Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Лицензирование импорта косметических и лекарственных средств в 2015 году: те же <<грабли>>


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 23/02/2015
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.02.2015 по 23.02.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ3
Документ МЗЕЗ5
Закони Укра╖ни1
Листи ДМСУ1
М╕журядова угода1
Накази ДМСУ2
Распорядження2
ВСЕГО:15


MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 21.05.2012 № 436 Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, на як╕ встановлено обмеження щодо перем╕щення через митний кордон Укр...

Количество просмотров: 63 (за период c 00:00 по 18:02 23/02/15), всего просмотров: 4406
Постанова вiд 21.05.2012 № 436КМУ
Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, на як╕ встановлено обмеження щодо перем╕щення через митний кордон Укра╖ни
Вступил в силу с 01.06.2012
• Все хиты документов


MDoffice

НБУ усилил контроль над импортными операциями

   Национальный банк Украины (НБУ) усилил контроль над импортными операциями. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на заявление главы регулятора Валерии Гонтаревой. "Нами принято решение, и правление Нацбанка приняло постановление, которым вводятся ограничения. Эти ограничения касаются увеличения контроля над импортными операциями. Речь идет о предоплате. Вводится ограничение, что любая предоплата, которая превышает 50 тыс. долларов, не только покупка валюты, но и любая предоплата, будет проверяться НБУ на предмет законности и правильности операции. Мы не предпринимаем никакого критического импорта", - заявила Гонтарева на пресс-конференции.

   Она также отметила, что по результатам анализа ситуации валютного рынка НБУ пришел к выводу, что давление на нацвалюту оказывается в основном со стороны импорта, а не со стороны населения.

   Отметим, также сегодня Гонтарева сообщила, что регулятор запретил банкам выдавать кредиты для покупки валюты.

UBR

НБУ заборонив кредитування в гривн╕ п╕д покупку валюти

   Нац╕ональний банк Укра╖ни заборонив кредитування в гривн╕ п╕д покупку валюти.
Про це заявила глава НБУ Валер╕я Гонтарева, переда╓ "╤нтерфакс-Укра╖на".
За ╖╖ словами, обмеження набуде чинност╕ з 24 лютого 2015 року та стосу╓ться т╕льки юридичних ос╕б.

epravda.com.ua

14-15 марта. Тренинг лаборатория MDOffice.

Уважаемые коллеги



Тренинг-лаборатория MDOffice приглашает Вас посетить обучающий курс по программным продуктам MDOffice



Дата проведения тренинга: 14-15 марта.

C полным планом тренинга, Вы можете ознакомится тут.

Календарь вебинаров / тренингов / семинаров смотрите тут

Продолжительность тренинга 2 дня по 6 часов (с 9-00 до 15-00, в районе метро Палац Украина, г.Киев)

Для участия в тренинге, отправьте заявку, которую Вы найдете в конце этого сообщения.





По просьбам наших пользователей, мы проводим двух дневный курс выходного дня, по работе с программами MDOffice.





Почему так мало? Мы разве все успеем?
Фактическое время занятий, сокращено на 15-20%. После оплаты, за 5-7 дней до начала тренинга, вы получите письмо с ПРЕДВАРИТЕЛЬНЫМ ЗАДАНИЕМ. Это письмо, будет содержать видео и текстовые обучающие материалы, с которыми необходимо ознакомится, особенно, если вы новичок. Отработка этих материалов, позволит нам сосредоточиться на отработке возможностей программы, а не на знакомстве с базовыми функциями.


Для кого предназначен этот тренинг?
Тренинг предназначен, для брокеров / декларантов, которые непосредственно занимаются набором деклараций.
Тренинг будет полезен не только тем, кто только начинает осваивать программы MDOffice, но и более опытным пользователям.

Как показывает наша практика, даже опытные декларанты, работающие с программами MDOffice не один год, повышают свою производительность в 2 и более раза!


С какими проблемами приходят на этот тренинг?

Этот курс, предназначен для получения и усовершенствования знаний по работе с ПО MDOffice. Мы поможем, если у Вас возникают проблемы с:

• работой со справочниками (справочник участников, валют, таможен, классификатор стран). Внесение данных по резидентам / нерезидентам. Создание карточки аккредитации

• создание ГТД

• использование справочников при заполнении ГТД

• использование справочника стандартных документов

• использование пользовательская номенклатура пользователя. Создание, наполнение, особенности использования

• созданием электронного инвойса

• импорт данных из Excel файла: группировка товарных позиций, автоматическое заполнение данных по товарам, электронного инвойса, формирование описательной части 31 графы (данный инструмент позволяет с лёгкостью вносить данных в ГТД в независимости от количества товарных позиций в инвойсе, автоматически заполнять данные о товарах, электронный инвойс и формировать описательную часть 31 графы)

• построение запросов по базе ГТД

• построение отчётов по базе ГТД

• настройка граф в MD Declaration

• администрирование MD Declaration

• обновление программного комплекса MD OFFICE

• работе по системе электронного декларирования

• и другие вопросы по использованию MDOffice


Признаки того, что стоит идти на этот семинар/тренинг уже сейчас?

- Вы только начинаете осваивать программу, и хотите сделать это максимально быстро и эффективно

- Вы работаете «по шаблону» и хотите понять, как действует программа, как настраивать её «под себя»

- Заполнение деклараций на большое количество товаров (товарных позиций), занимает много времени

- Вы хотите, научится использовать «Товарную номенклатуру пользователя», инструмент, который позволяет сохранять в базе данные по артикулу, его коду товара, описанию и автоматически вносить эту информацию при последующих поставках

- Вы хотите научиться создавать отчеты по базе ГТД

- Вы хотите научиться использовать дополнительные возможности программы, которые помогают экономить время при оформлении


Каково соотношение теории и практики?

10 % теория, 90% практики


Что лежит в основе тренинга?

Основа тренинга, практические занятия, на которых происходит отработка возможностей программы


Цена и время. Как они окупаются для того, кто решает посетить?

Фраза «Время – деньги» в разрезе таможенного оформления оправдывает себя на все 100%. Например, если данные о 1000 товарных позиций, можно автоматически внести в декларацию за 10-15 минут, а Вы вносите их вручную в течение нескольких часов (или даже дней), то эффективность Вашей работы, после прохождения курсов повысится на 200 и более процентов. Это позволит Вам использовать освободившееся время в других целях.


Насколько выгодно компании делать такую инвестицию, как отправлять своего сотрудника?

Сотрудник, который не знает бОльшую часть возможностей программы, использует её не эффективно. Если сотрудник, делает работу, в течении 3х часов, а может делать за 1 час, то стоит обучить его как можно делать работу быстрее и качественней.


Для участия в тренинге, отправьте заявку по адресу:
ang@mdoffice.com.ua или свяжитесь с нами по номеру (044) 236-96-39/49/31 Анжела

Стоимость тренинга составляет 1299 грн (без НДС).

Тема письма – Тренинг по работе с MDOffice

Заявка на семинар:


1. Название компании:
2. Адрес (юр/почт):
3. ЕГРПОУ:
4. Свидетельство НДС/дата:
5. Индивидуальный налоговый номер:
6. Контактное лицо и тел.:
7. e-mail/факс для отправки счёта:


В случае, если оплата производится от частного лица, просто укажите Ваше ФИО, контактный мобильный номер и сделайте пометку "Оплата от частного лица".

MDoffice

Россия запретила импорт сыра из Польши

      На территорию России запрещен ввоз сыра и сыроподобных продуктов из Польши. Соответствующее решение принял Роспотребнадзор. Причиной запрета стало нарушение технических регламентов Таможенного союза, что касается маркировки.

      "Так, по результатам экспертизы сыроподобного продукта "Веселая коровка" производства OSTROWIA Sp. z.o.o. (Республика Польша) установлено его несоответствие требованиям технических регламентов Таможенного союза ТР ТС 022/2011", - сообщили в пресс-службе ведомства. Запрет на ввоз введен с 20 февраля.

      Напомним, в августе 2014 года в ответ на санкции Запада Россия ввела летнее эмбарго на поставку значительной части продовольственных товаров из стран-членов Евросоюза, США, Австралии, Норвегии и Канады. Под запрет, в частности, попала мясная и молочная продукция, фрукты и овощи, морепродукты и охлажденная рыба.


MIGnews.com.ua

Лицензирование импорта косметических и лекарственных средств в 2015 году: те же «грабли»

   Ян╓в Олександр, юрист ЮК «Правовий Альянс»

   Додатком 4 до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14 с╕чня 2015 р. № 1 «Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, експорт та ╕мпорт яких п╕дляга╓ л╕цензуванню, та квот на 2015 р╕к» м╕стить ПЕРЕЛ╤К товар╕в, що можуть м╕стити озоноруйн╕вн╕ речовини, експорт та ╕мпорт яких п╕дляга╓ л╕цензуванню у 2015 роц╕ (кр╕м товар╕в, що перевозяться у контейнерах з особистим майном) (надал╕ – Перел╕к).

   Зокрема, даний Перел╕к м╕стить так╕ позиц╕╖ як-то:

   - Л╕карськ╕ засоби (л╕ки) (за винятком товар╕в, включених до товарних позиц╕й 3002, 3005 або 3006), що складаються ╕з зм╕шаних або незм╕шаних продукт╕в для терапевтичного або проф╕лактичного застосування, у дозованому вигляд╕ (включаючи л╕карськ╕ засоби у вигляд╕ трансдермальних систем) або розфасован╕ для роздр╕бно╖ торг╕вл╕ (код зг╕дно з УКТЗЕД 3004);

   - Косметичн╕ препарати або засоби для мак╕яжу та препарати для догляду за шк╕рою, кр╕м л╕карських препарат╕в, включаючи сонцезахисн╕ препарати або препарати для загару; засоби для ман╕кюру та педикюру (код зг╕дно з УКТЗЕД 3304);

   - Засоби для догляду за волоссям (код зг╕дно з УКТЗЕД 3305);

   - Засоби для г╕г╕╓ни порожнини рота або зуб╕в, включаючи порошки та пасти для зубних протез╕в; нитки, що використовуються для очищення пром╕жк╕в м╕ж зубами (зубоочисн╕ нитки), упакован╕ для роздр╕бно╖ торг╕вл╕ (код зг╕дно з УКТЗЕД 3306);

   - Засоби, що використовуються перед гол╕нням, п╕д час гол╕ння або п╕сля гол╕ння; дезодоранти для т╕ла, препарати для приготування ванн, деп╕лятори, ╕нш╕ парфумерн╕ або туалетн╕ ╕ косметичн╕ препарати, не включен╕ до ╕нших товарних позиц╕й; дезодоранти для прим╕щень, ароматизован╕ або неароматизован╕, з дез╕нфекц╕йними властивостями або без них (код зг╕дно з УКТЗЕД 3307).

   При цьому зазнача╓ться, що л╕ценз╕╖ видаються на п╕дстав╕ погоджень М╕нприроди про наявн╕сть озоноруйн╕вних речовин та доц╕льн╕сть ╖х ввезення або вивезення.

   У раз╕ в╕дсутност╕ озоноруйн╕вних речовин у товарах, наведених у перел╕ку, митне оформлення зд╕йсню╓ться без л╕ценз╕╖.

   Разом з тим, варто зазначити, що в╕дпов╕дно до Листа М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в (Державна ф╕скальна служба Укра╖ни) в╕д 18.02.2014 № 4257/7/99-99-24-01-10-17 «Про застосування документ╕в, що п╕дтверджують додержання обмежень щодо перем╕щення окремих товар╕в через митний кордон Укра╖ни», вимоги прим╕тки 1 до вище зазначеного Додатка 4 про необх╕дн╕сть надання листа в╕д М╕нприроди про наявн╕сть озоноруйн╕вних речовин та доц╕льн╕сть ╖х ввезення або вивезення при митному оформленн╕ товар╕в ╓ неправом╕рними.

   Таку позиц╕ю Державна ф╕скальна служба Укра╖ни об╜рунтову╓ тим, що законами Укра╖ни не передбачено подання органам доход╕в ╕ збор╕в в╕дпов╕дних лист╕в М╕н╕стерства еколог╕╖ та природних ресурс╕в Укра╖ни, ╕ на основ╕ цього вважа╓ безп╕дставним вимагання посадовими особами органами доход╕в ╕ збор╕в дозв╕льних документ╕в, подання яких органам доход╕в ╕ збор╕в законодавством Укра╖ни не передбачено.

   Необх╕дно також мати на уваз╕, що зг╕дно з вимогами Монреальського протоколу експорт та ╕мпорт товар╕в (озоноруйн╕вних речовин) або товар╕в, як╕ можуть м╕стити так╕ речовини, зазначених у додатках 3 ╕ 4, зд╕йсню╓ться лише до/з кра╖н - стор╕н Монреальського протоколу.

   Також зазначено, що не використан╕ у 2014 роц╕ суб'╓ктами п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ л╕ценз╕╖ на експорт та ╕мпорт товар╕в, визначених у постанов╕ Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 25 грудня 2013 р. N 950 "Про затвердження перел╕к╕в товар╕в, експорт та ╕мпорт яких п╕дляга╓ л╕цензуванню, та квот на 2014 р╕к", д╕йсн╕ до 1 березня 2015 р., якщо ╕нше не передбачено в╕дпов╕дними м╕жнародними договорами Укра╖ни.

Бухгалтер 911

Баланс ╕нтерес╕в на митниц╕

   ╤гор Даньков

      Зарегульован╕сть ╕мпортно-експортних операц╕й, величезна к╕льк╕сть документ╕в, необх╕дних при ╕мпорт╕ та експорт╕ товар╕в, ╕ приск╕плив╕сть державних ╕нспектор╕в продовжують сприяти контрабанд╕ та корупц╕╖ на укра╖нському кордон╕.

   Очевидно, що в процес╕ реформування митно╖ справи ц╕ негативн╕ явища сл╕д долати комплексно.

      З одного боку, держава мусить виконувати запит сусп╕льства на спрощення формальностей та зменшення адм╕н╕стративного ╕ ф╕скального тиску на б╕знес.

      З ╕ншого боку, необх╕дне наведення порядку у митн╕й та податков╕й службах ╕ руйнування "с╕рих" та "чорних" схем.

      Таким чином, перед керманичами ф╕скально╖ служби сто╖ть непросте завдання: зробити процес митного оформлення "непом╕тним" для законослухняного б╕знесу ╕ водночас поставити над╕йний бар'╓р для митного шахрайства ╕ корупц╕╖.

      У митн╕й практиц╕ ╕сну╓ низка заход╕в, що можуть допомогти реал╕зувати обидва завдання.

      Ризик-ор╕╓нтований митний контроль

      Митний кодекс закр╕плю╓ принцип виб╕рковост╕. В╕н передбача╓ встановлення вид╕в та к╕лькост╕ форм митного контролю на п╕дстав╕ результат╕в застосування автоматизовано╖ системи управл╕ння ризиками - АСУР.

      Правильне налаштування АСУР та належна анал╕тична робота митних орган╕в повинн╕ забезпечити в╕дпов╕дну диференц╕ац╕ю форм митного контролю залежно в╕д наявност╕ та ступеня ризик╕в.

      Реал╕зац╕я цих заход╕в забезпечить максимальне спрощення митних процедур для законослухняних п╕дпри╓мств, у тому числ╕ для уповноважених економ╕чних оператор╕в ╕ уповноважених в╕дправник╕в та одержувач╕в.

      П╕дпри╓мства з незначним р╕внем ризику зможуть перенести максимальну к╕льк╕сть митних формальностей, у тому числ╕ перев╕рку наявност╕ дозв╕льних документ╕в ╕ перев╕рку правильност╕ визначення митно╖ вартост╕, на етап п╕сля випуску товар╕в - митний пост-аудит.

      У той же час, застосування посилених заход╕в митного контролю, включаючи митний огляд, повинне в╕дбуватися винятково за результатами вказ╕вок АСУР з урахуванням наявних ризик╕в щодо перем╕щуваних товар╕в та п╕дпри╓мств, зад╕яних у конкретн╕й зовн╕шньоеконом╕чн╕й операц╕╖.

      Це дозволить полегшити життя сумл╕нних п╕дпри╓мств ╕ водночас дасть змогу сконцентрувати зусилля митно╖ служби на перев╕рц╕ ризикових операц╕й.

   Баланс в╕дпов╕дальност╕ для митника ╕ декларанта
   Скарги багатьох компан╕й на надм╕рний контроль з боку митниц╕ часто справедлив╕. Справд╕, сп╕вроб╕тники в╕домства ╕нод╕ вимагають декларування надм╕рно╖ к╕лькост╕ ╕нформац╕╖ та подання численних документ╕в, нав╕ть якщо це не передбачено митним законодавством.

      Разом з тим, невикористання ╕нспектором п╕д час митного оформлення хоча б одного з наявних у нього повноважень, наприклад, запиту техн╕чно╖ документац╕╖ для перев╕рки класиф╕кац╕╖ товар╕в, може призвести до звинувачень у службов╕й недбалост╕ з боку кер╕вництва або правоохоронц╕в.

      Зрозум╕ло, що за таких обставин чиновники будуть покладати додатковий адм╕н╕стративний тягар на декларанта. З ╕ншого боку, ╕нспектори почуваються безкарними за потенц╕йну шкоду, завдану п╕дпри╓мству внасл╕док затримок у проходженн╕ кордону - штрафи з боку контрагент╕в, псування товар╕в.

      Щоб забезпечити адекватний р╕вень в╕дпов╕дальност╕ учасник╕в процесу митного оформлення, доц╕льно внести комплексн╕ зм╕ни до законодавства.

      Передус╕м мова йде про необх╕дн╕сть нормативного закр╕плення неможливост╕ притягнення до в╕дпов╕дальност╕ посадово╖ особи митниц╕ за невиконання тих формальностей, як╕ не ╓ обов'язковими за результатами спрацювання АСУР.

      Також сл╕д встановити механ╕зм компенсац╕╖ державою шкоди, завдано╖ немотивованими вимогами державних орган╕в п╕д час митного оформлення.

      Ще один важливий крок - перегляд системи санкц╕й за порушення митних правил. Необх╕дно забезпечити нев╕дворотн╕сть в╕дпов╕дальност╕ у раз╕ вчинення митного шахрайства, нав╕ть якщо його виявлено п╕сля митного оформлення.

   Наскр╕зний контроль за ╕мпортними товарами

      Майже два роки митники та податк╕вц╕ функц╕онують в рамках ╓диного в╕домства, яке контролю╓ оподаткування товар╕в в╕д сплати митних платеж╕в до нарахування податк╕в при продажу к╕нцевому споживачу.

      Незважаючи на "об'╓днання баз даних" п╕сля створення ╓диного в╕домства, дос╕ не створено сп╕льно╖ системи контролю за рухом товар╕в, яка могла б ускладнити т╕ньовий об╕г ╕мпортних товар╕в. Щоб виправити ситуац╕ю, в╕дпов╕дальним державним органам необх╕дно реал╕зувати низку заход╕в.

      1. Спростити контроль на кордон╕ за рахунок б╕льш ефективного контролю за об╕гом товар╕в всередин╕ кра╖ни.

      2. Створити систему ╕дентиф╕кац╕╖ ╕мпортних товар╕в на вс╕х етапах ╖х постачання в╕д митниц╕ до споживача, у тому числ╕ - з урахуванням ╕снуючих вимог щодо обов'язково╖ ре╓страц╕╖ вс╕х ПДВ-накладних.

      3. Ускладнити використання суб'╓кт╕в п╕дпри╓мництва, що користуються спец╕альними податковими режимами, для легал╕зац╕╖ незаконно ввезених товар╕в на внутр╕шньому ринку. У тому числ╕ - шляхом запровадження обов'язкового застосування ре╓стратор╕в розрахункових операц╕й при торг╕вл╕ ╕мпортом.

      4. Встановити ч╕тк╕ механ╕зми в╕дпов╕дальност╕ ос╕б, що реал╕зують окрем╕ категор╕╖ ╕мпортних товар╕в без документ╕в, що п╕дтверджують законн╕сть ввезення таких товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни.

      Система контролю за рухом товар╕в у держав╕ дасть контролюючим органам ╕нструменти для протид╕╖ мах╕нац╕ям з незаконно ввезеними товарами. У той же час, така система контролю не повинна бути надм╕рно обтяжливою для б╕знесу.

      Як насл╕док, зменшиться напружен╕сть у в╕дносинах м╕ж митницею та добросов╕сними ╕мпортерами, як╕ не користуються схемами нелегального ╕мпорту.

      Реал╕зац╕я цих заход╕в дозволить спростити контрольн╕ процедури та водночас ефективно протид╕яти порушенням митного ╕ податкового законодавства.

   Насл╕дком зм╕ни правил та п╕дход╕в стане зменшення корупц╕йних спокус для чиновник╕в та вир╕внювання конкурентного середовища, яке нараз╕ спотворене на користь тих, хто вда╓ться до незаконних оборудок.

   Для досягнення таких результат╕в сл╕д попрацювати ╕ митникам, ╕ законотворцям, ╕ п╕дпри╓мцям, ╕ журнал╕стам, ╕ небайдуж╕й громадськост╕.
Сп╕вавтор тексту - Антон Мельник, кер╕вник робочо╖ групи ╕з зовн╕шньо╖ торг╕вл╕ Американсько╖ торговельно╖ палати, пров╕дний спец╕ал╕ст практики непрямого оподаткування EY
* * *
Колонка ╓ видом матер╕алу, який в╕добража╓ винятково точку зору автора. Вона не претенду╓ на об'╓ктивн╕сть та всеб╕чн╕сть висв╕тлення теми, про яку йдеться.
Точка зору редакц╕╖ "Економ╕чно╖ правди" та "Укра╖нсько╖ правди" може не зб╕гатися з точкою зору автора. Редакц╕я не в╕дпов╕да╓ за достов╕рн╕сть та тлумачення наведено╖ ╕нформац╕╖ ╕ викону╓ винятково роль нос╕я.


http://www.epravda.com.ua/

Как в налоговой накладной, выписанной по ежедневным итогам операций, указывать УКТ ВЭД?

   ГФСУ ответила на вопрос, нужно ли в налоговой накладной, выписанной по ежедневным итогам операций, указывать код товара согласно УКТ ВЭД при поставке подакцизных и импортированных товаров.

   По мнению налоговиков - нужно.

   В такой налоговой накладной в случае осуществления поставки товаров/услуг за наличный расчет конечному потребителю (который не является плательщиком НДС) суммы расчетов по кассовым чекам, напечатанным в течение дня, и суммы НДС по таким расчетам указываются общей суммой, которая соответствует фактической сумме выручки и сумме НДС, отраженной в Z-отчете.

   При этом, поскольку кассовые чеки содержат информацию об ассортименте товаров, приобретенных покупателями, налогоплательщик имеет возможность сгруппировать в такой налоговой накладной в графе 3 «Номенклатура постачання товар╕в/послуг продавця» товары по группам, которые соответствуют определенному коду УКТ ВЭД.

   Следовательно, в графе 4 налоговой накладной, составленной по ежедневным итогам операций, при продаже подакцизных и импортированных товаров указываются их коды согласно УКТ ВЭД.

   Обращаем внимание, что невыполнение указанного требования чревато админштрафом в сумме 170 грн. за нарушение порядка ведения налогового учета.

www.ligazakon.ua

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Внесение изменений в оформленную ГТД ИМ 40 ДЕ

20-02-2015 17:08, Андрей Николаевич
Регион: Одесса
Внесение изменений в оформленную ГТД ИМ 40 ДЕ

Доброго времени суток, уважаемые коллеги.

Возникла необходимость внести исправления в оформленную ГТД ИМ 40 ДЕ. По ошибке указали валюту контракта и оплаты дол.США, а должны быть Евро. Как я понимаю, аркуш коригування здесь не подходит, поскольку происходит перерасчет таможенных платежей. Выходит нужно подавать новую ДЕ-шку. Прав ли я? И если да, то может кто сталкивался с таким на практике? Какая процедура? Подскажите пожалуйста.

Заранее спасибо.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Вдосконалення Митних Процедур Сп╕льними Зусиллями З ╢С

    Щор╕чн╕ втрати укра╖нського бюджету через контрабанду становлять к╕лька м╕льярд╕в ╓вро. Люк Ванкраен запропонував дешевий спос╕б подолання корупц╕╖ на митницях шляхом створення сп╕льного прикордонного контролю з ╢С. Це призведе до п╕двищення доход╕в бюджету Укра╖ни, а отже, зменшить потребу в зовн╕шн╕й ф╕нансов╕й допомоз╕.


     Найб╕льш важливим джерелом державних доход╕в для Укра╖ни ╓ податок на додану варт╕сть з ╕мпортних товар╕в. Нараз╕ це приносить дох╕д майже в 6 м╕льярд╕в ╓вро на р╕к (таблиця 1). Ця сума може зб╕льшитись, якщо Укра╖н╕ вдасться знизити р╕вень надзвичайно прибутково╖ контрабанди.

    Таблиця 1. Дох╕д Державного бюджету Укра╖ни в╕д ╕мпорту М╕льярд╕в гривень % в╕д доход╕в
    2014 2015 2014 2015
    ПДВ на ╕мпортн╕ товари 107.2 126.4 30.2 26.8
    Акциз на ╕мпортн╕ товари 16.9 23.5 4.8 5.0
    ╤мпортне мито 12.4 31.5 3.5 6.7

     В 2013 роц╕ м╕жнародний журнал╕стський проект з розсл╕дування орган╕зовано╖ злочинност╕ та корупц╕╖ (OCCRP) оц╕нивщор╕чн╕ втрати податкових надходжень до бюджету Укра╖ни, спричинен╕ контрабандою лише в Одеському порту, в 2,5 м╕льярд╕в долар╕в. В жовтн╕ 2014 року президент Порошенко вирушив до Одеси ╕ заявив, що його пом╕чники не знайшли на ринку жодного товару з належними митними документами. В с╕чн╕ 2015 президент ╢вропейсько╖ Б╕знес Асоц╕ац╕╖ (╢БA)поскаржився, що п╕сля Майдану ╕мпортерам доводиться давати хабар╕ митникам зам╕сть сплати ╕мпортного мита для того, щоб залишатись конкурентоспроможними на ринку. Це св╕дчить про ╕снування структурно╖ проблеми, що спричиня╓ втрату доход╕в Укра╖ни та створю╓ несприятлив╕ умови для чесних компан╕й.

    На конференц╕╖ донор╕в Укра╖на могла б попросити не ф╕нансово╖ допомоги, а ф╕зично╖ допомоги у збор╕ ╕мпортного мита та ПДВ. Перевагою тако╖ допомоги ╓ те, що ╖╖, на в╕дм╕ну в╕д грошового кредиту, не потр╕бно повертати. Кр╕м того, це зробить укра╖нський ринок б╕льш чесним. Для ╢С надання тако╖ допомоги було б в╕дносно дешевим, проте вона значно зб╕льшила б бюджет Укра╖ни.

    Укра╖на може попросити про злиття вс╕х укра╖нський прикордонних пост╕в з постами ╢С для утворення великого сп╕льного кордону. Одним лише таким кроком Укра╖на зекономить на ╕нфраструктурних витратах. Митники ╢С сп╕льно з укра╖нськими колегами перев╕рятимуть вантаж╕ та ф╕ксуватимуть в ╓дин╕й баз╕ даних вс╕ товари, доставлен╕ до Укра╖ни з ╢С. Якщо митники ╢С доведуть причетн╕сть когось ╕з укра╖нських митник╕в до шахрайства, то його або ╖╖ необх╕дно буде зв╕льнити. Провозити контрабанду стане набагато складн╕ше. Компан╕╖ та окрем╕ люди, п╕йман╕ на контрабанд╕, сплачуватимуть висок╕ штрафи. Контрабандисти, що везуть товари з ╢С в Укра╖ну, мають бути покаран╕ не т╕льки в Укра╖н╕, а й у ╢С. Багато людей, що орган╕зовують перевезення контрабанди, не хот╕ли б потрапити до чорного списку в ╢С.

    Ця стратег╕я, очевидно, не включа╓ в себе порти, що залишаються найб╕льшим джерелом ╕мпорту, але з ними можна працювати за аналог╕чною схемою. Наприклад, митники з порт╕в Роттердама ╕ Антверпена могли б тимчасово попрацювати на митниц╕ в Одес╕ та орган╕зувати сп╕льн╕ операц╕╖ в Одеському порту. Митн╕ процедури Мар╕уполя могли б зд╕йснюватися сп╕льно з портами в Гамбурз╕ ╕ Бремерхафен╕. Митники ╢С дуже досв╕дчен╕, ╕ навряд чи ╖х можна обдурити на 2 м╕льярди ╓вро. Оск╕льки рух товар╕в у названих портах ╢С принаймн╕ в 20 раз╕в б╕льший за укра╖нський, це б не створило значного навантаження на ╖хню роботу. Кр╕м того, укра╖нськ╕ митники могли б отримати досв╕д роботи в портах ╢С, зам╕нивши митник╕в з ╢С, як╕ працюватимуть в Укра╖н╕ в рамках програми обм╕ну.

    Якщо частину в╕д зб╕льшених митних доход╕в витратити на п╕двищення зароб╕тно╖ плати митникам, це призведе до подальшого зниження р╕вня корупц╕╖ на кордон╕. Сп╕льн╕ зусилля допоможуть укра╖нським митниками пройти той етап, коли вони надають перевагу сьогодн╕шн╕м хабарам зам╕сть об╕цянок вищо╖ зарплати в майбутньому за умови зб╕льшення державного доходу.

    Якщо митн╕ процедури проводитимуться сп╕льно з митниками ╢С, укра╖нський бюджет отрима╓ щонайменше 2 м╕льярди ╓вро додаткових надходжень в╕д ПДВ на ╕мпорт, що сп╕вставно ╕з втратами в Одеському порту, оц╕неними OCCRP. ╢С вже нада╓ Укра╖н╕ ╕нформац╕ю, що сприя╓ боротьб╕ з шахрайством, але, очевидно, сп╕льний митний огляд прин╕с би набагато б╕льше корист╕. Кр╕м зб╕льшення доходу Укра╖ни, це також створить б╕льш справедлив╕ ринков╕ умови, унеможлививши нечесн╕ переваги одних компан╕й над ╕ншими.

    Зменшивши обсяги шахрайства на кордон╕, Укра╖на зможе зб╕льшити доходи не т╕льки в╕д ПДВ на ╕мпорт, але й в╕д ╕мпортного мита.

    Правильно орган╕зувавши роботу на митницях, можна отримати значний додаткових дох╕д, який нараз╕ Укра╖на втрача╓. Отримати таку допомогу в╕д ╢С на конференц╕╖ донор╕в не дуже складно, оск╕льки це майже не потребу╓ додаткових кошт╕в, натом╕сть створюючи стаб╕льн╕ джерела додаткових доход╕в для Укра╖ни.



    http://voxukraine.org/

    Украина закрыла 23 пункта пропуска на границе с РФ

       Закрыто 23 пункта пропуска через государственную границу Украины с Российской Федерацией - в Луганской, Сумской, Черниговской, Донецкой и Харьковской областях. Об этом говорится в распоряжении Кабмина от 18 февраля 2015 года № 106-р.

       Закрыты следующие пункты:

       1. Краснопартизанск, Луганская область, Свердловский район (автомобильный, грузовой/пассажирский, международный).

       2. Демино-Александровка, Луганская область, Троицкий район (автомобильный, грузовой/пассажирский, межгосударственный).

       3. Новобила, Луганская область, Новопсковский район (автомобильный, грузовой/пассажирский, межгосударственный).

       4. Новоборовцы, Луганская область, Свердловский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       5. Краснодарский 4416 00, Луганская область, Краснодонский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       6. Краснодарский 442400, Луганская область, Краснодонский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       7. Северный, Луганская область, Краснодонский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       8. Зариновка, Луганская область, Меловской район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       9. Владимировка, Сумская область, Сумской район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       10. Рыжовка, Сумская область, Белопольский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       11. Клюсы, Черниговская область, Щорский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       12. Ульяновское, Донецкая область, Амвросиевский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       13. Станция Успенка, Донецкая область, Амвросиевский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       14. Александровка, Луганская область, Станично-Луганский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       15. Кондратовка, Сумская область, Сумской район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       16. Волфино, Сумская область, Белопольский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       17. Бояро-Лежачи, Сумская область, Белопольский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       18. Стариково, Сумская область, Глуховский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       19. Нововасильевка, Сумская область, Середино-Будский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       20. Ольховое, Луганская область, Станично-Луганский район (железнодорожный, пассажирский, межгосударственный).

       21. Поповка, Сумская область, Великописаревский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       22. Сопич, Сумская область, Глуховский район (автомобильный/пешеходный, пассажирский, местный).

       23. Бударки, Харьковская область, Волчанский район (автомобильный/пешеходный, грузовой/пассажирский, межгосударственный).

       Юлия Шешуряк, Л╤ГА:ЗАКОН

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Анекдот из Интернет

    - Дорогой, а давай сыграем свадьбу 23 февраля?
    - Ты хочешь испортить мне праздник?!

    Афоризм

    Расчёска - оригинальный подарок лысому начальнику на 23 февраля.
    Последний ваш подарок...

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное