Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

ДМСУ: Про виконання доручень Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 10.01.05 № 344/1/1-09, в╕д 25.12.08 № 57531/5/1-08


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 21/01/2009
Вступившие в силу документы в среду 21 Января 2009 г.

1.№ 11 от 14-01-2009 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про доповнення пункту 5 Порядку оформлення ╕ноземцям та особам без громадянства дозволу на працевлаштування в Укра╖н╕
"УК" № 8 от 20-01-2009
Действует с 21-01-2009

2.№ 680-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про ратиф╕кац╕ю Угоди м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом Народно╖ Республ╕ки Бангладеш про торговельно-економ╕чне сп╕вроб╕тництво
"УК" № 2 от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009

3.№ 685-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про при╓днання Укра╖ни до Конвенц╕╖ про ун╕ф╕кац╕ю деяких правил м╕жнародних пов╕тряних перевезень
"УК" № 2; "ОВУ" № 100, ст. 3295 (12.01.2009) от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009

4.№ 684-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про при╓днання Укра╖ни до Локарнсько╖ угоди про заснування М╕жнародно╖ класиф╕кац╕╖ промислових зразк╕в
"УК" № 2; "ОВУ" № 100, ст. 3294 (12.01.2009) от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009

5.№ 683-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про при╓днання Укра╖ни до Страсбурзько╖ угоди про М╕жнародну патентну класиф╕кац╕ю
"УК" № 2; "ОВУ" № 100, ст. 3293 (12.01.2009) от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009

6.№ 679-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про ратиф╕кац╕ю Р╕шення про внесення доповнень та зм╕н до Правил визначення кра╖ни походження товар╕в, затверджених Р╕шенням Ради глав уряд╕в СНД в╕д 30 листопада 2000 року
"УК" № 2 от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009

7.№ 678-VI от 17-12-2008 Закони Укра╖ни
Про ратиф╕кац╕ю Р╕шення про внесення зм╕н до Правил визначення кра╖ни походження товар╕в, затверджених Р╕шенням Ради глав уряд╕в СНД в╕д 30 листопада 2000 року
"УК" № 2 от 10-01-2009
Действует с 21-01-2009


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.01.2009 по 21.01.2009

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖1
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни2
ВСЕГО:4


MDoffice

* Документ дня: Закон вiд 17.12.2008 № 676-VI Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни "Про Митний тариф Укра╖ни"

Количество просмотров: 161 (за период c 00:00 по 18:08 21/01/09), всего просмотров: 2104
Закон вiд 17.12.2008 № 676-VIВРУ
Про внесення зм╕н до Закону Укра╖ни "Про Митний тариф Укра╖ни"
Вступил в силу с 16.01.2009
• Все хиты документов


MDoffice

Украина экспортировала около 14 млн тонн зерна за 2008-2009 МГ

   В течении текущего маркетингового года (МГ, июль 2008 – июнь 2009) Украина экспортировала около 14 млн тонн зерна.

   По словам заместителя министра аграрной политики Ярослава Гадзало, за указанный период экспорт зерна из страны составил более 13 млн тонн, а за 20 дней января - почти 1 млн тонн.

   «Мы удовлетворены темпами экспорта зерна», - сообщил замминистр аграрной политики.

   Гадзало также добавил, что за период с декабря по январь экспорт зерна был активным, несмотря на то, что обычно в этот период наблюдается его снижение.

   После того, как Минагрополитики получило статистические данные о валовом сборе зерновых в 2008 году, оно тут же повысило оценку возможного экспорта зерна в текущем МГ примерно на 2 млн тонн - до более 25 млн тонн.

   «Оценка экспорта увеличена до более 25 млн тонн», - сообщил Гадзало.

   Как известно, из-за активного экспорта сейчас наблюдается рост внутренних цен на зерновые. По словам заместителя министра аграрной политики, на сегодняшний день несколько меняется география украинского экспорта из-за повышения Евросоюзом ввозных пошлин на зерновые.

   Источник: interfax.kiev.ua

«Первый Деловой»

Металлурги США лоббируют идею отказа от импорта

   Законопроект American Steel First Act, выдвинутый недавно в США, обеспечит американской металлургии имеет прочную поддержку, хотя некоторые игроки считают, что ужесточение законодательства, направленное на усиление проекта «покупай американское» несет дополнительные риски. В то же время, сторонники проекта считают, что если доллары налогоплательщика используются для «подстегивания» национальной экономики, именно рабочие США должны «пожинать плоды».

   Производители стали в США требовали выдвижения такого проекта с самого начала разговоров о пакете стимулирования экономики. Крупнейшие производители стали в стране требовали гарантий того, что строительство, финансируемое за счет пакета стимулирования, будет осуществляться из американской стали. Вице-президент AISI Дженнифер Диггинс уверен, что American Steel First Act значительно усилит и расширит рамки проекта «покупай американское».

   С другой стороны, расширение или введение новых законов в проект «покупай американское» несет некоторый риск для промышленников США, считает Давид Фелпс, президент American Institute for International Steel в Вашингтоне. «Практически все проекты, о которых идет речь – шоссе, мосты, ж/д – уже попадают под влияние «покупай американское», и необходимости в дополнительных ограничениях нет.»

   Он считает, что дальнейшее усиление защиты внутреннего рынка приведет к нарушению международного соглашения о госзакупках, что спровоцирует другие страны на аналогичные меры. «Протекционизм не сработал в 1930г., не поможет он и в 2009г.»

   Коалиция в поддержку проекта, которая состоит из AISI, SMA, Комитета трубного импорта (CPTI) и Национального альянса стальных мостов, помогла разработать законодательную базу и немедленно выразила поддержку проекта.

   American Steel First Act, который разрабатывали 28 соавторов из обеих основных партий, предназначен для защиты производителей стали на внутреннем рынке и для устранения угрозы безопасности населению, которая возникает из-за импорта стали, не соответствующей принятым в США стандартам.

   Источник: metaltorg

news.ugmk.info

Россия: Рабочая группа правительственной комиссии выступает за отмену вывозных пошлин на подсолнечник

   20 января под руководством министра сельского хозяйства РФ Алексея Гордеева состоялось заседание рабочей группы по товарам агропромышленного комплекса комиссии Правительства РФ по защитным мерам во внешней торговле и таможенно-тарифной политике. Об этом сообщили в пресс-служба Минсельхозе РФ.

   В нем приняли участие представители аппарата Правительства РФ, Минсельхоза, Минэкономразвития, Минфина, Минпромторга, ФАС, ФТС России, отраслевых союзов и ассоциаций.

   Участники заседания поддержали предложение Союза сахаропроизводителей России по повышению ставок ввозных таможенных пошлин на сахар-сырец с 1 июня 2009 г. со $140-270 за тонну до $180-270 за тонну. Это обеспечит предсказуемые экономические условия для посевной и уборочной кампаний в 2009 г.

   При этом было отмечено, что введение с 1 декабря 2008 г. сезонной пошлины на сахар-сырец в $220-270 не привело к увеличению цен на внутреннем рынке.

   Кроме того, члены рабочей группы поддержали предложение Ассоциации производителей крахмало-паточной продукции, касающееся повышения евросоставляющей ставки ввозной таможенной пошлины на маниоковый и кукурузный крахмалы.

   На заседании также обсуждались вопросы о целесообразности отмены ставок вывозных таможенных пошлин на семена подсолнечника и продления срока действия нулевой ставки ввозной таможенной пошлины на отдельные виды тропических масел. Они будут дополнительно проработаны.

   apk-inform.com 21.01.09

Виртуальная таможня

Россия обнулит экспортные пошлины на никель

   Правительство России 21 января 2009 года примет решение об обнулении экспортных пошлин на никель, а также снижении таможенных ставок на экспорт медных сплавов. Об этом заявил премьер-министр России Владимир Путин.

   Из-за снижения спроса, вызванного глобальным финансовым кризисом, цены на металлы за последние месяцы значительно снизились.

   По словам Путина, изменение экспортных пошлин положительно скажется не только финансовом положении российских предприятий, но и поможет сохранить рабочие места в городах, где располагаются предприятия цветной металлургии.

   Российские компании ощутили влияние экономического кризиса осенью 2008 года, когда спрос на их продукцию начал снижаться. В результате некоторые из них были вынуждены снизить объемы производства и сократить штат. Например, крупнейший в России производитель цветных металлов “Норильский никель” в октябре уволил из московского офиса 135 человек.

   В начале 2009 года правительство России приняло решение о снижении экспортной пошлины на нефть, которая с 1 февраля 2009 года будет составлять 100,9 доллара за тонну. Размер пошлины был рассчитан исходя из средней цены в 40,1 доллара за баррель российской нефти. Январская экспортная пошлина на нефть составляет 119,1 доллара за тонну. Снижение ставки было вызвано падением цен на нефть.

   Пошлины на нефть снижаются со второй половины прошлого года. Так, в декабре ставка пошлины была уменьшена со 192,1 до 119,1 доллара за тонну. Для сравнения, в августе 2008 года экспортные пошлины на нефть превышали 495 долларов.

Укррудпром

ДМСУ: Про виконання доручень Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 10.01.05 № 344/1/1-09, в╕д 25.12.08 № 57531/5/1-08

   

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

Першому в╕це-прем'╓р-м╕н╕стру Укра╖ни
Турчинову О.В.

Про виконання доручень
Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
в╕д 10.01.05 № 344/1/1-09,
в╕д 25.12.08 № 57531/5/1-08,
в╕д 26.12.08 № 57531/7/1-08

Шановний Олександре Валентиновичу!

На виконання доручень Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 10.01.09 № 344/1/1-09, в╕д 25.12.08 № 57531/5/1-08, в╕д 26.12.08 № 57531/7/1-08 щодо врегулювання д╕яльност╕ митних брокер╕в, ╕нформу╓мо.

   I. З прийняттям Верховною Радою Укра╖ни Закону Укра╖ни в╕д 05.10.06 № 227-V "Про при╓днання Укра╖ни до Протоколу про внесення зм╕н до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур" (дал╕ - К╕отська конвенц╕я), Укра╖на взяла на себе низку м╕жнародних зобов'язань з приведення ╕ спрощення ╖╖ законодавчих ╕ нормативно-правових акт╕в, як╕ регулюють в╕дносини у галуз╕ митно╖ справи до вимог ╓вропейського ╕ м╕жнародного права.

   Зг╕дно з╕ статтею 9 Конституц╕╖ Укра╖ни чинн╕ м╕жнародн╕ договори, згода на обов'язков╕сть яких надана Верховною Радою Укра╖ни, ╓ частиною нац╕онального законодавства Укра╖ни.

   Кр╕м викладеного, статтями 26, 27 В╕денсько╖ конвенц╕╖ про право м╕жнародних договор╕в до яко╖ Укра╖нська Радянська соц╕ал╕стична Республ╕ка при╓дналась зг╕дно з Указом презид╕╖ Верховно╖ Ради Укра╖нсько╖ РСР в╕д 14.04.86 № 2077-XI визначено, що кожен чинний догов╕р ╓ обов'язковим для його учасник╕в ╕ повинен ними добросов╕сно виконуватись. Учасник не може посилатись на положення свого внутр╕шнього права як на виправдання для невиконання ним договору.

   Беручи до уваги наведене, К╕отська конвенц╕я ╓ частиною нац╕онального законодавства Укра╖ни.

   Враховуючи викладене та на виконання Вашого доручення в╕д 16.05.08 № 32246/14/1-07 Держмитслужбою отримано роз'яснення в╕д М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни (лист в╕д 18.06.08 № 3881-0-4-08-20), в якому М╕н╕стерство погодилось з позиц╕╓ю Держмитслужби щодо необх╕дност╕ приведення д╕яльност╕ митних брокер╕в до умов К╕отсько╖ конвенц╕╖, шляхом розробки власного нормативно-правового акта та самост╕йного зд╕йснення нагляду та контролю за д╕яльн╕стю трет╕х стор╕н (митних брокер╕в).

   Поряд з наведеним, положення Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00 № 1775-III "Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕" не дають права Держмитслужб╕ в повн╕й м╕р╕ реал╕зувати в нормативному регулюванн╕ митно╖ справи вимоги Стандартних правил К╕отсько╖ конвенц╕╖ та призводять до законодавчо╖ неузгодженост╕ м╕ж статтями Митного кодексу Укра╖ни в╕д (в частин╕ регулювання д╕яльност╕ митного брокера) ╕ К╕отською конвенц╕╓ю.

   На сьогодн╕ Держмитслужбою сп╕льно ╕з Держкомп╕дпри╓мництвом та М╕н'юстом, п╕сля проведення 25.12.08 сп╕льно╖ наради та отримання в╕д М╕н'юсту ╕ншого роз'яснювального листа в╕д 25.12.08 № 1466-08-24, вживаються заходи по приведенню д╕яльност╕ митних брокер╕в до вимог К╕отсько╖ конвенц╕╖, Митного кодексу Укра╖ни та Закону Укра╖ни "Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕".

   Зг╕дно з╕ статтею 177 Митного кодексу Укра╖ни, митний брокер зд╕йсню╓ брокерську д╕яльн╕сть в╕дпов╕дно до норм цього Кодексу та л╕ценз╕йних умов, що затверджуються спец╕ально уповноваженим органом з питань л╕цензування та органом л╕цензування.

   Держмитслужбою вже розроблено проект сп╕льного наказу Держмитслужби та Держкомп╕дпри╓мництва "Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера", який в╕дпов╕дно до вимог Закону Укра╖ни в╕д 11.09.03 № 1160-IV "Про засади державно╖ регуляторно╖ пол╕тики у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕" розм╕щено в мереж╕ ╤нтернет на в╕домчому сайт╕ Держмитслужби http:\www.customs.gov.ua.

   З урахуванням викладеного, до затвердження Держмитслужбою та Держкомп╕дпри╓мництвом л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера, Держмитслужбою, з метою недопущення у 2009 роц╕ зупинки д╕яльност╕ митних брокер╕в, наказом в╕д 26.11.08 № 1334 затверджено тимчасовий Порядок д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в (дал╕ - Порядок).

   ╤нформу╓мо, що станом на 15.01.09 суб'╓ктам господарювання Держмитслужбою видано 823 св╕доцтва на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ (близько 150 заяв знаходиться на розгляд╕), б╕льше 5000 ос╕б склало квал╕ф╕кац╕йний ╕спит в митних закладах осв╕ти на умовах, визначених Порядком. Дана к╕льк╕сть митних брокер╕в та представник╕в митних брокер╕в у повн╕й м╕р╕ забезпечу╓ безпереб╕йне декларування митним органам товар╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни по вс╕й територ╕╖ Укра╖ни. Ре╓стр п╕дпри╓мств, яким видано св╕доцтва, дода╓ться.

   Кр╕м викладеного, за ╕нформац╕╓ю, яка надходить в╕д митних орган╕в до Держмитслужби, митний контроль та митне оформлення товар╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни в напрямках ввезення, вивезення, транзиту зд╕йсню╓ться у звичному режим╕.

   II. Щодо скасування наказу Держмитслужби в╕д 12.12.07 № 1048 "Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються в процес╕ оформлення митних декларац╕й, ╕ порядку ╖х ведення", ╤з зм╕нами, в тому числ╕ внесеними наказами Державно╖ митно╖ служби в╕д 02.07.08 № 708 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ митно╖ ╕нформац╕╖" та в╕д 23.09.08 № 1039 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД", ╕нформу╓мо.

   Зазначен╕ накази, прийнято в╕дпов╕дно до статт╕ 310 Митного кодексу Укра╖ни, якою передбачено, що спец╕ально уповноважений центральний орган виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи зд╕йсню╓ розроблення, впровадження та ведення в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й та постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 12.12.02 № 1876 "Про в╕домч╕ класиф╕катори з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й", якою визначено, що порядок ведення в╕домчих класиф╕катор╕в з питань митно╖ статистики, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й затверджу╓ться Державною митною службою Укра╖ни.

   Разом з цим в╕дпов╕дно до статт╕ 81 Митного кодексу Укра╖ни декларування зд╕йсню╓ться шляхом заявлення за встановленою формою (письмовою, усною, шляхом вчинення д╕й) точних в╕домостей про товари ╕ транспортн╕ засоби, мету ╖х перем╕щення через митний кордон Укра╖ни, а також в╕домостей, необх╕дних для зд╕йснення ╖х митного контролю та митного оформлення.

   Операц╕╖" митного оформлення, порядок ╖х зд╕йснення, а також форми митних декларац╕й та ╕нших документ╕в, що застосовуються п╕д час митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, визначаються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни (частина друга статт╕ 70 Митного кодексу Укра╖ни).

   При цьому умови та порядок застосування форм декларування, перел╕к в╕домостей, необх╕дних для зд╕йснення митного контролю та митного оформлення, визначаються Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, а порядок заповнення митних декларац╕й та ╕нших документ╕в, що застосовуються п╕д час митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, встановлю╓ться спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи (частина друга статт╕ 81 Митного кодексу Укра╖ни).

   Форму ╓диного адм╕н╕стративного документа форми МД-2 встановлено додатком 1 до Положення про вантажну митну декларац╕ю, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 09.06.97 № 574 (у редакц╕╖ постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 11.07.07 № 910), а порядок ╖╖ заповнення визначено ╤нструкц╕╓ю про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затвердженою наказом Держмитслужби в╕д 09.07.97 № 307 (у редакц╕╖ наказу Держмитслужби в╕д 07.11.07 № 933), заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 24.09.97 № 443/2247 (дал╕ - ╤нструкц╕я).

   Описом графи 31 "'Вантажн╕ м╕сця та опис товар╕в" ╤нструкц╕╖ встановлено обов'язок особи, що склала вантажну митну декларац╕ю зазначати п╕д номером 1 точний опис товар╕в, що декларуються митному органу: повне найменування (торговельне, комерц╕йне, ф╕рмове або ╤нше найменування); основн╕ (головн╕), властив╕ цьому товару, як╕сн╕ та к╕льк╕сн╕ параметри, техн╕чн╕ та комерц╕йн╕ характеристики, що ╓ в наявност╕ (ф╕рма -виробник, торговельна марка (допуска╓ться зазначення одн╕╓ю з ╓вропейських мов м╕жнародного сп╕лкування), комерц╕йна та ф╕рмова назви, сорт, тип, марка, модель, артикул, розм╕р, к╕льк╕сний та як╕сний склад, стандарт, ТУ, комплектн╕сть, розфасування, маркування тощо), при цьому опис окремих товар╕в ма╓ м╕стити додаткову ╕нформац╕ю в╕дпов╕дно до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дну для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД, що затверджу╓ться Держмитслужбою.

   При цьому описом графи 33 "Код товару" ╤нструкц╕╖ визначено, що при декларуванн╕, зокрема, в митний режим ╕мпорту товар╕в, на як╕ Державною митною службою встановлено коди зг╕дно з Класиф╕катором додатково╖ митно╖ ╕нформац╕╖, що затверджу╓ться Держмитслужбою, у третьому п╕дрозд╕л╕ графи зазнача╓ться код товару зг╕дно з Класиф╕катором додатково╖ митно╖ ╕нформац╕╖.

   Таким чином необх╕дн╕сть в╕дображення у граф╕ 31 додатково╖ ╕нформац╕╖, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД, передбачено╖ наказом Держмитслужби в╕д 23.09.08 № 1039 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД", а також в╕дображення у третьому п╕дрозд╕л╕ графи 33 "Код товару" коду товару, передбаченого наказом Держмитслужби в╕д 02.07.08 № 708 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ митно╖ ╕нформац╕╖" не ╓ новими правовими нормами та враховуючи п╕дпункт "д" пункту 5 Положення про державну ре╓страц╕ю нормативно-правових акт╕в м╕н╕стерств, ╕нших орган╕в виконавчо╖ влади, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 28.12.92 № 731 (╕з зм╕нами), в╕дпов╕дно до якого на державну ре╓страц╕ю не подаються акти спрямован╕ на орган╕зац╕ю виконання р╕шень вищестоящих орган╕в ╕ власних р╕шень м╕н╕стерств, ╕нших орган╕в виконавчо╖ влади, що не мають нових правових норм, зазначен╕ накази Держмитслужби державн╕й ре╓страц╕╖ у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ не п╕длягають.

   Враховуючи викладене, вважа╓мо, що накази Держмитслужби Укра╖ни в╕д 02.07.08 № 708 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ митно╖ ╕нформац╕╖" та в╕д 23.09.08 № 1039 "Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД" не суперечать чинному законодавству, а вимоги М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни щодо скасування вищезазначених наказ╕в ╓ необ╜рунтованими.

   Вищезазначена позиц╕я доведена до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни листом Держмитслужби в╕д 30.12.08 № 11/2-21/14446.

Громадська рада при ДМСУ

Правительства Беларуси и Украины подпишут меморандум о взаимном неприменении антидемпинговых санкций

   Правительства Беларуси и Украины подпишут меморандум о взаимном неприменении антидемпинговых санкций во взаимной торговле, сообщил Чрезвычайный и Полномочный посол Беларуси в Украине Валентин Величко.

   "По антидемпинговым расследованиям будет подписан отдельный меморандум. Суть его заключается в том, чтобы действующие санкции отменить и новые не вводить", - сказал В.Величко. По его словам, актуальность данного меморандума в том, что "антидемпинговые санкции могут вводиться искусственно".

   Как сообщалось, в августе 2008 г. правительство Беларуси приняло решение о введении на 3 года антидемпинговой пошлины на импортируемую украинскую карамель. Размер пошлины составляет 11,76% от таможенной стоимости в отношении карамели, не содержащей какао, в отношении какаосодержащей карамели пошлина составляет 23,9% от таможенной стоимости.

   В ноябре 2008 г. правительство Украины временно изъяло сахар и сахарные сиропы из режима свободной торговли с Беларусью.

   В сентябре 2008 г. Украина прекратила процедуру пересмотра антидемпинговых мер в отношении импорта спичек из Российской Федерации и Беларуси, введенных 27 сентября 2003 г. сроком на пять лет, в связи с завершением срока их применения.

АПК-Информ

ДМСУ: Щодо застосування ставок вв╕зного мита

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

20.01.2009 р. № 11/1-14/408-ЕП

Начальникам рег╕ональних митниць, митниць

Щодо застосування
ставок вв╕зного мита.

    На виконання м╕жнародних зобов’язань та доручень Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07.05.08 № 24519/1/1-08, 15.12.08 № 60960/1/1-08, 13.01.09 № 1104/1/1-09, 16.01.09 № 64206/1/1-08 забезпечити виконання Закону Укра╖ни в╕д 05.04.01 № 2371-III "Про Митний тариф Укра╖ни" (з╕ зм╕нами та доповненнями) з урахуванням ставок вв╕зного мита визначених у додатку ╤ до Протоколу про вступ Укра╖ни до СОТ.

    Перел╕к п╕льгових ставок вв╕зного мита, визначених у додатку ╤ до Протоколу про вступ Укра╖ни до СОТ, як╕ ╓ меншими за ставки визначен╕ Законом Укра╖ни в╕д 05.04.01 № 2371-III "Про Митний тариф Укра╖ни", дода╓ться.

    Додаток, зазначене по тексту в електронному вигляд╕.

Голова Служби

В.╤.Хорошковський

 

Додаток

Перел╕к п╕льгових ставок вв╕зного мита,
визначених у додатку ╤ до Протоколу про вступ Укра╖ни до СОТ, як╕ ╓ меншими за ставки визначен╕ Законом Укра╖ни в╕д 05.04.01 № 2371-III "Про Митний тариф Укра╖ни" (з╕ зм╕нами та доповненнями).

Код зг╕дно з УКТЗЕД

Р╕вн╕ ставок, визначен╕ додатком 1 до Протоколу на 2009 р╕к,

%

Ставки вв╕зного мита,
встановлен╕ Законом Укра╖ни в╕д 05.04.01 № 2371-III "Про Митний тариф Укра╖ни" (з╕ зм╕нами та доповненнями), %

1604205020

5

20

1604205030

5

20

3818001000

0

5

3818009000

0

5

3917219100

0,5

1

3917229100

0,5

1

3917239100

0,5

1

3917299100

0,5

1

3917311000

0,5

1

3917331000

0,5

1

3917399100

0,5

1

3917401000

0,5

1

3926901000

0,5

1

4008291000

0,5

1

4011301000

2

4

4012131000

0,5

1

4012201000

0,5

1

4016101000

3

5

4016931000

0,5

1

4016991000

0,5

1

4017001000

0,5

1

4504901000

0,5

1

6302321000

6,8

6,9

6812901000

0,5

1

6813101000

0,5

1

6813901000

0,5

1

7007211000

0,5

1

7322901000

1

2

7324101000

0,5

1

7324901000

0,5

1

7326201000

0,5

1

8108901000

0,5

1

8302101000

1

2

8302201000

1

2

8302421000

1

2

8302491000

1

2

8302601000

1

2

8307101000

0,5

1

8307901000

0,5

1

8407109000

3

5

8408901000

0,4

0,6

8412101000

0,5

1

8412211000

0,5

1

8412291000

0,5

1

8412311000

0,5

1

8412391000

0,5

1

8412801000

0,5

1

8412809100

0,5

1

8412901000

0,5

1

8414101000

0,5

1

8414201000

0,5

1

8414301000

0,5

1

8414511000

0,5

1

8414591000

0,5

1

8414802100

3

5

8414901000

0,5

1

8415101000

0,5

1

8415109000

0,5

1

8415811000

0,5

1

8415821000

0,5

1

8415839000

3

5

8415901000

0,5

1

8418101000

0,5

1

8418301000

0,5

1

8418401000

0,5

1

8418409900

2,5

5

8418619000

3

5

8418691000

0,5

1

8419819100

3

5

8419819900

3

5

8419901000

0,5

1

8421191000

0,5

1

8421211000

0,5

1

8421231000

0,5

1

8421291000

0,5

1

8421311000

0,5

1

8424101000

0,5

1

8477109000

5

10

8477200000

5

10

8477300000

5

10

8477598000

5

10

8479896010

5

10

8479899810

5

10

8483101000

0,2

0,4

8483301000

0,2

0,4

8483401000

0,2

0,4

8483601000

0,2

0,4

8483901000

0,2

0,4

8484101000

0,5

1

8484901000

0,5

1

8501201000

0,5

1

8501311000

0,5

1

8501331000

0,5

1

8501341000

0,5

1

8501401000

0,5

1

8501511000

0,5

1

8501529100

3

5

8501529300

3

5

8501529900

3

5

8501619100

3

5

8501619900

3

5

8501621000

0,5

1

8501631000

0,5

1

8502111000

0,5

1

8502121000

0,5

1

8502131000

0,5

1

8502201000

0,5

1

8502311000

0,5

1

8502319000

0,5

1

8502391000

0,5

1

8502401000

0,5

1

8504101000

0,5

1

8504313100

0

5

8504313900

0

5

8504319000

0

5

8504321000

0,5

1

8504331000

0,5

1

8504501000

0,5

1

8504909100

0

5

8511101000

0,5

1

8511201000

0,5

1

8511301000

0,5

1

8511401000

0,5

1

8511501000

0,5

1

8511801000

0,5

1

8516801000

2

6

8518101000

1

2

8518211000

1

2

8518221000

1

2

8518291000

1

2

8518301000

1

2

8518401000

1

2

8518501000

1

2

8520901000

2

3

8521101000

1

2

8522901000

1

2

8525108000

3

6

8526101000

1

2

8526911100

1

2

8526911900

1

2

8526921000

1

2

8528129100

0

10

8531101000

1

2

8531201000

3

6

8531801000

3

6

8531908000

7

10

8539101000

0,5

1

8543891010

0,5

1

8543901000

0,5

1

8544301000

0,2

0,4

8703231110

9

10

8703231130

8

10

8703241000

9

10

8801101000

1

2

8801109000

3

5

8801901000

1

2

8801909100

3

5

8801909900

3

5

8803109000

3

5

8803209000

3

5

8803309000

3

5

8803909100

1

2

8903921000

9,5

10

9001901000

0,5

1

9002901000

0,5

1

9014101000

1

2

9014209000

3

5

9014909000

3

5

9025111000

0,5

1

9025191000

0,5

1

9025801500

0,5

1

9025901000

0,5

1

9029101000

0,5

1

9029201000

0,5

1

9029901000

0,5

1

9031801000

0,5

1

9031901000

0,5

1

9032101000

0,5

1

9032201000

0,5

1

9032811000

0,5

1

9032891000

0,5

1

9032901000

0,5

1

9104001000

1

2

9109191000

1

2

9109901000

1

2

9401101000

1

2

9403201000

0

5

9403701000

0

4

9405101000

3

5

9405601000

3

5

9405921000

3

5

9405991000

1

2

    2208 20 89 00 – в╕дпов╕дно до пункту 2 розд╕лу ╤ Закону Укра╖ни в╕д 25.12.08 № 797-VI "Про внесення зм╕н до деяких закон╕в Укра╖ни з питань оподаткування" п╕льгову та повну ставку вв╕зного мита встановлено у розм╕р╕ 0,5 ╓вро за 1 л 100 % спирту. 



MDoffice

Виноград╕вська митниця п╕двела п╕дсумки роботи за 2008 р╕к

   21 сiчня 2009 | Прес-служба

   Виноград╕вська митниця п╕двела п╕дсумки сво╓╖ роботи за 2008 р╕к. Участь у цьому заход╕, кр╕м прац╕вник╕в Виноград╕всько╖ митниц╕, взяли також кер╕вники райдержадм╕н╕страц╕й зони д╕яльност╕ митниц╕, правоохоронних орган╕в, представники сум╕жних служб та суб'╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.

   За словами начальника Виноград╕всько╖ митниц╕ Михайла Поради, протягом 2008 року митницею перераховано до Державного бюджету митних платеж╕в, податк╕в та збор╕в на суму 139,1 млн. грн. У пор╕внянн╕ з минулим роком надходження зросли на 12 млн. грн. Це було досягнуто за рахунок росту доход╕в по ПДВ та ╓диному збору, причому частка ПДВ пост╕йно зроста╓.

   У доходах митниц╕: 74% становлять податки та збори з товар╕в юридичних ос╕б (торговий об╕г), 26% — з товар╕в ф╕зичних ос╕б (неторговий об╕г).

   Протягом 2008 року через пункти пропуску в зон╕ д╕яльност╕ митниц╕ просл╕дувало понад 4 млн. громадян, що в пор╕внянн╕ з минулим роком б╕льше на 184,5 тис. та понад 1,5 млн. одиниць транспортних засоб╕в (р╕зних вид╕в), а також було перем╕щено 2035,4 тис. тон вантаж╕в.

   За минулий р╕к оперативними п╕дрозд╕лами митниц╕ запроваджено 1 176 справ про порушення митних правил на загальну суму понад 10,5 млн. грн., за матер╕алами яких у 2008 роц╕ порушено 8 крим╕нальних справ, загальною варт╕стю предмет╕в контрабанди понад 3,34 млн. грн. Основними предметами правопорушень продовжують залишатися тютюнов╕ вироби, л╕карськ╕ засоби, валюта, транспортн╕ засоби та л╕соматер╕али.

   Ведучи мову про перспективи, начальник митниц╕ зазначив, що у рамках п╕дготовки до проведення в Укра╖н╕ ф╕нально╖ частини чемп╕онату ╢вропи 2012 року з футболу необх╕дним ╓ розвиток прикордонно-митно╖ ╕нфраструктури, а саме реконструкц╕я та буд╕вництво пункт╕в пропуску в зон╕ д╕яльност╕ Виноград╕всько╖ митниц╕ в комплекс╕ з розвитком транспортно╖ ╕нфраструктури — реконструкц╕╓ю п╕д’╖зних шлях╕в до пункт╕в пропуску. Це дасть можлив╕сть зб╕льшити транспортний та пасажирський потоки, що, в свою чергу, сприятиме розвитку транзитних перевезень.

   У в╕дпов╕дност╕ до розробленого плану роботи митниц╕ на 2009 р╕к (за умови ф╕нансування) Виноград╕вська митниця плану╓ розпочати роботи по реконструкц╕╖ м╕жнародних автомоб╕льних пункт╕в пропуску “Вилок” та „Лужанка” ╕ проектуванню розмежування смуг руху пункт╕в пропуску “Дзв╕нкове”, „Косино” митного поста “Астей” та митного поста „Дяково”.

   Наприк╕нц╕ допов╕д╕, Михайло Юр╕йович дав оц╕нку результатам роботи митниц╕ за 2008 р╕к та окреслив коло пр╕оритетних завдань на поточний р╕к, а саме:

   - з метою виконання бюджетних завдань — посилити контроль за правильн╕стю визначення митно╖ вартост╕ та класиф╕кац╕╖ товар╕в, що ╕мпортуються в зон╕ д╕яльност╕ митниц╕;

   - актив╕зувати пошукову роботу щодо виявлення контрабанди наркотик╕в, збро╖ та значних товарних парт╕й;

   - забезпечувати сво╓часне висв╕тлення виявлених правопорушень, ╕нформування суб‘╓кт╕в ЗЕД, громадян про зм╕ни в митному законодавств╕ та формування позитивного ╕м╕джу митниц╕ ╕ митно╖ служби в ц╕лому;

   - при виконанн╕ службових обов’язк╕в неухильно дотримуватись морально-етичних норм, Загальних правил повед╕нки державного службовця.

   Також, кер╕вник митниц╕ висловив спод╕вання на ефективну вза╓мод╕ю з м╕сцевими, правоохоронними органами та сум╕жними службами зони д╕яльност╕ митниц╕ задля досягнення вагомих результат╕в роботи у поточному роц╕.

   Кр╕м того, вже доброю традиц╕╓ю стало прийняття на п╕дсумкових зборах новоприйнятими прац╕вниками митниц╕ урочистого зобов'язання на в╕рн╕сть укра╖нському народу.

Державна митна служба Укра╖ни

Опрос о проекте Таможенного кодекса...

Проект Таможеного кодекса...
Не читал
Пролистал
Прочитал
Прочитал и внес предложения
 

Украина не будет заниматься реэкспортом газа.

   Украина не будет заниматься реэкспортом газа. Об этом завила сегодня премьер-министр Юлия Тимошенко на пресс-конференции в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина. Она подчеркнула, что в настоящее время Украина не обеспечивает свои собственные потребности за счет газа собственной добычи.

   "Поэтому, согласно достигнутым договоренностям, Украина не будет заниматься реэкспортом. Когда у нее появятся излишки собственного газа, тогда можно будет вернуться к этому вопросу. Хочу напомнить, что именно на реэкспорте зарабатывали такие теневые коррупционные посредники как RosUkrEnergo и "УкрГазЭнерго", - сказала премьер-министр.

РБК-Украина

Состоялась церемония подписания украинско-белорусских соглашений.

   В присутствии Президента Украины Виктора Ющенко и президента Белоруссии Александра Лукашенко сегодня состоялась церемония подписания украинско-белорусских соглашений, сообщает пресс-служба Президента.

   В частности, соглашение между Кабинетом министров Украины и правительством Республики Белоруссия об упрощенном порядке перемещения участком автомобильной дороги Славутич - Чернобыльская АЭС, которая проходит по территории Республики Белоруссия, работниками, транспортными средствами и грузами Чернобыльской АЭС и предприятий, которые осуществляют деятельность в зоне отчуждения, а также иностранными специалистами, вовлеченными в реализацию международных проектов по закрытию Чернобыльской АЭС, а также протокол к соглашению с украинской стороны подписал первый вице-премьер-министр Украины Александр Турчинов.

   Меморандум о сотрудничестве между Кабинетом министров Украины и правительством Республики Белоруссия в энергетической сфере с украинской стороны подписал А.Турчинов. Целью меморандума является углубление двустороннего украинско-белорусского сотрудничества в энергетической сфере, включая реализацию многосторонних проектов, достижения повышения энергетической безопасности Украины и Республики Белоруссия, диверсификации поставок энергоресурсов, интеграции энергетических рынков стран, содействия реализации проектов по модернизации, ремонта и комплектации оборудования для энергетических объектов и тому подобное.

   Консульскую конвенцию между Украиной и Республикой Белоруссия с украинской стороны подписал министр иностранных дел Украины Владимир Огрызко. Целью конвенции является развитие положений Венской конвенции о консульских отношениях в 1963 г., а также последующее развитие договорно-правовой базы украинско-белорусских отношений, создания и обеспечения надлежащих условий для защиты прав и интересов нашего государства, юридических лиц и граждан Украины.

   Был также подписан меморандум между Кабинетом министров Украины, Национальным банком Украины и правительством Республики Белоруссия, Национальным банком Республики Белоруссия об отработке системы мероприятий по интенсификации двустороннего торгово-экономического сотрудничества в условиях мирового финансово-экономического кризиса. Целью Меморандума являются общие действия, которые будут способствовать минимизации негативного влияния последствий мирового финансового кризиса на экономику Украины и Белоруссии, а также взаимный товарооборот, развитие сотрудничества в экономической и валютно-финансовой сферах.

РБК-Украина

Молдавия запретила импорт мяса и животных из РФ для предотвращения проникновения в страну "африканской чумы".

   Молдавия ввела запрет на импорт мяса, а также животных из России и сопредельных с нею стран для предотвращения проникновения и распространения опасного для животных вируса "африканской чумы", сообщили РБК в Министерстве сельского хозяйства и пищевой промышленности республики. В Минсельхозе уточнили, что запрет введен в связи с выявлением очага опасного заболевания животных в Ставропольском крае России. Запрет будет действовать до полного уничтожения очагов опасного заболевания животных, особенно свиней, в Ставропольском крае.

   Как отмечают в Минсельхозе Молдавии, вирус "африканской чумы" представляет особую опасность для свиноводческой отрасли страны, а также для фермерских и личных подсобных хозяйств, занимающихся производством свинины. Вспышка вируса "африканской чумы" свиней была недавно зарегистрирована в Российской Федерации. Этот вирус не опасен для людей.

РБК-Украина

Переговоры в рамках соглашения о свободной торговле между Южной Кореей и Евросоюзом близки к завершению, - Минторговли Кореи.

   Переговоры в рамках соглашения о свободной торговле между Южной Кореей и Евросоюзом близки к завершению, так как спорные вопросы о сокращении тарифов, в основном, решены, сообщил сегодня министр торговли азиатского государства, передает Reuters.

   Сеул и Брюссель начали переговоры в 2007 г., в надежде поддержать 100-миллиардную двустороннюю торговлю, вскоре после того, как США заключили с Южной Кореей торговое соглашение, которое не было ратифицировано законодательными органами обеих стран.

   "Комиссар ЕС по торговле (Кэтрин) Эштон и я можем подтвердить, что мы в значительной мере достигли согласия по основным пунктам спора в переговорах Южной Кореи и ЕС, - сказал Ким Чон Хун на пресс-конференции. - Вопрос в том, будут ли переговоры в марте последним этапом, и я думаю, что так и произойдет, и мы будем прилагать усилия для того, чтобы это случилось".

   Для ЕС сделка о снижении торговых и инвестиционных барьеров с Южной Кореей будет первым подобным пактом в Азии. Однако ЕС пропустил установленный им самим крайний срок заключения этой сделки - конец 2008 г.

   Европейские автопроизводители беспокоятся о том, что Брюссель может снизить импортные тарифы на южнокорейские автомобили, не получив в обмен обязательств устранения бюрократических препятствий, которые, по их словам, не позволяют им развернуться на рынке страны.

   Евросоюз - второй крупнейший экспортный рынок Южной Кореи после Китая, а Южная Корея - четвертый крупнейший неевропейский торговый партнер ЕС.

РБК-Украина

Проект закону Укра╖ни: Газовий монопол╕ст

   Народний депутат Укра╖ни Проект закону Укра╖ни "Про встановлення державно╖ монопол╕╖ на ринку природного газу" в╕д 19.01.2009 N 3629

   ВРУ отримала законопроект, яким передбача╓ться встановити державну монопол╕ю на ринку природного газу.

   Так, плану╓ться визначити НАК "Нафтогаз Укра╖ни" ╓диним суб'╓ктом п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ Укра╖ни, що над╕лений виключним правом укладання зовн╕шньоеконом╕чних договор╕в з куп╕вл╕-продажу природного газу для потреб населення ╕ промисловост╕ Укра╖ни ╕ його експорту.

   Контрагентами за такими договорами зможуть бути виключно юридичн╕ особи-нерезиденти, що ╓ безпосередн╕ми власниками газу ╕ мають можлив╕сть транспортування такого газу до кордону Укра╖ни. При цьому, п╕дписання договор╕в з компан╕ями-посередниками не допускатиметься.

   Весь газ власного видобутку, що видобува╓ться на територ╕╖ Укра╖ни та ╖╖ континентальному шельф╕, п╕длягатиме продажу виключно на спец╕ал╕зованих аукц╕онах.

   У раз╕ прийняття Закон набере чинност╕ з моменту опубл╕кування.

ЛIГАБiзнесIнформ

ДМСУ: Про затвердження Узагальнюючого податкового роз'яснення щодо застосування положень статт╕ 18 Закону Укра╖ни  Про режим ╕ноземного ╕нвестування 

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

НАКАЗ
Ки╖в

20 с╕чня 2009 р.

№ 31

Про затвердження Узагальнюючого податкового роз'яснення щодо застосування положень статт╕ 18 Закону Укра╖ни "Про режим ╕ноземного ╕нвестування"

    З метою забезпечення однозначного розум╕ння окремих положень законодавства з питань оподаткування, керуючись п╕дпунктом 4.4.2 статт╕ 4 Закону Укра╖ни "Про порядок погашення зобов'язань платник╕в податк╕в перед бюджетами та державними ц╕льовими фондами", та в╕дпов╕дно до наказу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 26.07.05 № 703 "Про затвердження Порядку надання митними органами роз'яснень окремих положень податкового законодавства"

НАКАЗУЮ:

    1. Затвердити Узагальнююче податкове роз'яснення щодо застосування положень статт╕ 18 Закону Укра╖ни "Про режим ╕ноземного ╕нвестування", що дода╓ться.

    2. Начальникам митниць про╕нформувати суб'╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ про вимоги цього наказу шляхом висв╕тлення його в м╕сцевих засобах масово╖ ╕нформац╕╖, у тому числ╕ на наочних ╕нформац╕йних стендах у м╕сцях розташування п╕дрозд╕л╕в митниц╕ й у пунктах пропуску через митний кордон Укра╖ни.

    3. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови Служби Гутника А.╢.

Голова Служби

В.╤.Хорошковський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни
в╕д 20 с╕чня 2009 р. № 31

УЗАГАЛЬНЮЮЧЕ ПОДАТКОВЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо застосування положень статт╕ 18 Закону Укра╖ни "Про режим ╕ноземного ╕нвестування"

    Особливост╕ режиму ╕ноземного ╕нвестування на територ╕╖ Укра╖ни визнача╓ Закон Укра╖ни "Про режим ╕ноземного ╕нвестування" в╕д 19.03.96 № 93/96-ВР.

    В╕дпов╕дно до статт╕ 1 Закону ╕ноземн╕ ╕нвестиц╕╖ – це ц╕нност╕, що вкладаються ╕ноземними ╕нвесторами в об'╓кти ╕нвестиц╕йно╖ д╕яльност╕ в╕дпов╕дно до законодавства Укра╖ни з метою отримання прибутку або досягнення соц╕ального ефекту.

    Зг╕дно з╕ статтею 2 Закону зд╕йснення ╕ноземних ╕нвестиц╕й можливе у вигляд╕ будь-якого рухомого майна. Формою зд╕йснення ╕ноземних ╕нвестиц╕й зг╕дно з╕ статтею 3 Закону може бути часткова участь ╕ноземного ╕нвестора в п╕дпри╓мствах, що створюються сп╕льно з укра╖нськими юридичними та ф╕зичними особами.

    В╕дпов╕дно до статт╕ 18 цього Закону майно, що ввозиться в Укра╖ну як внесок ╕ноземного ╕нвестора до статутного фонду п╕дпри╓мств з ╕ноземними ╕нвестиц╕ями (кр╕м товар╕в для реал╕зац╕╖ або власного споживання), зв╕льня╓ться в╕д обкладення митом.

    Якщо протягом трьох рок╕в з часу зарахування ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ на баланс п╕дпри╓мства з ╕ноземними ╕нвестиц╕ями майно, що було ввезене в Укра╖ну як внесок ╕ноземного ╕нвестора до статутного фонду зазначеного п╕дпри╓мства, в╕дчужу╓ться, у тому числ╕ у зв'язку з припиненням д╕яльност╕ цього п╕дпри╓мства (кр╕м вивезення ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ за кордон), то п╕дпри╓мство з ╕ноземними ╕нвестиц╕ями сплачу╓ вв╕зне мито, яке обчислю╓ться, виходячи з митно╖ вартост╕ цього майна, перераховано╖ у валюту Укра╖ни за оф╕ц╕йним курсом, визначеним Нац╕ональним банком Укра╖ни на день зд╕йснення в╕дчуження майна.

    У статт╕ 1 Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств" в╕д 28.12.94 № 334/94-ВР дано визначення терм╕ну "пряма ╕нвестиц╕я", зг╕дно з яким це господарська операц╕я, яка передбача╓ внесення кошт╕в або майна до статутного фонду юридично╖ особи в обм╕н на корпоративн╕ права, ем╕тован╕ такою юридичною особою.

    Цим самим Законом визначено, що корпоративн╕ права – це право власност╕ на статутний фонд (кап╕тал) юридично╖ особи або його частку (пай), включаючи права на управл╕ння, отримання в╕дпов╕дно╖ частки прибутку тако╖ юридично╖ особи, а також актив╕в у раз╕ ╖╖ л╕кв╕дац╕╖ в╕дпов╕дно до чинного законодавства, незалежно в╕д того, чи створена така юридична особа у форм╕ господарського товариства, п╕дпри╓мства, заснованого на власност╕ одн╕╓╖ юридично╖ або ф╕зично╖ особи, або в ╕нших орган╕зац╕йно-правових формах.

    П╕дпри╓мства або ╕нш╕ суб’╓кти господарювання, створен╕ юридичними особами та/або громадянами шляхом об’╓днання ╖х майна та участ╕ в п╕дпри╓мницьк╕й д╕яльност╕ з метою одержання прибутку, в╕дпов╕дно до статт╕ 79 Господарського кодексу Укра╖ни визнаються господарськими товариствами.

    В╕дпов╕дно до статт╕ 87 Господарського кодексу Укра╖ни статутний фонд господарського товариства становлять суми вклад╕в його засновник╕в та учасник╕в. Вкладами зг╕дно з╕ статтею 86 цього Кодексу можуть бути будь-як╕ матер╕альн╕ ц╕нност╕.

    В╕дчуження корпоративних прав ╓ в╕дчуженням права власност╕ на статутний фонд (кап╕тал) або його частку (пай), тобто ╓ в╕дчуженням майна, що ввезено ╕ноземним ╕нвестором у вигляд╕ внеску в статутний фонд.

    Таким чином, якщо таке в╕дчуження в╕дбулось протягом трьох рок╕в з часу зарахування ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ на баланс п╕дпри╓мства з ╕ноземними ╕нвестиц╕ями, у тому числ╕ у зв’язку з припиненням д╕яльност╕ цього п╕дпри╓мства (кр╕м вивезення ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ за кордон), то п╕дпри╓мство повинно сплатити вв╕зне мито, яке обчислю╓ться, виходячи з митно╖ вартост╕ ввезеного майна, перераховано╖ у валюту Укра╖ни за оф╕ц╕йним курсом, визначеним Нац╕ональним банком Укра╖ни на день зд╕йснення в╕дчуження.

    Якщо до зак╕нчення трир╕чного терм╕ну з моменту зарахування майна як ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ на баланс п╕дпри╓мства в╕дбулося зб╕льшення статного фонду такого п╕дпри╓мства, в якому частка ╕ноземних ╕нвестиц╕й становитиме менше 10 в╕дсотк╕в, то таке п╕дпри╓мство втрача╓ статус п╕дпри╓мства з ╕ноземними ╕нвестиц╕ями.

    Разом з цим, об’╓ктом, на який поширю╓ться зв╕льнення в╕д сплати мита в╕дпов╕дно до статт╕ 18 згаданого Закону, ╓ майно, що ввозиться як ╕ноземна ╕нвестиц╕я.

    Враховуючи зазначене, оск╕льки в такому випадку в╕дчуження ╕ноземно╖ ╕нвестиц╕╖ не в╕дбува╓ться, то й в╕дсутн╕ п╕дстави для сплати вв╕зного мита в╕дпов╕дно до статт╕ 18 Закону Укра╖ни "Про режим ╕ноземного ╕нвестування".

Перший заступник
Голови Служби

А.╢.Гутник

 



MDoffice

Сегодня: 21 Января 2009, среда. Желаем Вам приятной работы!

Обсуждать надо часто, решать - однажды.
Решайтесь - уже среда!

Начните день с нами, работаем вместе!

Наши рассылки:
Подписаться на рассылку Новостей

Форум ВЭД:
Задать свой вопрос в форуме

Афоризм:
Вино-водочный магазин "Белочка"! Поймай свою!

Анекдот из Интернет:
    Папа, одолжи нам с девушкой автомобиль на вечер.
- Бери, но там нет бензина.
- А нам и не надо.

Наши контактные данные:
НПО "Поверхность": г. Киев, Политехнический пер. 1/33,
3-й этаж, офис 56 (вход со двора)
Посмотреть расположение на карте
тел.: (044) 332-6691, 332-6692, 332-6693, 332-6694
факс: (044) 332-6697
сайт: www.mdoffice.com.ua,
email: mdoffice@mdoffice.com.ua


MDoffice

Анекдот из Интернет

    Папа, одолжи нам с девушкой автомобиль на вечер.
- Бери, но там нет бензина.
- А нам и не надо.

Афоризм

Вино-водочный магазин "Белочка"! Поймай свою!

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное