* Документ дня: Закон вiд 28.12.2014 № 73-VIII Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тари...
Количество просмотров: 159 (за период c 00:00 по 18:00 27/02/15), всего просмотров: 997
Процедура податкового компром╕су (зг╕дно з пунктом 2.2 Методичних рекомендац╕й щодо особливостей уточнення податкових зобов’язань з податку на прибуток п╕дпри╓мств та податку на додану варт╕сть у раз╕ застосування податкового компром╕су, затверджених наказом ДФС Укра╖ни в╕д 17.01.2015 № 13) поширю╓ться на:
1. випадки добров╕льного декларування платником податк╕в занижених податкових зобов’язань з податку на додану варт╕сть (дал╕ – ПДВ) та податку на прибуток у в╕дпов╕дних податкових зв╕тних пер╕одах до 1 кв╕тня 2014 року (п. 1 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перех╕дн╕ положення» ПКУ);
2. випадки
добров╕льного декларування платником податк╕в занижених податкових зобов’язань у раз╕, коли у платника податк╕в незалежно в╕д процедури податкового компром╕су за р╕шенням контролюючого органу розпочата документальна перев╕рка або складено акт за насл╕дками тако╖ перев╕рки (п. 7 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перех╕дн╕ положення» ПКУ);
3. випадки, коли платник податк╕в отримав податкове пов╕домлення-р╕шення, за яким податков╕ зобов’язання з податку на прибуток п╕дпри╓мств та/або ПДВ не узгоджен╕ в╕дпов╕дно до норм ПКУ (п. 7 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перех╕дн╕ положення» ПКУ);
4. неузгоджен╕ суми податкових зобов’язань з податку на прибуток п╕дпри╓мств та/або ПДВ, визначен╕ у податкових пов╕домленнях-р╕шеннях, щодо яких трива╓ процедура адм╕н╕стративного оскарження (п. 7 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перех╕дн╕ положення» ПКУ);
5. неузгоджен╕ суми податкових зобов’язань з податку на прибуток п╕дпри╓мств та/або ПДВ, визначених у податкових пов╕домленнях-р╕шеннях, щодо яких трива╓ процедура судового оскарження (п. 7 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. XX «Перех╕дн╕ положення» ПКУ).
Сл╕д зазначити, що податковий компром╕с з урахуванням строк╕в давност╕ в╕дпов╕дно до ст. 102 ПКУ застосову╓ться до правов╕дносин, що виникли до 1 кв╕тня 2014
року, та поширю╓ться виключно на податков╕ зобов’язання з податку на прибуток п╕дпри╓мств та/або податку на додану варт╕сть незалежно в╕д того, проводилися перев╕рки контролюючих орган╕в чи н╕ за так╕ пер╕оди (п. 11 п╕дрозд. 9 прим. 2 розд. ХХ «Перех╕дн╕ положення» ПКУ).
Нагаду╓мо, що в╕дпов╕дно до п. 1 п╕дрозд. 9 прим. 2
розд. ХХ «Перех╕дн╕ положення» Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 02 грудня 2010 року № 2755-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – ПКУ) податковий компром╕с - це режим зв╕льнення в╕д юридично╖ в╕дпов╕дальност╕
платник╕в податк╕в та/або ╖х посадових (службових) ос╕б за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток п╕дпри╓мств та/або податку на додану варт╕сть за будь-як╕ податков╕ пер╕оди до 01.04.2014 з урахуванням строк╕в давност╕, встановлених ст. 102 ПКУ.
Податковий компром╕с розповсюджу╓ться виключно на факти
заниження податкових зобов’язань з податку на додану варт╕сть (у зв’язку ╕з завищенням податкового кредиту) та податку на прибуток (у зв’язку ╕з завищенням витрат, що враховуються при визначенн╕ об’╓кта оподаткування).
Объем повышения экспортных квот украинской с/х продукции в ЕС еще не определен, - МинАП
Объем повышения квот на экспорт в Европейский союз украинской сельскохозяйственной продукции еще не определен. Об этом сообщил министр аграрной политики и продовольствия Украины Алексей Павленко в ходе 4-го Всеукраинского аграрного форума, передает корреспондент РБК-Украина.
"Сейчас мы начали работу с Минэкономики по формированию предложений по увеличению квот уже на
следующий период. Этот вопрос уже подняли на уровне Еврокомиссии. У меня по этому вопросу уже были переговоры с министром сельского хозяйства Германии. Есть понимание, что это может быть также одним из косвенных видов помощи, потому что прямая помощь, это финансовая помощь", - сказал Павленко.
В то же время он отметил, что рабочая группа, которая анализирует вопрос того, насколько можно поднять квоты по различным группам товаров еще не завершила работу, поэтому насколько будут
увеличены квоты пока неизвестно.
"Есть понимание, что мы потеряли серьезный оборот с Россией, это почти 40% от общей потери за войну", - отметил министр.
Календарь вебинаров / тренингов / семинаров смотрите тут
Продолжительность тренинга 2 дня по 6 часов (с 9-00 до 15-00, в районе метро Палац Украина, г.Киев)
Для участия в тренинге, отправьте заявку, которую Вы найдете в конце этого сообщения.
По просьбам наших пользователей, мы проводим двух дневный курс выходного дня, по работе с программами MDOffice.
Почему так мало? Мы
разве все успеем? Фактическое время занятий, сокращено на 15-20%. После оплаты, за 5-7 дней до начала тренинга, вы получите письмо с ПРЕДВАРИТЕЛЬНЫМ ЗАДАНИЕМ. Это письмо, будет содержать видео и текстовые обучающие материалы, с которыми необходимо ознакомится, особенно, если вы новичок. Отработка этих материалов, позволит нам сосредоточиться на отработке возможностей программы, а не на знакомстве с базовыми функциями.
Для кого предназначен этот тренинг? Тренинг
предназначен, для брокеров / декларантов, которые непосредственно занимаются набором деклараций. Тренинг будет полезен не только тем, кто только начинает осваивать программы MDOffice, но и более опытным пользователям.
Как показывает наша практика, даже опытные декларанты, работающие с программами MDOffice не один год, повышают свою производительность в 2 и более раза!
С какими проблемами приходят на этот тренинг?
Этот курс, предназначен для получения
и усовершенствования знаний по работе с ПО MDOffice. Мы поможем, если у Вас возникают проблемы с:
• работой со справочниками (справочник участников, валют, таможен, классификатор стран). Внесение данных по резидентам / нерезидентам. Создание карточки аккредитации
• использование справочника стандартных документов
• использование пользовательская номенклатура пользователя. Создание, наполнение, особенности использования
• созданием электронного инвойса
• импорт данных из Excel файла: группировка товарных позиций, автоматическое заполнение данных по товарам, электронного
инвойса, формирование описательной части 31 графы (данный инструмент позволяет с лёгкостью вносить данных в ГТД в независимости от количества товарных позиций в инвойсе, автоматически заполнять данные о товарах, электронный инвойс и формировать описательную часть 31 графы)
Признаки того, что стоит идти на этот семинар/тренинг уже сейчас?
- Вы только начинаете осваивать программу, и хотите сделать это максимально быстро и эффективно
- Вы работаете «по шаблону» и хотите понять, как
действует программа, как настраивать её «под себя»
- Заполнение деклараций на большое количество товаров (товарных позиций), занимает много времени
- Вы хотите, научится использовать «Товарную номенклатуру пользователя», инструмент, который позволяет сохранять в базе данные по артикулу, его коду товара, описанию и автоматически вносить эту информацию при последующих поставках
- Вы хотите научиться создавать отчеты по базе ГТД
- Вы хотите научиться использовать дополнительные возможности программы, которые помогают экономить время при оформлении
Каково соотношение теории и практики?
10 % теория, 90% практики
Что лежит в основе тренинга?
Основа тренинга, практические занятия, на
которых происходит отработка возможностей программы
Цена и время. Как они окупаются для того, кто решает посетить?
Фраза «Время – деньги» в разрезе таможенного оформления оправдывает себя на все 100%. Например, если данные о 1000 товарных позиций, можно автоматически внести в декларацию за 10-15 минут, а Вы вносите их вручную в течение нескольких часов (или даже дней), то эффективность Вашей работы, после прохождения курсов повысится на 200 и более процентов.
Это позволит Вам использовать освободившееся время в других целях.
Насколько выгодно компании делать такую инвестицию, как отправлять своего сотрудника?
Сотрудник, который не знает бОльшую часть возможностей программы, использует её не эффективно. Если сотрудник, делает работу, в течении 3х часов, а может делать за 1 час, то стоит обучить его как можно делать работу быстрее и качественней.
Для участия в тренинге, отправьте
заявку по адресу: ang@mdoffice.com.ua или свяжитесь с нами по номеру (044) 236-96-39/49/31 Анжела
1. Название компании: 2. Адрес (юр/почт): 3. ЕГРПОУ: 4. Свидетельство
НДС/дата: 5. Индивидуальный налоговый номер: 6. Контактное лицо и тел.: 7. e-mail/факс для отправки счёта:
В случае, если оплата производится от частного лица, просто укажите Ваше ФИО, контактный мобильный номер и сделайте пометку "Оплата от частного лица".
ДФСУ: Щодо включення суми додаткового ╕мпортного збору до суми ф╕нансово╖ гарант╕╖ та доп збор до 2710
ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА СЛУЖБА УКРА╥НИ ДЕПАРТАМЕНТ АДМ╤Н╤СТРУВАННЯ МИТНИХ ПЛАТЕЖ╤В ТА МИТНО-ТАРИФНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
25.02.2015
N 380/7/99-99-25-01-01-18
Департамент розвитку ╤Т
В доповнення до службово╖ записки в╕д 25.02.2015 N 358/99-99-25-01-01-18 пов╕домля╓мо.
Щодо включення суми додаткового ╕мпортного збору до суми ф╕нансово╖ гарант╕╖.
Законами Укра╖ни "Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕ 1994 року" та "Про
внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу" запроваджено справляння додаткового ╕мпортного збору у митному режим╕ ╕мпорту.
В╕дпов╕дно до зазначених Закон╕в додатковий ╕мпортний зб╕р включено до перел╕ку особливих вид╕в мита, як╕ ╓ р╕зновидом мита. Отже, у розум╕нн╕ п╕дпункту 27 статт╕ 4 Митного кодексу Укра╖ни додатковий ╕мпортний зб╕р - це один ╕з митних платеж╕в.
Частиною
першою статт╕ 305 Кодексу встановлено, що у випадках, визначених цим Кодексом, виконання зобов'язань ос╕б, що випливають з митних процедур, забезпечуються шляхом надання органам доход╕в ╕ збор╕в забезпечення сплати митних платеж╕в у способи, передбачен╕ для в╕дпов╕дно╖ митно╖ процедури.
Зг╕дно з частиною першою статт╕ 308 Митного кодексу Укра╖ни розм╕р ф╕нансово╖ гарант╕╖ визнача╓ться органом
доход╕в ╕ збор╕в, виходячи з суми митних платеж╕в, що п╕дляга╓ сплат╕ при випуску товар╕в для в╕льного об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни.
Таким чином, у раз╕ надання митницям забезпечення сплати митних платеж╕в способом ф╕нансово╖ гарант╕╖ у встановлених Митним кодексом випадках, сума додаткового митного збору включа╓ться до суми ф╕нансово╖ гарант╕╖.
Щодо сплати додаткового ╕мпортного збору при тимчасовому ввезенн╕ товар╕в з умовним частковим зв╕льненням в╕д оподаткування митними
платежами.
Зг╕дно з частиною другою статт╕ 1 Закону Укра╖ни "Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕ 1994 року" додатковий ╕мпортний зб╕р справля╓ться з товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни у митному режим╕ ╕мпорту, незалежно в╕д кра╖ни походження цих товар╕в та укладених Укра╖ною угод (договор╕в) про в╕льну торг╕влю.
Отже, при сплат╕ 3 в╕дсотк╕в
в╕д суми митних платеж╕в сума додаткового ╕мпортного збору не врахову╓ться. При цьому, у раз╕ випуску товар╕в, пом╕щених у митний режим тимчасового ввезення з умовним частковим зв╕льненням в╕д оподаткування митними платежами, у в╕льний об╕г на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, додатковий ╕мпортний зб╕р справля╓ться за ставками, встановленими статтею 4 зазначеного Закону Укра╖ни.
Щодо наведення у граф╕ 47 митно╖ декларац╕╖ у митному режим╕ тимчасового ввезення з умовним повним зв╕льненням в╕д
оподаткування ╕нформац╕╖ про умовне нарахування додаткового ╕мпортного збору.
Оск╕льки додатковий ╕мпортний зб╕р не справля╓ться з товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни у митному режим╕ тимчасового ввезення, ╕нформац╕я про його нарахування у граф╕ 47 митно╖ декларац╕╖ не наводиться.
Направля╓мо також таблицю з перел╕ком нафтопродукт╕в, при митному оформленн╕ яких додатковий ╕мпортний зб╕р не справля╓ться (позначен╕ кольором).
Додаток: на 4 арк.
В.о. директора Департаменту
В.С. Мальнов
Кольором вид╕лен╕ т╕льки т╕ нафтопродукти, з яких ╕мпортний зб╕р не адм╕н╕стру╓ться
Необх╕дн╕сть, адм╕н╕стру- вання ╕мпортного збору
вв╕зне мито,%
2710
Нафта або нафтопродукти, одержан╕ з б╕тум╕нозних пор╕д (м╕нерал╕в), кр╕м сирих; продукти, в ╕ншому м╕сц╕ не зазначен╕, з вм╕стом 70 мас.% або б╕льше нафти чи нафтопродукт╕в, одержаних з б╕тум╕нозних пор╕д (м╕нерал╕в), причому ц╕ нафтопродукти ╓ основними складовими частинами продукт╕в; в╕дпрацьован╕ нафтопродукти:
- нафта та нафтопродукти, одержан╕ з б╕тум╕нозних пор╕д (м╕нерал╕в), кр╕м сирих; продукти, в ╕ншому м╕сц╕ не зазначен╕, з вм╕стом 70 мас.% або б╕льше нафти чи нафтопродукт╕в, одержаних з б╕тум╕нозних пор╕д (м╕нерал╕в), причому ц╕ нафтопродукти ╓ основними складовими частинами продукт╕в, за виключенням тих, що м╕стять б╕одизель та в╕дпрацьован╕ нафтопродукти:
2710 12
- - легк╕
дистиляти:
2710 12 11
- - - для специф╕чних процес╕в переробки:
2710 12 11 10
- - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
так
2710 12 11 20
- - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
так
2710 12 11 90
- - - - ╕нш╕
0
так
2710 12 15
- - - для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2710 12 11 00:
2710 12 15 10
- - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
4
так
2710 12 15
20
- - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
4
так
2710 12 15 90
- - - - ╕нш╕
4
так
- - - для ╕нших ц╕лей:
- - - - бензини спец╕альн╕:
бензини
2710 12 21 00
- - - - - уайт-сп╕рит
0
бензини
н╕
2710 12 25 00
- - - - - ╕нш╕
5
бензини
н╕
- - - -
╕нш╕:
бензини
- - - - - бензини моторн╕:
бензини
2710 12 31 00
- - - - - - бензини ав╕ац╕йн╕
10
бензини
н╕
- - - - - - ╕нш╕, ╕з вм╕стом свинцю:
бензини
- - - - - - - 0,013 г/л або менше:
бензини
2710 12 41
- - - - - - - - з
октановим числом менш як 95:
бензини
- - - - - - - - - з октановим числом 80 або менше:
бензини
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом не менш як 5 мас.% б╕оетанолу або етил-трет-бутилового еф╕ру
або ╖х сум╕ш╕:
бензини
2710 12 41 11
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
10
бензини
н╕
2710 12 41 12
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005
мас. %
10
бензини
н╕
2710 12 41 13
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
10
бензини
н╕
- - - - - - - - - - ╕нш╕:
бензини
2710 12 41 14
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
5
бензини
н╕
2710 12 41 15
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як0,005 мас. %
5
бензини
н╕
2710
12 41 19
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
5
бензини
н╕
- - - - - - - - - з октановим числом б╕льш як 80, але не б╕льш як 92:
бензини
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом не менш як 5
мас.% б╕оетанолу або етил-трет-бутилового еф╕ру або ╖х сум╕ш╕:
бензини
2710 12 41 31
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 32
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки
б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 33
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
- - - - - - - - - - ╕нш╕:
бензини
2710 12 41 34
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 35
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 39
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
- - - - - - - - - з октановим числом б╕льш як 92, але менш як 95:
бензини
- - - -
- - - - - - ╕з вм╕стом не менш як 5 мас.% б╕оетанолу або етил-трет-бутилового еф╕ру або ╖х сум╕ш╕:
бензини
2710 12 41 91
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 92
- -
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 93
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
- - - - - - - - - - ╕нш╕:
бензини
2710 12 41 94
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 95
- - - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 41 99
- - - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
2710 12 45
- - - - - - - - з октановим числом 95 або б╕льше, але менш як 98:
бензини
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом не менш як5 мас.% б╕оетанолу або етил-трет-бутилового еф╕ру або ╖х сум╕ш╕:
бензини
2710 12 45 01
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 45 02
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 45 09
- - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
- - - - -
- - - - ╕нш╕:
бензини
2710 12 45 12
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 45 13
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас.
%
0
бензини
н╕
2710 12 45 99
- - - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
2710 12 49
- - - - - - - - з октановим числом 98 або б╕льше:
бензини
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом не менш як 5 мас.% б╕оетанолу або етил-трет-бутилового еф╕ру або ╖х сум╕ш╕:
бензини
2710 12 49 01
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
10
бензини
н╕
2710 12 49 02
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
10
бензини
н╕
2710 12 49 09
- - - - - - - - - - ╕нш╕
10
бензини
н╕
- - - - - - - - - ╕нш╕:
бензини
2710 12 49 12
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
5
бензини
н╕
2710 12 49 13
- - - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але
не б╕льш як 0,005 мас. %
5
бензини
н╕
2710 12 49 99
- - - - - - - - - - ╕нш╕
5
бензини
н╕
- - - - - - - б╕льш як 0,013 г/л:
бензини
2710 12 51
- - - - - - - - з октановим числом менш як 98:
бензини
2710 12 51 10
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 51 20
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
бензини
н╕
2710 12 51 90
- - - - - - - - - ╕нш╕
0
бензини
н╕
2710 12 59
- - - - - - - - з октановим числом 98 або б╕льше:
бензини
2710 12 59 10
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
5
бензини
н╕
2710 12 59 20
- - - - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
5
бензини
н╕
2710 12 59 90
- - - - - -
- - - ╕нш╕
5
бензини
н╕
2710 12 70 00
- - - - - паливо для реактивних двигун╕в
10
так
2710 12 90 00
- - - - - ╕нш╕ легк╕ дистиляти
6
так
2710 19
- - ╕нш╕:
- -
- середн╕ дистиляти:
2710 19 11
- - - - для специф╕чних процес╕в переробки:
2710 19 11 10
- - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
5
так
2710 19 11 20
- - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як0,005 мас. %
5
так
2710 19 11 90
- - - - - ╕нш╕
5
так
2710 19 15
- - - - для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2710 19 11 00:
2710 19 15 10
- - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
5
так
2710 19 15 20
- - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
5
так
2710 19 15 90
- - - - - ╕нш╕
5
так
- - - - для ╕нших ц╕лей:
- - - - - гас:
2710 19 21 00
- - - - - - паливо для реактивних двигун╕в
2
так
2710 19 25 00
- - - - - - ╕нший
2
так
2710 19 29 00
- - - - - ╕нш╕
0
так
- - - важк╕ дистиляти:
- - - - газойл╕:
2710 19 31
- - - - - для специф╕чних процес╕в переробки:
2710 19 31 01
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
так
2710 19 31 10
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005
мас. %
0
так
2710 19 31 20
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,005 мас.%, але не б╕льш як 0,035 мас.%
0
так
2710 19 31 30
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,035 мас.%, але не б╕льш як 0,2 мас.%
0
так
2710 19 31 40
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,2 мас.%
0
так
2710 19 35
- - - - - для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у товарн╕й категор╕╖ 2710 19 31:
2710 19 35 01
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
так
2710 19 35 10
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,005
мас. %
0
так
2710 19 35 20
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,005 мас.%, але не б╕льш як 0,035 мас.%
0
так
2710 19 35 30
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як0,035 мас.%, але не б╕льш як 0,2 мас.%
0
так
2710 19 35 40
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,2 мас.%
0
так
- - - - - для ╕нших ц╕лей:
дизпаливо
2710 19 43 00
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас.%
0
дизпаливо
н╕
2710
19 46 00
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас.%, але не б╕льш як 0,002 мас.%
0
дизпаливо
н╕
2710 19 47
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,002 мас.%, але не б╕льш як 0,1 мас.%:
дизпаливо
2710 19 47
10
- - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,002 мас. %, але не б╕льш як 0,005 мас. %
0
дизпаливо
н╕
2710 19 47 90
- - - - - - - ╕нш╕
0
дизпаливо
н╕
2710 19 48 00
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як
0,1 мас.%
0
дизпаливо
н╕
- - - - паливо р╕дке (мазут):
мазут
2710 19 51 00
- - - - - для специф╕чних процес╕в переробки
0
мазут
н╕
2710 19 55 00
- - - - - для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2710 19 51 00
0
мазут
н╕
- - - - - для ╕нших ц╕лей:
мазут
2710 19 62
00
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,1 мас.%
0
мазут
н╕
2710 19 64 00
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,1 мас.%, але не б╕льш як 1 мас.%
0
мазут
н╕
2710 19 68
- - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки
б╕льш як 1 мас.%:
мазут
2710 19 68 10
- - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 1 мас.%, але не б╕льш як 2 мас.%
0
мазут
н╕
2710 19 68 20
- - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 2 мас.%, але не б╕льш як 2,8 мас.%
0
мазут
н╕
2710 19 68 90
- - - - - - - ╕з вм╕стом с╕рки б╕льш як 2,8 мас.%
0
мазут
н╕
- - - - мастильн╕ матер╕али; ╕нш╕ масла та дистиляти:
2710 19 71 00
- - - - - для
специф╕чних процес╕в переробки
0
так
2710 19 75 00
- - - - - для х╕м╕чних перетворень у процесах, кр╕м зазначених у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2710 19 71 00
0
так
- - - - - для ╕нших ц╕лей:
2710 19 81 00
- - - - - - масла моторн╕, компресорн╕, турб╕нн╕
0
так
2710 19 83 00
- - - - - - р╕дини для г╕дравл╕чних передач
0
так
2710 19 85 00
- - - - - - б╕л╕ масла, вазел╕нове масло
0
так
2710 19 87 00
- - - - - - масла трансм╕с╕йн╕ та редукторн╕
0
так
2710 19 91 00
- - - - - -
засоби для обробки метал╕в на верстатах, для виймання з форм, антикороз╕йн╕ масла
- нафта та нафтопродукти, одержан╕ з б╕тум╕нозних пор╕д
(м╕нерал╕в), кр╕м сирих, та продукти, в ╕ншому м╕сц╕ не зазначен╕, з вм╕стом 70 мас. % або б╕льше нафти чи нафтопродукт╕в, одержаних з б╕тум╕нозних пор╕д (м╕нерал╕в), причому ц╕ нафтопродукти ╓ основними складовими частинами продукт╕в, що м╕стять б╕одизель, кр╕м в╕дпрацьованих нафтопродукт╕в:
- - газойл╕:
2710 20
11 00
- - - з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,001 мас. %
0
т╕льки дизпаливо
так, кр╕м дизпалива
2710 20 15 00
- - - з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,001 мас. %, але не б╕льш як 0,002 мас. %
0
т╕льки дизпаливо
так, кр╕м дизпалива
2710 20 17
00
- - - з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,002 мас. %, але не б╕льш як 0,1 мас. %
0
т╕льки дизпаливо
так, кр╕м дизпалива
2710 20 19 00
- - - з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,1 мас. %
0
т╕льки дизпаливо
так, кр╕м дизпалива
- - палива р╕дк╕:
мазут
2710 20 31 00
- - - з вм╕стом с╕рки не б╕льш як 0,1 мас. %
0
мазут
н╕
2710 20 35 00
- - - з вм╕стом с╕рки б╕льш як 0,1 мас. %, але не б╕льш як 1 мас. %
0
мазут
н╕
2710 20 39 00
- - - з вм╕стом с╕рки б╕льш як 1 мас. %
0
мазут
н╕
2710 20 90 00
- - ╕нш╕ нафтопродукти
6
т╕льки бензини
так, кр╕м бензину
- в╕дпрацьован╕ нафтопродукти:
2710 91 00 00
- - так╕, що м╕стять пол╕хлордифен╕ли, пол╕хлортрифен╕ли або пол╕бромдифен╕ли
0
так
2710 99 00 00
- - ╕нш╕
***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Дополнительный импортный сбор и СТ-1
26-02-2015 08:44, Carte Регион:скрыт Дополнительный импортный сбор и СТ-1
Коллеги! Как быть в случае,если товар поступает из стран СНГ и есть сертификат СТ-1? Как в таком случае быть с дополнительным импортным сбором(
пошлиной)? СТ-1 освобождает от дополнительного импортного сбора?
Буковинськими митниками впродовж с╕чня поточного року запроваджено 128 справ з порушення митних правил
25.02.2015 - Головне управл╕ння ДФС у Черн╕вецьк╕й област╕
Про це пов╕домили фах╕вц╕ Черн╕вецько╖ митниц╕ ДФС. Загальна варт╕сть предмет╕в правопорушень склала 155,7 тис. грн.
У зон╕ д╕яльност╕ митниц╕ Буковини в с╕чн╕ основними предметами правопорушень стали тютюнов╕ та гор╕лчан╕ вироби – 63 випадки та контрабандн╕ психотропн╕ речовини ╕ наркотичн╕ засоби – 21 випадок.
За цей же пер╕од до правоохоронних орган╕в
Черн╕вецько╖ област╕ направлено 2 пов╕домлення про протиправн╕ д╕яння, що м╕стять ознаки злочину. Зокрема, пов╕домлено про факт перем╕щення через митний кордон холодно╖ збро╖ – ножа та незаконного перем╕щення, з приховуванням в╕д митного контролю, колекц╕╖ монет Рос╕йсько╖ ╤мпер╕╖ пер╕оду 1736-1925 рок╕в.
Держприкордонслужба нагаду╓ про зм╕ну правил в'╖зду громадян Рос╕╖ в Укра╖ну з 1 березня
Як вже пов╕домлялося, 30 с╕чня цього року Урядом прийнято постанову № 23, якою зупинено д╕ю окремих положень Угоди м╕ж Урядами Укра╖ни ╕ Рос╕╖ про безв╕зов╕ по╖здки громадян.
З 1 березня громадяни Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ будуть в’╖жджати в Укра╖ну по закордонним паспортам, а д╕ти в╕ком до 14 рок╕в повинн╕ бути вписан╕ в закордонний паспорт батьк╕в або сл╕дувати за сво╖м закордонним
паспортом.
При цьому т╕ громадяни Рос╕╖, як╕ до 1 березня в’╖хали в Укра╖ну за внутр╕шн╕ми паспортами, а д╕ти – за св╕доцтвом про народження, зможуть перебувати в Укра╖н╕ до 90 д╕б та безперешкодно повернутися в Рос╕ю.
Громадянам Рос╕╖, як╕ з 1 березня п╕д час в’╖зду в Укра╖ну, пред’являтимуть внутр╕шн╕ паспорти або св╕доцтва про народження буде в╕дмовлено у в’╖зд╕ в
Укра╖ну.
Держприкордонслужба ще раз зверта╓ться до громадян Укра╖ни, як╕ мають родич╕в чи знайомих в РФ, щоб вони про╕нформували ╖х про зазначен╕ зм╕ни ╕ врахували цю ╕нформац╕ю при плануванн╕ в╕зит╕в до Укра╖ни.
Министр финансов о девальвации, импортном сборе и депозитах
25 февраля состоялся совместный брифинг Министра финансов Наталии Яресько и председателя НБУ Валерии Гонтаревой по итогам встречи с Президентом, Премьер-министром, Председателем Парламента. Как сообщила Наталья Яресько, во время этого совещания был выработан комплекс мер по стабилизации ситуации на валютном рынке.
«Цель наших усилий - наведение порядка в этой сфере и восстановление уверенности. То, что сейчас происходит на валютном рынке, - это последствия
спекуляций и эмоций. Нет оснований для такого беспокойства», - отметила Министр финансов. Она также подчеркнула, что в стране есть валюта, а то, что сейчас происходит, - это ничем не обоснованная «игра» против украинской гривни.
Наталия Яресько также рассказала, что для урегулирования ситуации вводятся временные меры, направленные на стабилизацию платежного баланса. Прежде всего, это касается введения специального импортного сбора в размере 10 % и 5 %.
«Этот
шаг поможет нам уменьшить давление на курс гривни со стороны платежного баланса, и тем самым улучшить ситуацию на валютном рынке», - подчеркнула Министр финансов.
Она также успокоила, что увеличение цен на лекарства или на бензин не произойдет, поскольку сбор не будет распространяться на критический импорт, к которому относятся эти товары. Также он не будет распространяться на медицинские приборы, энергоресурсы (в частности, газ) и другие сверхважные для украинской экономики и
населения товары.
Во время брифинга Наталья Яресько в очередной раз подчеркнула, что Правительство не планирует проводить национализацию депозитов населения. Она также отметила, что Правительство и НБУ будут сотрудничать в направлении уменьшения спекуляций и махинаций на рынке, что по словам Министра, усиливает эмоциональную составляющую в работе валютного рынка и психологическое давление на украинскую гривню.
«В частности, мы будем проводить строгий
контроль над возвратом валютной выручки отечественными экспортерами», - сказала она.
“Укроборонпром” просит Раду временно отменить налоги для импортных комплектующих
“Укроборонпром” предлагает Верховной раде отменить налоговые сборы на комплектующие для военной техники. Об этом сообщает пресс-служба концерна, пишет Апостроф.
“К сожалению, на сегодняшний день Украина не имеет всех необходимых компонентов для обеспечения полного цикла
производства продукции оборонного назначения. Поэтому предприятия “Укроборонпрома” вынуждены покупать отдельные комплектующие и другие детали за рубежом. Необходимость уплаты налога на добавленную стоимость за ввоз таких товаров на территорию нашей страны приводит к увеличению их цены, а следовательно — увеличению стоимости за единицу продукции, закупаемой по контрактам государственного оборонного заказа”,— заявил заместитель генерального директора концерна Сергей
Пинькас.
В “Укроборонпроме” отмечают, что в 2014 году компания импортировала комплектующих на 1 млрд грн, что привело к значительным убыткам концерна из-за действующего налогового законодательства.
“Чтобы упростить ввоз на таможенную территорию Украины комплектующих и снизить их стоимость, на рассмотрение Верховной рады поданы соответствующие законопроекты. Ими предлагается освободить от ввозной пошлины и налога на
добавленную стоимость те детали, которые необходимы для изготовления военной техники”,— отметил Сергей Пинькас.
Господин Пинькас отмечает, что речь идет о тех импортных комплектующих, которые не производятся в Украине, и наладить их производство в ближайшее время невозможно.
Также уточняется, что инициатива по отмене налогов предусматривается как временная мера и будет действовать только на время особого положения в
Украине.
Товар не облагается импортным сбором: отражаем в декларации
Налоговики предоставили ряд разъяснений относительно того, как в таможенной декларации отражать дополнительный импортный сбор.
Так, в графе 44 на товары, которые не облагаются дополнительным импортным сбором, должны приводиться сведения по одной из следующих схем:
1) для нефти, газа природного, необлученных топливных элементов, электроэнергии, угля, бензина, мазута и дизтоплива, медизделий для проведения гемодиализа и лечения онкологических
больных по перечню Кабмина, а также некоторых товаров, которые согласно Таможенному кодексу освобождены от уплаты таможенных платежей:
• код документа - код резервной позиции «8036»;
• сведения о документе - соответствующий приведенный в приложении 1 к письму условный цифровой код, который соответствует декларируемому товару;
• дата документа не указывается;
2) для товаров, указанных в абз. 10 ст. 5 Закона № 73-VIII, и товаров, которые перемещаются согласно другим международным договорам, предусматривающим освобождение от обложения налогами и сборами, согласие на обязательность которых предоставлено Верховной Радой:
• код документа - код резервной позиции «8036»;
• сведения о документе - соответствующий приведенный в
приложении 1 к письму условный цифровой код, который соответствует декларируемому товару, через запятую - номер Закона о ратификации международного (межправительственного) соглашения;
• дата документа - дата Закона о ратификации международного (межправительственного) соглашения.
Если товар не облагается дополнительным импортным сбором, информация о его начислении в графе 47 таможенной декларации по коду видов поступлений «022» или «122» не
приводится.
Также налоговики предоставили таблицу кодов освобождений от уплаты дополнительного импортного сбора, подготовленную с учетом существующих кодов льгот по уплате ввозной таможенной пошлины, которая может быть использована при проверке правильности заполнения таможенных деклараций на товары, перечисленные в абз. 8 ст. 5 Закона №
73-VIII.
Как оформить ввоз товаров, освобожденных от дополнительного импортного сбора
ГФСУ предоставила перечень кодов льгот на импортные товары, которые не подлежат обложению дополнительным импортным сбором, введенным 25.02.15 г.
При их ввозе в Украину в графе 44 импортных таможенных деклараций должны приводиться сведения по одной из следующих схем:
1 схема
Для нефти; газа природного; необлученных топливных элементов (твэлы);
электроэнергии; угля; бензина; мазута и дизтоплива; товаров, указанных в Таможенном кодексе Украины (а именно в его п. п. 2—7, 9, 10, 12, 13, 15, 18—20 ч. ╤ ст. 282, ч. ╤ и ╤V ст. 287, пп. 11 п. 4, п. 41 р. XX╤ "Заключительные и переходные положения)". А также медизделий для гемодиализа и лечения онкологических больных (по перечню, установленному КМУ):
— код документа — код резервной позиции "8036";
— сведения о документе
— определенный условный цифровой код (приведенный в приложении 1 к письму), соответствующий декларируемому товару;
— дата документа — не указывается.
2 схема
Для товаров, которые безвозмездно предоставляются Украине правительствами других государств или международными организациями в рамках международных (межправительственных) соглашений и товаров, перемещаемых согласно другим
международным договорам, которые предусматривают освобождение от обложения налогами и сборами, согласие на обязательность которых предоставлено ВР Украины:
— код документа — код резервной позиции "8036";
— сведения о документе — определенный условный цифровой код (приведенный в приложении 1 к письму), соответствующий декларируемому товару, через запятую
— номер Закона Украины о
ратификации международного (межправительственного) соглашения;
— дата документа — дата Закона Украины о ратификации международного (межправительственного) соглашения.
На все выше перечисленные группы товаров информация о начислении дополнительного импортного сбора в графе 47 таможенной декларации по коду видов поступлений "022" или "122" НЕ приводится.
Кроме того, представители
ГФСУ также указали, что при таможенном оформлении товаров, которые не производятся в Украине и ввозятся на ее территорию в рамках реализации проектов (программ) за счет международной техпомощи, предоставляемой на основании инициативы стран Большой восьмерки "Глобальное партнерство против распространения оружия и материалов массового уничтожения", и освобождены от уплаты ввозной пошлины и НДС, пока что будет применяться код освобождения — «167»
Цены на лекарства можно снизить в Украине введением параллельного импорта — эксперт
Цены на лекарства можно снизить в Украине введением параллельного импорта — эксперт Введение механизма параллельного импорта означает разрешение ввозить в страну лекарственные средства не только официальным поставщикам препаратов, но и любому независимому дистрибутору. Снижения цен на лекарственные средства (ЛС) в Украине можно достичь путем введения механизма параллельного импорта. Об этом сообщил БИЗНЕСу директора Агентства медицинского маркетинга Юрий
Чертков.
По мнению господина Черткова, введение такого механизма означает разрешение ввозить в страну лекарственные средства не только официальным поставщикам препаратов, но и любому независимому дистрибутору.
Это правило должно быть распространено на ЛС, уже прошедшее регистрацию в Украине. В этом случае независимый дистрибутор может ЛС от официального производителя ввозить из стран ЕС, из США, Канады, Японии, Австралии. «Например, некая международная
фармацевтическая компания зарегистрировала свой препарат и наладила его поставки самостоятельно или через официального дистрибутора. В то же время другой дистрибутор нашел в другой стране этот же препарат по более низкой цене. Чтобы ввозить такой препарат, дистрибутору достаточно подать заявку на параллельную регистрацию, которая проводится в течение 24 часов», — рассказал господин Чертков.
По данным эксперта, такой метод применяется во многих странах, в том числе в ЕС. К примеру,
благодаря внедрению параллельного импорта удалось снизить цены на медикаменты в Грузии.
Однако господин Чертков заметил, что такую инициативу отечественные операторы могут и не поддержать, поскольку это может вынудить их снизить цены на свою продукцию. Кроме того, по мнению господина Черткова, позволит удешевить ЛС предоставление льготных условий аренды или приобретения земли для локализации производства иностранными компаниями. Это не только улучшит инвестиционный климат в стране,
но и будет способствовать снижению регуляторного давления на рынок, упрощению системы налогообложения.