*** Документ месяца: Наказ вiд 17.09.2012 № 998 Про затвердження Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в, що вноситься ...
Количество просмотров: 1625 (за период c 00:00 01/06/15 по 18:13 30/06/15), всего просмотров: 6878
Кабинет министров внес в Раду 5 законопроектов по изменениям в налоговое законодательство
Кабинет министров Украины во вторник внес в Верховную Раду пять законопроектов, касающихся изменений налогового законодательства.
Такая информация обнародована на официальном сайте Верховной Рады. К настоящему времени тексты законопроектов не доступны.
В то же время из их названий следует, что речь идет об оптимизации структуры таможни, корректировке доходов бюджета от налога на добавленную стоимость и об изменениях администрирования этого
налога, минимизации влияния на администрирование поступлений в бюджет, изменениях в налоговую реформу.
Как сообщалось, премьер-министр Арсений Яценюк 24 июня поручил руководству Государственной фискальной службы провести кардинальные изменения службы и дал на это три месяца.
Рада дозволила ввозити матер╕али для виготовлення шолом╕в без мит
Верховна Рада дозволила ввозити на митну територ╕ю Укра╖ни матер╕ал╕в для виготовлення шолом╕в без мит та сплати ПДВ.
За в╕дпов╕дн╕ законопроекти депутати проголосували у в╕второк.
Як пояснив депутат Олекс╕й Порошенко, який
допов╕дав законопроекти, ними вносяться зм╕ни у податковий та митний кодекси.
"В липн╕ минулого року прийняли законопроект, яким на пер╕од АТО чи запровадження во╓нного стану зв╕льнялось в╕д оподаткування вв╕зним митом операц╕╖ ╕з ввезення матер╕ал╕в для виготовлення бронежилет╕в. Але тод╕ не були включен╕ шоломи, як╕ теж ╓ дуже важливою складовою ╕ як╕ також виробляються на тих самих п╕дпри╓мствах в Укра╖н╕", - пояснив
Порошенко.
Безмитний режим для матер╕ал╕в для виготовлення шолом╕в д╕ятиме на час проведення АТО та у раз╕ запровадження во╓нного стану.
ВТО призвала Украину отменить доппошлину на импорт автомобилей
Экспертная панель Всемирной торговой организации (ВТО) поддержала жалобу Японии против Украины и призвала Киев отменить дополнительную пошлину на импорт автомобилей, введенную в 2013 году. По мнению экспертов ВТО, решение Украины нарушает международные торговые нормы, передает информагентство AFP.
По их выводам, Украина "действовала несовместимо" с рядом международных торговых норм, в том числе Генерального соглашения по тарифам и торговле от 1994 года. Украина должна "привести свои мероприятия в соответствие с обязательствами в рамках этих соглашений", решили в ВТО. Также Киев призывают отменить решение о дополнительной пошлине. Украина и Япония могут обжаловать решение ВТО в течение 60 дней.
Напомним, Япония обжаловала
действия Украины на уровне ВТО в 2013 году. В обосновании жалобы Япония указала на то, что действия Украины не отвечали процедурным требованиям ВТО и нарушали соглашения организации, в
частности Генеральное соглашение о тарифах и торговле. В документе указывалось и то, что Киев вовремя не проинформировал ВТО о введении спецпошлины и, соответственно, не предоставил членам организации достаточно времени для обсуждения этого шага.
По дополнительной пошлине на импорт автомобилей Украину неоднократно тогда
критиковал и ЕС. Еврокомиссия расценила этот шаг как создание "дополнительных торговых барьеров" в автомобильном секторе, что будет иметь "крайне разрушительное воздействие" на экспорт автомобилей из ЕС в Украину.
Украина ввела 13 апреля 2013 года дополнительную пошлину на импорт автомобилей, которая составляет 6,5% и 13% на авто с двигателем от тысячи до 2200 кубических сантиметров. Это решение вступило в силу на три года.
Коррупционная составляющая при установлении Министерством экономики квот на экспорт металлолома будет ликвидирована, — народный депутат Александра Кужель
Коррупционная составляющая при определении и установлении Министерством экономики квот на экспорт металлолома будет ликвидирована. Соответствующий законопроект уже находится на рассмотрении Комитета ВР по вопросам промышленной политики и предпринимательства. Об этом сообщила заместитель главы Комитета ВР по вопросам промышленной политики и предпринимательства Александра Кужель. Она также отметила, что новый механизм определения квот будет более прозрачным: экспортироваться будет только
металлолом, , собранный с соблюдением всех норм действующего законодательства и в объемах, не востребованный отечественными металлургическими предприятиями, квоты на экспорт лома будут продаваться на открытом аукционе.
«Таким образом, помимо разрушения коррупционных схем, государство получит дополнительные доходы, — заявила Александра Кужель. — Некоторые депутаты и чиновники предлагали вообще отменить квотирование и разрешить свободную продажу украинского металлолома за границу. Но
такое решение нанесет непоправимый ущерб отечественной экономике. Государство обязано защищать свой внутренний рынок металлолома, но при этом правила игры должны быть честными, исключающими возможность коррупции».
По данным Государственной фискальной службы, экспорт лома черных металлов из Украины в январе-мае 2015 года возрос на 59,2% в сравнении с аналогичным периодом прошлого года и составил 509 тысяч тонн. В то же время по данным объединения Металлургпром, дефицит лома для
украинских метпредприятий в январе-мае текущего года составил 345 тысяч тонн, что составляет пятую часть от потребности.
Межведомственная комиссия по международной торговле (МКМТ) Украины 23 июня начала антидемпинговое расследование импорта некоторых азотных удобрений из России. Об этом говорится в сообщении комиссии, опубликованном в газете "Урядовий кур'╓р" 27 июня.
Расследование начато на основании рассмотрения жалобы, поданной входящими в холдинг Ostchem химическими предприятими - Черкасский "Азот" (Черкассы), "Северодонецкое объединение "Азот" (Луганская область) и "Концерн
"Стирол" (Донецкая область), а также на основании отчета Министерства экономического развития и торговли о результатах проведенной антидемпинговой процедуры по импорту в Украину некоторых азотных удобрений из России.
Отмечается, что в течение 2011 - первой половине 2014 года вырос объем импорта в абсолютных показателях, а также относительно объемов производства внутри страны и потребления некоторых азотных удобрений на внутреннем рынке, что могло причинить вред национальным
товаропроизводителям.
Расследование касается таких удобрений, как карбамид, в том числе в водном растворе, а также смеси карбамида с нитратом аммония (аммиачной селитрой) в водном или аммиачном растворе, которые согласно УКТЗЭД классифицируются по кодам 3102 10 и 3102 80 00 00.
Проведение
антидемпингового расследования поручено Минэкономразвития.
Как сообщалось, в 2014 году Украина в рамках промежуточного пересмотра антидемпинговых пошлин в отношении аммиачной селитры из России увеличила их размер в три раза - с 11,91% до 36,03%, и продлила срок их действия на 5 лет.
Из порта Скадовск запустят паромную линию между Украиной и Турцией
ГП «Администрация морских портов Украины» планирует запуск паромной линии между Украиной и Турцией из порта Скадовск.
Об этом сообщил председатель ГП «Администрация морских портов Украины» Андрей Амелин, пишет "ОПГ Херсон". Амелин подчеркнул, что госпредприятие вернуло к жизни Скадовский порт, в котором с 2006 года не проводилось никаких дноуглубительных работ. По его словам, это привело к тому, что с февраля 2014 года в Скадовск вообще прекратились
судозаходы.
Администрация морских портов своими силами углубило дно до паспортных 6 метров. В перспективе планируется создать паромную линию с Турцией.
Председатель ГП подчеркнул, что инфраструктурно это проект уже готов, порт готов принимать паромы, которые ходят в этом направлении. Сейчас ведутся переговоры с турецкими перевозчиками.
В конце декабря 2014 уже произошла встреча с представителями одной из этих линий. Все
контролирующие органы со стороны Украины (пограничники, таможенники, СЭС и так др.) утверждают, что готовы к приему судов.
Но окончательное решение должна принять турецкая сторона.
С 1 июля 2015 г. вступают в силу изменения в Соглашение о международном грузовом сообщении (СМГС) и Служебных инструкций (СИ) к СМГС
Предложенные поправки позволят осуществлять международные перевозки в пределах одного государства с участием нескольких перевозчиков или одному перевозчику по инфраструктуре нескольких государств, то есть обеспечивают трансграничность перевозок. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.
Благодаря изменениям
включены новые правовые субъекты-перевозчики (следующий, договорной), управляющие инфраструктурой, владельцы вагонов. Также расширено взаимодействие системы СМГС с системой железнодорожного права ЦИМ.
В новой редакции Соглашения о международном грузовом сообщении определена роль инфраструктуры и управляющего ею субъекта как
агента перевозчика, что дает возможность перевозчику (при необходимости) заключать договор на использование инфраструктуры, при этом отправителю и получателю не нужно выстраивать правовые отношения с управляющим инфраструктурой.
Кроме того, изменения международного транспортного права СМГС и СИ к СМГС позволили упростить условия перевозок грузов в железнодорожно-паромном сообщении - раньше необходимо было создавать отдельный пакет нормативно-правовых актов, включая подписание межправительственных соглашений.
Решение о введении в действие комплексных изменений и дополнений в СМГС и СИ к СМГС было принято 6 июня 2014 г. на внеочередной Комиссии ОСЖД по транспортному праву. При их разработке учтены результаты реформирования систем железнодорожного транспорта в странах,
которые применяют данное транспортное право, изменения структуры и компетенции органов государственного управления железнодорожным транспортом и т.п.
Источник: tbu.com.ua
kharkov-terminal.com.ua
В╕дпов╕дальн╕сть, яка передбачена за порушення ст.5 Закону Укра╖ни «Про порядок зд╕йснення розрахунк╕в в ╕ноземн╕й валют╕»
В╕дпов╕дно до ст. 3 Закону Укра╖ни в╕д 23 вересня 1994 року №185/94-ВР ”Про порядок зд╕йснення розрахунк╕в в ╕ноземн╕й валют╕” (дал╕ - Закон) Нац╕ональний банк Укра╖ни ма╓ право встановлювати строк, протягом якого куплена резидентом на м╕жбанк╕вському валютному ринку Укра╖ни ╕ноземна валюта для забезпечення виконання зобов’язань перед нерезидентом
ма╓ бути використана за призначенням, ╕ порядок ╖╖ продажу в раз╕ недотримання резидентом цього строку.
Статтею 5 Закону визначено, що у раз╕ порушення резидентами строк╕в, установлених Нац╕ональним банком Укра╖ни в╕дпов╕дно до статт╕ 3 цього Закону, придбана валюта прода╓ться уповноваженими банками протягом 5 робочих дн╕в на м╕жбанк╕вському валютному ринку Укра╖ни. При цьому позитивна курсова р╕зниця, що може виникнути за такою операц╕╓ю, щоквартально направля╓ться до Державного
бюджету Укра╖ни, а негативна курсова р╕зниця в╕дноситься на результати господарсько╖ д╕яльност╕ резидента.
Враховуючи викладене, резиденти у раз╕ порушення строку, протягом якого куплена на м╕жбанк╕вському валютному ринку Укра╖ни ╕ноземна валюта для забезпечення виконання зобов’язань перед нерезидентом не використана за призначенням, позитивну курсову р╕зницю, що може виникнути за такою операц╕╓ю, щоквартально направляють до Державного бюджету Укра╖ни, а негативну курсову р╕зницю
в╕дносять на результати господарсько╖ д╕яльност╕.
Кр╕м того, банки за порушення порядку та умов торг╕вл╕ ╕ноземною валютою на м╕жбанк╕вському валютному ринку Укра╖ни несуть в╕дпов╕дальн╕сть зг╕дно з╕ статтею 16 Декрету Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 19 лютого 1993 року №15-93 «Про систему валютного регулювання ╕ валютного
контролю».
В╕дпов╕дне питання – в╕дпов╕дь розм╕щено у категор╕╖ 114 Бази знань, що знаходиться на серв╕с╕ «Загальнодоступний ╕нформац╕йно-дов╕дковий ресурс» оф╕ц╕йного веб-порталу ДФС Укра╖ни.
Пов╕домлення про порушення та проведення антидемп╕нгового розсл╕дування щодо ╕мпорту в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖
М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ пов╕домля╓
Пов╕домлення про порушення та проведення антидемп╕нгового розсл╕дування щодо ╕мпорту в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖
М╕жв╕домча ком╕с╕я з м╕жнародно╖ торг╕вл╕ (дал╕ – Ком╕с╕я) 23 червня 2015 року в╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни «Про захист нац╕онального товаровиробника в╕д демп╕нгового ╕мпорту» (дал╕ – Закон) та Угоди про застосування Статт╕ VI Генерально╖ угоди з тариф╕в та торг╕вл╕
1994 року розглянула скаргу, подану ПАТ «Азот», ПрАТ «С╓в╓родонецьке об’╓днання Азот» ╕ ПАТ «Концерн Стирол», «Про порушення та проведення антидемп╕нгового розсл╕дування щодо ╕мпорту в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖» (дал╕ – скарга) та зв╕т М╕н╕стерства економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни (дал╕ – М╕некономрозвитку) про результати проведення антидемп╕нгово╖ процедури щодо ╕мпорту в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖.
За результатами
розгляду Ком╕с╕я встановила:
у скарз╕ надано достатньо в╕домостей, на п╕дстав╕ яких можна вважати, що ╖╖ подано належним нац╕ональним товаровиробником;
у скарз╕ надано достатньо об╜рунтовано╖ ╕нформац╕╖, зг╕дно з якою ╕мпорт в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ м╕г зд╕йснюватися за демп╕нговими ц╕нами, причому р╕вень демп╕нгово╖ марж╕ не може вважатися м╕н╕мальним, а обсяги ╕мпорту незначними в╕дпов╕дно до Закону;
у скарз╕ м╕ститься достатньо ╕нформац╕╖
стосовно того, що ╕мпорт в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ зд╕йснювався в таких обсягах ╕ на таких умовах, що м╕г призвести до запод╕яння шкоди нац╕ональному товаровиробников╕. Зокрема, протягом 2011 – першого п╕вр╕ччя 2014 року в╕дбулося зростання обсяг╕в ╕мпорту в абсолютних показниках, а також в╕дносно обсяг╕в виробництва нац╕онального товаровиробника та споживання деяких азотних добрив на внутр╕шньому ринку Укра╖ни. Негативн╕ насл╕дки п╕дтверджуються динам╕кою пог╕ршення
ряду соц╕ально-економ╕чних показник╕в нац╕онального товаровиробника (обсяги виробництва та продажу на внутр╕шньому ринку, використання виробничих потужностей, ф╕нансових результат╕в, зайнятост╕ тощо).
Ураховуючи вищезазначене та керуючись положеннями частини одинадцято╖ статт╕ 12 Закону, 23 червня 2015 року Ком╕с╕я прийняла р╕шення № АД-331/2015/4442-06 «Про порушення та проведення антидемп╕нгового розсл╕дування щодо ╕мпорту в Укра╖ну деяких азотних добрив походженням з Рос╕йсько╖
Федерац╕╖».
Опис товару, який ╓ об’╓ктом розсл╕дування: сечовина (карбам╕д), у тому числi у водному розчин╕, та сум╕ш╕ сечовини та н╕трату амон╕ю у водному або ам╕ачному розчин╕, що зг╕дно з УКТЗЕД класиф╕куються за кодами 3102 10 ╕ 3102 80 00 00.
Кра╖ною походження вищезазначеного товару ╓ Рос╕йська Федерац╕я.
Проведення антидемп╕нгового розсл╕дування доручено М╕некономрозвитку.
Якщо можливе застосування антидемп╕нгових заход╕в будь-яким чином стосу╓ться ╕нтерес╕в ф╕зичних або юридичних ос╕б, так╕ особи мають право надсилати до М╕некономрозвитку ╕нформац╕ю, що може бути корисною для ц╕лей проведення антидемп╕нгового розсл╕дування.
╤нформац╕я, що пода╓ться
М╕некономрозвитку, повинна базуватися на фактах, а не на голосл╕вних твердженнях чи припущеннях. В╕дпов╕дно до частини друго╖ статт╕ 4 Закону в╕домост╕, письмов╕ докази та ╕нша ╕нформац╕я, подан╕ М╕некономрозвитку або Ком╕с╕╖, ураховуються ними в процес╕ антидемп╕нгового розсл╕дування за умови ╖х викладення державною мовою Укра╖ни та подання у строки, передбачен╕ статтею 6 Закону.
Протягом 30 дн╕в з дати опубл╕кування цього пов╕домлення М╕некономрозвитку зд╕йсню╓ ре╓страц╕ю за╕нтересованих стор╕н
розсл╕дування та розгляда╓ вимоги щодо проведення слухань. У запит╕ про ре╓страц╕ю у якост╕ за╕нтересовано╖ сторони розсл╕дування необх╕дно вказати: назву, юридичну адресу, номер факсу та телефону, адресу електронно╖ пошти орган╕зац╕╖, пр╕звище, ╕м’я та по-батьков╕ контактно╖ особи.
Протягом 60 дн╕в з дати опубл╕кування цього пов╕домлення М╕некономрозвитку розгляда╓ викладен╕ письмово коментар╕ та ╕нформац╕ю стосовно порушення та проведення антидемп╕нгового розсл╕дування.
Адреса
М╕некономрозвитку: вул. М. Грушевського, 12/2, м. Ки╖в, 01008; контактний телефон: 521-16-25; факс: 226-31-81; адреса електронно╖ пошти: meconomy@me.gov.ua, kozlenko@me.gov.ua, komogorov@me.gov.ua.
╤нформац╕я та докази, що надаються М╕некономрозвитку одн╕╓ю ╕з за╕нтересованих стор╕н п╕д час антидемп╕нгового розсл╕дування, надсилаються ц╕╓ю за╕нтересованою стороною вс╕м ╕ншим за╕нтересованим сторонам. Якщо ╕нформац╕я та докази не надсилаються М╕некономрозвитку та за╕нтересованим сторонам або
якщо цю ╕нформац╕ю та докази неможливо перев╕рити, така ╕нформац╕я та докази не враховуються М╕некономрозвитку у процес╕ антидемп╕нгового розсл╕дування.
У раз╕ надання матер╕ал╕в, що м╕стять конф╕денц╕йну ╕нформац╕ю, за╕нтересован╕ сторони повинн╕ позначити таку ╕нформац╕ю написом «КОНФ╤ДЕНЦ╤ЙНО» та супроводити ╖╖ неконф╕денц╕йним резюме. Резюме повинно бути детал╕зованим, щоб було зрозум╕ло суть конф╕денц╕йно надано╖ ╕нформац╕╖.
В╕дпов╕дно до статт╕ 31 Закону в раз╕, якщо за╕нтересована
сторона в╕дмовля╓ в доступ╕ до необх╕дно╖ ╕нформац╕╖ або не пода╓ ╖╖ у строки, установлен╕ Законом, або перешкоджа╓ антидемп╕нговому розсл╕дуванню, М╕некономрозвитку може на п╕дстав╕ ╕нформац╕╖, якою воно волод╕╓, робити в╕дпов╕дн╕ позитивн╕ або негативн╕ попередн╕ чи остаточн╕ висновки щодо необх╕дност╕ терм╕нового застосування антидемп╕нгових заход╕в. Якщо за╕нтересована сторона повн╕стю або частково ухиля╓ться в╕д сп╕впрац╕ з М╕некономрозвитку та у зв’язку з цим не пода╓ться ╕нформац╕я, що стосу╓ться
антидемп╕нгового розсл╕дування, результат антидемп╕нгового розсл╕дування для ц╕╓╖ сторони може бути менш сприятливим, н╕ж у випадку, коли сторона не ухиля╓ться в╕д сп╕впрац╕.
Р╕шення Ком╕с╕╖ в╕д 23 червня 2015 року № АД-331/2015/4442-06 набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування цього пов╕домлення.
Кам╕нь спотикання – Коригування митно╕ вартост╕ або За що боремось?
До вашо╖ уваг╕ оф╕ц╕йна поз╕ц╕я Р╕вненсько╖ митниц╕ ДФС щодо питань визначення митно╖ вартост╕
Коли ви будете читати цю статтю, то повинн╕ мати на уваз╕, що вс╕ митн╕ платеж╕, що справляються ф╕скальними, в т.ч. митними, органами, - надходять до Державного бюджету Укра╕ни (на користь та потреби держави та ╕╕ громадян). Митниця, як державний орган, ╓ лише розпорядником бюджетних кошт╕в, як╕ отриму╓ в межах затвердженого кошторису.
Тому боротьба за в╕рне визначення митно╖ вартост╕ – це, насамперед, боротьба за наповнення Держбюджету.
У процес╕ виконання митних формальностей можуть виникати т╕ чи ╕нш╕ неузгодженост╕ та суперечност╕, але процедура визначення митно╖ вартост╕ – це пост╕йний головний б╕ль. Для перес╕чного громадянина може бути незрозум╕лим, що таке саме «митна варт╕сть» ╕ чим вона в╕др╕зня╓ться в╕д звично╕ вартост╕ куп╕вл╕ товару. Бажаючим, все-таки д╕знатись вс╕ тонкощ╕ по даному
питанню, радимо звернутись до законодавства Укра╕ни з питань деравно╕ митно╕ справи (за доданим списком). Скажемо лише основне: нарахування митних платеж╕в зд╕йсню╓ться на основ╕ визначено╕ митно╖ вартост╕.
Хочеться також нагадати широкому загалу, що закон надав митним органам виключне право контролю правильност╕ визначення митно╕ вартост╕ та визначив, що прийняте митним органом письмове р╕шення про коригування заявлено╕ митно╕ вартост╕ (дал╕ - р╕шення), може бути
оскаржене до органу вищого р╕вня та/або до суду.
Отже, н╕який тиск, штучно орган╕зована «громадська думка», чутки, замовн╕ статт╕, дзв╕нки впливових людей не можуть бути причиною зм╕ни прийнятого митним органом р╕шення та сумн╕в╕в у винятков╕й компетенц╕╖ митного органу в питаннях контролю правильност╕ визначення митно╖ вартост╕.
Розглянемо випадок, коли через незгоду декларанта з р╕шенням митного органу випуск товару у
в╕льний об╕г зд╕йсню╓ться за умови сплати митних платеж╕в зг╕дно з митною варт╕стю, що визначена декларантом, та забезпечення сплати р╕зниц╕ м╕ж сумою митних платеж╕в шляхом надання гарант╕й.Ця процедура в╕дбува╓ться зг╕дно з можливостями, наданими суб'╓кту ЗЕД розд╕лом X Митного кодексу Укра╕ни.
Як це
в╕дбува╓ться на практиц╕?
У процес╕ виконання функц╕╕ контролю митно╖ вартост╕, митний орган може не визнати заявлену декларантом митну варт╕сть. Це серед ╕ншого, ╕ в тому випадку, коли подан╕ при митному оформленн╕ документи м╕стять неповн╕ або недостов╕рн╕ дан╕ про варт╕сть товару. У такому випадку митний орган прийма╓ р╕шення, що м╕стить:
- обгрунтування причин невизнання заявлено╕ митно╕
вартост╕,
- вичерпний перел╕к вимог щодо надання додаткових документ╕в,
- обгрунтування числового значення митно╕ вартост╕,
Але, перш н╕ж р╕шення буде прийняте, в╕дбува╓ться процедура консультац╕й м╕ж митним органом та декларантом. В раз╕, коли декларант не
згоден ╕з р╕шенням митного органу, законодавчо визначено шлях виходу ╕з дано╕ ситуац╕╕. Декларант зобов'язу╓ться надати додатков╕ документи, як╕ запитувались та п╕дтверджують митну варт╕сть в законодавчо визначен╕ строки, а митний орган, в свою чергу, - повернути суму платеж╕в, забезпечених гарант╕╓ю, за умови, що так╕ документи д╕йсно будуть подан╕ ╕ визнан╕ митним органом.
Зг╕дно норм Митного кодексу Укра╕ни протягом 80 дн╕в з моменту випуску товар╕в, в╕дносно
яких прийнято р╕шення, у в╕льний об╕г (митний режим ╕мпорт), декларант може подати додатков╕ документи, що п╕дтверджують заявлену ним варт╕сть. Якщо так╕ документи подан╕, вони розглядаються митним органом 5 дн╕в, протягом яких митний орган або скасову╓ прийняте ран╕ше р╕шення або да╓ об╜рунтовану в╕дмову у визнанн╕ заявлено╕ митно╕ вартоств. У випадку скасування р╕шення ╕мпортеру поверта╓ться надана ф╕нансова гарант╕я.
Додатков╕ документи, що п╕дтверджують митну
варт╕сть, визначену декларантом, повинн╕ бути переконливими, автентичними та не п╕длягати сумн╕ву.
На Р╕вненськ╕й митниц╕ були як випадки скасування р╕шень, так ╕ в╕дмови у визнанн╕ заявлено╕ митно╕ вартост╕.
Кожне р╕шення проходить ретельний анал╕з ╕ перев╕рку. Таку ж перев╕рку та анал╕з на вс╕х р╕внях проходять документи, додатково подан╕ декларантом протягом 80 дн╕в.
Виписки з
бухгалтерсько╖ документац╕╖ та висновки спец╕ал╕зованих експертних орган╕зац╕й – це документи, як╕, зазвичай, додатково подають декларанти як аргумент у суперечц╕ з митницею (стаття 53 Митного кодексу Укра╕ни передбача╓ таку можлив╕сть). Але часто трапля╓ться, що суб’╓кти ЗЕД вдаються до хитрощ╕в. Подають бухгалтерськ╕ документи дов╕льно╖ форми без
належних рекв╕зит╕в, що передбачен╕ законодавством, висновки експерт╕в, як╕ мають надавати незалежну оц╕нку товару, часто-густо являють собою п╕дсумовану та узагальнену ╕нформац╕ю, яка м╕ститься у поданих комерц╕йних документах.
В якост╕ вагомого аргументу п╕дтвердження визначено╖ митно╕ вартост╕ можуть використовуватись документально п╕дтверджен╕ дан╕ або прям╕ посилання на джерела ╕нформац╕╖, належний опис об╜рунтованого вибору метод╕в обчислення вартост╕, опис
проведених розрахунк╕в.
╤ншими словами – т╕льки справжн╕, як╕сн╕ документи можуть допомогти скасувати р╕шення митного органу та повернути надм╕ру сплачене.
Реформа ГФС позволит увеличить доходы таможен на 20% и уменьшить налоговые ямы на 10%.
Об этом заявила министр финансов Украины Наталья Яресько в интервью "ТСН. Неделя", сообщает корреспондент "Укринформа".
"Речь идет об увеличении поступлений именно в одной сфере по сокращению налоговых ям в 10%, а по таможне в 20%. Это первый шаг - и увидим, эта команда будет иметь возможность это сделать", - отметила она.
Министр также сообщила, что сейчас изучается вопрос передачи управления таможни частной фирме, чтобы показать, как
можно убрать коррупцию и увеличить поступления в бюджет.
"Обсуждаем сейчас возможность передать в частные руки на временный период один пилотный проект в какой-то одной части нашей границы, так, как делалось это в разных странах - в Болгарии, Филиппинах, Албании", - подчеркнула Яресько.
Как сообщал Укринформ, правительство решило передать Государственную фискальную службу в подчинение Министерству финансов. Глава правительства дал три месяца ГФС на реформы,
"чтобы налогоплательщики почувствовали новую качественную налоговую культуру".