Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Трансфертне цiноутворення: що вважати контрольованою операцieю?


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 04/04/2016
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.04.2016 по 04.04.2016

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 40 от 22.03.2016
"Про зняття тимчасових обмежень на ввезення"
№ 15-9-1-24/6645 от 17.03.2016
"Щодо втрати чинност╕ р╕шенням Головного державного ╕нспектора ветеринарно╖ медицини Укра╖ни в╕д 29.10.2007 N 15-2/4612"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ12
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖3
Закони Укра╖ни5
Листи ДМСУ7
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни5
Статт╕1
ВСЕГО:33


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 62 (за период c 00:00 по 18:02 04/04/16), всего просмотров: 346
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

После гарантийного ремонта товара НДС-обязательства не возникают

   Получение плательщиком НДС товара для осуществления гарантийного ремонта и последующего возврата его собственнику не является операцией по поставке товаров.

   Налоговики в письме от 15.03.2016 г. № 5580/6/99-99-19-03-02-15 отметили, что после проведения гарантийного ремонта объекта налогообложения НДС не возникает. Следовательно плательщик не начисляет налоговые обязательства по НДС.

   При этом операции плательщика налога по предоставлению услуг по проведению гарантийного ремонта товаров являются объектом налогообложения НДС. База налогообложения таких операций определяется исходя из стоимости услуг, оплачиваемых производителем товаров, которые были на гарантийном ремонте.

www.ligazakon.ua

Минэкономики обещает пожаловаться в ВТО на Таможенный союз из-за украинской арматуры

      Министерство экономического развития и торговли (МЭРТ) Украины указывает на нарушение ряда положений ВТО при проведении Евразийской экономической комиссией (ЕЭК) расследования в отношении поставок в страны Евразийского экономического союза (ЕАЭС) прутков (арматуры) происхождением из Украины, пишет Интерфакс-Украина.

      “Следует отметить, что соответствующее антидемпинговое расследование было проведено с нарушением отдельных положений Соглашения ВТО о применении статьи VI ГАТТ 1994, что не останется без соответствующего внимания со стороны Украины, в частности, в части сроков проведения расследования и доказательств относительно наличия демпинга и ущерба отрасли промышленности стран-членов ЕАЭС. После консультаций Минэкономразвития с украинскими производителями будет принято решение относительно последующих действий Украины по этому вопросу”, — сообщается в пресс-релизе министерства в понедельник.

      Заместитель министра экономического развития и торговли-торговый представитель Украины Наталья Микольская на состоявшемся 1 апреля заседании рабочей группы по вопросам стимулирования экспорта и безопасности перевозок промышленных предприятий-экспортеров горно-металлургического комплекса в рамках Совета по продвижению экспорта при МЭРТ обратилась к украинским производителям направить в министерство свои мнения и предложения относительно введения ЕЭК антидемпинговой пошлины на поставки арматуры в страны ЕАЭС.

      Как сообщалось, коллегия ЕЭК приняла решение ввести антидемпинговую пошлину на украинские прутки сроком на пять лет. Для ПАО “ArcelorMittal Кривой Рог” устанавливается индивидуальная пошлина в размере 9,32% от таможенной стоимости, для остальных производителей, в частности, ПАО “Енакиевский металлургический завод” и его макеевского филиала (ММЗ), устанавливается пошлина в размере 10,11% от таможенной стоимости.

      Решение вступает в силу по истечении 30 дней со дня его официальной публикации.

      Расследование было возбуждено еще в конце 2013 года. Поводом для этого стало обращение ОАО “Евраз Объединенный Западно-Сибирский металлургический комбинат”, ОАО “Нижнесергинский метизно-металлургический завод”, ОАО “Челябинский металлургический комбинат”, ОАО “Северсталь” и ОАО “Магнитогорский металлургический комбинат” (все — РФ), на долю которых в среднем за период с 2010 года по первое полугодие 2013 года приходилось 65,9% объема производства прутков в ТС.


Укррудпром

Трансфертне ц╕ноутворення: що вважати контрольованою операц╕╓ю?

   У ст.39 Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 02 грудня 2010 року № 2755-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – ПКУ) наведено перел╕к операц╕й, як╕ потенц╕йно можуть бути контрольованими, а також варт╕сн╕ критер╕╖ (сума р╕чного бухгалтерського доходу й р╕чний обсяг госпоперац╕й за контрагентом), у раз╕ досягнення яких так╕ операц╕╖ насправд╕ стають контрольованими.

   Зг╕дно з пп. 39.2.1.1 ПКУ контрольованими операц╕ями ╓:

   1. Господарськ╕ операц╕╖, як╕ впливають на об’╓кт оподаткування стор╕н таких операц╕й, що зд╕йснюються платниками податк╕в з пов’язаними особами − нерезидентами;

   2. Господарськ╕ операц╕╖ сферизовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (дал╕ − ЗЕД) з продажу товар╕в через ком╕с╕онер╕в-нерезидент╕в.

   В╕дпов╕дно до пп. 39.2.1.2 ПКУ для ц╕лей нарахування податку на прибуток п╕дпри╓мств контрольованими ╓ господарськ╕ операц╕╖, що впливають на об’╓кт оподаткування п╕дпри╓мства, одн╕╓ю з╕ стор╕н яких ╓ нерезидент, заре╓стрований у держав╕ (на територ╕╖), що включена до перел╕ку держав (територ╕й), затвердженого Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни (дал╕ – КМУ).

   Операц╕╖ з контрагентом, заре╓строваним у держав╕ (на територ╕╖), включен╕й до зазначеного перел╕ку, визнаються контрольованими з дати включення тако╖ держави (територ╕╖) до вказаного перел╕ку.

   Сл╕д зазначити, що протягом 2015 року д╕яло дек╕лька затверджених розпорядженнями КМУ перел╕к╕в держав (територ╕й), а саме:

   Перел╕к держав (територ╕й), у яких ставки податку на прибуток (корпоративний податок) на 5 ╕ б╕льше в╕дсоткових пункт╕в нижч╕, н╕ж в Укра╖н╕, затверджений розпорядженням КМУ в╕д 25.12.2013 р. № 1042 (був чинним до 14.05.2015 р.);
Перел╕к держав (територ╕й), як╕ в╕дпов╕дають критер╕ям, установленим пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, затверджений розпорядженням КМУ в╕д 14.05.2015 р. № 449-р (терм╕н д╕╖ з 14.05.2015 р. до 16.09.2015р.);
Перел╕к держав (територ╕й), як╕ в╕дпов╕дають критер╕ям, установленим пп. 39.2.1.2 пп. 39.2.1 п. 39.2 ст. 39 ПКУ, затверджений розпорядженням КМУ в╕д 16.09.2015 р. № 977-р (чинний з 16.09.2015 р.).
В╕дпов╕дно до пп. 39.2.1.5 ПКУ, якщо в ланцюжку господарських операц╕й м╕ж платником податк╕в ╕ його пов’язаною особою − нерезидентом, передбачених пп.пп. 39.2.1.139.2.1.3 ПКУ, право власност╕ на предмет тако╖ операц╕╖ перш н╕ж перейти в╕д платника податк╕в до пов’язано╖ особи − нерезидента (у раз╕ експортних операц╕й) або перш н╕ж перейти в╕д пов’язано╖ особи − нерезидента до платника податк╕в (у раз╕ ╕мпортних операц╕й) переходить до одн╕╓╖ або дек╕лькох непов’язаних ос╕б, така операц╕я для ц╕лей оподаткування податком на прибуток п╕дпри╓мств вважа╓ться контрольованою операц╕╓ю м╕ж платником податк╕в та його пов’язаною особою − нерезидентом, якщо ц╕ непов’язан╕ особи:

- не виконують у так╕й сукупност╕ операц╕й ╕стотних функц╕й, пов’язаних з придбанням (продажем) товар╕в (роб╕т, послуг), м╕ж пов’язаними особами;
- не використовують у так╕й сукупност╕ операц╕й ╕стотних актив╕в та/або не приймають на себе ╕стотних ризик╕в для орган╕зац╕╖ придбання (продажу) товар╕в (роб╕т, послуг) м╕ж пов’язаними особами.

Господарськ╕ операц╕╖, передбачен╕ пп. пп. 39.2.1.139.2.1.339.2.1.5 пп. 39.2.1 ПКУ, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються так╕ умови (пп. 39.2.1.7 ПКУ):

- р╕чний дох╕д платника податк╕в в╕д будь-яко╖ д╕яльност╕, визначений за правилами бухгалтерського обл╕ку, перевищу╓ 50 млн грн (за вирахуванням непрямих податк╕в) за в╕дпов╕дний податковий (зв╕тний) р╕к;
- обсяг таких господарських операц╕й платника податк╕в з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обл╕ку, перевищу╓ 5 млн грн (за вирахуванням непрямих податк╕в) за в╕дпов╕дний податковий (зв╕тний) р╕к.

Для ц╕лей податкового контролю за трансфертним ц╕ноутворенням зв╕тним пер╕одом ╓ календарний р╕к.

   Господарською операц╕╓ю для ц╕лей трансфертного ц╕ноутворення ╓ вс╕ види операц╕й, договор╕в або домовленостей, документально п╕дтверджених або неп╕дтверджених, що можуть впливати на оподатковуваний дох╕д платника податк╕в, зокрема, але не виключно:

- операц╕╖ з товарами, такими як сировина, готова продукц╕я тощо;
- операц╕╖ з надання послуг;
- операц╕╖ з нематер╕альними активами, такими як роялт╕, л╕ценз╕╖, плата за використання патент╕в, товарних знак╕в, ноу-хау тощо, а також з будь-якими ╕ншими об'╓ктами ╕нтелектуально╖ власност╕;
- ф╕нансов╕ операц╕╖, включаючи л╕зинг, участь в ╕нвестиц╕ях, кредитах, ком╕с╕╖ за гарант╕ю тощо;
- операц╕╖ з кап╕талом, включаючи куп╕влю чи продаж акц╕й або ╕нших ╕нвестиц╕й, куп╕влю чи продаж довгострокових матер╕альних ╕ нематер╕альних актив╕в.

Зв╕т про контрольован╕ операц╕╖ пода╓ться до першого травня року, наступного за зв╕тним.

http://devisu.ua/uk/taxes/6348-transfertne-tsinoutvorennja-scho-vvazhati-kontrolovanoju-operatsieju

Як╕ транспортн╕ витрати враховувати до митно╖ вартост╕

      Податк╕вц╕ нагадали, що витрати на транспортування товару п╕сля ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни не враховують до митно╖ вартост╕ товар╕в за умови вид╕лення ╖х з ц╕ни, яка була фактично сплачена за оц╕нюван╕ товари, що документально п╕дтверджен╕ та як╕ п╕ддаються обчисленню.

      Тож, ураховуючи, що експедитор нада╓ послуги на вс╕й протяжност╕ маршруту, витрати на транспортно-експедиц╕йн╕ послуги можуть бути розпод╕лен╕ до кордону та п╕сля безпосередньо експедитором, документально п╕дтверджуватись ╕ п╕ддаватись обчисленню. Якщо експедитор не розпод╕лить витрати на транспортно-експедиц╕йн╕ послуги, понесен╕ до та п╕сля перетину митного кордону Укра╖ни, зазначен╕ витрати мають у повному обсяз╕ враховуватися до митно╖ вартост╕ оц╕нюваних товар╕в.

      Лист ДФС в╕д 15.03.2016 № 5591/6/99-99-19-03-02-15


Бухгалтер 911

Люди с ограниченными возможностями могут завозить в Украину автомобили без пошлины, – Тодощук

   В законе о гуманитарной помощи предусмотрена возможность завозить без пошлины автомобили для людей с ограниченными возможностями. Воины АТО, которые получили инвалидность, также имеют возможность пользоваться этой льготой.

Об этом 31 марта на пресс-конференции в ИА ZIK сообщил заместитель начальника Львовской таможни ГФС Украины Андрей Тодощук.

   По его словам, это возможно, если эти люди имеют соответствующие справки об инвалидности и стоят на учете на бесплатное получение автомобилей.

   Вместе с тем, Андрей Тодощук отметил, что в таком случае есть определенные ограничения, какие авто могут быть ввезены без пошлины. В частности, это должен быть автомобиль до восьми лет и объемом до 2 тыс. куб. см. Читайте б╕льше тут:

http://zik.ua/ru/news/2016/03/31/lyudy_s_ogranychennimy_vozmozhnostyamy_mogut_zavozyt_v_ukraynu_avtomobyly_bez_686400

Таможня пойдет своим маршрутизатором

   Cisco Systems отказала службе в IT-поддержке

   Из-за санкций ЕС и США Федеральная таможенная служба не может закупать и обслуживать у Cisco Systems высокопроизводительные маршрутизаторы и коммутаторы, на приобретение которых тратила несколько десятков миллионов рублей в год. Без должного сервиса устаревающее американское оборудование может давать сбои, а когда таможенники перейдут на отечественные разработки — пока неизвестно.

      Cisco Systems прекратила поставки в Федеральную таможенную службу (ФТС), заявил вчера начальник главного управления информационных технологий (ГУИТ ФТС) Дмитрий Данилин в ходе конференции "О проблемах импортозамещения в таможенных органах и новых разработках в сфере ИКТ". "В конце 2014 года компания Cisco официально известила ФТС о невозможности поставлять свое оборудование в связи с санкционными мерами, принятыми государствами Евросоюза и США,— сообщил он.— Такое решение может привести к несвоевременному проведению сервисного обслуживания телекоммуникационного оборудования и, как следствие, увеличению нештатных ситуаций". Перед разрывом отношений в одностороннем порядке Cisco спрашивала у ФТС, будет ли ее оборудование использовано в военных целях, служба ответила отрицательно. Ежегодно ФТС закупала у Cisco оборудования на несколько десятков миллионов рублей. Представитель Cisco Systems не ответил на вопрос об отношениях с ФТС.

      В закупках таможенными органами оборудования видео-конференц-связи доля импорта составляет 100%, в закупках маршрутизаторов — 95%, коммутаторов — 90%, АТС — 55%, написано в презентации Дмитрия Данилина. Доля используемого оборудования Cisco Systems составляет 98%. Решение компании "подтолкнуло ФТС к импортозамещению", говорит он; служба тестирует малопроизводительные коммутаторы отечественного производства. Однако российских коммутаторов и маршрутизаторов большой емкости, аналогичных Cisco, на рынке нет, а оборудование, выпущенное в Китае, ФТС не подходит.

      Cisco не была готова к тому, что ФТС будет использовать оборудование по всей России, объясняет прекращение поставок топ-менеджер международной компании: "Это рикошет через Крым. Любая федеральная служба будет функционировать на всей территории РФ, а американские компании требуют, чтобы их оборудование не поставлялось на полуостров". "Вполне возможно, такой логикой руководствуется компания, опасаясь претензий своей страны,— соглашается Юлия Галуева из Национальной юридической службы.— Госорган автоматически поддерживает политику государства, таможня не может не работать в Крыму".

      Другие американские компании не прекращали поставки в ФТС, отмечает начальник ГУИТ ФТС. Хотя в 2016 году ФТС будет вынуждена найти замену системе ArcSight, "компания-разработчик которой заявила о поддержке санкций против России", говорится в его докладе. Разработчик ArcSight — Hewlett-Packard Enterprise, на запрос "Ъ" там не ответили. "Это компания американская, мы не можем быть уверены в надежности и переходим на российский аналог",— пояснил Дмитрий Данилин. ArcSight используется для обеспечения безопасности Единой автоматизированной информационной системы таможенных органов. ArcSight относится к классу программных продуктов SIEM, которые снимают информацию со всех систем и выдают вердикт, какие есть нарушения, рассказывает гендиректор InfoWatch Наталья Касперская. "Это датчики, которые анализируют, насколько хорошо функционирует инфраструктура сети",— сказала она, добавив, что ей неизвестны российские аналоги. Продукция InfoWatch уже используется ФТС, но она относится к "контентной фильтрации", добавила госпожа Касперская.

      Сама же ФТС не видит аналогов системам управления базами данных Oracle и ОС Microsoft, хотя тестирует отечественные разработки, говорится в докладе начальника ГУИТ. "Мы должны уходить от импорта и переходить на отечественные разработки и решения, которые включают системное программное обеспечение, телекоммуникации, информационную безопасность, технические средства таможенного контроля",— сообщил "Ъ" Дмитрий Данилин. При этом финансирование на ИКТ в 2017 году по сравнению с 2015 годом будет сокращено на 40%, добавил он.


http://www.kommersant.ru/doc/2952132

Екcпедитор найма╓ перев╕зника-резидента для м╕жнародного перевезення: у кого нульова ставка ╕з ПДВ

      Налоговики разъяснили, как облагают НДС операцию по международной перевозке грузов, если, кроме экспедитора, в ней задействовано другое лицо (перевозчик):

       1) если перевозчик — резидент и плательщик НДС, то экспедитор на стоимость услуг по международной перевозке начисляет налоговое обязательство по ставке НДС 0%;

      2) если перевозчиком является нерезидент, то объекта обложения НДС не возникает.

      В обоих случаях у экспедитора возникают налоговые обязательства на сумму вознаграждения, полученного от заказчика-резидента, по ставке 20%.

      Письмо ГУ ГФС в Ровенской области «Об обложения НДС услуг по международной перевозке грузов при привлечении к перевозке других участников транспортно-экспедиторской деятельности» от 14.03.16 г. № 603/10/17-00-15-01-09.


Бухгалтер 911

Постачання вуг╕лля зв╕льнено в╕д ПДВ незалежно в╕д кра╖ни його походження ╕ статусу постачальника

      Ф╕скали роз’яснили: операц╕╖ постачання вуг╕лля на територ╕╖ Укра╖ни зв╕льнено в╕д ПДВ п. 45 п╕дрозд╕лу 2 р. ХХ Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ — ПКУ) незалежно в╕д його походження: ╕мпортоване чи в╕тчизняне.

      Не вплива╓ на п╕льгу й статус продавця: добува╓ в╕н вуг╕лля безпосередньо власними силами або ╓ посередником.

      Також контролери звернули увагу: п╕д час застосування ц╕╓╖ п╕льги норми п. 198.5 ПКУ (щодо нарахування зобов’язань з огляду на базу оподаткування, визначену за п. 189.1 ПКУ) не застосовують т╕льки в частин╕ товар╕в/послуг (необоротних актив╕в), за якими суми ПДВ було включено до кредиту у зв╕тних пер╕одах, що передували пер╕оду початку застосування п╕льги, тобто до 01.01.16 р.

      ПДВшник, як зауважили чиновники, управ╕ в╕дмовитися в╕д використання п╕льги (або зупинити ╖╖ на один чи к╕лька зв╕тних пер╕од╕в), надаючи в╕дпов╕дну заяву за м╕сцем сво╓╖ ре╓страц╕╖. У н╕й зазначають:

      — перел╕к товарних позиц╕й зг╕дно з УКТ ЗЕД;

       — пер╕од, на який платник в╕дмовля╓ться (або зупиня╓) використання п╕льги.

      Така в╕дмова в╕д п╕льги (чи ╖╖ зупинення) д╕╓ з першого числа зв╕тного пер╕оду, у якому подано заяву.

      Форму заяви про в╕дмову/зупинення використання п╕льги наведено в додатку 3 до Порядку заповнення ╕ подання податково╖ зв╕тност╕ за податком на додану варт╕сть, затвердженого наказом М╕нф╕ну Укра╖ни в╕д 28.01.16 р. № 21.

      Лист ГУ ДФС у Микола╖вськ╕й област╕ «Щодо зв╕льнення в╕д оподаткування ПДВ операц╕й з постачання на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни вуг╕лля та/або продукт╕в його збагачення» в╕д 03.03.16 р. № 734/10/14-29-12-01-10


Бухгалтер 911

ГФС разъяснила нюансы налогообложения услуг по веб-дизайну

   Фискальная служба предоставила разъяснения

   В письме № 2735/О/99-99-19-03-02-14 ГФС разъяснила нюансы налогообложения услуг по веб-дизайну, которые предоставляются нерезидентом резиденту за пределами таможенной территории Украины.

   Объектом налогообложения НДС являются операции плательщиков налога по поставке услуг, место поставки которых расположено на таможенной территории Украины, согласно ст. 186 НК (пп. «б» п. 185.1 ст. 185 НК).

   Пунктами 186.2 - 186.4 ст. 186 НК определены категории услуг, место поставки которых определяется в зависимости от места регистрации поставщика или получателя соответствующих услуг, либо от места фактического оказания соответствующих услуг. Согласно п. 186.4 ст. 186 НК местом поставки услуг является место регистрации поставщика, кроме операций, указанных в пунктах 186.2 и 186.3 ст. 186 НК.

   Правила налогообложения НДС операций по поставке услуг нерезидентом, местом поставки которых определена таможенная территория Украины, в случае их поставки нерезидентом, установленные ст. 208 НК.

   Также следует учесть, что в соответствии с положениями пп. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 НК любые доходы, полученные нерезидентом с источником их происхождения из Украины, облагаются налогом на прибыль в порядке и по ставкам, определенным п. 141.4 ст.141 НК.
Согласно положениям абзаца «й» пп. 141.4.1 п. 141.4 ст. 141 НК не считаются доходом, полученным нерезидентом с источником их происхождения из Украины, который облагается в порядке и по ставкам, определенным п. 141.4 ст. 141 НК, доходы в виде выручки или других видов компенсации стоимости товаров, выполненных работ, оказанных услуг, переданных, выполненных, оказанных резиденту от такого нерезидента (постоянного представительства), в том числе стоимости услуг по международной связи или международного информационного обеспечения.

   ГФС отметила, что согласно пп. 141.4.6 п. 141.4 ст.141 НК резиденты, которые осуществляют выплаты нерезидентам за производство и/или распространение рекламы, во время такой выплаты уплачивают налог на прибыль по ставке 20 % суммы таких выплат за собственный счет.

www.ligazakon.ua

ДФСУ: Про застосування режиму зв╕льнення в╕д оподаткування ПДВ

ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

25.03.2016 р. N 10203/7/99-99-19-03-02-17

Про застосування режиму
зв╕льнення в╕д оподаткування ПДВ

    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни у зв'язку з прийняттям колег╕╓ю судд╕в Судово╖ палати в адм╕н╕стративних справах Верховного Суду Укра╖ни низки постанов у справах, що стосуються порядку застосування платниками податку на додану варт╕сть у 2014 - 2015 рр. тимчасового режиму зв╕льнення в╕д оподаткування ПДВ для операц╕й з постачання, у тому числ╕ операц╕й з ╕мпорту, в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, визначеного пунктом 23 п╕дрозд╕лу 2 розд╕лу XX Податкового кодексу Укра╖ни (дал╕ - ПКУ), висновки у яких в╕дпов╕дно до статт╕ 2442 Кодексу адм╕н╕стративного судочинства Укра╖ни ╓ обов'язковими для ус╕х суб'╓кт╕в владних повноважень, пов╕домля╓.

    В╕дпов╕дно до пункту 23 п╕дрозд╕лу 2 розд╕лу XX ПКУ тимчасово, до 1 с╕чня 2017 року, в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть зв╕льняються операц╕╖ з постачання, у тому числ╕ операц╕╖ з ╕мпорту в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в.

    Перел╕ки в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, операц╕╖ з постачання яких, зокрема операц╕╖ з ╕мпорту, тимчасово, до 1 с╕чня 2017 року, зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть, затверджено постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12 с╕чня 2011 року N 15.

    Враховуючи викладене та беручи до уваги висновки колег╕╖ судд╕в Судово╖ палати в адм╕н╕стративних справах Верховного Суду Укра╖ни, на операц╕╖ платник╕в податку з постачання, у тому числ╕ операц╕╖ з ╕мпорту, в╕дход╕в та брухту чорних ╕ кольорових метал╕в, що зд╕йснювалися, починаючи з 01.01.2014 до 31.12.2014 (включно, в тому числ╕ у пер╕од в╕дсутност╕ в╕дпов╕дних перел╕к╕в, що затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, а саме з 01.01.2014 до 17.02.2014) та з 01.01.2015 до 31.12.2015 (включно, в тому числ╕ у пер╕од в╕дсутност╕ в╕дпов╕дних перел╕к╕в, що затверджуються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, а саме з 01.01.2015 до 30.03.2015), поширю╓ться режим зв╕льнення в╕д оподаткування податком на додану варт╕сть, визначений пунктом 23 п╕дрозд╕лу 2 розд╕лу XX ПКУ.

    У зв'язку з цим ДФС в╕дклика╓ лист ДФС в╕д 19.05.2015 N 17640/7/99-99-19-03-02-17 та пункт 4 листа ДФС в╕д 19.01.2015 N 1403/7/99-99-19-03-01-17.

    Головним управл╕нням ДФС в областях, м. Ки╓в╕ та М╕жрег╕ональному головному управл╕нню ДФС - Центральному оф╕су з обслуговування великих платник╕в та Рег╕ональним митницям ДФС довести зазначений лист до в╕дома платник╕в податку ╕ п╕дпорядкованих п╕дрозд╕л╕в та забезпечити його врахування п╕д час прийняття зв╕тност╕, при проведенн╕ контрольно-перев╕рочно╖ роботи та апеляц╕йних процедур.

Голова

Р. М. Нас╕ров

 



MDoffice

Коментар╕ фах╕вц╕в: Чи ╕снують обмеження та заборони при ввезенн╕ громадянами на територ╕ю Укра╖ни д╕╓тичних добавок?

Чи ╕снують обмеження та заборони при ввезенн╕ громадянами на територ╕ю Укра╖ни д╕╓тичних добавок?

    Загальнодоступний ╕нформац╕йно-дов╕дковий ресурс 214.01

Коротка:

    Оск╕льки д╕╓тичн╕ добавки виготовляються у вигляд╕ таблеток, капсул, драже, порошк╕в, р╕дин або ╕нших формах, то громадяни можуть ввозити на митну територ╕ю Укра╖ни для власного споживання д╕╓тичн╕ добавки на загальну суму, що не перевищу╓ екв╕валент 200 ╓вро на одну особу, в таких обсягах:

    в упаковц╕ виробника, призначен╕ для роздр╕бно╖ торг╕вл╕, - у к╕лькост╕ не б╕льше н╕ж одна упаковка або загальною масою, яка не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в, кожного найменування на одну особу або

    без упаковки - у к╕лькост╕, що не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в кожного найменування на одну особу.

Повна:

    В╕дпов╕дно до ст. 1 Закону Укра╖ни в╕д 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР "Про основн╕ принципи та вимоги до безпечност╕ та якост╕ харчових продукт╕в" з╕ зм╕нами та доповненнями п╕д д╕╓тичною добавкою сл╕д розум╕ти харчовий продукт, що спожива╓ться у невеликих визначених к╕лькостях додатково до звичайного харчового рац╕ону, який ╓ концентрованим джерелом поживних речовин, у тому числ╕ б╕лк╕в, жир╕в, вуглевод╕в, в╕там╕н╕в, м╕неральних речовин (цей перел╕к не ╓ виключним), ╕ виготовлений у вигляд╕ таблеток, капсул, драже, порошк╕в, р╕дин або ╕нших формах.

    Частиною першою ст. 378 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 13 березня 2012 року № 4495-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – МКУ) встановлено, що пропуск на митну територ╕ю Укра╖ни товар╕в, що класиф╕куються в 1 - 24 групах УКТ ЗЕД та ввозяться громадянами для в╕льного об╕гу, в будь-яких обсягах не дозволя╓ться.

    При цьому обмеження, встановлене частиною першою ст. 378 МКУ, не поширю╓ться, зокрема, на харчов╕ продукти для власного споживання на суму, яка не перевищу╓ екв╕валент 200 ╓вро, що ввозяться в порядку та обсягах, визначених Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни (частина друга ст. 378 МКУ).

    Обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни харчових продукт╕в для власного споживання затверджен╕ постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 21 травня 2012 року № 434 "Про обсяги та порядок ввезення громадянами на митну територ╕ю Укра╖ни харчових продукт╕в для власного споживання", в╕дпов╕дно до яко╖ громадяни можуть ввозити на митну територ╕ю Укра╖ни харчов╕ продукти для власного споживання на загальну суму, що не перевищу╓ екв╕валент 200 ╓вро на одну особу, в таких обсягах:

    в упаковц╕ виробника, призначен╕ для роздр╕бно╖ торг╕вл╕, - у к╕лькост╕ не б╕льше н╕ж одна упаковка або загальною масою, яка не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в, кожного найменування на одну особу;

    без упаковки - у к╕лькост╕, що не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в кожного найменування на одну особу;

    без упаковки - непод╕льного продукту, готового до безпосереднього вживання, у к╕лькост╕ не б╕льше н╕ж по одному найменуванню на одну особу.

    Враховуючи, що д╕╓тичн╕ добавки виготовляються у вигляд╕ таблеток, капсул, драже, порошк╕в, р╕дин або ╕нших формах, то громадяни можуть ввозити на митну територ╕ю Укра╖ни для власного споживання д╕╓тичн╕ добавки на загальну суму, що не перевищу╓ екв╕валент 200 ╓вро на одну особу, в таких обсягах:

    в упаковц╕ виробника, призначен╕ для роздр╕бно╖ торг╕вл╕, - у к╕лькост╕ не б╕льше н╕ж одна упаковка або загальною масою, яка не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в, кожного найменування на одну особу або

    без упаковки - у к╕лькост╕, що не перевищу╓ 2 к╕лограм╕в кожного найменування на одну особу.

    Окрем╕ д╕╓тичн╕ добавки можуть м╕стити продукти тваринного походження та бути забороненими до ввезення в Укра╖ну.

    Перел╕к д╕ючих заборон на ╕мпорт в Укра╖ну об'╓кт╕в ветеринарно-сан╕тарного контролю та нагляду розм╕щено на оф╕ц╕йному сайт╕ Державно╖ ветеринарно╖ та ф╕тосан╕тарно╖ служби Укра╖ни (www.vet.gov.ua, розд╕л "Обмеження об╕гу товар╕в").

З ╕нформац╕йних ресурс╕в ╤нтернету: http://zir.minrd.gov.ua/



MDoffice

Анекдот из Интернет

В детском саду дети сидят на горшках. Танечка спрашивает:
- Ты кто? Мальчик или девочка?
- Не знаю.
- А ты встань, я посмотрю.
Вовочка встал, а Танечка говорит:
- Ты мальчик.
- А как ты узнала?
- У тебя носочки синие.

Афоризм

Никогда не смеши человека, который жуёт печеньку... подожди, пока он начнёт запивать её чаем

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное