* Документ дня: Наказ вiд 17.09.2012 № 998 Про затвердження Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в, що вноситься до е...
Количество просмотров: 18 (за период c 00:00 по 18:04 15/11/17), всего просмотров: 8137
Кабмин одобрил изменение таможенной классификации товаров
Кабинет министров одобрил проект закона "О Таможенном тарифе Украины".
Документ разработан Министерством экономического развития и торговли совместно с Государственной фискальной службой (ГФС), передает БизнесЦензор со ссылкой на пресс-службу министерства.
"Законопроект не изменяет ставки ввозной пошлины на товары, а только вводит новую классификацию отдельных товаров. Главная его цель – гармонизировать украинское законодательство с нормами международного права и упростить международную
торговлю для Украины", – отмечается в сообщении.
Согласно законопроекту, в основу таможенного тарифа будет положена новая версия Украинской классификации товаров внешнеэкономической деятельности (УКТВЭД). Она создана на основе Гармонизированной системы описания и кодирования товаров (ГС) 2017 года и Комбинированной номенклатуры Европейского Союза и учитывает все
обязательства Украины в рамках ВТО.
Гармонизированная система описания и кодирования товаров (ГС) – это товарная номенклатура, которая используется в 207 странах мира, чтобы обеспечить единообразную классификацию товаров для установления таможенных тарифов, осуществление мер нетарифного регулирования и сбора статистических данных.
Как отмечают в
Минэкономразвития, сейчас таможенный тариф в Украине берет за основу ГС в версии 2012 года, тогда как большинство стран мира использует свежую версию 2017 года.
"Упомянутый законопроект устраняет эту проблему, ведь берет за основу именно ГС 2017 года, в которой вводятся коды для новых видов товаров и отменяются коды для тех, что уже вышли из употребления. Введение ГС 2017 от Украины ожидает также Всемирная таможенная организация" , – поясняют в министерстве.
Киевский речпорт займется нефтепродуктами из Беларуси и контейнерами
В планах Киевского речного порта — привлечение грузов из Беларуси, начиная уже с сезона навигации 2018 года. Об этом рассказал в интервью порталу ЦТС председатель правления ПАО «Киевпорт» Сергей Бойко.
«Мы стремимся увеличить клиентскую базу. Сейчас мы ведем переговоры с предприятиями стран-соседей, в частности, из Беларуси, о грузоперевозках речным транспортом на следующую навигацию. Учитывая, что в течение длительного времени упомянутый вид перевозок был почти забыт, необходимо время для его
восстановления и нормального функционирования», — поделился планами руководитель предприятия.
Отвечая на вопрос о перспективных грузах, с которыми намерен работать порт Бойко сказал: «Мы планируем привлечь грузы из Беларуси, прежде всего, удобрения и нефтепродукты, а также хотим развивать каботажные перевозки контейнеров в морских границах нашей страны». По его словам, сегодня предприятие имеет для этого 10 единиц грузового флота, включая несамоходные суда.
Киевский речной порт в августе 2017
года пополнил свой флот двумя баржами, купленными в Беларуси. Это несамоходные баржи-площадки, предназначенные для перемещения генеральных, сухих навальных грузов и контейнеров. Грузоподъемность каждой баржи составляет 1060 тонн.
Кабинет министров разработал законопроект №7286 «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно усиления ответственности за отдельные правонарушения в сфере безопасности дорожного движения»легализовать автомобили с иностранной регистрацией в Украине.
Согласно проекту, все авто с иностранными номерами будут должны пройти государственную регистрацию в течении 10 рабочих дней после пересечения украинской границы. Требование распространяется на автомобили, которые ввозятся на
территорию Украины на срок более 90 дней. Регистрация будет проходить без изменения номерных знаков предыдущей страны регистрации.
В законопроекте не говорится о суммах сборов и пошлин которые должны будут заплатить владельцы авто на европейских номерах. Сам феномен массовой эксплуатации авто на иностранных номерах, так называемых «евроблях», возник из-за того, что стоимость таможенного оформления при регистрации подержанных авто из-за рубежа нередко сопоставим со стоимостью самих автомобилей.
У Херсонськ╕й област╕ фах╕вц╕ обласного управл╕ння Держпродспоживслужби п╕д час планово╖ перев╕рки одного ╕з супермаркет╕в встановили факт реал╕зац╕╖ св╕тлод╕одних ламп та електричного обладнання ╕з неправдивими даними органу, який пров╕в оц╕нку та видав декларац╕ю про в╕дпов╕дн╕сть.
П╕д час перев╕рки було встановлено порушення вимог законодавства про державний нагляд у сфер╕ ринкового нагляду, зокрема, фах╕вц╕ Держпродспоживслужби заф╕ксували розповсюдження продукц╕╖ ╕з неналежним застосуванням
знаку в╕дпов╕дност╕ техн╕чному регламенту, на пакуванн╕ св╕тлод╕одних ламп (нанесено маркування одночасно двох знак╕в в╕дпов╕дност╕ без зазначення номеру органу, який пров╕в оц╕нку в╕дпов╕дност╕).
Також встановлено, що магазин реал╕зу╓ низьковольтне електричне обладнання власного ╕мпорту. На час перев╕рки у продажу були товари, на пакуванн╕ яких зазначений номер органу з оц╕нки в╕дпов╕дност╕, що не в╕дпов╕да╓ номеру органу, який пров╕в оц╕нку та видав декларац╕ю про в╕дпов╕дн╕сть.
За
результатами перев╕рки до суб’╓кта господарсько╖ д╕яльност╕ застосован╕ штрафн╕ санкц╕╖, передбачен╕ статтею 44 Закону Укра╖ни «Про державний ринковий нагляд ╕ контроль нехарчово╖ продукц╕╖» у сум╕ 9775 грн. за введення в об╕г продукц╕╖, яка не в╕дпов╕да╓ встановленим вимогам та розповсюдження продукц╕╖, щодо яко╖ неналежно застосовано знак в╕дпов╕дност╕ техн╕чному регламенту та видан╕ р╕шення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заход╕в.
Розгляд законопроект╕в на зас╕данн╕ Ком╕тету з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики 14 листопада 2017 року
Розгляд законопроект╕в на зас╕данн╕ Ком╕тету з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики 14 листопада 2017 року
На зас╕данн╕ Ком╕тету 14 листопада 2017 року були розглянут╕ наступн╕ законопроекти.
- про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо перегляду ставок деяких податк╕в (ре╓стр. №6776 в╕д 20.07.2017 року), поданий Каб╕нетом М╕н╕стр╕в
Укра╖ни;
- про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо наближення ставок акцизного податку на тютюнов╕ вироби до м╕н╕мального р╕вня, д╕ючого в ╢С (ре╓стр. №7110 в╕д 13.09.2017 року), поданий народним депутатом Укра╖ни Кривенком В.В., та
альтернативной проект про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо наближення ставок акцизного податку на тютюнов╕ вироби до м╕н╕мального р╕вня, д╕ючого в ╢С (ре╓стр. №7110-1 в╕д 11.07.2017 року), поданий Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни;
- про
внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо забезпечення збалансованост╕ бюджетних надходжень у 2018 роц╕ (ре╓стр.№6776-д), доопрацьований у Ком╕тет╕ в╕дпов╕дно до частини третьо╖ статт╕ 110 Регламенту Верховно╖ Ради Укра╖ни.
За насл╕дками обговорення законопроект╕в було прийнято р╕шення п╕дтримати доопрацьований законопроект ре╓стр.№6776-д, внести його на розгляд Верховно╖ Ради Укра╖ни з пропозиц╕╓ю прийняти за основу.
Митницями ДФС видано 100 тис. сертиф╕кат╕в з перевезення EUR.1 до кра╖н ╢вропейського Союзу
Важливим елементом п╕дтримки експорту товар╕в з Укра╖ни до кра╖н ╢вропейського Союзу та функц╕онування поглиблено╖ та всеохоплюючо╖ зони в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та ╢С ╓ механ╕зм видач╕ митницями сертиф╕кат╕в з перевезення EUR.1.
Загалом протягом 2016 – 2017 рок╕в митницями ДФС видано 100 тис. сертиф╕кат╕в з перевезення EUR.1 на товари укра╖нського походження.
Стотисячний сертиф╕кат видано у жовтн╕ поточного року В╕нницькою митницею на яблука св╕ж╕, як╕ експортувалися з Укра╖ни до
Австр╕╖.
Найб╕льшу к╕льк╕сть сертиф╕кат╕в видано до Польщ╕ – 28957 шт., або 29%, Н╕меччини – 13643 шт., або13%, Румун╕╖ – 8042 шт., або 8%, ╤тал╕╖ – 5319 шт., або 5 %, Н╕дерланд╕в – 4159 шт., Литви – 3903 шт., Болгар╕╖ – 3348 штук.
***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Особенности заполнения EUR-1 выданного взамен
15-11-2017 10:05, Владиславvlad-dndz@ukr.net Регион:Днепропетровск Особенности заполнения EUR-1 выданного взамен
Добрый день! Помогите пожалуйста разобраться по сертификату EUR-1. Постараюсь вкратце.
С грузом пришел сертификат EUR-1 с ошибкой в весе груза. Клиент отправил оригинал сертификата назад во Францию. Вчера получили новый с правильным весом. При этом в графе 7 сертификата красной пастой от руки внесено на французском языке номер старого сертификата и еще какая та надпись по французски, заверена печатью. Кроме того, по диагонали сертификата проведена также красная линия, под которой написано от руки надпись "a posteri oli" . Таможня требует перевод этой надписи и спрашивает почему сертификат
перечеркнут. Пытался сам перевести , не получаеться. Также таможня требует в графе 7 сертификата записи на английском языке «ISSUED RETROSPECTIVELY».Помогите советом,может кто сталкивался с подобной ситуацией.Заранее благодарен.
Южанина протолкнула 30% повышение акциза на сигареты
В 2018 году акциз на сигареты увеличится почти на 30%. Верховная Рада поддержала в первом чтении изменения в Налоговый кодекс, предусмотренные законопроектом №6776-д. За проект закона, автором которого является нардеп от БПП, глава комитета по вопросам налоговой и таможенной политики Нина Южанина проголосовали 260 народных депутатов. Сейчас документ направили в комитет для внесения поправок, затем его внесут в зал для второго чтения.
Нюансы декларирования горючего по таможенным декларациям
В соответствии с НКУ, объемы горючего, из которого уплачен акцизный налог, при ввозе и реализации на таможенной территории Украины учитываются в системе электронного администрирования реализации горючего в разрезе налогоплательщиков по каждому коду товарной подкатегории согласно УКТ ВЭД.
Учитывая соответствующее требование, Винницкая таможня ГФС сообщила, что с 01.12.2017 при декларировании горючего по таможенным декларациям типов «╤МХХУУ» (где «XX» - код соответствующего таможенного режима «40» или «41», а «УУ» - один из кодов «АА», «ДР», «ДЕ», «ТК», «ТФ», «ТН», «ДТ») в полях «электронного инвойса» по каждому наименованию товара необходимо указывать:
• сведения об объеме перемещаемого горючего путем указания
информации о емкости (объеме) тары (код вида информации согласно приказу Минфина от 17.09.2012 г. № 998 - «62» (возможны значения характеристики - «1», «74» - «79»))
и
• количество в единице измерения «1000 литров в литрах, приведенных к температуре 15° С».
Оподаткування операц╕й з реал╕зац╕╖ конф╕скованих транспортних засоб╕в, вилучених митницями ДФС за порушення митного законодавства
Зг╕дно з частиною другою статт╕ 1 Митного кодексу Укра╖ни (МКУ) в╕дносини, пов’язан╕ ╕з справлянням митних платеж╕в, регулюються цим Кодексом, Податковим кодексом Укра╖ни та ╕ншими законами Укра╖ни з питань оподаткування.
Пунктом 1 частини першо╖ статт╕ 289МКУ визначено, що обов’язок з╕ сплати митних платеж╕в виника╓ у раз╕ ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни – з моменту фактичного ввезення цих товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни. Водночас, зг╕дно з пунктом 4 частини першо╖ статт╕ 290МКУ обов’язок ╕з сплати митних платеж╕в припиня╓ться якщо товари конф╕скуються в╕дпов╕дно до цього Кодексу.
Частиною другою статт╕ 243 МКУ передбачено, що товари, транспортн╕ засоби, зазначен╕ у пункт╕ 3 статт╕ 461МКУ, конф╕скован╕ за р╕шенням суду, п╕длягають реал╕зац╕╖, а у випадках, передбачених законодавством, - безоплатн╕й передач╕ у волод╕ння ╕ користування або переробц╕, утил╕зац╕╖ чи знищенню у строки, встановлен╕ законодавством для виконання судових р╕шень.
В╕дпов╕дно до частини дев’ято╖ статт╕ 243 МКУ товари, зазначен╕ у частин╕ друг╕й ц╕╓╖ статт╕, реал╕зуються в порядку, встановленому законодавством, на митних аукц╕онах, редукц╕онах або за договором ком╕с╕╖ за ц╕нами, визначеними зг╕дно ╕з законодавством Укра╖ни про оц╕нку майна, майнових прав та профес╕йну оц╕ночну д╕яльн╕сть та Податковим кодексом Укра╖ни.
Об'╓ктами оподаткування митом ╓ товари, транспортн╕ засоби, що реал╕зуються в╕дпов╕дно до статт╕ 243 МКУ (пункт 3 частини першо╖ статт╕ 277 МКУ).
В╕дпов╕дно до пункту 6 частини першо╖ статт╕ 276 МКУ особа, яка реал╕зу╓ товари, транспортн╕ засоби в╕дпов╕дно до статт╕ 243 МКУ, ╓ платником мита.
Пунктом «а» п╕дпункту 185.1 статт╕ 185 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ – ПКУ) встановлено, що об'╓ктом оподаткування ╓ операц╕╖ платник╕в податку з постачання товар╕в, м╕сце постачання яких розташоване на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, в╕дпов╕дно до статт╕
186 ПКУ, у тому числ╕ операц╕╖ з безоплатно╖ передач╕ та з передач╕ права власност╕ на об'╓кти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передач╕ об'╓кта ф╕нансового л╕зингу в користування л╕зингоотримувачу/орендарю.
При цьому, для ц╕лей оподаткування податком на додану варт╕сть платником податку ╓ особа, що проводить
операц╕╖ з постачання конф╕скованого майна, знах╕док, скарб╕в, майна, визнаного безхазяйним, майна, за яким не звернувся власник до к╕нця строку збер╕гання, та майна, що за правом успадкування чи на ╕нших законних п╕дставах переходить у власн╕сть держави (у тому числ╕ майна, визначеного у статт╕ 243 МКУ, незалежно в╕д того, чи досяга╓ вона загально╖ суми операц╕й ╕з постачання товар╕в/послуг, визначено╖
пунктом 181.1 статт╕ 181 цього Кодексу, а також незалежно в╕д того, який режим оподаткування використову╓ така особа зг╕дно ╕з законодавством (п╕дпункт 6 пункту 180.1 статт╕ 180ПКУ).
Кр╕м того, зг╕дно з п╕дпунктом 213.1.4 пункту 213.1 статт╕ 213 ПКУ об’╓ктом оподаткування акцизним податком ╓ операц╕╖ з реал╕зац╕╖ конф╕скованих п╕дакцизних товар╕в, до яких належать
зокрема автомоб╕л╕ легков╕, кузови до них, причепи та нап╕впричепи, мотоцикли, транспортн╕ засоби, призначен╕ для перевезення 10 ос╕б i б╕льше, транспортн╕ засоби для перевезення вантаж╕в. Платником акцизного податку ╓ особа, яка реал╕зу╓ конф╕скован╕ п╕дакцизн╕ товари (п╕дпункт 212.1.4 пункту 212.1 статт╕ 212 ПКУ).
Зг╕дно з частиною першою статт╕ 541 МКУ постанова суду (судд╕) про накладення адм╕н╕стративного стягнення за порушення митних правил у частин╕ конф╕скац╕╖ викону╓ться державним виконавцем в установленому законом порядку. Також частинами першою та другою статт╕ 62 Закону Укра╖ни «Про виконавче провадження» (дал╕ – Закон) передбачено, що виконання р╕шень про конф╕скац╕ю майна зд╕йсню╓ться органами державно╖ виконавчо╖ служби в порядку,
встановленому цим Законом. Реал╕зац╕я конф╕скованого майна зд╕йсню╓ться в порядку, встановленому цим Законом.
Зг╕дно з положеннями статт╕ 61 Закону реал╕зац╕я арештованих (конф╕скованих) транспортних засоб╕в зд╕йсню╓ться шляхом електронних торг╕в, порядок проведення яких визнача╓ться М╕н╕стерством юстиц╕╖ Укра╖ни. Нараз╕ орган╕затором в╕дпов╕дних електронних торг╕в ╓ державне п╕дпри╓мство «СЕТАМ», яке належить до сфери управл╕ння М╕н╕стерства юстиц╕╖
Укра╖ни.
Постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26 грудня 2001 року № 1724 (дал╕ – постанова № 1724) затверджено Порядок обл╕ку, збер╕гання, оц╕нки вилученого митницями ДФС майна, щодо якого винесено р╕шення суду про конф╕скац╕ю, передач╕ його органам державно╖ виконавчо╖ служби ╕ розпорядження ним (дал╕ – Порядок).
Порядком передбачено, що державний виконавець одночасно з винесенням постанови про в╕дкриття виконавчого провадження про конф╕скац╕ю майна
признача╓ суб'╓кта оц╕ночно╖ д╕яльност╕, про що пов╕домля╓ митницю ДФС для п╕дготовки за встановленою формою дов╕дки про визначення вартост╕ майна п╕сля нарахування ус╕х податк╕в ╕ збор╕в, що п╕длягають сплат╕ при перем╕щенн╕ зазначеного майна через митний кордон Укра╖ни (пункт 8 Порядку).
Зазначена дов╕дка переда╓ться суб’╓кту оц╕ночно╖ д╕яльност╕ для врахування п╕д час оц╕нки майна розм╕ру податк╕в ╕ збор╕в, що п╕длягають сплат╕ п╕д час перем╕щення майна через митний кордон
Укра╖ни. У подальшому зв╕т про оц╕нку майна перев╕ря╓ться митницею ДФС в частин╕ правильност╕ врахування розм╕ру податк╕в ╕ збор╕в при визначенн╕ ринково╖ вартост╕ майна. У раз╕ неврахування чи врахування не в повному обсяз╕ розм╕ру податк╕в ╕ збор╕в при визначенн╕ ринково╖ вартост╕ майна прийма╓ться р╕шення про проведення повторно╖ оц╕нки (пункт 9 Порядку).
Також абзацом четвертим пункту 11 Порядку вза╓мод╕╖ орган╕в державно╖ виконавчо╖ служби та митних орган╕в при переданн╕ майна,
конф╕скованого за р╕шеннями суд╕в, та розпорядженн╕ ним, затвердженого наказом М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни, Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 12.10.2009 № 1833/5/943, заре╓строваним в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 23.10.2009 за № 978/16994, наголошено про заборону передання на реал╕зац╕ю конф╕скованого майна до повного узгодження оц╕нки такого майна державним виконавцем та митницею.
Абзацом другим пункту 2 постанови № 1724
установлено, що кошти, як╕ над╕йшли на в╕дпов╕дний рахунок органу державно╖ виконавчо╖ служби в╕д реал╕зац╕╖ вилученого митницями ДФС майна, щодо якого винесено р╕шення суду про конф╕скац╕ю, та податки ╕ збори зараховуються у визначених законом випадках до державного бюджету п╕сля в╕дшкодування витрат виконавчого провадження. При цьому податки ╕ збори, що п╕длягають сплат╕ при перем╕щенн╕ майна (товар╕в ╕ транспортних засоб╕в) через митний кордон Укра╖ни, перераховуються митниц╕ ДФС, яка зд╕йснила вилучення
майна, для подальшого зарахування до державного бюджету в установленому порядку.
В╕дпов╕дно до абзацу шостого пункту 11 Порядку державно╖ ре╓страц╕╖ (перере╓страц╕╖), зняття з обл╕ку автомоб╕л╕в, автобус╕в, а також самох╕дних машин, сконструйованих на шас╕ автомоб╕л╕в, мотоцикл╕в ус╕х тип╕в, марок ╕ моделей, причеп╕в, нап╕впричеп╕в, мотоколясок, ╕нших прир╕вняних до них транспортних засоб╕в та мопед╕в, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07 вересня 1998 року №
1388 (у редакц╕╖ постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 23 грудня 2009 року № 1371), державна ре╓страц╕я конф╕скованих транспортних засоб╕в, ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни без сплати податк╕в ╕ збор╕в (обов'язкових платеж╕в), що передбачен╕ законодавством п╕д час ╕мпорту таких засоб╕в, проводиться за умови подання документ╕в про внесення таких податк╕в ╕ збор╕в (обов'язкових платеж╕в).
Враховуючи вищезазначене, реал╕зац╕я конф╕скованих за матер╕алами митниць ДФС транспортних
засоб╕в можлива виключно за умови врахування в ╖х оц╕ночн╕й вартост╕ розм╕ру визначених законодавством податк╕в. Факт зарахування до державного бюджету податк╕в в╕д реал╕зац╕╖ конф╕скованого транспортного засобу, зокрема для ц╕лей його державно╖ ре╓страц╕╖, може бути п╕дтверджено митницею ДФС, за матер╕алами яко╖ такий транспортний зас╕б було конф╕сковано.
Американская таможня будет использовать технологию Blockchain
Специалисты изучают возможности для применения
По информации Маанимо, Бюро пограничного и таможенного контроля Соединенных Штатов рассматривает возможность применения технологии распределенного реестра Blockchain в своей работе. Специальная комиссия провела предварительный анализ и сделала заявление, что одним из кейсов применения технологии может стать сектор обработки торговых операций.
Перед тем, как предоставить окончательный отчет о
возможном применении блокчейна в работе таможне, группа экспертов посетила несколько семинаров, на которых подробно изучала технологию распределенного реестра. Далее последовал документ, в котором экспертной группой предложено 14 вариантов использования инновации в американской таможне.
Среди этих вариантов можно увидеть идеи по использованию блокчейна для внесения и отслеживания свидетельств о свободной торговле, отслеживание движений договоров и т.д.
ДФС та Держприкордонслужба обм╕нюватимуться ╕нформац╕╓ю про ф╕зичних ос╕б та транспортн╕ засоби, як╕ перетинають кордон
Державна ф╕скальна служба Укра╖ни та Державна прикордонна служба започатковують обм╕н ╕нформац╕╓ю, необх╕дною для зд╕йснення митного та прикордонного контролю при перем╕щенн╕ ос╕б та транспортних засоб╕в через державний кордон Укра╖ни та адм╕н╕стративний кордон в╕льно╖ економ╕чно╖ зони «Крим».
Порядок вза╓мод╕╖ ╕нформац╕йних систем двох в╕домств затверджено сп╕льним наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни та М╕н╕стерства внутр╕шн╕х справ
Укра╖ни.
Так, ДФС та Держприкордонслужба обм╕нюватимуться в он-лайн режим╕ ╕нформац╕╓ю про ф╕зичних ос╕б (пр╕звище, ╕м’я, по батьков╕ (за наявност╕), сер╕я, номер паспортного документа (за наявност╕)) та транспортн╕ засоби (державний ре╓страц╕йний номер, державна належн╕сть, тип, марка, номер кузова транспортного засобу (за наявност╕)), як╕ перетинають митний кордон Укра╖ни та/або адм╕н╕стративний кордон ВЕЗ «Крим».
Така вза╓мод╕я сприятиме скороченню часу
проходження подорожуючими контрольних процедур в автомоб╕льних пунктах пропуску. Кр╕м того, це вперше дозволить усунути дублювання у внесенн╕ ╕нформац╕╖ до баз даних ДПСУ та ДФС, що, у свою чергу, зменшить фактор людського впливу п╕д час проведення контрольних процедур та, як насл╕док, приведе до м╕н╕м╕зац╕╖ корупц╕йних ризик╕в.
П╕лотний проект щодо вза╓мод╕╖ ╕нформац╕йних систем вже протягом цього року стартуватиме у пунктах пропуску через державний кордон для автомоб╕льного
сполучення "Нов╕ Ярилович╕" та "Крак╕вець".