в.о. Президента Укра╖ни окрем╕ положення (в тому числ╕ щодо запровадження ПДВ на л╕ки) набудуть чинност╕ вже з 1 кв╕тня 2014 р.

   Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

Аптека.ua

╤гор Б╕лоус: Ми оголосили в╕йну „податковим ямам”

   М╕н╕стерство доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни вжива╓ максимальних заход╕в для боротьби з „податковими ямами”. Про це заявив Перший заступник М╕н╕стра доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни ╤гор Б╕лоус п╕д час зас╕дання Ком╕тету Верховно╖ Ради Укра╖ни з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики, присвячене створенню сприятливих умов для ╕нвестиц╕йно╖ д╕яльност╕ в держав╕ в рамках п╕двищення рейтингу Укра╖ни в рейтингу „Doing Business”.

   За його словами, створено робоч╕ групи, як╕ анал╕зують насл╕дки д╕яльност╕ „податкових ям”, ╖х кл╕╓нт╕в, а також причетн╕сть до цих схем прац╕вник╕в М╕н╕стерства.

   „Ми зна╓мо ╕мена тих, хто користувався цими незаконними послугами, ╕ тих, хто прикривав цю злочинну д╕яльн╕сть. Незабаром громадськ╕сть побачить резонансн╕ справи по тих податк╕вцях, як╕ вс╕ ц╕ роки оперували схемами податкових кредит╕в та ╕ншими корумпованими методами”, – наголосив ╤гор Б╕лоус.

   Кер╕вник в╕домства застер╕г представник╕в п╕дпри╓мницьких к╕л в╕д подальшо╖ роботи в т╕ньовому сектор╕, п╕дкресливши, що „такий б╕знес ╓ крим╕нальним”. А боротьба з такими злочинами у сфер╕ оподаткування ╓ одним з пр╕оритетних напрям╕в роботи М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в.

   „Цей пер╕од ╓ перех╕дним. Ви добре розум╕╓те, що з Укра╖ни за один день ми не можемо зробити Швейцар╕ю. Нам потр╕бно налаштуватися на наполегливу роботу. Необх╕дно знайти шляхи подальшого розвитку, як╕ будуть погоджен╕ з б╕знесом. Це, зокрема, введення додаткових нормотворчих акт╕в, полегшення адм╕н╕стрування деяких податк╕в”, – наголосив ╤гор Б╕лоус.

   В╕н також п╕дкреслив, що серед головних крок╕в сьогодення для М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни ╓ зм╕на ставлення б╕знесу до роботи в╕домства та налагодження д╕алогу з представниками б╕знесу, як великого, так ╕ середнього та малого.

   „70 в╕дсотк╕в вс╕х податк╕в надходить в╕д великого б╕знесу, тому нам потр╕бно налагодити д╕алог перш за все з цими компан╕ями. Завдяки проведеним першим заходам вже за 12 дн╕в роботи фактично наблизилися до виконання бюджету березня”, – п╕дкреслив ╤гор Б╕лоус.

Громадська рада при М╕ндоход╕в

М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ оприлюднила пов╕домлення про л╕берал╕зац╕ю спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту

   

ПОВ╤ДОМЛЕННЯ
про л╕берал╕зац╕ю спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту

В╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни «Про застосування спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну» (дал╕ – Закон) М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ (дал╕ – Ком╕с╕я) розглянула подан╕ М╕н╕стерством економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни матер╕али стосовно необх╕дност╕ л╕берал╕зац╕╖ спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту.

   За результатами такого розгляду в╕дпов╕дно до вимог статт╕ 18 Закону Ком╕с╕я 12.02.2014 прийняла р╕шення:

   л╕берал╕зувати спец╕альн╕ заходи, застосован╕ р╕шенням Ком╕с╕╖ в╕д 28.04.2012 № СП-275/2012/4423-08 «Про застосування спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту»;

   установити, що:

   розм╕р ставки спец╕ального мита щодо ╕мпорту в Укра╖ну товару, стосовно якого застосовано спец╕альн╕ заходи, залежно в╕д робочого об’╓му цил╕ндр╕в двигуна, становить:

   понад 1000 см3, але не б╕льш як 1500 см3, як╕ класиф╕куються зг╕дно з УКТЗЕД за кодом 8703 22 10 00:

   через 12 м╕сяц╕в ╕з дня застосування спец╕альних заход╕в – 4,31 %;

   через 24 м╕сяц╕ з дня застосування спец╕альних заход╕в – 2,15 %;

   понад 1500 см3, але не б╕льш як 2200 см3, як╕ класиф╕куються зг╕дно з УКТЗЕД за кодом 8703 23 19 10:

   через 12 м╕сяц╕в ╕з дня застосування спец╕альних заход╕в – 8,63 %;

   через 24 м╕сяц╕ з дня застосування спец╕альних заход╕в – 4,32 %.

   Р╕шення Ком╕с╕╖ в╕д 12.02.2014 № СП-306/2014/4423-06 набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування цього пов╕домлення.

   М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕

Урядовий Кур'╓р

Анекдот из Интернет

— Папа меня украли, везут куда то в машине и хотят отдать замуж, спаси меня!!!
— На какой машине тебя везут дочь?
— Кажется это Bentley ContinentalTurbo RT 2012 года.
— Будь счастлива дочь, мы с мамой очень рады за тебя!!!

Афоризм

Кактус - это глубоко разочарованный в жизни огурец.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное