Напоминание! Раздел сайта "Электронное декларирование"
MDoffice * Документ дня: Постанова вiд 26.07.2001 № 915 Про впровадження системи збирання, загот╕вл╕ та утил╕зац╕╖ в╕дход╕в як вторинно╖ сировини
MDoffice Напоминание! MD Explorer flash version - версия программы MD Explorer для установки на flash карту
MD Explorer FV
Уважаемые друзья и коллеги. Коллектив НПО "Поверхность МД". MDoffice Напоминание! Представляем Вашему вниманию скрипты, которые Вы можете разместить на страницах своего сайта.
Представляем Вашему вниманию скрипты, которые Вы можете разместить на страницах своего сайта. *Внимание: Для правильной работы скриптов необходим CSS файл. Для скрипта УКТ ВЕД файл uktved.css (скачать), для остальных auto_calc_cost.css (скачать). После скачивания отредактируйте CSS-файл под стили Вашего сайта, закачайте себе на сайт и отпарвте e-mail на mdoffice@mdoffice.com.ua, в теме письма указав "Запрос на получения нового скрипта", а в тексте письма ссылку на CSS-файл на вашем сайте. После обработки письма администратором вам придет письмо с обновленной ссылкой на скрипт, который будет поддерживать стили Вашего сайта. MDoffice Напоминание! Заказ рекламы на сайте
Данный видео урок, демонстрирует возможности размещение баннерной рекламы на сайте www.mdoffice.com.ua Смотрите: Заказ рекламы, [жмите здесь] MDoffice Напоминание! Работа с Internet (MDJokerNet) сервисами в MD Declaration ( проверка МД )
Данный видео урок, демонстрирует особенности работы с Internet сервисами в программе MD Declaration (MD Office)
- Размести свой афоризм на сайте MDoffice MDoffice Напоминание! Раздел сайта "Электронное декларирование"
1. Базовые документы:
Вы также можете скачать файл CertificatesPack.rar содержащий перечень обязательных сертификатов. Сохраните сертификаты из архива в Ваш каталог с сертификатами. 7.Настройки Смотрите: Настройка электронного декларирования в MD Declaration 8.Форум Смотрите: Форум ВЭД. Электронное декларирование , [Жмите здесь] Смотрите: Форум ПО. Электронное декларирование, [Жмите здесь] 9.Новости Об электронном декларировании MDoffice Напоминание! А Вы сделали это ...?
Уважаемые коллеги, Система наград Вы набираете очередные 100 бонусов - присваивается знак отличия (капелька).Капельки имеют цветовую градацию (бронза, серебро и золото), после трех бронзовых выдается серебренная и т.д. от 1 до 100 100 – бронзовая 300 – серебряная 900 - золотая Правом награждения знаками отличия обладают только модераторы форума. Эксперт, набравший 100 бонусных балов, может обменять их на информационную поддержку сервера ВЭД сроком на один месяц (полный доступ к нормативной базе). Низкий поклон Вам ребята. Удачи и исполнения желаний. MDoffice Напоминание! Постановка на мониторинг и создание своих тематических подборок ( кейсов ) на сайте (обновлено)
Всегда под рукой
01-10-2013 10:52, Zmaga Добрый день. Подскажите пожалуйста, какой сейчас перечень документов, который необходим для получения таможенно-брокерской лицензией, и куда этот перечень сейчас нужно завести? :) Как я знаю только заявление, копию договора страхования и все, а оплата за выдачу лицензии уже после того как они ее сделают. Спасибо. Сейчас Вы можете:MDoffice Восточная таможня направила в бюджет 1,7 млрд грн с импорта нефти и нефтепродуктов
От Восточной таможни при импорте нефти и нефтепродуктов в бюджет поступило 1,7 млрд грн. Об этом сообщает пресс-служба Министерства доходов и сборов (Миндоходов) в Донецкой области.
ГУ Миндоходов в Харьковской области, пишет Бухгалтер, напоминает, что согласно п. 212.1 Налогового кодекса Украины плательщиками акцизного налога являются:
По объему импорта товаров Китай уже уступает только США. Об этом управляющий активами инвесткомпании КИНТО Павел Ильяшенко заявил в эксклюзивном комментарии ForUm`у.
В своем разъяснении налоговая напомнила, что по общему принципу дела о нарушениях таможенных правил рассматриваются органами доходов и сборов. Соответствующий документ содержится в Единой базе налоговых знаний.
Россельхознадзор может пересмотреть условия доступа продукции животноводства из Украины в случае подписания страной соглашения с ЕС
С сегодняшнего дня белорусские индивидуальные предприниматели, торгующие на рынках, должны начать работать по новым правилам, предусмотренным законодательством Таможенного союза (ТС). Однако они утверждают, что новые правила невыполнимы, и предупреждают о возможных забастовках.
С механизмом распределения разрешений на 2014 год можно ознакомиться на сайте Мининфраструктуры в рубрике «Автомобильный транспорт. Международные перевозки».
АСТАНА, 1 октября. /Корр. ИТАР-ТАСС Данияр Мусаев/. Казахстан в 2014 году планирует ввести ряд новшеств в регулировании оборота алкогольной продукции, в том числе требование о внесении обеспечительного платежа при импорте российской продукции. Об этом сегодня на "круглом столе" в нижней палате парламента сообщил министр экономики и бюджетного планирования Ерболат Досаев. "Мы готовим изменения и дополнения в закон "Об обороте алкогольной продукции", в котором будут закреплены положения относительно мест и норм реализации алкоголя. В Российской Федерации в отношении казахстанской продукции было введено внесение обеспечительного платежа, который доходил до 300 тысяч евро, который наши производители платили. Такие же меры на паритетной основе мы предполагаем ввести со следующего года в отношении соответствующей продукции из РФ", - сказал Досаев. Кроме того, он сообщил, что в Казахстане со следующего года планируется повысить ставки акцизов на крепкие алкогольные напитки на 100 проц по сравнению с действующими. ИТАР-ТАСС С сегодняшнего дня меняются правила для перевозки грузов украинских перевозчиков
Автоперевозчики с 1 октября должны подать заявление для получения международных разрешений
Верховной Раде предложили отменить утилизационный налог на иномарки.
У ход╕ практично╖ реал╕зац╕╖ наказу М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни в╕д 17.04.2000 № 47 „Про затвердження Положення про порядок видач╕ разових (╕ндив╕дуальних) л╕ценз╕й”, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 05.05.2000 за № 259/4480, до Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни та до М╕н╕стерства економ╕ки та з питань ╓вропейсько╖ ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни (дал╕ – М╕неконом╕ки) в╕д митних орган╕в ╕ суб’╓кт╕в господарювання надходять звернення щодо надання роз’яснень з питань митного оформлення окремих зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й суб’╓кт╕в ЗЕД, до яких застосовано спец╕альну санкц╕ю – ╕ндив╕дуальний режим л╕цензування, передбачену статтею 37 Закону Укра╖ни “Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”. Тому, нада╓мо наступн╕ роз’яснення щодо митного оформлення окремих операц╕й, що зд╕йснюються суб’╓ктами ЗЕД до яких застосован╕ спец╕альн╕ санкц╕╖, передбачен╕ ст.37 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, дал╕ –спец╕альн╕ санкц╕╖. В╕дпов╕дно до п. 1.3 розд╕лу „Загальн╕ положення” Положення про порядок видач╕ разових (╕ндив╕дуальних) л╕ценз╕й, затвердженого наказом М╕неконом╕ки в╕д 17.04.2000 № 47 (заре╓стровано в М╕н’юст╕ 05.05.2000 за № 259/4480), разова (╕ндив╕дуальна) л╕ценз╕я ╓ п╕дставою для зд╕йснення окремо╖ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, до яких застосована спец╕альна санкц╕я. Зг╕дно з п. 1.4 вищевказаного Положення та п. 1.7 Положення про порядок застосування до суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ Укра╖ни та ╕ноземних суб’╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕ спец╕альних санкц╕й, передбачених статтею 37 Закону Укра╖ни ”Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, затвердженого наказом М╕неконом╕ки в╕д 17.04.2000 № 52 (заре╓стровано в М╕н’юст╕ 05.05.2000 за № 260/4481), ╕з зм╕нами та доповненнями, окремою зовн╕шньоеконом╕чною операц╕╓ю╓ комплекс д╕й укра╖нського суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕, що п╕дпада╓ п╕д визначення одного ╕з вид╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, передбачених статтею 4 Закону Укра╖ни ”Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, та включа╓ в себе зак╕нчену разову передачу товару (виконання роб╕т, надання послуг) та зак╕нчен╕ розрахунки (грошов╕, товарн╕ та в ╕нших формах) за цю разову конкретну передачу товару (виконання роб╕т, надання послуг). При зд╕йсненн╕ ╕ноземним партнером попередньо╖ оплати частини продукц╕╖, що поставля╓ться або буде поставлятися по зовн╕шньоеконом╕чному контракту, експортер, в╕дпов╕дно до умов контракту зд╕йсню╓ в╕двантаження товару на суму, яка дор╕вню╓ розм╕ру попередньо╖ оплати. Лише п╕сля зд╕йснення експорту зазначеного товару, що в╕дпов╕да╓ зак╕нченим розрахункам, зовн╕шньоеконом╕чна операц╕я вважа╓ться зак╕нченою, незалежно в╕д к╕лькост╕ поставок, що були проведен╕ за цим контрактом. З урахуванням вищезазначеного, в раз╕ проведення таких поставок суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ до яких застосован╕ спец╕альн╕ санкц╕╖, разова (╕ндив╕дуальна) л╕ценз╕я нада╓ться одна на вс╕ частков╕ поставки, як╕ зд╕йснюються протягом терм╕ну д╕╖ л╕ценз╕╖, в об’╓мах та межах контракту, зазначених у разов╕й (╕ндив╕дуальн╕й) л╕ценз╕╖. Щодо тимчасового вивезення/ввезення товар╕в Зг╕дно з Митним кодексом тимчасове ввезення (вивезення) - митний режим, в╕дпов╕дно до якого товари можуть ввозитися на митну територ╕ю Укра╖ни чи вивозитися за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни з обов’язковим наступним поверненням цих товар╕в без будь-яких зм╕н. Враховуючи визначення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та ╖╖ вид╕в, зг╕дно з╕ ст.ст. 1, 4 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, тимчасове ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни чи вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни з обов’язковим наступним поверненням цих товар╕в без будь-яких зм╕н, що не пов’язане ╕з вза╓мов╕дносинами (встановленням або припиненням вза╓мов╕дносин) м╕ж суб’╓ктами господарсько╖ д╕яльност╕ не ╓ зовн╕шньоеконом╕чною д╕яльн╕стю та не потребу╓ оформлення разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖. В раз╕ повернення суб’╓ктом господарсько╖ д╕яльност╕ (укра╖нським чи ╕ноземним), до якого було застосовано спец╕альн╕ санкц╕╖ зг╕дно з╕ ст. 37 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, товар╕в, предмет╕в, що були тимчасово ввезен╕/вивезен╕ на/з митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, митне оформлення зд╕йсню╓ться без надання цим суб’╓ктом ЗЕД разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖, незалежно в╕д того, коли було зд╕йснене тимчасове ввезення/вивезення товар╕в, предмет╕в на/з територ╕╖ Укра╖ни - до чи п╕сля застосування спец╕альних санкц╕й. Тимчасове ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни чи вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, що викону╓ться з метою зд╕йснення одного з вид╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, визначених у ст. 4 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, або встановлення ╕нших вза╓мов╕дносин м╕ж суб’╓ктами господарювання, потребу╓ оформлення разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ суб’╓ктом ЗЕД до якого застосована спец╕альна санкц╕я. Зокрема, якщо тимчасове вивезення/ввезення товар╕в, предмет╕в з/на територ╕╖ Укра╖ни зд╕йсню╓ться п╕д зовн╕шньоеконом╕чний контракт для надання послуги, яка п╕дпада╓ п╕д визначення одного з вид╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, передбачених абзацом трет╕м та одинадцятим ст. 4 Закону Укра╖ни ”Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, суб’╓кт ЗЕД, до якого застосована спец╕альна санкц╕я, повинен оформити в М╕неконом╕ки разову (╕ндив╕дуальну) л╕ценз╕ю на зовн╕шньоеконом╕чну операц╕ю, визначену умовами контракту (тобто, на загальну варт╕сть роб╕т (послуг) експорт/╕мпорт яких зд╕йсню╓ться при тимчасовому вивезенн╕/ввезенн╕ товар╕в, предмет╕в з/на територ╕╖ Укра╖ни п╕д зовн╕шньоеконом╕чний контракт). При цьому, в п. 8 л╕ценз╕╖ ма╓ бути запис ”експорт/╕мпорт послуг”, а в п.п. 6 та 7 визначена ╖х загальна варт╕сть. В пункт╕ 21 ”Особлив╕ умови” разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ ма╓ бути запис про назву товару, що п╕дляга╓ тимчасовому вивезенню/ввезенню, вказаний його код за УКТЗЕД, заставна варт╕сть та к╕льк╕сть. Щодо вивезення/ввезення давальницько╖ сировини В╕дпов╕дно до ст. 1 Закону Укра╖ни ”Про операц╕╖ з давальницькою сировиною у зовн╕шньоеконом╕чних в╕дносинах” при вивезенн╕/ввезенн╕ з/на митно╖ територ╕╖ Укра╖ни давальницько╖ сировини на переробку, право власност╕ на давальницьку сировину на кожному етап╕ ╖╖ переробки, а також на вироблену з не╖ готову продукц╕ю належить замовнику. Тобто, право власност╕ не переходить в╕д ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ до укра╖нського (чи навпаки). Ураховуючи викладене, при зд╕йсненн╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ з давальницькою сировиною в╕дбува╓ться експорт або ╕мпорт послуг з переробки сировини ╕, в╕дпов╕дно, митне оформлення зд╕йсню╓ться за умови надання суб’╓ктом ЗЕД, до якого застосована спец╕альна санкц╕я, разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖М╕неконом╕кина зовн╕шньоеконом╕чну операц╕ю з експорту/╕мпорту послуг (сума яко╖ дор╕вню╓ вартост╕ переробки сировини). При цьому в п. 8 разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ ма╓ бути проставлений запис ”експорт/╕мпорт послуг”, в п.п. 6, 7 вказана варт╕сть переробки, а в п. 21 - коди УКТЗЕД на сировину та виготовлену з не╖ готову продукц╕ю, що вивозиться/ввозиться з/на митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, ╖╖ к╕льк╕сть, варт╕сть зг╕дно умов контракту та фактичн╕ в╕двантаження (якщо вони були зроблен╕ ран╕ше). Якщо розрахунки за послуги з переробки давальницько╖ сировини проводяться часткою сировини або готово╖ продукц╕╖, то в п. 8 л╕ценз╕╖ ма╓ бути зроблений запис ”експорт/╕мпорт послуг”, в п.п. 6, 7 зазначена варт╕сть переробки, а на другому аркуш╕ в п.п. 26, 27, 28 визначена к╕льк╕сть та варт╕сть частки сировини або готово╖ продукц╕╖, що повинна в╕дпов╕дати вартост╕ переробки. При цьому, в п.п. 21, 40 л╕ценз╕╖ мають бути вказан╕ коди УКТЗЕД на конкретну сировину та готову продукц╕ю, виготовлену з не╖, що ввозиться або вивозиться, ╖╖ к╕льк╕сть та варт╕сть зг╕дно умов контракту. Також, на п╕дстав╕ вантажних митних декларац╕й ма╓ бути зроблений запис про фактичн╕ в╕двантаження, якщо вони були проведен╕ до надання заявки на отримання разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖. У раз╕ вивезення суб’╓ктом п╕дпри╓мництва давальницько╖ сировини на переробку за меж╕ Укра╖ни, разова (╕ндив╕дуальна) л╕ценз╕я на ╕мпорт послуг ма╓ бути заповнена в зворотному порядку. Один прим╕рник ориг╕налу разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ залиша╓ться в митн╕й установ╕, що проводила оформлення вантажу. Ввезення/вивезення гуман╕тарно╖ допомоги В╕дпов╕дно до ст. 1 Закону Укра╖ни „Про гуман╕тарну допомогу” „гуман╕тарна допомога - ц╕льова адресна безоплатна допомога в грошов╕й або натуральн╕й форм╕, у вигляд╕ безповоротно╖ ф╕нансово╖ допомоги або добров╕льних пожертвувань, або допомога у вигляд╕ виконання роб╕т, надання послуг, що нада╓ться ╕ноземними та в╕тчизняними донорами ╕з гуманних мотив╕в отримувачам гуман╕тарно╖ допомоги в Укра╖н╕ або за кордоном, як╕ потребують ╖╖ у зв’язку з соц╕альною незахищен╕стю, матер╕альною незабезпечен╕стю, важким ф╕нансовим становищем, виникненням надзвичайного стану, зокрема внасл╕док стих╕йного лиха, авар╕й, еп╕дем╕й ╕ еп╕зоот╕й, еколог╕чних, техногенних та ╕нших катастроф, як╕ створюють загрозу для життя ╕ здоров’я населення, або тяжкою хворобою конкретних ф╕зичних ос╕б”. Враховуючи вищенаведене, та беручи до уваги визначення окремо╖ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖, надане наказом М╕неконом╕ки в╕д 17.04.2000 № 52, операц╕╖ з ввезення/вивезення гуман╕тарно╖ допомоги не можуть бути в╕днесен╕ до окремо╖ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ та не потребують надання разово╖ ╕ндив╕дуально╖ л╕ценз╕╖. В╕дпов╕дно до ст. 5 Закону Укра╖ни „Про гуман╕тарну допомогу” визнання гуман╕тарною допомогою вантаж╕в, кошт╕в, у тому числ╕ в ╕ноземн╕й валют╕, виконаних роб╕т, наданих послуг, а також контроль за транспортуванням, отриманням, збереженням, охороною, складуванням, розпод╕лом, ц╕льовим використанням, обл╕ком гуман╕тарно╖ допомоги, п╕дготовкою в╕дпов╕дно╖ статистично╖ зв╕тност╕ зд╕йсню╓ Ком╕с╕я з питань гуман╕тарно╖ допомоги при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в Укра╖ни. Також в╕дпов╕дно до ст. 4 Закону Укра╖ни „Про гуман╕тарну допомогу” до спец╕ально уповноважених державних орган╕в з питань гуман╕тарно╖ допомоги, як╕ мають право визнавати гуман╕тарною допомогою вантаж╕, належать: ком╕с╕я з питань гуман╕тарно╖ допомоги при Рад╕ м╕н╕стр╕в Автономно╖ Республ╕ки Крим; ком╕с╕╖ з питань гуман╕тарно╖ допомоги при обласних, Ки╖вськ╕й та Севастопольськ╕й м╕ських державних адм╕н╕страц╕ях. Таким чином, в раз╕, якщо спец╕ально уповноваженими державними органами з питань гуман╕тарно╖ допомоги визнано гуман╕тарною допомогою вантаж╕, кошти, у тому числ╕ в ╕ноземн╕й валют╕, виконан╕ роботи, надан╕ послуги, то митне оформлення ц╕╓╖ гуман╕тарно╖ допомоги, що ввозиться/вивозиться на/з митно╖ територ╕╖ Укра╖ни суб’╓ктом ЗЕД, до якого застосовано спец╕альн╕ санкц╕╖ зг╕дно з╕ ст. 37 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, зд╕йсню╓ться без надання митним органам разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖. Ввезення вантаж╕в техн╕чно╖ та гуман╕тарно╖ допомоги в╕дпов╕дно до м╕жнародних урядових Угод про гуман╕тарне та техн╕ко-економ╕чне сп╕вроб╕тництво У раз╕ застосування до суб’╓кт╕в ЗЕД спец╕альних санкц╕й, передбачених статтею 37 Закону Укра╖ни ”Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть” для зд╕йснення ними зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ вида╓ться разова (╕ндив╕дуальна) л╕ценз╕я у в╕дпов╕дност╕ до Положення про порядок видач╕ разових (╕ндив╕дуальних) л╕ценз╕й, затвердженого наказом М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни № 47 в╕д 17.04.2000. Зг╕дно з вимогами зазначеного наказу, д╕я цього Положення поширю╓ться на вс╕х суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та ╕ноземних суб’╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕, до яких застосовано ╕ндив╕дуальний режим л╕цензування, незалежно в╕д ╖хн╕х форм власност╕ ╕ м╕сця ╖х ре╓страц╕╖. Якщо м╕жнародним договором Укра╖ни встановлено ╕нш╕ правила, в╕дм╕нн╕ в╕д передбачених цим Положенням, застосовуються правила м╕жнародного договору. Ввезення вантаж╕в м╕жнародно╖ техн╕чно╖ допомоги на митну територ╕ю Укра╖ни зд╕йсню╓ться на виконання м╕жнародних угод про гуман╕тарне та техн╕ко-економ╕чне сп╕вроб╕тництво. В╕дпов╕дно до Порядку залучення, використання та мон╕торингу м╕жнародно╖ техн╕чно╖ допомоги, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 15.02.2002 № 153, ресурси та послуги, що в╕дпов╕дно до м╕жнародних договор╕в Укра╖ни надаються донорами на безоплатн╕й та безповоротн╕й основ╕ з метою п╕дтримки Укра╖ни ╓ м╕жнародною техн╕чною допомогою (МТД). Зг╕дно з Положенням про М╕н╕стерство економ╕ки Укра╖ни, затвердженим Указом Президента в╕д 23.10.2000 № 1159/2000, приналежн╕сть вантажу до МТД п╕дтверджу╓ М╕неконом╕ки. Таким чином, якщо приналежн╕сть вантажу до МТД п╕дтверджена дов╕дкою м╕н╕стерства митне оформлення таких вантаж╕в в раз╕ застосування спец╕альних санкц╕й, передбачених ст. 37 Закону Укра╖ни „Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть” до рецип╕╓нта або донора, зд╕йсню╓ться без надання до митного органу разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖. Щодо товарообм╕нних (бартерних) операц╕й В╕дпов╕дно до ст. 1 Закону Укра╖ни “Про регулювання товарообм╕нних (бартерних) операц╕й у галуз╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕”, товарообм╕нна (бартерна) операц╕я у галуз╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ - це один з вид╕в експортно-╕мпортних операц╕й, оформлених бартерним договором або договором ╕з зм╕шаною формою оплати, яким часткова оплата експортних (╕мпортних) поставок передбачена в натуральн╕й форм╕, м╕ж суб’╓ктом зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ Укра╖ни та ╕ноземним суб’╓ктом господарсько╖ д╕яльност╕, що передбача╓ збалансований за варт╕стю обм╕н товарами, роботами, послугами у будь-якому по╓днанн╕, не опосередкований рухом кошт╕в у гот╕вков╕й або безгот╕вков╕й форм╕. Тому, при проведенн╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ бартерно╖ операц╕╖ митне оформлення зд╕йсню╓ться за умови надання суб’╓ктом ЗЕД, до якого застосована спец╕альна санкц╕я, разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖М╕неконом╕кина зовн╕шньоеконом╕чну операц╕ю з експорту/╕мпорту товар╕в. Якщо суб’╓кт зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ на момент звернення за отриманням разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ не розпочинав зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ бартерно╖ операц╕╖, в першому аркуш╕ л╕ценз╕╖ вказу╓ться конкретний обсяг ╕ варт╕сть товару, що експорту╓ться, а на другому аркуш╕ - що плану╓ться ╕мпортувати. У випадку, коли у суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ контракт знаходиться на стад╕╖ виконання, тобто були зд╕йснен╕ фактичн╕ експортн╕ або ╕мпортн╕ поставки товар╕в до застосування режиму ╕ндив╕дуального л╕цензування, разова (╕ндив╕дуальна) л╕ценз╕я оформлю╓ться на обсяг продукц╕╖, що повинна бути в╕дправлена на експорт чи над╕йти за ╕мпортом. При цьому, суб’╓кт зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ нада╓ М╕неконом╕ки або уповноваже ному ним рег╕ональному управл╕нню ЗЕЗ коп╕╖ вантажних митних декларац╕й, як╕ засв╕дчують зд╕йснення вказаних поставок товар╕в. На п╕дстав╕ вантажних митних декларац╕й, як╕ засв╕дчують зд╕йснення вказаних поставок товар╕в в п. 21 або 41 л╕ценз╕╖ оформлено╖ М╕неконом╕ки (в залежност╕ в╕д того, що було зд╕йснено ран╕ше, експорт чи ╕мпорт) ма╓ бути зроблений запис про фактичне виконання контракту на момент отримання разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖, тобто к╕льк╕сть та варт╕сть ран╕ше експортованого/╕мпортованого товару та вказан╕ номери вантажних митних декларац╕й. Ориг╕нал разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ залиша╓ться в митн╕й установ╕, що проводила оформлення вантажу. Щодо стор╕н зовн╕шньоеконом╕чного контракту та вантажоодержувача / в╕дправника вантажу В ╕нших випадках у раз╕ застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ до укра╖нського суб’╓кта зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ або ╕ноземного суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ безпосередньо виступають сторонами зовн╕шньоеконом╕чного контракту, укладеного в╕дпов╕дно до вимог статт╕ 6 Закону Укра╖ни ”Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть”, та на яких покладено права ╕ обов’язки по його виконанню, при проведенн╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ операц╕╖ митне оформлення зд╕йсню╓ться за умови надання разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖М╕неконом╕кина зовн╕шньоеконом╕чну операц╕ю з експорту/╕мпорту товар╕в (роб╕т, послуг). За наявност╕ матер╕ал╕в, що п╕дтверджують передачу майнових прав вантажоодержувачу/в╕дправнику вантажу або проведення розрахунк╕в за зовн╕шньоеконом╕чним контрактом, митне оформлення вантажу необх╕дно проводити за наявност╕ разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖ М╕неконом╕ки. У раз╕ застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ до вантажоодержувача/в╕дправника вантажу, який не ╓ стороною зовн╕шньоеконом╕чного контракту, митне оформлення товар╕в зд╕йсню╓ться без надання митним органам разово╖ (╕ндив╕дуально╖) л╕ценз╕╖.
MDoffice Экономию от объединения таможни и налоговой оценили в 2 млрд. грн.
Создание Миндоходов может уменьшить расходы бюджета на содержание госаппарата, коррупционные проявления и административное давление на бизнес Такое мнение высказали эксперты. Создание единого фискального регулятора будет способствовать уменьшению коррупции, которая зачастую возникала вследствие конфликта интересов двух госструктур, - считает народный депутат, член парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политики Игорь Рыбаков. «Единая информационная база Миндоходов не позволит проводить импортерам так называемую «оптимизацию доходов» по известной схеме, когда товар ввозят по низкой цене и платят соответствующий низкий налог. А потом «выбрасывают» на прилавки с накруткой в 5, а то и в 10 раз и лишают бюджет огромных денег. Теперь все эти «фокусы» будут отслеживаться в пределах одного министерства, что усложнит жизнь «теневикам», - говорит нардеп. При этом, по его словам, слияние налоговой и таможенной службы в рамках Миндоходов приведт к устранению межведомственных конфликтов между налоговиками и таможенниками, которые раньше имели место. «Эти конфликты касались ввозного НДС, налоговых векселей, импорта подакцизных товаров, других случаев, когда стороны боролись за перекрещивающиеся функции. А все из-за того, что полномочия были нечетко разграничены», - отметил парламентарий. Экономический эффект от создания Миндоходов эксперты оценивают и за счет сокращения расходов госбюджета на содержание налоговой и таможенной служб - в среднем, на 0,5-0,6% госбюджета в год (т.е. около 1,7-2 млрд. грн.). «Напомню, [раньше] около 2% затрат государственного бюджета составляли затраты на функционирование налоговой и таможни. Теперь эти расходы должны сократиться», - считает заслуженный экономист Украины Олег Ивченко. По словам Ивченко экономический эффект от объединения фискальных органов и передачи Миндохдов полномочий по администрированию единого социального взноса получит и бизнес. «Когда налоги, таможенные пошлины, единый социальный взнос в Пенсионный фонд взимаются и администрируются одним ведомством, а не тремя – это экономически целесообразно. Можно получить всего лишь один электронный ключ, сдать один отчет, обратиться в один консультационный центр, а не в три разные», - отметил экономист. Эксперты отмечают, что за счет объединения функций таможни и налоговой уже возрасли объемы возмещения НДС. «За семь месяцев текущего года налогоплательщикам возмещено 33,5 млрд.грн. НДС, при этом прирост объемов возмещения составил 24,2%», - напоминает финансовый консультант Алексей Волотовский. По его мнению, рост объемов возврата НДС стал возможен из-за устранения конфликта интересов между таможней и налоговой службами. «Ни для кого не секрет, что до слияния налоговые и таможенные органы преследовали противоположные интересы, например, в вопросах налогообложения. Так, таможенные органы были заинтересованы в наивысшей таможенной стоимости, чтобы собрать больше ввозной пошлины и импортного НДС. Налоговые органы, в свою очередь, были заинтересованы в более низкой стоимости товаров для того, чтобы получить больше налога на прибыль. Объединение же налоговых и таможенных органов в единое ведомство реально поспособствовало выработке сбалансированного решения для таможенной оценки», - считает Волотовский По данным парламентского комитета по вопросам налоговой и таможенной политики объединение фискальных служб в свое время провели Великобритания, Дания, Ирландия, Нидерланды, Аргентина, Бразилия, Канада, страны Балтии, Грузия и Армения. И практически всюду это приводило к увеличению сбора налогов и пошлин. В Великобритании в 2005 году была создана единая Королевская служба налогов, сборов и таможни. После этого поступления в бюджет выросли и составляют на сегодня третью статью доходов в государстве (12,4%). Коментар╕: УГОДА ПРО АСОЦ╤АЦ╤Ю М╤Ж УКРА╥НОЮ, З ОДН╤╢╥ СТОРОНИ, ТА ╢ВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ╤ ЙОГО ДЕРЖАВАМИ-ЧЛЕНАМИ, З ╤НШО╥ СТОРОНИ
ПРОЕКТ УГОДИ ПРО АСОЦ╤АЦ╤Ю М╤Ж УКРА╥НОЮ ТА ╢ВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ╤ ЙОГО ДЕРЖАВАМИ-ЧЛЕНАМИ Кабинет Министров Украины 21. Учеба: Обновление MD Declaration (с понижением версии) или что делать, если после обновления программы появляется ошибка о несоответствии версии программы и базы данных.
08-10-2007 14:51, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua Данный видео урок, демонстрирует особенности
обновления программы MD Declaration с понижением версии. Используеться в случае возникновение ошибки о несоответствии версии программы и базы данных
Законопроектом (ре╓стр. №2611а) пропону╓ться запровадити зб╕р з виробник╕в та ╕мпортер╕в упаковки та товар╕в в упаковц╕ на перероблення побутових в╕дход╕в. П╕д час обговорення члени Ком╕тету зазначали, що при запроваджен╕ ставок збору за упаковку ма╓ визначатися не т╕льки ╖х розм╕р залежно в╕д матер╕алу, з якого вона виготовлена, а й м╕н╕мальн╕ норми перероблення та утил╕зац╕╖ в╕дход╕в упаковки, як це визначено в Директив╕ ╢С "Про упаковку та в╕дходи упаковки". У подану законопроект╕ в╕дсутн╓ будь-яке об╜рунтування ставок збору на р╕зн╕ види упаковки, не встановлюються м╕н╕мальн╕ норми утил╕зац╕╖ в╕дход╕в з них. На думку народних депутат╕в, недол╕ком проекту ╓ й в╕дсутн╕сть процедури ц╕льового використання та контролю отриманих податкових збор╕в. Законопроект не передбача╓ зобов’язання виробник╕в та ╕мпортер╕в упаковки та товар╕в в упаковц╕, а також переробних п╕дпри╓мств щодо виконання норм утил╕зац╕╖ в╕дход╕в упаковки, визначених Директивою ╢С "Про упаковку та в╕дходи упаковки".
Верховна Рада Укра╖ни Порядок зд╕йснення габаритно-вагового контролю транспортних засоб╕в зазнав зм╕н
КМ Укра╖ни Кабм╕н постановою в╕д 26.06.2013 N 704 вн╕с зм╕ни до Порядку зд╕йснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за про╖зд автомоб╕льними дорогами загального користування транспортних засоб╕в та ╕нших самох╕дних машин ╕ механ╕зм╕в, вагов╕ та/або габаритн╕ параметри яких перевищують нормативн╕, якими передбачено, що габаритно-ваговий контроль на стац╕онарних пунктах включа╓ документальний, попередн╕й та/або точний контроль, на пересувних - документальний, точний контроль. П╕д документальним габаритно-ваговим контролем розум╕╓ться визначення загально╖ маси транспортного засобу шляхом додавання власно╖ маси транспортного засобу та маси вантажу. За результатами документального габаритно-вагового контролю посадов╕ особи та/або прац╕вники Укртранс╕нспекц╕╖ або ╖╖ територ╕альних орган╕в визначатимуть належн╕сть транспортного засобу до великовагових та/або великогабаритних. Кр╕м цього, визначено, що якщо рух зд╕йсню╓ться без в╕дпов╕дного дозволу або внесення плати за про╖зд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визнача╓ться за пройдену частину маршруту по територ╕╖ Укра╖ни або за частину, яку перев╕зник ма╓ нам╕р про╖хати, у раз╕ перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 % - у подв╕йному розм╕р╕; на 10 - 40 % - у потр╕йному розм╕р╕; б╕льше як на 40 % - у п'ятикратному розм╕р╕. У раз╕ перевищення к╕лькох норматив╕в вагових або габаритних параметр╕в плата за про╖зд визнача╓ться виходячи з параметру з найб╕льшим перевищенням. www.ligazakon.ua Как облагаются налогом лекарства, которые ввозятся на таможенную территорию Украины юрлицами?
Налоговая в своем разъяснении напомнила, что действующее законодательство содержит ряд норм, отдельные положения которых определяют уплату/освобождение от уплаты ввозной пошлины на фармпродукцию. Лайфхак для холостяков: вы сможете существенно сэкономить и на простыни, и на одеяле, и на наволочке, если будете спать внутри пододеяльника. АфоризмБезобразным пьяным дебошем закончилась встреча выпускниц Института Благородных девиц...
|
В избранное | ||