2. У випадку застосування суб'╓ктом п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ положень пункту 1.5 Положення при нарахуванн╕ податк╕в та збор╕в на товари, що не входять до перел╕к╕в окремих вид╕в товар╕в, зазнача╓ться код способ╕в розрахунку "30".
3. У раз╕ недотримання вимог пункту 1.21. Положення, зокрема неподання документ╕в, потр╕бних для застосування п╕льгового
режиму оподаткування товар╕в ус╕ма, без винятку, видами податк╕в, як╕ п╕длягали б сплат╕ при ╖х ввезенн╕ з метою в╕льного об╕гу на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, як документ контролю за доставкою окремих вид╕в товар╕в у митний орган призначення використову╓ться ПД.
При цьому при наявност╕ документ╕в, необх╕дних для застосування п╕льгового режиму оподаткування т╕льки окремими видами податк╕в, нарахування цих податк╕в зд╕йсню╓ться ╕з зазначенням коду способ╕в
розрахунку "30".
В ╕ншому випадку нарахування податк╕в та збор╕в зд╕йсню╓ться ╕з зазначенням коду способ╕в розрахунку в╕дпов╕дно до обраного заходу забезпечення доставки товар╕в до митниц╕ призначення.
4. Основою нарахування митних збор╕в (вид платежу "010") у граф╕ 47 ПД ╓ загальна митна варт╕сть товару, зазначена в граф╕ 12 ПД. При цьому код способ╕в розрахунку за цим видом платежу
ма╓ сп╕впадати з кодом способ╕в розрахунку, що зазнача╓ться при нарахуванн╕ податк╕в на товари, до яких застосову╓ться один ╕з заход╕в забезпечення доставки товар╕в до митниц╕ призначення.
5. У випадку нарахування мита за нульовою ставкою код способ╕в розрахунку ма╓ сп╕впадати з кодом способ╕в розрахунку, який зазнача╓ться при нарахуванн╕ ╕нших податк╕в та збор╕в.
6. До основи нарахування податку на
додану варт╕сть (при застосуванн╕ будь-якого способу розрахунку) суми нарахованих податк╕в (мита, акцизного збору) ╕з зазначенням коду способ╕в розрахунку "30" не включаються.
7. Заповнення графи "В" ПД зд╕йсню╓ться з урахуванням таких особливостей:
при використанн╕ коду способ╕в розрахунку "32" графа "В" заповню╓ться у встановленому порядку, ╕з зазначенням плат╕жних
рекв╕зит╕в;
при використанн╕ ╕нших способ╕в розрахунку плат╕жн╕ рекв╕зити не зазначаються.
8. Графа С заповню╓ться при використанн╕ коду способ╕в розрахунку "32".
9. Суми податк╕в та збор╕в, нарахован╕ за ПД, при складанн╕ зв╕тност╕ за формою УПЗ-8 не враховуються.
10. При застосуванн╕
п.2.7 Положення на зворотному боц╕ ПП проставля╓ться в╕дм╕тка "Перев╕рено" ╕з зазначенням дати, п╕дпису та пр╕звища посадово╖ особи в╕дд╕лу митних платеж╕в, яка зд╕йснювала контроль.
В ноябре экспорт длинномерного и сортового проката увеличился на 27,5%
В ноябре 2008 года экспорт длинномерного и сортового проката увеличился на 27,5%, или на 51,96 тыс. тонн по сравнению с октябрем 2008 года до 240,81 тыс. тонн. Об этом говорится в данных Государственного комитета статистики.
Поступления от экспорта длинномерного и сортового проката уменьшились на 27,7%, или на 48,06 млн. долларов до 125,46 млн. долларов.
По сравнению с ноябрем 2007 года экспорт длинномерного и сортового проката в ноябре 2008
года уменьшился на 60,4%, или на 366,46 тыс. тонн.
В январе-ноябре 2008 года по сравнению с январем-ноябрем 2007 года экспорт длинномерного и сортового проката сократился на 20,7%, или на 1 394,92 тыс. тонн до 5 349,61 тыс. тонн на 4 641,65 млн. долларов.
Как сообщалось, в октябре экспорт длинномерного и сортового проката сократился на 37,1%, или на 111,24 тыс. тонн по сравнению с сентябрем до 188,85 тыс. тонн.
В 2007 году экспорт длинномерного
и сортового проката увеличился по сравнению с 2006 годом на 3,7%, или на 260,52 тыс. тонн и составил 7 379,12 тыс. тонн на сумму 4 317,19 млн. долларов.
Кабинет министров Украины уволил Григория Иванова с должности председателя Государственного комитета ветеринарной медицины.
Согласно распоряжению Кабинета министров №45 от 21 января 2009 г., Г.Иванов снят с занимаемой должности "в связи с недобросовестным выполнением своих обязанностей", а именно нарушением присяги государственного служащего.
Украина и Румыния завершают переговоры о малом приграничном движении
Переговоры о соглашении о малом приграничном движении между Украиной и Румынией находятся в финальной стадии. Об этом сегодня заявил журналистам Министр иностранных дел Румынии Кристиан Дяконеску.
Как передает корреспондент Л╤ГАБ╕знес╤нформ, К.Дяконеску отметил, что в настоящее время согласовываются даты визита Президента Румынии в Украину, и не исключил, что это соглашение
будет подписано в ходе этого визита.
"Румынская сторона практически закончила свои переговоры с Европейской комиссией, имеются в виду те положения соглашения, которые должны соответствовать положению Румынии как члена Европейского Союза", - отметил Министр.
Напомним, соответствующие приграничные соглашения уже подписаны с Венгрией, Польшей и Словакией.
1. Видати св╕доцтва на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕:
001030/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Мариничу Василю Михайловичу
(╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2450203652, м. Р╕вне, вул. Романа Шухевича, 14, кв. 6);
001031/00 доч╕рньому п╕дпри╓мству "С╕сайд (Укра╖на)" товариства з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "SEASIDE-COMERCIO E SERVICOS, LDA" (код ╢ДРПОУ 31542338, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, 6);
001032/00 приватному п╕дпри╓мству "ТСТ" (код ╢ДРПОУ 30047336,
м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 2А);
001033/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "╤НТЕГРЕЙТЕД ГЛОБАЛ ЛОДЖИСТ╤КС" (код ╢ДРПОУ 34444252, м. Одеса, вул. Юр╕я Олеш╕, 4, кв. 2);
001034/00 приватному п╕дпри╓мству "ГОТ" (код ╢ДРПОУ 34321914, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 2Б);
001035/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "РАДА ГРУП" (код ╢ДРПОУ
34506952, м. Одеса, Куликове поле, 1, каб. 120);
001036/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "АРМСЕРВ╤С" (код ╢ДРПОУ 22497917, м. Одеса, вул. Валентини Терешково╖, 27, корп. 4, будинок НВО "ШТОРМ");
001037/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Таламус ЛТД" (код ╢ДРПОУ 20936229, м. Одеса, Застава-╤╤, вул. Привозна, 1);
001038/00 товариству з
обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "╤с╕да Мер╕тайм" (код ╢ДРПОУ 33469653, Одеська область, м. Южне, вул. Заводська, 3А, корп. 217);
001039/00 ф╕рм╕ "Промтекс" приватному п╕дпри╓мству (код ╢ДРПОУ 30390261, м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 15);
001040/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ГЕОМАР" (код ╢ДРПОУ 33486003, Одеська область, Ком╕нтерн╕вський район, Краснос╕льська с╕льська рада, 21-й км Староки╖вського
шосе, 24-А);
001041/00 приватн╕й ф╕рм╕ "ЮЖНОВАЦ╤Я" (код ╢ДРПОУ 19040309, м. Одеса, вул. Пушк╕нська, 31, кв. 3);
001042/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "╢ВРОТРАНС-ГРУП" (код ╢ДРПОУ 35178769, м. Одеса, пров. Чапа╓ва, 5);
001043/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю ф╕рм╕ "АУТ" (код ╢ДРПОУ 30697608, Одеська область, м. ╤лл╕ч╕вськ, вул. Данченка,
17/58Н);
001044/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "СЛ" (код ╢ДРПОУ 33568740, м. Одеса, вул. Фонтанська дорога, 51 А, кв. 69);
001045/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "С.М.Т.-ЛТД" (код ╢ДРПОУ 19056351, м. Одеса, вул. Успенська, 21);
001046/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ОДЕМАРА" (код ╢ДРПОУ 14278041, м. Одеса, Митна площа,
1);
001047/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Бонд" (код ╢ДРПОУ 24769691, Одеська область, м. ╤лл╕ч╕вськ, вул. Промислова, 12);
001048/00 державному п╕дпри╓мству "ОДЕСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ" (код ╢ДРПОУ 01125666, м. Одеса, Митна площа, 1);
001049/00 приватному п╕дпри╓мству "АРТ-МАР╤Н" (код ╢ДРПОУ 25426651, м. Одеса, вул. Маршала Говорова,
11 Д, к. 133);
001050/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ЛОГ╤СТИК ГАРАНТ" (код ╢ДРПОУ 35886620, м. Донецьк, вул. Бесарабська, 21);
001051/00 в╕дкритому акц╕онерному товариству "Концерн Стирол" (код ╢ДРПОУ 05761614, Донецька область, Кал╕н╕нський район, м. Горл╕вка, вул. Горл╕всько╖ див╕з╕╖, 10);
001052/00 приватному п╕дпри╓мству "ПРОМТОРГАЛЬЯНС"
(код ╢ДРПОУ 35484778, м. Донецьк, вул. Краснофлотська, 64, кв. 16);
001053/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Лег╕он-Юг" (код ╢ДРПОУ 32655491, м. Микола╖в, вул. Московська, 42, кв. 20);
001054/00 приватному п╕дпри╓мству "Клайпеда Р.С." (код ╢ДРПОУ 34707478, м. Микола╖в, вул. В.Морська, 105);
001055/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Дозорець Тетян╕ Микола╖вн╕
(╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2666909967, В╕нницька область, смт. Л╕тин, вул. Володарського, 10);
001056/00 п╕дпри╓мству "Гасс╕б" з ╕ноземною ╕нвестиц╕╓ю (код ╢ДРПОУ 20095406, м. В╕нниця, вул. Свердлова, 28);
001057/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Микитюку Михайлу Миколайовичу (╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в
1923211613, В╕нницька область, В╕нницький район, смт. Вороновиця, пров. Немир╕вський, 14);
001058/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Дозорцю Дмитру Миколайовичу (╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2693608090, В╕нницька область, смт. Л╕тин, вул. Володарського, 10);
001059/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Ходорович Оксан╕ Микола╖вн╕ (╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в
та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2352705784, м. В╕нниця, вул. Келецька, 59, кв. 40);
001060/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ТРАК-АВТО" (код ╢ДРПОУ 33182658, В╕нницька область, В╕нницький район, смт. Стрижавка, вул. 40-р╕ччя Перемоги, 3);
001061/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Княжуку Серг╕ю Олександровичу (╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2059209219, м.
В╕нниця, вул. Бел╕нського, 21);
001062/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "В╕нницязовн╕штранс" (код ╢ДРПОУ 13324402, м. В╕нниця, просп. Космонавт╕в, 23);
001064/00 ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю М╕ненко Олександр╕ Микола╖вн╕
(╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2190108500, м. Запор╕жжя, вул. Седова, 2, кв. 21);
001065/00 приватному п╕дпри╓мству "ЕКС╤М-В" (код ╢ДРПОУ 34284642, Одеська область, м. Б╕лгород-Дн╕стровський, вул. Кишин╕вська, 6);
001066/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Анкор Плюс" (код ╢ДРПОУ 32887464, м. Дн╕пропетровськ, вул. Космодромна, 4, корп. 2, кв.
5);
001067/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю ф╕рм╕ "╤ЛАЙ" (код ╢ДРПОУ 23069922, м. Дн╕пропетровськ, вул. Решетил╕вська, 33, кв. 93);
001068/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ДЕЙЛ╤ЛЕНД УКРА╥НА 2008" (код ╢ДРПОУ 36201180, м. Микола╖в, Херсонське шосе, 96/2);
001069/00
товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "КОРАЛ-╤МПОРТ" (код ╢ДРПОУ 34443217, м. Одеса, вул. Академ╕ка Ф╕латова, 17);
001070/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ВЕГА-А" (код ╢ДРПОУ 33275768, м. Дн╕пропетровськ, ж/м Тополя-3, 30, корп. 2, кв. 13);
001071/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю ф╕рм╕ "Едельвейс" (код ╢ДРПОУ 31048750, ╤вано-Франк╕вська область, м. Рогатин, вул. Галицька,
92);
001072/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "ТЕП" (код ╢ДРПОУ 03116944, м. ╤вано-Франк╕вськ, с. Микитинц╕, вул. Юност╕, 47);
001073/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Кобра" (код ╢ДРПОУ 25596092, ╤вано-Франк╕вська область, м. Долина, просп. Незалежност╕, 6);
001074/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Орх╕дея" (код ╢ДРПОУ 23925396,
╤вано-Франк╕вська область, м. Долина, просп. Незалежност╕, 6);
001075/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Брокер-серв╕с" (код ╢ДРПОУ 31876006, ╤вано-Франк╕вська область, м. Калуш, вул. Зелена, 16);
001076/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "БРОКБ╤ЗНЕСЦЕНТР "СТАН╤СЛАВ" (код ╢ДРПОУ 33646048, м. ╤вано-Франк╕вськ, вул. Галицька, 138, кв. 70);
001077/00
ф╕зичн╕й особ╕-п╕дпри╓мцю Паляниц╕ Степану Васильовичу (╕дентиф╕кац╕йний номер ф╕зично╖ особи-платника податк╕в та ╕нших обов’язкових платеж╕в 2369201871, м. ╤вано-Франк╕вськ, вул. Гетьмана Мазепи, 177, корп. 2, кв. 42);
001078/00 в╕дкритому акц╕онерному товариству "Сумське машинобуд╕вне науково-виробниче об’╓днання ╕м. М.В.Фрунзе" (код ╢ДРПОУ 05747991, м. Суми, вул. Горького, 58);
001079/00 товариству з обмеженою
в╕дпов╕дальн╕стю "Агро-Союз-Терм╕нал" (код ╢ДРПОУ 33892463, Дн╕пропетровська область, Дн╕пропетровський район, смт. Юв╕лейне, вул. Нижньодн╕провська, 1);
001080/00 товариству з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Компан╕я "Агро-Союз" (код ╢ДРПОУ 25008215, Дн╕пропетровська область, Дн╕пропетровський район, смт. Юв╕лейне, вул. Нижньодн╕провська, 1).
2. Анулювати св╕доцтво на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖
д╕яльност╕:
000972/00 видане приватному п╕дпри╓мству "Солло" (код ╢ДРПОУ 32526914, м. Ки╖в, вул. Ялтинська, 5-Б).
3. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць довести цей наказ до в╕дома за╕нтересованих суб’╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Онопенка П.В.
Украинский спирт "поборется" за долю мирового экспорта
Государственный концерн спиртовой и ликероводочной промышленности "Укрспирт" получил лицензию на право осуществления экспорта спирта этилового, коньячного и плодового. Об этом Л╤ГАБ╕знес╤нформ сообщили в пресс-службе концерна.
Так, основанием для выдачи лицензии послужило постановление Кабинета Министров Украины "Некоторые вопросы деятельности Государственного концерна спиртовой
и ликеро-водочной промышленности (концерн "Укрспирт")" N1127 от 27 декабря 2008 года.
Согласно постановлению, Министерством аграрной политики Украины начата процедура ликвидации областных спиртовых объединений с последующим аннулированием их лицензий на право осуществления экспорта, после выполнения заключенных договоров по поставке спирта зарубежным партнерам.
"Главная цель – создание единого государственного оператора для представления интересов Украины на
экспортных рынках" , - отмечают в концерне.
По словам председателя государственного концерна спиртовой и ликероводочной промышленности "Укрспирт" Ивана Яковца, мировой рынок спирта плотно насыщен, а главные конкуренты Украины – Бразилия и Америка ведут агрессивную политику на внешних рынках.
В то же время, отмечает И.Яковец, конкуренция семи специально уполномоченных правительством на право осуществления экспорта спирта государственных операторов, приводит к
распылению усилий и конкуренции между собой украинских производителей на внешних рынках. Поэтому, определение правительством единого уполномоченного органа осуществлять экспорт спирта, будет содействовать наращиванию объемов экспорта и повышению его эффективности, убежден он.
Таким образом, в качестве единого государственного экспортера этилового спирта, концерн "Укрспирт" намерен восстановить торговые отношения с крупнейшими операторами мирового оптового рынка спирта. Кроме того, единая
экспортная политика позволит, утверждают в концерне, упорядочить взаимоотношения с существующими партнерами и значительно повысить уровень прибыльности украинских спиртовых заводов.
Напомним, Кабинет Министров согласно постановлению N1127 отменил решение о ликвидации концерна "Укрспирт". Кроме того, было возобновлено действие некоторых постановлений Кабинета Министров с внесением в них некоторых изменений.
В частности, предусматривается ликвидация областных государственных
объединений, которые входят в состав Государственного концерна спиртовой и ликеро-водочной промышленности (концерн "Укрспирт"), кроме Киевского областного государственного объединения спиртовой и ликеро-водочной промышленности". Однако, после выдачи концерну "Укрспирт" лицензии на право оптовой торговли спиртом этиловым предусмотрена ликвидация в установленном порядке Киевского областного государственного объединения спиртовой и ликеро-водочной промышленности.
М╕н╕стерство юстиц╕╖ пов╕домля╓ про нормативно-правов╕ акти, заре╓строван╕ 20-21 с╕чня 2009 року
21-01-2009 42/16058 М╕н╕стерство економ╕ки Наказ в╕д 31.12.2008 № 933 "Про порядок л╕цензування експорту товар╕в у 2009 роц╕" Положення про порядок л╕цензування експорту товар╕в у 2009 роц╕
21-01-2009 43/16059 М╕н╕стерство економ╕ки ╤нструкц╕я про заповнення л╕ценз╕╖ на експорт товар╕в
21-01-2009 44/16060
М╕н╕стерство економ╕ки ╤нструкц╕я про заповнення заявки на одержання л╕ценз╕╖ на експорт товар╕в
Задолженность по НДС перед металлургами — 2,5 млрд. гривен
В 2008 году долг возмещения налога на добавленную стоимость для металлургических предприятий составил 2,5 млрд. гривен. Об этом на балансовом совещании сказал представитель центрального комитета профсоюза металлургов и горняков (ЦК ПМГУ).
В частности, по его словам, долг возмещения НДС для Стахановского завода
ферросплавов (Луганская область) в 2008 году составил 200 млн. гривен, что грозит предприятию полной остановкой.
При этом представитель не назвал долгов возмещения НДС по другим предприятиям.
Кроме того, задолженность по зарплате на предприятиях горно-металлургического комплекса в 2008 году составила 10
млн. гривен.
Как сообщалось, в декабре “Металлургпром” заявил о задолженности перед метпредприятиями возмещения НДС в размере 3,27 млрд. гривен
Виды деятельности, на которые распространяется закон о НДС
MIGnews.com.ua Кабинет Министров утвердил список видов деятельности, на которые распространяется действие Закона Украины "О налоге на добавленную стоимость". Об этом сказано в постановлении Кабмина от 21 января 2009 года №23, размещенном на официальном сайте правительства.
В частности, утвержденные Кабинетом Министров виды деятельности касаются выращивания зерновых и технических культур, овощеводства, декоративного садоводства и выращивания продукции для рассады,
выращивания фруктов, ягод, орехов, культур для производства напитков и пряностей, разведения крупного рогатого скота, разведения овец, коз, лошадей, свиней, птицы, других животных, лесничества и лесозаготовки, рыболовства, предоставления услуг в сфере рыболовства, животноводства и растениеводства, передает УНИАН.
Таможни Украины и Польши констатируют уменьшение потока грузовиков на границе
Государственная таможенная служба Украины и таможенная служба Польши констатируют, что на границе значительно уменьшился поток грузовых транспортных средств. Об этом говорится в сообщении пресс-службы Гостаможни.
В пятницу заместитель председателя Гостаможни Александр Федоров встретился с руководителем таможенной службы Польши Яцеком Капицей.
Участники встречи рассмотрели ситуацию в пунктах пропуска на украино-польской границе.
При
этом они отметили, что на сегодня видна четкая тенденция к значительном уменьшению транспортных потоков на границе.
Особенно это касается грузовых транспортных средств - так, количество грузовиков, пересекающих границу в течение суток, сократилось почти в 2,5 раза по сравнению с 1 полугодием 2008 года.
Руководители таможен считают, что такую тенденцию можно объяснить резким уменьшением импорта в Украину в условиях финансового кризиса.
Стороны
отметили, что в течение января очередей автомобилей на пунктах пропуска не было.
Как сообщалось ранее, в декабре 2008 года Украина и Польша выступили за активизацию строительства 8 новых пунктов пропуска на украино-польской границе.
Турция увеличила импортные пошлины на металлпродукцию
С начала года Турция увеличила импортные пошлины на горячекатаный рулон с 5% до 13%, на холоднокатаный — с 6% до 14% (в Украине их производят ММК им. Ильича и «Запорожсталь»), на толстый лист ввела пошлину в размере 15% («Азовсталь», ДМЗ, Алчевский меткомбинат).
Торговые санкции призваны поддержать местных производителей в условиях всеобщего сокращения объемов рынков и падения цен. И хотя меры принимались против импортеров без указания страны, представители турецкой
металлургической промышленности заявляют, что, в основном, пошлины направлены на ограничение поставок из России, Украины и Китая. Европейских производителей это событие не затронет, так как со странами ЕС и с некоторыми другими Турция заключила соглашения о свободной торговле.
Хотя, с другой стороны, полностью покрыть потребность в плоском металлопрокате за счет собственных производителей у Турции вряд ли получится. В 2008 г. в стране было приобретено его в объеме 10 млн. т, из которых
только 4,7 млн. т произвели турецкие металлурги.
Так что ужесточение торговых ограничений уже вызвало недовольство местных металлотрейдеров, которые импортировали, в том числе, украинский прокат, говорит Александр Сирик, вице-президент по странам СНГ Research&Consulting Group AG.
«Предложения материала, которое сложилось на рынке Турции, недостаточно, поэтому такое решение критикуется, поскольку его называют преждевременным»,— говорит аналитик.
Украинские
металлурги спокойно прокомментировали меры турецких властей.
«Пока внутренние цены рынка Турции являются для нас привлекательными,— сказал начальник отдела маркетинга ММК им. Ильича Александр Белоусов.— Но если в результате антидемпинговых расследований уровень пошлин будет поднят, это скажется очень серьезно, поскольку турецкий рынок был одним из крупнейших и самых привлекательных, в том числе, за счет близкого расположения к Украине». По его данным, турки покупают российский рулон
по $425-430, украинский — по $400-410 за тонну.
По словам Александра Сирика, «поднятие пошлин в Турции является очередным этапом волны протекционизма, которая развернулась по всему миру. Например, Индия в ноябре подняла импортные пошлины, Китай снял экспортные пошлины на готовую металлопродукцию с декабря».
Правительства различных стран защищают своих производителей на фоне относительно невысоких цен. Как утверждает замминистра экономики Виктор Пантелеенко, в
Европе происходит охлаждение рынка листовой продукции. Эксперты объясняют эту тенденцию снижением производства в металлопотребляющих отраслях, таких как машино- и автомобилестроение, и других.
Украинские производители плоского проката — горячекатаного и холоднокатаного рулона — столкнулись с ограничениями на одном из ключевых рынков, турецком
На виконання Закону Укра╖ни “Про Державний бюджет Укра╖ни на 2008 р╕к" до Терноп╕льсько╖ митниц╕ Держмитслужбою в 2008 роц╕ було доведено оч╕куван╕ надходження в сум╕ 400 млн. 523 тис. грн.
За 12 м╕сяц╕в 2008 року митниця перерахувала кошти до бюджету в сум╕
431,2 млн. грн., що становить 107,7 % виконання оч╕куваних показник╕в. Пор╕вняно ╕з аналог╕чним пер╕одом 2007 року надходження до бюджету зб╕льшилися на 257,1 млн. грн., тобто на 147,7 %, або в 2,5 рази (за аналог╕чний пер╕од 2007 року сума перерахувань склала 174,1 млн. грн.).
З ус╕х митних платеж╕в перераховано в торговому об╕гу 419,2 млн. грн. (107,1 % виконання) та в неторговому об╕гу — 12 млн. грн. (132,8 % виконання).
Найб╕льше податк╕в у торговому об╕гу
сплачено ТОВ "CЕ Борднетце Укра╖на". Ця сума становить 101 млн. 181 тис. грн. — (найб╕льший показник серед ╕нших платник╕в), що становить 24,1 % вс╕х надходжень в торговому об╕гу.
У напрямку контролю митно╖ вартост╕ та класиф╕кац╕╖ додатково стягнуто 76,3 млн. грн. (в 2007 роц╕ — 15,3 млн. грн.), що становить 17,7% в╕д загальних перерахувань до бюджету.
У напрямку боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил у 2008 роц╕ митниця порушила дв╕ крим╕нальн╕
справи за ознаками ч.1 ст. 201 Митного кодексу Укра╖ни (контрабанда) на суму 1 млн. 35 тис. грн. та 344 справи про порушення митних правил на загальну суму 1 млн. 439 тис. грн.
Упродовж 2008 року митницею оформлено 17 583 ВМД, що на 33 % б╕льше, н╕ж у 2007 роц╕. Вантажопот╕к зр╕с на 84 % (525 тис. тон вантаж╕в проти 285 тис. тон).
Загальний зовн╕шньоторговельний об╕г у 2008 роц╕ склав 2 млрд. 819 млн. 040 тис. грн., в тому числ╕: ╕мпорт — 1 млрд. 832 млн. 823 тис. грн., експорт — 986 млн. 217 тис. грн.
У пор╕внянн╕ з 2007 роком зростання зовн╕шньоторговельного об╕гу склада╓ 85 %, при цьому ╕мпорт зр╕с на 109 %, а експорт — на 52 %.
Торговый представитель США Сюзан Шваб инициировала проведение консультаций при ВТО в связи с запретом импорта в ЕС куриного мяса, обработанного хлором. Вместе с тем США намерены вновь, к 23 марта, установить штрафные пошлины за запрет ввоза в ЕС говяжьего мяса.
Как пишет "Die Landwirtschaftliche Zeitschrift", с 1997 года
ЕС блокирует ввоз дезинфицированного хлором куриного мяса из США. В последний раз в декабре 2008 года министры сельского хозяйства ЕС проголосовали против открытия внутреннего рынка для американской птицы, которая после убоя дезинфицируется хлором. Теперь, если торговый спор не будет урегулирован в рамках официальных консультаций в ВТО на протяжении 60 дней, США
имеют право созвать группу специалистов для публичного обсуждения вопроса.
Кроме того, уже десять лет США имеют право, согласно решению ВТО, устанавливать ежегодно штрафные пошлины в размере $116,8 млн. в качестве компенсации за запрет импорта в ЕС мяса крупного рогатого скота, обработанного гормональными препаратами.
Для
того, чтобы увеличить давление на ЕС, С.Шваб значительно расширила список "запрещенных" продуктов. Прежде всего, речь идет о еще большем количестве продуктов из свиного, говяжьего и мяса птицы. Однако, это касается также и соков, цветов и шоколада, которые в будущем должны будут облагаться штрафными пошлинами.
В Брюсселе опасаются, что США будут каждые 6 месяцев устанавливать новые размеры пошлин. Такой импорт из США может вылиться для европейских экспортеров в "круглую сумму".
АНОНС. 23 с╕чня в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ в╕дбудеться телефонна “гаряча” л╕н╕я за участю заступника М╕н╕стра юстиц╕╖
23 с╕чня у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ в╕дбудеться телефонна “гаряча” л╕н╕я. З 15.30 до 16.30 на запитання громадян в╕дпов╕датиме заступник М╕н╕стра юстиц╕╖ ╤нна ╤ван╕вна ╢мельянова.
Телефон “гарячо╖” л╕н╕╖ - 271-17-86.
╤нформац╕я для представник╕в ЗМ╤ за телефоном: 271-16-76.
В Одес╕ обговорили посилення боротьби з контрабандою
Прес-служба
В Одес╕ 21 с╕чня, в рамках реал╕зац╕╖ плану Президента Укра╖ни В╕ктора Ющенко „До врегулювання через демократ╕ю”, в╕дбулась М╕жнародна тристороння координац╕йна нарада. В н╕й брали участь кер╕вники: Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Валер╕й Хорошковський, Служби безпеки Укра╖ни Валентин Наливайченко, М╕с╕╖ ╢вропейського Союзу з прикордонно╖ допомоги Молдов╕ та Укра╖ни (EUBAM) Ференц Банф╕, а також Директор Служби безпеки та ╕нформац╕╖ Республ╕ки Молдова Артур
Решетн╕к.
Метою зустр╕ч╕ було обговорити посилення боротьби з контрабандою та пов’язаною з нею корупц╕╓ю. В рамках зустр╕ч╕ було продовжено обговорення тристоронньо╖ роботи з протид╕╖ злочинност╕ та ╕ншим правопорушенням в зон╕ укра╖но-молдовського кордону.
Ференц Банф╕ окремо звернув увагу на усп╕шну сп╕впрацю з недопущення контрабанди велико╖ парт╕╖ цигарок на ринки ╢вросоюзу у жовтн╕ 2008 року. У результат╕ сп╕льно╖ спецоперац╕╖ правоохоронних орган╕в ╕ спецслужб
Укра╖ни, Молдови та к╕лькох кра╖н ╢С не допущено втрати ╢вросоюзом податкових збор╕в на суму близько 5 м╕льйон╕в ╓вро.
Учасники наради констатували, що загальними зусиллями та завдяки активн╕й п╕дтримц╕ М╕с╕╖ ╢С вдалось нормал╕зувати ситуац╕ю на кордон╕ ╕ л╕кв╕дувати основн╕ канали контрабанди та нелегально╖ м╕грац╕╖ в рег╕он╕.
Наголошуючи на важливост╕ та ефективност╕ сп╕впрац╕ для укр╕плення рег╕онально╖ безпеки, сторони вир╕шили продовжити обм╕н ╕нформац╕╓ю
щодо ситуац╕╖ на укра╖нсько-молдовському кордон╕ та прилеглих територ╕ях ╕ створити м╕жнародн╕ сп╕льн╕ мон╕торингов╕ групи з протид╕╖ транскордонн╕й злочинност╕.
На сьогодн╕ митниця чи не ╓дина державна установа, яка сутт╓во наповню╓ державну скарбницю. Про ефективн╕сть д╕яльност╕ митних орган╕в св╕дчить той факт, що впродовж 2008 року в╕д ус╕х митниць до казни держави над╕йшло понад 96 м╕льярд╕в гривень.
Вв╕йшовши в Новий р╕к, Ужгородська митниця традиц╕йно п╕дбила п╕дсумки сво╓╖ роботи
за минулий р╕к. Так, протягом 2008 року митницею перераховано до бюджету податк╕в ╕ збор╕в майже 643 млн. грн., що у 1,6 рази б╕льше за попередн╕й р╕к. До обласного бюджету перераховано 571,2 млн. грн., а це майже половина суми прийнятого нещодавно р╕чного бюджету област╕ на 2009 р╕к. Варто зазначити, що за результатами сум податк╕в ╕ збор╕в за митне оформлення транспортних засоб╕в, Ужгородська митниця друга по вс╕й митн╕й систем╕
(оформлено 546 автомашин на суму 52 млн. грн.).
П╕д час п╕дсумково╖ наради також зазначалось, що, на жаль, ╓ чимало громадян та п╕дпри╓мств, котр╕ св╕домо порушують митне законодавство, зокрема, занижуючи митну варт╕сть товар╕в, що в свою чергу вплива╓ на заниження сплати вс╕х необх╕дних платеж╕в. Митники виявляють таких порушник╕в, затримують ╕ вилучають прихований в╕д митного контролю р╕зний крам. Так, протягом року оперативними п╕дрозд╕лами митниц╕ запроваджено 778 справи про порушення
митних правил на загальну суму 24 млн. грн. та порушено 9 крим╕нальних справ про контрабанду. ╤з 460 справ про порушення митних правил (на суму понад 16 млн. грн.), направлених до судових ╕нстанц╕й, розглянуто 336. У 220 випадках застосовано конф╕скац╕ю на 4,2 млн. грн., накладено 88 штраф╕в на суму 573 тис. грн.
Загалом, п╕дводячи
зроблене, кер╕вництво митниц╕ в╕дм╕тило, що на сьогодн╕ зроблено серйозн╕ практичн╕ кроки, аби увесь процес митного оформлення ╕ митного контролю для п╕дпри╓мств, орган╕зац╕й та громадян став б╕льш прискореним, а митн╕ процедури — наближеними до стандарт╕в ╓вропейського сп╕втовариства. Звичайно, зробити потр╕бно ще багато, ╕ митниця не збавлятиме набраних темп╕в, адже митна система Укра╖ни працю╓ ╕ вдосконалю╓ться на користь держави й ус╕х громадян.