Кто носит фирму Adidas. Немецкий бренд зачищает украинский рынок
Компания начала судиться с местными импортерами из-за нарушения авторских прав. Борьба идет за "три полоски" на кроссовках.
Фото: Adidas
Немецкая корпорация Adidas решила зачистить украинский рынок от
контрафакта. Но начала не с рынков наподобие Барабашово и 7-й километр, а с грузов украинских импортеров, которые завозят товары из Китая.
Как стало известно LIGA.net, Adidas International Marketing BV подала в суд на небольшого украинского импортера - Украинскую промышленную компанию Лехтех (Харьков).
Претензии касались интеллектуальных прав на внешний вид спортивной обуви. Речь шла о партии спортивной обуви производства китайской компании
YIWU CHAOXUN CHINA, которая завозилась под брендами SUPO и SAYOTA. Суд вытребовал у ГФС тестовые образцы каждого наименования из партии, находящейся на оформлении в таможне.
В чем претензия
В Adidas полагают, что изображения на китайских кроссовках похожи на элементы известных торговых марок. В первую очередь те самые три полоски. Также китайцы использовали фирменные обозначения Adidas - Daroga, Climacool и другие. В конце ноября суд назначил независимую экспертизу объектов интеллектуальной собственности. Эксперты проверят, насколько сильно похожи китайские продукты и товары известного бренда.
Редакция LIGA.net связалась с собственницей Лехтех Натальей Пивоваровой. Она рассказала, что претензия Adidas коснулась лишь небольшой части товаров (различной обуви), которые она поставляла в Украину и оформляла
на таможне.
По ее словам, товар, к которому появились претензии у немецкого бренда, сертифицирован по всем правилам, а у поставщиков торговые марки прошли международную регистрацию.
"Если бы представители Adidas приехали на рынок Барабашово, то они бы там увидели столько обуви с тремя полосками. Только сертификатов там ни у кого нет", - шутит предпринимательница. Китайские кроссовки SUPO (на рис. сверху) и SAYOTA можно легко найти в украинских интернет-магазинах. Они обойдутся
по цене от 400 до 800 грн, что в разы дешевле, чем кроссовки Adidas (на рис. снизу). Это и беспокоит немцев.
В главном офисе Adidas на запрос редакции не ответили.
Adidas наступает
Как
выяснилось, не только Adidas, но и ее сестринская компания Reebok International Ltd. начала внимательно следить за тем, чтобы в Украину не попадал товар, похожий на брендовый. Reebok действует по аналогичной схеме. Например, еще в начале года киевская таможня приостановила оформление партии китайских кроссовок компании Грета Група под торговой маркой fashion в количестве 5000 пар. Таможенники обнаружили, что нанесенный на обувь логотип похож на что-то среднее между лого Puma и лого Reebok. Об этом они
проинформировали правообладателей. Те отреагировали. Партия товара была арестована и пролежала на складе полгода. Только в прошлом месяце импортеру удалось через суд добиться снятия ареста.
Что говорят юристы
По мнению управляющего партнера ЮК Юскутум Артема Афяна, в длительной перспективе зачистка украинского рынка от контрафакта для Adidas может иметь смысл. "Потратят
много на юристов, но вдолгую они могут выиграть", - отмечает он. Разбирательства, по его мнению, растянутся на годы.
Впрочем, как напоминает патентный поверенный, управляющий партнер PRIMA VERITAS Наталия Владимирова, у импортеров, которые все-таки хотят без проблем завести в Украину контрафакт или товары, которые сильно похожи на продукты известных брендов, есть много ходов.
"Они могут через наш Укрпатент оформить точно такие же патенты на свои кроссовки. Только на себя. И когда таможенники
будут проверять очередную партию товара, они увидят, что на него есть несколько патентов от разных компаний. Скорее всего, они его пропустят", - подчеркивает юрист. Таможня не должна разбираться, у кого из сторон патент сильнее, а у кого слабее.
Що да╓ Укра╖н╕ участь у транспортн╕й мереж╕ ╢С TEN-T?
Умовою ╓вропейських ╕нвестиц╕й в Укра╖ну ╓ викор╕нення корупц╕╖ в держав╕
Цього року уряд Укра╖ни особливо «взявся» за в╕тчизнян╕ дороги. Прем’╓р-м╕н╕стр Володимир Гройсман особисто ╕нспекту╓ виконання роб╕т на багатостраждальних шляхах. Окр╕м безпеки, комфорту й добробуту укра╖нц╕в, сьогодн╕ це стало питанням престижу Укра╖ни у ╢вроп╕, показником нашо╖ спроможност╕ виконувати зобов’язання та бути над╕йним партнером.
Мапа укра╖нсько╖ транспортно╖ ╕нфраструктури вже стала складовою ╓вропейсько╖ транспортно╖ мереж╕ п╕д ег╕дою ╢вросоюзу – так звано╖, TEN-T.
В╤Д ВЗА╢МОРОЗУМ╤ННЯ ДО УСП╤ХУ ТА ВИКЛИКУ
Сам ╢С вийшов на такий формат поглиблення ╕нтеграц╕╖ у ц╕й галуз╕ у 2013 роц╕, коли були затверджен╕ кер╕вн╕ принципи у сфер╕ транспорту. Того ж року
в Люксембурз╕ була прийнята сп╕льна декларац╕я «Майбутн╓ сп╕вроб╕тництво у сфер╕ транспорту в рамках «Сх╕дного партнерства». У документ╕ визначен╕ карти транспортно╖ рег╕онально╖ мереж╕ «СхП», як╕ демонструють по╓днання кра╖н ╕н╕ц╕ативи м╕ж собою та з державами-членами ╢С.
Минулого тижня Укра╖на в особ╕ м╕н╕стра закордонних справ
Павла Кл╕мк╕на та високого представника ╢С Федер╕ки Могер╕н╕ п╕дписали документ, який затвердив «вза╓морозум╕ння високого р╕вня» у контекст╕ включення карти укра╖нсько╖ транспортно╖ ╕нфраструктури до загально╓вропейського простору.
630" height="441" />Володимир Омелян
Як прокоментував ╕ пояснив под╕ю м╕н╕стр ╕нфраструктури Укра╖ни Володимир Омелян, це «великий усп╕х ╕ великий виклик».
За словами м╕н╕стра, транспортна
╕нфраструктура Укра╖ни ма╓ якомога швидше стати ╓диним ц╕лим ╕з ╕нфраструктурою ╢С ╕ розвиватися у гармон╕йному по╓днанн╕.
ДВА КОРИДОРИ З ╢ВРОПИ ДО АЗ╤╥
«Швидк╕сть, як╕сть, безпека мультимодальних перевезень мають в╕дбуватися за ╓вропейськими стандартами. Для ╕нвестор╕в ╕ м╕жнародних партнер╕в це потужний сигнал, що ╕нфраструктура
Укра╖ни розвива╓ться, ма╓ ╓вропейське майбутн╓, ╕ в не╖ можна ╕ потр╕бно вкладати кошти», – сказав Омелян.
По сут╕ домовленостей, у напрямку територ╕╖ Укра╖ни в╕д ╢С проходять два коридори: Рейн-Дунай (сполуча╓ водн╕ шляхи р╕чок Майну та Дунаю, з важливим в╕дгалуженням в╕д Мюнхена до Праги, Жил╕ни, Кошице та до укра╖нського кордону) ╕
Середземноморський коридор (проляга╓ в╕д П╕ренейського п╕вострова у напрямку угорсько-укра╖нського кордону).
Донедавна ц╕ транспортн╕ коридори зак╕нчувалися на укра╖нському кордон╕ з кра╖нами ╢С. В╕дтепер вони включають також й територ╕ю Укра╖ни.
Для нашо╖ кра╖ни це в╕дкрива╓ перспективи широкомасштабно╖ сп╕впрац╕ з розвитку м╕жнародних перевезень м╕ж
╢вропою та Аз╕╓ю, закр╕плюють статус кра╖ни-транзитера.
У самому ╢С програма TEN-T включа╓ близько 700 проект╕в, як╕ спрямован╕ на п╕двищення р╕вня вза╓мно╖ сум╕сност╕ та по╓днання транс’╓вропейсько╖ транспортно╖ мереж╕. Йдеться про вс╕ види транспортно╖ ╕нфраструктури: автомоб╕льн╕ дороги, зал╕зницю, морськ╕ та р╕чков╕ шляхи, пов╕тряний прост╕р. Окремо в╕дзначаються
лог╕стичн╕ об’╓кти та ╕нновац╕йн╕ транспортн╕ проекти.
Звичайно, на все це передбачен╕ м╕льярди ╓вро ресурс╕в. На сьогодн╕ фактично схвалене близько 10 млрд ф╕нансування при запитах на б╕льше 23 млрд. В╕дтак, ╕ Укра╖на може розраховувати (╕ вже дещо отримала) на ц╕ кошти – як у форм╕ виг╕дних позик, техн╕чно╖ допомоги, а також й прямих державних ╕ приватних ╕нвестиц╕й.
630" height="419" />Фото: NATO
ТРАНСПОРТ ╤ «В╤ЙСЬКОВИЙ ШЕНГЕН»
Сама назва «в╕йськовий Шенген» ╓ умовною ╕ стереотипною. Йдеться про ╕н╕ц╕ативи у рамках ╢С ╕
НАТО щодо спрощення м╕жнародно-правових ╕ нац╕ональних процедур у сфер╕ транспорту для перем╕щення на теренах кра╖н-член╕в цих орган╕зац╕й в╕йськовослужбовц╕в, збро╖ та озбро╓ння, бойово╖ техн╕ки, в╕йськових матер╕ал╕в. Ця проблема була порушена впродовж попередн╕х рок╕в через необх╕дн╕сть оперативн╕шого реагування (зокрема з боку НАТО, де б╕льш╕сть кра╖н ╓ членами ╢С) на агрес╕ю Рос╕╖ проти Укра╖ни.
Як виявилося, на сьогодн╕, окр╕м суто правових перешкод, збройн╕ сили НАТО ╕ ╢С не можуть максимально ефективно передислоковуватися територ╕╓ю кра╖н ╢вропи. ╤ тут йдеться вже про суто ╕нфраструктурн╕ недол╕ки транспортних мереж. Проблеми виникають ╕з як╕стю ╕ нормативами щодо
дор╕г, навантаженням мост╕в, висотою тунел╕в, аеропортовою ╕нфраструктурою. Як╕сний ╕ високо розвинутий ╓вропейський транспорт не завжди може забезпечити передислокац╕ю збройних сил кра╖н союзник╕в.
В╕дтак, нин╕ ╢вроком╕с╕я у рамках пол╕тики у галуз╕ транспорту розвива╓ так званий «в╕йськовий Шенген». В╕дпов╕дн╕ р╕шення були оприлюднен╕ к╕лька тижн╕в тому. Для Укра╖ни, яка нин╕ протисто╖ть рос╕йськ╕й в╕йськов╕й агрес╕╖, це також може ╕ ма╓ бути пр╕оритетом сп╕впрац╕.
Але, як
неформально висловив думку неназваний дипломат ╢С, для Укра╖ни головн╕ й пр╕оритетн╕ транспортн╕ проекти - ще попереду. Поки що Ки╖в усп╕шно викону╓ стратег╕чн╕ ав╕ац╕йн╕ перевезення в ╕нтересах кра╖н ╢вропи ╕ св╕ту сво╖ми найб╕льшими й найпотужн╕шими л╕таками «Ан». Дороги ╕ зал╕зниця ще потребують кардинальних реформ ╕ жорсткого викор╕нення
корупц╕╖. Без цього ╓вропейськ╕ ╕нвестори грошей не дадуть, зауважив дипломат. Але, як наголошу╓ться, дорожня карта вже д╕╓, ╕ вона ╕нтегрована до ╕нтерес╕в ╓вропейських й укра╖нських партнер╕в.
Сем╕нар 16 грудня: припинення прийняття заявок у зв'язку з вичерпанням к╕лькост╕ м╕сць
Шановн╕ колеги.
Пов╕домля╓мо Вам, що к╕льк╕сть м╕сць для участ╕ в сем╕нар╕ «Зм╕ни в Порядку видачи EUR-1; Нова редакц╕я УКТ ЗЕД; Сп╕рн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в», який заплановано для проведення 16 грудня 2017 року вичерпана.
Починаючи з 05 грудня прийняття заявок припиня╓ться.
Вже подан╕ ╕ опрацьован╕ заявки вважаються узгодженими виключно п╕сля надходження оплати. Останн╕й день оплати - 08 грудня 2017 року.
Починаючи з 11
грудня ми залиша╓мо за собою право т╕ заявки, за якими оплата не над╕йшла, вважати неузгодженими.
Наступный семинар плануемо провести 27 с╕чня 2018 року.
— Крошка, что на тебе сейчас? — Белые кружевные трусики… — И всё? — Если честно, на мне еще два кредита, ипотека, долги за коммуналку… А, и условка за хулиганство.
Афоризм
Родители тридцатилетней Даши так хотели внуков, что запрещали ей ночевать дома.