Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

МОЗ: роз'яснення щодо дieтичних добавок та харчових продуктiв для спецiального дieтичного споживання


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 28/02/2013
*** Документ месяца: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовують...

Количество просмотров: 2755 (за период c 00:00 01/02/13 по 18:19 28/02/13), всего просмотров: 2755
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.02.2013 по 28.02.2013

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Ветеринарний контроль (ввезення) в т.ч. ПДК
№ 11.1/3-16.3/1736-ЕП от 21.02.2013 Листи ДМСУ
"Про порядок ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни живих тварин"
2. Сертиф╕кат якост╕ (╤мпорт)
№ 143 от 20.02.2013 В╕домчий документ
"Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження господарсько╖ д╕яльност╕ з ╕мпорту л╕карських засоб╕в"
3. Висновок М╕нпромпол╕тики про те, що ╕мпортований товар не виробля╓ться в Укра╖н╕
№ 1379 от 03.12.2012 Документ МЗЕЗ
"Про порядок надання ╕нформац╕╖ про те, що ╕мпортований товар, який увозиться на митну територ╕ю Укра╖ни для використання у видавнич╕й д╕яльност╕ та д╕яльност╕ з виготовлення книжково╖ продукц╕╖ в╕тчизняного виробництва, не виробля╓ться в Укра╖н╕"
4. Ц╕ни
№ 15/1-15.2-3/201-ЕП от 24.01.2013 Листи ДМСУ
"[Щодо ор╕╓нтовних ц╕ни на окрем╕ види картонно-паперово╖ продукц╕╖]"
5. Л╕цензування виду д╕яльност╕
№ 143 от 20.02.2013 В╕домчий документ
"Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження господарсько╖ д╕яльност╕ з ╕мпорту л╕карських засоб╕в"
Классификаторы
нет изменений
Информация
6. Санкции
Приказ № 159 от 21.02.2013
О введении санкций с 24.02.2013
Приказ № 137 от 15.02.2013
О введении санкций с 17.02.2013
Приказ № 106 от 05.02.2013
О введении санкций с 17.03.2013
Приказ № 69 от 23.01.2013
О введении санкций с 04.03.2013
Приказ № 72 от 23.01.2013
О введении санкций с 03.03.2013
Приказ № 81 от 23.01.2013
О введении санкций с 03.03.2013
Приказ № 82 от 23.01.2013
О введении санкций с 03.03.2013
Приказ № 54 от 21.01.2013
О введении санкций с 31.01.2013
Приказ № 174 от 22.02.2013
Об отмене санкций с 22.02.2013
Приказ № 175 от 22.02.2013
Об отмене санкций с 22.02.2013
Приказ № 176 от 22.02.2013
Об отмене санкций с 22.02.2013
Приказ № 159 от 21.02.2013
Об отмене санкций с 24.02.2013
Приказ № 160 от 21.02.2013
Об отмене санкций с 21.02.2013
Приказ № 164 от 21.02.2013
Об отмене санкций с 21.02.2013
Приказ № 165 от 21.02.2013
Об отмене санкций с 21.02.2013
Приказ № 150 от 20.02.2013
Об отмене санкций с 20.02.2013
Приказ № 135 от 15.02.2013
Об отмене санкций с 15.02.2013
Приказ № 137 от 15.02.2013
Об отмене санкций с 17.02.2013
Приказ № 130 от 14.02.2013
Об отмене санкций с 14.02.2013
Приказ № 115 от 07.02.2013
Об отмене санкций с 07.02.2013
Приказ № 117 от 07.02.2013
Об отмене санкций с 07.02.2013
Приказ № 98 от 28.01.2013
Об отмене санкций с 28.01.2013
Приказ № 93 от 24.01.2013
Об отмене санкций с 04.03.2013
Приказ № 66 от 23.01.2013
Об отмене санкций с 23.01.2013
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ46
Документ МЗЕЗ25
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖4
Закони Укра╖ни1
Коментар╕ фах╕вц╕в10
Листи ДМСУ21
Накази ДМСУ11
Постанова Верховно╖ Ради2
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни13
Распорядження1
Укази Президента4
ВСЕГО:138


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 04.02.2013 № 39 Про внесення зм╕н до наказу М╕н╕стерства еколог╕╖ та природних ресурс╕в Укра╖ни в╕д 13 с╕чня 2012 року N 8

Количество просмотров: 94 (за период c 00:00 по 18:03 28/02/13), всего просмотров: 278
Наказ вiд 04.02.2013 № 39М╕некоресурс╕в
Про внесення зм╕н до наказу М╕н╕стерства еколог╕╖ та природних ресурс╕в Укра╖ни в╕д 13 с╕чня 2012 року N 8
Вступил в силу с 27.02.2013
• Все хиты документов


MDoffice

МОЗ: роз'яснення щодо д╕╓тичних добавок та харчових продукт╕в для спец╕ального д╕╓тичного споживання

   М╕н╕стерством охорони здоров'я Укра╖ни, як за дорученням Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни, так ╕ за численними зверненнями громадян, Держмитслужби Укра╖ни та Уповноваженого Верховно╖ Ради Укра╖ни з прав людини, неодноразово розглядались питання щодо заборони ввезення на територ╕ю Укра╖ни д╕╓тичних добавок ╕ноземних виробник╕в, у тому числ╕ харчових продукт╕в для дитячого харчування .

   Ус╕ доручення та звернення навколо цих питань були належно опрацьован╕ та надано вичерпн╕ в╕дпов╕д╕ у межах компетенц╕╖ МОЗ Укра╖ни.

   Так М╕н╕стерство зазначало, що Закон Укра╖ни "Про безпечн╕сть та як╕сть харчових продукт╕в" (дал╕ - Закон) регулю╓ питання виробництва та об╕гу харчових продукт╕в, у тому числ╕ для спец╕ального д╕╓тичного споживання, функц╕ональних харчових продукт╕в та д╕╓тичних добавок (дал╕ - спец╕альн╕ харчов╕ продукти).

   В╕дпов╕дно до положень цього Закону дитяче харчування в╕дноситься до харчових продукт╕в для спец╕ального д╕╓тичного споживання. В╕дпов╕дно до положень цього Закону д╕╓тичн╕ добавки, харчов╕ продукти для спец╕ального д╕╓тичного споживання, функц╕ональн╕ харчов╕ продукти - це харчов╕ продукти, що мають в╕дпов╕дн╕ спец╕альн╕ властивост╕ та призначен╕ для забезпечення конкретних потреб орган╕зму (як додаткове джерело р╕зних речовин; для проф╕лактики або пом'якшення переб╕гу хвороби людини; для задоволення конкретних д╕╓тичних потреб, що ╕снують через конкретний ф╕зичний чи ф╕з╕олог╕чний стан людини та/або специф╕чну хворобу або розлад тощо), а також щодо таких харчових продукт╕в передбачено спец╕альну процедуру щодо ╖х в╕днесення до категор╕╖ спец╕альних.

   Зокрема Законом визначено:

   харчовий продукт (╖жа) - будь-яка речовина або продукт (сирий, включаючи с╕льськогосподарську продукц╕ю, необроблений, нап╕воброблений або оброблений), призначений для споживання людиною. Харчовий продукт включа╓ нап╕й, жувальну гумку та будь-яку ╕ншу речовину, включаючи воду, як╕ навмисно включен╕ до харчового продукту п╕д час виробництва, п╕дготовки або обробки;

   харчов╕ продукти для спец╕ального д╕╓тичного споживання (використання) - харчов╕ продукти, як╕ спец╕ально перероблен╕ або розроблен╕ для задоволення конкретних д╕╓тичних потреб, що ╕снують через конкретний ф╕зичний чи ф╕з╕олог╕чний стан людини та/або специф╕чну хворобу або розлад, ╕ як╕ реал╕зуються як так╕, у тому числ╕ продукти дитячого харчування, харчування для спортсмен╕в та ос╕б похилого в╕ку. Склад таких харчових продукт╕в повинен значною м╕рою в╕др╕знятися в╕д складу звичайних продукт╕в под╕бного роду, якщо так╕ звичайн╕ харчов╕ продукти ╕снують, але не можуть бути зам╕нниками л╕карських засоб╕в;

   д╕╓тична добавка - в╕там╕нн╕, в╕там╕нно-м╕неральн╕ або трав'ян╕ добавки окремо та/або в по╓днанн╕ у форм╕ п╕гулок, таблеток, порошк╕в, що приймаються перорально разом з ╖жею або додаються до ╖ж╕ в межах ф╕з╕олог╕чних норм, для додаткового пор╕вняно ╕з звичайним харчуванням вживання цих речовин; д╕╓тичн╕ добавки також м╕стять або включають р╕зн╕ речовини або сум╕ш╕ речовин, у тому числ╕ проте╖н, вуглеводи, ам╕нокислоти, ╖ст╕вн╕ масла та екстракти рослинних ╕ тваринних матер╕ал╕в, що вважаються необх╕дними або корисними для харчування та загального здоров'я людини;

   функц╕ональний харчовий продукт - харчовий продукт, який м╕стить як компонент л╕карськ╕ засоби та/або пропону╓ться для проф╕лактики або пом'якшення переб╕гу хвороби людини.

   Питання об╕гу спец╕альних харчових продукт╕в регламентовано статтею 28 Закону, в╕дпов╕дно до яко╖ забороня╓ться введення в об╕г спец╕альних харчових продукт╕в, як╕ не пройшли державну сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чну експертизу та державну ре╓страц╕ю.

   Процедура в╕днесення харчових продукт╕в до категор╕╖ спец╕альних харчових продукт╕в та ╖х державна ре╓страц╕я визначен╕ у в╕дпов╕дному порядку, затвердженому постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26.07.2006 № 1023.

   Одночасно, д╕я цього Закону не поширю╓ться на харчов╕ продукти, вироблен╕ для особистого споживання (ст. 2).

   Питання ввезення на територ╕ю Укра╖ни спец╕ального дитячого харчування, як особистих речей громадян, врегульовано п╕дпунктом 2 пункту 1 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 23.05.2012 № 458 "Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни л╕карських засоб╕в та спец╕ального дитячого харчування" (дал╕ - постанова).

   Зокрема, постановою встановлено, що громадяни (батьки або особи, як╕ ╖х зам╕нюють, та/або уповноважена ними особа, ╕нш╕ члени с╕м'╖ та родич╕) можуть ввозити на митну територ╕ю Укра╖ни продукти спец╕ального дитячого харчування, як╕ не виробляються (не реал╕зуються в Укра╖н╕) для д╕тей, хворих на фен╕лкетонур╕ю або ╕нше захворювання, що потребу╓ спец╕ального харчування, як╕ перем╕щуються в ручн╕й поклаж╕ та/або в супроводжуваному або несупроводжуваному багаж╕ громадянина, в таких обсягах:

   у к╕лькост╕, що не перевищу╓ п'яти упаковок (банок) кожного найменування на одну особу;

   у к╕лькост╕, що не перевищу╓ зазначену в наявному в особи рецепт╕ на продукт (продукти) спец╕ального дитячого харчування, виданому на ╕м'я дитини та засв╕дченому печаткою л╕каря та/або закладу охорони здоров'я, за умови пред'явлення документ╕в, що засв╕дчують родинн╕ зв'язки з хворою дитиною, або ╕ншого документа, який п╕дтверджу╓ повноваження особи на так╕ д╕╖.

   Окр╕м того зазнача╓мо, що за результатами проведено╖ сп╕льно╖ наради у Секретар╕ат╕ Уповноваженого Верховно╖ Ради Укра╖ни з прав людини 18 лютого 2013 року за участю представник╕в МОЗ Укра╖ни та Держмитслужби Укра╖ни, Уповноваженим Верховно╖ Ради Укра╖ни з прав людини п╕дтримано позиц╕ю МОЗ Укра╖ни щодо терм╕ну "харчовий продукт" та в╕днесення д╕╓тичних добавок до харчових продукт╕в, оск╕льки зазначене визначено законодавством.

   Прес-служба МОЗ Укра╖ни

М╕н╕стерство охорони здоров'я Укра╖ни

Стосовно ввезення в Укра╖ну д╕╓тичних добавок

   Заборон щодо перем╕щення через митний кордон Укра╖ни д╕╓тичних добавок суб’╓ктами господарювання законами Укра╖ни не встановлено.

   Загальн╕ положення щодо умов та порядку перем╕щення товар╕в, у тому числ╕ д╕╓тичних добавок, через митний кордон Укра╖ни визначен╕ Митним кодексом Укра╖ни.

   Так, в╕дпов╕дно до статт╕ 319 Митного кодексу Укра╖ни товари, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, кр╕м митного контролю, можуть п╕длягати державному сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чному, ветеринарно-сан╕тарному, ф╕тосан╕тарному, еколог╕чному та рад╕олог╕чному контролю. Митний контроль та митне оформлення товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, завершуються т╕льки п╕сля проведення встановлених законами Укра╖ни для кожного товару вид╕в контролю.

   Перел╕к товар╕в, що п╕длягають державному контролю (у тому числ╕ у форм╕ попереднього документального контролю), у раз╕ перем╕щення ╖х через митний кордон Укра╖ни, затверджено постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 05.10.2011 № 1031.

   В╕дпов╕дно до цього Перел╕ку, д╕╓тичн╕ добавки, як╕ в основному класиф╕куються у 21 груп╕ зг╕дно з УКТЗЕД, п╕длягають сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чному контролю при ╖х ввезенн╕ в Укра╖ну.

   Таким чином, при ╕мпорт╕ суб‘╓ктами господарювання д╕╓тичних добавок зд╕йсню╓ться необх╕дний вид державного контролю, а саме, сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чний, що, безумовно, ╓ важливим фактором з огляду на забезпечення безпечност╕ цих товар╕в для здоров‘я громадян.

   Важливо в╕дм╕тити, що через митний кордон Укра╖ни пропускаються товари, у в╕дношенн╕ яких в╕дсутн╕ заборони або обмеження.

   Так, зг╕дно з╕ статт╕ 235 Митного кодексу Укра╖ни забороня╓ться перем╕щення (пересилання) в м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях, зокрема, товар╕в, що п╕дпадають п╕д визначення 1-24 груп УКТЗЕД, як╕ перем╕щуються (пересилаються) на адресу громадян, кр╕м продукт╕в харчування загальною вагою не б╕льше 10 к╕лограм╕в в упаковц╕ виробника.

   При цьому, статтею 1 Закону Укра╖ни «Про безпечн╕сть та як╕сть харчових продукт╕в» визначено:

   д╕╓тична добавка - в╕там╕нн╕, в╕там╕нно-м╕неральн╕ або трав'ян╕ добавки окремо та/або в по╓днанн╕ у форм╕ п╕гулок, таблеток, порошк╕в, що приймаються перорально разом з ╖жею або додаються до ╖ж╕ в межах ф╕з╕олог╕чних норм, для додаткового пор╕вняно ╕з звичайним харчуванням вживання цих речовин; д╕╓тичн╕ добавки також м╕стять або включають р╕зн╕ речовини або сум╕ш╕ речовин, у тому числ╕ проте╖н, вуглеводи, ам╕нокислоти, ╖ст╕вн╕ масла та екстракти рослинних ╕ тваринних матер╕ал╕в, що вважаються необх╕дними або корисними для харчування та загального здоров'я людини;

   харчовий продукт (╖жа) - будь-яка речовина або продукт (сирий, включаючи с╕льськогосподарську продукц╕ю, необроблений, нап╕воброблений або оброблений), призначений для споживання людиною;

   Оск╕льки Закон Укра╖ни «Про безпечн╕сть та як╕сть харчових продукт╕в розмежову╓ терм╕ни «д╕╓тична добавка», «харчов╕ продукти (╖жа)» д╕╓тичн╕ добавки не в╕дносяться до терм╕ну «харчов╕ продукти (╖жа)»».

   Враховуючи, що д╕╓тичн╕ добавки п╕дпадають п╕д визначення 1-24 груп УКТЗЕД ╕ не в╕дносяться до продукт╕в харчування, у в╕дпов╕дност╕ до положень статт╕ 235 Митного кодексу Укра╖ни ц╕ д╕╓тичн╕ добавки забороня╓ться перем╕щувати (пересилати) в м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях на адресу громадян.

   Додатково:

   Порядок митного контролю та митного оформлення товар╕в, що перем╕щуються в м╕жнародних поштових в╕дправленнях (дал╕ – МПВ) на адресу юридичних ╕ ф╕зичних ос╕б, встановлений Положенням про митний контроль та митне оформлення м╕жнародних поштових в╕дправлень, затвердженим наказом Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, Державного ком╕тету зв’язку та ╕нформатизац╕╖ Укра╖ни в╕д 27.10.1999 № 680/108, заре╓строваним у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 17.11.1999 за № 791/4084 (з╕ зм╕нами).

   В╕дпов╕дно до розд╕лу 9 цього Положення:

   предмети, як╕ заборонен╕ до перем╕щення через митний кордон Укра╖ни та мають ознаки контрабанди або порушення митних правил, затримуються ╕ збер╕гаються митницею до прийняття р╕шення щодо подальшого розпорядження ними в установленому порядку. У раз╕ в╕дсутност╕ ознак контрабанди або порушення митних чи поштових правил МПВ з предметами, забороненими до перем╕щення через митний кордон Укра╖ни, пропуску в Укра╖ну не п╕длягають ╕ повертаються м╕сцем м╕жнародного поштового обм╕ну в╕дправникам МПВ (пункт 9.1);

   МПВ з предметами, на перем╕щення яких через митний кордон Укра╖ни встановлено обмеження, у встановленому порядку збер╕гаються оператором поштового зв’язку п╕д митним контролем до подання п╕дрозд╕лу митниц╕ в╕дпов╕дних дозв╕льних документ╕в або до зак╕нчення встановленого поштовими правилами терм╕ну збер╕гання МПВ. В останньому раз╕ на супров╕дних документах та перел╕ках (накладних форми 16) таких МПВ посадовою особою митниц╕ проставля╓ться штамп «Не п╕дляга╓ пропуску через митний кордон Укра╖ни з причини __________» ╕ МПВ у встановленому порядку повертаються оператором поштового зв’язку в╕дправникам (пункт 9.2).

   В╕дпов╕дно до частини четверто╖ статт╕ 19 Закону Укра╖ни в╕д 04.10.2001 № 2759-╤╤╤ «Про поштовий зв’язок» (з╕ зм╕нами) ╕ пункту 29 Правил надання послуг поштового зв’язку, затверджених Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 05.03.2009 №270 (з╕ зм╕нами):

   поштов╕ в╕дправлення належать в╕дправникам до моменту вручення адресатам(одержувачам), якщо вони не вилучен╕ в╕дпов╕дно до закону.

   Зг╕дно з вимогами статт╕ РП 123 «Указ╕вки в╕дправника при поданн╕» Регламенту поштових посилок (Женева, 2008) при поданн╕ посилки в╕дправник повинен зазначити, як потр╕бно вчинити з ц╕╓ю посилкою у раз╕ невручення ╖╖ адресатов╕. Для цього ставиться хрестик у в╕дпов╕дн╕й граф╕ на супров╕дн╕й адрес╕. В╕н може дати т╕льки одну з таких указ╕вок:

   1. негайно повернути в╕дправнику найб╕льш економ╕чним чи пов╕тряним шляхом;

   2. повернути в╕дправнику найб╕льш економ╕чним чи пов╕тряним шляхом п╕сля зак╕нчення терм╕ну, що не може перевищувати терм╕н збер╕гання, установлений в кра╖н╕ призначення;

   3. дослати посилку самим економ╕чним чи пов╕тряним шляхом для видач╕ адресату;

   4. в╕дправник в╕д посилки в╕дмовився.

***

Нагада╓мо, що Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.12.2012 №726/2012 утворено М╕н╕стерство доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни шляхом реорган╕зац╕╖ Державно╖ податково╖ служби Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, поклавши на М╕н╕стерство, що утворю╓ться, функц╕ю з адм╕н╕стрування ╓диного внеску на загальнообов’язкове державне соц╕альне страхування.

Державна митна служба Укра╖ни

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Крегування МД и доначисление платежей - у кого такое было?

28-02-2013 16:02, Луц max2573@bigmir.net
Регион: Киев
Крегування МД и доначисление платежей - у кого такое было?

Здравствуйте ув. форумчане.
В 2011 году была оформлена декларация на фильтры для воды под кодом 8421 99 (части оборудования для очистки воды). В связи с недавним письмом № 11.1/3-16.2/1639-ЕП от 18.02.2013 таможня провела проверку оформлений по данному коду и моя ГТД попала в выборку и со стороны таможни предлагается составить заявление на коригування под код с пошлинной. Кто сталкивался с такой ситуацией подскажите чего ждать и к чему готовиться.
Хочу еще добавить что впринципе мы готовы подать заявление (сума недобора всего 37 грн.), хотелось бы уточнить у людей побывавших в такой ситуации чем может грозить данное мероприятие и как все происходит на практике? Заранее благодарен всем откликнувшимся!!!

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Кипр лидер по прямым инвестициям в Украину, — Госстат

       Объемы привлечения капитальных инвестиций предприятий Украины в январе — сентябре 2012 года составили 177,5 млрд. грн., что составляет 117% к соответствующему периоду 2011 года.

       Как сообщает Государственный комитет статистики Украины, по сравнению с соответствующим периодом 2011 года объем капитальных инвестиций в промышленность вырос на 7,1%.

       Это, прежде всего, обусловлено увеличением (на 24,5%) инвестиций в развитие добывающей промышленности и (на 4,5%) в предприятия по производству и распределению электроэнергии, газа и воды, доля которых составила 11,1 и 8,2% от всех капиталовложений в промышленность соответственно. Инвестиции в развитие перерабатывающей промышленности сократились на 2,1%.

       Также за соответствующий период увеличились объемы капиталовложений на развитие строительства — на 47,4%, в деятельность гостиниц и ресторанов — 21,0%, в здравоохранении и предоставлении социальной помощи — на 24,5%, в торговлю, ремонт автомобилей, бытовых изделий и предметов личного потребления — на 32,1%, в деятельность транспорта и связи — на 28,4%, в сельское хозяйство, охота и лесное хозяйство — на 8,3 процента, в финансовую деятельность — на 37,5 %.

       В десятку основных стран-инвесторов, на которые приходится более 82% общего объема прямых инвестиций, вошли:

       - Кипр — 17275,1 млн. долл.

       - Германия — 6317,0 млн. долл.

       - Нидерланды — 5168,6 млн.долл.

       - Российская Федерация — 3785,8 млн.долл.

       - Австрия — 3401,4 млн.долл.

       - Великобритания — 2556,5 млн.долл.

       - Виргинские острова (Британия) — 1884,9 млн. долл.

       - Франция — 1765,3 млн.долл.

       - Швеция — 1600,1 млн.долл.

       - Швейцария — 1106,2 млн.долл.

       Для существенного улучшения места Украины в рейтинге инвестиционной привлекательности правительством предпринимаются ряд шагов, в частности создано правовое поле для инвестирования и развития государственно-частного партнерства, на территории Украины к иностранным инвесторам применяется национальный режим инвестиционной деятельности, то есть предоставлены равные условия деятельности с отечественными инвесторами, предусмотрено, что иностранные инвестиции в Украине не подлежат национализации.

       Кроме этого, законодательством предусмотрено, что в случае прекращения инвестиционной деятельности иностранному инвестору гарантируется возвращение его инвестиции в натуральной форме или в валюте инвестирования без уплаты пошлины, а также доходов от инвестиций в денежной или товарной форме. Государство также гарантирует беспрепятственный и немедленный перевод за границу доходов и других средств в иностранной валюте, полученных на законных основаниях вследствие осуществления иностранных инвестиций. Верховной Радой Украины подписано и ратифицировано межправительственные соглашения о содействии и взаимной защите инвестиций с более чем 70 странами мира.

    hvylya.org

    Держп╕дпри╓мництво п╕дтримало проект щодо утил╕зац╕╖ упаковки

       Голова Держп╕дпри╓мництва Укра╖ни Михайло Бродський погодив проект Закону Укра╖ни «Про упаковку та в╕дходи упаковки», який передбача╓ закр╕плення правових, орган╕зац╕йних та економ╕чних засад у сфер╕ поводження з в╕дходами упаковки.

       Проект розроблено в╕дпов╕дно до доручення Президента Укра╖ни в╕д 25.07.2011 № 1-1/1522 щодо створення в Укра╖н╕ ефективно╖ системи розд╕льного збирання, комплексно╖ переробки та утил╕зац╕╖ використаних тари ╕ пакувальних матер╕ал╕в як вторинно╖ сировини. За основу було взято ╓вропейський досв╕д функц╕онування тако╖ системи.

       У М╕нприроди запевняють, орган╕зац╕я та координац╕я д╕яльност╕ ╕з збирання та утил╕зац╕╖ упаковки дозволять забезпечити еколог╕чну безпеку та запоб╕гти негативному впливу таких в╕дход╕в на здоров’я людини ╕ навколишн╓ природне середовище.

       Важливо, що запропоновану редакц╕ю документу п╕дтримало велике коло суб’╓кт╕в господарювання. Кр╕м того, у н╕й було враховано попередн╕ зауваження Держп╕дпри╓мництва.

       Законопроектом, зокрема, передбача╓ться:

       - нормативне закр╕плення низки ключових терм╕н╕в та ╖х визначень у сфер╕ поводження з в╕дходами упаковки;

       - визначити права та обов’язки громадян Укра╖ни та ╕ноземц╕в у сфер╕ поводження з упаковкою та в╕дходами упаковки;

       - регламентувати вимоги до упаковки та ╖╖ маркування;

       - визначити обов’язки зобов’язаних суб’╓кт╕в, як╕ зд╕йснюють випуск товар╕в в упаковц╕;

       - встановити порядок та умови проведення акредитац╕╖ уповноважених компан╕й з утил╕зац╕╖, ╖╖ обов’язки та функц╕╖;

       - окреслити перел╕к правопорушень у сфер╕ поводження з в╕дходами упаковки.

    Держкомп╕дпри╓мництво

    С 1 марта начнут действовать Лицензионные условия осуществления хоздеятельности по импорту лекарств

       Лицензионные условия утверждены в соответствии с положениями Закона «О лекарственных средствах» и Закона «О лицензировании определенных видов хозяйственной деятельности».

       Приказом от 20.02.2013 г. № 143 Минздрав утвердил Лицензионные условия осуществления хозяйственной деятельности по импорту лекарственных средств.

       Действие Лицензионных условий распространяется:

       - на всех субъектов хозяйствования независимо от формы собственности, осуществляющих хоздеятельность по импорту лекарственных средств;

       - на физлиц - предпринимателей, осуществляющих хоздеятельность по импорту лекарственных средств;

       - на субъектов хозяйствования, которые ввозят лекарственные средства с целью их последующей реализации или использования в производстве готовых лекарственных средств.

       Действие Лицензионных условий не распространяется:

       - на деятельность по ввозу лекарственных средств на территорию Украины в соответствии с Законом «О гуманитарной помощи» и Законом «О благотворительной деятельности и благотворительных организациях»;

       - на деятельность по ввозу на территорию Украины активных фармацевтических ингредиентов.

       Прием документов, которые подаются для получения лицензии, выдача, переоформление, аннулирование лицензий, выдача дубликатов лицензий, ведение лицензионных дел и лицензионных реестров, выдача распоряжений об устранении нарушений Лицензионных условий проводятся Гослекслужбой.

       Для получения лицензии на осуществление хоздеятельности по импорту лекарственных средств субъект хозяйствования подает в Гослекслужбу заявление по утвержденной в приложении к Лицензионным условиям форме.

       Гослекслужба принимает решение о выдаче лицензии или об отказе в ее выдаче в срок не позднее 10 рабочих дней с даты поступления заявления о выдаче лицензии и документов, прилагаемых к заявлению.

       Основанием для выдачи лицензии на импорт лекарственных средств является:

       - наличие соответствующей материально-технической базы;

       - наличие квалифицированного персонала;

       - наличие условий по контролю за качеством лекарственных средств, которые будут ввозиться на территорию Украины.

       Соответствие указанного перечня установленным требованиям и заявленным характеристикам в представленных заявителем документах для получения лицензии подтверждается материалами плановой проверки соблюдения лицензионных условий осуществления хоздеятельности по производству лекарственных средств или оптовой торговли лекарственными средствами или проверки перед выдачей лицензии на осуществление хоздеятельности по производству лекарственных средств или оптовой торговли лекарственными средствами, проведенной в соответствии с Порядком проверки перед выдачей лицензии на осуществление хоздеятельности по производству лекарственных средств, оптовой, розничной торговли лекарственными средствами.

       В случае непроведения таких проверок соответствие установленным требованиям и заявленным характеристикам подлежит проверке до выдачи лицензии в пределах сроков, предусмотренных для выдачи лицензии на осуществление хоздеятельности по импорту лекарственных средств, по месту осуществления деятельности Гослекслужбой или ее территориальными органами в порядке, определенном Минздравом.

       Сообщение о принятии решения о выдаче лицензии или об отказе в выдаче лицензии направляется (выдается) заявителю в письменной форме в течение 3 рабочих дней с даты принятия соответствующего решения.

       Лицензия оформляется не позднее чем за 3 рабочих дня со дня поступления документа, подтверждающего внесение платы за выдачу лицензии. Если заявитель в течение 30 календарных дней со дня направления ему уведомления о принятии решения о выдаче лицензии не подал документ, подтверждающий внесение платы за выдачу лицензии, или не обратился в Гослекслужбу для получения оформленной лицензии, то Гослекслужба имеет право отменить решение о выдаче лицензии или принять решение о признании такой лицензии недействительной.

    www.ligazakon.ua

    ДПСУ: Щодо формування податкового кредиту на п╕дстав╕ тимчасових митних декларац╕й

    ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРА╥НИ

    ЛИСТ

    в╕д 29.01.2013 р. N 1387/6/15-3115

    Щодо формування податкового кредиту на п╕дстав╕ тимчасових митних декларац╕й



    <...>

    В╕дпов╕дно до пункту 198.1 статт╕ 198 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - ПКУ) право на в╕днесення сум податку до податкового кредиту виника╓ у раз╕ зд╕йснення операц╕й з:

    • придбання або виготовлення товар╕в (у тому числ╕ в раз╕ ╖х ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни) та послуг;

    • придбання (буд╕вництво, спорудження, створення) необоротних актив╕в, у тому числ╕ при ╖х ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни.

    У раз╕ ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни датою виникнення податкових зобов'язань ╓ дата подання митно╖ декларац╕╖ для митного оформлення (пункт 187.8 статт╕ 187 ПКУ).

    Для операц╕й ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в датою виникнення права на в╕днесення сум податку до податкового кредиту ╓ дата сплати податку за податковими зобов'язаннями зг╕дно з пунктом 187.8 статт╕ 187 ПКУ.

    Зг╕дно з пунктом 1 статт╕ 248 глави 39 Митного кодексу Укра╖ни (дал╕ - МКУ) митне оформлення розпочина╓ться з моменту подання митному органу декларантом або уповноваженою ним особою митно╖ декларац╕╖ або документа, який в╕дпов╕дно до законодавства ╖╖ зам╕ню╓, та документ╕в, необх╕дних для митного оформлення, а в раз╕ електронного декларування - з моменту отримання митним органом в╕д декларанта або уповноважено╖ ним особи електронно╖ митно╖ декларац╕╖ або електронного документа, який в╕дпов╕дно до законодавства зам╕ню╓ митну декларац╕ю.

    Якщо декларант або уповноважена ним особа не волод╕╓ точними в╕домостями про характеристики товар╕в, необх╕дн╕ для заповнення митно╖ декларац╕╖ у звичайному порядку, вона може подати митному органу тимчасову митну декларац╕ю на так╕ товари за умови, що вона м╕стить дан╕, достатн╕ для пом╕щення ╖х у заявлений митний режим, та п╕д зобов'язання про подання додатково╖ декларац╕╖ у строк не б╕льше 45 дн╕в з дати оформлення тимчасово╖ митно╖ декларац╕╖ (пункт 1 статт╕ 260 глави 39 МКУ).

    В╕дпов╕дно до пункту 201.12 статт╕ 201 ПКУ у раз╕ ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни документом, що посв╕дчу╓ право на в╕днесення сум податку до податкового кредиту, вважа╓ться митна декларац╕я, оформлена в╕дпов╕дно до вимог законодавства, яка п╕дтверджу╓ сплату податку.

    Враховуючи зазначене, у раз╕ зд╕йснення операц╕й ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в формування податкового кредиту з податку на додану варт╕сть проводиться на п╕дстав╕ митно╖ декларац╕╖ (в тому числ╕ тимчасово╖), оформлено╖ в╕дпов╕дно до вимог законодавства, яка п╕дтверджу╓ сплату податку (за умови дотримання ╕нших вимог щодо формування податкового кредиту).

    Заступник Голови

    А. ╤гнатов


    ГНС рассказала о формировании налогового кредита на основании временных таможенных деклараций

       В письме от 29.01.2013 г. № 1387/6/15-3115 ГНС указала, что согласно пункту 198.1 ст. 198 Налогового кодекса право на отнесение сумм налога к налоговому кредиту возникает в случае осуществления операций по:

       - приобретению или изготовлению товаров (в том числе в случае их ввоза на таможенную территорию Украины) и услуг;

       - приобретению (строительству, сооружению, созданию) необоротных активов, в том числе при их ввозе на таможенную территорию Украины.

       В случае ввоза товаров на таможенную территорию Украины датой возникновения налоговых обязательств является дата представления таможенной декларации для таможенного оформления (пункт 187.8 ст. 187 НК). Для операций по ввозу на таможенную территорию Украины товаров датой возникновения права на отнесение сумм налога к налоговому кредиту является дата уплаты налога по налоговым обязательствам.

       Согласно пункту 201.12 ст. 201 НК в случае ввоза товаров на таможенную территорию Украины документом, удостоверяющим право на отнесение сумм налога к налоговому кредиту, считается таможенная декларация, которая подтверждает уплату налога.

       ГНС разъяснила, что в случае осуществления операций по ввозу на таможенную территорию Украины товаров формирование налогового кредита по НДС производится на основании таможенной декларации (в том числе временной), оформленной в соответствии с требованиями законодательства, которая подтверждает уплату налога (при условии соблюдения других требований относительно формирования налогового кредита).

    www.ligazakon.ua

    Миндоходов заявляет о росте онлайн-декларирования товаров

       В Киевской региональной таможне к процедуре электронного декларирования товаров присоединилось около 3,3 тыс. предпринимателей

       С момента введения в действие нового Таможенного кодекса в Киевской региональной таможне к процедуре электронного декларирования товаров присоединилось около 3,3 тыс. предпринимателей. Это более 50% всех предприятий, осуществлявших внешнеэкономические операции с товарами в столичной таможне.

       Как сообщает пресс-служба Министерства доходов и сборов, в течение этого периода процент электронных таможенных деклараций вырос с 4% (июнь 2012 года) до 70% в феврале 2013 года. Общее количество электронных таможенных деклараций, оформленных столичными таможенниками, приближается к 80 тыс. единиц.

       При этом, по данным министерства, в среднем таможенное оформление импортной операции составляет 1 час 56 минут, а на экспортные операции тратится около 1 часа.
    Напомним, согласно заключительным положениям Таможенного кодекса Украины с 1 января 2017 года Украина должна перейти на 100-процентное электронное декларирование товаров.

       За 2012 год таможенники оформили около 3,3 млн. деклараций. По данным Миндоходов, в декабре 2012 года 60% деклараций были оформлены в электронной форме.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Уряд заборонив м╕сцев╕й влад╕ закуповувати ╕мпортний транспорт

       Кабм╕н п╕дтримав в╕тчизняних виробник╕в мун╕ципального транспорту, фактично заборонивши м╕стам закуповувати ╕мпортну техн╕ку.

       У прийнят╕й держпрограм╕ актив╕зац╕╖ розвитку економ╕ки вказано, що ступ╕нь локал╕зац╕╖ транспорту повинен становити не менше 80%, пише "Комерсант-Укра╖на".

       Уряд фактично примушу╓ мун╕ципал╕тети закуповувати м╕ський транспорт у в╕тчизняних виробник╕в.

       Оновлення трамва╖в ╕ тролейбус╕в ма╓ в╕дбуватися за рахунок техн╕ки з╕ ступенем локал╕зац╕╖ не менше 80%, заявив в╕це-прем'╓р Олександр В╕лкул, виступаючи на розширеному зас╕данн╕ уряду.

       Зараз багато м╕ст змушен╕ закуповувати уживаний електротранспорт ╕мпортного виробництва.

       Мер Львова Андр╕й Садовий каже, що, наприклад, його м╕сту для нормального функц╕онування необх╕дно близько 40 нових трамва╖в.

       "Новий трамвай укра╖нського виробництва кошту╓ близько 11 млн гривень. Для пор╕вняння: стар╕ ╕мпортн╕ трамва╖, яких ми за останн╕ к╕лька рок╕в купили 22, коштували по 12-42 тис ╓вро (125,6-439,6 тис гривень) за одиницю. Ц╕ трамва╖ прослужать нам ще рок╕в десять, а на нов╕ у м╕ста просто нема╓ кошт╕в", - пояснив в╕н.

       Учасники ринку побоюються, що р╕шення уряду може упов╕льнити в╕дновлення парку м╕ського транспорту.

    Економ╕чна правда

    В АЮУ обсудили нормативно-правовое регулирование инновационной деятельности

       28 февраля 2013 года Источник:Юридическая Практика

       Вчера, 27 февраля с.г. в конференц-зале Киевского института международных отношений состоялось заседание Комитета Ассоциации юристов Украины по гражданскому праву на тему «Нормативно-правовое регулирование инновационной деятельности». Актуальность тематики обусловлена тем, что инновационный путь развития экономики государства является необходимым условием его экономического развития и конкурентоспособности. Сегодня ведущие экономики мира (США, Китай, Япония) построены на принципах инновационного развития, а инновационная продукция является наиболее конкурентоспособной. Для развития инновационных технологий на Украине необходимы не только экономические и теоретические основы, но и правовые.

       Именно поэтому, председатель Комитета АЮУ по гражданскому праву, адвокат АК «Правочин» Роман Тытыкало и главный специалист отдела развития инновационной инфраструктуры Государственного агентства по вопросам науки, инноваций и информатизации Украины Елена Виноградова обсудили нормативно-правовую базу, регулирующую инновационную деятельность на Украине, льготы для инновационных предприятий и международный опыт.

       Отметим, что первая редакция Закона Украины «Об инновационной деятельности» предусматривала конкретные механизмы развития инновационной деятельности. Но после приостановления действия, а затем исключения из него статей 21 и 22, предусматривающих механизмы косвенного стимулирования, он практически утратил свое предназначение и превратился в чисто декларативный документ.

       По словам г-на Тытыкало, единственным действующим на сегодня положением законодательства Украины, устанавливающим льготы для инновационных проектов (проектов технопарков), является статья 287 Таможенного кодекса Украины.

       Она предусматривает, что оборудование и комплектующие, а также материалы, не производящиеся на Украине, ввозятся на таможенную территорию Украины технологическими парками, их участниками и совместными предприятиями, которые исполняют проекты технологических парков, для реализации таких проектов технологических парков, облагаются ввозной пошлиной на общих основаниях.

       Однако начисленные суммы ввозной пошлины не перечисляются в бюджет, а зачисляются на специальные счета технологических парков, их участников и совместных предприятий в порядке, установленном Законом Украины «О специальном режиме инновационной деятельности технологических парков».

       «Инновация – это идея, однако большинство идей не находит своего воплощения. Поэтому без государственной поддержки развитие инновационной деятельности – невозможно», – акцентировал Роман Тытыкало.

    Юридическая практика

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Перебування транспортного засобу з товаром на митному терм╕нал╕ ***

    28-02-2013 11:33, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua
    Регион: Киев
    Перебування транспортного засобу з товаром на митному терм╕нал╕ ***

    В╕д кого: Горленко Володимир Данилович
    Дата/час: 22.11.2012 16:42

    Питання. Дек╕лька рок╕в тому Держмитслужбою приймалося р╕шення щодо зобов’язання власник╕в митних терм╕нал╕в не стягувати плату за в’╖зд до нього та перебування протягом перших 4-х годин транспортного засобу з товаром. Чи д╕╓ таке р╕шення на даний час?

    --------------------
    *** http://www.customs.gov.ua/dmsu/control/uk/faq/question?questionId=3667948

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Складання протоколу про ПМП п╕сля тимчасово╖ ВМД ***

    28-02-2013 11:28, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua
    Регион: Киев
    Складання протоколу про ПМП п╕сля тимчасово╖ ВМД ***

    В╕д кого: Данилевская Виктория Анатольевна
    Дата/час: 31.01.2013 09:08

    При митному оформленн╕ х╕м╕чно╖ продукц╕╖ виникло сп╕рне питання щодо коду товара.Були в╕д╕бран╕ проби на лаборатор╕ю.Дал╕ подали тимчасову ВМД.П╕сля лабораторних досл╕джень були зм╕нен╕ коди товару, за якими було подано ВМД (випуск у в╕льний об╕г) з новими кодами та сплачен╕ платеж╕ в повному обсяз╕. П╕сля оформлення ВМД (випуск у в╕льний об╕г), на декларанта було складено протокол про ПМП.

    Надайте в╕дпов╕дь, чи ╓ складання протоколу про ПМП по вище вказан╕й процедур╕ правом╕рними д╕ями прац╕вник╕в митниц╕? Нав╕що тод╕ потр╕бна тимчасова ВМД?

    --------------------
    *** http://www.customs.gov.ua/dmsu/control/uk/faq/question?questionId=3847538

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Нагадування! Пошук поштових в╕дправлень

    Пошук поштових в╕дправлень

    Шановн╕ кл╕╓нти!
    Ви можете д╕знатися про м╕сцезнаходження та стан поштового в╕дправлення, що розшуку╓ться, у будь-який зручний для Вас час.
    ╤нформац╕ю можна отримати про:
    - внутр╕шн╕ ре╓строван╕ поштов╕ в╕дправлення, що пересилаються в межах Укра╖ни;
    - м╕жнародн╕ ре╓строван╕ поштов╕ в╕дправлення, що пересилаються за меж╕ Укра╖ни;
    - м╕жнародн╕ ре╓строван╕ поштов╕ в╕дправлення, що над╕йшли в Укра╖ну.
    Увед╕ть, будь ласка, без пропуск╕в та ╕нших символ╕в повний 13-символьний буквено-цифровий номер (штрихкодовий ╕дентиф╕катор) поштового в╕дправлення, який зазначено на Вашому розрахунковому документ╕ (касовому чеку, розрахунков╕й квитанц╕╖ тощо) та натисн╕ть на кнопку «Пошук» або клав╕шу «Enter».
    ╤дентиф╕катор м╕жнародного поштового в╕дправлення м╕стить 13 символ╕в, з них: 1-й та 2-й символи — букви; з 3-го по 11-й — цифри; 12-й та 13-й — букви, як╕ в╕дображають код кра╖ни-в╕дправника (наприклад, UA — Укра╖на, RU — Рос╕я, US — США, IL — ╤зра╖ль тощо).
    ╤дентиф╕катор внутр╕шнього поштового в╕дправлення склада╓ться з 13 цифр.
    Приклад номера м╕жнародного в╕дправлення: CA123456789UA
    внутр╕шнього в╕дправлення: 0123456789123
    ╤нформац╕я про наявн╕сть та стан пересилання поштових в╕дправлень пост╕йно оновлю╓ться й збер╕га╓ться в систем╕ протягом 6 м╕сяц╕в з моменту ре╓страц╕╖


    Державна митна служба Укра╖ни

    Результати роботи експертних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби Укра╖ни у 2012 роц╕

       

    Результати роботи експертних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби Укра╖ни у 2012 роц╕

    Зг╕дно з реал╕зац╕╓ю Концепц╕╖ реформування д╕яльност╕ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни «Обличчям до людей» та завданнями, поставленими кер╕вництвом Служби у цьому зв’язку, робота Управл╕ння у минулому роц╕ була побудована на новому як╕сному р╕вн╕.

       Для досягнення пр╕оритетних ц╕лей та виконання основних завдань Держмитслужби Укра╖ни Управл╕нням у 2012 роц╕ було забезпечено:

       · проведення лабораторних досл╕джень в рамках процедур митного контролю та митного оформлення товар╕в з метою ╖х ╕дентиф╕кац╕╖ та встановлення визначальних характеристик, для класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТ ЗЕД;

       · зд╕йснення перев╕рок задекларовано╖ митно╖ вартост╕ товар╕в;

       · встановлення належност╕ товар╕в до наркотичних засоб╕в, психотропних речовин, ╖х аналог╕в, прекурсор╕в, сильнод╕ючих чи отруйних речовин;

       · проведення експертиз з метою з’ясування питань, що виникають п╕д час провадження у справах про порушення митних правил для отримання доказ╕в, необх╕дних для розгляду цих справ;

       · зд╕йснення в╕дпов╕дно до законодавства попередньо╖ оц╕нки товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення, як╕ розм╕щуються на складах митних орган╕в;

       · проведення товарознавчо╖ експертизи ╕з визначенням вартост╕ товар╕в ╕ транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення, вилучених митними органами у справах про порушення митних правил;

       · оц╕ночну д╕яльност╕ у межах компетенц╕╖ Управл╕ння;

       · виконання заход╕в щодо реал╕зац╕╖ реальних крок╕в ╕ д╕й для наповнення бюджету, в тому числ╕ шляхом налагодження ефективно╖ вза╓мод╕╖ з митними органами з питань орган╕зац╕╖ та проведення досл╕джень товар╕в в митних ц╕лях.

       Так, протягом 2012 року експертними п╕дрозд╕лами Управл╕ння було опрацьовано 13 681 запит митних орган╕в про проведення досл╕джень 61 315 проб (зразк╕в) товар╕в, що б╕льше н╕ж у 2011 роц╕ на 17% та 42 % в╕дпов╕дно.

       Показник результативност╕ досл╕джень зразк╕в, проведених з метою ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в в рамках митного контролю та митного оформлення, становить 16 %, в той час як економ╕чна ефективн╕сть в╕д врахування експертних висновк╕в при митному оформленн╕ сяга╓ понад 40 млн. грн., що в 2 рази б╕льше н╕ж у 2011 роц╕ (20,7 млн. грн.).

       П╕сля набуття чинност╕ 17 с╕чня 2012 року Закону Укра╖ни «Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо гуман╕зац╕╖ в╕дпов╕дальност╕ за правопорушення у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕», на виконання р╕шення колег╕╖ Держмитслужби Укра╖ни та для забезпечення проведення попередньо╖ оц╕нки майна, товарознавчо╖ експертизи у в╕дпов╕дност╕ до вимог фонду Державного майна Укра╖ни у повному обсяз╕, а також орган╕зац╕╖ ч╕тко╖ вза╓мод╕╖ митних орган╕в з Управл╕нням вжито таких заход╕в:

       - створено та укомплектовано за рахунок ╕снуючого кадрового резерву митних орган╕в службу товарознавчо╖, ╕нженерно-техн╕чно╖ та крим╕нал╕стично╖ експертизи;

       - орган╕зовано в╕докремлен╕ робоч╕ м╕сця спец╕ал╕ст╕в-товарознавц╕в безпосередньо у митницях;

       - проведено необх╕дне навчання, в тому числ╕ 22 експерт╕в – за спец╕альностями «Оц╕нка кол╕сних транспортних засоб╕в» та «Оц╕нка машин ╕ обладнання» (з метою отримання посадовими особами Управл╕ння квал╕ф╕кац╕йних св╕доцтв фонду Державного майна Укра╖ни).

       В результат╕ вжитих заход╕в протягом 2012 року експертними п╕дрозд╕лами Управл╕ння зд╕йснено близько 4 тис. досл╕джень за напрямом товарознавчо╖ експертизи, проведено оц╕нку понад 43 тис. зразк╕в та визначено варт╕сть товар╕в на загальну суму 97,2 млн. грн., в тому числ╕ визначення вартост╕ автотранспортних засоб╕в на суму понад 25 млн. грн.

       З метою наповнення розроблених Управл╕нням проф╕л╕в ризику зд╕йснювався мон╕торинг митних оформлень, за результатами якого виявлялись характеристики товар╕в, що впливали на:

       - правильн╕сть ╖х класиф╕кац╕╖;

       - визначення вартост╕ та кра╖ни походження;

       - проведення заход╕в нетарифного регулювання (визначення областей ризику та ╕ндикатор╕в ризику).

       Опрацьовувались питання та пропозиц╕╖ митниць та рег╕ональних експертних п╕дрозд╕л╕в.

       Кр╕м того, для забезпечення ун╕ф╕кованого п╕дходу при проведенн╕ експертних досл╕джень впродовж 2012 року навчально-методичною радою Управл╕ння затверджено 12 методичних рекомендац╕й щодо в╕дбору проб та зразк╕в товар╕в ╕ проведення досл╕джень, укладено низку угод ╕з вза╓мод╕╖ з проф╕льними експертними та науковими установами.

       Окрема увага в Управл╕нн╕ прид╕ля╓ться налагодженню м╕жнародного сп╕вроб╕тництва в галуз╕ митно╖ експертизи та орган╕зац╕╖ вза╓мод╕╖ митних експертних служб ╕нших кра╖н з вир╕шення проблемних питань експертних досл╕джень з урахуванням м╕жнародного досв╕ду.

       Протягом минулого року фах╕вц╕ Управл╕ння проводили зустр╕ч╕ та брали участь у сем╕нарах (зас╕даннях) ╕з колегами з Канади, Польщ╕, Сполученого корол╕вства Велико╖ Британ╕╖ та П╕вн╕чно╖ ╤рланд╕╖, США, Рос╕йсько╖ Федерац╕╖.

       В рамках реал╕зац╕╖ Проекту м╕жнародно╖ техн╕чно╖ допомоги Канади «Зм╕цнення лабораторно╖ системи Держмитслужби Укра╖ни» Управл╕нням отримано 4 одиниц╕ лабораторного обладнання (високоефективн╕ р╕динн╕ хроматографи та поляризац╕йн╕ м╕кроскопи).

       В рамках Програми з експортного контролю та безпеки кордон╕в (EXBS) при посольств╕ США в Укра╖н╕ Управл╕нням було отримано 16 одиниць лабораторного обладнання (6 анал╕затор╕в вм╕сту сплав╕в Inam Expert 3L та 10 детектор╕в HazMat ID 360).

       З метою подальшого розвитку та поглиблення сп╕впрац╕ митних експерт╕в у травн╕ 2013 року заплановано проведення на баз╕ МРЦ «Жемчужина» м╕жнародного сем╕нару представник╕в митних лаборатор╕й кра╖н – член╕в Орган╕зац╕╖ Чорноморського економ╕чного сп╕вроб╕тництва.

       Сл╕д зазначити, що в Управл╕нн╕ проводиться активна робота щодо зв’язк╕в ╕з засобами масово╖ ╕нформац╕╖ та громадськ╕стю, не т╕льки в експертних п╕дрозд╕лах, як╕ розташован╕ в Ки╓в╕, а й на рег╕ональному р╕вн╕.

       Так, протягом 2012 року на виконання Концепц╕╖ сприяння органами виконавчо╖ влади розвитку громадянського сусп╕льства в Управл╕нн╕ сп╕льно з представниками митних брокер╕в та суб’╓кт╕в ЗЕД проведено 2 зас╕дання «круглого столу» (у Ки╓в╕ та Харков╕)з питань роз’яснення положень ново╖ редакц╕╖ Митного Кодексу Укра╖ни в контекст╕ експертного забезпечення митних орган╕в Укра╖ни, справляння митних платеж╕в та застосування митних режим╕в.

       Для висв╕тлення д╕яльност╕ експертних п╕дрозд╕л╕в митно╖ служби у протягом минулого року фах╕вцями Управл╕ння п╕дготовлено 3 статт╕ до в╕домчого журналу «Митниця»:

       - до березневого номеру на тему: «Експертн╕ п╕дрозд╕ли Держмитслужби: М╕жнародний досв╕д впровадження ╜ендерно╖ р╕вност╕»;

       - до червневого номеру на тему: «Товарознавча експертиза – черговий етап розвитку експертних п╕дрозд╕л╕в Центрального митного управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи»;

       - до серпневого номеру щодо результат╕в по╖здки делегац╕╖ спец╕ал╕ст╕в Держмитслужби та Управл╕ння до Сполучених Штат╕в Америки в рамках сп╕вроб╕тництва по Програм╕ з експортного контролю та безпеки кордон╕в (EXBS).

       З метою зд╕йснення д╕яльност╕ Управл╕ння на засадах прозорост╕, забезпечення доступу до ╕нформац╕╖ про митну експертизу товар╕в, а також для п╕дбору профес╕йного кадрового потенц╕алу щороку у вересн╕ м╕сяц╕ в Управл╕нн╕ проводяться екскурс╕╖ та читаються лекц╕╖ для студент╕в Ки╖вського нац╕онального торгово-економ╕чного ун╕верситету. У поточному роц╕ на початку вересня так╕ екскурс╕╖ були проведен╕ для студент╕в першого курсу ун╕верситету, яким посадовими особами Управл╕ння була прочитана лекц╕я «Вступ до спец╕альност╕».

       Основними пр╕оритетними напрямами роботи Управл╕ння у 2013 роц╕ визначен╕:

       1. Оптим╕зац╕я орган╕зац╕йно╖ структури Управл╕ння шляхом створення Спец╕ал╕зованого департаменту з питань експертизи та досл╕джень М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни.

       2. Розширення перел╕ку вим╕рюваних об’╓кт╕в та показник╕в зг╕дно галуз╕ атестац╕╖ у сфер╕ метролог╕чного нагляду, необх╕дного для забезпечення проведення досл╕джень (експертиз) як в податков╕й, так ╕ митн╕й сферах.

       3. Зд╕йснення заход╕в щодо забезпечення галузево╖ спец╕ал╕зац╕╖ експертних досл╕джень.

       4. Вжиття заход╕в щодо набуття М╕н╕стерством доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни повноважень на зд╕йснення судово-експертно╖ д╕яльност╕ шляхом внесення в╕дпов╕дних зм╕н до Закону Укра╖ни «Про судову експертизу», а також щодо зд╕йснення оц╕нки майна та профес╕йно╖ оц╕ночно╖ д╕яльност╕ зг╕дно з законодавством.

       5. Продовження роботи ╕з забезпечення зд╕йснення митними органами державного контролю за безпечн╕стю та як╕стю продукц╕╖, що ╕мпорту╓ться на митну територ╕ю Укра╖ни.

    Державна митна служба Укра╖ни

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Протокол по ст.483 ч.1

    26-02-2013 18:29, CityGerl
    Регион: скрыт
    протокол по ст.483 ч.1

    Если кто-то может посоветовать или подсказать, как лучше действовать в ниже изложенной ситуации буду признательна!
    -таможней составлены протоколы на декларанта предприятия по ст.483 за 2011год, за подачу в таможню "п╕дробленого" контракту, так как под несколькими ГТД таможня обнаружила копии контракта не подписанного резидентом-нами, а заверенна декларантом как "копия згидно з оригиналом", на что в объяснениях таможне было сказано что на момент таможенного оформления предоставлялись оригиналы, но протоколы все равно были составлены, ждем суда, как отстаивать свои права???

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Новые возможности международного обмена налоговой информацией

       Украина ратифицировала протокол о внесении изменений и дополнений в Конвенцию о взаимной административной помощи в налоговых делах, подписанный 27.05.10 г. в г. Париже. Указанные в нем изменения приводят положения Конвенции в соответствие с согласованным на международном уровне стандартом относительно прозрачности и обмена информацией, что, в свою очередь, предоставляет дополнительные рычаги компетентным органам для борьбы с налоговыми уклонениями и для увеличения поступлений в бюджет.

       Стороны, подписавшие эту Конвенцию, осуществляют обмен любой информацией, которая может быть уместной для выполнения или применения национального налогового законодательства.

       Однако, измененные положения Конвенции не возлагают на запрашиваемое государство обязательства по:

       1. предоставлению информации, которая:

       ● не может быть получена в соответствии с законодательством или административной практикой запрашиваемого или запрашивающего государства;

       ● может раскрыть любую торговую, промышленную, коммерческую или профессиональную тайну или торговый процесс или информацию, разглашение которых может нарушать общественный порядок (ordre public);

       2. предоставлению административной помощи:

       ● если налогообложение в запрашивающем государстве противоречит общепризнанным принципам налогообложения или положениям любой конвенции об избегании двойного налогообложения или любой другой конвенции, заключенной между запрашиваемым и запрашивающим государствами;

       ● для выполнения или применения положений налогового законодательства запрашивающего государства или любого связанного с этим требования, которые создают худшие условия для гражданина запрашиваемого государства по сравнению с гражданином запрашивающего государства, который находится в таких же условиях;

       ● если запрашивающее государство не приняло всех обоснованных мер в соответствии с ее законодательством или административной практикой, за исключением случая, когда принятие таких мер приводит к чрезмерным трудностям;

       ● во взыскании в тех случаях, когда административная нагрузка для того государства является явно чрезмерной по сравнению с выгодой, которую получит запрашивающее государство.

       Протоколом также внесены изменения в положения, связанные с секретностью, использованием информации в уголовных налоговых делах и раскрытием информации в судах.

       Закон Украины от 11.01.13 г. № 21-VII вступил в силу с 26.02.13 г. («Голос Укра╖ни» от 15.02.13 г. № 31).

    Бухгалтер 911

    В Украине снова перепишут Налоговый кодекс

       Янукович приказал внести изменения ради экономических реформ

       В налоговое законодательство Украины будут внесены существенные изменения в связи с необходимостью выполнение экономических реформ. Об этом заявил президент Виктор Янукович на расширенном заседании Кабинета министров.

       "Продолжение реформ предусматривает, в том числе важные законодательные решения. Имею в виду изменения в налоговом законодательстве. Налоги сегодня должным образом не работают на социальную справедливость, не в полной мере обеспечивают наполнение доходной части бюджета и (не в полной мере) стимулируют экономический рост", - сказал глава государства.

       Президент также отметил, что новое Министерство доходов и сборов должно четко урегулировать все вопросы и минимизировать обременение налогового и таможенного администрирования для бизнеса.

       Напомним, вчера Кабмин одобрил государственную программу активизации развития экономики на 2013-2014 годы, которая предусматривает финансирование в размере 380 млрд грн.

    Бухгалтер 911

    Кабмин намерен вытеснять импорт на аграрном рынке, - Госпрограмма

       За два года правительство намерено на четверть увеличить объемы продаж предприятий украинского АПК на внутреннем рынке

       Такая цель заявлена в Государственной программе активизации экономики, которая была принята сегодня на расширенном на заседании правительства. Наращивание объемов реализации аграрной продукции украинского производства, по мнению разработчиков программы, должно способствовать максимальному импортозамещению в экономике страны. Для повышения деловой активности на аграрном рынке в правительстве заявляют о готовности снижать административное давление и провести дерегуляцию.

       Для обеспечения украинских аграрных кампаний оборудованием программой предусмотрен прирост объемов производства отечественной сельхозтехники в период 2013-2014 годах, сообщают Подробности. Объемы импортозамещения в этой отрасли машиностроения планируется нарастить до 20%. Параллельно с этим правительство планирует на инвентаризацию сельскохозяйственных ресурсов Украины и актуализацию земельных кадастров.

       Государственная программа активизации экономики была принята сегодня на расширенном заседании Кабмина с участием президента Виктора Януковича.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Укра╖на обмежила ввезення свинини ╕з Бразил╕╖

       Держветфiтослужба з 27 лютого тимчасово зупинила ввезення тваринницько╖ продукцi╖ бразильського виробника Alibem Comercial de Alimentos Ltda.

       Про це йдеться у пов╕домленн╕ служби, переда╓ "╤нтерфакс-Укра╖на".

       Згiдно з повiдомленням Держветфiтослужби, таке рiшення ухвалено у зв'язку з тим, що поставлена цi╓ю компанi╓ю морожена свинина не вiдповiдала стандартам Укра╖ни за мiкробiологiчними показниками.

       Вантажi з товаром компанi╖, вiдправленi до зазначеного розпорядження Держветфiтослужби, пiдлягають оформленню пiсля розширеного ветеринарного контролю, за умови розмiщення ╖х на митно-лiцензiйних складах.

    Економ╕чна правда

    Анекдот из Интернет

    Функции фена в понимании женщин:
    1. Сушить волосы.
    2. Петь в него.
    3. Сдувать пыль.
    Функции фена в понимании мужчин:
    1. Сушить выстиранные носки.
    2. Пугать кота.

    Афоризм

    Если вам не хватает такта, значит вы - стратег.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное