С 24 июня вводится новый порядок таможенного контроля и оформления автомобилей
Государственная таможенная служба Украины с 24 июня 2008 года вводит новый порядок таможенного контроля и оформления транспортных средств, которые ввозятся в Украину гражданами для свободного обращения. Об этом говорится в сообщении пресс-службы Гостаможслужбы, размещенном на Правительственном портале.
Согласно сообщению, с начала третьей декады июня вступает в силу приказ Гостаможслужбы, в соответствии с которым таможенное оформление транспортных средств, которые ввозятся
гражданами в Украину для свободного обращения, будет проводиться по месту постоянного проживания или временного пребывания граждан, которым принадлежат эти транспортные средства.
По информации пресс-службы, приказом Гостаможслужбы № 229 от 17 марта 2008 года, в частности, внесены изменения в Правила таможенного контроля и таможенного оформления транспортных средств, которые перемещаются гражданами через таможенную границу Украины.
Правилами определяется: таможенное
оформление транспортных средств, которые ввозятся гражданами в Украину для свободного обращения, будет проводиться по местожительству постоянного или временного пребывания граждан, которым принадлежат эти транспортные средства. Сама же процедура осмотра автомобилей при оформлении по соответствующим таможенным режимам во внутренних таможнях будет проводиться уже совместно с работниками подразделений ГАИ МВД.
В частности отмечается, что в случае ввоза гражданами транспортных средств с
целью свободного обращения таможенниками в пункте пропуска через государственную границу Украины будут проводиться таможенный осмотр транспортного средства и таможенные процедуры по оформлению документов контроля доставки транспортного средства к таможням назначения с применением (в соответствующих случаях) гарантии такой доставки. То есть на границе будет осуществляться лишь пропуск этих автомобилей.
По данным Гостаможслужбы, в 2007 году в Украину для постоянного пользования гражданами
ввезено 10,3 тысячи единиц легкового автотранспорта (с учетом легкового автотранспорта, оформленного с применением льгот), в том числе 500 автомобилей производства стран СНГ и 9,8 тысячи единиц производства других стран. Из этого количества 51% (5,2 тысячи единиц) составляли новые автомобили, 23% (2,3 тысячи единиц) - до 5 лет и 27% (2,8 тысячи единиц) - старше 5 лет.
В первом квартале 2008 года в целом ввезено 1 926 легковых автомобилей (с учетом легкового автотранспорта, оформленного
с применением льгот), в том числе 55 автомобилей производства стран СНГ, 1 871 автомобиль производства других стран. Из этого количества 51% (988 единицы) составили новые автомобили, 21% (410 единиц) - до 5 лет и 28% (528 единиц) - старше 5 лет.
КМУ: На укра╖нсько-словацькому кордон╕ в╕дкрито п╕д'╖зну дорогу до м╕жнародного автомоб╕льного пункту пропуску "Ужгород"
В суботу 14 червня на укра╖нсько-словацькому кордон╕ урочисто в╕дкрито п╕д’╖зну дорогу до м╕жнародного автомоб╕льного пункту пропуску “Ужгород”. Як пов╕домлялося ран╕ше, буд╕вництво вантажного терм╕налу було завершено ще в грудн╕ 2007 року, однак через брак кошт╕в з держбюджету, до нього не було п╕д’╖зд╕в. Терм╕нал споруджувався в рамках програми ТАС╤S за рахунок техн╕чно╖ допомоги ╢вропейсько╖ ком╕с╕╖, яка для першого траншу вид╕лила 3 млн. ╓вро. А п╕д’╖зна дорога будувалася за державн╕ кошти
╕ була нев╕д’╓мною умовою при в╕дкритт╕ ф╕нансування другого траншу – реконструкц╕╖ пасажирського напрямку митного поста “Ужгород”. Розум╕ючи вкрай важлив╕сть цього питання, у травн╕ цього року уряд таки спром╕гся в╕днайти необх╕дн╕ 24 млн. грн. для буд╕вництва п╕д’╖зно╖ дороги до терм╕налу.
В╕дтак пот╕к вантаж╕вок перенаправлено до новозбудованого терм╕налу, в якому створено вс╕ сучасн╕ умови для проходження митного та ╕нших служб контролю. Перев╕зники кажуть, що в╕дтепер ╓ над╕я швидше
проходити митний контроль, адже з в╕дкриттям нового терм╕налу значно зб╕льшиться його пропускна спроможн╕сть. Якщо ран╕ше пропускали сотню вантаж╕вок, то тепер – до трьохсот ╕ б╕льше на добу. Для цього в найближчий час буде зб╕льшено к╕льк╕сть персоналу, як митник╕в, прикордонник╕в, так й ╕нших сум╕жних служб. Однак, для контрабандист╕в кордон залиша╓ться на замку, бо терм╕нал оснащено сучасним обладнанням, серед яких ╕ ваги, ╕ рентген. На час╕ – екологи встановлять засоби рад╕ац╕йного контролю, а митники –
потужний сканер.
Новозбудований терм╕нал знаходиться у транспортному коридор╕ №5, що об’╓дну╓ кра╖ни-члени ╢вропейського сп╕втовариства, а тому приваблю╓ значну к╕льк╕сть вантажних перевезень з Австр╕╖, Угорщини, Польщ╕, Чех╕╖, Словаччини та ╕нших кра╖н.
За словами заступника начальника Ужгородсько╖ митниц╕ Валер╕я Борисова, тепер основна задача – якнайшвидше в╕днайти джерело ф╕нансування друго╖ черги, яка передбача╓ реконструкц╕ю митного поста “Ужгород” по пропуску
пасажирського автотранспорту. Бо за п╕встол╕ття, а збудований в╕н ще в 1966 роц╕, пост жодного разу не ремонтували. Тому зрозум╕ло, ╕снуюча митно-прикордонна ╕нфраструктура застар╕ла ╕ потребу╓ реконструкц╕╖ за сучасними ╓вропейськими стандартами. Нараз╕ пропускна спроможн╕сть легкових автомоб╕л╕в склада╓ 2,5 тис., п╕сля реконструкц╕╖ – оч╕ку╓ться вдв╕ч╕ б╕льше. Загальна варт╕сть буд╕вельних роб╕т пасажирського напрямку склада╓ 8 млн. ╓вро.
КМУ: Про затвердження Порядку митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕, ╕ визнання такими, що втратили чинн╕сть, ...
КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ ПОСТАНОВА
В╕д 14 травня 2008 р. N 446
Ки╖в
Про затвердження Порядку митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕, ╕ визнання такими, що втратили чинн╕сть, деяких постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
1. Затвердити Порядок митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕, що дода╓ться.
2. Визнати такими, що втратили чинн╕сть, постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни зг╕дно
з перел╕ком, що дода╓ться.
3. Державному ком╕тетов╕ з питань техн╕чного регулювання та споживчо╖ пол╕тики забезпечити:
ведення ╢диного ре╓стру сертиф╕ковано╖ в Укра╖н╕ продукц╕╖ в режим╕ реального часу;
подання в електронному вигляд╕ Державн╕й митн╕й служб╕ на пост╕йн╕й безоплатн╕й основ╕ ╕нформац╕╖ з ╢диного ре╓стру сертиф╕ковано╖ в Укра╖н╕ продукц╕╖.
4. Ця постанова набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в з дня опубл╕кування.
Прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни
Ю. ТИМОШЕНКО
╤нд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14 травня
2008 р. N 446
ПОРЯДОК митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕
1. Цей Порядок визнача╓ механ╕зм митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни та п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕ (дал╕ - контрольован╕ товари).
Д╕я цього Порядку поширю╓ться на
суб'╓кт╕в господарювання та ф╕зичних ос╕б (у випадках, установлених законами), як╕ ╓ власниками або одержувачами контрольованих товар╕в.
2. До контрольованих не належать товари, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни:
1) у митному режим╕:
тимчасового ввезення;
ре╕мпорту;
магазину безмитно╖ торг╕вл╕;
знищення або руйнування;
переробки на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни;
спец╕ально╖ митно╖ зони, якщо ╕нше не передбачено законом;
в╕дмови на користь держави (кр╕м транспортних засоб╕в нових ╕ таких, що були в користуванн╕, - трактор╕в кол╕сних для перевезення нап╕впричеп╕в (с╕дельних тягач╕в), автобус╕в, легкових автомоб╕л╕в, вантажних автомоб╕л╕в
та автомоб╕л╕в спец╕ального призначення за кодами товарних позиц╕й 8701 20, 8702 - 8705 зг╕дно з УКТЗЕД);
митного складу;
2) з подальшим розм╕щенням на тимчасове збер╕гання п╕д митним контролем на складах тимчасового збер╕гання;
3) як зразки, що будуть розповсюджен╕ на безоплатн╕й основ╕ одним учасником виставки, ярмарку:
посуду столового та кухонного фарфорового, фаянсового, керам╕чного, скляного загальною к╕льк╕стю не б╕льш як 50 штук (елемент╕в набору) за кодами товарних позиц╕й 6911, 6912 00 ╕ 7013 зг╕дно з УКТЗЕД;
харчово╖ продукц╕╖ та продовольчо╖ сировини (не б╕льш як 7 к╕лограм╕в або 2 л╕три для кожного найменування товару);
4) як гуман╕тарна та техн╕чна допомога (кр╕м транспортних засоб╕в нових ╕ таких, що були в користуванн╕, - трактор╕в кол╕сних для перевезення нап╕впричеп╕в (с╕дельних тягач╕в), автобус╕в, легкових автомоб╕л╕в, вантажних автомоб╕л╕в та автомоб╕л╕в
спец╕ального призначення за кодами товарних позиц╕й 8701 20, 8702 - 8705 зг╕дно з УКТЗЕД);
5) як досл╕дн╕ зразки сорт╕в рослин для проведення експертизи на придатн╕сть на ╖х поширення на п╕дстав╕ документального п╕дтвердження Держсортслужби;
6) як еталонн╕ (мон╕торингов╕) чи тестов╕ зразки спирту етилового, коньячного ╕ плодового, спирту етилового ректиф╕кованого виноградного, спирту етилового ректиф╕кованого плодового, алкогольних напо╖в та тютюнових вироб╕в, як╕ не призначен╕ для продажу вроздр╕б ╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни акредитованими державними випробувальними лаборатор╕ями та/або суб'╓ктами господарювання, що мають л╕ценз╕╖ на право виробництва в╕дпов╕дно╖ продукц╕╖ ╕ волод╕ють акредитованими випробувальними лаборатор╕ями, для
проведення досл╕джень чи випробувань (кал╕брування лабораторного обладнання, проведення дегустац╕й, вивчення ф╕зико-х╕м╕чних показник╕в, дизайну тощо).
До контрольованих не належать також товари, визнан╕ такими в╕дпов╕дно до р╕шення уповноваженого Держспоживстандартом органу ╕з сертиф╕кац╕╖ (дал╕ - орган ╕з сертиф╕кац╕╖), яке прийма╓ться за додатком 1 стосовно тих товар╕в, що класиф╕куються за кодами зг╕дно з УКТЗЕД, наведеними в перел╕ку продукц╕╖, що п╕дляга╓ обов'язков╕й
сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕.
3. Митне оформлення контрольованих товар╕в з метою в╕льного об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни без сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) може зд╕йснюватися на п╕дстав╕ в╕дпов╕дного р╕шення органу ╕з сертиф╕кац╕╖ за формою зг╕дно з додатком 1 у раз╕:
ввезення товар╕в в к╕лькост╕, яка ╓ недостатньою для проведення сертиф╕кац╕╖;
коли
п╕д час проведення випробувань руйн╕вними методами товари будуть повн╕стю знищено або зруйновано до р╕вня неможливост╕ застосування за призначенням;
ввезення як досл╕дн╕ зразки для проведення досл╕джень чи випробувань з метою визначення в╕дпов╕дност╕ продукц╕╖ обов'язковим вимогам нормативних документ╕в та нормативно-правових акт╕в з питань п╕дтвердження в╕дпов╕дност╕ (за винятком таких, що зазначен╕ в п╕дпункт╕ 5 пункту 2 цього Порядку);
коли за результатами досл╕джень проб, зразк╕в та/або розгляду техн╕ко-технолог╕чних або товаросупров╕дних документ╕в проведення сертиф╕кац╕╖ товар╕в (за винятком транспортних засоб╕в) потребу╓ виконання ╕нженерно-техн╕чних роб╕т (установка, монтаж, налагодження тощо) на м╕сц╕ експлуатац╕╖ п╕сля завершення митного оформлення;
ввезення вузл╕в, агрегат╕в та частин, призначених для промислового складання п╕дпри╓мствами з виробництва транспортних засоб╕в, - трактор╕в кол╕сних
для перевезення нап╕впричеп╕в (с╕дельних тягач╕в), автобус╕в, легкових автомоб╕л╕в, вантажних автомоб╕л╕в та автомоб╕л╕в спец╕ального призначення за кодами товарних позиц╕й 8701 20, 8702 - 8705 зг╕дно з УКТЗЕД, сертиф╕кац╕я яких проводиться п╕сля завершення митного оформлення;
ввезення кузов╕в та шас╕ транспортних засоб╕в (нових ╕ таких, що були у користуванн╕) за кодами товарних позиц╕й 8706 00, 8707 зг╕дно з УКТЗЕД, як╕ п╕длягають обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ як з╕бран╕ транспортн╕ засоби та сертиф╕кац╕я яких проводиться п╕сля завершення митного оформлення.
4. Митне оформлення контрольованих товар╕в з метою
в╕льного об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни завершу╓ться в раз╕ подання сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) та наявност╕ в ╢дин╕й автоматизован╕й ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби ╕нформац╕╖ про те, що контрольован╕ товари включено до ╢диного ре╓стру сертиф╕ковано╖ в Укра╖н╕ продукц╕╖.
5. Д╕я сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) поширю╓ться на:
ус╕ парт╕╖ контрольованого
товару, що надходять (надсилаються) на адресу одного власника або одержувача протягом строку д╕╖ сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕), якщо в ньому зазначено, що контрольований товар випуска╓ться сер╕йно та його назва, тип, вид, марка та виробник, зазначен╕ у сертиф╕кат╕ в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтв╕ про визнання в╕дпов╕дност╕), в╕дпов╕дають назв╕, типу, виду, марц╕ та виробнику, зазначеним у товарно-транспортних документах на перевезення та документах, як╕ використовуються для визначення
вартост╕ товару;
певну парт╕ю контрольованого товару, якщо в сертиф╕кат╕ в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтв╕ про визнання в╕дпов╕дност╕), виданому на ╕м'я одного власника або одержувача, наведено ╕нформац╕ю про цю парт╕ю контрольованого товару ╕з зазначенням виробника, назви, типу, виду, марки, розм╕ру ╕ товарно-транспортних документ╕в та документ╕в, як╕ використовуються для визначення вартост╕ товару;
контрольований товар, що постача╓ться
трубопров╕дним транспортом за одним актом приймання-передач╕ протягом строку, необх╕дного для перем╕щення контрольованого товару в обсяз╕, зазначеному в акт╕.
6. Митне оформлення контрольованих товар╕в з метою в╕льного об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни не може бути завершене в раз╕, коли:
в ╢дин╕й автоматизован╕й ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби в╕дсутня ╕нформац╕я про включення контрольованого товару до ╢диного ре╓стру
сертиф╕ковано╖ в Укра╖н╕ продукц╕╖ або м╕ститься ╕нформац╕я про скасування, анулювання чи призупинення д╕╖ сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) на зазначений товар;
строк д╕╖ сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) зак╕нчився;
органом ╕з сертиф╕кац╕╖ прийнято р╕шення про в╕дмову у видач╕ сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) у зв'язку з нев╕дпов╕дн╕стю
контрольованого товару обов'язковим вимогам нормативних документ╕в та нормативно-правових акт╕в Укра╖ни з питань п╕дтвердження в╕дпов╕дност╕.
У раз╕ наявност╕ р╕шення органу ╕з сертиф╕кац╕╖ (за формою зг╕дно з додатком 1) про в╕дмову у видач╕ сертиф╕ката в╕дпов╕дност╕ (св╕доцтва про визнання в╕дпов╕дност╕) у зв'язку з нев╕дпов╕дн╕стю контрольованого товару обов'язковим вимогам нормативних документ╕в та нормативно-правових акт╕в Укра╖ни з питань п╕дтвердження в╕дпов╕дност╕
власник або одержувач контрольованого товару протягом 60 дн╕в з дня прийняття такого р╕шення повинен вивезти за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни контрольований товар п╕д митним контролем митного органу, у зон╕ д╕яльност╕ якого цей товар перебува╓, або заявити контрольований товар у митний режим знищення або руйнування в установленому законодавством порядку.
7. Для проведення сертиф╕кац╕╖ контрольованого товару, який перебува╓ п╕д митним контролем, може проводитися в╕дб╕р
проб або зразк╕в товару в установленому законодавством порядку. Для цього власник або одержувач контрольованого товару зверта╓ться до митного органу з письмовою заявою дов╕льно╖ форми про надання дозволу на видачу проб або зразк╕в на п╕дстав╕ дов╕дки органу ╕з сертиф╕кац╕╖ про укладення договору на проведення роб╕т ╕з сертиф╕кац╕╖ контрольованого товару м╕ж його власником або одержувачем та органом ╕з сертиф╕кац╕╖ (додаток 2).
У раз╕ знищення в╕д╕браних проб або зразк╕в
контрольованого товару чи ╖х руйнування до р╕вня неможливост╕ застосування за призначенням п╕д час проведення роб╕т ╕з сертиф╕кац╕╖ власник або одержувач контрольованого товару письмово пов╕домля╓ про це митний орган ╕ пода╓ акт про знищення (руйнування), складений органом ╕з сертиф╕кац╕╖. При цьому к╕льк╕сть контрольованого товару у вантажн╕й митн╕й декларац╕╖ зазнача╓ться з урахуванням виданих проб або зразк╕в.
___________________________________________________________________ (повне найменування власника або одержувача товару)
за документами ______________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________ (номер, дата зовн╕шньоеконом╕чного контракту; номери, дати товарно-транспортних документ╕в на перевезення; документ╕в, як╕ використовуються для визначення вартост╕ товару)
1) не п╕дляга╓ обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ (позначити "х"):
через недостатню к╕льк╕сть для проведення сертиф╕кац╕╖;
через те, що п╕д час проведення випробувань руйн╕вними методами товар буде повн╕стю знищено або зруйновано до р╕вня неможливост╕ застосування за призначенням;
як досл╕дн╕ зразки з метою проведення досл╕джень чи випробувань;
через те, що товар класиф╕ку╓ться за кодом зг╕дно з УКТЗЕД, наведеним в перел╕ку продукц╕╖, що п╕дляга╓ обов'язков╕й сертиф╕кац╕╖ в Укра╖н╕, але не належить до контрольованих товар╕в;
2) сертиф╕кац╕я буде проведена п╕сля завершення митного оформлення товару з метою в╕льного об╕гу;
3) не в╕дпов╕да╓ обов'язковим вимогам нормативних документ╕в та нормативно-правових акт╕в Укра╖ни з питань п╕дтвердження в╕дпов╕дност╕.
Р╕шення прийнято на п╕дстав╕
_________________________________________________________ (зазнача╓ться п╕дстава з посиланням на нормативн╕
_____________________________________________________________________________________ документи та нормативно-правов╕ акти Укра╖ни, результати випробувань та досл╕джень проб або зразк╕в товару,
результати розгляду техн╕ко-технолог╕чно╖ документац╕╖ тощо)
Президент делает подарок любителям сладкого и спиртного
Президент Виктор Ющенко ветирует закон, препятствующий снижению импортных пошлин на ряд товаров. "Я уверен в том, что глава государства откажется подписывать этот закон. Потому что для депутатов - это вопрос лоббизма, а для президента - это вопрос международного имиджа страны", - сообщил председатель Государственной таможенной службы Валерий Хорошковский.
Кто лоббирует
Новые сниженные импортные пошлины были одним из условий вступления Украины
во Всемирную торговую организацию (ВТО). Они начали действовать с 16 мая - даты официального присоединения нашей страны к "торговому клубу". Но на прошлой неделе Верховная Рада приняла закон, вернувший импортные пошлины по отдельным товарам на прежний более высокий уровень. В частности это коснулось мяса, какао, шоколада, вина и автомобилей. То есть отраслей, имеющих
своих влиятельных лоббистов в Верховной Раде.
Так, отношение к кондитерскому бизнесу имеет "регионал" Борис Колесников. Определенное влияние в парламенте имеет Петр Порошенко, владеющий кондитерскими фабриками "Рошен". Введение низких пошлин на ввоз автомобилей невыгодно "бютовцу" Тариэлу Васадзе, контролирующему Запорожский автозавод.
Вето преодолеют
Опрошенные народные депутаты готовы к тому, что глава государства наложит вето на закон,
сохраняющий нынешний размер пошлин. Впрочем, это не станет серьезным препятствием для парламентариев.
"Я уверен, что в парламенте хватит голосов для преодоления президентского вето", - не сомневается Валерий Хорошковский. Он напомнил, что отклонить запрет можно только конституционным большинством, то есть 300 "штыками".
Принятие закона может вызвать недовольство у наших европейских партнеров. В штаб-квартире ВТО в Женеве подтвердили, что отсрочка на снижение пошлин противоречит протоколу, подписанному украинскими представителями. Швейцарские юристы говорят: если хотя бы одна страна предъявит Украине претензии и обвинит ее в нарушении норм ВТО, генсовет организации начнет процедуру рассмотрения спора. В таком
случае Украине придется выплачивать солидную компенсацию пострадавшей стороне и в срочном порядке менять законодательство.
Цены на авто падают
Несмотря на перипетии в парламенте, украинские автосалоны начали снижать цены. Участники рынка объясняют, что с 16 мая они успели импортировать некоторое количество автомобилей по сниженным пошлинам. Благодаря этому, например, поставщики Audi сбросили 10% на все автомобили. Еще 10% они приберегли, запланировав очередную
акцию по снижению цен в сентябре.
В то же время у импортеров возникла проблема с автомобилями, поставленными до 16 мая. "Сейчас на складах осталось около 100 машин, завезенных по высоким пошлинам, и теперь основная цель - распродать их", - рассказала "ДЕЛУ" пресс-секретарь "АВТ Бавария" Елена Демьянчук. Для этого компания на 17% снизила цены на такие авто.
Виски за 65 гривен
Снижение пошлин перекроит и рынок алкоголя. Гендиректор компании
"Бельведер Украина" (импортер спиртных напитков) Владимир Притуляк рассказал, что в скором будущем на прилавках украинских магазинов появятся качественные французские, испанские и болгарские вина. "Мы специально ждали вступления Украины в ВТО, чтобы установить доступные цены на свою продукцию и иметь возможность конкурировать на рынке", - говорит он.
Фактически
цены на вино уже начали снижаться, а в перспективе могут упасть на 25-30%. По словам руководителя отдела продаж фирмы "Марком" (импортер спиртных напитков) Юрия Сереброва, вино, которое раньше стоило 50 гривен, опустится в цене до 30 гривен. А виски можно будет купить и за 65 гривен.
Выиграют и импортеры мяса. Директор компании "Билаки" Андрей Билак рассказывает, что сейчас его компания импортирует польское мясо по старой цене - 24 гривни за килограмм. Но уже в скором времени стоимость
товара может снизиться минимум на 10-15%.
Импортеры кондитерских изделий также прогнозируют снижение цен на свой товар. Конфеты и шоколад подешевеют на 15-20%.
Премьер просит губернаторов обеспечить импорт курятины
Премьер-министр Юлия Тимошенко просит руководителей облгосадминистраций обеспечить импорт мяса курицы в Украину, поскольку необоснованно высокие цены на этот продукт – это последняя позиция, которая формирует инфляцию в Украине. Об этом она заявила на всеукраинском селекторном совещании с губернаторами.
"Ситуация настолько неоднозначна по всей стране… И понятно, что монополия на производство мяса курицы, когда двум производителям принадлежит производство практически
по всей Украине, сегодня дает свои результаты", - сказала глава правительства, которую цитирует корреспондент Л╤ГАБ╕знес╤нформ.
По ее словам, рентабельность производства мяса курицы "уже зашкаливает за 100%" и это является сигналом для сокращения цены. По мнению Ю.Тимошенко, в данной сфере наблюдается монопольный сговор. Она подчеркнула, что цены на мясо не выросли только в трех областях - Харьковской,
сумской и Донецкой - и это свидетельствует о своевременных интервенциях. В Одесской, Ривненской, Херсонской, Хмельницкой областях также не наблюдается серьезных ценовых колебаний, а в остальных областях – необоснованное, по словам Ю.Тимошенко, повышение цен на мясо курицы. Премьер отметила, что абсолютно недопустимая ситуация по данной продуктовой позиции наблюдается в г. Севастополе, Запорожской, Черкасской, Николаевской, Днепропетровской, Закарпатской, Черновицкой, Полтавской областях, г. Киеве.
"Я
бы считала, что это – один из пунктов, по которому сейчас всем нужно собраться и отработать. Практически осталась одна позиция, которая составляет инфляцию. Это – мясо курицы. И я просила бы Налоговую администрацию… проверить, как сегодня в супермаркетах, в которых было по этой позиции до 70% наценки, выполняется постановление правительства. И я прошу сегодня всех руководителей областных государственных администраций… заключите все соответствующие соглашения с бизнесменами для того, чтобы завезти мясо курицы
в Украину. Сегодня таможенный сбор позволяет завозить необходимый объем", - сказала Премьер-министр Украины.
Также глава правительства поручила в ближайшее время собрать совещание с участием представителей Налоговой администрации, Антимонопольного комитета и производителей мяса птицы, чтобы разобраться с ценой на эту продукцию.
I. Огляд ключових положень М╕жнародних Угод у торг╕вл╕ товарами:
1. Огляд основних угод з питань тарифного регулювання. Митна оц╕нка товар╕в. Визначення кра╖ни походження товар╕в; 2. Нетарифн╕ бар'╓ри у торг╕вл╕ (в╕дм╕на к╕льк╕сних обмежень ╕мпорту). Застосування
сан╕тарних ╕ ф╕тосан╕тарних норм. 3. Основн╕ принципи СОТ. Застосування режиму найб╕льшого сприяння; 4. Переваги торгово╖ системи СОТ.П╕двищення ефективност╕ зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.
II. Огляд Закон╕в Укра╖ни (законопроект╕в), як╕ набирають чинност╕ п╕д час вступу Укра╖ни до СОТ.
III. Класиф╕кац╕я та кодування товар╕в у в╕дпов╕дност╕ до УКТ ЗЕД
в умовах переходу з верс╕╖ Гармон╕зовано╖ системи 1996-2002-2007.
IV Розгляд сп╕рних питань. Практичн╕ поради з оптим╕зац╕╖ митного оформлення.
III. МАЙСТЕРН╤СТЬ В ДЕКЛАРУВАНН╤". 1. Трен╕нг по робот╕ з ПЗ “MD Office”; 2. Декларування з використанням ВМД,
декларування митно╖ вартост╕, допом╕жн╕ документи;
IV “МАЙСТЕР КЛАС” – курс навчання робот╕ з новою верс╕╓ю ПЗ "MD Office” 1. Який тип ВМД чи його р╕зновидн╕сть вибрати; 2. М╕жнародн╕ перевезення, перевезення митною територ╕╓ю Укра╖ни, комерц╕йн╕ та некомерц╕йн╕
операц╕╖. Особливост╕ заповнення ВМД з урахуванням застережень; 3. Як добитись в╕дпов╕дност╕ електронно╖ коп╕╖, заповнен╕й ВМД у друкованому вигляд╕; 4.
Д╕╖ оператора у критичних ситуац╕ях, без втручання розробник╕в програмного забезпечення; 5. Документи контролю доставки. Нов╕ правила, нов╕ типи; 6. Застосування нових класиф╕катор╕в при заповненн╕ ВМД. Особливост╕, зм╕ни, порядок. 7 . Декларування товар╕в з використанням електронних даних у формат╕
Excel; 2. П╕дготовка й формування додаткових документ╕в, необх╕дних для митного оформлення; 3. Попередн╕й анал╕з щодо класиф╕кац╕╖ й застосування тарифних та нетарифних заход╕в; 4. В╕дпов╕д╕ на запитання.
V П╕дведення п╕дсумк╕в. Розгляд сп╕рних питань.
Кожному учаснику нада╓ться:
Св╕доцтво про участь у навчально-практичному сем╕нар╕ MD Office;
Л╕цензована коп╕я
╕нформац╕йно-анал╕тично╖ програми нового покол╕ння для ведення ЗЕД -«MD Office» з безкоштовною ре╓страц╕╓ю на м╕сяць;
Безкоштовна ре╓страц╕я на сайт╕ п╕дтримки ЗЕД з терм╕ном на один м╕сяць – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка.
Як╕сть сем╕нар╕в, котр╕ проводяться НВО «Поверхность» з 1998 року забезпечуються досв╕дом орган╕зац╕╖ навчання суб'╓кт╕в ЗЕД. Протягом 1998 - 2006 на сем╕нарах
за участ╕ фах╕вц╕в НВО «Поверхность» пройшли навчання понад 6250 чолов╕к, а на корпоративних сем╕нарах (трен╕нгах) – понад 1850.
Варт╕сть участ╕ в сем╕нар╕: – 949 грн. без ПДВ; У варт╕сть сем╕нару входить участь у сем╕нар╕, консультац╕╖ фах╕вц╕в, трен╕нг по робот╕ з програмним забезпеченням, матер╕али за тематикою сем╕нару, кофе-брейк, об╕д та у часть у веч╕рньому
зас╕данн╕ "круглого столу" (фуршет).
М╕сце проведення сем╕нару: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2, станц╕я метро "Святошино” ("Укра╖нський науково-досл╕дний центр ╕ навчальний центр проблем стандартизац╕╖, сертиф╕кац╕╖ та якост╕").
Увага! ╢ можлив╕сть бронювання м╕сць у готел╕, який розташований поруч ╕з УНДЦ. З питань бронювання м╕сць, прохання звертатись
за телефонами готелю: 452-34-00, 450-74-55.
Б╕льш детальну ╕нформац╕ю про сем╕нар, порядок ре╓страц╕╖ та оплати Ви можете отримати за телефонами: 8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97 e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua або на сайт╕ www.mdoffice.com.ua
Поклада╓мо
над╕╖, що ╕нформац╕я, отримана на сем╕нар╕, принесе неоц╕ненну допомогу у веденн╕ Вашого б╕знесу
З повагою, Директор митного департаменту НВО "Поверхность"
С 27 июля физические лица смогут вывозить и ввозить в Украину любые суммы без ограничений и подтверждения источника происхождения средств
Банкиры отмечают, что решение НБУ, вызванное ростом доходов населения, не повлечет значительного оттока средств из страны.
На минувшей неделе Министерство юстиции зарегистрировало постановление Нацбанка #520/15211 "О перемещении наличности и банковских металлов через таможенную границу Украины", которым регулятор либерализовал условия ввоза/вывоза наличных иностранных средств. С 27 июля физические лица смогут перевозить через границу без письменного декларирования на
таможне сумму в эквиваленте до 10 тыс. евро, тогда как ранее она составляла для украинской валюты - 15 тыс. грн, иностранной - $3 тыс. в эквиваленте (около 2 тыс. евро). Свыше 10 тыс. евро можно будет перевозить при условии письменного декларирования. Юридические лица смогут ввозить или вывозить наличную валюту без ограничений суммы через полномочного представителя на условиях письменной декларации.
НБУ снял все ограничения на перемещение валюты. Ведь ранее максимальная планка вывоза
украинской валюты для населения составляла 50 тыс. грн (около 6,6 тыс. евро), иностранной - $10 тыс. Ввозить в Украину иностранную валюту можно было на сумму не более $15 тыс. Для операций сверх лимита необходимо было получать индивидуальную лицензию НБУ и подтверждать законность происхождения средств. Согласно новым правилам физическим и юридическим лицам также разрешается пересылать через международные почтовые отправления наличность до 300 евро, тогда как ранее - $100.
Последний раз
НБУ поднимал планку в августе 2005 года - до $10 тыс. с $6 тыс., установленных в феврале 2003 года. Тогда при условии устного декларирования физические лица-нерезиденты моглы вывезти и ввезти до $3 тыс., тогда как нерезиденты - всего до $1 тыс. За год до этого максимальный предел составлял $5 тыс., а в конце 1990-х годов - $1 тыс.
Решение НБУ является следствием роста благосостояния населения, уверены банкиры. "Зачастую тех сумм, которые предусматривались до сих пор, было недостаточно
для частной и бизнес-деятельности. Для Европы с нынешними ценами десяти тысяч долларов мало,- уверен первый заместитель председателя правления "Сбербанка России" (Украина) Владислав Кравец.- Например, VIP-пакет на финал чемпионата Европы по футболу стоит 8 тыс. евро. Почему для того чтобы посмотреть футбол, надо идти и получать индивидуальную лицензию?"
Новые правила дают альтернативу денежным переводам для украинцев, работающих за рубежом, ведь при устном и письменном декларировании
плата не взимается. "У людей стало больше денег, а пользоваться платежной картой не всегда удобно. Тем более что гастарбайтеры, работающие в Италии и Испании, начали зарабатывать приличные деньги, а они не очень дружат с пластиковыми картами",- считает заместитель председателя правления банка "Финансы и Кредит" Сергей Борисов.
Либерализация перемещения валюты через границу не приведет к оттоку средств из Украины. "Сейчас существует такая возможность, как вывоз денег на карточках - там
нет ограничений, можно провезти хоть миллион. Получается, на карточках перевозить можно, а наличными нельзя, хотя суть та же, только с карточки надо будет платить комиссию до 3%. Абсолютно правильно и справедливо, если не будет таких формальных ограничений",- отмечает господин Кравец. "Вывоз валюты наличными - это не массовое явление. Переводом можно отправить больше,- говорит Сергей Борисов.- К тому же сейчас больше ввозится валюты в страну, чем вывозится, потому что вести бизнес в Украине прибыльнее, чем за
рубежом".
У зв’язку з випадками неналежного заповнення та контролю за правильн╕стю заповнення графи 31 «Вантажн╕ м╕сця та опис товар╕в» вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (дал╕ – ВМД)
при ввезенн╕ товар╕в пов╕домля╓мо наступне.
Абзацом трет╕м опису графи 31 ВМД пункту 2 глави 2 розд╕лу ╤╤ ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларацi╖, затверджено╖ наказом Держмитслужби в╕д 09.07.97 № 307 (з╕ зм╕нами), передбачено, що п╕д номером 1 зазнача╓ться точний опис товар╕в, що декларуються митному органу, зокрема, за наявност╕, ╕нформац╕я про торговельну марку.
В╕дпов╕дно до положень статт╕ 492 Цив╕льного кодексу Укра╖ни, торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбiнацiя позначень, якi придатнi для вирiзнення товарiв, що виробляються однi╓ю особою, вiд товарiв, що виробляються iншими особами. Такими позначеннями
можуть бути, зокрема, слова, лiтери, цифри.
Зверта╓мо увагу, що в╕домост╕ про найменування торговельних марок, ориг╕нальне написання яких зд╕йсню╓ться латинськими л╕терами, мають вноситись до графи 31 митних декларац╕й латинськими л╕терами. Торговельну марку сл╕д зазначати повн╕стю без будь-яких скорочень.
У зв’язку з викладеним вимагаю при перев╕рц╕ правильност╕ заповнення графи 31 тимчасово╖, неповно╖, вантажно╖ митно╖ декларац╕й (випуск товар╕в у в╕льний об╕г),
обов’язково зд╕йснювати контроль за внесенням в╕домостей про нанесену на товар (упаковку, етикетку, б╕рку, нашивку тощо) торговельну марку.
Невнесення декларантом до графи 31 вищезазначених декларац╕й в╕домостей про наявну торговельну марку товар╕в ╓ порушенням вимог статт╕ 81 Митного кодексу Укра╖ни та п╕дставою для надання в╕дмови в митному оформленн╕ цих товар╕в.
Европейская комиссия издала директиву, предусматривающую запрет на импорт меда из Молдовы из-за его несоответствия европейским нормам качества. Как сообщили РБК в Минсельхозе Молдовы, в директиве указывается, что молдавский мед содержит остатки антибиотиков, которые применялись к пчелам для лечения.
Молдавские пчеловоды объясняют факт содержания медицинских препаратов в меде тем, что в стране используют старую методику по предупреждению заболеваний пчел и для этого
используют антибиотики.
Молдова производит около 2,5 тысяч т меда в год, из которых только одна треть реализуется на молдавском рынке. В 2007 г. Молдова экспортировала в ЕС свыше 280 т меда. Экспорт молдавского меда в ЕС был возобновлен в феврале 2007 г., после того как в 2006 г. ЕС запретил его импорт из-за несоответствия стандартам качества. В настоящее время в Молдове зарегистрировано 15 тысяч пчеловодов.