Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.02.2015 по 18.02.2015


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 18/02/2015
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.02.2015 по 18.02.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Антидемп╕нгове мито (╤мпорт)
№ б/н от 17.02.2015 МКМТ
"Пов╕домлення про порушення та проведення перегляду антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну плит деревоволокнистих походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ у зв’язку ╕з зак╕нченням строку ╖х застосування"
2. Спец╕альне мито (╤мпорт)
№ б/н от 28.03.2014 МКМТ
"Про л╕берал╕зац╕ю спец╕альних заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну легкових автомоб╕л╕в незалежно в╕д кра╖ни походження та експорту"
Нетарифное регулирование
3. В╕дбиток штампа Держкарантину рослин (карантинний дозв╕л)
№ 42 от 28.01.2015 КМУ
"Деяк╕ питання дерегуляц╕╖ господарсько╖ д╕яльност╕"
4. В╕дбиток штампа Держкарантину рослин (ф╕тосан╕тарний сертиф╕кат)
№ 42 от 28.01.2015 КМУ
"Деяк╕ питання дерегуляц╕╖ господарсько╖ д╕яльност╕"
5. В╕дбиток штампу держкарантину рослин (ф╕тосертиф╕кат на реекспорт)
№ 42 от 28.01.2015 КМУ
"Деяк╕ питання дерегуляц╕╖ господарсько╖ д╕яльност╕"
Классификаторы
нет изменений
Информация
6. Санкции
Приказ № 63 от 29.01.2015
О введении санкций с 29.01.2015
Приказ № 64 от 29.01.2015
О введении санкций с 29.01.2015
Приказ № 46 от 23.01.2015
О введении санкций с 04.03.2015
Приказ № 47 от 23.01.2015
О введении санкций с 04.03.2015
Приказ № 13 от 15.01.2015
О введении санкций с 24.02.2015
Приказ № 14 от 15.01.2015
О введении санкций с 24.02.2015
Приказ № 16 от 15.01.2015
О введении санкций с 24.02.2015
Приказ № 19 от 15.01.2015
О введении санкций с 15.01.2015
Приказ № 20 от 15.01.2015
О введении санкций с 15.01.2015
Приказ № 95 от 09.02.2015
Об отмене санкций с 09.02.2015
Приказ № 96 от 09.02.2015
Об отмене санкций с 09.02.2015
Приказ № 97 от 09.02.2015
Об отмене санкций с 09.02.2015
Приказ № 98 от 09.02.2015
Об отмене санкций с 09.02.2015
Приказ № 99 от 09.02.2015
Об отмене санкций с 09.02.2015
Приказ № 78 от 03.02.2015
Об отмене санкций с 03.02.2015
Приказ № 79 от 03.02.2015
Об отмене санкций с 03.02.2015
Приказ № 80 от 03.02.2015
Об отмене санкций с 03.02.2015
Приказ № 87 от 03.02.2015
Об отмене санкций с 03.02.2015
Приказ № 67 от 30.01.2015
Об отмене санкций с 30.01.2015
Приказ № 63 от 29.01.2015
Об отмене санкций с 29.01.2015
Приказ № 64 от 29.01.2015
Об отмене санкций с 29.01.2015
Приказ № 65 от 29.01.2015
Об отмене санкций с 29.01.2015
Приказ № 52 от 28.01.2015
Об отмене санкций с 28.01.2015
Приказ № 53 от 28.01.2015
Об отмене санкций с 28.01.2015
Приказ № 54 от 28.01.2015
Об отмене санкций с 28.01.2015
Приказ № 55 от 28.01.2015
Об отмене санкций с 28.01.2015
Приказ № 50 от 26.01.2015
Об отмене санкций с 26.01.2015
Приказ № 51 от 26.01.2015
Об отмене санкций с 26.01.2015
Приказ № 44 от 23.01.2015
Об отмене санкций с 23.01.2015
Приказ № 45 от 23.01.2015
Об отмене санкций с 23.01.2015
Приказ № 48 от 23.01.2015
Об отмене санкций с 23.01.2015
Приказ № 41 от 22.01.2015
Об отмене санкций с 22.01.2015
Приказ № 42 от 22.01.2015
Об отмене санкций с 22.01.2015
Приказ № 43 от 22.01.2015
Об отмене санкций с 22.01.2015
Приказ № 29 от 19.01.2015
Об отмене санкций с 19.01.2015
Приказ № 30 от 19.01.2015
Об отмене санкций с 19.01.2015
Приказ № 31 от 19.01.2015
Об отмене санкций с 19.01.2015
Приказ № 28 от 17.01.2015
Об отмене санкций с 17.01.2015
Приказ № 10 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 11 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 12 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 15 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 19 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 20 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 27 от 15.01.2015
Об отмене санкций с 15.01.2015
Приказ № 80 от 03.02.2014
Об отмене санкций с 03.02.2015
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ12
Документ експортного контролю1
Документ МЗЕЗ23
Закони Укра╖ни11
Кодекс2
Листи ДМСУ6
М╕журядова угода1
Постанова Верховно╖ Ради1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни12
Таможенное законодательство России1
ВСЕГО:70


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 436 Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, на як╕ встановлено обмеження щодо перем╕щення через митний кордон Укр...

Количество просмотров: 1010 (за период c 00:00 по 18:04 18/02/15), всего просмотров: 1155
Постанова вiд 21.05.2012 № 436КМУ
Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, на як╕ встановлено обмеження щодо перем╕щення через митний кордон Укра╖ни
Вступил в силу с 01.06.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Европейская комиссия призывает Вашингтон признать стандарты ЕС

      Европейская комиссия призывает Вашингтон признать стандарты ЕС в рамках соглашения о свободной торговле как эквивалент инспекциям США. Кроме того, Комиссия настаивает на учреждении быстрых и прозрачных правил, когда дело касается утверждения европейской сельскохозяйственной продукции для импорта в США.

      Проблема состоит в чрезмерной строгости импортного контроля США, среди прочего для фруктов и овощей, который обосновываются возможным ввозом вредителей, тем самым наносится ущерб европейским производителям.

      Кроме того, настоящее время американские власти не всегда признают, что все государства-члены ЕС придерживаются одних и тех же правил. Поэтому ЕС просит Соединенные Штаты рассматривать Европу как единый регион. Комиссия считает, что обеим сторонам следует применять принцип регионализации в случае эпидемий заболеваний животных. Когда вспышка может быть ограничена, нет никаких оснований, чтобы блокировать экспорт со всей территории торгового партнера, заявила комиссия.

      В то же время, подчеркивается, что правила ЕС о генетически модифицированных организмах не должны быть затронуты. Дело в том, что в данном случае невозможно унифицировать системы, потому что были приняты различные демократические решения, которые для граждан ЕС являются правильными.


http://www.csm.kiev.ua/

Вице-премьер требует отмены химконтроля изолированных балластных вод в морпортах

   Мининфраструктуры совместно с Минприроды до 19 февраля обязаны урегулировать проблемные вопросы, связанные со сбросом изолированного балласта в портах Украины и осуществления экологического контроля в строгом соответствии с международным законодательством

   Вице-премьер министр Украины Валерий Вощевский в ответ на письмо Федерации работодателей транспорта Украины инициировал поручение, согласно которого Мининфраструктуры совместно с Минприроды до 19 февраля обязаны урегулировать проблемные вопросы, связанные со сбросом изолированного балласта в портах Украины и осуществления экологического контроля в строгом соответствии с международным законодательством, ратифицированным Украиной.

   "Надеюсь, 19 февраля мы уже узнаем, что на рассмотрение Кабинета министров будет внесен проект решения, согласно которому украинские нормы адаптируются к международным, а незаконное обогащение представителей различных инспекций будет остановлено" — сообщил помощник вице-премьер министра по вопросам инфраструктуры Ярослав Демченков. Валерий Вощевский также требует провести проверку информации о действиях работников Госинспекции, которые злоупотребляли проверками судов.

   Заместитель министра инфраструктуры Владимир Омелян 16 февраля сообщал, что его ведомство завершает анализ проекта решения с экспертами и на следующей неделе отправит его на согласование в другие министерства. "Это изменения в правила охраны внутренних вод, в частности, разрешение на сброс изолированного балласта в соответствии с требованиями Международной морской организации (IMO)", — сказал замминистра в комментарии Центру транспортных стратегий.

   Ранее эксперты Федерации работодателей транспорта Украины отмечали, что в Украине в 9 из 13 портов Украины инспекторы продолжают требовать судовую экологическую декларацию, в 8 портах отбираются пробы изолированного балласта для химического анализа независимо от обнаружения факта загрязнения — это противоречит международным конвенциям. Федерация отмечает, что, по оценкам участников рынка, за год экологические инспекторы неправомерно "зарабатывают" на такой деятельности минимум 25 млн долларов. "Стоимость "экологической заботы" оценивается в 0,5-1,0 у.о. за тонну воды изолированного балласта", — говорится в сообщении ФРТУ.

   В январе в Ильичевском порту из-за незаконных действий инспекторов Госэкоинспекции проблемы возникли у судна Heilan Star, а также судна "Алина". Причиной конфликта стал отказ от соучастия в неправомерных действиях украинских экологов предоставить пробы изолированного балласта для химанализа.

   31 января в порту Южный экологический инспектор пытался отобрать пробу воды изолированного балласта для химического анализа у турецкого судна Ulusoy 8. Экипаж не дал разрешение на проведения операции.

газета "Дело"

ДФСУ: Дата виникнення податкових зобов’язань щодо п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖)

   Датою виникнення податкових зобов’язань щодо:

   - п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖), вироблених на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, ╓ дата ╖х реал╕зац╕╖ особою, яка ╖х виробля╓, незалежно в╕д ц╕лей ╕ напрям╕в подальшого використання таких товар╕в (продукц╕╖), кр╕м випадк╕в, зазначених у ст. 225 та ст. 229 Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ –ПКУ) (п. 216.1 ст. 216 ПКУ);

   - з╕псованого, знищеного, втраченого п╕дакцизного товару (продукц╕╖) ╓ дата складання в╕дпов╕дного акта. При цьому втраченим ╓ товар (продукц╕я), м╕сцезнаходження якого платник податку не може встановити (п. 216.2 ст. 216 ПКУ);

   - ввезених п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖) на митну територ╕ю Укра╖ни ╓ дата подання контролюючому органу митно╖ декларац╕╖ для митного оформлення або дата нарахування такого податкового зобов’язання контролюючим органом у визначених законодавством випадках (п. 216.4 ст. 216 ПКУ);

   - переданих п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖), вироблених з давальницько╖ сировини, – дата ╖х в╕двантаження виробником замовнику або за його дорученням ╕нш╕й особ╕ (п. 216.5 ст. 216 ПКУ);

   - використаних п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖) для власних виробничих потреб – дата ╖х передач╕ для такого використання, кр╕м використання для виробництва п╕дакцизних товар╕в (продукц╕╖) (п. 216.6 ст. 216 ПКУ);

   - реал╕зац╕╖ суб’╓ктами господарювання роздр╕бно╖ торг╕вл╕ п╕дакцизних товар╕в ╓ дата зд╕йснення розрахунково╖ операц╕╖ в╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни «Про застосування ре╓стратор╕в розрахункових операц╕й в сфер╕ торг╕вл╕, громадського харчування та послуг», а у раз╕ реал╕зац╕╖ товар╕в ф╕зичними особами - п╕дпри╓мцями, як╕ сплачують ╓диний податок, - ╓ дата надходження оплати за проданий товар. (п. 216.9 ст. 216 ПКУ);

   - постачання електроенерг╕╖ ╓ дата п╕дписання акту прийому-передач╕ електроенерг╕╖ (п. 216.10 ст. 216 ПКУ);

   - переобладнаного вантажного транспортного засобу, який в╕дпов╕да╓ товарн╕й позиц╕╖ 8704 зг╕дно з УКТ ЗЕД, у легковий автомоб╕ль, який в╕дпов╕да╓ товарн╕й позиц╕╖ 8703 зг╕дно з УКТ ЗЕД, ╓ дата видач╕ документа про в╕дпов╕дн╕сть переобладнаного автомоб╕ля вимогам безпеки дорожнього руху. У цьому випадку акцизний податок сплачу╓ться власником такого транспортного засобу не п╕зн╕ше дати подання документ╕в до органу внутр╕шн╕х справ Укра╖ни для ре╓страц╕╖ або перере╓страц╕╖ такого транспортного засобу. (п. 216.11 ст. 216 ПКУ).

   Нагаду╓мо, дату виникнення податкових зобов’язань з акцизного податку визначено ст. 216 Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 02 грудня 2010 року № 2755-VI ╕з зм╕нами та доповненнями.


Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

╤ГОР Б╤ЛОУС ОХАРАКТЕРИЗУВАВ ЗМ╤НИ У РОБОТ╤ ДФС У 2014 РОЦ╤ ТА ВИЗНАЧИВ СТРАТЕГ╤ЧН╤ НАПРЯМИ Д╤ЯЛЬНОСТ╤ СЛУЖБИ НА ПОТОЧНИЙ Р╤К

      «Сьогодн╕ Державна ф╕скальна служба проходить складний ╕ надважливий етап, який потребу╓ повно╖ самов╕ддач╕ в╕д кожного прац╕вника. Особистий внесок кожного з нас буде оц╕нюватися як показник профес╕йност╕, як вклад в ефективну командну роботу, як прояв в╕дпов╕дальност╕ перед сусп╕льством, перед державою», – заявив Голова ДФС Укра╖ни ╤гор Б╕лоус сьогодн╕, 17 лютого, п╕д час першого зас╕дання Колег╕╖ ДФС Укра╖ни.

      За його словами, 2014 р╕к став в╕дправною точкою в процес╕ розум╕ння сусп╕льного запиту. Нараз╕ радикально зм╕нилася шкала сусп╕льних ц╕нностей, зм╕нилися настро╖ людей. В╕дпов╕дно до цих трансформац╕й, зм╕нила сво╖ пр╕оритети ╕ ф╕скальна служба, впевнений кер╕вник в╕домства. ╥й вдалося зламати внутр╕шн╕ негативн╕ тенденц╕╖, розпочати д╕алог ╕з громадськими ╕нститутами та б╕знесом.

      Одним ╕з головних завдань минулого року, враховуючи складн╕ пол╕тичн╕ та економ╕чн╕ умови, була стаб╕л╕зац╕я надходжень до бюджету.

      «Уряд та ДФС зд╕йснили ряд заход╕в, зокрема, ╕н╕ц╕ювали низку законодавчих акт╕в. Було пол╕пшено адм╕н╕стрування податк╕в та розпочато активну боротьбу з т╕ньовою економ╕кою, з╕ схемами ухиленням в╕д оподаткування. Це дозволило не т╕льки втримати надходження до бюджету на р╕вн╕ минулого року, а й забезпечити ╖х прир╕ст», – п╕дкреслив ╤гор Б╕лоус.

      У 2014 роц╕ зм╕нено й ╕деолог╕ю податкового та митного аудиту, яка спрямована на зменшення втручання орган╕в ДФС у д╕яльн╕сть платник╕в податк╕в. Зокрема, завдяки вдосконаленню процедури планування й в╕дбору до перев╕рки винятково ризикових платник╕в податк╕в зменшено к╕льк╕сть проведених перев╕рок (на 14,3 в╕дс. – позапланових, на 9,6 в╕дс. – зустр╕чних зв╕рок тощо). При цьому ефективн╕сть перев╕рок зросла на 25 в╕дс.

      «Разом з тим, цей напрям роботи потребу╓ як╕сних зм╕н на м╕сцях, посилення кадрового потенц╕алу п╕дрозд╕л╕в аудиту», – наголосив ╤гор Б╕лоус.

      Служба також зд╕йснила важлив╕ заходи з╕ зменшення ризикового податкового кредиту. Фах╕вц╕ ДФС розробили й реал╕зували Концепц╕ю комплексно╖ ╕дентиф╕кац╕╖ та л╕кв╕дац╕╖ схемного податкового кредиту, що дозволило у 2014 роц╕ удв╕ч╕ зменшити обсяги ф╕ктивного кредиту, сформованого суб’╓ктами господарювання – «податковими ямами».

      ╤гор Б╕лоус також визначив стратег╕чн╕ напрями д╕яльност╕ ДФС на 2015 р╕к. Це – орган╕зац╕я ефективного податкового та митного контролю в╕дпов╕дно до ухвалених законодавчих зм╕н, а також забезпечення д╕╓во╖ комплексно╖ системи протид╕╖ корупц╕╖.

      З ц╕╓ю метою буде розроблено новий механ╕зм боротьби з корупц╕йними проявами за ╕н╕ц╕ативою як Головного управл╕ння власно╖ безпеки, так ╕ ╕нших правоохоронних орган╕в. Окр╕м того, буде встановлено персональну в╕дпов╕дальност╕ кер╕вник╕в структурних п╕дрозд╕л╕в (у т.ч. територ╕альних) за негативну повед╕нку п╕длеглих.


Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

Ф╕скальна служба 20 лютого представить М╕нф╕ну концепц╕ю податково╖ реформи

   Державна ф╕скальна служба 20 лютого презенту╓ М╕н╕стерству ф╕нанс╕в Укра╖ни концепц╕ю реформування податково╖ системи.

   Як переда╓ кореспондент УН╤АН, про це пов╕домила м╕н╕стр ф╕нанс╕в Натал╕я Яресько у в╕второк, 17 лютого, на ╕нвестиц╕йному форум╕ в Ки╓в╕.

   "ДФС у п'ятницю проведе презентац╕ю (з реформування податково╖ системи - УН╤АН). У ц╕лому, ми говоримо про те, щоб зробити систему, яка б╕льш ефективна, яка працювала б на обслуговування платник╕в податк╕в, а не як орган примушення. Необх╕дна орган╕зац╕я (ДФС - УН╤АН), яка мала б дати ефективн╕сть ╖╖ роботи ╕ з великими платниками, ╕ з невеликими. Я думаю, що ви побачите зм╕ни досить конкретн╕ ╕ досить швидко", - сказала Яресько.

   Також м╕н╕стр зазначила, що не ╓ прихильником ╓дино╖ ╕ кардинально╖ податково╖ реформи.

   «Я не люблю ╕дею ╓дино╖ податково╖ реформи. Я не думаю, що вона може бути ефективною «одним махом». Це неможливо», - сказала вона.

   Також Яресько зазначила, що м╕н╕стерство готове до дискус╕╖ з б╕знесом про перегляд оподаткування ╕ орендних ставок за користування надрами у видобувн╕й промисловост╕.

   «Необх╕дно знайти компром╕с м╕ж нашими ф╕скальними потребами ╕ нашими потребами щодо стимулювання ╕нвестиц╕й у цих галузях. Ми готов╕ до цього», - сказала м╕н╕стр.

   Як пов╕домляв УН╤АН, 31 грудня 2014 року президент Укра╖ни п╕дписав закон про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни про удосконалення податкового контролю за трансфертним ц╕ноутворенням (№1264-1). Верховна Рада ухвалила цей закон 28 грудня. В╕н передбача╓ контроль за трансфертним ц╕ноутворенням великих платник╕в податк╕в не лише за товаропотоками, але й за ф╕нансовими операц╕ями, а також забезпечення контролю у випадках, коли м╕ж компан╕╓ю ╕ к╕нцевим вигодонабувачем ╕сну╓ ланцюжок контрагент╕в.

УНИАН

Харк╕вська митниця спрямувала до бюджету понад п╕вм╕льярда гривень

   Як пов╕домили в Харк╕вськ╕й митниц╕ ДФС, у с╕чн╕ поточного року до бюджету над╕йшло 500,9 млн. грн., що б╕льше показника минулого року на 101,7%, або на 252,6 млн. грн.

   Фах╕вц╕ митниц╕ зазначають, що в ход╕ проведення митних формальностей додатково залучено до бюджету 8,9 млн. грн., з них за рахунок контролю митно╖ вартост╕ товар╕в – 7,5 млн. грн., класиф╕кац╕йно╖ роботи – 0,9 млн. грн., контролю за визначенням кра╖ни походження – 0,5 млн. грн.

   «Сьогодн╕ робота сп╕вроб╕тник╕в Харк╕всько╖ митниц╕ направлена передус╕м на створення комфортних умов для суб’╓кт╕в господарювання, зниження ризику адм╕н╕стративного тиску та корупц╕╖, забезпечення спрощення та прискорення митних формальностей», - зазнача╓ начальник Харк╕всько╖ митниц╕ ДФС Валер╕й Остапчук.

   Це, насамперед, передбача╓ спрощення митних процедур, впровадження гнучкого граф╕ка роботи митних пост╕в, впровадження сучасних ╕нформац╕йних технолог╕й ╕з застосуванням ╕нформац╕йних терм╕нал╕в, електронного декларування тощо.

Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

В Таможенном союзе продлили расследование по украинским пруткам

      Департамента защиты внутреннего рынка Евразийской экономической комиссии уведомил о продлении антидемпингового расследования в отношении прутков, происходящих из Украины и ввозимых на единую таможенную территорию Таможенного союза, пишет Металлоснабжение и сбыт.

      Расследование продлится ещё три месяца — до 19 мая 2015 года включительно.

      Напомним, об аналогичных мерах было объявлено в ноябре 2014 года. Тогда новым сроком завершения расследования, начавшегося 20 ноября 2013 года, назвали 19 февраля 2015 года.

      Объект расследования — прутки горячекатаные, имеющие одинаковое сплошное поперечное сечение по всей длине в форме кругов, из углеродистой и легированной стали, в бухтах или разрезанные по заданной длине, которые могут иметь выемки, выступы, борозды или другие деформации, полученные в процессе прокатки, с дальнейшей обработкой и без неё, за исключением прутков из автоматной, быстрорежущей, инструментальной, шарикоподшипниковой и коррозионностойкой стали, кованных или после холодной деформации, полых прутков или прутков пустотелых для буровых работ.

      Инициаторы расследования — Евраз ЗСМК, НСММЗ, ЧМК, ЧерМК и ММК.


Укррудпром

Регистрацию контрактов на экспорт металлолома могут отменить

   В Верховную Раду Украины подан законопроект № 2012, направленный на дерегуляцию хозяйственной деятельности.

   Документом предусматривается отменить обязательную регистрацию контрактов на экспорт металлолома.

   Для этого из Закона "О металлоломе" предлагается исключить норму, в соответствии с которой контракты (договора, соглашения) на экспорт металлолома подлежат регистрации в порядке, определенном Кабмином.

   Автор законопроекта считает, что его принятие позволит не только устранить искусственно созданные преграды для осуществления хоздеятельности, но и поможет улучшить инвестиционный климат в Украине.

www.ligazakon.ua

Анекдот из Интернет

У кaждoгo мyжчины ecть в жизни втopaя пoлoвинa... Онo и пoнятнo... кyдa бeз нee... Пepвaя, тo нa paбoтe ycтaлa, тo гoлoвa бoлит...

Афоризм

Дорогие вещи не теряются. Обычно они находятся после небольшой паники.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное