Европейский союз в пятницу объявил о начале мониторинга за импортом стали, целью которого является получение более полной информации о поставах металлопроката по всем странам союза и противодействие недобросовестной торговой практике со стороны других стран.
"Это решение дает четкий сигнал компаниям за пределами ЕС, что
Комиссия активно отслеживает рынок и готова незамедлительно принять меры, если это будет оправдано", - говорится в заявлении Еврокомиссии.
По новым правилам, импорт стальной продукции в ЕС, партия которой превышает 2,5 тонны подлежит лицензированию. Исключением будут поставки металлопроката из Норвегии, Лихтенштейна и Исландии. Система
мониторинга начнет работать через 21 день после опубликования решения Еврокомиссии и будет действовать следующие 5 лет.
Ранее в апреле прошел саммит на уровне отраслевых министров разных стран по вопросам сокращения металлургических мощностей по итогам которого восемь государств, включая ЕС и США подписали рамочное соглашение о совместных
действиях на рынке стали.
ЕС уже давно утверждал, что импорт стальной продукции из третьих стран, таких как Китай, ставит под угрозу свой рынок труда в Европе. Но в Пекине предупредили, что меры торгового протекционизма не окажут никакой помощи для решения проблемы глобальных избыточных мощностей по выплавке стали.
Сталелитейная промышленность в Европе создает 1,3% ВВП и обеспечивала около 328 тыс. рабочих мест в 2015 году, говорится в сообщении Европейской
комиссии.
История промышленного протекционизма - уроки для Украины
Недавно Нассим Николас Талеб, автор известнейшей концепции «черного лебедя», написал в своем блоге в Фейсбуке: «Рост протекционизма может иметь веские основания. Есть один серьезный недостаток у экономического мышления, который заключается в том, что люди, как предполагается, делают вещи, чтобы зарабатывать на жизнь и улучшать свое экономическое положение. Отчасти это правда. Но люди также делают вещи по экзистенциальным причинам. Да, мы, можем стать лучше экономически (в целом). Но это
не то, что люди могут действительно хотеть. Потому что люди могут хотеть делать вещи. Просто делать это, потому что это им нравится, и потому что это - часть их личности».
Неожиданный поворот мысли по вопросу осуществления протекционизма в экономике! Талеб, по сути, говорит нам, что для ощущения полноты жизни, человеку и гражданину мало простой жизненной обустроенности быта, ему необходимо также и промышленное творчество, удовлетворение от каждодневного труда, радость от
совершенного открытия. Только тогда человек сможет быть счастлив в жизни по-настоящему. До чего же написанное Талебом актуально для жителей Украины! Для нас, погрязших во внутриполитических дрязгах, и забывших основания бытия. Ведь мы, по-прежнему, в наших медиа, и в своем личном существовании, сосредоточены исключительно на потребительских целях в жизни. Вот приедут к нам европейцы (или мы к ним), и мы, наконец, заживем как надо! Заживем ли? Не начнется ли тогда, условно говоря, «поедание» украинцами друг
друга? Ведь «человек потребляющий» редко бывает удовлетворен своим уровнем жизни, и часто срывает свою неудовлетворенность жизнью на окружающих.
Поэтому я убежден, что альтернативы украинскому национальному промышленному развитию нет, и, следовательно, нет альтернативы и соответствующей государственной политике. Если современные поколения украинцев, значительно испорчены нашим телевидением, которое, начиная еще с 1990-х годов, всеми этими бесчисленными программами «Танцуют все»,
сериалами из «жизни ментов», а в последние годы еще и фрик-шоу С.Шустера, уничтожает в душах людей все живое, то уж грядущие поколения украинцев мы не вправе отдать телевизионным развратителям душ, если, конечно, хотим сохраниться в будущем, как нация. Как говорил наш великий национальный философ Григорий Сковорода: «От излишества рождается пресыщение, от пресыщения — скука, от скуки — душевное огорчение, а кто этим страдает, того нельзя назвать здоровым».
Поэтому мы должны
предоставить украинцам внятную перспективу рождения правильных смыслов и побудительных мотивов к существованию. Одним из таких смыслов может стать организация национального промышленного производства, которое необходимо расцветет в стране, если мы способны будем проводить промышленную политику.
Читайте: Сначала украинский бизнес. Иностранный потом Что же происходило по-настоящему важного в прошлом в мировой промышленной политике, и какие выводы для современности нам необходимо
сделать из истории мировой экономики. А происходило вот что:
1) Промышленная политика, тогда она называлась меркантилизм или протекционизм, всегда была разумной реакцией на вызовы экономического развития. Национально ориентированные элиты всегда понимали, что без развития промышленности невозможен никакой продолжительный экономический рост. Поэтому такие элиты всегда, во-первых, создавали барьеры, затрудняющие проникновение иностранных промышленных товаров на национальные рынки, а
во-вторых, создавали условия для стимулирования производства своих, конкурентных на мировых рынках.
2) Промышленная политика всегда носила длящийся во времени характер, и проводилась не год или два, а десятилетия, и даже столетия. В Британии промышленная политика проводилась, как минимум, начиная, с XV века, со времен короля Генриха VII. Современный корейский экономист Ха-Джун Чхан уверен, что превращение Англии в мировую державу произошло благодаря мудрой протекционистской политике
XV-XVIII веков. Во Франции протекционизм начинается с Кольбера, министра короля Людовика XIV, то есть, с XVII века. В объединенной Германии, начиная с канцлера Бисмарка, с 1871 года, там идеологом протекционизма был немецкий экономист Фридрих Лист.
3) Мнимое доминирование свободной торговли (фритредерства) в мире, как основной государственной экономической политики, не более чем сравнительно поздний теоретический миф, усиленно распространяемый некоторыми учеными, принадлежащими к
тем нациям, которые достигли своего успеха именно благодаря протекционизму (можно лишь догадываться — с какой лукавой целью они этот миф распространяют). Историк британского капитализма Карл Поланьи в своей книге «Великая трансформация» писал, что британцы были меркантилистами всегда, когда отставали в промышленном развитии от других наций, и фритредерами, когда их превосходили. Например, они были за свободную торговлю тогда, когда китайское правительство препятствовало им в свободной продаже в Китае опия,
произведенного в британской Индии, потому что уже к 1835 году опиум составлял 3/4 всего импорта Китая. Английская буржуазия настойчиво требовала от своего правительства действенных мер по слому «изоляции» Китая, несмотря на то, что для этого им пришлось организовать там войну.
4) Поэтому и сегодня, спустя более чем 400 лет с начала первого опыта европейского меркантилизма, у Украины нет иного пути к промышленному возрождению, кроме как через практику промышленного протекционизма.
Необходимого особенно потому, что в настоящее время в мире формируется новый промышленный уклад. Во всем остальном мире промышленники и предприниматели находятся примерно в равных с нами условиях по отношению к этим изменениям, потому как многие сектора промышленности создаются с нуля. Значит Украина, как достаточно развитая промышленная держава прежнего промышленного уклада, в недавнем прошлом, и один из мировых центров аутсорсинга в производстве программного обеспечения сейчас, не отстает сегодня на
столетия от развитых стран мира для того, чтобы осуществить промышленный рывок в рамках современной промышленной революции, и вернуть, тем самым, подлинный смысл существования, как это утверждаем Нассим Талеб и я, многим представителям нынешнего поколения украинского народа, потерявших себя в потребительском угаре последних 25 лет.
Нам недостает малого. Во-первых, необходимо сформировать у нации такое представление-видение о себе, что мы украинцы есть народ-победитель. Просто у нас
были серьезные временные трудности в последние 25 лет, трудности объяснимые, носящие трансформационный характер, и которые мы имеем, совершая переход нашего общества от социализма к рыночной экономике. Но теперь, мы должны быть готовы совершить то, чего ждет от нас история, и на что мы, безусловно, способны. Потому что нация, активно и успешно участвовавшая в космической программе по запуску первого спутника Земли, и первого человека в космос, способна на многое. Для этого мы должны, во-вторых, применить
волю в реализации этого видения. Опять же, мы, безусловно, сможем его реализовать. Так же, как мы смогли отбиться от агрессора в 2014 году, так же мы сможем и победить у себя олигархию, которая мешает нашему национальному развитию. Победить ее, как болезнь социального и экономического роста, а затем перейти к следующей стадии нашего развития - промышленному возрождению в рамках новой мировой индустриальной революции XX века. Я уверен, что при выполнении этих условия у нас все получится. Просто нации надо
проявить характер. Если раньше в нашей истории, в ее переломные моменты, нам всегда получалось проявить характер (иначе бы нас украинцев давно бы не было на Земле), получится и сейчас.
Читайте: Крах стран с низкотехнологичной сырьевой экономикой и будущее Украины Закончить колонку хочу также словами Григория Сковороды: «Достижение высших добродетелей есть цель человека. В достижении их не должно ставить себе никаких пределов». Пора нам вспомнить про свою национальную честь, и
прислушаться к одному из творцов украинского национального духа.
27-30 травня 2016 року м. Одеса: «Практика зд╕йснення митного оформлення в рамках реал╕зац╕╖ угоди про зону в╕льно╖ торг╕вл╕ з ╢С. Зд╕йснення розрахунк╕в, особливост╕ проведення валютного контролю»
Директору (комерц╕йному директору) кер╕внику юридичного
п╕дрозд╕лу, кер╕внику п╕дрозд╕лу ЗЕД
Запрошу╓мо взяти участь у спец╕ал╕зованому сем╕нар╕ - практикум╕ на тему:
«ПРАКТИКА ЗД╤ЙСНЕННЯ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ В РАМКАХ РЕАЛ╤ЗАЦ╤╥
УГОДИ ПРО ЗОНУ В╤ЛЬНО╥ ТОРГ╤ВЛ╤ З ╢С. ЗД╤ЙСНЕННЯ РОЗРАХУНК╤В, ОСОБЛИВОСТ╤ ПРОВЕДЕННЯ ВАЛЮТНОГО КОНТРОЛЮ»
27-30 травня 2016 року м. Одеса, вул. Гаршина, 3, готель "Vele Rossa"
Орган╕затор сем╕нару:
ТОВ «НВО «Поверхность МД», м. Ки╖в ФО-П Андре╓в, м. Ки╖в
У сем╕нар╕ в╕зьмуть участь:
Хохлов Артур
Вячеславович – директор ТОВ ««НВО «Поверхность МД»;
Представники Одесько╖ митниц╕ ДФСУ (за згодою);
Представники ДФСУ (уточнюються)
Андре╓в Олександр Леон╕дович – пров╕дний експерт з питань зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ в Укра╖н╕;
К╕р╓╓ва ╤рина Васил╕вна - пров╕дний фах╕вець у сфер╕ банк╕вського, валютного, ф╕нансового права, експерт правового
супроводження зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕
3. EORI та обл╕к суб’╓кт╕в, як╕ зд╕йснюють зовн╕шньоеконом╕чн╕ операц╕╖
II. Угода про Асоц╕ац╕ю з ╢вропейським Союзом: вплив Угоди про Зону в╕льно╖ торг╕вл╕ на зовн╕шньоторговельн╕ зв’язки Укра╖ни та ╢вропейського Союзу. Огляд основних положень.
1. Вв╕зне ╕мпортне мито при ввезенн╕ товар╕в в Укра╖ну, походженням з ╢С;
2. Порядок застосування п╕льг за кодами зв╕льнень ╕ нарахування в умовах поетапного зниження ставок мита;
3. Порядок розпод╕лу квот, застосування тарифних квот, компенсац╕йного збору;
III. Торговельн╕ режими м╕ж Укра╖ною та ╢вропейським Союзом у в╕дпов╕дност╕ до Угоди про Зону в╕льно╖ торг╕вл╕. Походження товару та його
п╕дтвердження
1. Умови преференц╕йного та не преференц╕йного ввезення/вивезення товар╕в, декларування кра╖ни походження.
2. Уповноважений (схвалений) експортер. Порядок отримання статусу, переваги;
3. Документи, що п╕дтверджують кра╖ну походження. Отримання сертиф╕кату EUR1, декларац╕я-╕нвойс.
4. Пряме транспортування та «не пряма» закуп╕вля (контракт)
IV. Митн╕ режими.
Узгодження вимог Угоди про асоц╕ац╕ю та порядок застосування
1. Митн╕ режими переробки. Приваблив╕сть режиму, зниження ризик╕в.
2. Переробка товар╕в на територ╕╖ Укра╖ни, отримання статусу походження з Укра╖ни.
3. Порядок застосування статт╕ 15 Протоколу I, рекомендац╕╖ та зауваження МЕРТ Укра╖ни;
4. Достатня о обробка та переробка (особливост╕ застосування умов
переробки);
V. Правове регулювання зд╕йснення зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕
1. Новини законодавства. Особливост╕ зд╕йснення валютних операц╕й в умовах сучасного валютного регулювання.
2. Принципи нормативного регулювання ЗЕД. Огляд основних нормативних документ╕в та порядок
╖х застосування при укладенн╕ та виконанн╕ зовн╕шньоеконом╕чних контракт╕в;
VI. Валютний контроль в банках Укра╖ни, особливост╕ зняття з валютного контролю експортно-╕мпортних операц╕й
1. Зняття з валютного контролю шляхом зарахування валютно╖ виручки на рахунки резидент╕в та/або у зв’язку ╕з наявн╕стю ╕нформац╕╖ про перетин товару через митний кордон Укра╖ни в ре╓стр╕ митних декларац╕й;
2. Зняття операц╕й з валютного
контролю в раз╕ зм╕ни вартост╕ товару, конф╕скац╕╖, втрати товару та ╕н.;
3. Зал╕к вза╓мних вимог ╕ переведення боргу, уступки права вимоги. Трет╕ сторони в зовн╕шньоеконом╕чних договорах;
4. Зд╕йснення валютного контролю при зд╕йсненн╕ посередницьких операц╕й (договор╕в ком╕с╕╖, доручення, консигнац╕╖);
Кожному учаснику нада╓ться:
Св╕доцтво про участь у навчально-практичному сем╕нар╕;
У варт╕сть сем╕нару входить:проживання, 3-х разове харчування (для DBL, SNGL), екскурс╕я, участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, матер╕али за тематикою сем╕нару.
М╕сце проведення сем╕нару: м╕сто Одеса. Проживання: м. Одеса, готель "Vele Rossa" Заявки приймаються до 16.05.2016 року. Оплата до 19.05.2016.
УВАГА! К╕льк╕сть номер╕в для проживання обмежена. Потурбуйтесь будь ласка про завчасну передоплату. Упроваджено систему - перший сплатив, перший забронював*. *Можливе бронювання м╕сць для ╕нших ос╕б, що супроводжують учасника сем╕нару за погодженням з
координатором.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами: +38 -(044) 236-96-20 (21/31/39), (050) 383 59 90, (096) 179 35 04 e-mail: seminar@mdoffice.com.ua або на стор╕нц╕ https://www.mdoffice.com.ua/
Координатор проекту - Олександр Андре╓в
Поклада╓мо над╕ю, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕,
надасть неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
НБУ смягчил требования обязательной продажи валютных поступлений
Национальный банк смягчил требования обязательной продажи валютных поступлений по отдельным кредитам. Об этом говорится на сайте регулятора.
Теперь украинские компании не обязаны продавать инвалюту на межбанковском рынке по кредитам, которые предоставляются иностранным банком для оплаты импорта. Это касается только тех случаев, когда средства будут направляться иностранным банком непосредственно в пользу нерезидента-экспортера, то есть, без их зачисления на текущий
счет резидента-заемщика в уполномоченном банке.
Сегодня Нацбанк объявил о подготовке к снятию ограничений на вывод дивидендов за границу. Порядок выплаты за границу дивидендов иностранным инвесторам предусматривает их равномерное распределение на протяжении определенного периода времени. Выплаты разрешат проводить только через один уполномоченный банк по договоренностям участников соответствующих операций. Покупка/перевод иностранной валюты за границу с целью выплаты дивидендов
будет разрешена ограниченному количеству лиц.
Ком╕тет з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики рекоменду╓ Верховн╕й Рад╕ прийняти законопроекти щодо п╕дтримки л╕такобуд╕вно╖ галуз╕
Члени Ком╕тету розглянули два законопроекти - про внесення зм╕н до розд╕лу XX "Перех╕дн╕ положення" Податкового кодексу Укра╖ни №3457 ╕ про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни №3458.
Першим законопроектом з метою
"створення умов для тимчасового зменшення податкового навантаження на п╕дпри╓мства л╕такобуд╕вно╖ промисловост╕, б╕льш ефективного використання науково-техн╕чного й виробничого потенц╕алу промисловост╕, актив╕зац╕╖ м╕жнародного сп╕вроб╕тництва, ╕нвестиц╕йно╖ й зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, модерн╕зац╕╖ л╕такобуд╕вних п╕дпри╓мств, зб╕льшення обсяг╕в виробництва конкурентоспроможних л╕так╕в, двигун╕в ╕ ав╕ац╕йного устаткування" пропону╓ться до 1 с╕чня 2025
року:
продовжити д╕ю норми щодо зв╕льнення в╕д сплати податку на додану варт╕сть операц╕й з ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни в митному режим╕ ╕мпорту товар╕в (кр╕м п╕дакцизних), що використовуються для потреб л╕такобуд╕вно╖ промисловост╕, та постачання на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни результат╕в науково-досл╕дних ╕ досл╕дницько-конструкторських роб╕т, як╕ виконуються для потреб л╕такобуд╕вно╖ промисловост╕;
встановити, що
"операц╕╖ з продажу продукц╕╖ (послуг), яка вироблена зазначеними п╕дпри╓мствами за рахунок кошт╕в Державного бюджету Укра╖ни, оподатковуються податком на додану варт╕сть за нульовою ставкою";
зв╕льнити в╕д оподаткування прибуток п╕дпри╓мств л╕такобудування, що п╕дпадають п╕д д╕ю норм статт╕ 2 Закону Укра╖ни "Про розвиток л╕такобуд╕вно╖ промисловост╕" ╕ зд╕йснюють розробку та/або виготовлення з к╕нцевим складанням л╕тальних апарат╕в та двигун╕в до
них;
зв╕льнити в╕д сплати земельного податку суб'╓кт╕в л╕такобудування, що п╕дпадають п╕д д╕ю норм статт╕ 2 Закону Укра╖ни"«Про розвиток л╕такобуд╕вно╖ промисловост╕" ╕ зд╕йснюють розробку та/або виготовлення з к╕нцевим складанням л╕тальних апарат╕в та двигун╕в до них, за винятком земельних д╕лянок, на яких розташован╕ об'╓кти соц╕ального, торговельного, с╕льськогосподарського призначення та непромислового
буд╕вництва.
Члени Ком╕тету рекомендують Верховн╕й Рад╕ прийняти законопроект за основу та в ц╕лому з врахуванням пропозиц╕й Ком╕тету.
виключити л╕таки масою порожнього обладнаного апарата понад 10000 кг, але не б╕льше 35000 кг та
пасажиром╕стк╕стю в╕д 44 до 110 м╕сць, як╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни укра╖нськими ав╕акомпан╕ями за договорами оперативного л╕зингу, з перел╕ку товар╕в, як╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та пом╕щуються у митний режим тимчасового ввезення з умовним повним зв╕льненням в╕д оподаткування митними платежами;
пролонгувати до 1 с╕чня 2025 року зв╕льнення в╕д оподаткування вв╕зним митом при ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни та пом╕щенн╕ в митний режим
╕мпорту товар╕в, як╕ використовуються при розробц╕, виробництв╕, ремонт╕, модиф╕кац╕╖, обслуговуванн╕ вироб╕в ав╕ац╕йно╖ техн╕ки, з одночасним корегуванням код╕в товар╕в зг╕дно з УКТ ЗЕД, що п╕дпадають п╕д п╕льгове оподаткування, з метою приведення ╖х у в╕дпов╕дн╕сть до вимог Митного тарифу Укра╖ни, встановленого Законом Укра╖ни "Про митний тариф Укра╖ни" в╕д
19.09.2013 р. №584-У╤╤, та доповненням перел╕ку таких п╕льгових товар╕в.
Члени Ком╕тету за результатами розгляду прийняли р╕шення рекомендувати Верховн╕й Рад╕ прийняти законопроект №3458 за основу.
Роман Нас╕ров: ДФС вдалося скоротити час оформлення митних декларац╕й
Голова ДФС Роман Нас╕ров п╕д час зустр╕ч╕ з Генеральним Директором Податково-митно╖ адм╕н╕страц╕╖ при М╕н╕стерств╕ ф╕нанс╕в Австр╕╖ Паном Гансом-Георгом Крамером пов╕домив про головн╕ досягнення служби у митному напрям╕ за 2015 р╕к та 1-й квартал 2016 року.
За його словами, ╕з загальних надходжень митних платеж╕в до Державного бюджету Укра╖ни у 2015 роц╕ надходження в╕д митниц╕ склали 202,3 млрд грн., що на 5,1 млрд грн. б╕льше в╕д визначеного показника на р╕к. У
першому квартал╕ 2016 року ДФС з╕брано 140,7 млрд грн., з них митн╕ надходження склали 50,8 млрд. грн., що на 3,5 млрд. грн. б╕льше в╕д запланованого.
«Сьогодн╕ набагато спрощено процедуру оформлення митних декларац╕й. 96% документ╕в для митного оформлення подаються в електронному вигляд╕, 85% декларант╕в оформлюються за першим методом. Кр╕м того, значно скорочено середн╕й час оформлення митно╖ декларац╕╖: оформлення декларац╕╖ на експорт займа╓ 1 годину, на ╕мпорт – 2 години 14
хвилин, декларац╕я без додаткового контролю оформлю╓ться за 15 хв., а попередн╕ декларац╕╖ - в автоматичному режим╕», - зазначив Роман Нас╕ров.
В╕н додав, що завдяки таким показникам за пер╕од 2015 та 1-го кварталу 2016 було оформлено 3,4 млн декларац╕й, з них 1,8 млн – ╕мпортн╕, 1,1 млн – експортн╕ та 502 тис. – транзитн╕.
Коментар╕ фах╕вц╕в: Чи оподатковуються митними платежами товари, як╕ були ввезен╕ з╕ зв╕льненням в╕д сплати митних платеж╕в як гуман╕тарна допомога, у раз╕ ╖х використання не за ц╕льовим при...
Чи оподатковуються митними платежами товари, як╕ були ввезен╕ з╕ зв╕льненням в╕д сплати митних платеж╕в як гуман╕тарна допомога, у раз╕ ╖х використання не за ц╕льовим призначенням або з метою отримання прибутку?
В╕дпов╕дно до частин першо╖ та четверто╖ ст. 287 МКУ, п.197.11 ст. 197
та пп. 213.3.9 п. 213.3 ст. 213 ПКУ передбачено зв╕льнення в╕д оподаткування вв╕зним митом, акцизним податком (кр╕м алкогольних напо╖в ╕ тютюнових вироб╕в) та податком на додану варт╕сть товар╕в (продукц╕╖), ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни як гуман╕тарна допомога, яка надана зг╕дно з нормами Закону 1192.
Зг╕дно з частиною сьомою ст. 287 МКУ порушення вимог ╕ умов, визначених у частинах перш╕й та четверт╕й ст. 287 МКУ, тягне за собою виникнення обов'язку з╕ сплати вв╕зного мита та пен╕ у строки та у порядку, визначен╕ МКУ.
В╕дпов╕дно до п. 30.8 ст. 30 ПКУ податков╕ п╕льги, використан╕ не за призначенням, повертаються до в╕дпов╕дного бюджету з нарахуванням пен╕ в розм╕р╕ 120 в╕дсотк╕в р╕чних обл╕ково╖ ставки Нац╕онального банку Укра╖ни.
Пеня сплачу╓ться
незалежно в╕д застосування ╕нших заход╕в в╕дпов╕дальност╕ за порушення вимог законодавства Укра╖ни, визначених МКУ та ПКУ та ╕ншими законами Укра╖ни (частина четверта ст. 302 МКУ).
Також, зг╕дно
з п.123.2 ст.123 ПКУ використання платником податк╕в сум, що не сплачен╕ до бюджету внасл╕док отримання (застосування) податково╖ п╕льги, не за призначенням та/або всупереч умовам чи ц╕лям ╖╖ надання зг╕дно ╕з законом з питань в╕дпов╕дного податку, збору, платежу додатково до штраф╕в, передбачених п. 123.1 ст. 123
ПКУ, тягне за собою стягнення до бюджету суми податк╕в, збор╕в, платеж╕в, що п╕длягали нарахуванню без застосування податково╖ п╕льги. Сплата штрафу не зв╕льня╓ таких ос╕б в╕д в╕дпов╕дальност╕ за умисне ухилення в╕д оподаткування.
Одночасно сл╕д зауважити, що в╕дпов╕дно до ст. 12 Закону 1192, використання гуман╕тарно╖ допомоги не за ц╕льовим призначенням або з метою
отримання прибутку ╓ порушенням законодавства про гуман╕тарну допомогу, ╕ тягне за собою крим╕нальну або адм╕н╕стративну в╕дпов╕дальн╕сть зг╕дно з законом. Товари (предмети) гуман╕тарно╖ допомоги, як╕ продаються за грошов╕ кошти або передаються за ╕нш╕ види компенсац╕╖, та (або) виручка, отримана за такий продаж, вилучаються або конф╕скуються у встановленому законом порядку.
З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету: http://zir.sfs.gov.ua/
Коментар╕ фах╕вц╕в: Чи мають право прац╕вники митниц╕ ДФС зд╕йснювати розбирання елемент╕в транспортних засоб╕в (панелей, обшивки, тощо) при зд╕йсненн╕ митного огляду?
Чи мають право прац╕вники митниц╕ ДФС зд╕йснювати розбирання елемент╕в транспортних засоб╕в (панелей, обшивки, тощо) при зд╕йсненн╕ митного огляду?
За наявност╕ достатн╕х п╕дстав вважати, що перем╕щення товар╕в, транспортних засоб╕в зд╕йсню╓ться з ознаками порушень митних правил, прац╕вники митниц╕ ДФС при зд╕йсненн╕
митного огляду (переогляду) можуть зд╕йснювати розбирання елемент╕в транспортних засоб╕в.
Повна:
В╕дпов╕дно до частини друго╖ ст. 338 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 13 березня 2012 року № 4495-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – МКУ) за результатами застосування системи управл╕ння ризиками огляд товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення може бути
╕дентиф╕кац╕йним - без розкриття пакувальних м╕сць ╕ без обстеження транспортного засобу, частковим - з розкриттям до 20 в╕дсотк╕в пакувальних м╕сць ╕ виб╕рковим обстеженням транспортного засобу та повним - з розкриттям до 100 в╕дсотк╕в пакувальних м╕сць та поглибленим обстеженням транспортного засобу.
Також огляд (переогляд) товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення може проводитися за наявност╕ достатн╕х п╕дстав вважати, що перем╕щення цих товар╕в,
транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни зд╕йсню╓ться поза митним контролем або з приховуванням в╕д митного контролю, у тому числ╕ в раз╕ отримання в╕дпов╕дно╖ оф╕ц╕йно╖ ╕нформац╕╖ в╕д правоохоронних орган╕в (частина п’ята ст. 338 МКУ).
В╕дпов╕дно до частини восьмо╖ ст. 338 МКУ за результатами митного огляду (переогляду) склада╓ться акт огляду (переогляду) у двох прим╕рниках, в якому
зазначаються в╕домост╕ про:
1) посадових ос╕б органу доход╕в ╕ збор╕в, як╕ зд╕йснювали огляд (переогляд), та ос╕б, як╕ були присутн╕ п╕д час його проведення;
2) п╕дстави проведення огляду (переогляду) за в╕дсутност╕ особи, яка перем╕щу╓ товари, транспортн╕ засоби комерц╕йного призначення через митний кордон Укра╖ни чи збер╕га╓ товари п╕д митним контролем;
3) обсяг зд╕йснення
огляду (переогляду) та результати його проведення;
4) ╕нш╕ в╕домост╕, що стосуються товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення, огляд (переогляд) яких проводився.
В╕дпов╕дно до п. 1.8 розд. 1 Порядку № 1316 п╕д час проведення огляду можуть використовуватися техн╕чн╕ та спец╕альн╕ засоби митного контролю, а також службов╕ собаки.
Таким чином, за наявност╕ достатн╕х п╕дстав вважати, що перем╕щення товар╕в, транспортних засоб╕в зд╕йсню╓ться з ознаками порушень митних правил, прац╕вники митниц╕ ДФС при зд╕йсненн╕ митного огляду (переогляду)
можуть зд╕йснювати розбирання елемент╕в транспортних засоб╕в.
З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету: http://zir.sfs.gov.ua/
— А я вот себе машинку присмотрела классненькую, буду брать. — Ниче себе! Покажи место, где ты деньги берешь, я тоже хочу! — Нету, Вася, у тебя такого места!