Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Requirements:
Higher education
1,5+ years of experience in administrative position (assistant, receptionist)
Planning and organizing skills
Ability to perform multiple tasks and set priorities
Drive for result, accuracy of work
Upper-intermediate English (oral and written)
Advanced PC User (proficiency with MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
Responsibilities:
Full administrative support of Director and team
Handling the Director’s schedule, booking the rooms inside office centre
Preparation of all necessary documents and papers for internal and external usage including duty assignments, expense reports, requests, statements of works, acts of acceptance, minutes
Arranging business trips (visas, flights, transfers and accommodation)
Providing translation services, taking part in meetings and negotiations
Maintenance of cross functional projects and communications from the part of the department
Additionally, this role will have an opportunity to learn financial analysis by performing routine tasks, prepare executive presentations and work on various ad-hoc finance tasks
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 20 000
руб.
Обязанности:
Работа с клиентской базой, поиск новых клиентов на вверенной территории, грамотное проведение презентаций, заключение долгосрочных договоров, предоставление ежедневной отчетности, выполнение плана по продажам.
Требования:
Мужчина/Женщина, от 20 лет, с активной жизненной позицией, энергичные с отличными коммуникативными навыками, гражданство РФ, опыт работы приветствуется, кандидатам без опыта предлагаем обучение.
Условия:
График работы 5/2 (суб., вос. - выходной), заработная плата от 20000 руб. (стабильный оклад + бонус) , офис ст.м. Алтуфьево.