Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Хит недели ... НБУ упростил условия расчетов за импорт товаров


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 25/11/2017
Вступившие в силу документы в субботу 25 Ноября 2017 г.

1.№ 878 от 22-11-2017 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 25 травня 2016 р. N 364
"УК" № 222 от 24-11-2017
Действует с 25-11-2017

2.№ 559 от 20-10-2017 В╕домчий документ
Про визнання таким, що втратив чинн╕сть, наказу М╕н╕стерства аграрно╖ пол╕тики Укра╖ни в╕д 23 серпня 2005 року N 414
"ОВУ" № 92 от 24-11-2017
Действует с 25-11-2017


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 3 (за период c 00:00 по 18:04 25/11/17), всего просмотров: 718
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Хит недели ... Таможня против "Евроблях": поможет ли Вильнюс решить проблему литовских авто

   Анатолий Марциновський

      Проблема автомобилей с литовской регистрацией уже стала головной болью для украинской власти. Похоже, что сейчас она становится актуальной для отношений Украины с Литвой.

      "Дельцам, которые организовали ввоз литовских авто, грозит уголовное преследование"," Литва требует конфискации незаконно ввезенных в Украину автомобилей "- подобные новости можно встретить в последнее время в украинских СМИ. Они основаны на сообщениях украинской ГФС о сотрудничестве с литовцами.

      Может показаться, что именно роль Литвы станет решающей в решении проблемы "евроблях". По данным ГФС, машин с литовской регистрацией в Украине сейчас почти 60 000.

      Эксперты, впрочем, говорят о количестве, в десятки раз большем.

      "В 2015 году в Украину было ввезено 530 тыс. авто, в прошлом - 580 тыс., за этот год - 380 тыс.", - утверждает председатель Всеукраинской Ассоциации автомобильных импортеров и дилеров Олег Назаренко.

      ЕвроПравда разбиралась, действительно ли именно в сотрудничестве с Литвой Украина может по крайней мере прекратить ввоз таких авто и хотя бы частично решить проблему тех, что уже ездят по украинским автодорогам.

      Сначала - о видении Государственной фискальной службы.

      Во-первых, ГФС считает схемы ввоза авто из Литвы незаконными на территории этой страны и проводящимися фиктивными фирмами.

      Поэтому ожидает, что именно литовские органы могут приостановить деятельность этих компаний и, соответственно, поток автомобилей в Украину.

      ГФС утверждает, что располагает информацией о 239 литовских компаниях-владельцах авто, которые выдают доверенности на право пользования ими гражданам Украины, причем отдельными компаниями было выдано нерезидентам более 200 таких документов. Фискальная служба также сообщает, что в большинстве случаев руководителями литовских компаний являются граждане Украины.

      "Украинская сторона обратила внимание литовских коллег на законность и правомерность деятельности предприятий, на балансе которых учитывается большое количество авто. Поднимался вопрос о фиктивности их деятельности", - говорится в сообщении ГФС.

      "Литовская сторона исследует каждый факт по каждой компании, на вероятные нарушения которых обратили внимание в ГФС", - утверждают фискалы. И в то же время предостерегают: "Не следует ожидать быстрого результата, ведь расследование по каждому из предприятий требует индивидуального подхода, приведенные факты требуют пристального внимания ".

      Во-вторых, ГФС отмечает, что у многих авто хотя и есть литовские номерные знаки, но на самом деле у них нет литовской "прописки".

      "Подавляющее большинство автомобилей, которые якобы находятся в Украине с литовской регистрацией, такой регистрации не имеют, - утверждает ДФС. - Если истек срок действия страхового полиса и он не был продлен, или если авто не прошло техосмотр, то такое транспортное средство автоматически снимается с регистрации ".

      Согласно сообщениям ГФС, служба получила право доступа к литовской системы данных Regitra. То есть, может отслеживать, какие авто снимают в Литве с учета. Надо понимать, что имея такую ​​информацию, украинская полиция сможет изымать авто без регистрации обращения и ставить на штрафплощадки.

      Что думает о ситуации Литва? "Европейская правда" коротко пообщалась с послом этой страны Марюсом Януконисом. Он был довольно осторожен в оценках и неоднократно подчеркнул, что проблема является сугубо украинской.

      - Действительно ли Литва требует конфисковать авто с литовской регистрацией, которые есть в Украине?

      - На самом деле Литва ничего не требует.

      Мы надеемся, что именно Украина найдет какое-то решение, если это Украине нужно. Литва не контролирует вывоз автомобилей - то есть, каждое авто с литовской регистрацией может свободно пересечь границу. Мы даже не ведем учета того, сколько и каких автомобилей выезжает за границу.

      - Но в Украине может сложиться впечатление, что именно благодаря Литве вопрос будет решен. По крайней мере, так следует из сообщений Государственной фискальной службы или их интерпретаций в СМИ.

      - Сотрудничество между ГФС Украины и литовской таможенной службой имеет место и было всегда. Есть много совместных проектов в ряде сфер.

      Насколько мне известно, эти органы общаются и по автомобилям с литовской регистрацией, которые въезжают в Украину. Они договариваются о координации действий. Деталями лучше владеет украинская ГФС.

      - Не нарушают ли схемы поставок автомобилей с литовской регистрацией в Украине литовских законов?

      - Сам по себе факт вывоза этих авто никаких законов не нарушает. Поэтому мы не можем препятствовать их выезду за пределы Литвы или ЕС.

      А относительно возможных схем в торговле автомобилями, то это дело правоохранителей. Если есть подозрения относительно недобросовестной торговли, то литовские и украинские органы должны сотрудничать. Но я не могу сейчас утверждать, есть ли какие неправомерные схемы или методы.

      - Правда ли, что в Литве авто снимают с регистрации в случае непрохождения техосмотра или отсутствия страховки?

      - В Литве действительно существуют такие правила для авто с литовской регистрацией: когда машина не прошла в течение определенного времени технический осмотр или у нее закончилось действие страхового полиса, то она автоматически снимается с учета.

      Так что, думаю, в Украине существуют методы решить эту проблему. Все зависит от наличия воли.

      - Но машин очень много и отследить, какие из них без регистрации, практически невозможно.

      - Поэтому и важно сотрудничество наших таможенных и фискальных структур, и это может привести к нахождению решения вопроса украинской стороной. Потому что, опять же, для Литвы этой проблемы не существует.

      *****

      ЕвроПравда пообщалась также с одним из фактических владельцев автомобиля на литовских номерах.

      "Страховка вообще не проблема, - говорит Николай. - Делаю ее через ребят, которые пригоняли авто. В октябре заплатил 25 евро, и теперь полгода спокоен".

      Еще 1,5 года есть у него до следующего техосмотра - кстати, проведение его в Литве регламентируется той же директивой ЕС, которую должна имплементировать в рамках выполнения Соглашения об ассоциации Украина. То есть, раз в два года.

      Однако Николай признает, что техосмотр дистанционно сделать не получится. Сейчас объединение владельцев авто с литовскими номерами (АвтоЕвроСила) ведет переговоры с литовцами, чтобы те открыли в Украине сертифицированный центр для прохождения ТО.

      "Есть еще одна возможность - говорит Николай. - Через фирму можно подать запрос и продлить техосмотр. Воспользуюсь этой опцией, когда придет время и если она еще будет актуальной. В конце концов, в крайнем случае поеду в Литву ".

      Похоже, что Украине в действительности вряд ли стоит слишком надеяться на других, а системно решать вопрос самой.

      Конечно, помощь Литвы информацией о статусе автомобилей с литовской регистрацией может несколько уменьшить количество авто с литовскими номерами на украинских дорогах - однако это "механический" способ, и он не решит проблемы в целом.

      Даже если действительно литовские фирмы-поставщики "евроблях" нарушают закон, и со временем Литва из-за этого по крайней мере частично перекроет поток авто - это не снимет проблемы огромного количества машин, которые уже есть в Украине.

      Ну и, стратегически, государство должно обеспечить гражданам возможности легального приобретения недорогих качественных автомобилей. Чтобы для одних не возникало необходимости использовать сомнительные щели в законодательстве, а другие не могли на этом зарабатывать.

╢вропейська правда

Хит недели ... Мирослав Продан: Без касових апарат╕в ми н╕коли не переможемо контрабанду

Фах╕вц╕ ДФС розробили модель портативного пристрою, який сум╕сний з ноутбуком, смартфоном чи ╕ншим гаджетом та може використовуватися в якост╕ ре╓стратора розрахункових операц╕й. Достатньо буде лише встановити програми та мати п╕дключення до ╤нтернету. Про це пов╕домив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан в ╕нтерв’ю ╕нформац╕йному агентству «╤нтерфакс-Укра╖на».

«Пристр╕й коштуватиме близько 700 гривень та не потребуватиме додаткового обслуговування. Один раз придбав – ╕ вс╕ тво╖ операц╕╖ автоматично потрапляють до нашого ╓диного ре╓стру операц╕й», – зазначив Мирослав Продан.

Оч╕льник ДФС також п╕дкреслив, що Урядом розгляда╓ться й ╕дея придбання касових апарат╕в за рахунок сплачених податк╕в, що автоматично зн╕ма╓ питання ф╕нансового навантаження. Тобто держава фактично дару╓ п╕дпри╓мцю апарат, варт╕сть якого пот╕м компенсу╓ться з податк╕в, як╕ в╕н сплачу╓.

В╕н наголосив, що ре╓стратори розрахункових операц╕й – це ╓диний механ╕зм з наведення ладу в систем╕ державних ф╕нанс╕в.

«Без касових апарат╕в ми н╕коли не переможемо контрабанду, оск╕льки роздр╕бн╕ мереж╕ не зможуть безконтрольно ╖╖ використовувати та гот╕вкою розраховуватися з контрабандистами. Доки в Укра╖н╕ можна продати цей товар за гот╕вку без контролю, доти й стоятиме питання контрабанди. Якщо н╕хто не купуватиме цей товар без супутн╕х документ╕в, не буде й попиту», – зазначив Мирослав Продан.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

Хит недели ... УВАГА! ╤нформац╕я щодо польських автодозвол╕в на вантажн╕ перевезення

21 Листопада 2017, 18:02

Сьогодн╕ польська сторона у телефонному режим╕ по╕нформувала укра╖нську сторону щодо позитивного вир╕шення  питання вид╕лення додаткових дозвол╕в. За попередньою ╕нформац╕╓ю, польська сторона дала згоду на вид╕лення укра╖нським автоперев╕зникам додатково 3 000 дозвол╕в категор╕╖ «╢вро-3» та 3 000 дозвол╕в категор╕╖ «╢вро-5» (завтра ця ╕нформац╕я ма╓ бути п╕дтверджена в╕дпов╕дним оф╕ц╕йним пов╕домленням польсько╖ сторони).

При цьому ц╕ дозволи польська сторона зможе передати лише 27-28 листопада 2017 року.Таким чином, у раз╕ дотримання заявлених терм╕н╕в, дозволи будуть наявн╕ у ПВД для ╖х оформлення не ран╕ше 29-30 листопада 2017 року.

Для прискорення процесу передач╕ дозвол╕в М╕н╕нфраструктури сп╕льно з Секретар╕атом АсМАП Укра╖ни вжива╓ в╕дпов╕дних заход╕в щодо доставки ╖х в Укра╖ну.

ВАЖЛИВО!

З урахуванням велико╖ к╕лькост╕ транспортних засоб╕в, що знаходяться б╕ля ПВД Укртрансбезпеки в оч╕куванн╕ польських дозвол╕в, переконливо просимо в╕дстежувати ╕нформац╕ю на оф╕ц╕йн╕й стор╕нц╕ М╕н╕нфраструктури, АсМАП, а також в он-лайн баз╕ даних Укртрансбезпеки щодо наявност╕ цих дозвол╕в у ПВД та,  у раз╕ ╖х зак╕нчення на будь-якому ПВД, не завантажувати транспортн╕ засоби.

Подальш╕ перевезення територ╕╓ю Польщ╕ можлив╕ лише за багаторазовими дозволами ╢КМТ.

Просимо врахувати дану ╕нформац╕ю при виконанн╕ перевезень територ╕╓ю Польщ╕.



https://mtu.gov.ua

Хит недели ... МВФ радить Укра╖н╕ в╕дмовитися в╕д практики повернення ПДВ – експерт

   М╕жнародний валютний фонд радить Укра╖н╕ припинити витрачати бюджетн╕ кошти на повернення експортерам податку на додану варт╕сть (ПДВ). Про це в еф╕р╕ телеканалу «Прямий» заявив пол╕ттехнолог Олег Постернак, коментуючи результати роботи м╕с╕╖ МВФ в Укра╖н╕.

   «У МВФ ╓ сутт╓в╕ претенз╕╖ до такого бол╕сного ╕ дуже важливого питання для держбюджету, як в╕дшкодування експортного ПДВ», – зазначив в╕н.

   Наводячи дан╕ статистики ДФС, експерт зауважив, що лише за 9 м╕сяц╕в поточного року витрачено 77 млрд грн бюджетних кошт╕в на виплати експортерам.

   «Вдумайтеся у цю цифру, ╕ ця сума виплачена в грошов╕й форм╕. Якщо пор╕внювати цю цифру, наприклад, з минулим роком, то зростання обсяг╕в в╕дшкодування ПДВ на р╕вн╕ понад 23,5 млрд грн», – зауважив Пастернак.

   За його словами, головним отримувачем повернення експортного ПДВ в агросектор╕ ╓ надприбуткова компан╕я «Кернел».

   Читайте також: Понад 77 млрд грн бюджетних грошей витрачено на повернення ПДВ

   «Вони отримали 10% в╕д загального обсягу повернення ПДВ, це приблизно 7 млрд грн. До реч╕, в парламент╕ цю компан╕ю пов’язують ╕з в╕домим та найбагатшим депутатом ВР В╕тал╕╓м Хомутинн╕ком. За ╕нформац╕╓ю АМКУ, комерц╕йна структура, з якою пов’язують Хомутинн╕ка, нещодавно зб╕льшила долю в структур╕ власност╕ компан╕╖ «Кернел». Деяк╕ експерти нав╕ть називають його новим власником компан╕╖», – зауважив в╕н.

   Тож поки одн╕ збагачуються, у бюджет╕ форму╓ться багатом╕льярдна «д╕ра», вважа╓ експерт.

   «Зараз, коли деяк╕ експортери зм╕цнили сво╓ становище, ╕ як╕ отримують надприбутки на цих речах, ╕ коли державний бюджет ма╓ спрямувати кошти на ╕нш╕ проблеми, а в даному випадку це, наприклад, та ж система осв╕ти, яка потребу╓ величезного ф╕нансування – потр╕бно переглянути ц╕ умови повернення ПДВ. ╤ це безпосередн╕ зауваження представник╕в МВФ. ╤ спод╕ваюся, що уряд скоро поставиться до ц╕╓╖ проблеми б╕льш уважно», – сказав в╕н.

   При цьому додав, що найб╕льшим лоб╕стом збереження повернення ПДВ буде той самий «Кернел» з його лоб╕стькими групами у парламент╕.

   «Мова йде про ц╕л╕ структури, як╕ пов’язан╕ ╕з зернотрейдерськими механ╕змами. Зокрема, вони пов’язан╕ ╕з ц╕╓ю компан╕╓ю «Кернел», яка фактично ╓ найб╕льш «м’ясистою» компан╕╓ю, яка отриму╓ под╕бн╕ в╕дшкодування ╕з державного бюджету кра╖ни. ╤ зв╕сно, це велика проблема взагал╕ для укра╖нського парламентаризму ╕ це велика проблема для нашо╖ ф╕нансово╖ системи», – наголосив експерт.

"Finance.ua"

Хит недели ... НБУ упростил условия расчетов за импорт товаров

Авансовые расчеты можно осуществлять без использования аккредитивов

Нацбанк упростил для бизнеса осуществление авансовых платежей за импорт товаров в иностранной валюте.

Регулятор отменил требование, которое до сих пор обязывало банки осуществлять предварительную оплату в иностранной валюте за импорт товаров по внешнеэкономическому договору, общая стоимость которых превышает 5 млн долл. США (в эквиваленте), исключительно с использованием аккредитивной формы расчетов.

Теперь осуществлять авансовые расчеты в таких случаях можно будет и без использования аккредитивов.

Соответствующие изменения предусмотрены постановлением НБУ от 21 ноября 2017 года № 118 «О внесении изменений в некоторые нормативно-правовые акты Национального банка Украины», которое вступило в силу сегодня, 23 ноября 2017 года.

Л╤ГА:ЗАКОН

Хит недели ... Коригування митно╖ вартост╕ та окрема ухвала верховного суду укра╖ни

Дмитро Харко
Адвокат, кандидат юридичних наук,
АБ "Раков ╕ партнери", м. Ки╖в, м. Луцьк.

   Як в╕домо, будь-яке судове р╕шення ухвалю╓ться не лише для встановлення факту порушення прав, свобод та законних ╕нтерес╕в в╕дпов╕дного суб’╓кта правов╕дносин, а й у першу чергу для повноц╕нного захисту, в╕дновлення та поновлення порушеного права, тобто з метою аби п╕сля того як судове р╕шення набере законно╖ сили, порушення прав та свобод в подальшому не повторювалися.

   Сл╕дкуючи за актуальними правовими позиц╕ями нин╕шнього складу Верховного Суду Укра╖ни (дал╕ – ВС Укра╖ни), зокрема щодо правозастосування положень митного законодавства, необх╕дно звернути увагу на зм╕ст р╕шення ухваленого 09.10.2017 у справ╕ № 21-1888а17, а саме на окрему ухвалу скеровано╖ на адресу ДФС Укра╖ни.

   На думку автора, безперечною правовою ц╕нн╕стю такого р╕шення ╓ те, що фактично чи не вперше судова г╕лка влади на р╕вн╕ ВС Укра╖ни констатувала не лише факт систематичного порушення посадовими особами митно╖ служби положень Конституц╕╖ Укра╖ни в частин╕ не виконання судових р╕шень, а й вказала на в╕дсутн╕сть механ╕зм╕в припинення випадк╕в свав╕льно╖ д╕яльност╕ митниц╕.

   Передумовою для тако╖, без сумн╕ву оч╕кувано╖ та об’╓ктивно╖ реакц╕╖ ВС Укра╖ни, слугувало р╕шення ╢вропейського суду з прав людини (дал╕ - ╢СПЛ) в╕д 24.11.2016 у справ╕ «ТОВ «Пол╕мерконтейнер» проти Укра╖ни», заява № 23620/05, в якому Укра╖ну зобов’язано сплатити Товариству 3000 ╓вро морально╖ шкоди завдано╖ втручанням держави у мирне волод╕ння платником податк╕в сво╖м майном. До такого висновку ╢СПЛ д╕йшов п╕сля встановлення факту систематичного присвоювання митницею нев╕рного коду УКТ ЗЕД для товару, який п╕дпри╓мство ╕мпортувало в Укра╖ну. В результат╕ для такого п╕дпри╓мства пост╕йно зб╕льшувалися ставки вв╕зного мита, а такий ╕мпортер був змушений пост╕йно звертатися до суду з ╕дентичними претенз╕ями до контролюючого органу.

   На думку ╢СПЛ наявн╕сть восьми остаточних судових р╕шень, якими скасовано чотирнадцять р╕шень митниць про коригування митно╖ вартост╕ ╕мпортованого товару св╕дчить про те, що так╕ судов╕ р╕шення позбавлен╕ будь-якого процесуального ефекту ╕ обмежуються лише встановленням самого факту. Кр╕м того ╢СПЛ зазначив, що нема╓ жодних п╕дстав ставити п╕д сумн╕в так╕ судов╕ р╕шення та ╕нтерпретував це як ознаку того, що органи митно╖ служби д╕яли свав╕льно, та що механ╕зми припинення тако╖ практики були в╕дсутн╕.

   А тому, зважаючи на системний характер свав╕льно╖ д╕яльност╕ органу митно╖ служби внасл╕док яко╖ Державному бюджету Укра╖ни завдано збитки у зв’язку з обов’язком держави за р╕шення ╢СПЛ в╕д 24.11.2016 сплатити Товариству суми в╕дшкодування морально╖ шкоди та беручи до уваги необх╕дн╕сть усунення причин порушення Укра╖ною положень Конвенц╕╖ про захист прав людини ╕ основоположних свобод 1950 року (дал╕ - Конвенц╕я), а також з метою зменшення чисельност╕ заяв до ╢СПЛ проти Укра╖ни, ВС Укра╖ни постановив окрему ухвалу щодо порушення закону посадовими особами Митниц╕ з доведенням дано╖ ╕нформац╕╖ до в╕дома ДФС Укра╖ни.

   На думку автора, така реакц╕я ВС Укра╖ни обумовлена, не лише обов’язком держави в╕дшкодувати моральну шкоду у розм╕р╕ 3000 ╓вро та систематичним нехтуванням орган╕в митно╖ служби з виконання р╕шень нац╕ональних суд╕в, а й зм╕стом статт╕ 13 Конвенц╕╖, за якою ефективний зас╕б правого захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права ╕ одержання особою бажаного результату, адже «ефективн╕сть» «засобу юридичного захисту» не залежить в╕д визначеност╕ сприятливого для заявника результату. Водночас зас╕б юридичного захисту,ма╓ бути «ефективним» як з практично╖, так ╕ з правово╖ точки зору, тобто таким, що або запоб╕га╓ стверджуваному порушенню чи його повторенню в подальшому, або забезпечу╓ адекватне в╕дшкодування за те чи ╕нше порушення, яке вже в╕дбулося. Нав╕ть якщо якийсь окремий зас╕б юридичного захисту сам по соб╕ не задовольня╓ вимоги статт╕ 13 Конвенц╕╖, задоволення ╖╖ вимог може забезпечуватися за допомогою сукупност╕ засоб╕в юридичного захисту, передбачених нац╕ональним законодавством (р╕шення ╢СПЛ в╕д 15.10.2009 у справ╕ «Юр╕й Миколайович ╤ванов проти Укра╖ни», заява № 40450/04; р╕шення ╢СПЛ в╕д 15.11.1996 у справ╕ «Чахал проти Об'╓днаного Корол╕вства», заява№ 22414/93 тощо), тож можливо окрема ухвала на адресу ДФС Укра╖ни дисципл╕ну╓ митн╕ органи … ?!

Лига.Блоги

Хит недели ... Литва сделала официальное заявление по нерастаможенным авто в Украине

Литовская таможня опубликовала заявление по нерастаможенным авто, которые используются в Украине

В последнее время в Сети активно распространялась информация о том, что Литва тем или иным образом связана с проверкой нерастаможенных авто в Украине.

В частности, утверждалось, что литовская таможня инициировала расследование в отношении машин на “еврономерах”, которые ввозятся в Украину. Кроме того, о совместной работе в этом направлении с балтийскими коллегами заявили и в Государственной фискальной службе Украины.

Но, как выяснилось, на самом деле Литовская Республика не начинала каких-либо подобных действий. Об этом говорится в сообщении на официальном сайте ведомства, которое было опубликовано еще 16 ноября (но СМИ обратили на него внимание только сейчас).

“Таможня Литвы, в свете недавно распространенной в средствах массовой информации, сообщает, что не инициировала никакого расследования транспортных средств, зарегистрированных в Литве и используемых в Украине”, – говорится в сообщении.

Однако Литва не отрицает, что предоставляет информацию украинской стороне по всем ее запросам. Кроме того, у украинских таможенников есть доступ к литовской базе данных регистраций авто.

“Таможня Литвы и Государственная фиска служба Украины сотрудничают в соответствии с Соглашением о партнерстве между ЕС и Украиной. Украинские коллеги постоянно контактируют с таможней Литвы по нарушениям таможенного законодательства и получают всю необходимую информацию от таможни Литвы”, – подчеркивают в ведомстве Литовской Республики.

https://www.autocentre.ua

Хит недели ... Какой код товара по УКТ ВЭД указывать в налоговой накладной, если происхождение товара неизвестно

   Плательщик НДС обратился в ГФС с запросом относительно порядка заполнения кода товара согласно УКТ ВЭД в налоговой накладной в случае, если происхождение товара неизвестно.

   ГФС в ИНКУ от 16.11.2017 г. № 2645/6/99-99-15-03-02-15/╤ПК разъясняет, что налогоплательщики, кроме случаев поставки подакцизных товаров и товаров, ввезенных на таможенную территорию Украины, имеют право указывать код товара согласно УКТ ВЭД или код услуги в соответствии с Государственным классификатором продукции и услуг не полностью, но не менее 4 первых цифр соответствующего кода.

   Однако для определения происхождения товара и кода товара согласно УКТ ВЭД рекомендуют обратиться в Торгово-промышленную палату Украины (ее региональные отделения).

Бухгалтер.UA

Хит недели ... До уваги митних брокер╕в та суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕!

   Енергетична митниця з метою впорядкування питання декларування товар╕в, коди яких зг╕дно з УКТЗЕД вказан╕ в п╕дпункт╕ 215.3.4 пункту 215.3 статт╕ 215 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - пальне), пов╕домля╓.

   В╕дпов╕дно до Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - ПКУ) обсяги пального, з якого сплачено акцизний податок, при ввезенн╕ та реал╕зац╕╖ на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни обл╕ковуються в систем╕ електронного адм╕н╕стрування реал╕зац╕╖ пального в розр╕з╕ платник╕в податку за кожним кодом товарно╖ п╕дкатегор╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД.

   Зг╕дно з абзацом другим п╕дпункту 14.1.212 пункту 14.1 статт╕ 14 ПКУ не вважаються реал╕зац╕╓ю пального операц╕╖ з передач╕ (в╕дпуску, в╕двантаження) пального на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни на п╕дстав╕ договор╕в збер╕гання та передач╕ (в╕дпуску, в╕двантаження) пального в споживч╕й тар╕ ╓мн╕стю до 2 л╕тр╕в (включно), кр╕м операц╕й з реал╕зац╕╖ такого пального його виробниками.

   У зв’язку з цим з 01.12.2017 при декларуванн╕ пального за митними декларац╕ями тип╕в «╤МХХYY» (де «XX» - код в╕дпов╕дного митного режиму «40» або «41», а «YY» - один з код╕в «АА», «ДР», «ДЕ», «ТК», «ТФ», «ТН», «ДТ») в полях «електронного ╕нвойсу» по кожному найменуванню товару необх╕дно вказувати в╕домост╕ про об’╓м перем╕щуваного пального шляхом зазначення ╕нформац╕╖ про м╕стк╕сть (об’╓м) тари (код виду ╕нформац╕╖ зг╕дно з наказом М╕нф╕ну в╕д 17.09.2012 № 998 - «62» (можлив╕ значення характеристики - «1», «74» - «79») та к╕льк╕сть в одиниц╕ вим╕рювання «1000 л╕тр╕в у л╕трах, приведених до температури 15° С».

   Лист ДФС в╕д 25.02.2016 № 6812/7/99-99-24-02-02-17 з 01.12.2017 вважати таким, що втратив чинн╕сть.

   Джерело ╕нформац╕╖ - лист Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни в╕д 09.11.2017 № 30486/7/99-99-18-02-02-17.

http://officevp.sfs.gov.ua

Хит недели ... Уряд схвалив р╕шення про обов’язкове використання принципу «╓диного в╕кна» в укра╖нських митницях з 1 лютого 2018 року

За пропозиц╕╓ю М╕н╕стерства ф╕нанс╕в 22 листопада Уряд схвалив р╕шення про запровадження з 1 лютого 2018 року обов’язковост╕ використання п╕дпри╓мствами ╕ держорганами ╕нформац╕йно╖ системи «╓дине в╕кно».

В чому суть?

П╕сля запровадження в укра╖нських митницях «╓диного в╕кна» з 1 серпня 2016 року М╕нф╕н зд╕йснював пост╕йний контроль за його функц╕онуванням та поступово зб╕льшував можливост╕ для б╕знесу скористатися ц╕╓ю спрощеною системою митного оформлення.

Для подальшого розвитку ╕ функц╕онування системи ╕нформац╕йного обм╕ну «╓дине в╕кно» М╕нф╕н розробив зм╕ни до постанови Кабм╕ну “Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ принципу “╓диного в╕кна” п╕д час зд╕йснення митного, сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного, ветеринарно-сан╕тарного, ф╕тосан╕тарного, еколог╕чного, рад╕олог╕чного та ╕нших вид╕в державного контролю”.

Зокрема, передбача╓ться низка зм╕н до функц╕онування ╕нформац╕йного обм╕ну за принципом «╓диного в╕кна»:

- поширення д╕╖ «╓диного в╕кна» буде на операц╕╖ з перем╕щення товар╕в в абсолютно вс╕х митних режимах (нараз╕ це т╕льки ╕мпорт та експорт), а також на перем╕щення товар╕в за пер╕одичними митними декларац╕ями та попередн╕ми декларац╕ями, як╕ м╕стять повний обсяг даних (нараз╕ т╕льки на обмежене коло митних декларац╕й при ╕мпорт╕ та експорт╕);
- зменшення к╕лькост╕ сканованих документ╕в шляхом надання контролюючим органам необх╕дних в╕домостей, як╕ наявн╕ в попередн╕й декларац╕╖;
- скорочення часу, протягом якого контролюючими органами може бути призначений огляд товар╕в з 24 до 12 робочих годин;
- зменшення граничного терм╕ну прийняття р╕шення контролюючими органами щодо товар╕в, що вивозяться за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, з 24-х до 4-х годин.

Окр╕м того, М╕нф╕н запроваджу╓ у контролюючих органах проведення щом╕сячного мон╕торингу застосування «╓диного в╕кна», а також започаткову╓ практику проведення сем╕нар╕в у рег╕онах Укра╖ни, де будуть вивчатися проблемн╕ питання у робот╕ механ╕зму «╓диного в╕кна».

Що це да╓?

Обов’язкове застосування Порядку ╕нформац╕йного обм╕ну за принципом «╓диного в╕кна» з 1 лютого 2018 року поставить в р╕вн╕ умови б╕знес, який користу╓ться ╕ не користу╓ться системою, забезпечить проведення державних контрол╕в не «на папер╕», а насправд╕, ╕ надасть змогу оц╕нити роботу ус╕х зад╕яних в процес╕ державних орган╕в ╕ митниц╕ в частин╕ часу виконання в╕дпов╕дних формальностей.

Додатково про «╢дине в╕кно»:

  • "╢дине в╕кно" - ╓дина електронна система обм╕ну даними, яка дозволя╓ р╕зним службам контролю та митницям в автоматичному режим╕ обм╕нюватись ╕нформац╕╓ю про вантаж, який проходить через кордон Укра╖ни та про результати його державного контролю.
  • Р╕шення про запровадження ╢диного в╕кна було прийнято 25 травня 2016 року – Постанова Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни № 364 в╕д 25.05.2016 «Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ принципу “╓диного в╕кна” п╕д час зд╕йснення митного, сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного, ветеринарно-сан╕тарного, ф╕тосан╕тарного, еколог╕чного, рад╕олог╕чного та ╕нших вид╕в державного контролю».
  • Ц╕╓ю ж Постановою затверджено Порядок ╕нформац╕йного обм╕ну м╕ж органами доход╕в ╕ збор╕в, ╕ншими державними органами та п╕дпри╓мствами за принципом “╓диного в╕кна” з використанням електронних засоб╕в передач╕ ╕нформац╕╖.




М╕нф╕н Укра╖ни

Хит недели ... Вот все страны, куда украинцам виза больше не нужна! Их 101!!

Новый паспорт - и перед вами открыт весь мир.

Прошло всего полгода с тех пор, как в Украине начал действовать безвизовый режим с Шенгенской зоной, а количество стран, открывающих нам свои границы, продолжает пополняться. Так, совсем недавно стали намного доступнее Объединённые Арабские Эмираты.

О своих планах отметить визы для украинцев объявила и Канада.

В общем и целом, из 195 стран мира на сегодняшний день нам свободно доступна 101 — 51%, чуть больше половины!

Мы решили опубликовать полный перечень стран, куда украинцы могут приезжать уже сегодня, имея лишь биометрический паспорт.

Страны Шенгенской зоны:

1. Австрия.
2. Андорра.
3. Бельгия.
4. Ватикан.
5. Венгрия.
6. Германия.
7. Греция.
8. Дания.
9. Исландия.
10. Испания.
11. Италия.
12. Латвия.
13. Литва.
14. Лихтенштейн.
15. Люксембург.
16. Мальта.
17. Монако.
18. Нидерланды.
19. Норвегия.
20. Польша.
21. Португалия.
22. Сан-Марино.
23. Словакия.
24. Словения.
25. Финляндия.
26. Франция.
27. Чехия.
28. Швейцария.
29. Швеция.
30. Эстония.

Страны ЕС, не входящие в Шенгенскую зону:

31. Болгария.
32. Кипр.
33. Румыния.
34. Хорватия.

Прочие страны:

40. Бразилия.
46. Доминиканская Республика.
51. Македония.
57. Перу.
64. Эквадор.

Страны, выдающие визы при въезде:

65. Австралия.
71. Буркина-Фасо.
77. Замбия.
83. Лаос.
89. Непал.
95. Танзания.
101. Южный Судан.

http://www.navolne.life

Хит недели ... 16 грудня, Ки╖в, «Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в»

[Отправить заявку]

 

ТОВ "НВО "Поверхность МД"

 СЕМ╤НАР

«Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в»

 (Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1: Огляд положень нового наказу МФ Укра╖ни; Практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД: особливост╕ набуття чинност╕ та нов╕ зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: складн╕ випадки, д╕╖ посадових ос╕б, алгоритм повед╕нки декларанта)

 

Дата проведення: 16 грудня 2017 року, м╕сто Ки╖в.

Ре╓страц╕я: з 9:00 до 9:30.

Початок: о 09:30

Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (об╕д)

Зак╕нчення: 17-30

 

Сп╕кери та учасники:

Представники ДФС Укра╖ни (за згодою);

Фах╕вц╕ з питань класиф╕кац╕╖ товар╕в;

Фах╕вц╕ з суперечок з митними органами;

Спец╕ал╕сти ТОВ "НВО "Поверхность МД”.

 

ПРОГРАМА Сем╕нару:

I«Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1»

    - огляд положень нового Порядку видач╕ сертиф╕кат╕в з перевезення товару EUR.1;

    - практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1;

    - випадки визнання митними органами нед╕йсними документ╕в про походження товар╕в з техн╕чних причин (помилки, «зайва» ╕нформац╕я тощо);

    - огляд питань з практичних умов застосування норм Угод про ЗВТ м╕ж Укра╖ною та ╕ншими кра╖нами.

 

╤╤. «Нова редакц╕я УКТ ЗЕД»

    - загальна процедура оновлення редакц╕╖ Гармон╕зовано╖ системи опису та кодування товар╕в Всесв╕тньо╖ митно╖ орган╕зац╕╖;

    - закон Укра╖ни «Про Митний тариф Укра╖ни» - особливост╕ набуття чинност╕;

    - зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в у нов╕й редакц╕╖ УКТ ЗЕД.

 

╤╤╤. «Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: позиц╕я та порядок д╕й посадових ос╕б» 

    - складн╕ та сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в;

    - порядок д╕й посадових ос╕б: алгоритм, правов╕ п╕дстави, повноваження тощо;

    - класиф╕кац╕йн╕ р╕шення, ╖х правовий статус;

    - огляд практичних приклад╕в складних випадк╕в класиф╕кац╕╖, зокрема ╕ тих, що обговорювалися на форум╕ на сайт╕ MD Office.com.ua..

    

IV. «Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: порядок д╕й декларант╕в»

    - повноваження та в╕дпов╕дальн╕сть декларант╕в у випадках складно╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в;

    - алгоритм д╕й декларант╕в у випадках зм╕ни коду товару за ╕н╕ц╕ативою посадових ос╕б;

    - протокол про порушення митних правил за ст. 485 МКУ на п╕дстав╕ зм╕ни коду товару посадовими особами (п╕д час митного оформлення, за результатами аудиту тощо);

    - оскарження р╕шень по класиф╕кац╕╖ товар╕в.

  

Кожному учаснику нада╓ться:

  • Сертиф╕кат про участь у Круглому стол╕/сем╕нар╕ MD Office;
  • Безкоштовна ре╓страц╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми «MD Office» строком на один м╕сяць;
  • Безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД www.mdoffice.com.ua строком на один м╕сяць;
  • Блокнот, ручка.

Як╕сть круглих стол╕в, сем╕нар╕в, конференц╕й, як╕ проводяться ТОВ "НВО«Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2017 у заходах за участю фах╕вц╕в ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7900 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах(трен╕нгах) - понад 3300.

Координатор проекту: ФОП Браташов Олег Миколайович

Варт╕сть участ╕ у Круглому стол╕/сем╕нар╕: 1475 грн. без ПДВ (оплата на р/р СПД) або 1770 грн. з ПДВ (оплата на р/р ТОВ "НВО "Поверхность МД");

У варт╕сть входить участь у Круглому стол╕/сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, мастер-клас роботи з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою Круглого столу/сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та ╕н.

М╕сце проведення :  конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ учбовий центр проблем стандартизац╕╖, сертификац╕╖ та якост╕").

 

Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про зах╕д, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати зателефонами:
+38 -044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39, 236-96-49
e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua

Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана п╕д час Круглого столу/сем╕нару, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу

З повагою,
Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД"
ФО П╕дпри╓мець

Артур Хохлов
Олег Браташов

ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У КРУГЛОМУ СТОЛ╤/СЕМ╤НАР╤

* Дата, назва Круглого столу/Сем╕нару  16/12/2017

«Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в» (Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1:Огляд положень нового наказу МФ Укра╖ни; Практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД: особливост╕ набуття чинност╕ та нов╕ зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: складн╕ випадки, д╕╖ посадових ос╕б, алгоритм повед╕нки декларанта)

 

* Ф╕рма-учасник/(╢ДРПОУ) 
Сума до оплати (п╕дкреслити)  1475** грн. (без ПДВ)  1770** грн. (з ПДВ)  
Фактична адреса (+╕ндекс) 
* Телефон/факс (+ код м╕ста)   
E-mail 
* П.╤.Б., посада учасника 
Телефон моб. 
Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства 
* Форма оплати 
Юридична адреса 
* Св╕доцтво ПДВ 
*╕ндив╕дуальний податковий номер 
Пропозиц╕╖, побажання для теми Круглого столу/сем╕нару 
* Поля обов'язков╕ до заповнення 
Дата заповнення М.П.п╕дпис

* Ф╕рма-учасник/(╢ДРПОУ) Сума до оплати (п╕дкреслити)  1475** грн. (без ПДВ)  1770** грн. (з ПДВ)  Фактична адреса (+╕ндекс) * Телефон/факс (+ код м╕ста)   E-mail * П.╤.Б., посада учасника Телефон моб. Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства * Форма оплати Юридична адреса * Св╕доцтво ПДВ *╕ндив╕дуальний податковий номер Пропозиц╕╖, побажання для теми сем╕нару * Поля обов'язков╕ до заповнення Дата заповнення М.П.п╕дпис

Заповнену заявку разом ╕з коп╕╓ю св╕доцтва про ре╓страц╕ю платника податку (про ре╓страц╕ю) сл╕д над╕слати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на тел./факс 044 489-12-45, 593-74-09.
Заявки приймаються до 13.12.2017 включно, оплата до 15.12.2017.

[Отправить заявку]



MDoffice

Анекдот из Интернет

Когда ей было 3 годика, она бегала нагишом по пляжу.
Сейчас ей 33, но пара бутылок шампанского помогают ей вернуться в детство.

Афоризм

Больше 100 ТВ каналов, а кроме футбола и посмотреть нечего.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное