* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...
Количество просмотров: 3 (за период c 00:00 по 18:04 25/11/17), всего просмотров: 718
Хит недели ... Таможня против "Евроблях": поможет ли Вильнюс решить проблему литовских авто
Анатолий Марциновський
Проблема автомобилей с литовской регистрацией уже стала головной болью для украинской власти. Похоже, что сейчас она становится актуальной для отношений Украины с Литвой.
"Дельцам, которые организовали ввоз литовских авто, грозит уголовное преследование"," Литва требует конфискации незаконно ввезенных в Украину автомобилей "- подобные новости можно встретить в последнее время в
украинских СМИ. Они основаны на сообщениях украинской ГФС о сотрудничестве с литовцами.
Может показаться, что именно роль Литвы станет решающей в решении проблемы "евроблях". По данным ГФС, машин с литовской регистрацией в Украине сейчас почти 60 000.
Эксперты, впрочем, говорят о количестве, в десятки раз большем.
"В 2015 году в Украину было ввезено 530 тыс. авто, в прошлом - 580
тыс., за этот год - 380 тыс.", - утверждает председатель Всеукраинской Ассоциации автомобильных импортеров и дилеров Олег Назаренко.
ЕвроПравда разбиралась, действительно ли именно в сотрудничестве с Литвой Украина может по крайней мере прекратить ввоз таких авто и хотя бы частично решить проблему тех, что уже ездят по украинским автодорогам.
Сначала - о видении Государственной фискальной
службы.
Во-первых, ГФС считает схемы ввоза авто из Литвы незаконными на территории этой страны и проводящимися фиктивными фирмами.
Поэтому ожидает, что именно литовские органы могут приостановить деятельность этих компаний и, соответственно, поток автомобилей в Украину.
ГФС утверждает, что располагает информацией о 239 литовских компаниях-владельцах авто, которые выдают
доверенности на право пользования ими гражданам Украины, причем отдельными компаниями было выдано нерезидентам более 200 таких документов. Фискальная служба также сообщает, что в большинстве случаев руководителями литовских компаний являются граждане Украины.
"Украинская сторона обратила внимание литовских коллег на законность и правомерность деятельности предприятий, на балансе которых учитывается большое количество авто. Поднимался вопрос о фиктивности их
деятельности", - говорится в сообщении ГФС.
"Литовская сторона исследует каждый факт по каждой компании, на вероятные нарушения которых обратили внимание в ГФС", - утверждают фискалы. И в то же время предостерегают: "Не следует ожидать быстрого результата, ведь расследование по каждому из предприятий требует индивидуального подхода, приведенные факты требуют пристального внимания ".
Во-вторых, ГФС отмечает, что у
многих авто хотя и есть литовские номерные знаки, но на самом деле у них нет литовской "прописки".
"Подавляющее большинство автомобилей, которые якобы находятся в Украине с литовской регистрацией, такой регистрации не имеют, - утверждает ДФС. - Если истек срок действия страхового полиса и он не был продлен, или если авто не прошло техосмотр, то такое транспортное средство автоматически снимается с регистрации ".
Согласно
сообщениям ГФС, служба получила право доступа к литовской системы данных Regitra. То есть, может отслеживать, какие авто снимают в Литве с учета. Надо понимать, что имея такую информацию, украинская полиция сможет изымать авто без регистрации обращения и ставить на штрафплощадки.
Что думает о ситуации Литва? "Европейская правда" коротко пообщалась с послом этой страны Марюсом Януконисом. Он был довольно осторожен в оценках и неоднократно подчеркнул,
что проблема является сугубо украинской.
- Действительно ли Литва требует конфисковать авто с литовской регистрацией, которые есть в Украине?
- На самом деле Литва ничего не требует.
Мы надеемся, что именно Украина найдет какое-то решение, если это Украине нужно. Литва не контролирует вывоз автомобилей - то есть, каждое авто с литовской регистрацией может свободно пересечь
границу. Мы даже не ведем учета того, сколько и каких автомобилей выезжает за границу.
- Но в Украине может сложиться впечатление, что именно благодаря Литве вопрос будет решен. По крайней мере, так следует из сообщений Государственной фискальной службы или их интерпретаций в СМИ.
- Сотрудничество между ГФС Украины и литовской таможенной службой имеет место и было всегда. Есть много совместных проектов в ряде
сфер.
Насколько мне известно, эти органы общаются и по автомобилям с литовской регистрацией, которые въезжают в Украину. Они договариваются о координации действий. Деталями лучше владеет украинская ГФС.
- Не нарушают ли схемы поставок автомобилей с литовской регистрацией в Украине литовских законов?
- Сам по себе факт вывоза этих авто никаких законов не нарушает. Поэтому мы
не можем препятствовать их выезду за пределы Литвы или ЕС.
А относительно возможных схем в торговле автомобилями, то это дело правоохранителей. Если есть подозрения относительно недобросовестной торговли, то литовские и украинские органы должны сотрудничать. Но я не могу сейчас утверждать, есть ли какие неправомерные схемы
или методы.
- Правда ли, что в Литве авто снимают с регистрации в случае непрохождения техосмотра или отсутствия страховки?
- В Литве действительно существуют такие правила для авто с литовской регистрацией: когда машина не прошла в течение определенного времени технический осмотр или у нее закончилось действие страхового полиса, то она автоматически снимается с учета.
Так
что, думаю, в Украине существуют методы решить эту проблему. Все зависит от наличия воли.
- Но машин очень много и отследить, какие из них без регистрации, практически невозможно.
- Поэтому и важно сотрудничество наших таможенных и фискальных структур, и это может привести к нахождению решения вопроса украинской стороной. Потому что, опять же, для Литвы этой проблемы не
существует.
*****
ЕвроПравда пообщалась также с одним из фактических владельцев автомобиля на литовских номерах.
"Страховка вообще не проблема, - говорит Николай. - Делаю ее через ребят, которые пригоняли авто. В октябре заплатил 25 евро, и теперь полгода спокоен".
Еще 1,5 года есть у него до следующего техосмотра - кстати, проведение его
в Литве регламентируется той же директивой ЕС, которую должна имплементировать в рамках выполнения Соглашения об ассоциации Украина. То есть, раз в два года.
Однако Николай признает, что техосмотр дистанционно сделать не получится. Сейчас объединение владельцев авто с литовскими номерами (АвтоЕвроСила) ведет переговоры с
литовцами, чтобы те открыли в Украине сертифицированный центр для прохождения ТО.
"Есть еще одна возможность - говорит Николай. - Через фирму можно подать запрос и продлить техосмотр. Воспользуюсь этой опцией, когда придет время и если она еще будет актуальной. В конце концов, в крайнем случае поеду в Литву ".
Похоже, что Украине в действительности вряд ли стоит слишком надеяться на других, а системно решать вопрос
самой.
Конечно, помощь Литвы информацией о статусе автомобилей с литовской регистрацией может несколько уменьшить количество авто с литовскими номерами на украинских дорогах - однако это "механический" способ, и он не решит проблемы в целом.
Даже если действительно литовские фирмы-поставщики "евроблях" нарушают закон, и со временем Литва из-за этого по крайней мере частично перекроет поток авто - это не снимет проблемы
огромного количества машин, которые уже есть в Украине.
Ну и, стратегически, государство должно обеспечить гражданам возможности легального приобретения недорогих качественных автомобилей. Чтобы для одних не возникало необходимости использовать сомнительные щели в законодательстве, а другие не могли на этом зарабатывать.
Хит недели ... Мирослав Продан: Без касових апарат╕в ми н╕коли не переможемо контрабанду
Фах╕вц╕ ДФС розробили модель портативного пристрою, який сум╕сний з ноутбуком, смартфоном чи ╕ншим гаджетом та може використовуватися в якост╕ ре╓стратора розрахункових операц╕й. Достатньо буде лише встановити програми та мати п╕дключення до ╤нтернету. Про це пов╕домив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан в ╕нтерв’ю ╕нформац╕йному агентству «╤нтерфакс-Укра╖на».
«Пристр╕й коштуватиме близько 700 гривень та не потребуватиме додаткового обслуговування. Один раз придбав – ╕ вс╕ тво╖ операц╕╖ автоматично
потрапляють до нашого ╓диного ре╓стру операц╕й», – зазначив Мирослав Продан.
Оч╕льник ДФС також п╕дкреслив, що Урядом розгляда╓ться й ╕дея придбання касових апарат╕в за рахунок сплачених податк╕в, що автоматично зн╕ма╓ питання ф╕нансового навантаження. Тобто держава фактично дару╓ п╕дпри╓мцю апарат, варт╕сть якого пот╕м компенсу╓ться з податк╕в, як╕ в╕н сплачу╓.
В╕н наголосив, що ре╓стратори розрахункових операц╕й – це ╓диний механ╕зм з наведення ладу в систем╕ державних ф╕нанс╕в.
«Без
касових апарат╕в ми н╕коли не переможемо контрабанду, оск╕льки роздр╕бн╕ мереж╕ не зможуть безконтрольно ╖╖ використовувати та гот╕вкою розраховуватися з контрабандистами. Доки в Укра╖н╕ можна продати цей товар за гот╕вку без контролю, доти й стоятиме питання контрабанди. Якщо н╕хто не купуватиме цей товар без супутн╕х документ╕в, не буде й попиту», – зазначив Мирослав Продан.
Хит недели ... УВАГА! ╤нформац╕я щодо польських автодозвол╕в на вантажн╕ перевезення
21 Листопада 2017, 18:02
Сьогодн╕ польська сторона у телефонному режим╕ по╕нформувала укра╖нську сторону щодо позитивного вир╕шення питання вид╕лення додаткових дозвол╕в. За попередньою ╕нформац╕╓ю, польська сторона дала згоду на вид╕лення укра╖нським автоперев╕зникам додатково 3 000 дозвол╕в категор╕╖ «╢вро-3» та 3 000 дозвол╕в категор╕╖ «╢вро-5» (завтра ця ╕нформац╕я ма╓ бути п╕дтверджена в╕дпов╕дним оф╕ц╕йним пов╕домленням польсько╖ сторони).
При цьому ц╕ дозволи польська сторона зможе передати лише 27-28 листопада 2017 року.Таким чином, у раз╕ дотримання заявлених терм╕н╕в, дозволи будуть наявн╕ у ПВД для ╖х оформлення не ран╕ше 29-30 листопада 2017 року.
Для прискорення процесу передач╕ дозвол╕в М╕н╕нфраструктури сп╕льно з Секретар╕атом АсМАП Укра╖ни вжива╓ в╕дпов╕дних заход╕в щодо доставки ╖х в
Укра╖ну.
ВАЖЛИВО!
З урахуванням велико╖ к╕лькост╕ транспортних засоб╕в, що знаходяться б╕ля ПВД Укртрансбезпеки в оч╕куванн╕ польських дозвол╕в, переконливо просимо в╕дстежувати ╕нформац╕ю на оф╕ц╕йн╕й стор╕нц╕ М╕н╕нфраструктури, АсМАП, а також в он-лайн баз╕ даних Укртрансбезпеки
щодо наявност╕ цих дозвол╕в у ПВД та, у раз╕ ╖х зак╕нчення на будь-якому ПВД, не завантажувати транспортн╕ засоби.
Подальш╕ перевезення територ╕╓ю Польщ╕ можлив╕ лише за багаторазовими дозволами ╢КМТ.
Просимо врахувати дану ╕нформац╕ю при виконанн╕ перевезень територ╕╓ю Польщ╕.
Хит недели ... МВФ радить Укра╖н╕ в╕дмовитися в╕д практики повернення ПДВ – експерт
М╕жнародний валютний фонд радить Укра╖н╕ припинити витрачати бюджетн╕ кошти на повернення експортерам податку на додану варт╕сть (ПДВ). Про це в еф╕р╕ телеканалу «Прямий» заявив пол╕ттехнолог Олег Постернак, коментуючи результати роботи м╕с╕╖ МВФ в Укра╖н╕.
«У МВФ ╓ сутт╓в╕ претенз╕╖ до такого бол╕сного ╕ дуже важливого
питання для держбюджету, як в╕дшкодування експортного ПДВ», – зазначив в╕н.
Наводячи дан╕ статистики ДФС, експерт зауважив, що лише за 9 м╕сяц╕в поточного року витрачено 77 млрд грн бюджетних кошт╕в на виплати експортерам.
«Вдумайтеся у цю цифру, ╕ ця сума виплачена в грошов╕й форм╕. Якщо пор╕внювати цю цифру, наприклад, з минулим роком, то зростання обсяг╕в в╕дшкодування ПДВ на р╕вн╕ понад 23,5 млрд грн», – зауважив Пастернак.
За його словами, головним отримувачем повернення експортного ПДВ в агросектор╕ ╓ надприбуткова компан╕я «Кернел».
Читайте також: Понад 77 млрд грн бюджетних грошей витрачено на повернення ПДВ
«Вони отримали 10% в╕д загального обсягу повернення ПДВ, це приблизно 7 млрд грн. До реч╕, в парламент╕ цю компан╕ю пов’язують ╕з в╕домим та найбагатшим депутатом ВР В╕тал╕╓м Хомутинн╕ком. За
╕нформац╕╓ю АМКУ, комерц╕йна структура, з якою пов’язують Хомутинн╕ка, нещодавно зб╕льшила долю в структур╕ власност╕ компан╕╖ «Кернел». Деяк╕ експерти нав╕ть називають його новим власником компан╕╖», – зауважив в╕н.
Тож поки одн╕ збагачуються, у бюджет╕ форму╓ться багатом╕льярдна «д╕ра», вважа╓ експерт.
«Зараз, коли деяк╕ експортери зм╕цнили сво╓ становище, ╕ як╕ отримують надприбутки на цих речах, ╕ коли державний бюджет ма╓ спрямувати кошти на ╕нш╕
проблеми, а в даному випадку це, наприклад, та ж система осв╕ти, яка потребу╓ величезного ф╕нансування – потр╕бно переглянути ц╕ умови повернення ПДВ. ╤ це безпосередн╕ зауваження представник╕в МВФ. ╤ спод╕ваюся, що уряд скоро поставиться до ц╕╓╖ проблеми б╕льш уважно», – сказав в╕н.
При цьому додав, що найб╕льшим лоб╕стом збереження
повернення ПДВ буде той самий «Кернел» з його лоб╕стькими групами у парламент╕.
«Мова йде про ц╕л╕ структури, як╕ пов’язан╕ ╕з зернотрейдерськими механ╕змами. Зокрема, вони пов’язан╕ ╕з ц╕╓ю компан╕╓ю «Кернел», яка фактично ╓ найб╕льш «м’ясистою» компан╕╓ю, яка отриму╓ под╕бн╕ в╕дшкодування ╕з державного бюджету кра╖ни. ╤ зв╕сно, це
велика проблема взагал╕ для укра╖нського парламентаризму ╕ це велика проблема для нашо╖ ф╕нансово╖ системи», – наголосив експерт.
Хит недели ... НБУ упростил условия расчетов за импорт товаров
Авансовые расчеты можно осуществлять без использования аккредитивов
Нацбанк упростил для бизнеса осуществление авансовых платежей за импорт товаров в иностранной валюте.
Регулятор отменил требование, которое до сих пор обязывало банки осуществлять предварительную оплату в иностранной валюте за импорт товаров по внешнеэкономическому договору, общая стоимость которых превышает 5 млн долл. США (в эквиваленте), исключительно с использованием аккредитивной формы расчетов.
Теперь
осуществлять авансовые расчеты в таких случаях можно будет и без использования аккредитивов.
Хит недели ... Коригування митно╖ вартост╕ та окрема ухвала верховного суду укра╖ни
Дмитро Харко Адвокат, кандидат юридичних наук, АБ "Раков ╕ партнери", м. Ки╖в, м. Луцьк.
Як в╕домо, будь-яке судове р╕шення ухвалю╓ться не лише для встановлення факту порушення прав, свобод та законних ╕нтерес╕в в╕дпов╕дного суб’╓кта правов╕дносин, а й у першу чергу для повноц╕нного захисту, в╕дновлення та поновлення порушеного права, тобто з метою аби п╕сля того як судове р╕шення набере законно╖ сили, порушення прав та свобод в подальшому не
повторювалися.
Сл╕дкуючи за актуальними правовими позиц╕ями нин╕шнього складу Верховного Суду Укра╖ни (дал╕ – ВС Укра╖ни), зокрема щодо правозастосування положень митного законодавства, необх╕дно звернути увагу на зм╕ст р╕шення ухваленого 09.10.2017 у справ╕ № 21-1888а17, а саме на окрему ухвалу скеровано╖ на адресу ДФС Укра╖ни.
На думку автора, безперечною
правовою ц╕нн╕стю такого р╕шення ╓ те, що фактично чи не вперше судова г╕лка влади на р╕вн╕ ВС Укра╖ни констатувала не лише факт систематичного порушення посадовими особами митно╖ служби положень Конституц╕╖ Укра╖ни в частин╕ не виконання судових р╕шень, а й вказала на в╕дсутн╕сть механ╕зм╕в припинення випадк╕в свав╕льно╖ д╕яльност╕ митниц╕.
Передумовою для тако╖, без сумн╕ву оч╕кувано╖ та об’╓ктивно╖ реакц╕╖ ВС Укра╖ни, слугувало р╕шення ╢вропейського суду з прав людини (дал╕ -
╢СПЛ) в╕д 24.11.2016 у справ╕ «ТОВ «Пол╕мерконтейнер» проти Укра╖ни», заява № 23620/05, в якому Укра╖ну зобов’язано сплатити Товариству 3000 ╓вро морально╖ шкоди завдано╖ втручанням держави у мирне волод╕ння платником податк╕в сво╖м майном. До такого висновку ╢СПЛ д╕йшов п╕сля встановлення факту систематичного присвоювання митницею нев╕рного коду УКТ ЗЕД для товару,
який п╕дпри╓мство ╕мпортувало в Укра╖ну. В результат╕ для такого п╕дпри╓мства пост╕йно зб╕льшувалися ставки вв╕зного мита, а такий ╕мпортер був змушений пост╕йно звертатися до суду з ╕дентичними претенз╕ями до контролюючого органу.
На думку ╢СПЛ наявн╕сть восьми остаточних судових р╕шень, якими скасовано чотирнадцять р╕шень митниць про коригування митно╖ вартост╕ ╕мпортованого товару св╕дчить про те, що так╕ судов╕ р╕шення позбавлен╕ будь-якого процесуального ефекту ╕ обмежуються
лише встановленням самого факту. Кр╕м того ╢СПЛ зазначив, що нема╓ жодних п╕дстав ставити п╕д сумн╕в так╕ судов╕ р╕шення та ╕нтерпретував це як ознаку того, що органи митно╖ служби д╕яли свав╕льно, та що механ╕зми припинення тако╖ практики були в╕дсутн╕.
А тому, зважаючи на системний характер свав╕льно╖ д╕яльност╕ органу митно╖ служби внасл╕док яко╖ Державному бюджету Укра╖ни завдано збитки у зв’язку з обов’язком держави за р╕шення ╢СПЛ в╕д 24.11.2016 сплатити Товариству суми
в╕дшкодування морально╖ шкоди та беручи до уваги необх╕дн╕сть усунення причин порушення Укра╖ною положень Конвенц╕╖ про захист прав людини ╕ основоположних свобод 1950 року (дал╕ - Конвенц╕я), а також з метою зменшення чисельност╕ заяв до ╢СПЛ проти Укра╖ни, ВС Укра╖ни постановив окрему ухвалу щодо порушення закону посадовими особами Митниц╕ з доведенням дано╖ ╕нформац╕╖ до в╕дома ДФС Укра╖ни.
На думку автора, така реакц╕я ВС Укра╖ни обумовлена, не лише обов’язком держави
в╕дшкодувати моральну шкоду у розм╕р╕ 3000 ╓вро та систематичним нехтуванням орган╕в митно╖ служби з виконання р╕шень нац╕ональних суд╕в, а й зм╕стом статт╕ 13 Конвенц╕╖, за якою ефективний зас╕б правого захисту повинен забезпечити поновлення порушеного права ╕ одержання особою бажаного результату, адже «ефективн╕сть» «засобу юридичного захисту» не залежить в╕д визначеност╕ сприятливого для заявника результату. Водночас зас╕б юридичного захисту,ма╓ бути «ефективним» як з практично╖, так ╕ з правово╖ точки
зору, тобто таким, що або запоб╕га╓ стверджуваному порушенню чи його повторенню в подальшому, або забезпечу╓ адекватне в╕дшкодування за те чи ╕нше порушення, яке вже в╕дбулося. Нав╕ть якщо якийсь окремий зас╕б юридичного захисту сам по соб╕ не задовольня╓ вимоги статт╕ 13 Конвенц╕╖, задоволення ╖╖ вимог може забезпечуватися за допомогою сукупност╕ засоб╕в юридичного захисту, передбачених нац╕ональним законодавством (р╕шення ╢СПЛ в╕д 15.10.2009 у справ╕ «Юр╕й Миколайович ╤ванов проти Укра╖ни», заява №
40450/04; р╕шення ╢СПЛ в╕д 15.11.1996 у справ╕ «Чахал проти Об'╓днаного Корол╕вства», заява№ 22414/93 тощо), тож можливо окрема ухвала на адресу ДФС Укра╖ни дисципл╕ну╓ митн╕ органи … ?!
Хит недели ... Литва сделала официальное заявление по нерастаможенным авто в Украине
Литовская таможня опубликовала заявление по нерастаможенным авто, которые используются в Украине
В последнее время в Сети активно распространялась информация о том, что Литва тем или иным образом связана с проверкой нерастаможенных авто в Украине.
В частности, утверждалось, что литовская таможня инициировала расследование в отношении машин на “еврономерах”, которые ввозятся в Украину. Кроме того, о совместной работе в этом направлении с балтийскими коллегами заявили и в Государственной
фискальной службе Украины.
Но, как выяснилось, на самом деле Литовская Республика не начинала каких-либо подобных действий. Об этом говорится в сообщении на официальном сайте ведомства, которое было опубликовано еще 16 ноября (но СМИ обратили на него внимание только сейчас).
“Таможня Литвы, в свете недавно распространенной в средствах массовой информации, сообщает, что не инициировала никакого расследования транспортных средств, зарегистрированных в Литве и используемых в Украине”, –
говорится в сообщении.
Однако Литва не отрицает, что предоставляет информацию украинской стороне по всем ее запросам. Кроме того, у украинских таможенников есть доступ к литовской базе данных регистраций авто.
“Таможня Литвы и Государственная фиска служба Украины сотрудничают в соответствии с Соглашением о партнерстве между ЕС и Украиной. Украинские
коллеги постоянно контактируют с таможней Литвы по нарушениям таможенного законодательства и получают всю необходимую информацию от таможни Литвы”, – подчеркивают в ведомстве Литовской Республики.
Хит недели ... Какой код товара по УКТ ВЭД указывать в налоговой накладной, если происхождение товара неизвестно
Плательщик НДС обратился в ГФС с запросом относительно порядка заполнения кода товара согласно УКТ ВЭД в налоговой накладной в случае, если происхождение товара неизвестно.
ГФС в
ИНКУ от 16.11.2017 г. № 2645/6/99-99-15-03-02-15/╤ПК разъясняет, что налогоплательщики, кроме случаев поставки подакцизных товаров и товаров, ввезенных на таможенную территорию Украины, имеют право указывать код товара согласно УКТ ВЭД или код услуги в соответствии с Государственным классификатором продукции и услуг не
полностью, но не менее 4 первых цифр соответствующего кода.
Однако для определения происхождения товара и кода товара согласно УКТ ВЭД рекомендуют обратиться в Торгово-промышленную палату Украины (ее региональные отделения).
Хит недели ... До уваги митних брокер╕в та суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕!
Енергетична митниця з метою впорядкування питання декларування товар╕в, коди яких зг╕дно з УКТЗЕД вказан╕ в п╕дпункт╕ 215.3.4 пункту 215.3 статт╕ 215 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - пальне), пов╕домля╓.
В╕дпов╕дно до Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - ПКУ) обсяги пального, з якого сплачено акцизний податок, при ввезенн╕ та реал╕зац╕╖ на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни обл╕ковуються в систем╕ електронного адм╕н╕стрування реал╕зац╕╖ пального в розр╕з╕ платник╕в податку за кожним кодом товарно╖ п╕дкатегор╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД.
Зг╕дно з абзацом другим п╕дпункту 14.1.212 пункту 14.1 статт╕ 14 ПКУ не вважаються реал╕зац╕╓ю пального операц╕╖ з передач╕ (в╕дпуску, в╕двантаження) пального на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни на п╕дстав╕ договор╕в збер╕гання та передач╕ (в╕дпуску, в╕двантаження) пального в споживч╕й тар╕
╓мн╕стю до 2 л╕тр╕в (включно), кр╕м операц╕й з реал╕зац╕╖ такого пального його виробниками.
У зв’язку з цим з 01.12.2017 при декларуванн╕ пального за митними декларац╕ями тип╕в «╤МХХYY» (де «XX» - код в╕дпов╕дного митного режиму «40» або «41», а «YY» - один з код╕в «АА», «ДР», «ДЕ», «ТК», «ТФ», «ТН», «ДТ») в полях «електронного ╕нвойсу» по кожному найменуванню товару необх╕дно вказувати в╕домост╕ про об’╓м перем╕щуваного пального шляхом зазначення ╕нформац╕╖ про м╕стк╕сть
(об’╓м) тари (код виду ╕нформац╕╖ зг╕дно з наказом М╕нф╕ну в╕д 17.09.2012 № 998 - «62» (можлив╕ значення характеристики - «1», «74» - «79») та к╕льк╕сть в одиниц╕ вим╕рювання «1000 л╕тр╕в у л╕трах, приведених до температури 15° С».
Хит недели ... Уряд схвалив р╕шення про обов’язкове використання принципу «╓диного в╕кна» в укра╖нських митницях з 1 лютого 2018 року
За пропозиц╕╓ю М╕н╕стерства ф╕нанс╕в 22 листопада Уряд схвалив р╕шення про запровадження з 1 лютого 2018 року обов’язковост╕ використання п╕дпри╓мствами ╕ держорганами ╕нформац╕йно╖ системи «╓дине в╕кно».
В чому суть?
П╕сля запровадження в укра╖нських митницях «╓диного в╕кна» з 1 серпня 2016 року М╕нф╕н зд╕йснював пост╕йний контроль за його функц╕онуванням та поступово зб╕льшував можливост╕ для б╕знесу скористатися ц╕╓ю спрощеною системою
митного оформлення.
Для подальшого розвитку ╕ функц╕онування системи ╕нформац╕йного обм╕ну «╓дине в╕кно» М╕нф╕н розробив зм╕ни до постанови Кабм╕ну “Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ принципу “╓диного в╕кна” п╕д час зд╕йснення митного, сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного, ветеринарно-сан╕тарного, ф╕тосан╕тарного, еколог╕чного, рад╕олог╕чного та ╕нших вид╕в державного контролю”.
Зокрема, передбача╓ться низка зм╕н до функц╕онування ╕нформац╕йного обм╕ну за принципом
«╓диного в╕кна»:
- поширення д╕╖ «╓диного в╕кна» буде на операц╕╖ з перем╕щення товар╕в в абсолютно вс╕х митних режимах (нараз╕ це т╕льки ╕мпорт та експорт), а також на перем╕щення товар╕в за пер╕одичними митними декларац╕ями та попередн╕ми декларац╕ями, як╕ м╕стять повний обсяг даних (нараз╕ т╕льки на обмежене коло митних декларац╕й при ╕мпорт╕ та експорт╕); - зменшення к╕лькост╕ сканованих документ╕в шляхом надання контролюючим органам необх╕дних в╕домостей, як╕ наявн╕
в попередн╕й декларац╕╖; - скорочення часу, протягом якого контролюючими органами може бути призначений огляд товар╕в з 24 до 12 робочих годин; - зменшення граничного терм╕ну прийняття р╕шення контролюючими органами щодо товар╕в, що вивозяться за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, з 24-х до 4-х годин.
Окр╕м того, М╕нф╕н запроваджу╓ у контролюючих органах проведення щом╕сячного мон╕торингу застосування «╓диного в╕кна», а також започаткову╓ практику проведення сем╕нар╕в у рег╕онах
Укра╖ни, де будуть вивчатися проблемн╕ питання у робот╕ механ╕зму «╓диного в╕кна».
Що це да╓?
Обов’язкове застосування Порядку ╕нформац╕йного обм╕ну за принципом «╓диного в╕кна» з 1 лютого 2018 року поставить в р╕вн╕ умови б╕знес, який користу╓ться ╕ не користу╓ться системою, забезпечить проведення державних контрол╕в не «на папер╕», а насправд╕, ╕ надасть змогу оц╕нити роботу ус╕х зад╕яних в процес╕ державних орган╕в ╕ митниц╕ в
частин╕ часу виконання в╕дпов╕дних формальностей.
Додатково про «╢дине в╕кно»:
"╢дине в╕кно" - ╓дина електронна система обм╕ну даними, яка дозволя╓ р╕зним службам контролю та митницям в автоматичному режим╕ обм╕нюватись ╕нформац╕╓ю про вантаж, який проходить через кордон Укра╖ни та про результати його державного контролю.
Р╕шення про запровадження ╢диного в╕кна було прийнято 25 травня 2016 року – Постанова Каб╕нету М╕н╕стр╕в
Укра╖ни № 364 в╕д 25.05.2016 «Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ принципу “╓диного в╕кна” п╕д час зд╕йснення митного, сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чного, ветеринарно-сан╕тарного, ф╕тосан╕тарного, еколог╕чного, рад╕олог╕чного та ╕нших вид╕в державного контролю».
Ц╕╓ю ж Постановою затверджено Порядок ╕нформац╕йного обм╕ну м╕ж органами доход╕в
╕ збор╕в, ╕ншими державними органами та п╕дпри╓мствами за принципом “╓диного в╕кна” з використанням електронних засоб╕в передач╕ ╕нформац╕╖.
Хит недели ... Вот все страны, куда украинцам виза больше не нужна! Их 101!!
Новый паспорт - и перед вами открыт весь мир.
Прошло всего полгода с тех пор, как в Украине начал действовать безвизовый режим с Шенгенской зоной, а количество стран, открывающих нам свои границы, продолжает пополняться. Так, совсем недавно стали намного доступнее Объединённые Арабские Эмираты.
О своих планах отметить визы для украинцев объявила и Канада.
В общем и целом, из 195 стран мира на сегодняшний день нам свободно доступна 101 — 51%, чуть больше половины!
Мы решили
опубликовать полный перечень стран, куда украинцы могут приезжать уже сегодня, имея лишь биометрический паспорт.
«Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖
товар╕в»
(Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1: Огляд положень нового наказу МФ Укра╖ни; Практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД: особливост╕ набуття чинност╕ та нов╕ зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: складн╕ випадки, д╕╖ посадових ос╕б, алгоритм повед╕нки декларанта)
Дата проведення: 16 грудня 2017 року, м╕сто
Ки╖в.
Ре╓страц╕я: з 9:00 до 9:30.
Початок: о 09:30
Перерва: 11-30 (кава), 13:00 - 14:00 (об╕д)
Зак╕нчення: 17-30
Сп╕кери та учасники:
Представники ДФС Укра╖ни (за згодою);
Фах╕вц╕ з питань класиф╕кац╕╖ товар╕в;
Фах╕вц╕ з суперечок з митними органами;
Спец╕ал╕сти ТОВ "НВО "Поверхность МД”.
ПРОГРАМА Сем╕нару:
I. «Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1»
- огляд
положень нового Порядку видач╕ сертиф╕кат╕в з перевезення товару EUR.1;
- практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1;
- випадки визнання митними органами нед╕йсними документ╕в про походження товар╕в з техн╕чних причин (помилки, «зайва» ╕нформац╕я тощо);
- огляд питань з практичних умов застосування норм Угод про ЗВТ м╕ж Укра╖ною та ╕ншими кра╖нами.
╤╤. «Нова редакц╕я УКТ ЗЕД»
- загальна процедура оновлення
редакц╕╖ Гармон╕зовано╖ системи опису та кодування товар╕в Всесв╕тньо╖ митно╖ орган╕зац╕╖;
- закон Укра╖ни «Про Митний тариф Укра╖ни» - особливост╕ набуття чинност╕;
- зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в у нов╕й редакц╕╖ УКТ ЗЕД.
╤╤╤. «Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: позиц╕я та порядок д╕й посадових ос╕б»
- складн╕ та сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в;
- порядок д╕й посадових ос╕б: алгоритм, правов╕ п╕дстави,
повноваження тощо;
- класиф╕кац╕йн╕ р╕шення, ╖х правовий статус;
- огляд практичних приклад╕в складних випадк╕в класиф╕кац╕╖, зокрема ╕ тих, що обговорювалися на форум╕ на сайт╕ MD Office.com.ua..
IV. «Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: порядок д╕й декларант╕в»
- повноваження та в╕дпов╕дальн╕сть декларант╕в у випадках складно╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в;
- алгоритм д╕й декларант╕в у випадках зм╕ни коду товару за
╕н╕ц╕ативою посадових ос╕б;
- протокол про порушення митних правил за ст. 485МКУ на п╕дстав╕ зм╕ни коду товару посадовими особами (п╕д час митного оформлення, за результатами аудиту
тощо);
- оскарження р╕шень по класиф╕кац╕╖ товар╕в.
Кожному учаснику нада╓ться:
Сертиф╕кат про участь у Круглому стол╕/сем╕нар╕ MD Office;
Безкоштовна ре╓страц╕я ╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми «MD Office» строком на один м╕сяць;
Безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕДwww.mdoffice.com.ua строком на один м╕сяць;
Блокнот, ручка.
Як╕сть круглих стол╕в, сем╕нар╕в, конференц╕й, як╕ проводяться ТОВ "НВО«Поверхность МД» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2017 у заходах за
участю фах╕вц╕в ТОВ "НВО «Поверхность МД» пройшли навчання понад 7900 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах(трен╕нгах) - понад 3300.
Координатор проекту: ФОП Браташов Олег Миколайович
Варт╕сть участ╕ у Круглому стол╕/сем╕нар╕: 1475 грн. без ПДВ (оплата на р/р СПД) або 1770 грн. з ПДВ (оплата на р/р ТОВ "НВО "Поверхность МД");
У варт╕сть входить участь у Круглому стол╕/сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, мастер-клас роботи з програмним забезпеченням, матер╕али
за тематикою Круглого столу/сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та ╕н.
М╕сце проведення : конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ учбовий центр проблем стандартизац╕╖, сертификац╕╖ та якост╕").
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про зах╕д, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати зателефонами: +38 -044-236-96-20, 236-96-21, 236-96-31,
236-96-39, 236-96-49 e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua
Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана п╕д час Круглого столу/сем╕нару, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
З повагою, Директор ТОВ "НВО "Поверхность МД" ФО П╕дпри╓мець
Артур Хохлов Олег Браташов
ЗАЯВКА НА УЧАСТЬ У КРУГЛОМУ СТОЛ╤/СЕМ╤НАР╤
* Дата, назва Круглого столу/Сем╕нару
16/12/2017
«Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕
питання класиф╕кац╕╖ товар╕в» (Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1:Огляд положень нового наказу МФ Укра╖ни; Практичн╕ питання видач╕ та прийняття сертиф╕кат╕в EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД: особливост╕ набуття чинност╕ та нов╕ зм╕ни в класиф╕кац╕╖ товар╕в; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в: складн╕ випадки, д╕╖ посадових ос╕б, алгоритм повед╕нки декларанта)
Пропозиц╕╖, побажання для теми Круглого столу/сем╕нару
* Поля обов'язков╕ до заповнення
Дата заповнення
М.П.
п╕дпис
* Ф╕рма-учасник/(╢ДРПОУ) Сума до оплати (п╕дкреслити) 1475** грн. (без ПДВ) 1770** грн. (з ПДВ) Фактична адреса (+╕ндекс) * Телефон/факс (+ код м╕ста) E-mail * П.╤.Б., посада учасника Телефон моб. Вид д╕яльност╕ Вашого п╕дпри╓мства * Форма оплати Юридична адреса * Св╕доцтво
ПДВ *╕ндив╕дуальний податковий номер Пропозиц╕╖, побажання для теми сем╕нару * Поля обов'язков╕ до заповнення Дата заповнення М.П.п╕дпис
Заповнену заявку разом ╕з коп╕╓ю св╕доцтва про ре╓страц╕ю платника податку (про ре╓страц╕ю) сл╕д над╕слати на електронну адресу E-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на тел./факс 044 489-12-45, 593-74-09. Заявки приймаються до 13.12.2017 включно, оплата до
15.12.2017.