Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Митне оформлення товарiв, повернутих з територii Росii або Бiлорусi, внаслiдок запроваджених заборон i обмежень


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 22/07/2016
Вступившие в силу документы в пятницу 22 Июля 2016 г.

1.№ 415 от 06-07-2016 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про внесення зм╕н до постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 25.12.2002 № 1950 ╕ в╕д 17.11.2010 № 1057 [Про затвердження перел╕ку пункт╕в пропуску через митний кордон Укра╖ни ...]
"УК" № 135 от 21-07-2016
Действует с 22-07-2016


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.07.2016 по 22.07.2016

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ7
Листи ДМСУ5
Накази ДМСУ2
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни7
Статт╕1
ВСЕГО:22


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 1010 (за период c 00:00 по 18:01 22/07/16), всего просмотров: 2703
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Свободная торговля с Канадой

22-07-2016 08:28, Serg
Регион: Киев
Свободная торговля с Канадой

Доброе утро,
подскажите, пожалуйста, кто-нибудь слышал какие будут обязательные требования для получения преференции? как и с ЕС? или нет? сертификат EUR.1 или как?

спасибо

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • У Бориспол╕ запущено п╕лотний проект з в╕деоф╕ксац╕╖ на митних постах, - Роман Нас╕ров

       22 липня в╕дбулася презентац╕я п╕лотного проекту зд╕йснення митних та ╕нших формальностей з використанням ╕ндив╕дуальних портативних в╕деокамер в пункт╕ пропуску для пов╕тряного сполучення «Борисп╕ль-аеропорт».

       «В╕дтепер п╕д час митного огляду буде проводитися фото- ╕ в╕деоф╕ксац╕я. На даний час розгорта╓ться п╕лотний проект з використання ╕ндив╕дуальних портативних в╕деокамер на баз╕ митного поста «Борисп╕ль-аеропорт» Ки╖всько╖ митниц╕ ДФС. У рамках цього п╕лотного проекту Ки╖вськ╕й митниц╕ передано ╕ндив╕дуальн╕ портативн╕ в╕деокамери. Ц╕ в╕деокамери будуть використовуватись сп╕вроб╕тниками Ки╖всько╖ митниц╕ ДФС при зд╕йсненн╕ митних формальностей в пункт╕ пропуску для пов╕тряного сполучення «Борисп╕ль-аеропорт», - зазначив Голова Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни Роман Нас╕ров.

       В╕н наголосив, що плану╓ться закупити в╕деоре╓стратори для кожного митного ╕нспектора, який зд╕йсню╓ огляди. «Для впровадження в╕деоф╕ксац╕╖ на вс╕й територ╕╖ Укра╖ни необх╕дно 6600 камер», – п╕дкреслив Голова ДФС.

       За результатами п╕лотного проекту буде зд╕йснено анал╕з використання сп╕вроб╕тниками Ки╖всько╖ митниц╕ ╕ндив╕дуальних портативних в╕деокамер та з урахуванням отриманих висновк╕в проект буде розповсюджено на вс╕ митниц╕ ДФС.

       «Спочатку це буде Ки╖в – Ки╖вська область, Льв╕вська область, Одеська область, а пот╕м вже будемо розширювати по ╕ншим кордонам ╕ внутр╕шн╕м митницям», - додав Роман Нас╕ров.

       Ран╕ше Державною ф╕скальною службою був розроблений проект постанови КМУ щодо впровадження обов’язково╖ в╕деоф╕ксац╕╖ процесу проведення митного огляду. Постанова набрала чинност╕ 1 липня поточного року. Постановою було затверджено Порядок зд╕йснення фото-, в╕деоф╕ксац╕╖ митних та ╕нших формальностей, як╕ проводяться контролюючими органами.

    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

    В Одесском порту внедряют весовой контроль грузового транспорта

       Одесский порт стал первым среди портов Одесской области, согласовавшим процедуру весового контроля с "Укртрансбезпекой"

       Одесский морской порт согласовал с "Укртрансбезпекой" внедрение габаритно-весового контроля нагруженных авто. Об этом сообщает пресс-служба порта.

       Взвешивание транспорта будет проходить на двух имеющихся стационарных весовых комплексах порта. По данным пресс-службы, технологическая схема и оборудование для взвешивания грузовиков в Одесском порту для этого полностью готовы.

       Также специалисты "Укртрансбезпеки" определились с местами размещения дополнительного весового оборудования.

       Взвешивание грузового транспорта будет проходить в рамках инициированной Мининфраструктуры программы мер по борьбе с разрушением дорог общего пользования.

       После согласования порядка проведения габаритно-весового контроля и наличия сотрудников "Укртрансбезпека" будет внедрять его в других портах.

       Напомним, ранее Мининфраструктуры усилило весовой контроль на дорогах, ведущих к украинским портам.

       Количество автодорожных весовых комплексов в Украине в 2016 году планируется увеличить втрое — с 34 до 105 единиц, говорится в проекте плана приоритетных шагов правительства на 2016 года.

    газета "Дело"

    Опубл╕кован╕ методичн╕ рекомендац╕╖ щодо оформлення сертиф╕ката здоров’я при експорт╕ харчових продукт╕в нетваринного походження.



    Державна служба Укра╖ни з питань безпечност╕ харчових продукт╕в та захисту споживач╕в

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Разрушение временно ввезенного оборудования.

    22-07-2016 08:53, Zenit
    Регион: скрыт
    Разрушение временно ввезенного оборудования.

    Доброе утро. Интересует практический совет в следующей ситуации. Для проведения инженерных исследований был временно ввезен комплект оборудования 84-й группы в режиме ИМ31 с условно полным освобождением. Во время испытаний (тестирования) часть этого оборудования получила механическое повреждение (вплоть до разрушения). По условиям договора мы обязаны после исследований вернуть заказчику весь комплект оборудования в полном объеме. Вопрос - можем ли мы оформить обратный вывоз ввезенного оборудования, если часть комплекта будет находиться в "измененном состоянии" (по сравнению с моментом ввоза).
    Акт о повреждении образцов в момент испытаний имеется. При этом не уверен что можно применить п.3 статьи 112 ТКУ, так как разрушение произошло не в следствии техногенной аварии или форсмажора (приказ МФУ № 657), а в ходе планового проведения испытаний по программе.
    Достаточно ли будет уплатить таможенные платежи (и пеню) за поврежденные образцы оборудования согласно п.2 статьи 105 ТКУ или возможны другие санкции со стороны таможини.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Украина и Турция не договорились по грузоперевозкам

       Украина и Турция не смогли достичь консенсуса в вопросе либерализации автомобильных грузовых перевозок. Об этом сообщила пресс-служба Министерства инфраструктуры Украины со ссылкой на заместителя министра Юрия Лавренюка, который возглавлял украинскую делегацию на двухдневном заседание смешанной украинско-турецкой комиссии по вопросам автомобильных перевозок в Анкаре.

       "Любые варианты увеличения количества грузовых автомобильных перевозок из Украины в Турцию, на общем фоне увеличения товарооборота, турецкая сторона отвергает. Предложенные турецкой стороной "паритеты" и "процентные соотношения" с количеством перевозок, осуществленных турецкими перевозчиками, являются недопустимыми и прямо противоречат нормам международных документов, а это в первую очередь ВТО и соглашение между Украиной и Турцией", – сказал он.

       По словам Ю.Лавренюка, украинская сторона подчеркивала, что экспорт из Украины в Турцию вдвое превышает импорт, и количество перевозок необходимо увеличивать, учитывая требования развития рынка и торговли между нашими государствами. Но эти аргументы были отклонены.

       Он подчеркнул, что такая позиция турецкой стороны может заставить Украину принять соответствующие меры. В частности, речь может идти о введении платного транзитного проезда через территорию Украины для турецких перевозчиков.

       "Это обусловлено тем, что украинские перевозчики практически не пользуются транзитом через Турцию, а турецкие перевозчики, в свою очередь, проехали транзитом Украину только в 2015 году более 25 тыс. раз", – отметил Ю.Лавренюк.

       Министерство инфраструктуры Украины надеется на урегулирование ситуации относительно увеличения количества грузовых автомобильных перевозок из Украины в Турцию. В противном случае украинская сторона будет вынуждена принять соответствующие меры.

    Минпром

    Минторг США установил окончательные пошлины на х/к прокат из пяти стран

       Министерство торговли США установило окончательные антидемпинговые и компенсационные пошлины на холоднокатаный прокат из России и еще четырех стран — Бразилии, Великобритании, Индии и Южной Кореи.

       Ранее такие же пошлины были введены на аналогичную продукцию китайского и японского производства.

       Размер антидемпинговой пошлины для российских компаний составляет 13,36%. Кроме того, на холоднокатаный прокат российского производства вводятся компенсационные пошлины на уровне 6,95%, что дает в сумме 20,31%. Пошлины установлены в одинаковом размере для всех российских поставщиков.

       Поставки бразильской продукции будут облагаться антидемпинговыми пошлинами от 14,35 до 35,43% и компенсационными от 11,09 до 11,31%. Против британских компаний вводятся только антидемпинговые пошлины от 5,40 до 25,56%. Индийский импорт будет ограничен антидемпинговыми пошлинами в 7,60% и компенсационными в 10,00%. Наконец, для предприятий из Южной Кореи размер тарифов варьирует от 6,32 до 34,33% в антидемпинговой части и от 3,91 до 58,36% в компенсационной.

       Расследование по этому делу стартовало больше года назад, в июле 2015 г. Его инициаторами стали американские производители ArcelorMittal USA, United States Steel Corp., AK Steel, Nucor и Steel Dynamics.

       Лео Джерард, глава американского профсоюза United Steelworkers (USW), выразил свое удовлетворение от введения пошлин, но заявил, что принятые меры являются недостаточными. В частности, по его мнению, недавнее заключение соглашение о Транс-тихоокеанском партнерстве (TPP) выводит из-под удара Вьетнам, который в последние месяцы резко увеличил поставки холоднокатаных рулонов в США, а также расширяет прокатные и металлургические мощности при поддержке государства.

    Минпром

    27-29 липня начальник Льв╕всько╖ митниц╕ проведе ви╖зн╕ прийоми громадян

       Прийом ус╕х бажаючих в╕дбуватиметься у Краковц╕ ╕ Рава-Руськ╕й та на станц╕╖ Мостиська-╤╤.

       «З метою вивчення громадсько╖ думки про д╕яльн╕сть митниц╕ та вир╕шення проблемних питань громадян, що стосуються роботи митниц╕, 27-29 липня начальником Льв╕всько╖ митниц╕ ДФС Левком ╤горовичем Прок╕пчуком будуть проводитися ви╖зн╕ прийоми громадян» – пов╕домили сьогодн╕, 22 липня, «Щоденному Львову», в прес-служб╕ Льв╕вського обласного управл╕ння ДФС, де також розпов╕ли подробиц╕:

       Прийом громадян буде в╕дбуватися:

       27 липня з 15:00 до 16:00 – в адм╕нприм╕щенн╕ в╕дд╕лу митного оформлення №3 Льв╕всько╖ митниц╕ ДФС за адресою: селище Краковець (Явор╕вський район Льв╕всько╖ област╕), вулиця Вербицького, 48;

       28 липня з 15:00 до 16:00 – в прим╕щенн╕ зал╕зничного вокзалу за адресою: Рава-Руська (Жовк╕вський район Льв╕всько╖ област╕),), вулиця Дв╕рцева, 1;, м.

       29 липня з 15:00 до 16:00 – в адм╕нприм╕щенн╕ митного поста «Мостиська» Льв╕всько╖ митниц╕ ДФС за адресою: станц╕я Мостиська-╤╤, вулиця Вокзальна, 1.

       Запрошу╓мо ус╕х бажаючих».

    «Щоденний Льв╕в»

    В Украине ежемесячные таможенные платежи составляют 15-20 млрд гривен

       В Украине поступления в бюджет за счет таможенных платежей ежемесячно составляют 15-20 млрд гривен. Об этом на презентации проекта использования индивидуальных портативных видеокамер на таможенных постах в Борисполе заявил глава Государственной фискальной службы Украины Роман Насиров, передает корреспондент РБК-Украина.

       "Ежемесячно таможенные платежи составляют где-то в зависимости от месяца от 15 до 20 миллиардов гривен", - отметил Насиров.

       При этом он также подчеркнул необходимость очистки ГФС от сотрудников, причастных к коррупции и взяточничеству.

       "Вчера был задержан сотрудник в аэропорту "Жуляны", который несколько раз фактически помогал нелегальному экспорту табака", - добавил Насиров.

    UBR

    Процес митного огляду будуть ф╕ксувати 6600 м╕н╕-камер, - Насиров

       Записи будуть надаватися правоохоронним органам ╕ внутр╕шн╕й безпец╕ ДФС для перев╕рки дотримання законодавства

       Процес митного огляду на митних постах Укра╖ни будуть ф╕ксувати 6600 ╕ндив╕дуальних портативних камер. П╕лотний проект ╕з застосування ре╓стратор╕в сьогодн╕ стартував у вантажному терм╕нал╕ аеропорту "Борисп╕ль", - переда╓ кореспондент РБК-Укра╖на.

       "Сьогодн╕ ми запуска╓мо п╕лотний проект на ки╖вськ╕й митниц╕ у вантажному терм╕нал╕ митного поста аеропорту" Борисп╕ль "для того, щоб за м╕сяць" в╕дкатати "реальну процедуру ╖х (камер – ред.) експлуатац╕╖", - заявив глава ДФС Роман Нас╕ров.

       В╕н зазначив, що згодом ре╓стратори будуть введен╕ на вантажних терм╕налах, а п╕сля чого ╕ на кордон╕.

       "Спочатку це буде Ки╖в - Ки╖вська область, Льв╕вська область, Одеська область, а пот╕м вже будемо розширювати за ╕ншим кордон╕в ╕ внутр╕шн╕м митницям", - додав Нас╕ров.

       За його словами, для введення в╕деоф╕ксац╕╖ на митниц╕ по вс╕й територ╕╖ Укра╖ни необх╕дно 6600 ре╓стратор╕в. Варт╕сть такого проекту в ц╕лому складе близько 12-15 млн долар╕в.

       "Це, в першу чергу, камери, як╕ будуть у кожного ╕нспектора, це пристро╖ для зарядки ╕ збер╕гання ╕нформац╕╖ на м╕сцях ╕ пот╕м центральне збер╕гання ц╕╓╖ ╕нформац╕╖ в дата-центр╕", - сказав Нас╕ров.

       Чиновник також п╕дкреслив, що дан╕ в╕деокамер будуть доступн╕ для п╕дрозд╕л╕в внутр╕шньо╖ безпеки ф╕скального служби та ╕нших правоохоронних орган╕в для перев╕рки дотримання законност╕ при провадженн╕ огляду.

    РБК - Украина

    Середня зарплата прац╕вник╕в ГФС повинна п╕днятися з 4 до 7,5 тисяч грн, - Насиров

       П╕двищення зарплати сп╕вроб╕тникам ГФС знизить р╕вень др╕бного хабарництва

       Середня зароб╕тна плата прац╕вник╕в у структур╕ Державно╖ ф╕скально╖ служби (ГФС) повинна бути зб╕льшена з 4 до 7,5 тисяч гривень. Про це сьогодн╕ п╕д час презентац╕╖ проекту з використання ╕ндив╕дуальних портативних в╕деокамер на митних постах в Бориспол╕ журнал╕стам заявив голова ГФС Роман Насиров, переда╓ кореспондент РБК-Укра╖на.

       "В ГФС на сьогодн╕шн╕й день середня зароб╕тна плата по вс╕й служб╕ в район╕ 4 тисяч гривень, нав╕ть трохи менше. Я думаю, що для того, щоб зарплати вистачало людин╕ для того, щоб прожити, до╖хати до роботи, просто прогодувати с╕м'ю, це повинно бути в середньому 7,5 тисяч гривень", - заявив Насиров, зазначивши, що питання про п╕двищення зарплат сп╕вроб╕тникам ГФС обговорювалося вчора.

       "Це повинно бути за рахунок бюджету. Частково це буде зроблено за рахунок оптим╕зац╕╖, яка вже майже зак╕нчилася", - додав голова ГФС.

       За його словами, в структур╕ служби також плану╓ться ще два кроки по оптим╕зац╕╖ функц╕онала, де не плану╓ться ╕стотних скорочень персоналу.

       "За рахунок всього цього ми будемо намагатися п╕дн╕мати зарплату з того фонду, що у нас ╓ ╕ ми вже к╕лька раз╕в обговорювали додаткове ф╕нансування для фонду зароб╕тно╖ плати", - сказав Насиров.

       За його словами, п╕двищення зарплати сп╕вроб╕тникам служби ма╓ також знизити р╕вень др╕бного хабарництва серед персоналу.

    РБК-Украина

    Фактична номенклатура ╕ заявлена не зб╕га╓ться у 2-3% вантаж╕в на митниц╕, - Насиров

       У б╕льшост╕ випадк╕в у процес╕ митного оформлення сп╕вроб╕тники пост╕в можуть скорегувати митно╖ вартост╕ та класиф╕кац╕╖ товар╕в

       Ризику нев╕дпов╕дност╕ фактично╖ ╕ заявленою номенклатур п╕длягають 2-3% вантаж╕в, що проходять через укра╖нську митницю. Про це сьогодн╕ п╕д час презентац╕╖ проекту по використанню ╕ндив╕дуальних портативних в╕деокамер на митних постах в Бориспол╕ журнал╕стам пов╕домив голова ГФС Роман Нас╕ров, - переда╓ кореспондент РБК-Укра╖на.

       "Де можуть залишатися ризики? Ми дума╓мо, що це 2-3% в╕д загально╖ "розмитнення - заявив Нас╕ров.

       За його словами, близько 86-87% товар╕в на митниц╕ оформляються за ц╕ною контракту. ╤нш╕ 12-13% товар╕в, що проходять через митн╕ пости Укра╖ни, оформляються за ╕ншими процедурами, ╕ саме цей сегмент найб╕льш схильний до ризик╕в ман╕пуляц╕й з митною варт╕стю, - пов╕домив глава ГФС.

       "Це т╕ товари (86-87%, - ред.), де ми впевнен╕, що все в╕дбува╓ться так, як повинно бути. ╤нш╕ 12-13% - здеб╕льшого це товари 1-24 групи або товари народного споживання, як╕ продаються на ринках, в к╕осках тощо. Там можуть бути як╕сь, назвемо ╖х ман╕пуляц╕╖ або ризики. У б╕льшост╕ випадк╕в у процес╕ митного оформлення сп╕вроб╕тники пост╕в можуть виправити митну варт╕сть або класиф╕кац╕ю товар╕в ", - зазначив Нас╕ров.

       Як пов╕домлялося, в Укра╖н╕ щом╕сячн╕ митн╕ платеж╕ складають 15-20 млрд гривень.

    РБК-Украина

    Есть большая вероятность, что таможня останется в составе гфс, но ее место в иерархии изменится

    Юрий Федчишин - Советник премьер-министра Украины по вопросам таможни об итогах работы миссии США и будущей таможенной реформе

    «ДС» Миссия США, которая занималась оценкой потребностей по реформе украинской таможни, завершила работу 11 июля. Что проверяли эксперты и какие слабые места на нашей таможне были выявлены?

    Ю.Ф. Проверка пока не закончена — еще идет работа с документами, статистикой, нормативной базой. Поэтому окончательных выводов от миссии нет. Оценка ведется по множеству направлений: проверяются IT-возможности таможни, кадровая политика и система поощрений, процессы и процедуры на таможне (начиная с момента пересечения грузом границы до его оформления), методики оценки таможенной стоимости грузов, качество инфраструктуры, оснащенность таможен и их потребность в оборудовании. Важный аспект — взаимодействие таможен и бизнеса с правоохранительными органами и другими контролирующими ведомствами, такими как экологический, фитосанитарный контроль и др. Что касается «слабых мест» и рекомендаций, это прежде всего необходимость внедрения в Украине предварительного декларирования, которое успешно работает во многих странах. За 24 часа до прибытия в порт перевозчик должен подавать предварительную декларацию. Таким образом таможенники получат возможность заранее оценить рисковость груза и принять решение об осуществлении его контроля. Кроме того, нам порекомендовали позаимствовать практику взимания платы за осуществление разного рода действий таможенными органами. В первую очередь это касается оформления деклараций. Такая плата должна поступать в специальный фонд, а затем использоваться для закупки оборудования, повышения зарплат работникам таможни, модернизации инфраструктуры и т. д. Одна из важных рекомендаций — постепенный перенос таможенного оформления грузов с внутренних таможенных терминалов на границу.

    «ДС» Сейчас ведется много дискуссий относительно того, должна ли таможня быть независимым органом или остаться частью фискальной службы. Были ли рекомендации по этому вопросу?

    Ю.Ф. Думаю, четких рекомендаций миссии по этому поводу не будет. Главное, чтобы таможня и таможенный инспектор были независимы в принятии своих решений, и чтобы структура таможни позволяла ей быть профессиональной и управляемой. Теоретически, этого можно добиться как в рамках Государственной фискальной службы под началом Минфина, так и сделав таможню автономным независимым органом, дав ей, например, статус, как у Государственной пограничной службы.

    Примерно в 20% стран налоговая и таможенная службы объединены, и это не мешает их эффективной работе
    В украинских реалиях, когда таможенная служба собирает до 40% платежей, поступающих в госбюджет, нельзя преуменьшать фискальную роль этого ведомства. Поэтому есть большая вероятность, что таможня останется в составе ГФС, но ее место в иерархии изменится, так же как и процедуры управления этим ведомством. В центральном аппарате будет выкристаллизовано управление таможенной службой, она будет менее размыта с налоговой.

    Кстати, представители миссии анализировали, в том числе аспект независимости украинской таможенной службы, а также ее цели и миссию. Мы часто слышим от разных экспертов, что главные функции таможни — сервис и безопасность. Согласен, функции этого ведомства не должны сводиться исключительно к сбору платежей. Но в то же время, согласно Таможенному кодексу ЕС, обеспечение финансовых интересов страны — это одна из первоочередных задач таможни.

    «ДС» Как планируете бороться с коррупцией на таможне?

    Ю.Ф. В ходе реформы должны быть повышены зарплаты таможенникам. Одним из источников их финансирования станут именно новые платежи. Но одним повышением зарплат коррупцию не побороть. Поэтому будет несколько нововведений, которые направлены на ликвидацию возможности манипулирования как со стороны недобросовестного бизнеса, так и недобросовестных таможенных инспекторов. Пока рано говорить о деталях, могу лишь сказать, что речь пойдет об унификации правил и процедур на таможнях во всех регионах. Сейчас работа разных таможенных постов существенно отличается и в плане определения таможенной стоимости грузов, и в плане проведения различных процедур. Слишком много вещей отдано на откуп инспекторам и региональному руководству таможен. Все это будет стандартизировано, регулирование таможенных процедур будет централизовано и приведено к мировым стандартам. В результате у бизнеса уменьшится желание оформлять грузы в конкретных терминалах, где для них создаются наиболее «благоприятные» условия.


    «ДС» В какие сроки Украина может отказаться от внутренних таможенных терминалов и перенести оформление грузов на границу?

    Ю.Ф. Еще рано говорить о сроках, возможность применения этой модели только отрабатывается. Во многом она будет зависеть от финансирования, которое будет нам доступно, и от того, как будет оценена инфраструктура на границе. Скорее всего, речь пойдет не о полном отказе от внутренних терминалов, а об изменении баланса в пользу пропускных пунктов. Чтобы все рисковые товары проходили таможенную очистку непосредственно на границе.

    Сейчас подавляющее количество грузов проходит оформление внутри страны. Но большая часть манипуляций происходит именно в период с момента пересечения грузом границы до его прибытия на внутреннюю таможню. И пока не существует технических средств контроля, которые позволили бы исключить риски и манипуляции. Если не будем проводить очистку груза на границе, мы не сможем гарантировать, что на таможню он прибудет в том же состоянии, в котором был изначально — в контейнере будет тот же товар, в том же количестве и т. д.

    Конечно, это потребует модернизации инфраструктуры и процедур, а для этого необходимо значительное финансирование. Чтобы сократить затраты из госбюджета, может быть рассмотрен вариант государственно-частного партнерства. Бизнесу предложат взять на себя часть расходов по развитию инфраструктуры, а взамен дадут разрешение на ведение каких-то видов деятельности, например, открытие магазинов в непосредственной близости к границе.

    «ДС» До середины августа должна быть подготовлена карта реформ таможни. Что она будет собой представлять?

    Ю.Ф. Над дорожной картой будут совместно работать представители таможенной и пограничной службы США, а также Украины. Мы надеемся, что к середине августа будет готов пошаговый план реформ со сроком реализации от трех до 12 месяцев, который можно будет принять постановлением Кабинета Министров. В нем будут прописаны, в том числе необходимые законодательные инициативы и изменения в подзаконных актах. Если все пойдет по плану, то уже через год улучшения в работе таможни будут очевидны. Безусловно, в результате реформ мы ожидаем увеличения поступлений в бюджет. Но это не единственный критерий. В первую очередь нужно добиться повышения скорости оформления грузов, уменьшения коррупционных схем, сокращения возможностей для злоупотреблений, более качественной и предсказуемой работы таможни. Важно достичь легкости ведения бизнеса без потери контроля, с чем у многих стран проблемы.

    «ДС» Прошлое правительство планировало передавать некоторые таможни в управление иностранным компаниям. Будет ли продолжен этот проект?

    Ю.Ф. Целесообразность таких намерений еще тогда вызывала сомнения. Речь шла о привлечении британской Crown Agents, которая специализируется на консультировании. Эта компания в ближайшее время приступит к работе в Украине по имплементации реформы таможни, проект которой сейчас разрабатывается. В ней действительно работают высококлассные специалисты в таможенной сфере. Однако в последние годы они специализируются не в принятии в управление таможен, а именно в консультировании по совершенствованию законодательства и процедур в этой сфере. Думаю, что и год назад речь шла именно о такой роли Crown Agents в таможенной реформе Украины.

    «ДС» Видение реформ на таможне правительства зачастую не совпадает с точкой зрения парламента по этому вопросу. Между тем грядущие трансформации потребуют серьезных законодательных изменений. Может ли это застопорить реформы?

    Ю.Ф. Надеюсь, что парламент будет настроен конструктивно. Таможенная реформа в отличие от реформы Налогового кодекса это трансформация процедур и процессов, реформа администрирования. Она направлена на то, чтобы сделать работу ведомства более предсказуемой и повысить ее качество. Здесь не принимаются такие принципиальные решения, как, например, пересмотр ставок налогов, увеличение нагрузки на тот или иной бизнес либо слой населения, из-за чего в прошлом году как раз и блокировалась налоговая реформа. Поэтому серьезных разногласий с депутатами быть не должно.

    «ДС» Но таможня — это и огромные денежные потоки и объемы контрабанды...

    Ю.Ф. Если все мы будем руководствоваться в первую очередь национальными интересами, процесс реформ стопориться не будет. Если удастся избежать политических дискуссий и обсуждение будет сведено к техническим вопросам — как наиболее эффективно достичь поставленных целей, — реформа не должна забуксовать.

    Деловая столица

    Анатолий Макаренко, бывший глава таможенной службы, - гость ток-шоу "Люди. Hard Talk". 22.07.2016



    FaceBook

    Як в податков╕й декларац╕╖ з ПДВ в╕добража╓ться операц╕я з вивезення за меж╕ територ╕╖ Укра╖ни в митному режим╕ реекспорту ран╕ше ╕мпортованого товару у зв’язку з його поверненням продавцю-нерезиденту?

    Як в податков╕й декларац╕╖ з ПДВ в╕добража╓ться операц╕я з вивезення за меж╕ територ╕╖ Укра╖ни в митному режим╕ реекспорту ран╕ше ╕мпортованого товару у зв’язку з його поверненням продавцю-нерезиденту?
       Податк╕вц╕в запитали: як в податков╕й декларац╕╖ з ПДВ в╕добража╓ться операц╕я з вивезення за меж╕ територ╕╖ Укра╖ни в митному режим╕ реекспорту ран╕ше ╕мпортованого товару у зв’язку з його поверненням продавцю-нерезиденту?

       В╕дпов╕дь була наступною. Зг╕дно ╕з п. 5 частини 1 ст. 86 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 13 березня 2013 року № 4495-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – МКУ) митний режим реекспорту може бути застосований до товар╕в, як╕ при ввезенн╕ на митну територ╕ю Укра╖ни мали статус ╕ноземних та були пом╕щен╕ у митний режим ╕мпорту ╕ повертаються нерезиденту - сторон╕ зовн╕шньоеконом╕чного договору, зг╕дно з яким ц╕ товари пом╕щувалися у цей режим, у зв’язку з невиконанням (неналежним виконанням) умов цього договору або з ╕нших обставин, що перешкоджають його виконанню.

       В╕дпов╕дно до п.п. «г» п. 185.1 ст. 185 Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 2 грудня 2010 року № 2755-VI з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – ПКУ) об’╓ктом оподаткування ПДВ ╓ операц╕╖ платник╕в податку з вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни.

       З метою оподаткування цим податком до операц╕й з ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни та вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни прир╕вню╓ться пом╕щення товар╕в у будь-який митний режим, визначений МКУ.

       Зг╕дно ╕з п.п. «б» п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ за нульовою ставкою оподатковуються операц╕╖ з вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни у митному режим╕ реекспорту, якщо товари пом╕щен╕ у такий режим в╕дпов╕дно до п. 5 частини першо╖ ст. 86 МКУ.

       Товари вважаються вивезеними за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, якщо таке вивезення п╕дтверджене в порядку, визначеному Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, митною декларац╕╓ю, оформленою в╕дпов╕дно до вимог МКУ.
    Пунктом 3 розд. V Порядку заповнення ╕ подання податково╖ зв╕тност╕ з податку на додану варт╕сть, затвердженого наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 28.01.2016 р. № 21, передбачено, що операц╕╖ з вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни в╕дпов╕дно до вимог п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ, що оподатковуються за нульовою ставкою, вказуються у рядку 2 податково╖ декларац╕╖ з ПДВ.

       Таким чином, операц╕я з вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни у митному режим╕ реекспорту товару, який ввозився на митну територ╕ю Укра╖ни у митному режим╕ ╕мпорту, у зв’язку з його поверненням продавцю-нерезиденту, оподаткову╓ться ПДВ за нульовою ставкою та в╕добража╓ться у рядку 2 податково╖ декларац╕╖ з ПДВ.

       По материалам: Категор╕я 101.20 "З╤Р"


    Бухгалтер 911

    Митне оформлення товар╕в, повернутих з територ╕╖ Рос╕╖ або Б╕лорус╕, внасл╕док запроваджених заборон ╕ обмежень

       В╕дпов╕дно до Митного кодексу Укра╖ни товари, як╕ були пом╕щен╕ у митний режим експорту, з моменту фактичного вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни втрачають статус укра╖нських товар╕в.

       Товари, як╕ були вивезен╕ в митному режим╕ експорту та в подальшому повернут╕ на митну територ╕ю Укра╖ни внасл╕док запроваджених Рос╕йською Федерац╕╓ю заборон та обмежень, можуть бути пом╕щен╕ декларантом в митний режим транзиту або ре╕мпорту з дотриманням умов таких режим╕в та у порядку, визначеному Митним кодексом Укра╖ни.

       П╕сля пом╕щення у митний режим ре╕мпорту товар╕в зг╕дно з п. 3 ч. 2 ст. 78 Митного кодексу Укра╖ни суми вив╕зного мита, сплачен╕ при експорт╕ цих товар╕в, повертаються особам, як╕ ╖х сплачували, або ╖х правонаступникам, у порядку, передбаченому Митним кодексом Укра╖ни. Акцизний податок ╕ податок на додану варт╕сть при пом╕щенн╕ товар╕в зг╕дно з п. 3 ч. 2 ст. 78 Митного кодексу Укра╖ни у митний режим ре╕мпорту справляються в╕дпов╕дно до Податкового кодексу Укра╖ни. Декларування товар╕в у митний режим ре╕мпорту може зд╕йснюватися у будь-якому орган╕ ДФС.

       Для доставки товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення до митниц╕ призначення використову╓ться попередня митна декларац╕я, яка у встановленому порядку пода╓ться декларантом до митниц╕, в зон╕ д╕яльност╕ яко╖ товари та/або транспортн╕ засоби комерц╕йного призначення будуть пред’явлен╕ для митного оформлення (митниця призначення). Товари та транспортн╕ засоби мають бути доставленими в митницю призначення до зак╕нчення строку, визначеного ст. 95 Митного кодексу Укра╖ни, а саме 10 д╕б для автомоб╕льного транспорту (у раз╕ перем╕щення в зон╕ д╕яльност╕ одн╕╓╖ митниц╕ – 5 д╕б).

       Також допуска╓ться зм╕на митниц╕ призначення на ╕ншу, н╕ж та, що зазначена в документ╕ контролю за перем╕щенням товар╕в. З метою вир╕шення питання про зм╕ну митниц╕ призначення (переадресування товару) перев╕зник (декларант або уповноважена ним особа) повинен звернутись з письмовою заявою до органу ДФС, до якого фактично прибули товари та/або транспортн╕ засоби комерц╕йного призначення (розд╕л X Порядку виконання митних формальностей при зд╕йсненн╕ транзитних перем╕щень, затвердженого наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 09.10.2012 р. №1066).

       Зг╕дно з частиною четвертою ст. 92 Митного кодексу Укра╖ни для пом╕щення товар╕в та/або транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення у митний режим транзиту особа, на яку поклада╓ться дотримання вимог митного режиму, повинна:

       1) подати органу ДФС митну декларац╕ю (документ, який в╕дпов╕дно до ст. 94 Митного кодексу Укра╖ни використову╓ться зам╕сть митно╖ декларац╕╖), товарно-транспортний документ на перевезення та рахунок-фактуру (╕нвойс) або ╕нший документ, який визнача╓ варт╕сть товару;

       2) у випадках, визначених законодавством, надати органу ДФС дозв╕льний документ на транзит через митну територ╕ю Укра╖ни, який вида╓ться в╕дпов╕дними уповноваженими органами;

       3) у встановлених випадках забезпечити виконання зобов’язання ╕з сплати митних платеж╕в в╕дпов╕дно до розд╕лу X Митного кодексу Укра╖ни.

       Митна декларац╕я пода╓ться декларантом або уповноваженою ним особою органу ДФС в пункт╕ ввезення (пропуску) на митну територ╕ю Укра╖ни у порядку, встановленому Митним кодексом Укра╖ни.

       В╕дпов╕дно до ст. 90 Митного кодексу Укра╖ни товари та/або транспортн╕ засоби комерц╕йного призначення, розм╕щен╕ в митний режим транзиту, перем╕щуються в╕д пункту ввезення (пропуску) на митну територ╕ю Укра╖ни до пункту вивезення (пропуску) за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни без будь-якого використання цих товар╕в, без сплати митних платеж╕в та без застосування заход╕в нетарифного регулювання зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕. Про це пов╕домили у в╕дд╕л╕ орган╕зац╕╖ роботи Головного управл╕ння ДФС у Терноп╕льськ╕й област╕.

    http://nday.te.ua

    У Ки╓в╕ СБУ викрила чиновник╕в, що торгували базою даних митно╖ служби

       Правоохоронц╕ виявили комп’ютерну техн╕ку, флеш-нос╕╖ та ╕нш╕ докази продажу посадовцями департаменту через посередник╕в ╕нформац╕╖ з бази даних митно╖ служби.

       СБ Укра╖ни викрила прац╕вник╕в Департаменту аудиту Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни, як╕ торгували ╕нформац╕╓ю з бази даних митно╖ служби.
    Сп╕вроб╕тники Служби безпеки Укра╖ни сп╕льно з╕ столичною прокуратурою, у рамках крим╕нального провадження щодо хабарництва, провели обшуки у прим╕щеннях Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни та за м╕сцями проживання трьох посадовц╕в департаменту.

       Тривають нев╕дкладн╕ сл╕дч╕ д╕╖.

    Главком

    Анекдот из Интернет

    — Почему вы не спасли жену, когда она тонула?
    — А я что, знал, что она тонет? Орала, как обычно..

    Афоризм

    Хочешь быть счастливой? Будь ею! Главное, чтобы муж не узнал…

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное