Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Операционный директор в западное коллекторское агентство


Операционный директор в западное коллекторское агентство
2010-08-27 19:54

Вакансия компании: Точка Выбора, Кадровый центр
Создана: 27.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 3 до 6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 120 000  до 200 000  руб.

Операционный директор в крупное западное коллекторское агентство


Обязанности:

  • Управление операционной деятельностью компании, включая взыскание с физ. и юр. лиц в call-center, выездное взыскание, IT support, региональное взыскание, взыскание задолженности в судебном порядке;
  • Руководство операционным блоком коллекторского агентства:
    • оптимизация процессов взыскания;
    • разработка, внедрение и оптимизация эффективных технологий взыскания;
    • применение схем дисконтирования и реструктуризации задолженности;
  • Работа с персоналом.


Требования:

  • Мужчина/Женщина, 30-45 лет, высшее образование, желательно MBA;
  • Опыт работы в должности операционного директора не менее 3-х лет в крупных телекоммуникационных, финансовых (банковских), факторинговых или коллекторских компаниях (желательно Западных);
  • Системность, ответственность. Хорошие коммуникативные навыки и организаторские способности. Высокая мотивация на достижение результата;
  • Желателен английский язык на уровне Intermediate и выше;
  • ПК – продвинутый пользователь, MS Office.

Условия:

  • Заработная плата обсуждается с успешными кандидатами (от 150 тыс.руб.);
  • График работы 5/2, 9:00-18:00;
  • Офис - СЗАО


 

Operations & Systems Manager
2010-08-28 11:30

Вакансия компании: Michael Page
Создана: 28.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 3 до 6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
About the company:

Uniastrum Bank today is a universal credit institution offering to its clients a wide range of modern financial products and services with an equally high quality in all outlets. The bank's outlets throughout the whole of Russia employ over 4 thousand highly skilled professionals, and have hundreds of thousands of loyal clients.

On October 31, 2008, the Bank of Cyprus purchased 80% of the Uniastrum Bank stakes. The Bank of Cyprus Group is a big international holding structure being the leading banking and financial services group in Cyprus and Greece. This purchase is the biggest investment in the Russian banking sector on behalf of the financial institutions of Greece and Cyprus

In the framework of the memorandum on cooperation between Uniastrum Bank and the Bank of Cyprus Group - signed on November 2008 - the two banks have decided a joint program for their common strategy in the Russian territory for the three years (2009-2011). In order to manage the changes on Information Technology side, Uniastrum Bank is looking to recruit its Systems and Organisations Manager

Job description:

The appointment of a Systems and Organisations Manager is an important factor in the enhancement of existing systems and in the implementation of any new systems and methodology for on-going projects.

This function is considered necessary in order to administer change control in on-going projects (have a "final say") within the Uniastrum IT team. It would also have a much broader function within the Bank.

The successful candidate will be primary responsible for providing operational direction to the Bank's Business Units, by developing, managing and continually improving the operational and tactical performance of the organisation.

Your Mission:

- To coordinate with IT to satisfy both internal and external requirements, customer service expectations.
- To participate in the successful use/evaluation of technology, capable of meeting the current and future service and project strategies of the Bank, including timely solutions in the delivery of products and services.
- To identify, recommend and implement ways to maximize the Business Unit's performance and contribution.
- To be responsible for the Project Management and Procedures functions and have a decisive role in the prioritarisation of projects.
- To develop customer service strategies by implementing transaction related systems and procedures.
- To have an on-going relationship with all parties involved, i.e. Business Users, ITD and Group IT.
- To work closely together with these two parties, find ways to help users do their work more efficiently, based on latest trends in banking technology.

Main Functions:

- To lead a specialised team comprising of Project Management and Organisation and Methods.
- To provide operational direction to the Business Units.
- To be responsible for coordinating/overseeing day-to-day system implementations.
- To ensure successful use of technology and systems.
- To develop/Implement customer service strategies (e.g. centralized service centers) in cooperation with IT and Group IT.
- To provide timely solutions on new products, services and compliance.
- To decide on priorities of user requirements (new and on-going).
- To review and coordinate with IT day-to-day problems faced by system users.

Who we are looking for:

- You have a long experience in Banking IT, with very good knowledge of Retail Banking technology
- You have higher education in engineering or IT management.
- From 4/5 years of experience in the banking domain as PMO and/or Deputy IT Director
- You have a solid track record in managing teams of people, motivate them, with the faculty to work hands-on with them
- Your communication skills and diplomatic approach would be essential in your interface with Headquarters in Cyprus & locally
- You are a problem-solver, and mature professional who can bring solutions to the business
- Prince 2, PMI or PMP certification is preferred.
- Experience in the PLC design and implementation.
- You have strong planning skills and ability to work under pressure.
- Fluent English, verbal and written
- Fluent Russian

Head Of Equities
2010-08-28 11:31

Вакансия компании: Michael Page
Создана: 28.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 3 до 6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
About the company:

Our client is one of the leading Asset-Management companies in Russia, with over 3 billion of euros under management, acting under the umbrella of a large european bank with a growing presence and strategy in Russia.

Job description:

The Head of Equities is responsible for the development and implementation of a high-quality investment process for Russian equities and ultimately for the performance of the core Russian equity products.

To manage and supervise the activities of the Russian equity team in order to develop & manage equity portfolios that integrate research and analysis output while matching the company's strategy and policies, as well as client and legal requirements.

The Head of Equities is supported by a team of portfolio managers (idea generation and management of sector funds), research analysts (with sector responsibility), and portfolio constructors (index funds and equity parts of segregated accounts).

Core Functional Responsibilities:
-Team Management
-Market & Company Analysis
-Stock Recommendations & Model Portfolio Management
-Investment Process Upgrading
-Model Portfolio Implementation
-Compliance
-Performance Monitoring
-Commercial Support

The job is to report directly to the CIO of the company

Who we are looking for:

A candidate who has:
- Minimum of 10yrs experience in portfolio management with a recognised asset management company.
- Minimum of 6yrs experience with Russian equities. Additional experience as a research analyst and/ or international experience a benefit.
- The role holder will have broad commercial skills and a good business understanding, as well as strong communication skills
- Minimum of 4yrs experience of leading an investment team
- High quality degree level education, likely MBA or equivalent MSc. CFA and/ or partially international education a benefit
- Russian and English communication skills a requirement
- Rigor and strategic thinking with focus on continuous improvement.
- Good team leader and coach, who can invoke motivation in their team

Head of Risk Management and Back Office
2010-08-28 17:07

Вакансия компании: Вермут Эссет Менеджмент ГмбХ, Филиал, ООО
Создана: 09.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 1 года до 3 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:

  • Overseeing and implementation of risk assessment methodologies
  • Independently structure transactions for new products to developed and existing products
  • Working with / improving internal system for tracking investment portfolios of hedge funds
  • Reconciliation of cash and stock positions
  • Interaction with hedge fund administrators, auditors, trade counterparties, custodians, prime brokers, hedge fund investors
  • Preparation of reports
  • Automation and optimization of business processes

Requirements:


  • Degree in finance, economics, mathematics or physics
  • Excellent numerical skills
  • Strong understanding of risk exposure calculation methods
  • Minimum two year experience in finance industry
  • Fluent English
  • Medium level skills in programming (VBA/MS ACCESS, TRANSACT SQL)
  • Ready to work long hours
  • Self-starting capacity

Conditions:

  • Medical insurance
  • Schengen multi visa
  • Participation in international conferences / investment events
  • Sponsorship of CFA/FRM/CAIA exams
  • Friendly multinational environment
  • Ping-pong and yoga room in the office
  • Сompliance with the Russian labour law

Менеджер по развитию клиентской базы
2010-08-28 19:08

Вакансия компании: «Да! Кредит!»
Создана: 02.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 1 года до 3 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 70 000  до 500 000  руб.

Обязанности:

  • Активный поиск и продажи в сфере кредитования юридических лиц.
  • Первоначальный анализ финансово-хозяйственной деятельности предприятия


                                
Требования:

  • Опыт работы в сфере кредитования юридических лиц
  • Навыки общения,  умение аргументировать свою точку зрения, умение убеждать
  • Ответственность
  • Клиентоориентированность
  • Самостоятельность
  • Стремление к результату


Условия:

  • % от продаж
  • Свободный график работы
  • Наличие бэк-офиса
  • Работа в Компании федерального уровня

Руководитель IT-проектов в банк
2010-08-29 00:38

Вакансия компании: Marksman
Создана: 30.07.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 3 до 6 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Крупный российский банк ищет Руководителя IT-проектов (операционный блок).


Основные обязанности:

  • Планирование, контроль сроков и мониторинг выполнения работ;
  • Координация работ с внутренними заказчиками банка;
  • Подготовка отчетности о статусе проекта;
  • Ведение переговоров с подрядчиками (внешними и внутренними);
  • Подготовка проектной документации.

Требования:

  • Высшее образование;
  • Практический опыт руководства проектами в области автоматизации банковской деятельности в России (от 4 лет), управление проектами (формальное знание PMBOK),
  • MS Project;
  • Знание основ процессного подхода к предоставлению IT услуг (ITIL);
  • Знакомство с какими-либо стандартами в управлении ИТ-процессами, качеством
  • процессов и продукции и т.п. (ISO, ГОСТ, СOBIT);
  • Английский – технический.
     

Начальник отдела маркетинга и рекламы
2010-08-29 08:24

Вакансия компании: Кредитный потребительский кооператив Блиц
Создана: 29.08.2010
Регион: Москва
Требуемый опыт работы: От 1 года до 3 лет
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 30 000  до 50 000  руб.
 Обязанности:координация работы менеджеров по рекламе,разработка стратегии компании в оь\бласти рекламы 
Требования:высшее образование,здоровый образ жизни
Условия:членство в кооперативе

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное