← Октябрь 2009 → | ||||||
11
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
24
|
25
|
|||||
31
|
За последние 60 дней ни разу не выходила
Сайт рассылки:
http://popsop.ru/
Открыта:
22-05-2008
Статистика
0 за неделю
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Новый вкус Vitaminwater в Великобритании
Компания Coca-Cola в рамках своего бренда Glacau Vitaminwater запускает на рынке Великобритании новый продукт под названием ` XXX - triple berry . Его вкус сочетает в себе три ягодных аромата: акаи, гранат и черника. Кроме того, напиток содержит витамины B и C. Маркетинговая активность в поддержку запуска нового продукта включает в себя эмпирическую составляющую, цифровое и PR-продвижение, а также прямую работу с потребителями. Цифровая часть компании представляет собой онлайновый `поиск талантов' на веб-с...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Kraft Foods helps people in need
On October 5 Kraft Foods started its global social campaign called " Make a Delicious Difference Week. " During this week more than 10 000 company's employees in 33 countries will be helping those who are in need. By Kraft Foods' estimates, around 500 000 people will benefit from this effort. The number of volunteers mobilized by the "Make a Delicious Difference Week" campaign exceeds the result of previous efforts by six times. They all want to make their own contribution to fighting hunger and promoting ...
Popsop.ru. Дизайн упаковки. Дизайн бренда Earth’s Best to celebrate its twenty-fifth anniversary
In 2010 Earth's Best - the organic baby food brand - will celebrate its twenty-fifth anniversary. The brand's owner The Hain Celestial Group, Inc. will launch several birthday-related activities and events, including the video competition called 25 Faces of Generation Pure. To participate parents have to film their baby's "most memorable feeding moment" with Earth's Best foods and then upload it to the special Youtube channel . Twenty five competition winners will be announced in January 2010 at the brand'...