Тренинг-лаборатория MDOffice приглашает Вас посетить обучающий курс по программным продуктам MDOffice
Дата проведения тренинга: 10-11 декабря.
Продолжительность тренинга 2 дня по 6 часов (с 9-00 до 15-00, в районе метро Палац Украина, г.Киев)
Для участия в тренинге, отправьте заявку, которую Вы найдете в конце этого сообщения.
После оплаты, за 5-7 дней до начала тренинга, вы получите письмо с ПРЕДВАРИТЕЛЬНЫМ ЗАДАНИЕМ. Это письмо, будет содержать видео и текстовые обучающие материалы, с которыми необходимо ознакомится, особенно, если вы новичок. Отработка этих материалов, позволит нам сосредоточиться на отработке возможностей программы, а не на знакомстве с базовыми функциями.
Для кого предназначен этот тренинг? Тренинг предназначен, для брокеров / декларантов,
которые непосредственно занимаются набором деклараций. Тренинг будет полезен не только тем, кто только начинает осваивать программы MDOffice, но и более опытным пользователям.
Как показывает наша практика, даже опытные декларанты, работающие с программами MDOffice не один год, повышают свою производительность в 2 и более раза!
С какими проблемами приходят на этот тренинг?
Этот курс, предназначен для получения и усовершенствования знаний по работе с
ПО MDOffice. Мы поможем, если у Вас возникают проблемы с:
• работой со справочниками (справочник участников, валют, таможен, классификатор стран). Внесением данных по резидентам / нерезидентам. Созданием заявления о постановке на учет (карточки аккредитации)
• использованием справочника стандартных документов
• использованием пользовательской номенклатурой пользователя. Создание, наполнение, особенности использования
• созданием электронного инвойса
• импортом данных из Excel файла: группировка товарных позиций, автоматическое заполнение данных по товарам, электронного
инвойса, формирование описательной части 31 графы (данный инструмент позволяет с лёгкостью вносить данных в МД независимо от количества товарных позиций в инвойсе, автоматически заполнять данные о товарах, электронный инвойс и формировать описательную часть 31 графы)
Признаки того, что стоит идти на этот тренинг уже сейчас?
- Вы только начинаете осваивать программу, и хотите сделать это максимально быстро и эффективно
-
Вы работаете «по шаблону» и хотите понять, как действует программа, как настраивать её «под себя»
- Заполнение деклараций на большое количество товаров (товарных позиций), занимает много времени
- Вы хотите, научится использовать «Товарную номенклатуру пользователя», инструмент, который позволяет сохранять в базе данные по артикулу, его коду товара, описанию и автоматически вносить эту информацию при последующих поставках
- Вы хотите научиться использовать дополнительные возможности программы, которые помогают экономить время при оформлении
Каково соотношение теории и практики?
10 % теория, 90% практики
Что лежит в основе тренинга?
Основа тренинга, практические занятия, на которых
происходит отработка возможностей программы
Цена и время. Как они окупаются для того, кто решает посетить тренинг?
Фраза «Время – деньги» в разрезе таможенного оформления оправдывает себя на все 100%. Например, если данные о 1000 товарных позиций, можно автоматически внести в декларацию за 10-15 минут, а Вы вносите их вручную в течение нескольких часов (или даже дней), то эффективность Вашей работы, после прохождения курсов повысится на 200 и более процентов.
Это позволит Вам использовать освободившееся время в других целях.
Насколько выгодно компании делать такую инвестицию, как отправлять своего сотрудника?
Сотрудник, который не знает бОльшую часть возможностей программы, использует её не эффективно. Если сотрудник, делает работу, в течении 3х часов, а может делать за 1 час, то стоит обучить его как можно делать работу быстрее и качественней.
Для участия в тренинге, отправьте
заявку по адресу: ang@mdoffice.com.ua или свяжитесь с нами по номеру (044) 236-96-39/49/31 Анжела
Стоимость тренинга составляет 1500 грн
Тема письма – Тренинг по работе с MDOffice
Заявка на тренинг:
1. Название компании: 2. Адрес (юр/почт): 3. ЕГРПОУ: 4. Свидетельство НДС/дата: 5. Индивидуальный налоговый номер: 6. Контактное лицо и тел.: 7. e-mail/факс для отправки счёта:
В случае, если оплата производится от частного
лица, просто укажите Ваше ФИО, контактный мобильный номер и сделайте пометку "Оплата от частного лица".
Украинский экспорт на 70% оформлен “кривыми” контрактами, которые позволяют выводить прибыль из страны
Экспорт Украины в январе-сентябре 2016 года на 70-75% оформлен непрямыми контрактами, которые позволяют выводить прибыль из страны. Об этом сообщил начальник Офиса крупных плательщиков Государственной фискальной службы Евгений Бамбизов, передает БизнесЦензор со ссылкой на пресс-службу ГФС.
“Сейчас мы отмечаем наибольшую активность при подписании непрямых контрактов, то есть когда контракт заключается с одним юридическим лицом,
зарегистрированным, например, в Швейцарии, товар поставляется на это лицо с минимальной наценкой, а потом уже швейцарский резидент перепродает этот же товар, но уже с существенной наценкой. И основная прибыль остается в Швейцарии”, — отметил Бамбизов.
По его словам, конечные убытки от таких операций насчитываются сотнями миллионов гривен. Так, только в рамках трансфертного ценообразования с начала года субъектам доначислено около 500 млн
грн.
“Если мы возьмем общий объем импорта за 9 месяцев, он у нас составляет примерно 360 млрд грн, из них 46% импортных контрактов имеют как раз непрямую форму. Что касается экспорта, то у нас по непрямым контрактам с 400 млрд грн экспортируются по непрямым контрактам 70-75%. То есть это три четверти. Понимаете, какой объем потенциальной прибыли может быть перемещен в страны с более низкой и более лояльной налоговой политикой”,- рассказал
Бамбизов.
Решить эту проблему, по его мнению, можно за счет законодательных изменений, в частности, введения ограничений по работе украинских предприятий с офшорными компаниями или компаниями, которые зарегистрированы в юрисдикциях с более лояльной налоговой политикой. Также возможно введение налога на взаимодействие с офшорными компаниями или введение ограничения относительно включения в состав валовых расходов тех сумм, которые выплачиваются как компенсация за
товар.
В сообщении отмечается, что на учете в Офисе крупных плательщиков ГФС находятся 2,2 тыс плательщиков, которые наполняют общий фонд государственного бюджета на 60%.
По данным Национального банка Украины (НБУ), в 2015 году топ-50 экспортеров через посреднические структуры продали 75,4% от общего экспорта (на $14,4 млрд): подавляющее большинство крупных экспортеров осуществляют экспорт через собственных трейдеров или
имеют холдинговые компании, зарегистрированные в низконалоговых юрисдикциях, формально не являющимися офшорами. В НБУ подсчитали, что общий объем экспортной выручки по топ-50 экспортеров в 2015 году составил $19,1 млрд, в том числе через посреднические структуры в сельском хозяйстве — $4,2 млрд, металлургии — $6,6 млрд, горнодобывающем секторе — $2,6 млрд, машиностроении — $1,0 млрд.
Коментар╕ фах╕вц╕в: Чи включаються до податкового кредиту суми ПДВ сплачен╕ при ввезенн╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товар╕в, як╕ попередньо були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного...
Чи включаються до податкового кредиту суми ПДВ сплачен╕ при ввезенн╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товар╕в, як╕ попередньо були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного вивезення) ╕ повертаються особ╕, яка ╖х експортувала, у зв’язку з невиконанням (неналежним виконанням) умов зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися у митний режим експорту, або з ╕нших обставин, що перешкоджають виконанню цього договору?
Суми ПДВ сплачен╕ при ввезенн╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товар╕в, як╕ попередньо були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного вивезення) ╕ повертаються особ╕, яка ╖х експортувала, у зв’язку з невиконанням (неналежним виконанням) умов зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися у митний режим експорту, або з ╕нших обставин, що
перешкоджають виконанню цього договору, включаються до складу податкового кредиту платника податку на п╕дстав╕ належним чином оформлено╖ митно╖ декларац╕╖.
Якщо так╕ ввезен╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товари в подальшому не використовуються в оподатковуваних операц╕ях платника податку, то такий платник податку повинен нарахувати податков╕ зобов’язання в╕дпов╕дно до п. 198.5
ст. 198 ПКУ виходячи з бази оподаткування, визначено╖ в╕дпов╕дно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ.
Митний режим ре╕мпорту, передбачений п. 3 частини друго╖ ст. 78 МКУ - це повернення товар╕в, як╕ ран╕ше були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного вивезення), ╕ повертаються особ╕, яка ╖х експортувала, у зв’язку з невиконанням (неналежним виконанням) умов зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися в
митний режим експорту, або з ╕нших обставин, що перешкоджають виконанню цього договору, якщо ц╕ товари:
а) повертаються на митну територ╕ю Укра╖ни у строк, що не перевищу╓ шести м╕сяц╕в з дати вивезення ╖х за меж╕ ц╕╓╖ територ╕╖ у митному режим╕ експорту;
б) перебувають у такому самому стан╕, в якому вони оформлен╕ у митний режим експорту, кр╕м природних зм╕н ╖х як╕сних та/або к╕льк╕сних характеристик за нормальних умов
транспортування, збер╕гання та використання (експлуатац╕╖), внасл╕док якого були виявлен╕ недол╕ки, що спричинили ре╕мпорт товар╕в.
Таким чином, при ввезенн╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товар╕в, як╕ попередньо були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного вивезення) ╕ повертаються особ╕, яка ╖х експортувала, у зв’язку з невиконанням (неналежним виконанням) умов зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися у митний режим експорту, або з
╕нших обставин, що перешкоджають виконанню цього договору платник повинен сплатити ПДВ при розмитненн╕ ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни в режим╕ ре╕мпорту товар╕в.
В╕дпов╕дно до п. 198.3 ст. 198 ПКУ податковий кредит зв╕тного пер╕оду визнача╓ться виходячи з догов╕рно╖ (контрактно╖) вартост╕ товар╕в/послуг та склада╓ться з сум податк╕в, нарахованих (сплачених)
платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 ПКУ, протягом такого зв╕тного пер╕оду, зокрема, у зв’язку з придбанням або виготовленням товар╕в (у тому числ╕ при ╖х ╕мпорт╕) та послуг.
Нарахування податкового кредиту зд╕йсню╓ться незалежно в╕д того, чи так╕ товари почали використовуватися в оподатковуваних операц╕ях у межах господарсько╖ д╕яльност╕ платника
податку протягом зв╕тного податкового пер╕оду, а також в╕д того, чи зд╕йснював платник податку оподатковуван╕ операц╕╖ протягом такого зв╕тного податкового пер╕оду.
У раз╕ ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни документом, що посв╕дчу╓ право на в╕днесення сум податку до податкового кредиту, вважа╓ться митна декларац╕я, оформлена в╕дпов╕дно до вимог законодавства, яка п╕дтверджу╓ сплату податку (п. 201.12 ст. 201 ПКУ).
Зг╕дно ╕з п. 198.2 ст. 198 ПКУ для операц╕й ╕з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в датою в╕днесення сум податку до податкового кредиту ╓ дата сплати податку за податковими зобов’язаннями зг╕дно з п. 187.8 ст. 187 ПКУ.
Таким чином, суми ПДВ сплачен╕ при ввезенн╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товар╕в, як╕ попередньо були пом╕щен╕ у митний режим експорту (остаточного вивезення) ╕ повертаються особ╕, яка ╖х експортувала, у зв’язку з невиконанням (неналеж'им виконанням) умов зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися у митний режим експорту, або з
╕нших обставин, що перешкоджають виконанню цього договору, включаються до складу податкового кредиту платника податку на п╕дстав╕ належним чином оформлено╖ митно╖ декларац╕╖.
Якщо так╕ ввезен╕ у митному режим╕ ре╕мпорту товари в подальшому не використовуються в оподатковуваних операц╕ях платника податку, то такий платник податку повинен нарахувати податков╕ зобов’язання в╕дпов╕дно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ виходячи з бази оподаткування, визначено╖ в╕дпов╕дно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ.
З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету: http://zir.sfs.gov.ua/
Проект урядово╖ податково╖ реформи - вже на сайт╕ ВРУ
Уряд нарешт╕ вн╕с до Верховно╖ Ради проект зм╕н до Податкового кодексу, як╕ мають набрати чинност╕ з 1 с╕чня 2017 року
7 листопада у Верховн╕й Рад╕ заре╓стрований законопроект №5368 "Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни (щодо покращення ╕нвестиц╕йного кл╕мату в Укра╖н╕)". Щоправда, текст його оприлюднений лише вчора, 9
листопада.
Автором законопроекту ╓ Прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни В. Гройсман.
Детал╕ первинного тексту проекту п╕д час його громадського обговорення ми анал╕зували у сво╖х матер╕алах ран╕ше:
Об’╓кт оподаткування зб╕льшуватиметься на варт╕сть ремонт╕в, пол╕пшень невиробничих ОЗ та НА. Однак ц╕ витрати не згоратимуть, а зменшуватимуть об’╓кт оподаткування у зв╕тному пер╕од╕ л╕кв╕дац╕╖ таких актив╕в, а також у раз╕ ╖х продажу (щоправда, лише в межах отриманого в╕д такого
продажу доходу).
Аналог╕чна норма з'явиться в ПКУ ╕ щодо вартост╕ самих невиробничих ОЗ та НА. Як ╕ ран╕ше, в податковому обл╕ку амортизац╕я таких актив╕в не зд╕йснюватиметься, а нарахована в бухобл╕ку – зб╕льшуватиме об’╓кт оподаткування. Але при л╕кв╕дац╕╖ або продажу таких невиробничих актив╕в ╖х варт╕сть буде враховано для
визначення об’╓кту оподаткування: ╖х залишкова варт╕сть з даних бухобл╕ку його зб╕льшить, проте перв╕сна – зменшить (в раз╕ продажу – в межах доходу в╕д нього).
Нарешт╕ буде вир╕шено проблему врахування для визначення об’╓кту оподаткування створеного платником резерву сумн╕вних борг╕в. Отже, з наступного року створювати такий резерв
в бухбл╕ку буде виг╕дно (на в╕дм╕ну в╕д 2015-2016 рр).
Зм╕ни щодо сплати роялт╕ на користь нерезидент╕в
З двох дублюючих один одного пп. 140.5.5 та 140.5.6 ПКУ залишать лише один – пп. 140.5.6 ПКУ. А в платник╕в податку нарешт╕ буде ч╕тка уява, як в╕дображатимуться ц╕ витрати в податковому обл╕ку.
Зм╕ни щодо деяких негосподарських витрат (нов╕ пп. 140.5.10- 140.5.13 ПКУ)
З наступного року об’╓кт оподаткування зб╕льшуватиметься на суму:
- безповоротно╖ ф╕ндопомоги (безоплатно наданих товар╕в, роб╕т, послуг) особам, що не ╓ платниками, та платникам податку на прибуток за ставкою 0%. Виняток встановлено лише для надання допомоги ф╕зособам (!) та неприбутковим орган╕зац╕ям (допомога яким, як ╕ ран╕ше, обмежуватиметься 4% оподаткованого прибутку минулого року);
- витрат в╕д визнаних в бухобл╕ку штраф╕в, пен╕, неустойок. Але ╕ для цих виплат на користь ф╕зос╕б ╓ винятки!
Також об’╓кт
оподаткування зб╕льшуватиметься:
- на суму податку на нерухоме майно щодо об’╓кт╕в нежитлово╖ нерухомост╕, врахованого у витратах зв╕тного пер╕оду в╕дпов╕дно до правил бухобл╕ку,
- ╕ на суму доходу, отриманого як оплата за товари (роботи, послуги), в╕двантажен╕ (надан╕) п╕д час перебування на спрощен╕й систем╕ оподаткування.
Податков╕ кан╕кули
Окремо╖ уваги заслуговують так зван╕ "податков╕ кан╕кули"- можлив╕сть застосування до 31
грудня 2021 року нульово╖ ставки податку на прибуток, встановлено╖ п. 43 п╕др. 4 розд. ХХ ПКУ.
Податок на вилучений кап╕тал
Оч╕кувано - про податок на вилучений кап╕тал у законопроект╕ не йдеться.
Нагада╓мо, що свою думку щодо перспектив зам╕ни податку на прибуток податком на вилучений
кап╕тал висловила й Н. Южан╕на у ╕нтерв’ю щодо податково╖ реформи.
Податок на доходи ф╕зичних ос╕б (ПДФО)
Б╕льш╕сть зм╕н щодо оподаткування ПДФО, про як╕ ми розпов╕дали ран╕ше, знайшли сво╓ в╕дображення в заре╓строваному законопроект╕.
Однак у ньому нема╓ норм щодо впровадження ново╖
категор╕╖ самозайнятих ос╕б - ф╕зос╕б, як╕ зд╕йснюють ╕ндив╕дуальну д╕яльн╕сть.
Натом╕сть можлив╕сть визнавати витрати в сум╕ амортизац╕╖ ОЗ та НА, ╖х ремонту та залишково╖ вартост╕ в раз╕ л╕кв╕дац╕╖ нада╓ться ус╕м п╕дпри╓мцям на загальн╕й систем╕ оподаткування.
Оч╕кувано - можливост╕ не застосовувати РРО так╕ п╕дпри╓мц╕ не отримали.
Окр╕м того, роботодавцям сл╕д звернути увагу на зм╕ни у розм╕р╕ добових:
1) формула для визначення добових по Укра╖н╕ не зм╕нилася – це 0,2 в╕д м╕н╕мально╖ зарплати станом на початок року. Однак, яка б не була м╕н╕мальна зарплата на 01.01.2017 р. - 1600 чи 3200 грн -це призведе до зб╕льшення добових по Укра╖н╕ в гривневому розм╕р╕;
2) розм╕р добових за кордон зм╕ниться кардинально - з 0,75 розм╕ру м╕н╕мально╖ зарплати зб╕льшено до 40 ╓вро на день. ╤, аби визнати гривневу
суму таких добових, сл╕д взяти оф╕ц╕йний обм╕нний курс гривн╕ до ╓вро, установлений НБУ, в розрахунку за кожен день перебування у в╕дрядженн╕.
- у податков╕й накладн╕й та розрахунку коригування
до не╖ з'явиться новий обов’язковий рекв╕зит - код УКТ ЗЕД для ус╕х товар╕в та код за Державним класиф╕катором продукц╕╖ та послуг для ус╕х послуг (так, роб╕т це теж стосу╓ться).
Натом╕сть ми рано рад╕ли щодо можливост╕ не нарахувати ПЗ при списанн╕ запас╕в. На жаль, до п. 189.2 ПКУ в╕дпов╕дн╕ зм╕ни Уряд вир╕шив не вносити.
Чомусь не склалося ╕ з продовженням строку користування податковим кредитом за «старою» податковою накладною у тих платник╕в ПДВ, як╕ використовують касовий метод! Як ╕
зараз, у наступному роц╕, ╖м на це надаватиметься лише 60 дн╕в з дати списання кошт╕в з рахунку.
╢диний податок
Про скасування спрощено╖ системи оподаткування в законопроект╕ №5368 не йдеться. Тобто ус╕ чотири групи та критер╕╖ перебування в них залишатимуться в 2017 роц╕ без зм╕н.
А це означа╓, якщо дох╕д за 2016 р╕к платники ╓диного податку ╤
– ╤╤╤ груп отримали б╕льше н╕ж встановлено для в╕дпов╕дних груп, до яких вони в╕дносяться, то з 01.01.2017 року на них чека╓ перех╕д на загальну систему.
Але у раз╕ затвердження м╕н╕м╕ально╖ зарплати на р╕вн╕ 3200 грн, це дуже вплине на розм╕р ╓диного податку для платник╕в ╤ та ╤╤ групи ╓диного податку.
Як╕ ╕з зазначених зм╕н д╕йдуть до новор╕чно╖ редакц╕╖ ПКУ - ми з вами д╕зна╓мося п╕сля того, як законопроект отрима╓ статус Закону ╕ буде оприлюднений. Тод╕ буде усе - ╕ рад╕сть, ╕ розчарування, ╕ кроп╕тка робота щодо анал╕зу, вивчення ╕ застосування на практиц╕. А зараз ми, як ╕ ви, затамували подих ╕
чека╓мо!