Хит недели ... Рада поширила ставку ПДВ 7% на вс╕ медвироби
Верховна Рада внесла правки до Податкового кодексу Укра╖ни (законопроект №6776-д), поширивши ставку ПДВ 7% на операц╕╖ з постачання та ввезення на територ╕ю Укра╖ни вс╕х медичних вироб╕в.
Як пов╕домила агентству "╤нтерфакс-Укра╖на" виконавчий директор
ком╕тету охорони здоров'я ╢БА Натал╕я Серг╕╓нко, "редакц╕я законопроекту про зм╕ни до Податкового кодексу, винесена для другого читання, п╕дтверджу╓ застосування 7% ПДВ до операц╕й з постачання на територ╕ю Укра╖ни ╕ ввезення на територ╕ю Укра╖ни вс╕х без винятку медичних вироб╕в".
"Якщо саме ця редакц╕я буде затверджена, як ми спод╕ва╓мося, ╜рунтуючись на
╕нформац╕╖ сайта Верховно╖ Ради, ╕ без жодних зм╕н у сут╕ само╖ редакц╕╖ ╕ терм╕н╕в ╖╖ впровадження, то ставку 7% ПДВ застосовуватимуть до ус╕х медвироб╕вз 1 с╕чня 2018 року", - сказала вона.
За словами М.Серг╕╓нка, таке давнооч╕куване б╕знес-сп╕льнотою р╕шення надасть можлив╕сть л╕кв╕дувати корупц╕йну складову, "коли р╕шення за ставкою ПДВ 7% або 20% приймаються на п╕дстав╕ списку медичних вироб╕в ╕з прив'язкою до код╕в УКТЗЕД".
"Ми спод╕ва╓мося, що ц╕ зм╕ни до Податкового кодексу Укра╖ни вступлять у силу, як ╕ заплановано в законопроект╕", - наголосила
вона.
Як пов╕домлялося, Верховна Рада в четвер внесла правки до Податкового кодексу Укра╖ни (законопроект №6776-д), розширивши перел╕к медичних вироб╕в, що оподатковуються за ставкою 7%.
Ран╕ше ╢вропейська Б╕знес Асоц╕ац╕я (╢БА) неодноразово наголошувала на проблем╕ встановлення ставки ПДВ на одн╕ ╕ т╕ ж сам╕ ╕мпортован╕ медичн╕ вироби в розм╕р╕ 7%
або 20%, тод╕ як ставка ПДВ 7% застосовувалася лише для певного перел╕ку медичних вироб╕в, якщо ╖м присво╓н╕ в╕дпов╕дн╕ коди укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (УКТЗЕД), тобто, ставка 7% встановлю╓ться
лише для медвироб╕в, яким митн╕ органи присво╖ли в╕дпов╕дний код.
Хит недели ... Закон об изменении Налогового кодекса заблокирован
Народный депутат Юрий Левченко зарегистрировал в Парламенте постановление № 6776-Д-П об отмене решения Верховной Рады о принятии в целом, как закона законопроекта № 6776-д о внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений в 2018 году.
Напомним, Закон был принят 7 декабря и предусматривает повышение акциза, ставок экологического налога; беспошлинные посылки, если их не более трех по 150 евро каждая; беспошлинный ввоз товаров через
аэропорты на 1000 евро, при въезде через другие пункты пропуска ограничение - 500 евро и 50 кг веса и другое.
Кроме того, с 1 января 2018 года предусмотрено: освобождение от НДС и акциза операции по импорту электромобилей, а с 1 марта - отмена возмещения НДС при экспорте сои, рапса и подсолнечника.
Народный депутат считает, что Закон был принят с грубым нарушением требований Конституции и Регламента Верховной Рады относительно процедуры законотворческой деятельности. Так, согласно части 1 статьи 117 Регламента законопроект, подготовленный ко второму или
повторному второму чтению, заключение главного комитета и другие сопроводительные документы к нему предоставляются народным депутатам не позднее чем за 10 дней до дня рассмотрения этого законопроекта на пленарном заседании. В нарушение требований части 1 статьи 117 Регламента, народные депутаты сравнительную таблицу законопроекта ко второму чтению получили для
ознакомления непосредственно перед рассмотрением самого законопроекта, а именно 7 декабря.
Таким образом, пока депутаты не рассмотрят это постановление и не отклонят его, председатель ВР не сможет подписать принятый Закон и передать его на подпись Президенту. Что в свою очередь означает, что Закон не может быть опубликован и не вступит в силу.
Хит недели ... В Укрпошт╕ пояснили, чому нов╕ митн╕ обмеження на посилки — неефективн╕ та затратн╕
ДП «Укрпошта» вважа╓ неефективними, та такими, що нанесуть держав╕ збитки, обмеження на безмитне ввезення товар╕в в Укра╖ну при поштовому пересиланн╕, що були запроваджен╕ 7 грудня 2017 року. Про це зазначив в.о. глави правл╕ння «Укрпошти» ╤гор См╕лянський, переда╓ Укр╕нформ.
«Боротьба з контрабандою – дуже важлива задача для держави. Укрпошта повн╕стю п╕дтриму╓ нам╕ри знизити р╕вень нелегальних перевезень. Проте обраний ╕нструмент навряд чи принесе результат: стягувати мито з посилок ╕з Китаю, де
середн╕й чек за статистикою менше $10, вийде дорожче для держави. На нашу думку, дана ╕н╕ц╕атива досить суперечлива», - йдеться у коментар╕.
Так, на думку оч╕льника «Укрпошти», ╕н╕ц╕аторами зм╕н до Податкового Кодексу не надано розрахунк╕в оч╕куваного доходу до державного бюджету.
«Ми прогнозу╓мо, що нов╕ надходження до бюджету будуть менш╕ за витрати держави на адм╕н╕стрування. Досв╕д кра╖н, як╕ п╕шли шляхом зменшення розм╕ру безмитного л╕м╕ту, демонстру╓ тенденц╕ю зменшення доход╕в до
державного бюджету. Так, п╕сля скорочення безмитного л╕м╕ту з $200 до 22 ╓вро у Б╕лорус╕, зг╕дно з даними рег╕ональних митних служб, в╕дбулось зменшення обсяг╕в ╕мпортних «др╕бних пакет╕в» з планових 24 млн шт. до фактичних 12 млн шт. Кр╕м того, на цьому фон╕ у Б╕лорус╕ спостер╕га╓ться актив╕зац╕я «с╕рих» перев╕зник╕в, що доставляють ╕мпортн╕ в╕дправлення нелегальними каналами через Рос╕ю», - наголошу╓ться в коментар╕.
Зазнача╓ться, що механ╕зм╕в об╕йти дане обмеження безл╕ч, наприклад, оформити
замовлення на близьких, чи скористатися за в╕дпов╕дну плату послугами юридичних ос╕б (на яких обмеження не розповсюджу╓ться). При цьому зменшу╓ться конкуренц╕я на ринку та створюються додатков╕ перешкоди для кл╕╓нт╕в.
«Т╕, хто ран╕ше обходив норми податкового законодавства, матимуть змогу робити це знову. Достатньо подивитися на великих ╕мпортер╕в, як╕ працюють як сотн╕ або тисяч╕ ФОП╕в», - йдеться у коментар╕.
Кр╕м того, наголошу╓ться, що законодавцем не визначено механ╕зми стягування мита.
«Жодним чином не зрозум╕ло, як держава буде адм╕н╕струвати «четверту посилку»? М╕н╕стерство ф╕нанс╕в виступало з ╕н╕ц╕ативою створення бази отримувач╕в, яка повинна працювати в онлайн-режим╕ та об’╓днувати ус╕х гравц╕в лог╕стичного ринку. Якщо дв╕ посилки прийдуть одночасно Укрпоштою, а дв╕ – ╕ншим оператором – з яко╖ рахувати мито? Яким чином збирати персональн╕ дан╕ (╤НН) ╕з заруб╕жних майданчик╕в, як даний ре╓стр повинен працювати у некомп’ютеризованих оф╕сах с╕льсько╖ м╕сцевост╕? В╕дпов╕дей на
ц╕ та ╕нш╕ питання нема╓. Тому ц╕лком зрозум╕ло, що учасники ринку ╕ ╢вропейська б╕знес асоц╕ац╕я розкритикували законопроект. Натом╕сть, протягнути дану ╕н╕ц╕ативу вир╕шили без обговорень в один день внесенням зм╕н у Податковий Кодекс», - п╕дкреслю╓ться в коментар╕.
Також, наголошу╓ться, що виконання вимог закону потребуватиме в╕д держави створення та п╕дтримки захищено╖ ╤Т-системи для збер╕гання даних, впровадження системи ре╓страц╕йних номер╕в для нерегулярних ╕мпортер╕в, контролю стандарт╕в
якост╕ процедур митного оформлення та ╕н.
«Оператори мають понести витрати на зб╕р, анал╕з та перев╕рку даних для ╕мпорту, затрати для оформлення митних декларац╕й, впровадження системи ре╓страц╕йних номер╕в для нерегулярних ╕мпортер╕в та ╕н. За нашими п╕драхунками загальн╕ витрати т╕льки на ╤Т становитимуть б╕льше 150 млн грн», - зазнача╓ться в коментар╕.
Як вважа╓ оч╕льник «Укрпошти», к╕нцевий споживач послуги отрима╓ значне зб╕льшення часу оч╕кування в╕дправлень та зб╕льшення тариф╕в,
якими оператори компенсуватимуть понесен╕ ф╕нансов╕ витрати.
«Оск╕льки сутт╓во зросте к╕льк╕сть в╕дправлень для оформлення, пропорц╕йно зросте час, необх╕дний для цього, к╕льк╕сть митних ╕нспектор╕в, к╕льк╕сть сп╕вроб╕тник╕в Укрпошти або ╕нших оператор╕в, необх╕дних для супроводу цих в╕дправлень та ╕н. Кл╕╓нт не радий буде в╕дстояти в черз╕ ╕ д╕знатися, що для того, щоб отримати посилку за $5, (наприклад з AliExpress), необх╕дно п╕ти ╕ заплатити мито у розм╕р╕ $1. ╤ це за умови, що ╓дина державна
база не зависне, як це щороку в╕дбува╓ться з системою електронного декларування. При цьому замовлений товар на внутр╕шньому ринку у посередник╕в буде коштувати набагато дорожче. ╤ кому це виг╕дно?», - йдеться у коментар╕.
Хит недели ... ДФС л╕кв╕дувала схему незаконного експорту на 7 м╕льярд╕в
Державна ф╕скальна служба Укра╖ни л╕кв╕дувала схему незаконного експорту с╕льськогосподарсько╖ продукц╕╖ в Микола╓в╕ на суму понад 6,6 м╕льярда гривень.
Про це йдеться на оф╕ц╕йн╕й стор╕нц╕ Микола╖всько╖ ДФС у Facebook.
Зг╕дно з пов╕домленням, ДФС розкрила схему м╕н╕м╕зац╕╖ митних платеж╕в та ухилення в╕д сплати податк╕в з використанням 73 п╕дконтрольних п╕дпри╓мств.
Ф╕скальна служба зазначила, що ф╕гуранти закуповували с╕льгосппродукц╕ю за гот╕вковий розрахунок у населення, в
подальшому продукц╕ю експортували за кордон за непрямими контрактами з використанням п╕дконтрольних п╕дпри╓мств-нерезидент╕в, значно занижуючи варт╕сть товару.
Надал╕ продукц╕ю реал╕зовували з нац╕нкою вже за кордоном.
При цьому реальний дох╕д в╕д операц╕й залишався за кордоном на рахунках п╕дконтрольних п╕дпри╓мств-нерезидент╕в.
Як пов╕домлялося, за даними ДФС, майже дв╕ третини експортних операц╕й в Укра╖н╕ проходять за непрямими контрактами, через офшори.
Укра╖на плану╓ до
2020 року почати автоматичний обм╕н ╕нформац╕╓ю про ф╕нансов╕ рахунки нерезидент╕в за м╕жнародним стандартом, який був розроблений Орган╕зац╕╓ю економ╕чного сп╕вроб╕тництва та розвитку ╕ схвалений G20.
Хит недели ... Дополнен перечень кодов товаров с УКТ ВЭД, по которым блокируются налоговые накладные
Дополнен перечень кодов товаров с УКТ ВЭД, по которым блокируются налоговые накладные ГФС внесла изменения в приказ ГФС «Об утверждении Перечня кодов товаров согласно УКТ ВЭД» от 30.06.2017 г. № 461
приказом от 01.11.2017 г. № 713. Изменениями Перечень кодов товаров согласно УКТ ВЭД дополнен следующими кодами:
• 1008 - гречка, просо и семена
канареечника; другие зерновые культуры;
• 4402 - уголь древесный (включая уголь со скорлупы или орехов), агломерированный или неагломерированный;
• 4405 - шерсть древесная или тонкая стружка; мука древесная;
• 4409 - пилопродукция из древесины (включая планки и фриз для паркетного покрытия пола, несобранные) в виде профилированного погонажа (с гребнями, пазами, шпунтованные, со стесанными краями, с соединением в виде полукруглой калевки, фасонные, закругленные или аналогичные) вдоль любой из кромок или плоскостей, строганые или нестроганые, шлифованные или нешлифованные, имеющие или не имеющие торцевые соединения.
Об этом на своем официальном
веб-сайте сообщает ГУ ГФС в Днепропетровской области.
Хит недели ... С 2018 года ГФС будет возмещать причиненный налогоплательщику вред
07 декабря 2017 года Верховная Рада Украины поддержала во втором чтении проект Закона Украины «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины относительно обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений в 2018 году» (реестр. № 6776-д).
Указанный законопроект принят с учетом поправки, согласно которой субъекту хозяйствования гарантируется возмещение вреда, причиненного незаконными
решениями, действиями или бездействием должностного или служебного лица контролирующего органа за счет средств государственного бюджета.
При этом должностное или служебное лицо контролирующего органа несет перед государством ответственность в порядке регресса в размере выплаченного из бюджета возмещения за незаконные решения, действия или бездействие данного должностного (служебного) лица.
По сообщению Всеукраинского объединения предпринимателей малого и среднего бизнеса «Фортеця»
Хит недели ... Что изменится в налогообложении в 2018 году
Депутаты приняли не только Закон о госбюджете-2018, но и внесли много правок в
Законопроект № 6776-д о внесении изменений в Налоговый кодекс для обеспечения сбалансированности бюджетных поступлений правился до самого последнего момента, уже при голосовании в него вносились изменения, причем многие правки ставились на голосование по несколько раз. Поэтому не исключено, что в опубликованном тексте Закона появятся некоторые неожиданности, но пока почти наверняка в
Налоговый кодекс будут внесены такие изменения:
- предусматривается постепенное - до 2025 года - повышение специфических ставок акцизного налога на табачные изделия и минимального акцизного налогового обязательства по уплате акцизного налога с табачных изделий, а именно в 2018 году - на 29,7 %, а в последующие годы - на 20 % до уровня, эквивалентного 90 евро за 1 тыс. штук;
- повышаются ставки экологического налога на 11,2 % и рентной платы (кроме добычи
полезных ископаемых) - на 16,8 %;
- вводится 24-месячная отсрочка на уплату НДС при импорте некоторых категорий оборудования;
- без уплаты пошлины можно будет получить не более трех почтовых отправлений, стоимостью по 150 евро;
- через аэропорты физлицо беспошлинно может ввести товаров на
1000 евро; при въезде через другие пункты пропуска ограничение - 500 евро и 50 кг веса. При этом (во втором случае) данное лицо должно отсутствовать в Украине не менее 24 часов и выезжать в страну не чаще одного раза в 72 часа. Если эти временные ограничения не соблюдаются, то ввозить товар можно только на 50 евро;
- с 1 января 2018 года сроком на пять лет освобождаются от НДС и акциза операции по импорту электромобилей;
- расширены случаи применения нулевой ставки акцизного налога при использовании веществ в качестве компонентов для производства моторных топлив;
- до 1 января 2020 года будет освобождена от налогообложения прибыль предприятий, полученная от хозяйственной деятельности с использованием метана угольных месторождений;
- до 1 января 2025 года
будет освобождена от налогообложения прибыль предприятий - субъектов самолетостроения;
- вводится стимулирующая ставка рентной платы в размере 12 % за пользование недрами для добычи природного газа из новых скважин;
- отдельная стимулирующая ставка рентной платы в размере 6 % вводится для добычи из залежей, которые полностью или частично залегают на глубине более 5000 м;
- обещается, что условия налогообложения для нефтегазовой
отрасли будут оставаться стабильными не менее пяти лет;
- с 1 января 2019 года выравнивается рента на добычу нефти и конденсата - 29 и 14 % (в зависимости от глубины залегания);
- устанавливается отдельная ставка рентной платы за добычу полезных ископаемых в условиях действия соглашения о разделе продукции - 2 % для добычи нефти и 1,25 % для добычи природного газа;
- с 1 марта 2018 года отменяется возмещение НДС при экспорте сои, рапса и подсолнечника.
Хит недели ... Лимит на посылки: как будет работать и что нужно знать украинцам
автор: Ирина Евсюкова
Парламент принял закон, которым ограничил беспошлинный ввоз товаров в Украину тремя посылками в месяц (до 150 евро - каждая) на адрес одного получателя. Четвертая и все последующие посылки будут облагаться налогом на добавленную стоимость - 20%, пошлиной - 10%, а некоторые категории - акцизом.
Облагаться налогом будет вся сумма таможенной стоимости товаров в посылке. Даже если товар в четвертой посылке будет стоить 1
евро, налоги все равно придется заплатить. Почему был введен лимит Безналоговый ввоз неограниченного количества товаров в посылках с лимитом 150 евро некоторые предприниматели превратили в схему по уклонению от уплаты налогов. Более того, эта возможность давно превратилась в бизнес-модель.
Например, многие известные интернет-магазины одежды находятся за границей, но через интернет продают товары конечным потребителям в Украине. Магазины отправляют покупателям одежду
в посылках в рамках лимита. Такие интернет-магазины зарабатывают в Украине, но не платят налоги.
Даже обычные физические лица заказывают за границей партии товаров, дробят их, чтобы попасть в лимит 150 евро и не платить налоги, а в Украине продают товар через доски объявлений или маркетплейсы. Ежемесячные доходы "предпринимателей" от такой деятельности достигают десятков тысяч гривен.
Сколько придется платить за посылки При условии, что стоимость
посылки превышает 150 евро, ее получатель платит в бюджет около 32% от суммы превышения: 10-процентную пошлину и 20% НДС, а также акциз, если товар подакцизный.
Например, таможня оценила товар 250 евро. Если от этой суммы вычесть 150 евро, сумму минимального безналогового ввоза, получится 100 евро. Умножив ее на 32%, получится 32 евро.
Именно столько получатель должен заплатить в бюджет.
После вступления в силу новой нормой за превышение по первым трем посылками в месяц получатель будет платить по той же формуле. За четвертую и последующие посылки получатель будет платить налоги со всей таможенной стоимости товара.
Кто и как определяет стоимость посылки Таможенную стоимость определяет таможенный пост Государственной фискальной службы. Он определяет фактурную стоимость товаров,
перемещаемых через границу. При этом таможенный пост руководствуется статьей 368 Таможенного кодекса и пунктом 1.2 порядке №581.
Согласно этому, фактурная стоимость - это указанная в счете-фактуре цена на товар, который перемещается через таможенную границу Украины. Таможенный пост может включить стоимость пересылки в таможенную стоимость. Такая вероятность особенно велика, если цена пересылки указана на самой посылке.
Где и как получать посылку, дороже
150 евро Если посылка подлежит налогообложению, адресату отправления поступает почтовое сообщение. Чтобы получить посылку, человек должен прийти на таможенный пост, заполнить декларацию, форма М-16, уплатить налоги в отделении банка и предъявить квитанции сотруднику таможенного поста.
Как закон повлияет на стоимость импортных товаров После вступления закона в силу цены на официально ввезенные товары не изменятся, однако заметно уменьшится ассортимент.
Хит недели ... М╕нф╕н запроваджу╓ ╓диний казначейський рахунок ДФС для сплати митних платеж╕в
М╕н╕стерство ф╕нанс╕в запроваджу╓ використання ╓диного авансового рахунка ДФС для сплати п╕дпри╓мствами митних платеж╕в. В╕дпов╕дне р╕шення прийнято з урахуванням сучасних можливостей автоматизовано╖ системи митного оформлення для створення сприятливих умов ведення б╕знесу. Все це в╕дпов╕да╓ Плану пр╕оритетних д╕й Уряду на 2017 р╕к.
У чому була проблема?
Митн╕ платеж╕, як╕ п╕длягають сплат╕ при митному оформленн╕, мають бути перерахован╕ на рахунок митниц╕ до моменту
подання митно╖ декларац╕╖.
Нараз╕, кожна митниця ма╓ власний казначейський рахунок. Митний кодекс дозволя╓ п╕дпри╓мствам проводити митне оформлення у будь-як╕й митниц╕.
Таким чином, п╕дпри╓мство ма╓ перерахувати на рахунок в╕дпов╕дно╖ митниц╕ необх╕дн╕ кошти, як╕ можуть бути невикористан╕ в повному обсяз╕ (наприклад, через курсов╕ р╕зниц╕ п╕дпри╓мство перерахову╓ кошти з певним запасом).
В результат╕, у п╕дпри╓мств, як╕ зд╕йснюють митне оформлення товар╕в у р╕зних митницях, склада╓ться
ситуац╕я, що на рахунку одн╕╓╖ митниц╕ можуть залишатись певн╕ кошти, а для оформлення товар╕в в ╕нш╕й митниц╕ ц╕╓╖ суми кошт╕в не вистача╓.
Зг╕дно з наказом, тепер з ╓диного казначейського рахунку ДФС буде проводитись списання митних платеж╕в при митному оформленн╕ в будь-як╕й митниц╕.
Переведення п╕дпри╓мств на обслуговування через депозитний рахунок 3734, в╕дкритий в Державн╕й казначейськ╕й служб╕ Укра╖ни на ╕м’я Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни, для зарахування авансових платеж╕в
(передоплати) зд╕йснюватиметься поетапно:
на перех╕дний пер╕од (з 15 с╕чня до 16 липня 2018 року) – за р╕шенням п╕дпри╓мства;
з 17 липня 2018 року – на пост╕йн╕й основ╕.
Зарахування кошт╕в у вигляд╕ авансових платеж╕в (передоплати) п╕дпри╓мств на депозитн╕ рахунки 3734, в╕дкрит╕ в Головному управл╕нн╕ Казначейства у м. Ки╓в╕ на ╕м’я митниць ДФС, припиня╓ться з 18 червня 2018 року.
ДФС та митниц╕ ДФС про╕нформують п╕дпри╓мства про:
зм╕ни в систем╕ зарахування авансових платеж╕в (передоплати);
рекв╕зити депозитного рахунку 3734, в╕дкритого в Казначейств╕ на ╕м’я ДФС.
Що це да╓?
п╕дпри╓мствам нада╓ться можлив╕сть перераховувати кошти авансових платеж╕в на один рахунок ДФС, подавати митн╕ декларац╕╖ будь-як╕й митниц╕ та сплачувати митн╕ платеж╕ з ╓диного авансового рахунку;
створю╓ться можлив╕сть автоматизац╕╖ надання ДФС письмово╖ ╕нформац╕╖ про використання
кошт╕в, унесених п╕дпри╓мством як авансов╕ платеж╕ на рахунок ДФС;
удосконалюються правила зарахування кошт╕в, що вносяться громадянами до/або п╕д час митного оформлення, а також ╕нших платеж╕в в нац╕ональн╕й валют╕ шляхом використання авансових рахунк╕в, в╕дкритих на ╕м’я митниць ДФС;
ч╕тко регламентуються процедури ╕ напрями перерахування до державного бюджету митних та ╕нших платеж╕в, що вносяться до/або п╕д час митного оформлення;
встановлюються правила обм╕ну
╕нформац╕╓ю про рух кошт╕в на рахунку 3734, в╕дкритому в Казначейств╕ на ╕м’я ДФС;
створюються сприятлив╕ умови для ведення б╕знесу в Укра╖н╕.
Хит недели ... Утвержден порядок перечисления в госбюджет платежей, которые вносятся до/или при таможенном оформлении
Минфин утвердил Порядок перечисления в государственный бюджет таможенных и прочих платежей, вносящихся до/или во время таможенного оформления. Речь идет о приказе от 01.11.2017 г. № 898.
Уплата предприятиями средств в национальной валюте, предназначенных для обеспечения взимания таможенных и прочих платежей, а также внесение денежного залога осуществляются в виде авансовых платежей (предоплаты) до/или во время таможенного оформления со счетов,
открытых ими в банках, а также наличными через банки на депозитный счет 3734, открытый в Казначействе на имя ГФС.
Упомянутым приказом также установлено, что:
1) перевод предприятий на обслуживание через депозитный счет 3734, открытый в Казначействе Украины на имя ГФС, для зачисления авансовых платежей (предоплаты) осуществляется поэтапно:
• на переходный период (с 15 января по 16 июля 2018 года) - по решению предприятия;
• с 17 июля 2018 года - на постоянной основе;
2) в
течение переходного периода:
средства предприятий и граждан, подлежащие зачислению в государственный бюджет, перечисляются:
• с депозитного счета 3734, открытого в Казначействе на имя ГФС, в соответствии с Порядком перечисления в государственный бюджет таможенных и прочих платежей, вносящихся до/или во время таможенного оформления, утвержденным данным приказом;
• при таможенном оформлении товаров по одной таможенной декларации не допускается одновременное использование авансовых платежей (предоплаты), внесенных предприятием на депозитный счет 3734, открытый на имя ГФС, и депозитный счет 3734, открытый на имя таможни ГФС;
• с 18 июня 2018 года уплата и зачисление средств в виде авансовых платежей (предоплаты) предприятий на депозитные счета 3734, открытые в Главном управлении Казначейства в г.
Киеве на имя таможен ГФС, прекращаются в установленном порядке;
ГФС и таможни ГФС информируют предприятия об:
• изменениях в системе зачисления авансовых платежей (предоплаты);
• реквизитах депозитного счета 3734, открытого в Казначействе на имя ГФС;
• с 17 июля 2018 года Порядок № 25/44 применяется исключительно относительно операций по перечислению в государственный бюджет таможенных и прочих предусмотренных законодательством
платежей, уплаченных в переходный период, а также средств, внесенных предприятиями как денежный залог, в случаях, если такой залог подлежит перечислению в государственный бюджет;
• перечисление таможнями ГФС остатков средств предприятий, которые учитываются на депозитных счетах 3734, открытых в Главном управлении Казначейства в г. Киеве на имя таможен ГФС, на депозитный счет 3734, открытый в Казначействе на имя ГФС, не допускается. Возврат предприятиям средств авансовых платежей (предоплаты)
осуществляется в установленном порядке.
Доброго вечора шановн╕ колеги. Оформля╓м вантаж в╕д
одного виробника, одна CMR два ╕нвойси один контракт. Один ╕нвойс товари EU (з преференц╕йною фразою до 6000 EUR), другий товари походження CN варт╕стю 12 000 EUR. Наша ДФС не дзволя╓ оформити вантаж з EU по преференц╕╖ аргументуючи що це одна парт╕я товару ╕ ╖╖ варт╕сть 12 000 + 5 000 EUR. Або доплачуйте або роб╕ть EUR 1. HELP!!! Машинку треба в╕дпустити.
Хит недели ... Поправки до Митного кодексу: за товари дорожч╕ 50 ╓вро укра╖нц╕ платитимуть мито
Верховна Рада внесла поправки до Митного кодексу. Тепер безкоштовно можна завозити товари варт╕стю не б╕льше 50 ╓вро ╕ вагою не б╕льше 50 к╕лограм один раз на три доби.
Про це йдеться в законопроект╕ № 7280, прийнятого депутати Верховно╖ Ради 7 грудня 2017 року. В╕н передбача╓ введення обмежень на безмитне ввезення товар╕в через кордон.
Водночас, громадянин Укра╖ни ма╓ знаходитися за
кордоном понад 24 години.
«Товар обкладатиметься в╕дпов╕дним митом у раз╕ ввезення товар╕в ф╕зичними особами у ручн╕й поклаж╕ чи у багаж╕ част╕ше, н╕ж раз на добу», – наголошують експерти.
При перевищенн╕ зазначених обмежень базою оподаткування вважа╓ться сумарна варт╕сть ввезених товар╕в, що перевищу╓ екв╕валент 50 ╓вро, з урахуванням що п╕дляга╓ оплат╕ мита.
Кр╕м цього, мито та акцизний податок накладатиметься на товари в м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях.
До 2013
року укра╖нц╕ могли безмитно купувати за кордоном ╕ отримувати поштою товари на суму 300 ╓вро. П╕зн╕ше л╕м╕т був знижений до 150 ╓вро.