Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Державною службою Украiни з питань регуляторноi полiтики та розвитку пiдприeмництва було прийнято рiшення вiд 30.10.2012 No 7 ...


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 11/01/2013
Вступившие в силу документы в пятницу 11 Января 2013 г.

1.№ 1217 от 05-12-2012 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 1 серпня 2011 р. N 835
"УК" N 5 от 10-01-2013
Действует с 11-01-2013

2.№ 1064 от 09-10-2012 В╕домчий документ
Про затвердження Порядку видач╕ св╕доцтва про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення товар╕в п╕д митними печатками та пломбами
"ОВУ" N 88, ст. 3581 от 26-11-2012
Действует с 11-01-2013


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.01.2013 по 11.01.2013

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ5
Документ МЗЕЗ1
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖1
Закони Укра╖ни11
Кодекс1
Листи ДМСУ5
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни3
ВСЕГО:28


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 30.07.2009 № 789/414/709 Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕а...

Количество просмотров: 107 (за период c 00:00 по 18:03 11/01/13), всего просмотров: 442
Наказ вiд 30.07.2009 № 789/414/709ДМСУ
Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕алах
Вступил в силу с 15.08.2009   утратил силу с 31.12.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Таможня в декабре вдвое сократила время оформления деклараций

   В декабре процедура таможенного оформления в режиме импорт занимала 1 час 39 мин., в режиме экспорт - 40 мин.

   В декабре 2012 года таможенники оформили 60% таможенных деклараций в электронном виде, а общее время таможенного оформления сократилось вдвое. Так, процедура таможенного оформления в режиме импорт занимала 1 час 39 мин., в режиме экспорт - 40 мин.

   Как сообщает пресс-служба таможенной службы, в декабре 2012 года обеспечено оформление электронных таможенных деклараций на уровне 60% относительно общего количества оформленных таможенных деклараций (всего в прошлом году украинские таможенники оформили около 3,3 млн. деклараций).

   Таможенным кодексом Украины установлена ​​норма относительно срока таможенного оформления в течение 4-х рабочих часов с момента предъявления таможенному органу товаров, транспортных средств и подачи таможенной декларации.
Однако в декабре 2012 года при таможенном оформлении составил 1 час 39 минут в режиме импорт и 40 минут в режиме экспорт, отмечается в сообщении.

www.ligazakon.ua

М╕н╕стр Олександр Клименко окреслив першочергов╕ завдання для податк╕вц╕в та митник╕в

   М╕н╕стр доход╕в та збор╕в Укра╖ни Олександр Клименко пров╕в першу сп╕льну в╕део-нараду з кер╕вниками ус╕х рег╕ональних п╕дрозд╕л╕в ╕ центрального апарату податково╖ та митно╖ служб.

   Одним з першочергових завдань, як╕ поставив м╕н╕стр перед сп╕вроб╕тниками новоствореного в╕домства, ╓ п╕двищення ефективност╕ системи протид╕╖ т╕ньовому сектору економ╕ки. Це стане можливим завдяки об’╓днанню ╕нформац╕йних баз даних та створення надсучасно╖ ╤Т-╕нфраструктури з ╓диним програмним забезпеченням, що об’╓дну╓ вс╕ види податк╕в та обов’язкових платеж╕в.

   «Завдяки об’╓днанню наших баз даних ми в режим╕ реального часу зможемо в╕дсл╕дковувати весь процес проходження ╕мпортованого товару – в╕д кордону до покупця. Сп╕льно ми повинн╕ забезпечити «чистоту» декларування – повний контроль за тим, який саме товар перетина╓ кордон ╕ яким чином в╕н оформлений за документами. У нашому розпорядженн╕ ╓ ефективн╕ ╕нструменти для посилення боротьби ╕з контрабандою та податковими ямами. Зростання платеж╕в до бюджету повинно бути досягнуте завдяки наш╕й ╕нтеграц╕╖ та операц╕ональному сп╕вроб╕тництву, ╕ в жодному раз╕ - не за рахунок тиску на б╕знес» , - п╕дкреслив Олександр Клименко.

   М╕н╕стр наголосив на важливост╕ сп╕льного контролю податк╕вц╕в та митник╕в за експортними ц╕нами, необх╕дност╕ ╕нвентаризац╕╖ митних склад╕в. На нарад╕ також було поставлене завдання розробити ефективну систему протид╕╖ корупц╕╖ та м╕н╕м╕зац╕╖ людського фактору в процес╕ адм╕н╕стрування податк╕в та митних збор╕в.

   При цьому, за словами Олександра Клименко, процес утворення нового в╕домства не повинен в╕добразитися на поточн╕й д╕яльност╕ податково╖ та митно╖ служби ╕ створити жодних труднощ╕в для платник╕в податк╕в.

   «Наш╕ поточн╕ завдання – розвиток серв╕су для б╕знесу, створення сприятливого б╕знес-кл╕мату, наповнення бюджету – залишаються у наш╕й сфер╕ компетенц╕╖, ╕ реорган╕зац╕я аж н╕як не в╕дм╕ня╓ реал╕зац╕╖ ран╕ше запланованих заход╕в за цими напрямами», - п╕дкреслив Олександр Клименко.

   На даний момент юристи податково╖ та митно╖ служб готують внесення поправок до 405 нормативно-правових акт╕в, як╕ необх╕дн╕ для ╕нституц╕йного становлення М╕н╕стерства доход╕в та збор╕в Укра╖ни.

   ***

   Нагада╓мо, що Указом Президента Укра╖ни в╕д №726/2012 в╕д 24.12.2012 утворено М╕н╕стерство доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни шляхом реорган╕зац╕╖ Державно╖ податково╖ служби Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, поклавши на М╕н╕стерство, що утворю╓ться, функц╕ю з адм╕н╕стрування ╓диного внеску на загальнообов’язкове державне соц╕альне страхування.

Державна митна служба Укра╖ни

«Еск╕зи» М╕ндоход╕в представлять за тиждень. Податкових та митних чиновник╕в поменша╓, а серв╕су для платник╕в - поб╕льша╓

   В результат╕ об’╓днання Податково╖ та Митно╖ служб в ╓дину структуру М╕н╕стерства доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни чисельн╕сть службовц╕в цих в╕домств скоротиться на 5,8 тис. ос╕б (8,2%).

   „Штат нового в╕домства сьогодн╕ був затверджений Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни”, – пов╕домив М╕н╕стр доход╕в ╕ збор╕в Олександр Клименко на установч╕й зустр╕ч╕ ╕з членами робочо╖ групи, що займа╓ться розробкою концепц╕╖ роботи нового М╕н╕стерства.

   До створення концептуально╖ модел╕ залучен╕ найкращ╕ експерти Податково╖ та Митно╖ служб, аудитори авторитетно╖ м╕жнародно╖ компан╕╖ PriceWaterHouseCoopers, як╕ ран╕ше працювали над стратег╕╓ю реформування податково╖ пол╕тики Укра╖ни, а також пров╕дн╕ науковц╕.

   Зокрема, серед ╕нших розробляти концепт нового в╕домства будуть директор ╤нституту економ╕ки та прогнозування НАН Укра╖ни Валер╕й Ге╓ць та Кр╕с Вейлс, колишн╕й радник британського прем’╓ра Гордона Брауна. Саме Вейлс був одним з урядових фах╕вц╕в, що провели аналог╕чне об’╓днання митниц╕ та податково╖ служби в ╓дину орган╕зац╕ю у Великобритан╕╖ навесн╕ 2005 року.

   На сьогодн╕ ДПСУ та митна служба мають разом 71,2 тисяч╕ прац╕вник╕в. П╕сля реорган╕зац╕╖ в ╓диному орган╕ працюватимуть 65,4 тисяч╕ сп╕вроб╕тник╕в.

   Разом з тим, п╕дкреслив М╕н╕стр доход╕в ╕ збор╕в Олександр Клименко, раптового масового зв╕льнення службовц╕в не буде – доля кожного прац╕вника вир╕шуватиметься ╕ндив╕дуально, з урахуванням його квал╕ф╕кац╕╖.

   «Реорган╕зац╕я проходитиме синхронно з переп╕дготовкою кадр╕в, впровадженням електронного документооб╕гу та розвитком нових серв╕с╕в автоматичного дистанц╕йного обслуговування. М╕н╕мально необх╕дна к╕льк╕сть чиновник╕в, ╕ разом з тим зм╕цнення корпусу фах╕вц╕в, що безпосередньо працюють ╕з платниками – ось ключов╕ завдання, як╕ потр╕бно вир╕шити у процес╕ створення М╕н╕стерства», – п╕дкреслив Олександр Клименко.

   М╕н╕стр додав, що укра╖нська верс╕я об’╓днаного митно-податкового в╕домства ма╓ бути не менш ефективною за ╓вропейськ╕ аналоги.

   «Багато кра╖н п╕шли цим шляхом, отримавши в результат╕ економ╕ю бюджетних кошт╕в, оптим╕зац╕ю процес╕в керування та узгоджен╕сть д╕й орган╕в влади у регулюванн╕ б╕знес-кл╕мату. Ми ставимо перед собою завдання також отримати вагом╕ позитивн╕ результати в╕д ц╕╓╖ реорган╕зац╕╖», - п╕дкреслив Олександр Клименко.

   Англ╕йський експерт Кр╕с Вейлс, у свою чергу, зауважив, що саме таким чином зд╕йснювалося створення Ком╕тету у податкових та митних справах у Британ╕╖.

   «Фундаментальне завдання – зберегти ╕снуючу систему, ╕ подальшими д╕ями вдосконалювати ╖╖, а не руйнувати. ╢дине кер╕вництво митними зборами та податками повинно п╕двищити ефективн╕сть управл╕ння цими процесами, але жодним чином не зачепити б╕знес», - зауважив британський фах╕вець.

   Заплановано, що робоча група публ╕чно представить концепц╕ю роботи М╕ндоход╕в 17 с╕чня цього року.

   ***

   Нагада╓мо, що Указом Президента Укра╖ни в╕д №726/2012 в╕д 24.12.2012 утворено М╕н╕стерство доход╕в ╕ збор╕в Укра╖ни шляхом реорган╕зац╕╖ Державно╖ податково╖ служби Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, поклавши на М╕н╕стерство, що утворю╓ться, функц╕ю з адм╕н╕стрування ╓диного внеску на загальнообов’язкове державне соц╕альне страхування.

Державна митна служба Укра╖ни

У грудн╕ митники оформили 60% митних декларац╕й в електронному вигляд╕, а загальний час митного оформлення був удв╕ч╕ менше встановленого нормативу.

   Так, у грудн╕ 2012 року забезпечено оформлення електронних митних декларац╕й на р╕вн╕ 60% в╕дносно загально╖ к╕лькост╕ оформлених митних декларац╕й (загалом у минулому роц╕ укра╖нськ╕ митники оформили близько 3,3 млн. декларац╕й).

   Нараз╕ електронн╕ митн╕ декларац╕╖ використовуються для державно╖ ре╓страц╕╖ ввезених на митну територ╕ю Укра╖ни транспортних засоб╕в, п╕дтвердження фактичного вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни товар╕в для ц╕лей в╕дшкодування податку на додану варт╕сть, зняття експортних та ╕мпортних операц╕й з валютного контролю й куп╕вля валюти.

   Програма «Електронна митниця» включа╓ в себе також обм╕н попередньою ╕нформац╕╓ю м╕ж митними адм╕н╕страц╕ями Укра╖ни та кра╖н, як╕ ╓ нашими торг╕вельними партнерами.

   На практиц╕ це означа╓ що митники кра╖ни, до яко╖ пряму╓ вантаж, матимуть ╕нформац╕ю про нього ще до того, як транспортний зас╕б, який цей вантаж перем╕щу╓, перетне митний кордон.

   У результат╕ - спрощення та виб╕рков╕сть митних процедур та скорочення часу оформлення.

   Так Митним кодексом Укра╖ни встановлено норму щодо строку митного оформлення протягом 4-х робочих годин з моменту пред’явлення митному органу товар╕в, транспортних засоб╕в та подання митно╖ декларац╕╖.

   Однак у грудн╕ 2012 року час митного оформлення склав 1 годину 39 хвилин в режим╕ ╕мпорт та 40 хвилин в режим╕ експорт. Тобто час оформлення митно╖ декларац╕╖ удв╕ч╕ менший встановленого нормативу.

Державна митна служба Укра╖ни

У 2012 роц╕ митники удв╕ч╕ зменшили к╕льк╕сть огляд╕в та перевиконали зобов’язання перед ╢С

   На сьогодн╕ к╕льк╕сть митних огляд╕в зменшено у 7 раз╕в - у пор╕внянн╕ з 2009 роком, у 4 рази – у пор╕внянн╕ з 2010 та у 2 рази – пор╕вняно з 2011.

   У 2009 роц╕ митному огляду п╕длягало 69% товар╕в, у 2010 – 42%, у 2011 – 22%, у 2012 – 9,9%. ╤ це при тому, що в╕дпов╕дно до програм зовн╕шньо╖ допомоги ╢вропейського Союзу Укра╖на взяла на себе зобов’язання станом на 01.01.2013 зменшити к╕льк╕сть митних огляд╕в до 15%.

   Значно скоротилась ╕ к╕льк╕сть митних огляд╕в у зв’язку з набуттям чинност╕ Митного кодексу Укра╖ни, яким встановлено проведення огляду товар╕в за результатами застосування системи управл╕ння ризиками.

   Адже огляд – це тривала, трудом╕стка та затратна процедура. Саме тому мета митник╕в – зд╕йснення огляду лише на п╕дстав╕ спрацювання автоматизовано╖ системи ризик╕в або за наявност╕ ╕нформац╕╖ про наявн╕сть порушень законодавства.

   П╕сля набуття чинност╕ Митного кодексу Укра╖ни к╕льк╕сть огляд╕в за пер╕од червень-грудень 2012 року становить при ╕мпорт╕ – 5,1%; при експорт╕ – 0,8%; при транзит╕ – 0,6%; А всього по систем╕ у вс╕х митних режимах – 3,9%.

Державна митна служба Укра╖ни

Изменен порядок выдачи свидетельства о допуске ТС к перевозке товаров под таможенными печатями

   По-новому прописаны порядок заполнения свидетельства о допуске и условия допуска ТС к перевозкам товаров под таможенным печатями и пломбами на условиях Конвенции о международной перевозке грузов с применением книжки МДП.

   Cегодня, 11.01.2013 г., вступил в силу Порядок выдачи свидетельства о допуске дорожного транспортного средства к перевозке товаров под таможенными печатями и пломбами, утвержденный приказом Минфина от 09.10.2012 г. № 1064.

   Порядок разработан с целью определения последовательности действий должностных лиц таможенных органов во время выдачи свидетельства о допуске механического дорожного транспортного средства (далее - ДТС), прицепа, полуприцепа, предназначенного для его буксировки таким транспортным средством (далее - ТС), владелец которого осуществляет автоперевозки на условиях Таможенной конвенции о международной перевозке грузов с применением книги МДП 1975 года (далее - Конвенция МДП), к перевозке товаров под таможенными печатями и пломбами.

   Согласно документу свидетельство о допуске выдается только на ТС, грузовые отделения которых отвечают международным техническим требованиям, определенным в приложении 2 к Конвенции МДП (далее - международные технические требования). Если же таможенными органами обнаружено, что ТС, на которое выдано свидетельство о допуске, не отвечает международным техническим требованиям, - таможенное обеспечение на грузовое отделение может быть наложено лишь после приведения его в соответствие с международными техническими требованиями.

   В случае, если основные характеристики ТС были изменены, то свидетельство о допущении этого ТС теряет силу, а ТС подлежит процедуре нового допуска.

   Свидетельство о допуске выдается таможенным органом выдачи владельцу ТС в течение одного рабочего дня (но не позже следующего рабочего дня) после предоставления полного пакета документов и представления ТС к осмотру.

   Наличие свидетельства о допуске является обязательным для перевозки товаров под таможенными печатями и пломбами ТС, владелец которого осуществляет автоперевозки на условиях Конвенции МДП. При этом срок действия свидетельства о допущении - два года со дня его оформления.

   Присвоение свидетельству о допущении регистрационного номера и ведение электронного журнала осуществляются с помощью Единой автоматизированной информационной системы таможенных органов.

   Порядок устанавливает, что оригинал свидетельства о допущении и заверенный комплект фотографий или чертежей (рисунков) должны сопровождать дорожное ТС.

   Отметим, что в отличии от ранее действовавшего Порядка, в новом документе прописаны порядок заполнения свидетельства о допуске и условия допуска ТС к перевозкам товаров под таможенным печатями и пломбами на условиях Конвенции о международной перевозке грузов с применением книжки МДП (Конвенция МДП) 1975 года.

   В связи со вступлением в силу приказа № 1064 утратил действие приказ Гостаможслужбы от 27.01.2011 г. № 59 «Об утверждении Порядка выдачи свидетельств о допущении дорожного транспортного средства к перевозке товаров под таможенными печатями и пломбами».

www.ligazakon.ua

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... банк не принимает лист корректировки к ТД

11-01-2013 11:09, Tradzy vya1507@yandex.ru
Регион: скрыт
банк не принимает лист корректировки к ТД

Доброе утро. Банк не принимает лист корректировки к ТД... знаю существует письмо от Нац.банка которое разъясняет порядок приема листа корректировки. Подскажите пожалуйста номер письма.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Какими документами следует оформить логистические услуги

       Юридична особа – платник податк╕в на загальних п╕дставах зд╕йсню╓ послуги транспортного перевезення вантажу. ФОП – платник ╓диного податку, зд╕йсню╓ для ц╕╓╖ юрособи пошук замовник╕в на перевезення вантажу та склада╓ маршрути прямування в╕д вантажов╕дправник╕в до вантажоодержувач╕в з розрахунками в╕дстан╕, витрат палива. У товарно-транспортн╕й накладн╕й дан╕ ФОП не зазначаються, оск╕льки лише дана юрособа користу╓ться його лог╕стичними послугами.
    Якими первинними документами сл╕д оформити так╕ послуги та який повинен бути догов╕р з метою в╕днесення таких послуг до витрат юрособи?

       Як передбача╓ ч. 1 ст. 627 ЦКУ, в╕дпов╕дно до ст. 6 цього Кодексу сторони ╓ в╕льними в укладенн╕ договору, вибор╕ контрагента та визначенн╕ умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, ╕нших акт╕в цив╕льного законодавства, звича╖в д╕лового обороту, вимог розумност╕ та справедливост╕.

       Зазначен╕ у запитанн╕ господарськ╕ вза╓мов╕дносини належать до догов╕рних в╕дносин, а саме – договору послуг. Зг╕дно з ч. 1 ст. 901 ЦКУ за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язу╓ться за завданням друго╖ сторони (замовника) надати послугу, яка спожива╓ться в процес╕ вчинення певно╖ д╕╖ або зд╕йснення певно╖ д╕яльност╕, а замовник зобов'язу╓ться оплатити виконавцев╕ зазначену послугу, якщо ╕нше не встановлено договором. Тобто в цьому випадку м╕ж п╕дпри╓мством та ф╕зичною особою – п╕дпри╓мцем повинен укладатись догов╕р послуг. В╕дпов╕дно до цього договору виконавець ма╓ вести пошук замовник╕в перевезення, складати маршрути шлях╕в вод╕╖в ╕з розрахунками. На п╕дстав╕ цього договору виконавець (ф╕зична особа – п╕дпри╓мець) нада╓ послуги, що оформлю╓ться актами наданих послуг.

       Зг╕дно ╕з ст. 1 Закону Укра╖ни «Про бухгалтерський обл╕к та ф╕нансову зв╕тн╕сть в Укра╖н╕» господарська операц╕я – д╕я або под╕я, яка виклика╓ зм╕ни в структур╕ актив╕в та зобов'язань, власному кап╕тал╕ п╕дпри╓мства. Первинний документ – документ, який м╕стить в╕домост╕ про господарську операц╕ю та п╕дтверджу╓ ╖╖ зд╕йснення. В╕дпов╕дно до ст. 9 цього Закону п╕дставою для бухгалтерського обл╕ку господарських операц╕й ╓ первинн╕ документи, як╕ ф╕ксують факти зд╕йснення господарських операц╕й. Первинн╕ документи повинн╕ бути складен╕ п╕д час зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖, а якщо це неможливо – безпосередньо п╕сля ╖╖ зак╕нчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на п╕дстав╕ первинних документ╕в можуть складатися зведен╕ обл╕ков╕ документи.

       Первинн╕ та зведен╕ обл╕ков╕ документи можуть бути складен╕ на паперових або машинних нос╕ях ╕ повинн╕ мати так╕ обов'язков╕ рекв╕зити:

       – назву документа (форми);
    – дату ╕ м╕сце складання;
    – назву п╕дпри╓мства, в╕д ╕мен╕ якого складено документ;
    – зм╕ст та обсяг господарсько╖ операц╕╖, одиницю вим╕ру господарсько╖ операц╕╖;
    – посади ос╕б, в╕дпов╕дальних за зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖ та правильн╕сть ╖╖ оформлення;
    – особистий п╕дпис або ╕нш╕ дан╕, що дають змогу ╕дентиф╕кувати особу, яка брала участь у зд╕йсненн╕ господарсько╖ операц╕╖.

       Зг╕дно з п. 44.1 ПКУ для ц╕лей оподаткування платники податк╕в зобов'язан╕ вести обл╕к доход╕в, витрат та ╕нших показник╕в, пов'язаних з визначенням об'╓кт╕в оподаткування та/або податкових зобов'язань, на п╕дстав╕ первинних документ╕в, рег╕стр╕в бухгалтерського обл╕ку, ф╕нансово╖ зв╕тност╕, ╕нших документ╕в, пов'язаних з обчисленням ╕ сплатою податк╕в ╕ збор╕в, ведення яких передбачено законодавством. Будь-як╕ документи (у тому числ╕ договори, накладн╕, рахунки тощо) мають силу первинних документ╕в лише в раз╕ фактичного зд╕йснення господарсько╖ операц╕╖.

       Таким чином, якщо акти наданих послуг за договором послуг будуть мати вс╕ необх╕дн╕ рекв╕зити, так╕ акти матимуть силу первинних документ╕в.

       Разом з тим, зазначимо, що в кожному окремому м╕сяц╕ обсяг послуг може в╕др╕знятись (залежно в╕д к╕лькост╕ замовлень). Тому в актах наданих послуг мають повн╕стю вказуватися вс╕ надан╕ у зв╕тному м╕сяц╕ послуги виконавця (╕з зазначенням к╕лькост╕ замовлень, к╕лькост╕ маршрут╕в вод╕╖в, обсяги перевезення тощо). Тобто, вважа╓мо, що в актах наданих послуг мають повн╕стю в╕дображатись вс╕ послуги ╕з зазначенням ╖х варт╕сних та к╕льк╕сних характеристик.

       При цьому достатньо поширеною ╓ практика надання послуг, коли виконавець в акт╕ наданих послуг не вказу╓ конкретного обсягу операц╕й, а нада╓ замовнику разом ╕з актом зв╕т про надан╕ послуги. У такому зв╕т╕ викладаються в повному обсяз╕ вс╕ надан╕ виконавцем послуги, а також ╖х варт╕сть. У такому випадку в акт╕ наданих послуг зазнача╓ться т╕льки загальна варт╕сть наданих за певний пер╕од (м╕сяць) послуг.

       Зг╕дно з пп. 14.1.27 ПКУ витрати – сума будь-яких витрат платника податку у грошов╕й, матер╕альн╕й або нематер╕альн╕й формах, зд╕йснюваних для провадження господарсько╖ д╕яльност╕ платника податку, в результат╕ яких в╕дбува╓ться зменшення економ╕чних вигод у вигляд╕ вибуття актив╕в або зб╕льшення зобов'язань, внасл╕док чого в╕дбува╓ться зменшення власного кап╕талу (кр╕м зм╕н кап╕талу за рахунок його вилучення або розпод╕лу власником).

       Тобто витрати платника податк╕в повинн╕ бути пов’язан╕ ╕з його господарською д╕яльн╕стю. Зг╕дно з пп. 14.1.36 ПКУ господарська д╕яльн╕сть – д╕яльн╕сть особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реал╕зац╕╓ю товар╕в, виконанням роб╕т, наданням послуг, спрямована на отримання доходу ╕ проводиться такою особою самост╕йно та/або через сво╖ в╕докремлен╕ п╕дрозд╕ли, а також через будь-яку ╕ншу особу, що д╕╓ на користь першо╖ особи, зокрема за договорами ком╕с╕╖, доручення та агентськими договорами. Виходячи ╕з цих терм╕н╕в можна зазначити, що понесення платником податк╕в витрат ма╓ бути пов’язане ╕з отриманням ним доходу.

       В даному випадку витрати на лог╕стичн╕ послуги повинн╕ бути пов’язан╕ ╕з отриманням юрособою доходу в╕д замовник╕в перевезень. Таким чином, п╕дтвердженням понесення витрат на лог╕стичн╕ послуги (окр╕м акт╕в наданих послуг та зв╕т╕в) будуть укладен╕ договори ╕з замовниками перевезень (зазначен╕ договори мають вказуватись виконавцем послуг в актах наданих послуг чи зв╕тах), товарно-транспортн╕ накладн╕ (на виконання цих договор╕в) та акти надання послуг перевезення.

       Денис Андр╓╓в
    ТОВ АФ «Проф╕-Аудит»

    Бухгалтер 911

    — Как говорят в Одессе, и что нам за это будет? — По голове дадут… (Ответственность за неправильное указание кода УКТ ВЭД при ввозе товара)

    — Как говорят в Одессе, и что нам за это будет? — По голове дадут… (Ответственность за неправильное указание кода УКТ ВЭД при ввозе товара)

    11.01.2013





    — Как говорят в Одессе,
    и что нам за это будет?

    — По голове дадут…

    Ответственность за неправильное указание
    кода УКТ ВЭД при ввозе товара

    К какой ответственности может быть привлечено предприятие в случае выявления таможенниками в ходе проверки неправильно указанного кода УКТ ВЭД при ввозе товара в 2011 году и доначисления таможенной пошлины?

    Ответственность в данном случае может наступать согласно Таможенному кодексу Украины. Что касается конкретного вида ответственности и субъекта такой ответственности, то в данном случае речь идет об ответственности административной, а субъектом являются должностные лица. Об этом прямо сказано в новом ТКУ, в частности в ст. 458 и 459:

    «Статья 458. Нарушение таможенных правил

    1. Нарушение таможенных правил является административным правонарушением, представляющим собой противоправные, виновные (умышленные или по неосторожности) действия или бездействие, которые посягают на установленный настоящим Кодексом и другими актами законодательства Украины порядок перемещения товаров, транспортных средств коммерческого назначения через таможенную границу Украины, предъявления их таможенным органам для проведения таможенного контроля и таможенного оформления, а также осуществления операций с товарами, которые находятся под таможенным контролем или контроль за которыми возложен на таможенные органы настоящим Кодексом или другими законами Украины, и за которые настоящим Кодексом предусмотрена административная ответственность.

    2. Административная ответственность за правонарушения, предусмотренные настоящим Кодексом, наступает в случае, если эти правонарушения не влекут уголовную ответственность.

    Статья 459. Ответственность за нарушение таможенных правил

    1. Административная ответственность за нарушение таможенных правил устанавливается настоящим Кодексом.

    2. Субъектами административной ответственности за нарушение таможенных правил могут быть граждане, которые на момент совершения такого правонарушения достигли 16-летнего возраста, а при совершении нарушений таможенных правил предприятиями — должностные лица этих предприятий».

    Переходя к конкретным статьям, которые предусматривают вид и меру ответственности, напомним, что до 01.06.2012 г. действовал старый ТКУ. Поэтому теоретически описанное в вопросе нарушение может подпадать под ст. 355 старого ТКУ* или 485 нового.

    * Статью 355 и упомянутую ниже статью 354 старого ТКУ — см. в «Бухгалтере» № 44’2002 на с. 24т.

    Старый ТКУ в ст. 355 предусматривал ответственность в случае заявления в таможенной декларации ложных сведений и предоставления таможенному органу документов с такими сведениями в качестве основания для освобождения от уплаты налогов и сборов или уменьшения их размера либо неуплаты налогов и сборов, а также других противоправных действий, повлекших недоборы налогов и сборов, при отсутствии признаков преступления**.

    ** Эти действия влекли наложение штрафа на граждан в размере от ста до пятисот не облагаемых налогом минимумов доходов граждан, а на должностных лиц предприятия — от пятисот до тысячи не облагаемых налогом минимумов доходов граждан.

    Аналогичная статья содержится в новом ТКУ — правда, в более расширенном виде. Так, в ст. 485 предусмотрена ответственность за:

    — заявление в таможенной декларации ложных сведений с целью неправомерного освобождения от уплаты таможенных платежей или уменьшения их размера;

    — представление с этой целью таможенному органу документов, содержащих ложные сведения относительно существенных условий внешнеэкономического договора (контракта), веса, количества, страны происхождения, отправителя и/или получателя товара, ложные сведения, необходимые для определения кода товара согласно УКТ ВЭД и его таможенной стоимости;

    — неуплату таможенных платежей в срок, установленный законом;

    — другие противоправные действия, направленные на уклонение от уплаты таможенных платежей, при отсутствии признаков преступления;

    — использование товаров, в отношении которых предоставлены льготы по уплате таможенных платежей, в иных целях, нежели те, в связи с которыми были предоставлены такие льготы***.

    *** Эти действия предусматривают наложение штрафа в размере 300 процентов неуплаченной суммы таможенных платежей.

    По какому же нормативному акту существует риск привлечения к ответственности: по ст. 355 старого или 485 нового ТКУ? На этот счет внятной позиции ГТСУ нет. Таможенники официально высказали, по меньшей мере, два подхода к данной проблеме.

    Позиция первая. В письме от 06.06.2012 г. № 20/1-11/05503-ЕП ГТСУ сообщила, что, в случае если правонарушение было совершено до вступления в силу Таможенного кодекса от 13.03.2012 г. № 4495-VI, однако выявлено после 01.06.2012 г., квалификация действий правонарушителя осуществляется в соответствии с законодательством, действующим на момент составления протокола о нарушении таможенных правил.

    Но есть и исключения. Частью 3 статьи 3 Таможенного кодекса от 13.03.2012 г. № 4495-VI закреплен конституционный принцип обратного действия во времени законов и других нормативно-правовых актов в случае, когда они смягчают или отменяют юридическую ответственность лица, то есть их нормы распространяются и на правонарушения, совершенные до принятия этих законов.

    Поэтому, по мнению ГТСУ, за нарушение таможенных правил, которые были совершены и зафиксированы до 01.06.2012 г., то есть до вступления в силу Таможенного кодекса от 13.03.2012 г. № 4495-VI, может быть применена санкция статьи 485 Таможенного кодекса только в том случае, когда она не превышает санкции за те же деяния, предусмотренные старым ТКУ. При этом, если сумма штрафа, рассчитанная в соответствии со статьей 485 ТКУ от 13.03.2012 г. № 4495-VI, больше, чем максимальная сумма штрафа, предусмотренная статьями 354, 355 ТКУ от 11.07.2002 г. № 92-IV, то применению подлежат санкции, предусмотренные статьями 354, 355 ТКУ от 11.07.2002 г. № 92-IV.

    Позиция вторая. ГТСУ в письме от 22.05.2012 г. № 20/1-11/04992-ЕП высказала другой подход, согласно которому при решении вопроса о привлечении нарушителей таможенных правил к административной ответственности нужно учитывать ст. 8 КУоАП. Согласно данной статье лицо, совершившее административное правонарушение, подлежит ответственности на основании закона, действующего во время и по месту совершения правонарушения. И только в случае отмены или смягчения ответственности новый ТКУ имеет обратную силу (исходя из его ст. 3).

    На наш взгляд, более корректным является второй подход. Но даже если принять первую позицию как данность, то и в таком случае ответственность за старое нарушение будет не больше, чем в том случае, если бы она устанавливалась в соответствии со старым ТКУ. Поэтому вопрос квалификации (по новому или по старому ТКУ) становится сугубо теоретическим.

    Следует также обратить внимание еще на один нюанс.

    Реально применить санкции за неправильное указание кода весьма сложно. Примерное описание обстоятельств, которые нужно для этого установить, содержится в отдельных письмах самой ГТСУ от 21.09.2011 г. № 20/4-11/06037-ЕП и от 31.03.2009 г. № 11/1-10.20/2838-ЕП (см. его в «Бухгалтере» № 14’2009 на с. 8–9). Перечень таких обстоятельств является достаточно объемным и проблематичным с точки зрения доказывания вины и многих других нюансов.

    Часто таможнями не учитывается, что сам по себе факт указания в ГТД неверного кода товара по УКТ ВЭД и последующая корректировка размера начисленных таможенных платежей не могут быть основанием для составления протокола о нарушении таможенных правил. Вывод о выявлении факта нарушения таможенных правил должен делаться исключительно при условии достаточности данных, указывающих на наличие состава правонарушения, элементом которого является вина субъекта.

    Вина может выражаться в противоправной самонадеянности, небрежности, если лицо легкомысленно рассчитывает на ненаступление вредных последствий или не принимает все предусмотренные законодательством меры с целью недопущения противоправных действий.

    Данные о вине декларанта могут быть получены только по результатам всестороннего анализа обстоятельств таможенного оформления и тщательной проверки действий во время этого процесса как со стороны декларанта, так и со стороны работников таможенного органа, принимающих в нем участие.

    В частности, в случае если после неоднократных таможенных оформлений товара с установленным определенным кодом УКТ ВЭД во время очередного таможенного оформления того же товара выносится решение об определении другого кода, вопрос о наличии вины в действиях декларанта может рассматриваться только в зависимости от выводов служебного расследования в отношении должностных лиц таможенного органа, которые допустили неверную классификацию товара в предыдущих или новой ситуациях.

    Обстоятельствами, свидетельствующими о наличии или отсутствии вины правонарушителя, является, помимо прочего, степень сложности и однозначности классификации товара.

    В отдельных случаях обоснованность заключения о виновности лица в совершении правонарушения может быть обеспечена только в случае получения дополнительной информации от специалистов, занимающихся классификацией товара. С их помощью на основании ст. 10 и 11 Кодекса Украины об административных правонарушениях можно установить, имело ли лицо, осуществлявшее декларирование, умысел совершить нарушение, могло ли оно предвидеть последствия своих действий.

    На практике же таможенные органы не принимают все исчерпывающие меры для установления вины в действиях лица. ГТСУ в условиях действия статьи 355 старого ТКУ для установления наличия или отсутствия в действиях лица состава правонарушения рекомендовала выяснять следующие вопросы (что может быть актуально и при привлечении к ответственности по ст. 485 нового ТКУ):

    — обращалось ли лицо в таможню с целью обжалования каких-либо решений, на основании которых рассматривается вопрос о наличии состава нарушения, предусмотренного ст. 355 ТК Украины (об определении кода товара, о правомерности применения налоговых льгот, актов проверок и т. п.). Каковы были результаты рассмотрения жалоб;

    — имели ли место раньше факты таможенных оформлений на основании документов об определении кода товара, применения налоговых льгот, декларировало ли лицо аналогичный (такой же) товар по такому же коду раньше и т. д.;

    — какие характеристики товара стали определяющими для отнесения товара к конкретному коду согласно УКТ ВЭД (отбирались ли образцы товара, по чьей инициативе, исследовались ли химические и физические характеристики товара, представлялись ли дополнительные документы);

    — имел ли декларант возможность отнести товар к конкретному коду товара согласно УКТ ВЭД, используя только товаросопроводительные документы;

    — проводился ли декларантом идентификационный осмотр товаров, возможно ли было по результатам идентификационного осмотра установить характеристики товара, определяющие его классификацию;

    — обращался ли декларант в организации (торгово-промышленная палата, экспертная организация и т. д.) с целью получения предварительного решения или заключения о классификации товара;

    — имеет ли экспертное учреждение, выдавшее соответствующее заключение, оборудование, необходимое для проведения экспертного исследования, является ли это оборудование сертифицированным, какое оборудование использовалось при исследовании.

    Кроме того, с целью установления субъективной стороны правонарушения в каждом случае ГТСУ рекомендовала учитывать объяснение лица, привлекаемого к ответственности, а именно вопрос о его психическом отношении к совершенным противоправным действиям, наличие мотива и цели совершения правонарушения и т. п.

    На все эти вопросы, по идее, должен обращать внимание и суд в случае обжалования решения таможенников о привлечении к административной ответственности за неправильную классификацию того или иного товара декларантом. Впрочем, абсолютно не факт, что все эти обстоятельства будут на практике исследоваться, да еще и тщательно.

    И напоследок обратим внимание еще на один важный нюанс.

    На сегодняшний день в судебной практике существует позиция, согласно которой, если таможенные органы, принимая грузовые таможенные декларации, отнесли товар к определенному коду товарной номенклатуры и пропустили товар на таможенную территорию Украины (после уплаты импортером предусмотренных законом налогов и сборов), то в дальнейшем они не имели правовых оснований для принятия налоговых уведомлений о доначислении налоговых обязательств в связи с выявлением ошибки относительно классификации товара, в частности, со ссылкой на результаты невыездной документальной проверки. Аналогичная правовая позиция касательно подобных спорных правоотношений закреплена в Постановлении Верховного суда Украины от 23.01.2012 г. (см. «Бухгалтер» № 21’2012, с. 10–11) и в определении Вадсуда от 06.12.2011 г. № К/9991/23496/11 (рег. № 20366578*).

    * Регистрационный номер судебного решения в Едином государственном реестре судебных решений на сайте www.reyestr.court.gov.ua.

    Основанием для определения суммы денежных обязательств является именно занижение или завышение налоговых обязательств, определенных плательщиком в таможенных декларациях, а при расчете контролирующим органом плательщик н е несет ответственности за достоверность такой суммы (определение Донецкого апелляционного административного суда от 17.05.2012 г. по делу № 2а/1270/543/2012, рег. № 24267580).

    Григорий Берченко,
    Иван Тургенев

    Издание «Бухгалтер»


    Бухгалтер 911

    Затверджено новий Порядок ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення

       Наказом МОЗ Укра╖ни в╕д 30.11.2012 р. № 979 затверджено Порядок ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення (дал╕ — Порядок). Документом визнано таким, що втратив чинн╕сть, наказ Державно╖ ╕нспекц╕╖ з контролю якост╕ л╕карських засоб╕в МОЗ Укра╖ни в╕д 16.06.2010 р. № 112 «Про затвердження Порядку ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медичних вироб╕в».

       Зг╕дно з Порядком медична техн╕ка та вироби медичного призначення, що не заре╓строван╕ в Укра╖н╕ в╕дпов╕дно до законодавства, можуть ввозитися на територ╕ю нашо╖ кра╖ни:

       а) з метою державно╖ ре╓страц╕╖ (перере╓страц╕╖) медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення;

       б) з метою участ╕ в програм╕ техн╕чно╖ допомоги, програмах м╕жнародного сп╕вроб╕тництва в╕дпов╕дно до м╕жнародних договор╕в;

       в) у раз╕ стих╕йного лиха, авар╕й, еп╕дем╕й ╕ еп╕зоот╕й, еколог╕чних, техногенних катастроф (за окремим р╕шенням Уряду, прийнятим в╕дпов╕дно до законодавства).

       Для отримання пов╕домлення щодо можливост╕ ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення заявник повинен подати до Державно╖ служби Укра╖ни з л╕карських засоб╕в заяву на ╕м’я ╖╖ голови ╕з зазначенням мети ввезення в нашу кра╖ну незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення, ╖х назв, к╕лькост╕, п╕дпри╓мства-виробника, кра╖ни-виробника. До заяви додаються документи, перел╕к яких наведено в додатку 2 до Порядку. Ус╕ документи подаються в одному прим╕рнику в переклад╕ на державну мову в╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни «Про засади державно╖ мовно╖ пол╕тики» (ориг╕нали або зав╕рен╕ в установленому порядку коп╕╖).

       Строк розгляду повного пакета документ╕в та надання пов╕домлення щодо можливост╕ ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення не повинен перевищувати 5 робочих дн╕в.

       П╕дставами для надання заявнику пов╕домлення щодо неможливост╕ ввезення на територ╕ю Укра╖ни незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення ╓ встановлення п╕д час опрацювання документ╕в недостов╕рност╕ надано╖ ╕нформац╕╖ щодо якост╕ та безпеки незаре╓строваних медично╖ техн╕ки та вироб╕в медичного призначення, що пропонуються до ввезення на територ╕ю Укра╖ни, або нев╕дпов╕дн╕сть цих документ╕в законодавству.

       Наказ МОЗ Укра╖ни № 979 набуде чинност╕ з дня його опубл╕кування в оф╕ц╕йному друкованому виданн╕.

       Прес-служба «Щотижневика АПТЕКА»

    Аптека.ua

    21 - 25 января. Тренинг лаборатория MDOffice

       

    Фах╕вцям ЗЕД, новим користувачам «MD OFFICE» -

    Шановн╕ доброд╕╖, для б╕льш ефективного використання Вашого робочого часу пропону╓мо Вам профес╕йно осво╖ти програмний комплекс “MD OFFICE”.


        Трен╕нг-лаборатор╕я ТОВ "НВО “Поверхность МД” запрошу╓ Вас взяти участь у спец╕альн╕й осв╕тн╕й програм╕ для нових користувач╕в. П╕д час ╕нтенсивних практичних занять Ви познайомитеся з ус╕ма можливостями системи й набудете навички роботи, необх╕дн╕ для профес╕йного росту й роботи з новими правилами.

    Ми пропону╓мо Вам:

    • проведення занять сертиф╕кованими ╕нструкторами ╕ фах╕вцями НВО “Поверхность МД”;
    • використання ориг╕нальних методик навчання;
    • ╕ндив╕дуальний п╕дх╕д до кожного слухача;

    • високий р╕вень техн╕чного оснащення навчальних клас╕в;
    • забезпечення слухач╕в навчальними матер╕алами;
    • видача сертиф╕кат╕в про проходження навчання;
    • заняття в групах в╕д 6 до 12 чолов╕к;
    • процес навчання побудований на р╕шенн╕ реальних задач;

    Навчальна програма склада╓ться з практичних занять, що враховують побажання й р╕вень п╕дготовки слухач╕в:

    MD STANDART – п╕дготовка фах╕вц╕в з декларування вантаж╕в (декларант, митний брокер) до роботи з програмами MD Info +MD Explorer + MD Declaration.


    Програма курсу включа╓ в себе: Роботу з УКТЗЕД; пошук нормативних документ╕в; розрахунок платеж╕в; створення декларац╕й; ведення товарно╖ номенклатури користувача; ╕мпорт даних з Excel файл╕в; створення зв╕т╕в по ГТД ╕ т.д.


    Особливу увагу буде прид╕лено робот╕ по систем╕ електронного декларування та автоматичному формуванню декларац╕й на баз╕ Excel файл╕в.



    Тривал╕сть курсу MD STANDART 20 годин, варт╕сть 1000 грн

    Запрошу╓мо Вас у групу за курсом MD STANDART (20 академ╕чних годин, протягом 5 робочих дн╕в по 4 академ╕чн╕ години). Заняття проводяться у веч╕рн╕й час в центр╕ м╕ста.

    Кожен слухач ма╓ можлив╕сть прослухати весь курс у ц╕лому або вибрати модул╕ за сво╖м розсудом.

    Ми спод╕ва╓мося, що трен╕нг буде сприяти
    профес╕йному росту фах╕вц╕в Вашого п╕дпри╓мства.

    Для контакт╕в: тел/факс: (044) 236-96-20, 236-96-21, 236-96-39



    MDoffice

    Державною службою Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва було прийнято р╕шення в╕д 30.10.2012 № 7 ...

    "Державна служба Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва" вчора Державна служба Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва ПОВ╤ДОМЛЯ╢: Державною службою Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та розвитку п╕дпри╓мництва було прийнято р╕шення в╕д 30.10.2012 № 7 «Про необх╕дн╕сть усунення М╕н╕стерством економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕, М╕н╕стерством еколог╕╖ та природних ресурс╕в Укра╖ни та Державною митною службою Укра╖ни порушень принцип╕в державно╖ регуляторно╖ пол╕тики зг╕дно з вимогами Закону Укра╖ни в╕д 11.09.2003 № 1160-IV «Про засади державно╖ регуляторно╖ пол╕тики у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕», щодо скасування сп╕льного наказу М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни, М╕н╕стерства охорони навколишнього природного середовища Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 30.07.2009 № 789/414/709 «Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕алах». В╕дпов╕дно до частини першо╖ статт╕ 28 Закону Укра╖ни «Про засади державно╖ регуляторно╖ пол╕тики у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕» р╕шення уповноваженого органу про необх╕дн╕сть усунення порушень принцип╕в державно╖ регуляторно╖ пол╕тики п╕дляга╓ виконанню органом виконавчо╖ влади, щодо регуляторного акта якого було прийнято це р╕шення, у двом╕сячний строк з дня прийняття такого р╕шення. Виходячи з╕ зм╕сту повноважень Держп╕дпри╓мництва, регламентованих частиною п’ятою статт╕ 28 Закону Укра╖ни «Про засади державно╖ регуляторно╖ пол╕тики у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕» пов╕домля╓мо, що д╕я сп╕льного наказу М╕н╕стерства економ╕ки Укра╖ни, М╕н╕стерства охорони навколишнього природного середовища Укра╖ни та Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 30.07.2009 № 789/414/709 «Про затвердження Порядку зд╕йснення митного оформлення ╕мпортних товар╕в у тар╕ ╕ пакувальних матер╕алах» зупиня╓ться з 31 грудня 2012 року. При коп╕юванн╕ дано╖ статт╕ посилання на джерело обов'язкове: http://www.ukurier.gov.ua



    Урядовий Кур'╓р

    Анекдот из Интернет

    У Армянского радио спрашивают:
    - Как отличить Снеговика от Снежной бабы?
    - Очень просто, надо посмотреть, куда детишки морковку воткнули.

    Афоризм

    Знаете ли вы что в Гондурасе, одна из популярных шуток - "Не ту страну назвали Украиной!"

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное