Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Щодо продовження податковоi пiльги при iмпортi вiдходiв та брухту чорних i кольорових металiв, а також паперу та картону для утилiзацii


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 05/01/2015
* Документ дня: Закон вiд 28.12.2014 № 71-VIII Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реф...

Количество просмотров: 84 (за период c 00:00 по 18:02 05/01/15), всего просмотров: 1234
Закон вiд 28.12.2014 № 71-VIIIВРУ
Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи
Вступил в силу с 01.01.2015
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.01.2015 по 05.01.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Акцизний зб╕р
№ 71-VIII от 28.12.2014 ВРУ
"Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи"
2. Акцизний зб╕р з обороту
№ 71-VIII от 28.12.2014 ВРУ
"Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи"
3. Податок за викиди в атмосферне пов╕тря
№ 71-VIII от 28.12.2014 ВРУ
"Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи"
Нетарифное регулирование
4. Оформлення попередньо╖ МД
№ 71-VIII от 28.12.2014 ВРУ
"Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи"
5. Використання 4 значних код╕в за УКТЗЕД неможливе (Заходи гарантування доставки)
№ 71-VIII от 28.12.2014 ВРУ
"Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо податково╖ реформи"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ2
Закони Укра╖ни25
Кодекс3
ВСЕГО:30


MDoffice

ЕК и Украина проведут консультации из-за пошлин, нарушающих Соглашение об ассоциации

      В понедельник 5 января состоятся срочные консультации Украина - Еврокомиссия (ЕК) в связи с введением дополнительных импортных пошлин украинской стороной.

      Об этом "Европейской правде" сообщили в представительстве Украины при ЕС.

      Консультации запланированы на вечер и пройдут в формате видеоконференции. В представительстве подчеркнули, что инициатором переговоров выступила Украина.

      С украинской стороны в мероприятии примут участие представители причастных министерств и ведомств, в частности Министерства финансов, Министерства экономического развития и торговли и МИД, со стороны ЕС - руководитель Группы поддержки Украины Петер Балаш и представители торгового блока ЕК.

      Как сообщалось ранее, введение новых импортных пошлин было инициативой правительства Арсения Яценюка. Целью этих мер названа необходимость стабилизации платежного баланса. В то же время это действие нарушает ряд норм Соглашения об ассоциации и грозит отменой льготного торгового режима с ЕС.

      В то же время Брюссель до сих пор не выражал официальный протест относительно действий и решений Киева.

      Закон Украины "О мерах по стабилизации платежного баланса Украины согласно статье XII Генерального соглашения о тарифах и торговле 1994 года" был принят 28 декабря 2014 года, когда в ЕС уже начались рождественские каникулы.


eurointegration.com.ua

Ставки акцизу на транспортн╕ засоби товарних груп 8702 та 8704, як╕ були у вжитку застосовуються з коеф╕ц╕╓нтом

У в╕дпов╕дност╕ до закону Укра╖ни в╕д 28.11.2014 № 71-VIII cтатт. 213. "Об'╓кти оподаткування" доповнено частиною 213.1.11.

З 01.01.2015 року, об'╓ктами оподаткування акцизним податком також ╓ операц╕╖ з:

213.1.11. переобладнання ввезеного на митну територ╕ю Укра╖ни транспортного засобу у п╕дакцизний легковий автомоб╕ль.

У в╕дпов╕дност╕ до частини 216.11. статт╕ 216, датою виникнення податкових зобов'язань у раз╕ зд╕йснення переобладнання вантажного транспортного засобу, який в╕дпов╕да╓ товарн╕й позиц╕╖ 8704 зг╕дно з УКТ ЗЕД, у легковий автомоб╕ль, який в╕дпов╕да╓ товарн╕й позиц╕╖ 8703 зг╕дно з УКТ ЗЕД, ╓ дата видач╕ документа про в╕дпов╕дн╕сть переобладнаного автомоб╕ля вимогам безпеки дорожнього руху. У цьому випадку акцизний податок сплачу╓ться власником такого транспортного засобу не п╕зн╕ше дати подання документ╕в до органу внутр╕шн╕х справ Укра╖ни для ре╓страц╕╖ або перере╓страц╕╖ такого транспортного засобу.

Як вже пов╕домлялося раныше, перел╕к п╕дакцизних товар╕в поповнили товари груп 8702 та 8704.

Зверта╓мо вашу увагу на прим╕тки до таблиць цих товар╕в, у в╕дпов╕дност╕ до яких ставки податку для транспортних засоб╕в, що використовувалися понад 8 рок╕в ╕ в╕дпов╕дають коду 8702 зг╕дно з УКТ ЗЕД, застосовуються з коеф╕ц╕╓нтом 50, а для транспортних засоб╕в, що в╕дпов╕дають коду 8704 зг╕дно з УКТ ЗЕД, застосовуються для автомоб╕л╕в, що використовувалися з 5 до 8 рок╕в з коеф╕ц╕╓нтом 40 для автомоб╕л╕в, що використовувалися понад 8 рок╕в з коеф╕ц╕╓нтом - 50.

    "215.3.5. Моторн╕ транспортн╕ засоби, призначен╕ для перевезення 10 ос╕б ╕ б╕льше, включаючи вод╕я (кр╕м моторних транспортних засоб╕в, зазначених у товарн╕й позиц╕╖ 8702 90 90 зг╕дно з УКТ ЗЕД):

Код товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД

Опис товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД

Ставка податку у тверд╕й сум╕ з одиниц╕ реал╕зованого товару (продукц╕╖) (специф╕чн╕)

8702

Моторн╕ транспортн╕ засоби, призначен╕ для перевезення 10 ос╕б ╕ б╕льше, включаючи вод╕я:

8702 10

- з двигуном внутр╕шнього згоряння ╕з запалюванням в╕д стиснення (дизелем або нап╕вдизелем):

- - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 2500 куб. см:

8702 10 11

- - - нов╕:

8702 10 11 10

- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 5000 куб. см 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 10 11 30

- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 5000 куб. см 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 10 19

- - - що використовувалися:

8702 10 19 10

- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 5000 куб. см 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 10 19 90

- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 5000 куб. см 0,007 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

- - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 2500 куб. см:

8702 10 91 00

- - - нов╕ 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 10 99 00

- - - що використовувалися 0,007 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 90

- ╕нш╕:

- - з двигуном внутр╕шнього згоряння з ╕скровим запалюванням:

- - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 2800 куб. см:

8702 90 11 00

- - - - нов╕ 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 90 19 00

- - - - що використовувалися 0,007 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 2800 куб. см:

8702 90 31 00

- - - - нов╕ 0,003 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна

8702 90 39 00

- - - - що використовувалися 0,007 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна.

    Ставки податку для транспортних засоб╕в, що використовувалися понад 8 рок╕в ╕ в╕дпов╕дають коду 8702 зг╕дно з УКТ ЗЕД, застосовуються з коеф╕ц╕╓нтом 50";

    215.3.52. моторн╕ транспортн╕ засоби для перевезення вантаж╕в:

Код товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД

Опис товару (продукц╕╖) зг╕дно з УКТ ЗЕД

Ставка податку у тверд╕й сум╕ з одиниц╕ реал╕зованого товару (продукц╕╖) (специф╕чн╕)

8704 Моторн╕ транспортн╕ засоби для перевезення вантаж╕в:
8704 10 - автомоб╕л╕-самоскиди, призначен╕ для використання на бездор╕жж╕:
8704 10 10 - - з двигуном внутр╕шнього згоряння ╕з запалюванням в╕д стиснення (дизелем або нап╕вдизелем) або з двигуном внутр╕шнього згоряння з ╕скровим запалюванням:
8704 10 10 10 - - - вантажоп╕дйомн╕стю понад 75 т 0,016 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 10 10 90 - - - ╕нш╕ 0,016 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 10 90 - - ╕нш╕:
8704 10 90 10 - - - автомоб╕л╕-самоскиди масою до 5 т 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 10 90 90 - - - ╕нш╕ 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
- ╕нш╕ з двигуном внутр╕шнього згоряння ╕з запалюванням в╕д стиснення (дизелем або нап╕вдизелем):
8704 21 - - з повною масою транспортного засобу не б╕льш як 5 т:
- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 2500 куб. см:
8704 21 31 00 - - - - - нов╕ 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 21 39 00 - - - - - що використовувалися 0,02 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 2500 куб. см:
8704 21 91 00 - - - - - нов╕ 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 21 99 00 - - - - - що використовувалися 0,02 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 22 - - з повною масою транспортного засобу понад 5 т, але не б╕льш як 20 т:
8704 22 91 00 - - - - нов╕ 0,013 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 22 99 00 - - - - що використовувалися 0,026 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 23 - - з повною масою транспортного засобу понад 20 т:
8704 23 91 00 - - - - нов╕ 0,016 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 23 99 00 - - - - що використовувалися 0,033 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
- ╕нш╕ з двигуном внутр╕шнього згоряння з ╕скровим запалюванням:
8704 31 - - з повною масою транспортного засобу не б╕льш як 5 т:
- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна понад 2800 куб. см
8704 31 31 00 - - - - - нов╕ 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 31 39 00 - - - - - що використовувалися 0,02 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
- - - - з робочим об'╓мом цил╕ндр╕в двигуна не б╕льш як 2800 куб. см:
8704 31 91 00 - - - - - нов╕ 0,01 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 31 99 00 - - - - - що використовувалися 0,020 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 32 - - з повною масою транспортного засобу понад 5 т:
8704 32 91 00 - - - - нов╕ 0,013 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна
8704 32 99 00 - - - - що використовувалися 0,026 ╓вро за 1 куб. см об'╓му цил╕ндр╕в двигуна.

    Ставки податку для транспортних засоб╕в, що в╕дпов╕дають коду 8704 зг╕дно з УКТ ЗЕД, застосовуються для автомоб╕л╕в, що використовувалися з 5 до 8 рок╕в з коеф╕ц╕╓нтом 40 для автомоб╕л╕в, що використовувалися понад 8 рок╕в з коеф╕ц╕╓нтом - 50".


©╤нформац╕йну дов╕дку п╕дготовлено спец╕ально для користувач╕в форуму MDOffice.

Смотрите: Подв╕йний акциз на транспортн╕ засоби, [Жмите здесь]



MDoffice

ГРАФИК работы НПО "Поверхность МД" на выходные и праздничные дни (c 31.12.2014 по 09.01.2015 )

    Уважаемые коллеги!

   Поздравляем Вас с наступающим праздником!

   Сообщаем график работы офиса НПО "Поверхность МД":

   31 декабря - с 9:00 до 13:00
   01 января - выходной
   02 января - с 9:00 - 16:00
   03 - 04 января - выходной
   05 - 06 января - с 9:00 - 17:00
   07 января - выходной
   08 - 09 января - с 9:00 - 16:00
   *Оперативное дежурство на сайте с 31.12 по 09.01.

   С наилучшими пожеланиями и поздравлениями,
коллектив НПО "Поверхность МД".

MDoffice

В каких случаях осуществляется личный досмотр при пересечении границы?

   Личный досмотр проводится по письменному решению руководителя органа ГФС или лица, которое исполняет его обязанности

   ГФС напомнила, в каких случаях осуществляется личный досмотр гражданина, который направляется через таможенную границу Украины.

   Личный досмотр как исключительная форма таможенного контроля проводится, если есть достаточные основания полагать, что гражданин скрывает предметы контрабанды или товары, которые являются непосредственными предметами нарушения таможенных правил или запрещенные для ввоза, вывоза или транзита.

   Перед началом досмотра должностное лицо органа фискальной службы должно предъявить гражданину письменное решение руководителя органа ГФС или лица, которое исполняет его обязанности, ознакомить гражданина с его правами и обязанностями при проведении такого досмотра и предложить добровольно выдать скрытые или не задекларированные товары.

   Факт ознакомления гражданина с решением о проведении личного досмотра удостоверяется должностным лицом органа фискальной службы соответствующей надписью на решении о проведении такого досмотра.

   В случае отказа гражданина от добровольной выдачи скрытых или не задекларированных товаров на решении о проведении личного досмотра делается соответствующая запись, заверенная подписью должностного лица органа фискальной службы.

   Гражданин, в отношении которого производится личный досмотр, имеет право:

   1) до начала досмотра ознакомиться с решением о его проведении и порядком проведения;

   2) ознакомиться со своими правами и обязанностями во время личного досмотра;

   3) давать объяснения и заявлять ходатайства;

   4) добровольно выдать товары, перемещаемые им через таможенную границу Украины с нарушением требований законодательства;

   5) делать заявление с обязательным внесением их в протокол;

   6) пользоваться услугами переводчика;

   7) ознакомиться с актом проведения личного досмотра;

   8) обжаловать решения, действия органа фискальной службы относительно досмотра.

   Личный досмотр проводится в изолированном помещении, отвечающем санитарно-гигиеническим требованиям, должностным лицом органа фискальной службы одного пола с гражданином, в отношении которого проводится личный досмотр, в присутствии не менее 2 понятых того же пола.

   В качестве понятых приглашаются лица, не заинтересованные в результатах досмотра. Понятыми не могут быть родственники лица, подлежащего личному досмотру, и работники органов фискальной службы.

   Обследование органов тела гражданина, подлежащему личному досмотру, проводится медработником.

   Отметим, что порядок проведения личного досмотра регулируется ст. 340 Таможенного кодекса.

   Источник: ГФС

www.ligazakon.ua

Кабмин отменил льготы на экспорт электроэнергии

   Правительство отменило ряд распоряжений предшественников за 2009-2012 гг., которые регулировали вопрос установления льготных цен для экспорта украинской электроэнергии

   Кабинет министров Украины отменил ряд своих распоряжений за 2009-2012 гг., которыми госпредприятию (ГП) "Энергорынок" было поручено обеспечить заключение договоров купли-продажи электроэнергии на оптовом рынке страны для ее дальнейшего экспорта в Беларусь, Молдову, Словакию, Венгрию, Румынию и Польшу без учета дотационных сертификатов.

   Соответствующе решение закреплено распоряжением Кабмина №1280-р от 29 декабря 2014 года, текст которого обнародован на правительственном портале.

   В частности, отменены распоряжения №574 от 27 мая 2009 года, №673 от 17 июня 2009 года, №1507 от 21 июля 2010 года и №163 от 28 марта 2012 года, которые регулировали вопрос установления льготных цен для экспорта украинской электроэнергии.

   Ранее об отмене льготы на экспорт электроэнергии с 1 января 2015 года сообщил министр энергетики и угольной промышленности Владимир Демчишин.

   С апреля 2012 года электроэнергия для экспорта во всех направлениях на основании правительственных решений приобретается на оптовом рынке страны по более низким ценам (оптовая рыночная цена без учета дотационных сертификатов), чем ее покупает большая часть украинских промышленных потребителей.

   Дотационные сертификаты — вид компенсации поставщикам электроэнергии, которые работают по регулированному тарифу, убытков от поставки электроэнергии отдельным категориям потребителей, преимущественно населению. Каждый поставщик по регулируемому тарифу защищает в НКРЭКУ объем дотационных сертификатов, исходя из структуры своих потребителей.

   Доля дотационных сертификатов в структуре оптовой рыночной цены по итогам 2013 года увеличилась на 1 п. п. — с 28,2% (34,5 млрд грн) в 2012-м до 29,2% в 2013-м (37,6 млрд грн).

   В 2013 году Украина экспортировала 9,9 млрд кВт-ч электроэнергии, в 2012 — 9,7 млрд кВт-ч, в 2011 году — 6,4 млрд кВт-ч, в 2010 — 4,2 млрд кВт-ч, в 2009 — 4,1 млрд кВт-ч, в 2008 — 7,9 млрд кВт-ч, в 2007 — 9,2 млрд кВт-ч, в 2006 — 10,4 млрд кВт-ч, в 2005 — 8,4 млрд кВт-ч.

   Основным экспортером украинской электроэнергии в 2011-2014 годах являются компании "ДТЭК Востокэнерго" и "ДТЭК Пауэр Трейд".

   Источник: http://delo.ua/business/kabmin-otmenil-lgoty-na-eksport-elektroenergii-287444/ © delo.ua

газета "Дело"

ВР: Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕ 1994 року

ЗАКОН
УКРА╥НИ

Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕ 1994 року

Стаття 1. Встановлення додаткового ╕мпортного збору

    1. Тимчасово, строком на 12 м╕сяц╕в, запровадити додатковий ╕мпортний зб╕р в╕дпов╕дно до статт╕ XII Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕ 1994 року та Домовленост╕ про положення ГАТТ-1994 щодо плат╕жного балансу.

    2. Додатковий ╕мпортний зб╕р справля╓ться з товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни у митному режим╕ ╕мпорту, незалежно в╕д кра╖ни походження цих товар╕в та укладених Укра╖ною угод (договор╕в) про в╕льну торг╕влю.

Стаття 2. Об'╓кти оподаткування

    1. Об'╓ктами оподаткування додатковим ╕мпортним збором ╓ товари, визначен╕ у пунктах 1, 2 частини першо╖ статт╕ 277 Митного кодексу Укра╖ни, кр╕м житт╓во необх╕дних товар╕в зг╕дно з╕ статтею 5 цього Закону.

Стаття 3. База оподаткування додатковим ╕мпортним збором

    1. Базою оподаткування додатковим ╕мпортним збором ╓ митна варт╕сть товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни, визначена в╕дпов╕дно до положень Митного кодексу Укра╖ни.

Стаття 4. Ставки додаткового ╕мпортного збору

    1. Додатковий ╕мпортний зб╕р справля╓ться за такими ставками:

    10 в╕дсотк╕в - для товар╕в, що класиф╕куються у товарних групах 1 - 24 зг╕дно з УКТЗЕД;

    5 в╕дсотк╕в - для товар╕в, що класиф╕куються у товарних групах 25 - 97 зг╕дно з УКТЗЕД;

    10 в╕дсотк╕в - для товар╕в, що п╕длягають оподаткуванню вв╕зним митом в╕дпов╕дно до статт╕ 374 Митного кодексу Укра╖ни.

Стаття 5. Житт╓во необх╕дн╕ товари

    1. Житт╓во необх╕дними товарами ╓:

    нафта, що класиф╕ку╓ться у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2709 00 90 00 зг╕дно з УКТЗЕД;

    газ природний, що класиф╕ку╓ться у товарних п╕дкатегор╕ях 2711 11 00 00, 2711 21 00 00 зг╕дно з УКТЗЕД;

    неопром╕нен╕ паливн╕ елементи (твели), що класиф╕куються у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 8401 30 00 00 зг╕дно з УКТЗЕД;

    електроенерг╕я, що класиф╕ку╓ться у товарн╕й п╕дкатегор╕╖ 2716 00 00 00 зг╕дно з УКТЗЕД;

    вуг╕лля, що класиф╕ку╓ться у товарних п╕дкатегор╕ях 2701 11 00 00, 2701 12 10 00, 2701 19 00 00, 2701 12 90 00, 2704 00 19 00, 2704 00 30 00, 2708 20 00 00, 2713 11 00 00, 2713 12 00 00 зг╕дно з УКТЗЕД;

    бензини, мазут та дизпаливо, що класиф╕куються у товарн╕й позиц╕╖ 2710 зг╕дно з УКТЗЕД, кр╕м товарних п╕дкатегор╕й 2710 91 00 00 та 2710 99 00 00;

    товари, зазначен╕ у пунктах 2 - 7, 9, 10, 12, 13, 15, 18 - 20 частини першо╖ статт╕ 282, частинах перш╕й та четверт╕й статт╕ 287, п╕дпункт╕ 11 пункту 4, пункт╕ 4 1 розд╕лу XXI "Прик╕нцев╕ та перех╕дн╕ положення" Митного кодексу Укра╖ни;

    медичн╕ вироби для проведення гемод╕ал╕зу та л╕кування онколог╕чних хворих за перел╕ком, встановленим Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни;

    товари, що безоплатно надаються Укра╖н╕ урядами ╕нших держав або м╕жнародними орган╕зац╕ями в рамках м╕жнародних (м╕журядових) угод, згода на обов'язков╕сть яких надана Верховною Радою Укра╖ни.

    Стаття 6. Цей Закон набира╓ чинност╕ з моменту опубл╕кування р╕шення Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни щодо завершення консультац╕й з м╕жнародними ф╕нансовими орган╕зац╕ями.

Президент Укра╖ни

П. ПОРОШЕНКО

м. Ки╖в
28 грудня 2014 року
N 73-VIII



MDoffice

Щодо продовження податково╖ п╕льги при ╕мпорт╕ в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, а також паперу та картону для утил╕зац╕╖

У в╕дпов╕дност╕ до пункту 118 закону Укра╖ни в╕д 28.12.2014, № 71-VIII, в абзац перший пункту 23, п╕дрозд╕лу 2, розд╕лу XX "Перех╕дн╕ положення" внесено зм╕ни.

З 01.01.2015 року продовжено податкову п╕льгу на 2 роки при ╕мпорт╕ в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, а також паперу та картону для утил╕зац╕╖ (макулатури та в╕дход╕в) товарно╖ позиц╕╖ 4707 зг╕дно з УКТ ЗЕД.

Пункт 23 у нов╕й редакц╕╖:
"23. Тимчасово до 1 с╕чня 2017 року в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть зв╕льняються операц╕╖ з постачання, у тому числ╕ операц╕╖ з ╕мпорту в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, а також паперу та картону для утил╕зац╕╖ (макулатури та в╕дход╕в) товарно╖ позиц╕╖ 4707 зг╕дно з УКТ ЗЕД. Перел╕ки таких в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни.

Операц╕╖ з вивезення в митному режим╕ експорту товар╕в, зазначених у цьому пункт╕, зв╕льняються в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть".

З урахуванням того, що зм╕ни до Класиф╕катору зв╕льнень в╕д сплати митних платеж╕в при ввезенн╕ товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни, який затверджений наказом М╕нф╕ну в╕д 20.09.2012 № 1011, не внесено, рекоменду╓ться застосовувати код податково╖ п╕льги - "99" ╤нш╕ товари, щодо яких законодавством установлюються п╕льги в обкладенн╕ митними платежами.

Щодо стосу╓ться в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, як╕ затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, то до внесення зм╕н до ПКМУ в╕д 12 с╕чня 2011 р. N 15 "Про затвердження перел╕к╕в в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, операц╕╖ з постачання яких, зокрема операц╕╖ з ╕мпорту, тимчасово, до 1 с╕чня 2015 року, зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть" - ЗВ╤ЛЬНЕННЯ щодо ПДВ НЕ ЗАСТОСОВУ╢ТЬСЯ.

©╤нформац╕йну дов╕дку п╕дготовлено спец╕ально для користувач╕в форуму MDOffice.

Смотрите: Кто-то слыхал об продлении преференции на группу 4707, [Жмите здесь]

MDoffice

Нагадування! Щодо додаткового ╕мпортного збору

Закони Укра╖ни 28 грудня 2014 року. № 73-V╤╤╤ «Про заходи щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ X╤╤ Генерально╖ угоди з тариф╕в ╕ торг╕вл╕»та № 74-V╤╤╤ «Про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни щодо стаб╕л╕зац╕╖ плат╕жного балансу опубл╕кован╕ у спец╕альному виданн╕ газети «Голос Укра╖ни» № 252-1 30 грудня 2014 року (http://www.golos.com.ua/pdf_file/zxrwrtm2.k4o.pdf ).

Ц╕ Закони наберуть чинност╕ з моменту опубл╕кування р╕шення Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни щодо завершення консультац╕й з м╕жнародними ф╕нансовими орган╕зац╕ями.

╤нформац╕йну дов╕дку п╕дготовлено спец╕ально для MDOffice

MDoffice

Украина сегодня проведет консультации с Еврокомиссией о введении дополнительных импортных пошлин

   Украина сегодня проведет консультации с Европейской комиссией о введении дополнительных импортных пошлин. Об этом сообщил представитель Украины при ЕС Константин Елисеев, передает пресс-служба Министерства иностранных дел Украины.

   "Сегодня вечером планируется проведение срочных консультаций Украина - Еврокомиссия (ЕК) в формате видеоконференции по вопросу введения дополнительных импортных пошлин в соответствии с Законом Украины "О мерах по стабилизации платежного баланса Украины согласно статье XII Генерального соглашения о тарифах и торговле 1994 года", - говорится в сообщении.

   От Украины в этом мероприятии примут участие представители Министерства финансов, Министерства экономического развития и торговли Украины и МИД, со стороны ЕС - руководитель группы поддержки Украины Петер Балаш и представители торгового блока ЕК.

   Напомним, ранее сообщалось, что Украина проведет с ЕС переговоры о повышении импортных пошлин.

РБК-Украина

Как будут работать банки в праздничные дни ?

      Украинские банки не будут работать 1-4 и 7 января 2015 года.

      1-4 января 2015 года будут выходными для банковской системы Украины, а рабочее 2 января переносится на 17 января.

      Согласно графику НБУ, 5 января банковские учреждения будут работать без клиентов, 6 и 8 января банковская система будет работать в обычном режиме.

      Отмечается, что в период с 1 до 7 января (включительно) банками должна быть обеспечена бесперебойная работа банкоматов, подкрепление их наличностью для обслуживания клиентов.

      В случае необходимости с 1 по 5 января (включительно) и 7 января банки по решению своих руководителей могут осуществлять кассовые операции, а также валютно-обменные операции с наличной иностранной валютой в пунктах обмена иностранной валюты.

      Официальный курс гривни к иностранным валютам и банковским металлам, установленный и обнародованный НБУ 29 декабря 2014 года, будет действовать до времени его последующей установки 6 января 2015 года.


UA-Reporter.com

Режим роботи Ки╖всько╖ м╕сько╖ митниц╕  у пер╕од новор╕чних та р╕здвяних свят

Режим роботи Ки╖всько╖ м╕сько╖ митниц╕  у пер╕од новор╕чних та р╕здвяних свят

 

Для забезпечення безпереб╕йного процесу митного контролю та оформлення з 1 по 4 с╕чня та з 7 по 11 с╕чня митн╕ пости Ки╖всько╖ м╕сько╖ митниц╕ ДФС працюватимуть в черговому режим╕ в╕дпов╕дно граф╕ку:

 

1с╕чня

2с╕чня

3с╕чня

4с╕чня

7с╕чня

8с╕чня

9с╕чня

10с╕чня

11с╕чня

ВМО-2 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-2 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-1 м/п «Столичний»

ВМО-1 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-3 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-3 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-2 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-2 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

ВМО-1 м/п «Столичний» з 9.00 – 16.45

вих╕дний

ВМО-1 м/п «Зах╕дний» з 9.00-16.45

ВМО-1 м/п «Зах╕дний» з 9.00-16.45

вих╕дний

вих╕дний

ВМО-1 м/п «Зах╕дний» з 9.00-16.45

ВМО-1 м/п «Зах╕дний» з 9.00-16.45

ВМО-1 м/п «Зах╕дний» з 9.00-16.45

вих╕дний

вих╕дний

ВМО-1 м/п «Сх╕дний» з 9.00-16.45

ВМО-1 м/п «Сх╕дний» з 9.00-16.45

вих╕дний

вих╕дний

ВМО-1 м/п «Сх╕дний» з 9.00-18.00

ВМО-1 м/п «Сх╕дний» з 9.00-16.45

ВМО-1 м/п «Сх╕дний» з 9.00-16.45

вих╕дний

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

ВМО-1 м/п «Спец╕ал╕зований» з 9.00 – 18.00

Митний контроль та митне оформлення в пункт╕ пропуску аеропорт «Ки╖в» (Жуляни) зд╕йсню╓ться в ц╕лодобовому режим╕.

ВМО-2 м/п «Спец╕ал╕зований» чергу╓ в телефонному режим╕ 2, 8, 9, 10 та 11 с╕чня 2015 року.

5 та 6 с╕чня вс╕ п╕дрозд╕ли Ки╖всько╖ м╕сько╖ митниц╕ ДФС працюватимуть за звичайним граф╕ком роботи.



Пресс-служба Ки╖всько╖ м╕сько╖ митниц╕

С января гражданам СНГ запрещен въезд в РФ без загранпаспортов

   С 1 января 2015 года Россия будет пускать на свою территорию граждан стран СНГ только по загранпаспортам. Нововведение не коснется только государств, входящих в Таможенный союз и Единое экономическое пространство. Об этом говорится в сообщении пресс-службы МИД России.

   Как отмечается в сообщении, новый порядок пересечения границы вводится "с целью повышения эффективности контроля за миграционными процессами".

   "Наши партнеры были заранее проинформированы о планируемых российской стороной мерах. Шаги по наведению порядка в сфере миграции воспринимаются с пониманием. Более того, мы своевременно предложили партнерам содействие в изготовлении и документировании новыми загранпаспортами граждан ряда государств-участников СНГ, в том числе с использованием печатных мощностей в России. Через механизмы совместных рабочих групп решались вопросы облегчения процесса документирования иностранных граждан, временно пребывающих на территории России", - говорится в заявлении МИД РФ.

   Во внешнеполитическом ведомстве России обратили внимание на то, что въезд и выезд из Российской Федерации для граждан государств, с которыми подписано межправительственное Соглашение о взаимных безвизовых поездках от 30 ноября 2000 года, "по-прежнему не требует получения виз и сохраняет свой предельно либеральный режим".

   Глава Федеральной миграционной службы России Константин Ромодановский отметил, что новые правила пока не коснутся Киргизстана, который ведет переговоры о вступлении в Евразийский экономический союз, и Украины. "Жители Таджикистана, Узбекистана и других государств будут въезжать по загранпаспортам. Есть отсрочка такого решения для Киргизии, которая ведет переговоры о вступлении в ЕАЭС. И по Украине вопрос пока подвешен", - цитирует Ромодановского телеканал Дождь.

   Напомним, ранее граждане стран СНГ могли въезжать в Россию по внутренним паспортам. В РФ действуют ограничения по сроку пребывания на ее территории граждан других государств - 90 дней. Аналогичные требования 7 апреля 2014 года ввела Украина в отношении россиян.

ЛIГАБiзнесIнформ

Налоговый компромисс в Украине

   25 декабря Верховная Рада приняла Закон Украины "О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно особенностей уточнения налоговых обязательств по налогу на прибыль предприятий и налогу на добавленную стоимость в случае применения налогового компромисса".

   Ниже изложены основные сведения о налоговом компромиссе в Украине в форме вопрос-ответ.

   Что такое налоговый компромисс?

   Указанная процедура предполагает освобождение от ответственности субъектов хозяйствования и их должностных лиц в случае добровольного декларирования и уплаты ранее минимизированных налогов (в результате занижения налоговых обязательств).

    Каковы главные особенности налогового компромисса в Украине?

   25 декабря 2014 года принят Закон Украины «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно особенностей уточнения налоговых обязательств по налогу на прибыль предприятий и налогу на добавленную стоимость в случае применения налогового компромисса» (далее – «Закон о налоговом компромиссе»). Сроки процедуры - первое полугодие 2015 года. В дальнейшем не исключены внеплановые документальные проверки предприятий, которые отказались принимать участие в процедуре.

   Закон предусматривает:

   - возможность налогоплательщика «признаться» в занижении своих налоговых обязательств по НДС и налогу на прибыль в любом налоговом периоде до 1 апреля 2014 года;

   - ставка налогового компромисса составит 5 % от суммы заниженных налоговых обязательств по НДС и налогу на прибыль, то есть налогоплательщик сохраняет 95 % суммы минимизированных налогов;

   - если государство и налогоплательщик достигают указанного компромисса, последний освобождается от возможной ответственности за указанный период. Также от ответственности освобождаются должностные лица налогоплаткльщика.

    Цели налогового компромисса

   Основная цель компромисса – возврат в бюджет части средств, незаконно сэкономленных бизнесом в результате работы с так называемыми «площадками» - централизованной сетью конвертационных центров, действовавших при старой власти. Следует напомнить, что в период 2010-2013 годов многие налогоплательщики были вынуждены перейти на обслуживание указанных «площадок» из-за давления, которые на них оказывали силовые структуры.

   Также законопроект о налоговом компромиссе направлен на профилактику незаконной минимизации налогов. Субъекты хозяйствования могут быть освобождены от ответственности только за нарушения периода до 1 апреля 2014 года, а дальнейшие нарушения будут чреваты санкциями.

   Многие ли захотят добровольно уплатить налоги в бюджет?

   На сегодняшний день сложно прогнозировать эффект от принятия закона. Часть налогоплательщиков пойдут на компромисс с государством, но будет немало и тех, кто откажется от доплаты налога. Рискнем предположить, что малый и частично средний бизнес воспримет нововведения без особого энтузиазма. Вопрос участия в налоговом компромиссе – сугубо индивидуален. Решение этого вопроса зависит от воли руководителя предприятия и собственника бизнеса.

   Как будет достигаться налоговый компромисс?

   Процедура будет выглядеть примерно так:

   - в течение 90 календарных дней после вступления в силу закона налогоплательщики, решившие достичь налогового компромисса, подадут в налоговую инспекцию уточняющие расчеты налоговых обязательств по налогу на прибыль и/или НДС по форме, которую планирует утвердить Государственная фискальная служба Украины (до момента утверждения форм расчетов, их можно будет подать по существующей форме уточняющего расчета как отдельный документ с пояснением мотивов подачи для применения налогового компромисса и с перечнем (описанием) операций, относительно которых были уточнены показатели налоговой декларации);

   - контролирующий орган согласует заявленные суммы налоговых обязательств или проведет внеплановую документальную проверку с составлением налогового уведомления-решения, с которым налогоплательщик может согласиться с уплатой в бюджет только 5% от сумм заниженных налоговых обязательств;

   - налогоплательщик вправе обжаловать налоговое уведомление-решение в административном или судебном порядке, но в таком случае налоговый компромисс считается недостигнутым;

   - в течение 10 календарных дней с момента согласования сумм налоговых обязательств в рамках налогового компромисса налогоплательщик перечисляет в бюджет согласованные суммы.

    Грозит ли проверка тем налогоплательщикам, которые не подадут уточняющие расчеты?

   Проверка не исключена, но назначаться она может в общем порядке в соответствии с существующими критериями составления планов-графиков проверок или в соответствии с основаниями проведения внеплановых проверок.

   Кто может воспользоваться налоговым компромиссом?

   Принять участие в декларировании ранее минимизированных налогов могут субъекты хозяйствования – плательщики НДС и плательщики налога на прибыль. Воспользоваться возможностями принятого закона могут также некоторые особые категории налогоплательщиков:

   - которые пребывают на стадии административного или судебного обжалования налоговых уведомлений-решений, вынесенных ранее;

   - в отношении которых проводится налоговая проверка либо уже оформлен акт такой проверки.

   По материалам: Киевский портал поддержки и развития бизнеса

Бухгалтер 911

Правительство Украины готово подписать Соглашение с Правительством США для повышения уровня соблюдения международного налогового законодательства и выполнения положений Закона США о налогообложении иностранных счетов (FATCA)

   Сполученими Штатами Америки прийнято Закон «Про податков╕ вимоги до ╕ноземних рахунк╕в» (FАТСА), який набрав чинност╕ з 1 с╕чня 2013 року. Цим законом передбачен╕ вимоги до ╕ноземних ф╕нансових орган╕зац╕й, зокрема щодо необх╕дност╕ укладення спец╕ально╖ угоди з Податковою службою Сполучених Штат╕в Америки для зд╕йснення контролю за наявними рахунками, як╕ в╕дкриваються платниками податк╕в США у ф╕нансових орган╕зац╕ях ╕нших кра╖н св╕ту та стосовно ╖х зобов’язань ╕нформувати про так╕ операц╕╖ Податкову службу США.

   М╕н╕стерство ф╕нанс╕в Укра╖ни, з метою п╕двищення р╕вня дотримання м╕жнародного податкового законодавства, п╕дтвердило нам╕ри Укра╖ни п╕дписати до 31 грудня 2014 року вище наведену Угоду м╕ж Урядом США та Урядом Укра╖ни, про що 1 липня 2014 року було пов╕домлено Американську сторону ╕ над╕слано проект ц╕╓╖ Угоди на погодження.

   Урядом США п╕дготовлено спец╕альне пов╕домлення 2014-38 щодо особливостей застосування Закону «Про податков╕ вимоги до ╕ноземних рахунк╕в» (FАТСА) до ф╕нансових установ окремих кра╖н. З зазначеним пов╕домленням можна ознайомитись за такою адресою: http://www.irs.gov/pub/irs-drop/a-14-38.pdf.

   Зг╕дно з зазначеним пов╕домленням, не зважаючи на неп╕дписання м╕журядово╖ Угоди до 1 с╕чня 2015 року, ф╕нансов╕ установи Укра╖ни не п╕дпадатимуть п╕д санкц╕╖ щодо вилучення кошт╕в в рамках FАТСА, як╕ повинн╕ були б застосовуватися з 1 с╕чня 2015 року. Однак, ф╕нансов╕ установи Укра╖ни, як╕ ще не пройшли ре╓страц╕ю в служб╕ внутр╕шн╕х надходжень США (IRS), як ╕ ран╕ше повинн╕ це зробити до 1 вересня 2015 року – терм╕ну, з якого почина╓ться обов’язкове зв╕тування ф╕нансових установ перед в╕дпов╕дними державними службами США.

   По материалам: М╕н╕стерство ф╕нанс╕в Укра╖ни

Бухгалтер 911

Б╕ометричний паспорт коштуватиме 518 гривень – Аваков

   Оформлення паспорта за стандартною процедурою займе 20 дн╕в

      Оформлення б╕ометричного паспорта за стандартною процедурою коштуватиме 518,15 гривень.

      Про це пов╕домив глава МВС Арсен Аваков у сво╓му Facebook.

      «Новий б╕ометричний паспорт (бланк з ч╕пом) об╕йдеться в 261 грн (15 ╓вро за курсом на 29.12.2014) + держмито 170 грн + варт╕сть ре╓страц╕йних послуг 87,15 грн. Всього 518 грн 15 коп╕йок», – написав Аваков.

      Оформлення паспорта за стандартною процедурою займе 20 дн╕в. Прискорена процедура – 7 дн╕в – оформля╓ться за ставкою подв╕йний мита та ре╓страц╕йних послуг, при т╕й же вартост╕ бланка (261 + 340 + 174,3 = 775,3 грн), зазначив глава МВС.

      Якщо у людини нема╓ часу самост╕йно готувати пакет документ╕в для отримання паспорта, то вона може звернутися в одне з 18 в╕дд╕лень Державного п╕дпри╓мства «Документ», де ╓ ╓дине в╕кно ╕ повний серв╕с послуг.

      «Там ф╕ксована додаткова ц╕на на замовлен╕ вами серв╕сн╕ послуги. Але, не вище 253 грн. Таким чином, гранична ц╕на за новий б╕ометричний паспорт – 775,3 + 253 = 1028,3 грн», – зазнача╓ Аваков.

      Як в╕домо, з 1 с╕чня Державна м╕грац╕йна служба Укра╖ни, в╕дпов╕дно до умов л╕берал╕зац╕╖ в╕зового режиму ╢вропейського Союзу для Укра╖ни, почала оформлення б╕ометричних паспорт╕в для ви╖зду за кордон


forbes.ua

Что нам поможет на таможне: правила ввоза багажа

   Знание правил ввоза багажа поможет вам не иметь проблем на таможне при возвращении домой из-за границы.

    Возвращаясь из-за границы, мы часто везем с собой какие-нибудь вещи, подарки, продукты или деньги. Однако стоит знать, что далеко не все можно ввозить в Украину беспошлинно, даже если это что-то вы приобрели на собственные деньги.

    Итак, если летите самолетом или едете поездом, то беспошлинно вам разрешается провозить товаров на 1000 евро. Если путешествуете автомобилем, то – на 500 евро. При этом вес того, что вы ввозите в страну, не должен быть выше 50 кг. Не уложитесь в эти рамки, тогда придется заполнить декларацию и заплатить пошлину. Кстати, имейте в виду, что в категорию «товары»raquo; входят также и сувениры, подарки и т.п.

    Однако личные вещи можно ввозить беспошлинно. Кроме одежды, обуви, косметики личными вещами считаются также, например, фотоаппарат, видеокамера и аксессуары к ним; плеер, телефон, диктофон, компьютер, ноутбук, планшет и аксессуары к ним; бинокль; драгоценные украшения; инвалидная коляска; спортивное снаряжение; переносные музыкальные инструменты… Имейте в виду, что все это отнесут к личным вещам, только если будет видно, что этими предметами вы уже пользовались. То есть iPad в упаковке – это товар (и будет ли он облагаться пошлиной, зависит от количества всего остального, что вы везете), а iPad без упаковки – ваша личная вещь. Шуба без упаковки и ярлыков – личная вещь, шуба с ярлыком – товар. Тут уж следите, чтобы уложиться в указанные выше лимиты.

    Деньги в сумме до эквивалента 10 000 евро можно ввозить свободно. Если сумма больше (например, вы едите с заработков), то потребуется предъявить справку из банка, что эти деньги сняты с вашего лицевого счета.

    Продукты питания тоже нельзя ввозить бесконтрольно. Во-первых, стоимость их не должна превышать 200 евро на человека. Кроме того, у вас должно быть не более одной розничной упаковки каждого из продуктов и общая масса каждого наименования - не более 2 кг. То есть пять головок сыра провозить нельзя. Вернее, можно, но потребуется таможенное оформление, уплата пошлины и т.д.

    Если вам больше 18 лет, то беспошлинно можете привезти: не более 2 л вина, 1 л крепкого алкоголя (более 22% спирта), до 5 литров пива, 200 сигарет или 50 сигар ( 250 г табака).

    Произведения искусства и редкие книги придется задекларировать и заплатить налог.

    Вот такие основные таможенные правила ввоза багажа. Соблюдайте их, и проблем на границе не будет.


http://www.natali.ua/travel/advices/37612/

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Сертификат происхождения для лицензируемых тваров

03-01-2015 14:49, Winnograd
Регион: скрыт
Сертификат происхождения для лицензируемых тваров

Ув. друзья, подскажите кто знает. Мы ввозим товар на который получаем лицензию на импорт. В сертификате происхождения, выданном в Китае, есть ошибка в дате инвойса. В самом инвойсе указана страна происхождения. Ставка пошлины льготная и полная совпадают. Но таможня считает, что есть из за этого неточности, что это влияет на лицензирование и оригинал сертификата должен быть у них...

У меня вопрос, даже если сертификат считать недействительным , то как это может влиять на оформление ?

В МКУ нашел в статье 44 пункт 3 - " У разi ввезення товару на митну територiю Укра╖ни сертифiкат про походження товару пода╓ться обов'язково:

2) на товари, щодо ввезення яких в Укра╖ну застосовуються кiлькiснi обмеження (квоти) або заходи ... "

Спасибо всем заранее.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • У М╕нф╕н╕ пояснили, коли п╕двищать зб╕р на ╕мпорт

          Додатковий зб╕р на ╕мпортн╕ товари введуть п╕сля завершення консультац╕й ╕з м╕жнародними орган╕зац╕ями.

          Про це на бриф╕нгу 3 с╕чня сказав заступник м╕н╕стра ф╕нанс╕в Денис Фудашк╕н, переда╓ кореспондент Укр╕нформу.

          «В╕дносно закону, яким передбача╓ться введення тимчасового збору (на ╕мпорт товар╕в - авт.), то у Прик╕нцевих положеннях передбачено, що в╕н набува╓ чинност╕ п╕сля завершення консультац╕й з м╕жнародними орган╕зац╕ями в╕дносно застосування цього ╕нструменту у якост╕ методу регулювання плат╕жного балансу ╕ стаб╕л╕зац╕╖ резерв╕в НБУ», - сказав чиновник.

          В╕н також додав, що п╕сля завершення таких консультац╕й Кабм╕н ма╓ оприлюднити р╕шення стосовно введення чи невведення в д╕ю закону.

          «П╕сля завершення консультац╕й уряду з в╕дпов╕дними орган╕зац╕ями буде оприлюднене певне р╕шення щодо введення чи невведення в д╕ю (закону - авт.)», - пояснив заступник м╕н╕стра.

          В╕н також додав, що в першу чергу ц╕ перемовини ведуться з МВФ.


    http://www.ukrinform.ua/

    Нацбанк отримав повноваження забороняти валютн╕ операц╕╖

       Нац╕ональний банк Укра╖ни отримав право вводити обмеження або тимчасово забороняти проведення валютних операц╕й на територ╕╖ Укра╖ни, зокрема, операц╕й з вивезення, переказування ╕ пересилання за меж╕ Укра╖ни валютних ц╕нностей.

       Про це йдеться в закон╕ "Про заходи, спрямован╕ на сприяння кап╕тал╕зац╕╖ та реструктуризац╕╖ банк╕в", який опубл╕кований в газет╕ "Голос Укра╖ни", переда╓ "Хвиля".

       Як наголошу╓ться в документ╕, в╕дпов╕дн╕ заходи НБУ може вживати в раз╕ "наявност╕ ознак нест╕йкого ф╕нансового стану банк╕всько╖ системи, виникнення обставин, що загрожують стаб╕льност╕ банк╕всько╖ та / або ф╕нансово╖ системи кра╖ни".

       "Цей факт п╕дтверджу╓ться в╕дпов╕дним р╕шенням Ради з ф╕нансово╖ стаб╕льност╕, повноваження яко╖ визначаються указом президента Укра╖ни", - йдеться в документ╕.

    Gazeta.ua

    Всемирная торговая организация (ВТО)

       Всемирная торговая организация (ВТО) ‑ международная организация, созданная с целью либерализации международной торговли и регулирования торгово‑политических отношений государств‑членов. ВТО является правопреемницей действовавшего с 1947 года

       Генерального соглашения по тарифам и торговле (ГАТТ).

       Образована 1 января 1995 года на основании системы взаимных договоренностей (т.н. Уругвайского раунда) между странами‑членами ГАТТ. Полностью заменила ГАТТ после годового переходного периода 1 января 1996 года.

       Цели ВТО — либерализация мировой торговли путем ее регулирования преимущественно тарифными методами при последовательном сокращении уровня импортных пошлин, а также устранения различных нетарифных барьеров, количественных ограничений.

       Функции ВТО — контроль за выполнением торговых соглашений, заключенных между членами ВТО, организация и обеспечение торговых переговоров среди членов ВТО, наблюдение за торговой политикой членов ВТО, разрешение торговых споров между членами организации.

       Основополагающими принципами и правилами ВТО являются:

       ‑ взаимное предоставление режима наибольшего благоприятствования (РНБ) в торговле;

       ‑ взаимное предоставление национального режима (НР) товарам и услугам иностранного происхождения;

       ‑ регулирование торговли преимущественно тарифными методами;

       ‑ отказ от использования количественных и иных ограничений;

       ‑ транспарентность торговой политики;

       ‑ разрешение торговых споров путем консультаций и переговоров и т.д.

       Членами ВТО, по данным на июнь 2014 года, являются 160 государств.

       Статус наблюдателей в ВТО имеют более 20 государств и более 60 международных организаций, в том числе ООН, МВФ и Всемирный банк.

       Среди стран-наблюдателей — Афганистан, Азербайджан, Белоруссия, Босния и Герцеговина, Иран, Ирак, Казахстан, Сербия, Узбекистан и др. Подавляющее большинство стран-наблюдателей находятся на различных стадиях присоединения к ВТО.

       Процедура присоединения к ВТО состоит из нескольких этапов. Этот процесс занимает в среднем 5-7 лет.

       На первом этапе в рамках специальных Рабочих групп происходит детальное рассмотрение на многостороннем уровне экономического механизма и торгово-политического режима присоединяющейся страны на предмет их соответствия нормам и правилам ВТО. После этого начинаются консультации и переговоры об условиях членства страны-соискателя в данной организации. Эти консультации и переговоры, как правило, проводятся на двустороннем уровне со всеми заинтересованными странами ‑ членами Рабочей группы.

       Прежде всего, переговоры касаются "коммерчески значимых" уступок, которые присоединяющаяся страна будет готова предоставить членам ВТО по доступу на ее рынки.

       В свою очередь присоединяющаяся страна, как правило, получает права, которыми обладают и все другие члены ВТО, что практически будет означать прекращение ее дискриминации на внешних рынках.

       В соответствии с установленной процедурой результаты всех проведенных переговоров по либерализации доступа на рынки и условия присоединения оформляются следующими официальными документами:

       ‑ доклад Рабочей группы, где изложен весь пакет прав и обязательств, которые страна-соискатель примет на себя по итогам переговоров;

       ‑ список обязательств по тарифным уступкам в области товаров и по уровню поддержки сельского хозяйства;

       ‑ перечень специфических обязательств по услугам и Список изъятий из РНБ (режим наибольшего благоприятствования);

       ‑ протокол о присоединении, юридически оформляющий достигнутые договоренности на двух‑ и многостороннем уровнях.

       Одним из главных условий присоединения новых стран к ВТО является приведение их национального законодательства и практики регулирования внешнеэкономической деятельности в соответствие с положениями пакета соглашений Уругвайского раунда.

       На заключительном этапе присоединения происходит ратификация национальным законодательным органом страны-кандидата всего пакета документов, согласованного в рамках Рабочей группы и утвержденного Генеральным советом. После этого указанные обязательства становятся частью правового пакета документов ВТО и национального законодательства, а сама страна-кандидат получает статус члена ВТО.

       Высший руководящий орган ВТО — Конференция министров. Созывается не реже одного раза в два года, как правило, на уровне министров торговли или иностранных дел. Конференция избирает главу ВТО.

       Текущее управление организацией и наблюдение за выполнением принятых соглашений осуществляет Генеральный совет. В его функции также входит разрешение торговых споров между странами-участницами ВТО и мониторинг их торговой политики.

       Генеральный совет контролирует деятельность Совета по торговле товарами, Совета по торговле услугами, Совета по интеллектуальной собственности.

       Членами Генерального совета являются послы или главы представительств стран‑членов ВТО.

       Исполнительным органом организации является Секретариат ВТО.

       В составе ВТО действуют рабочие и экспертные группы и специализированные комитеты, в функции которых входит установление и контроль за соблюдением правил конкуренции, мониторинг действия региональных торговых соглашений и инвестиционного климата в странах‑участницах, прием новых членов.

       В ВТО практикуется принятие решений на основе консенсуса, хотя де-юре предусмотрено голосование. Толкование положений соглашений по товарам, услугам, а также освобождение от принятых обязательств принимаются 3/4 голосов. Поправки, не затрагивающие права и обязательства участников, а также принятие новых членов требуют 2/3 голосов (на практике, как правило, путем консенсуса).

       Рабочие языки ВТО — английский, французский и испанский.

       Генеральный директор ВТО с 1 сентября 2013 года — Роберто Азеведо (Roberto Azevêdo).

       Штаб-квартира организации находится в Женеве.

       Материал подготовлен на основе информации РИА Новос

       РИА Новости http://ria.ru/spravka/20150101/1039651844.html#ixzz3Nk9PCWik

    http://ria.ru/

    Кабинет Министров ввел дотационные сертификаты на экспорт электрической энергии.

           Кабмин ввел дотационные сертификаты на экспорт электроэнергии

          Кабинет Министров ввел дотационные сертификаты на экспорт электрической энергии.Об этом сообщает Капитал со ссылкой на заявление министра энергетики и угольной промышленности Владимира Демчишина."Это решение Кабинета Министров, официальное. Я подозреваю, что оно вступит в силу с 1 января", — сказал он.По его словам, это увеличит стоимость экспортируемой электроэнергии, чтобы привлечь средства для компенсации разницы между экономически обоснованными и реальными тарифами на электроэнергию для населения.

          С помощью дотационных сертификатов промышленность компенсирует разницу между экономически обоснованными и реальными тарифами на электроэнергию для населения.


    UBR

    Анекдот из Интернет

    - Знаешь сказку про трех поросят?
    - Да.
    - Жили-были два поросенка...
    - А где же третий?
    - А рождество?

    Афоризм

    Не верьте "Камасутре"!...В сексе есть только две позы: либо ты, либо тебя!

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное