* Документ дня: Наказ вiд 20.04.2005 № 314 Про затвердження Порядку зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням вантажно╖ ...
Количество просмотров: 53 (за период c 00:00 по 18:02 15/10/10), всего просмотров: 242
1. Пункт 9 Класиф╕катора викласти в так╕й редакц╕╖:
9
Запор╕зька митниця
11200 00 00
Зона д╕яльност╕ – Запор╕зька область, кр╕м митного оформлення товар╕в, як╕ класиф╕куються у товарн╕й груп╕ 06 (за винятком товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 0602901000) зг╕дно Укра╖нсько╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ ╕ возяться в Укра╖ну суб’╓ктами господарсько╖ д╕яльност╕.
Служба боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил
11200 00 01
В╕дд╕л кадрового забезпечення та з питань запоб╕гання корупц╕╖
11200 00 02
В╕дд╕л адм╕н╕стрування митних платеж╕в
11200 00 03
В╕дд╕л ╕нформац╕йно╖ роботи та митно╖ статистики
11200 00 04
В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в
11200 00 05
В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ та класиф╕кац╕╖ товар╕в
11200 00 06
В╕дд╕л орган╕зац╕╖ митного контролю та роботи митних посередник╕в
11200 00 08
В╕дд╕л контрольно-перев╕рочно╖ роботи
11200 00 14
В╕дд╕л митного оформлення № 1
11200 00 09
В╕дд╕л митного оформлення № 2
11200 00 10
В╕дд╕л митного оформлення № 3
11200 00 11
В╕дд╕л митного оформлення № 4
11200
00 12
В╕дд╕л митного оформлення № 5
11200 00 13
М/п "Запор╕жжя – аеропорт"
11201 00 00
П/п "Запор╕жжя - аеропорт"
11201 01 00
(13)
М/п "Дн╕прорудний"
11202 00 00
Сектор митного оформлення "Пологи" митного поста "Дн╕прорудний"
11202 00 01
М/п "Запор╕жсталь"
11203 00 00
М/п "Бердянськ"
11204 00 00
В╕дд╕л митного оформлення № 1 митного поста "Бердянськ"
11204 00 01
П/п "Бердянський морський торговельний порт"
11204 02 00 (15)
В╕дд╕л митного оформлення № 2 митного поста "Бердянськ"
11204 02 02
В╕дд╕л митного оформлення № 3 митного поста "Бердянськ"
11204 00 03
2. Пункт 14 Класиф╕катора викласти у так╕й редакц╕╖:
37
Сх╕дна митниця
70000 00 00
Зона д╕яльност╕ – Донецька область, кр╕м митного
оформлення товар╕в, як╕ класиф╕куються у товарн╕й груп╕ 06 (за винятком товарно╖ п╕дкатегор╕╖ 0602901000) зг╕дно Укра╖нсько╖ класиф╕кац╕╖ товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ ╕ возяться в Укра╖ну суб’╓ктами господарсько╖ д╕яльност╕.
Служба боротьби з контрабандою та порушеннями митних
правил
70000 00 01
В╕дд╕л кадрового забезпечення та питань запоб╕гання корупц╕╖
70000 00 02
В╕дд╕л адм╕н╕стрування митних платеж╕в
70000 00 03
В╕дд╕л
╕нформац╕йно╖ роботи та митно╖ статистики
70000 00 04
В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в
70000 00 05
В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ та класиф╕кац╕╖ товар╕в
70000 00 06
В╕дд╕л орган╕зац╕╖ митного контролю та роботи митних посередник╕в
70000 00 08
Сектор з питань захисту прав ╕нтелектуально╖ власност╕
За восемь месяцев этого года в Украину было ввезено импортной обуви на $326 млн. Большая часть ее поступила из Китая по цене 2 доллара за пару
Чаще всего в Украину везли резиновую обувь – органы статистики сообщают, что за январь-август этого года в страну было ввезено 75 млн. пар «обуви на подошве и с верхом из резины или пластмассы» на $200 млн.
Из этого количества 70 млн. пар поступили к нам из Китая, остальной резиновый ширпотреб ввезли
из Турции, Вьетнама и Сирии.
Эта статистика свидетельствует о двух важных проблемах, которые уже многие годы преследуют Украину.
Во-первых, импортеры по-прежнему декларируют на таможне нереальную цену на товар – ведь китайские кроссовки при всей их утилитарности, не могут стоить два доллара. Низкая таможенная цена дает возможность импортерам максимально минимизировать уплату госпошлины, которая взимается при ввозе товаров. Значит, таможня так и не смогла или
не захотела побороть нелегальный ввоз китайского ширпотреба и увеличить поступления в бюджет.
Во-вторых, статистика показывает, что пресловутая борьба правительства с дешевым китайским ширпотребом по-прежнему не дает результатов – украинские производители никак не смогут конкурировать с «резиновыми изделиями» китайского производства. Ведь 75 млн. пар китайской обуви, ввезенных только за восемь месяцев этого года, были куплены нашими соотечественниками.
А значит,
каждый украинец должен был приобрести почти по две пары на душу, включая стариков и младенцев. Естественно, китайская продукция полностью удовлетворила спрос наших соотечественников на обувь. И здесь реально нужно посмотреть на опыт Евросоюза, который несмотря на протесты Китайцев и требования ВТО, ввел пошлины на импорт китайской обуви и постоянно их пересматривает
в сторону повышения.
Для сравнения, по данным Госкомстата, за этот же период в Украину было ввезено всего 440 тысяч пар обуви из натуральной кожи. Так что можно со всей уверенностью говорить, что вся обувь, которая продается на вещевых рынках и декларируется продавцами, как кожаная, таковой не является.
Украина согласна на либерализацию всех тарифов при торговле с ЕС
В ходе переговоров о создании зоны свободной торговли между Украиной и ЕС украинская сторона предложила схему постепенной либерализации всех без исключения тарифных линий при торговле с ЕС, заявил глава украинской переговорной группы замминистра экономики Валерий Пятницкий в интервью еженедельнику "Зеркало недели".
По его словам, Украине и ЕС уже достаточно давно удалось достичь договоренностей о либерализации 95% объемов торговли и не меньше 95% тарифных линий.
"Но
наши европейские коллеги решили, что они более амбициозны, и надо бы определиться с пятью оставшимися процентами. И чтобы ни один из этих товаров не был исключен из либерализации. У нас в эти пять процентов попали автомобили, рыба и целый ряд сельскохозяйственной продукции — сахар, курятина, свинина, молочная продукция и т.п.", - рассказал Пятницкий.
По его словам, украинская сторона предложила постепенную либерализацию оставшихся тарифных линий
"Мы предложили
подход постепенной либерализации, охватывающий уже все тарифные линии, включая пять процентов, о которых я говорил выше. При этом мы показали пример динамического подхода: мы предложили снижать на протяжении переходного периода тарифы на продукцию из этих пяти процентов (а это примерно три с половиной сотни тарифных линий по сельскому хозяйству) с нынешнего уровня до какого-то более низкого (не до нуля), составляющего, скажем, 80 процентов от сегодняшнего", - заявил замминистра экономики.
Такое решение украинской стороны, как утверждает Пятницкий, вызвало энтузиазм переговорщиков из ЕС, но при этом украинская делегация будет требовать взамен увеличения квот на поставки украинской продукции в ЕС.
"Это теперь воспринимается, как наша готовность к дальнейшему серьезному разговору и либерализации, и вызвало такой вот энтузиазм
у европейской стороны. Но мы предупредили сразу: энтузиазм будет подкреплен лишь в том случае, если с европейской стороны также будет движение навстречу. В свое время мы уже передавали non paper и в отношении тарифных квот, и в отношении тарифов: предлагали, чтобы все-таки применялась динамическая формула - квоты увеличивались, тарифы уменьшались", — подчеркнул глава украинской переговорной группы.
Держмитслужба Укра╖ни п╕дписала Меморандум про сп╕вроб╕тництво з М╕н╕стерством аграрно╖ пол╕тики
Прес-служба
Координац╕я сп╕льних д╕й по забезпеченню харчово╖ безпеки – так була визначена тема наради ╤горя Кал╓тн╕ка, Голови Митно╖ служби Укра╖ни, та Миколи Присяжнюка, м╕н╕стра аграрно╖ пол╕тики Укра╖ни.
Основна увага була прид╕лена митному оформленню м’ясопродукт╕в. Перш за все, сл╕д зазначити, що ╕мпорт в Укра╖ну м’яса та харчових нутрощ╕в за 9 м╕сяц╕в 2010 року становить 268,1 тис. тонн, у пор╕внянн╕ з минулор╕чним пер╕одом обсяги ╕мпорту
зменшилися на 17%.
Структура ╕мпорту м’ясопродукт╕в ╓ стаб╕льною ╕ склада╓ться з наступних позиц╕й:
М’ясо птиц╕ — його питома вага в структур╕ ╕мпорту найб╕льша – 47%, 125,1 тис. тонн (зменшення обсяг╕в ╕мпорту на 17%).
Свинина — 31%, 83 тис. тонн (зменшення на 18%).
Сало, жир та субпродукти — 21%, 57,5 тис. тонн (зменшення на 8%).
Яловичина морожена — 1%, 2,4 тис. тонн (зменшення у 3,3
рази).
╤мпорт м’ясопродукт╕в можна розглядати з одного боку як забезпечення попиту, який не покрива╓ться власним виробництвом.
При цьому, ╕мпорт становить 16% в╕д загально╖ пропозиц╕╖ м’ясопродукт╕в на ринку, ╕ покликаний забезпечити потребу населення в м’ясопродуктах в повному обсяз╕.
Дов╕дково: за 8 м╕сяц╕в 2010 року: попит на м'ясо та м’ясопродукти становив 1,5 млн. тонн; власне виробництво м’ясопродукт╕в становило майже 1,3 млн. тонн;
попит був забезпечений за рахунок ╕мпорту 246 тис. тонн. м’ясопродукт╕в.
З ╕ншого боку – це одна з╕ статей наповнення Державного бюджету – за 9 м╕сяц╕в 2010 року було забезпечено надходження митних платеж╕в у сум╕ 905 млн. грн.
У той же час, сл╕д зауважити, що митною службою вжито ц╕лий комплекс заход╕в,
спрямованих на припинення контрабанди м’ясопродукт╕в, в тому числ╕ що зд╕йснювалася ╕з незаконним зв╕льненням в╕д митного контролю, прост╕ше кажучи «чорно╖ контрабанди».
З початку року митними органами задокументовано 554 факти незаконного ввезення в Укра╖ну м’ясопродукт╕в, порушено 6 крим╕нальних справ про контрабанду на загальну суму 9,7 млн. грн.
Систематично проводяться оперативн╕ заходи щодо протид╕╖ незаконному ввезенню м’ясопродукт╕в з придн╕стровського
рег╕ону Молдови.
Фактично, припинен╕ спроби перем╕стити подр╕бнен╕ парт╕╖ вантаж╕в м’ясопродукт╕в, як╕ були попередньо ввезен╕ в Молдову ╕з кра╖н Америки та з Австрал╕╖ транзитом через Укра╖ну.
Також, Держмитслужбою посилено контроль за достов╕рн╕стю декларування митно╖ вартост╕, особливо беручи до уваги той факт, що 76% м’ясопродукт╕в ввозяться за непрямими контрактами.
У той же час, митники не говорять про обов’язкове п╕двищення митно╖
вартост╕, митники наголошують на формуванн╕ д╕йсно╖ митно╖ вартост╕.
Як зазначив ╤гор Кал╓тн╕к, митн╕ органи будуть обов’язково приймати ╕ погоджувати митну варт╕сть за умови, якщо вона об╜рунтована ╕ документально п╕дтверджена.
Кр╕м того, Держмитслужба зм╕нила критер╕╖ прозорост╕ встановлення митно╖ вартост╕. Зокрема, розроблено перел╕к документ╕в, при подач╕ яких митна варт╕сть коригуватися не буде.
При цьому, митна служба сьогодн╕
ч╕тко в╕дсл╕дкову╓ тенденц╕╖ на св╕тових товарних ринках, анал╕зу╓ формування ц╕ни на товарних б╕ржах.
Св╕тов╕ ц╕ни на свинину (товарна позиц╕я 0203) починаючи з листопада 2009 року зростали та досягли свого п╕ку у травн╕ 2010 руку, а з червня 2010 року знову спостер╕га╓ться ╖х коливання.
У 2010 роц╕ митна варт╕сть свинини ╓ найб╕льш наближена до б╕ржово╖ ц╕ни, тод╕ як у 2009 роц╕
р╕вень митно╖ вартост╕ значно ╖╖ перевищував.
За п╕дсумками наради кер╕вники Держмитслужби та М╕нагропол╕тики п╕дписали Меморандум про вза╓мний обм╕н ╕нформац╕╓ю про тенденц╕╖ на укра╖нському та св╕тових ринках, кон’юнктуру ц╕н на товари та ╕нш╕ показники.
Як зазначалося на нарад╕, Митна служба прогнозу╓, що п╕сля налагодження обм╕ну такою ╕нформац╕╓ю, митна варт╕сть м’ясопродукц╕╖ знизиться. Наприклад, якщо середня митна варт╕сть
м’яса
курятини сьогодн╕ склада╓ $1,07, то оч╕ку╓ться, що вона знизиться до $0,8.
Як зазначалося, за рахунок посилення контролю за ввезенням м’яса, були створен╕ умови для п╕двищення конкурентоздатност╕ в╕тчизняного виробництва пор╕вняно з ╕мпортними товарами.
Експорт м’яса ╕з Укра╖ни зб╕льшився на 57% пор╕вняно з 2009 роком ╕ становить 37,3 тис. тонн на суму 72,4 млн. дол. США.
В основному за рахунок зб╕льшення у 2,5 рази експорту м'яса птиц╕
(25 тис. тонн на суму 31 млн. дол. США). Яловичини було експортовано 12,1 тис. тонн, на 13% менше н╕ж у 2009 роц╕.
Таким чином, заходи, вжит╕ Держмитслужбою, у п╕дсумку дають змогу розвиватися в╕тчизняному товаровиробнику ╕ зб╕льшити експорт власно╖ продукц╕╖.
Представляючи позиц╕ю Митно╖ служби ╤гор Кал╓тн╕к сказав, що сп╕льно з м╕нагропол╕тики ми ма╓мо створити р╕вн╕ конкурентн╕ умови, як для ╕мпортер╕в, так ╕ для в╕тчизняних виробник╕в м’ясно╖ продукц╕╖, як╕сть
яко╖ зазвичай на порядок вища за ╕мпортну.
Також на нарад╕ йшлося про те, що важливим ╓ не лише захист в╕тчизняного виробника, а й в╕тчизняного споживача!
Ураховуючи соц╕альну складову ринку м’яса в Укра╖н╕, актуальним питанням залиша╓ться безпечн╕сть ╕мпортованих м’ясопродукт╕в.
У зв’язку з цим, з одного боку ми повинн╕ у т╕сн╕й вза╓мод╕╖ з органами ветеринарного контролю необх╕дно забезпечити належний р╕вень контролю за як╕стю ╕мпортованого
м’ясопродукц╕╖, зазначив ╤гор Кал╓тн╕к.