Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Consultant in IT Risk Assurance and Advisory Group


Consultant in IT Risk Assurance and Advisory Group
2011-01-13 17:42

Вакансия компании: Ernst & Young
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Ernst & Young Technology and Security Risk Services Group is looking for interns and professionals.

The successful candidates will:

  • Participate in financial audits (IT audit part)
  • Participate in IT assessment and improvement projects
  • Provide business continuity services
  • Provide IT security services
  • Provide application control and security services
  • Provide risk and control analysis for IT-related business processes
  • Provide data analysis services

Professional skills:

  • Higher education, preferably a master's degree in IT management, computer science, economics, or business administration
  • Experience in IT (IT consulting, system implementation and integration, Business Continuity, IT security, IT or internal audit, system administration etc.)
  • Good knowledge of ERP or accounting applications (SAP R/3, Axapta, 1C, Oracle etc.) is a plus
  • Knowledge of accounting principles is a plus
  • Good English skills
  • Willingness to work under pressure of time and travel, capability for professional and personal growth, hi level of self-motivation and reliability

Intern
2011-01-13 17:46

Вакансия компании: Ernst & Young
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Intern (part-time or full-time).

Ernst & Young Academy of Business has an opening for a position of an Intern with involvement in the following activities.
 

Accounting:

  • Maintenance of CRM (Client Relationship Management) database
  • Invoices preparation
  • Receivables follow-up
  • Contract preparation and handling
  • Other accounting duties




Administration:

  • General administration: correspondence, filing, handling client calls
  • Assistance with the seminar logistics
  • Providing support for clients over the phone



Marketing / Sales:

  • l Development of marketing materials used throughout the CIS
  • l Assistance with proposals and training materials preparation
  • l Marketing research
  • l Translation
  • l Follow-up call
  • l Internet search



Requirements:

  • The minimum internship period – 6 months
  • Third-, fourth-, or fifth-year student
  • Good computer skills (MS Office, Lotus Notes, Internet)
  • Fluent English
  • Creativity
  • Initiative & responsible
  • Sociable
  • Able to meet tight deadlines
  • Able to work up to 20-40 hours a week
  • Ability to work full-time is preferable



Benefits:

  • Working experience in a multinational company
  • On-job training
  • Training at Academy of Business (certificate upon completion)
  • Opportunity to obtain hands-on practical experience in Client Service/ Accounting/ Administration
  • References



 

Специалист по работе с корпоративными клиентами
2011-01-13 17:50

Вакансия компании: Билайн
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Программа подготовки молодых специалистов в подразделение по работе с корпоративными    клиентами.

 

 Длительность программы 3 месяца.


      Первый месяц – обучение в виде лекций, презентаций, семинаров.

      Второй месяц – стажировка в отделе послепродажного обслуживания клиентов

      Третий месяц – ротация персонала по отделам. Возможность попробовать себя в прямых / активных продажах, либо поддержке корпоративных клиентов.

     

 По окончанию программы - аттестация.



Требования:

  • Образование: н/высшее (последний курс), высшее;
  • Грамотная и четкая речь и логика изложения;
  • Умение ставить и достигать намеченную цель;
  • Обучаемость;
  • Умение работать с большим объемом информации;
  • Умение работать в команде;
  •  ПК - продвинутый пользователь;

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное