Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Перелiк вiдомостей, якi мiстять конфiденцiйну iнформацiю митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй, що e власнiстю держави, i документiв та iнших матерiальних носiiв такоi


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 03/10/2011
Вступившие в силу документы в понедельник 03 Октября 2011 г.

1.№ 16/2-16.5/1401-ЕП от 23-09-2011 Листи ДМСУ
Про включення об'╓кт╕в права ╕нтелектуально╖ власност╕ до митного ре╓стру
Действует с 03-10-2011


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.10.2011 по 03.10.2011

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Ц╕ни
№ 20/3-12/06213-ЕП от 26.09.2011 Листи ДМСУ
"Щодо б╕ржових ц╕н на товари"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ4
Документ митниц╕7
Закони Укра╖ни6
Листи ДМСУ11
Накази ДМСУ6
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни2
Распорядження1
Статт╕1
Укази Президента2
ВСЕГО:40


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 18.10.2004 № 50/370 Про застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ - ╕ндив╕дуального режиму л╕цензування зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕...

Количество просмотров: 32 (за период c 00:00 по 18:01 03/10/11), всего просмотров: 36
Наказ вiд 18.10.2004 № 50/370М╕неконом╕ки
Про застосування спец╕ально╖ санкц╕╖ - ╕ндив╕дуального режиму л╕цензування зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ до суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ Укра╖ни
Вступил в силу с 18.10.2004
• Все хиты документов


MDoffice

Международные грузовые перевозки замрут

   В октябре перевозчики предвидят крупнейший за двадцать лет кризис в грузовых международных автомобильных перевозках

   Предпосылок для подобного "оптимизма" несколько: двусторонние переговоры о выдаче разрешений на 2012 г. не ведутся, до сих пор нет приказа Министерства инфраструктуры по приему заявок и, соответственно, распределению многоразовых разрешений ЕКМТ (Европейской комиссии министров транспорта). Уже практически вычерпана годовая квота разрешений Австрии, Румынии, Венгрии, Италии и всех стран СНГ. Переговоры о дополнительной выдаче разрешений и нормах квот на следующий год не ведутся. Судя по интенсивности перевозок (+20% к 2010 г.), даже с учетом использования разрешений четвертого квартала, украинцы прекратят ездить как на Запад, так и на Восток уже к концу октября.

   Свято место пусто не бывает, так что нишу займут перевозчики Венгрии, Польши, Словакии, Молдовы, России и Беларуси. Ориентировочно, до конца года прямые убытки предприятий составят не менее $3 млн., а с учетом вероятного прекращения перевозок в январе-марте 2012 г. — $4 млн.

   Катастрофы можно избежать. По словам вице-президента Ассоциации международных автомобильных перевозчиков (АсМАП) Леонида Докиля, для этого необходимости провести двусторонние переговоры с основными партнерами уже сейчас.

   Перевозчики настроены не так оптимистично, считая, что время упущено. В первую очередь, они убеждены, что основным фактором дестабилизации в отрасли является ликвидация ГП "СМАП" ("Служба международных автомобильных перевозок") и создание вместо него госинспекции.

   Инспекция, на которую должны были бы возложить функции ГП "СМАП", еще не создана. Даже если в ближайшем будущем будет назначен ее руководитель, квалифицированный штат набрать в ближайшее время будет крайне сложно. А значит, о переговорах с другими странами, что являлось одной из функций ГП "СМАП", в ближайшее время можно забыть.

   Справедливости ради стоит отметить, что не так давно сами перевозчики настаивали на ликвидации предприятия. Об этом напоминает и вице-премьер, министр инфраструктуры Борис Колесников в своей объяснительной записке к распоряжению №771-р от 17 августа 2011 г. "О согласовании предложений о ликвидации государственного предприятия "Служба международных автомобильных перевозок". "Как свидетельствует практика деятельности ГП "СМАП", существование службы… в виде хозрасчетного предприятия является неэффективным, а также приводит к росту неудовольствия международных автоперевозчиков",— говорится в записке.

   Сейчас перевозчики кардинально изменили позицию, осознав, что с ликвидацией ГП "СМАП" придет не свобода, а полная неразбериха как с контролем за выдачей и использованием разрешений, так и всем комплексом функций, возложенных Минтрансом на предприятие еще в 2005 г. В частности, будет парализован контроль исполнения перевозчиками условий международных договоров, проверки весовых и габаритных параметров транспортных средств в международных пунктах пропуска, контроля транспортно-экспедиторской и лицензионной документации на осуществление международных перевозок пассажиров и грузов и фактическую ликвидацию контроля за оформлением разрешительных документов на международные перевозки.

   В самом ГП "СМАП" ситуацию не комментируют. В АсМАП предвидят кризис, но высказывать официальную позицию готовы только после мониторинга итогов третьего квартала. Перевозчики, мягко говоря, удручены происходящим.

   О мнении иностранных партнеров говорить не приходится, большинство стран вряд ли будут проводить переговоры и обмен разрешениями до выяснения ситуации с дальнейшей судьбой ГП "СМАП".

   Более того, следует не забывать и о Евро-2012. Из 2 млн. транспортных средств, пересекших границу нашей страны в 2010 г., 150 тыс. пассажирских автобусов и 200 тыс. грузовиков пересекают польскую. Изменить схему до чемпионата технически не представляется возможным.

UBR

Завтра уряд поговорить про експортн╕ мита на зерно

   Завтра на нарад╕ в Каб╕нет╕ м╕н╕стр╕в буде розглянуто питання щодо експортного мита на зерно.

   Про це пов╕домив перший в╕це-прем`╓р-м╕н╕стр - м╕н╕стр економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Андр╕й Клю╓в на зас╕данн╕ погоджувально╖ ради л╕дер╕в фракц╕й ╕ гол╕в ком╕тет╕в парламенту, переда╓ УН╤АН.

   В╕н зазначив, що "завтра о 10 годин╕ у прем`╓р-м╕н╕стра буде нарада з цього питання".

   М╕неконом╕ки пропону╓ продовжити д╕ю експортних мит на зерно до 1 с╕чня 2013 року ╕ запровадити ╖х на соняшникову ол╕ю.

   В╕дпов╕дна пропозиц╕я м╕ститься в законопроект╕, п╕дготовленому М╕н╕стерством економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ ╕ розм╕щеному на сайт╕ в╕домства.

   Зг╕дно з документом, на експорт соняшниково╖ ол╕╖ пропону╓ться встановити мито 10% в╕д митно╖ вартост╕ товару, але не менше 84 ╓вро за тонну, на сою - 12%, але не менше 33 ╓вро за тонну, на р╕пак - 9%, але не менше 15 ╓вро за тонну.

   Нагада╓мо, з 1 липня 2011 року в Укра╖н╕ д╕╓ експортне мито на пшеницю ╕ сум╕ш пшениц╕ та жита а розм╕р╕ 9%, але не менше 17 ╓вро за тонну, на ячм╕нь - 14%, але не менше 23 ╓вро/тонну, на кукурудзу - 12%, але не менше 20 ╓вро/тонну.

Економ╕чна правда

В Верховной Раде Украины зарегистрировано два проекта законов, касающихся налогообложения товаров, временно ввозимых на таможенную территорию Украины

   Первый законопроект № 9226 от 29 сентября 2011 года «Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо оподаткування товар╕в, як╕ тимчасово ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни» (http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=41278) предусматривает изложение формулировки абзаца 4 ст. 206 ТКУ в следующей редакции:
«контейнер╕в, п╕ддон╕в, упаковки та будь-яких ╕нших товар╕в зг╕дно з Додатком В.3 до Конвенц╕╖ про тимчасове ввезення (м. Стамбул, 1990 р╕к), що ввозяться (вивозяться) у зв’язку з будь-якою торговельною операц╕╓ю, але ввезення (вивезення) яких не ╓ торговельною операц╕╓ю;»;
И введение новой дополнительной статьи 206-1 в ТКУ о товарах, которым может быть предоставлено разрешение на временный ввоз с частичное освобождение от налогообложения. Перечень таких товаров будет утверждать Кабинет Министров Украины.
А также, вносит изменения в Закон Украины «О едином таможенном тарифе Украины», дополняя Закон статьей 23-1 о частичном освобождении от уплаты пошлины при временном ввозе товаров определенный в статье 206-1 в ТКУ
Второй Законопроект № 9227 от 29 сентября 2011 года «Про внесення зм╕н до статт╕ 206 Податкового кодексу Укра╖ни щодо оподаткування товар╕в, як╕ тимчасово ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни» (http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=41280)
Предлагает механизм налогообложения операций временного ввоза товаров с целью производства или выполнения работ (для получения экономических или социальных результатов и получения прибыли, но не для последующей продажи)

Перел╕к в╕домостей, як╕ м╕стять конф╕денц╕йну ╕нформац╕ю митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ ╕ орган╕зац╕й, що ╓ власн╕стю держави, ╕ документ╕в та ╕нших матер╕альних нос╕╖в тако╖

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Держмитслужби
в╕д 22.04.2009р. № 377,
(з╕ зм╕нами)

Перел╕к

в╕домостей, як╕ м╕стять конф╕денц╕йну ╕нформац╕ю митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ ╕ орган╕зац╕й, що ╓ власн╕стю держави, ╕ документ╕в та ╕нших матер╕альних нос╕╖в тако╖ ╕нформац╕╖, яким нада╓ться гриф обмеження доступу «Для службового користування»

1. Матер╕альн╕ нос╕╖, що м╕стять в╕домост╕, отриман╕ з Центрально╖ бази даних ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби (дал╕ - ╢А╤С Держмитслужби) та локальних баз даних митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й, з моменту проставлення виконавцем на матер╕альному нос╕╖ грифа «Для службового користування» в раз╕ надсилання цих в╕домостей органам державно╖ влади, за винятком М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни у випадках, передбачених наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 02.08.2005 № 767 «Про Порядок обм╕ну ╕нформац╕╓ю м╕ж М╕н╕стерством ф╕нанс╕в Укра╖ни та Державною митною службою Укра╖ни», в порядку, встановленому законом, у випадку, якщо так╕ в╕домост╕ м╕стять в соб╕ один або дек╕лька з наступних показник╕в:

╕дентиф╕кац╕йн╕ ознаки суб’╓кта, для резидент╕в – код ╢ДРПОУ або ДРФОУ, назва, м╕сцезнаходження, для нерезидент╕в – назва, адреса ╕з зазначенням обсяг╕в зовн╕шньоторговельних операц╕й у варт╕сних або к╕льк╕сних показниках;

детал╕зац╕я на р╕вн╕ товарно╖ п╕дкатегор╕╖ за УКТЗЕД ╕з зазначенням обсяг╕в зовн╕шньоторговельних операц╕й у варт╕сних або к╕льк╕сних показниках;

встановлен╕ суми оч╕куваних надходжень податк╕в ╕ збор╕в у розр╕з╕ митних орган╕в та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в

2. Паспорти митниць.

3 Документи Держмитслужби (накази, плани, акти, листи), ╕нших митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й щодо проведення контрольних заход╕в, перев╕рок факт╕в правопорушень, пов’язаних ╕з зд╕йсненням службово╖ д╕яльност╕, з боку посадових ос╕б митних орган╕в,

спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й, у тому числ╕ сп╕льних з правоохоронними органами (виб╕рково).

4. ╤нформац╕я про конкретн╕ нам╕ри або факти втягування посадових ос╕б митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й у крим╕нальн╕ структури, вчинення ними правопорушень у сфер╕ службово╖ д╕яльност╕, яка п╕дляга╓ перев╕рц╕ (виб╕рково).

5. ╤нформац╕я про виконання Плану заход╕в ╕з захисту особового складу митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й.

6. Документи митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й (накази, плани, листи) з питань проведення сп╕льних з правоохоронними органами операц╕й, перев╕рок щодо виявлення контрабанди й факт╕в порушень митних правил, заход╕в, спрямованих на проф╕лактику правопорушень, пов’язаних з╕ зд╕йсненням службово╖ д╕яльност╕ прац╕вниками митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й (виб╕рково).

7. Ор╕╓нтування з питань протид╕╖ контрабанд╕ й порушенням митних правил, правопорушенням у сфер╕ службово╖ д╕яльност╕ прац╕вник╕в митних орган╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й (виб╕рково).

8. Журнали обл╕ку використання, збер╕гання та знищення наркотичних засоб╕в, психотропних речовин, прекурсор╕в.

9. Анал╕тичн╕ дов╕дки й зв╕ти про незаконне перем╕щення наркотичних засоб╕в, психотропних речовин, прекурсор╕в, збро╖ тощо (виб╕рково).

10. Табел╕ озбро╓ння митних орган╕в спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й.

11. Заявки на отримання та рознарядки на видачу озбро╓ння, спец╕альних засоб╕в, бо╓припас╕в ╕ в╕йськово-техн╕чного майна.

12. ╤нвентаризац╕йн╕ описи озбро╓ння, спец╕альних засоб╕в, бо╓припас╕в ╕ в╕йськово-техн╕чного майна.

13. Книги обл╕ку озбро╓ння та бо╓припас╕в.

14. Накази про надання права пост╕йного нос╕ння табельно╖ збро╖ посадовим особам митних орган╕в спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й.

15. ╤нформац╕я про к╕льк╕сть одиниць табельно╖ збро╖ та бо╓припас╕в у митному орган╕ спец╕ал╕зован╕й митн╕й установ╕ та орган╕зац╕╖.

16. Книги обл╕ку й закр╕плення озбро╓ння та бо╓припас╕в.

17. Книги видач╕ й прийняття озбро╓ння та бо╓припас╕в.

18. Книги номерного обл╕ку озбро╓ння .

19. Картки обл╕ку озбро╓ння та бо╓припас╕в.

20. В╕домост╕ закр╕плення озбро╓ння та бо╓припас╕в за особовим складом митного органу спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖.

21. Журнали обл╕ку особистих номерних печаток, що ведуться п╕дрозд╕лами по робот╕ з особовим складом (╕з зразками в╕дбитк╕в печаток).

22. Журнали обл╕ку штамп╕в «П╕д митним контролем», що ведуться п╕дрозд╕лами по робот╕ з особовим складом (╕з зразками в╕дбитк╕в штамп╕в).

23. Журнали обл╕ку пломб╕р╕в з пуансонами, що ведуться п╕дрозд╕лами по робот╕ з особовим складом.

24. Журнали видач╕ й використання особистих митних забезпечень.

25. Схеми розташування систем в╕деоспостереження об’╓кт╕в митно╖ ╕нфраструктури.

26. Матер╕альн╕ нос╕╖ ╕нформац╕╖, на яких зд╕йсню╓ться збереження ╕нформац╕╖ центрально╖ бази даних ╢А╤С Держмитслужби, розташовано╖ в Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕.

27. Ключов╕ документи (матер╕альн╕ об’╓кти ╕з заф╕ксованими в╕дпов╕дним чином ключовими даними з метою подальшого застосування для криптограф╕чного перетворення ╕нформац╕╖), призначен╕ для криптограф╕чного захисту конф╕денц╕йно╖ ╕нформац╕╖, що ╓ власн╕стю держави.

28. Засоби криптограф╕чного захисту конф╕денц╕йно╖ ╕нформац╕╖, що ╓ власн╕стю держави, з уведеною до них ключовою ╕нформац╕╓ю.

29. Журнали обл╕ку, видач╕ засоб╕в криптограф╕чного захисту конф╕денц╕йно╖ ╕нформац╕╖, що ╓ власн╕стю держави, та ключових документ╕в до них.

30. В╕домост╕ та документи комплексних систем захисту ╕нформац╕╖ та з питань захисту ╕нформац╕╖ в ╢А╤С Держмитслужби.

31. ╤нформац╕я про заходи моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки, моб╕л╕зац╕йного плану митних орган╕в спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й щодо:

31.1. Закуп╕вл╕ та поставлення продовольства, с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖, пально-мастильних матер╕ал╕в, л╕карських засоб╕в та медичного майна на особливий пер╕од.

31.2. Показник╕в ╕з прац╕ та кадр╕в, джерел забезпечення кадрами потреб митних орган╕в спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й на особливий пер╕од.

31.3. П╕дготовки фах╕вц╕в у закладах осв╕ти на особливий пер╕од.

31.4. Номенклатури, обсяг╕в (норм), м╕сць збер╕гання матер╕альних ц╕нностей моб╕л╕зац╕йного резерву.

31.5. Кап╕тального буд╕вництва в особливий пер╕од.

32. В╕домост╕ про методичн╕ матер╕али з питань моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки.

33. В╕домост╕ про виконання закон╕в, ╕нших нормативно-правових акт╕в з питань моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки.

34. В╕домост╕ про в╕йськовозобов’язаних, заброньованих за окремим митним органом спец╕ал╕зованою митною установою та орган╕зац╕╓ю.

35. В╕домост╕ про заходи, передбачен╕ для забезпечення сталого функц╕онування окремого митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖ в особливий пер╕од.

36. В╕домост╕ про стан моб╕л╕зац╕йно╖ готовност╕ митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖.

37. В╕домост╕ про вид╕лення буд╕вель, споруд, земельних д╕лянок, транспортних та ╕нших матер╕ально-техн╕чних засоб╕в Збройним Силам Укра╖ни, ╕ншим в╕йськовим формуванням в особливий пер╕од.

38. В╕домост╕ про функц╕онування ╓дино╖ транспортно╖ системи Укра╖ни в особливий пер╕од у частин╕, що стосу╓ться окремого митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖.

39. В╕домост╕ про заходи моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки та моб╕л╕зац╕йного плану окремого митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖.

40. В╕домост╕ про заходи моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки та моб╕л╕зац╕йного плану щодо житт╓забезпечення особового складу митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖ в особливий пер╕од.

41. В╕домост╕ про орган╕зац╕ю опов╕щення, управл╕ння ╕ зв’язку, порядок переведення митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖ на режим роботи в умовах особливого пер╕оду.

42. В╕домост╕ про довгостроков╕ та р╕чн╕ програми моб╕л╕зац╕йно╖ п╕дготовки митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖.

43. В╕домост╕ про потребу в асигнуваннях та фактичн╕ ф╕нансов╕ витрати на моб╕л╕зац╕йну п╕дготовку митного органу, спец╕ал╕зовано╖ митно╖ установи та орган╕зац╕╖

44. Повн╕стю заповнений паспорт проф╕лю ризику, що м╕стить в╕домост╕ за сукупн╕стю вс╕х показник╕в проф╕лю ризику: дан╕ про терм╕н д╕╖ проф╕лю ризику, номер ╕ назву проф╕лю ризику, сфери, ╕ндикатори ризику, опис алгоритму обчислення ступеня ризику, форми контролю, порушення, як╕ враховуються при розрахунку негативно╖ ╕стор╕╖ проф╕лю ризику, максимальн╕ значення негативно╖ та позитивно╖ ╕стор╕╖ проф╕лю ризику, контактну особу по проф╕лю ризику.




Державна митна служба Укра╖ни

Уплату экологического налога налоговыми агентами, которые осуществляют ввоз топлива на таможенную территорию Украины, будут контролировать таможенные органы

   Викиди в атмосферне пов╕тря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у раз╕ ввезення палива на митну територ╕ю Укра╖ни також будуть оподатковуватись.

   Нов╕ ставки еколог╕чного податку введен╕ до Податкового кодексу Укра╖ни Законом Укра╖ни в╕д 7 липня 2011 року № 3609-VI „Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких ╕нших законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу Укра╖ни”.

   Починаючи з 1 жовтня 2011 року податков╕ агенти, як╕ зд╕йснюють ввезення палива на митну територ╕ю Укра╖ни, повинн╕ обчислювати суми еколог╕чного податку на дату подання митно╖ декларац╕╖ для митного оформлення та сплачувати податок до або в день подання митно╖ декларац╕╖.

   Порядок контролю митними органами за сплатою платниками еколог╕чного податку встановлю╓ться сп╕льним р╕шенням центрального органу державно╖ податково╖ служби та спец╕ально уповноваженого центрального органу виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи.

   (Лист ДПС Укра╖ни в╕д 05.09.2011 № 23837/7/15-2117 )

Бухгалтер 911

Пошлину на зерно никто не отменит

   Украинским аграриям в ближайшее время придется очень тяжело. В четверг, 29 сентября, в Министерстве экономического развития и торговли (МЭРТ) было предложено ввести вывозные пошлины на подсолнечное масло, а на зерновые продлить еще на год.

   Как сообщает «КоммерсантЪ-Украина» в публикации «Пошлины укореняются в Украине» разработанный Минэкономразвития законопроект «О ставках экспортных пошлин на отдельные виды сельскохозяйственной продукции» был представлен для общественного обсуждения. В соответствии с данным законопроектом предполагается при вывозе подсолнечного масла взимать пошлину в размере 10% от цены контракта (но не менее 84 евро/т), соевых бобов – 12% (33 евро/т), рапса – 9% (15 евро/т). Также в нем предлагается продлить до конца 2012 года действие пошлин на экспорт зерновых.

   В МЭРТе поясняют, что на сегодняшний день существует опасность роста внутренних цен на сельскохозяйственную продукцию из-за слишком большого объема экспорта. В то же время в пояснительной записке говорится, что при сохранении объемов экспорта на уровне 2010 года (7 млн т зерновых и 2,7 млн т подсолнечного масла), а мировых цен – на уровне августа 2011 года (1,23 тыс долл. за тонну масла и около 253 долл. за тонну пшеницы) поступления в бюджет от уплаты пошлин в следующем году составят 809,4 млн долл. Сборы на экспорт зерновых, действующих с 1 июля, уже принесли бюджету 546,3 млн грн.

   Данный законопроект не поддерживают в Минагрополитики, а также выступают против и сами аграрии. Необходимо отметить, что с введением пошлин с июля 2011 года экспорт зерна сократился в пять раз.

Экономические новости

Щодо зв╕льнення в╕д оподаткування

   

КМ Укра╖ни
Постанова КМ
"Про затвердження перел╕ку товар╕в власного виробництва, 80 в╕дсотк╕в прибутку п╕дпри╓мств в╕д продажу яких на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни зв╕льня╓ться в╕д оподаткування"
в╕д 28.09.2011 N 1005

Кабм╕н постановою в╕д 28.09.2011 N 1005 затвердив перел╕к товар╕в власного виробництва, 80 в╕дсотк╕в прибутку п╕дпри╓мств в╕д продажу яких на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни зв╕льня╓ться в╕д оподаткування.

   Постанова набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування.

www.ligazakon.ua

Новое на WWW MDoffice: Проверка подлинности ПО MDOffice

Уважаемые друзья и коллеги.

На сайте появилась возможность проверить подлинность прав на пользование ПО MDoffice.

Смотрите: Проверка подлинности ПО MDOffice , [Жмите здесь]

В ближайшее время будет предоставлена возможность данного сервиса прямо из программ MDoffice.

Коллектив НПО "Поверхность МД".

MDoffice

Увага! З 01.10.2011 набува╓ чинн╕сть ЗУ в╕д 07.07.2011 № 3609-VI в частин╕ екологичного податку

Зверта╓мо вашу увагу, що у в╕дпов╕дност╕ з положеннями Закону Укра╖ни в╕д 07.07.2011 № 3609-VI "Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та деяких ╕нших законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо вдосконалення окремих норм Податкового кодексу Укра╖ни" статтю 244 Кодексу доповнено пунктом 244.2, зг╕дно з яким встановлено ставки еколог╕чного податку за викиди в атмосферне пов╕тря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення у раз╕ ввезення палива на митну територ╕ю Укра╖ни за кодами УКТЗЕД, визначеними у ц╕й статт╕. (╤нформац╕ю доведено листом ДМСУ в╕д 05.08.2011 р. № 11.1/4-15.1/11300-ЕП)

При митному оформленн╕ товар╕в, вказаних у пункт╕ 244.2 статт╕ 244 Кодексу, що будуть ввозитись на митну територ╕ю Укра╖ни, сл╕д застосовувати код виду податку "092".

Зверта╓мо особливу увагу, на те, що у пункт╕ 2 п╕дрозд╕лу 5 розд╕лу ХХ Кодексу встановлен╕ особливост╕ застосування еколог╕чного податку:
«2. За податковими зобов'язаннями з еколог╕чного податку, що виникли:
з 1 с╕чня 2011 року до 31 грудня 2012 року включно ставки податку становлять 50 в╕дсотк╕в в╕д ставок, передбачених статтями 243, 244, 245 ╕ 246 цього Кодексу;;
з 1 с╕чня 2013 року до 31 грудня 2013 року включно ставки податку становлять 75 в╕дсотк╕в в╕д ставок, передбачених статтями 243, 244, 245, 246 цього Кодексу;
з 1 с╕чня 2014 року ставки податку становлять 100 в╕дсотк╕в в╕д ставок, передбачених статтями 243, 244, 245 ╕ 246 цього Кодексу».

Отже, з 01 жовтня до 31 грудня 2011 року застосовуються ставки податку, як╕ становлять 50 в╕дсотк╕в в╕д ставок податку за викиди в атмосферне пов╕тря забруднюючих речовин пересувними джерелами забруднення при ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни нафтопродукт╕в, зазначених у Статт╕ 244 закону 3609-VI. Наприклад, для бензину неетильваного 34 гривень за тонну (Стаття 244 встановлю╓ ставку 68 гривень за тонну).

MDoffice

Опрос: Я не использую MDJokerNet следующей причине: ...

Я не использую MDJokerNet по следующей причине:
Не знаю о его существовании.
Нет интернета.
Плохо работает интернет.
Работаю на нелегальном ПО.
Не устраивает качество получаемой информации.
Другая причина.
 

╤гор Кал╓тн╕к: "Митна служба за 9 м╕сяц╕в цього року вже перерахувала до бюджету близько 83 млрд. грн"

   «Митна служба за 9 м╕сяц╕в цього року вже перерахувала до бюджету близько 83 млрд. грн. Це показник ц╕лого 2009 року. ╤ майже усього 2010 без урахування платеж╕в з ╕мпорту газу» - про це пов╕домив Голова Держмитслужби ╤гор Кал╓тн╕к п╕д час зас╕дання ви╖зно╖ колег╕╖ в╕домства в Ужгород╕.

   Звертаючись до кер╕вник╕в митниць Голова Держмитслужби п╕дкреслив, що така позитивна динам╕ка стала насл╕дком позитивних зм╕н у робот╕ в╕домства, як╕ в╕дчув б╕знес. Адже одне з основних завдань митник╕в – створення для ╕мпортера умови стаб╕льного та прогнозованого ведення б╕знесу. Особливого значення при цьому набува╓ прискорення та спрощення митних процедур.

   «Нам вдалося зменшити середн╕й час митного оформлення по ╕мпорту до 1 години 48 хвилин, по експорту – 52 хвилини. ╤ мон╕торинг часових норматив╕в – не самоц╕ль, а можлив╕сть побачити, де ╓ проблеми. Усунути перешкоди на шляху розвитку б╕знесу» - сказав Голова Держмитслужби.

   Ще одна важлива складова спрощення та прискорення митних процедур - електронне декларування. До якого вже долучилися вс╕ 27 митниць. Оформлено понад 3 тисяч╕ електронних ВМД. Майже 3 тисяч╕ посадових ос╕б отримали цифровий п╕дпис. На даний час 85 п╕дпри╓мств активно працюють, зд╕йснюють декларування в електронному вигляд╕.

   Голова Держмитслужби також зазначив, що важливим напрямком роботи Служби ╓ вза╓мод╕я митниць з обласними державними адм╕н╕страц╕ями в частин╕ економ╕чного анал╕зу окремих тенденц╕й в рамках рег╕ону. Адже економ╕чне зростання в Укра╖н╕ залежить в╕д економ╕чно╖ активност╕ та п╕дпри╓мницько╖ ╕н╕ц╕ативи на м╕сцях. Кожна область ма╓ р╕зний економ╕чний потенц╕ал. Тому, анал╕з економ╕чно╖ ситуац╕╖ повинен сприяти ефективн╕й робот╕ митниць та розвитку територ╕й, де вони працюють.

   Губернатор Закарпатсько╖ област╕ Олександр Ледида п╕д час сп╕льно╖ прес-конференц╕╖ подякував ╤горю Кал╓тн╕ку за ╕н╕ц╕ативу проведення колег╕╖ Держмитслужби саме на Закарпатт╕. Адже це дало змогу обговорити важлив╕ питання роботи закарпатських митник╕в:

   «Ми обговорили питання розбудови КПП «Дяково», уникнення черг на кордон╕ з ╢вросоюзом. Стосовно останнього, то зауважу, що нин╕ ситуац╕я набагато краща, н╕ж, скаж╕мо, 2 роки тому. ╤ робота у цьому напрямку повинна бути синхронною” - в╕дзначив Олександр Ледида.

Державна митна служба Укра╖ни

Украина вводит заградительные пошлины для иномарок

   Стоимость автомобилей иностранной сборки на Украине может в ближайшее время повыситься на 10-13%. Как пишет сегодня, 28 сентября, деловая газета «Коммерсантъ-Украина», правительство страны утвердило обращение во Всемирную торговую организацию относительно повышения ввозных пошлин на автомобили с нынешних с 10% до 25%. Как утверждают авторы документа, его цель – стимулирование отечественного автопрома. Но взамен члены ВТО могут потребовать от Украины снижения таможенных ставок по другим товарным группам, считают эксперты.

   На повышении ввозных пошлин настаивали автопроизводители. «Мы получили от них предложение, проанализировали его и решили начать консультации с членами ВТО», – сообщил газете источник в Министерстве экономического развития и торговли.

Виртуальная таможня

КМУ: платные админуслуги таможни

   Кабинет Министров Украины распоряжением № 913 от 28.09.2011 г. утвердил перечень платных административных услуг, предоставляемых Государственной таможенной службой.

   Таких услуг всего четыре: выдача лицензий на осуществление деятельности таможенного брокера, переоформление этой лицензии, выдача ее дубликата и копии.

   В перечне также приведены нормативные акты, которыми установлен размер платы за предоставление этих услуг.

www.ligazakon.ua

Между Украиной и Россией начинается сахарная война

   Министерство сельского хозяйства Российской Федерации предлагает продлить до конца 2020 года изъятие сахара из режима свободной торговли с Украиной, срок действия которого заканчивается 31 декабря 2012 года. Об этом сообщает пресс-служба министерства.

   «Министр сельского хозяйства РФ Елена Скрынник поддержала ряд инициатив Союза сахаропроизводителей России по регулированию внутреннего рынка сахара: о сохранении действующего минимального уровня пошлины на импорт сахара-сырца в размере 140 долларов за тонну на период май-июль 2012 года; о продлении после 31 декабря 2012 года изъятия сахара из режима свободной торговли с Украиной до конца 2020 года», - говорится в сообщении министерства.

   Елена Скрынник поручила профильным подразделениям аграрного ведомства совместно с Союзроссахаром в месячный срок внести данные предложения в Правительство РФ.

   Необходимость принятия этих мер связана с ожидаемым в России рекордным урожаем сахарной свеклы до 36 млн. тонн и производством сахара в объеме около 5 млн. тонн.

   Этого, по словам Елена Скрынник, будет достаточно для удовлетворения всех внутренних потребностей и насыщения рынка до начала следующего свекловичного сезона (август 2012 года). При этом будет достигнут пороговый показатель Доктрины продовольственной безопасности по самообеспечению сахаром (не менее 80%).

   Напомним, ранее мы сообщали, что в 2011 году Украина произвела сахара на 35% больше, чем годом ранее.

Bagnet.org

Укра╖на нагоду╓ н╕мц╕в ╕ француз╕в?

   "Угода про зону в╕льно╖ торг╕вл╕ може не стати панаце╓ю для укра╖нського села. Для ефективного експорту продовольства до ╢вропи, нав╕ть за умови в╕льно╖ торг╕вл╕, потр╕бна державна п╕дтримка, але про це зараз н╕хто не дума╓".

   ╢вропейський союз об╕ця╓ розширити квоти постачання продовольства з Укра╖ни, проте це принесе прибутки Ки╓ву лише за умови внутр╕шн╕х реформ в галуз╕.

   Наприк╕нц╕ вересня 2011 року представники ком╕с╕╖ ╕з сп╕льно╖ агропромислово╖ пол╕тики ╢С заявили, що 2012 року Укра╖на зможе вивезти до союзу 1,8 м╕льйона тонн зерна без жодного оподаткування. Це станеться в раз╕ п╕дписання м╕ж кра╖нами угоди про зону в╕льно╖ торг╕вл╕.

   Вт╕м, за даними Eurostat, експорт зерна з Укра╖ни до ╢вропи за серпень 2011 року впав на 4% пор╕вняно з 2010 роком. На думку експерт╕в Bloomberg, причиною цього можуть бути висок╕ експортн╕ мита всередин╕ Укра╖ни ╕ мита в сам╕й ╢вроп╕.

   В╕дтак, нав╕ть п╕дписання угоди про зону в╕льно╖ торг╕вл╕, якщо це в╕дбудеться в 2011 роц╕, не стане панаце╓ю для укра╖нського аграрного експорту. Ця угода допоможе Ки╓ву продавати б╕льше т╕льки за умови внутр╕шньо╖ п╕дтримки цих процес╕в.

   За останн╕ к╕лька рок╕в зерно у св╕т╕ невпинно дорожча╓. За даними Сhicago mercantile exchange, останн╕ торги щодо постачання зерна в жовтн╕ 2011 року завершилися на р╕вн╕ 245 долар╕в за тонну. Кр╕м того, за прогнозами FAO, в наступн╕ 30 рок╕в ц╕ни на продовольство у св╕т╕ будуть пост╕йно зростати.

   Держави, як╕ не зможуть реал╕зувати власний агропромисловий потенц╕ал для широкого експорту, залишаться поза цим ринком. До 2030 року тонна зерна може коштувати 900 долар╕в ╕ б╕льше. Деяк╕ кра╖ни, як╕ намагаються отримати прибутки в╕д зм╕ни ц╕н на продовольство, наприклад Австрал╕я, почали зб╕льшувати експорт.

   Для Укра╖ни важливо утриматися на ╖╖ традиц╕йних ринках, передус╕м - у ╢вроп╕. На думку ╓вропейського ком╕сара з с╕льського господарства Дач╕ана Чолоша, ╢С зможе платити за продукти, нав╕ть якщо вони подорожчають в чотири-п'ять раз╕в.

   Кр╕м того, ╢вропа готу╓ться до перебудови агросектора, аби зменшити його залежн╕сть в╕д дотац╕й. В╕дтак, ╢С може прискорити п╕дписання угоди про зону в╕льно╖ торг╕вл╕ з над╕╓ю отримати б╕льше укра╖нсько╖ сировини ╕ ринок збуту товар╕в.

   На жаль, Укра╖на здеб╕льшого вивозить за кордон нап╕вфабрикати. Варт╕сть експорту готових вироб╕в в агропромислов╕й галуз╕ з 2003 року зросла на 0,2 м╕льярда долар╕в, тод╕ як частка сировини зб╕льшилася в загальному експорт╕ на 3 м╕льярди долар╕в.

   Пол╕тичне питання

   Р╕шення про в╕дкриття зони в╕льно╖ торг╕вл╕ вже к╕лька раз╕в в╕дкладалося з ╕н╕ц╕ативи ╓вропейсько╖ сторони. У ╢вроком╕с╕╖ пост╕йно заявляли, що Укра╖на поки не готова до такого кроку, ╕ ╖╖ економ╕чн╕ реформи поки не д╕йшли потр╕бного р╕вня.

   У жовтн╕ 2010 року ком╕сар ╢С з торг╕вл╕ Карел де Гухт об╕цяв п╕дписати документи з цього питання вл╕тку 2011 року, проте зараз мова ╕де вже про зиму 2011-2012 рок╕в. Вт╕м, ╢вропа почала зм╕нювати свою думку щодо того, чи потр╕бна ╖й зона в╕льно╖ торг╕вл╕ з Укра╖ною, особливо в агропромислов╕й сфер╕.

   Прикладом може бути ╓вропейська пол╕тика щодо закуп╕вель р╕паку, адже ця техн╕чна культура ╓ основою для виготовлення б╕опалива.

   У 2008-2009 роках постачання р╕паку до ╢С з Укра╖ни зросло на 7% ╕ становило 22% усього с╕льськогосподарського експорту. Зараз, на думку експерт╕в World Agriculture Outlook Board, Укра╖н╕ потр╕бно отримати зону в╕льно╖ торг╕вл╕, аби дал╕ просувати сво╖ ╕нтереси на ринку ╓вропейського б╕оетанолу.

   За новою Енергетичною стратег╕╓ю до 2020 року ╢С повинен на 30% задовольняти потреби в енергоресурсах за рахунок нетрадиц╕йних джерел. Отже, ц╕ни на сировину для б╕оетанолу п╕дуть вгору, тому потр╕бно отримати безмитний доступ на ц╕ ринки.

   Проте у Ки╓ва ╓ сильн╕ конкуренти, адже в 2009 роц╕ к╕лька латиноамериканських кра╖н п╕дписали угоди про в╕льну торг╕влю з ╢С, ╕ агропромисловий експорт цих кра╖н на 30% склада╓ться саме з цукрово╖ тростини, яка йде на виготовлення б╕опалива.

   За прогнозами FAO, постачання тростини через Атлантичний океан може зрости на 5% за наступн╕ чотири роки. М╕сцев╕ кра╖ни починають нарощувати ╖╖ виробництво через нам╕ри США купувати тростину в них, а не саджати на сво╖й територ╕╖.

   Ситуац╕я з постачанням ╕ншо╖ сировини в ╢С дуже схожа. Найб╕льше Укра╖на вивозить до ╢вропи соняшниково╖ ол╕╖. За ╕нформац╕╓ю Bloomberg, в останн╕ п'ять рок╕в тонна цього продукту коштувала 1300 долар╕в, проте 2011 року вона знизиться.

   Врожай 2011 року буде рекордним - 13,4 м╕льйона метричних тонн, що на 1,2 м╕льйона тонн б╕льше, н╕ж в минул╕ роки. Проте, на думку кер╕вника анал╕тичного департаменту консалтингового агентства ААА Мар╕╖ Колесник, ц╕ни на соняшникову ол╕ю будуть триматися, ╕ тому ╖╖ буде виг╕дно продавати.

   "Кон'юнктура на св╕тових ринках вигляда╓ непогано. Головне, аби укра╖нський уряд не втручався", - каже експерт.

   Однак анал╕тики Reuters вважають, що за великих врожа╖в ц╕ни будуть падати до 50 долар╕в за тонну. В╕дтак, для кра╖н з великим с╕льськогосподарським експортом буде важливо мати угоди про безмитну торг╕влю з такими великими ринками, як ╢С, адже конкуренц╕я на св╕тових ринках лише зростатиме.

   Час ╕ сировина

   На думку професора Стенфордського ун╕верситету Джуд╕т Паулус, Ки╖в ма╓ непоган╕ шанси розширити свою присутн╕сть на ╓вропейських агроринках.

   "╢вропа буде перебудовувати власну систему дотац╕й, бо на це витрача╓ться майже 15% бюджету. Якою буде нова система - незрозум╕ло. Поки експортн╕ можливост╕ кра╖н Сх╕дно╖ ╢вропи зростають", - розказала вона "Економ╕чн╕й правд╕".

   Зараз в Брюссел╕, додала Паулус, точаться розмови про необх╕дн╕сть зменшувати вплив фермерського лоб╕ в пол╕тиц╕ союзу, адже ця сфера неприбуткова, проте змушу╓ штучно обмежувати ╕мпорт дешевшого продовольства.

   За останньою ╕нформац╕╓ю, в уряд╕ ╢С вважають за потр╕бне створити систему закуп╕вель без мит в к╕лькох кра╖нах св╕ту, як╕ виробляють багато продовольства. Це дасть змогу поступово зменшувати дотац╕╖ власним фермерам, адже зараз ╖хн╕й розм╕р сяга╓ 40 м╕льярд╕в ╓вро щороку.

   За даними Св╕тового банку, в найближч╕ роки виробництво продукт╕в в ╢С зростатиме на 4-5%, тод╕ як кра╖ни Аз╕╖ зб╕льшуватимуть аграрне виробництво на 30-40%, ╕ тому запропонують свою продукц╕ю за б╕льш привабливими ц╕нами.

   Правда, у ц╕й пол╕тиц╕ розширення ╕мпорту в ╢С ╓ певна особлив╕сть. ╢вропейц╕ хочуть купувати лише сировину та нап╕вфабрикати - вони дешевш╕.

   Так, обсяги сировини в експорт╕ Укра╖ни до ╢вропи з 2003 року до 2009 року зб╕льшилися з 1 м╕льярда долар╕в до 3 м╕льярд╕в долар╕в. Причому частина готово╖ продукц╕╖ з високою доданою варт╕стю становила лише 0,4 м╕льярда долар╕в.

   На думку Паулус, для ╢С така ситуац╕я сприятлива, адже сировина кошту╓ менше ╕ да╓ змогу працювати власним переробним п╕дпри╓мствам. Для обмеження доступу на сво╖ ринки готово╖ продукц╕╖ Брюссель використову╓ висок╕ сан╕тарн╕ стандарти.

   За п'ять рок╕в аграрний департамент союзу пров╕в б╕льше 20 розсл╕дувань та вв╕в заборони щодо 50 вид╕в продукц╕╖, яку хот╕ли поставляти з-за кордону.

   Угода про зону в╕льно╖ торг╕вл╕ може не стати панаце╓ю для укра╖нського с╕льського господарства. На думку анал╕тика Укра╖нського клубу аграрного б╕знесу Володимира Лапи, для ефективного експорту продовольства до ╢вропи, нав╕ть за умови в╕льно╖ торг╕вл╕, потр╕бна державна п╕дтримка.

   "Схоже, розширення експортних можливостей зараз н╕кому не потр╕бне. Щоб це сталося, потр╕бн╕ нов╕ п╕дходи в управл╕нн╕ галузями", - сказав експерт.

   За к╕лька рок╕в перебудова агропромислового сектору в ╢С в╕дбудеться, ╕ тод╕ його кра╖нам знадобиться б╕льше експортного продовольства. За умови в╕дсутност╕ заборон на експорт всередин╕ Укра╖ни, Ки╖в зможе стр╕мко завоювати нов╕ ринки.

   Завоювати не лише сировиною, але й готовими товарами, адже кр╕м загально╓вропейських безмитних квот ╕снуватимуть ╕ квоти окремих держав. Однак нараз╕ Укра╖на лише намага╓ться п╕дписати пол╕тичний догов╕р ╕ не посп╕ша╓ реформувати власний аграрний сектор.

Економ╕чна правда

Нацбанк назвал документы, по которым можно обменять валюту

   Национальный банк Украины определил список документов, по которым частным лицам можно обменивать валюту, пишет “Дело”.

   Перечень документов содержится в письме (№28-211-3864-11318), разосланном регулятором коммерческим банкам.

   “Согласно пункту 1.3 главы 1 Инструкции банк (финансовое учреждение) должен осуществлять валютно-обменные операции при предъявлении документа, удостоверяющего личность. Работник банка (финансового учреждения) обязан обеспечить хранение копий страниц документа, удостоверяющего личность, в документах дня”, — говорится в инструкции.

   В частности, резидентность подтверждается для физического лица-резидента паспортом, загранпаспортом (без отметки проживания за границей), удостоверением лица без гражданства для выезда за границу, удостоверением беженца, паспортом гражданина другого государства с разрешением на постоянное жительство.

   Для физлица-нерезидента при обмене подойдет национальный паспорт гражданина другого государства или загранпаспорт гражданина Украины, но с отметкой в паспорте о постоянном проживании за границей.

   Как известно, с 23 сентября в Украине обмен валюты производится только при наличии удостоверяющих личность документов.

   В то же время, как заявил глава Нацбанка Сергей Арбузов, правила обмена валют могут быть пересмотрены с тем, чтобы обенять небольшие суммы можно было без идентификации клиента.

ukrrudprom.com

"БРУТ" будет противодействовать нарушителям на таможнях в Черноморском регионе

   В украинском городе Одессе стартовал проект "БРУТ", который призван бороться с нарушениями на таможнях морских портов Черноморского региона.
Как сообщили "Новому Региону" в пресс-службе миссии Евросоюза по приграничной помощи РМ и Украине (EUBAM), новый проект в партнерстве с миссией предложил Центр инициативы по сотрудничеству в Юго-Восточной Европе (Центр SECI).
Название проекта "БРУТ" состоит из первых букв названий стран-участниц, порты которых входят в регион: Болгария (Варна и Бургас), Румыния (Констанца), Украина (Одесса) и Турция (Амбарли).
В работе проекта участвуют наблюдатели из Республики Молдова, представители Таможенной службы Голландии, Центрально-азиатского регионального информационного и координационного центра по борьбе с незаконной торговлей наркотиками, психотропными веществами и их прекурсорами, представители Управления ООН по наркотикам и преступности и Министерства энергетики США.
Сообщается, что проект "БРУТ" призван помочь в противодействии контрабанде наркотиков, в предотвращении распространения оружия массового уничтожения, помочь развитию интегрированного управления границей, а также повысить качество системы анализа рисков.
"Проект "БРУТ" - это очередное доказательство того особого внимания, которое миссия EUBAM уделяет международному сотрудничеству. Координация наших усилий крайне необходима в борьбе со всеми видами незаконной деятельности. Мы рады снова работать сообща с Центром SECI", - заявил глава миссии EUBAM Удо Буркхолдер.
По словам заместителя директора Центра SECI Петроса Петроффа, "деятельность проекта "БРУТ", в первую очередь, сосредоточена на закладывании фундамента крепкого моста долгосрочного сотрудничества правоохранительных органов в Черноморском регионе, соединении стран и международных правоохранительных организаций из Европы и Азии".
"БРУТ" является проектом, последовавшим за проектом Центра SECI "Калкан", который проводился в этом же регионе в 2009 году, когда EUBAM была наблюдателем. Он также дополняет операцию EUBAM "Феномены", которая проводится в южноукраинских портах Одессе и Ильичевске", - подчеркнули в Миссии по приграничной помощи Молдове и Украине.

Trans-Port

Анекдот из Интернет

Капитан атомной подводной лодки вызывает старпома:
- А что это за толчок был минуту назад?
- Да это... Мичману пришла радиограмма, что его жена уехала с каким-то хахалем в Ниццу отдыхать.
- Ну и?
- Нет больше Ниццы...

Афоризм

Мечта идиота обычно выглядит как жена соседа

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное