* Документ дня: Перел╕к вiд 12.12.2008 № б/н Перел╕к питань з вар╕антами в╕дпов╕дей до ╕спиту у ос╕б, як╕ бажають отримати квал╕ф╕кац╕йне посв╕дчення пр...
Количество просмотров: 92 (за период c 00:00 по 18:14 20/12/08), всего просмотров: 971
Хит недели ... В.Ющенко поручил ГНАУ в 2009 г. возобновить использование налоговых векселей.
Президент Украины Виктор Ющенко поручил Государственной налоговой администрации в 2009 г. возобновить использование налоговых векселей. Об этом журналистам сообщил сегодня первый заместитель председателя ГНАУ Вадим Кайзерман, передает корреспондент РБК-Украина. "Я поддерживаю эту инициативу. У легальных экспортеров в связи с этим проблем не возникнет", - сказал В.Кайзерман.
Напомним,
что использование векселей при уплате НДС было отменено правительством Юлии Тимошенко в 2008 г. Инициатором нововведения выступила Гостаможслужба. Как ранее заявлял ее руководитель Валерий Хорошковский, вексельная схема использовалась недобросовестными предпринимателями для уклонения от налогообложения.
Хит недели ... Контролировать таможенные услуги будет новый таможенный сектор
Вслед за созданием в структуре ГТСУ нового департамента (Департамента организации и контроля за деятельностью предприятий, предоставляющих таможенные услуги) и утверждением Положения о нем Гостаможслужба не задержалась и с Примерным положением о секторе по контролю за деятельностью предприятий, предоставляющих таможенные услуги, таможенного органа, находящегося в подчинении региональной таможни и других таможен.
Согласно документу, сектор будет осуществлять контроль
за деятельностью грузовых таможенных комплексов, деятельностью таможенных перевозчиков, складов временного хранения и таможенных лицензионных складов. Кроме этого, сектор будет осуществлять контроль за деятельностью таможенных брокеров.
А именно, сектор будет готовить и направлять в Гостаможслужбу документы относительно выдачи, аннулирования, оформления дубликатов разрешительных документов на осуществление предпринимательской деятельности таможенных брокеров. Соответственно всю документацию,
необходимую для выдачи разрешений, таможенным брокерам нужно подавать в этот сектор.
Следует учесть, что сектору предоставлено право проверять деятельность предприятий, которые предоставляют таможенные услуги, но только по вопросам, которые относятся сугубо к его компетенции (как например, проверка разрешительных документов на осуществление деятельности, указанной в разрешительном документе).
Хит недели ... ПРОТОКОЛ загальних збор╕в митних брокер╕в Одеси
ПРОТОКОЛ загальних збор╕в п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору у зон╕ д╕яльност╕ П╕вденно╖ митниц╕
« 11 » грудня 2008 р. м. Одеса
З ╕н╕ц╕ативи групи п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору, проведен╕ загальн╕ збори стосовно розгляду питань д╕яльност╕ митних брокер╕в за темою: «Проблеми та перспективи д╕яльност╕ митних брокер╕в п╕сля 01 с╕чня 2009 року»
Голова збор╕в: Сакали
С.П. Секретар збор╕в: Хоменко Т.Л.
Присутн╕: Представники п╕дпри╓мств що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору (перел╕к п╕дпри╓мств дода╓ться)
Слухали:
Сакали С.П. В╕дкрив загальн╕ збори: Паланюк В.В. Виступив перед зборами з ╕нформац╕╓ю.
Загальн╕ збори п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору в П╕вденн╕й митниц╕, ознайомившись з Наказом ДМСУ №1334 в╕д 26 листопада 2008 року «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в», Висновком та пропозиц╕ями Громадсько╖ Ради при Державн╕й митн╕й служб╕ Укра╖ни, щодо проекту Наказу Держмитслужби «Про затвердження Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в», Листом Ради п╕дпри╓мц╕в при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 28/11/08 №265, беручи до уваги юридичний анал╕з Наказу ДМСУ №1334 проведений ЮФ ТОВ "Консалтингова група "ЮДК", а також в╕дсутн╕сть на сьогодн╕ оприлюднено╖ в╕дпов╕д╕ на окрем╕ доручення Першого в╕це-прем’╓ра в╕д 25.11.2008 року та 28.11.2008 року, та не маючи можливост╕ порушувати чинне законодавство Укра╖ни, а саме:
Статт╕ 176-178 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.2002
№92-IV. Закону Укра╖ни «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕» в╕д 01.02.2000 №1775-╤╤╤. ПКМУ №731 в╕д 28.12.1992 року. ПКМУ №940 в╕д 18.07.2007 року. Статт╕ 117 Конституц╕╖ Укра╖ни. постановили:
1.Не
подавати документи в Державну митну службу Укра╖ни з метою отримання св╕доцтва на зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕. Рекомендувати прац╕вникам п╕дпри╓мств не подавати заяв ╕ не складати ╕спит╕в.
2. Рекомендувати п╕дпри╓мствам, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору в П╕вденн╕й митниц╕, п╕дготувати та подати до Державно╖ митно╖ служби вс╕ необх╕дн╕ документи для отримання Л╕ценз╕╖ на право зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера, зг╕дно чинного законодавства
Укра╖ни.
3. Загальн╕ збори вважають за необх╕дне попередити Державну митну службу Укра╖ни, що в раз╕ подальшого звол╕кання з вир╕шенням питання видачи Л╕ценз╕й на право зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера з 01 с╕чня 2009 року можлив╕ затримки з оформлення зовн╕шньоеконом╕чних вантаж╕в, що призведе до просто╖в транспорту та невиправданих збитк╕в п╕дпри╓мств, що автоматично призведе до зменшення надходження кошт╕в в державний бюджет Укра╖ни, а також можливого чисельного
зб╕льшення безроб╕тних громадян.
4. Протокол загальних збор╕в п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору в П╕вденн╕й митниц╕, надати для ознайомлення в П╕вденну митницю, Державну митну службу Укра╖ни, Каб╕нет м╕н╕стр╕в Укра╖ни, Державний ком╕тет Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва, М╕н╕стерство Ф╕нанс╕в Укра╖ни, Ком╕тет Верховно╖ Ради з питань податково╖ та митно╖ пол╕тики, Генеральну Прокуратуру Укра╖ни, Раду п╕дпри╓мц╕в при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в,
Громадську раду при Державн╕й митн╕й служб╕ Укра╖ни. Розм╕стити на сайтах п╕дтримки ЗЕД.
5. Звернутися з проханням до Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни п╕дготувати звернення до кер╕вництва ДМСУ з вимогою в╕дм╕ни Наказу ДМСУ №1334
в╕д 26.11.2008р. У раз╕ в╕дмови ДМСУ зробити цей крок, вимагати надання роз’яснень на предмет в╕дпов╕дност╕ чинному законодавству Укра╖ни Наказу ДМСУ №1334 в╕д 26.11.2008р., у тому числ╕ правом╕рн╕сть зобов’язання митних брокер╕в складати ╕спит з метою п╕дтвердження квал╕ф╕кац╕╖, а також причини не виконання Закону Укра╖ни «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖
д╕яльност╕» в╕д 01.02.2000 №1775-╤╤╤.
6. У раз╕ не виконання надання в╕дпов╕дних роз’яснень до 01.01.2009 року, вважа╓мо доц╕льним ╕гнорувати виконання Наказу ДМСУ №1334 в╕д 26.11.2008р.
Хит недели ... Парламент узаконил 10%-ную пошлину на авто не дожидаясь 1 января
Верховная Рада Украины приняла Закон «О внесении изменений в Закон «О Таможенном тарифе Украины», с учетом предложений Президента Украины. За проголосовали 233 депутатов при 440 присутствующих.
Об этом сообщило информационное управление Верховной Рады.
Не голосовали за этот законопроект Партия регионов, два бютовца – Боднар и Воротнюк, пять нунсовцев и все коммунисты.
Законопроект был инициирован Сергеем Терехиным и
вступает в действие с дня его опубликования.
Закон направлен на имплементацию в рамках национального законодательства международных договоренностей Украины относительно приведения ставок ввозной пошлины на продукцию и товары в соответствие с уровнем, определенным графиком тарифных обязательств Украины по товарам на 2008 год, который является неотъемлемой частью Протокола о вступлении Украины в ВТО.
Соответствующий проект закона зарегистрирован в Верховной Раде Украины за № 2351-1. Этот законопроект принимали в целом еще 3 июня с.г. А сегодня он был принят после поправок Президента.
В пояснительной записке Терехин указывал, что несанкционированный импорт после введения данного закона перейдет в легальное русло. Но при этом ожидалось снижение поступлений в бюджет от оплаты ввозной пошлины на 270 млн. долларов.
В
принятом законопроекте вводится два изменения. Первое – чисто техническое – при начислении сумм ввозной пошлины, которая стягивается по специфическим ставкам, как расчетная база используется масса товара с учетом первичной тары (упаковки), в которой товар подается в розничной торговле.
Второе изменение – в таблицу к группе товаров 02 ставка пошлины на мясо большого рогатого скота (свежее или охлажденное) в виде туш или половины туш составляет 15%. Данная ставка является единой как для
льготников, так и для тех, кто платит полную ставку.
Автор законопроекта Терехин предлагал, чтобы ставки пошлин на ряд товаров (подан в кодах Товарной номенклатуры внешнеэкономической деятельности - ТНВЭД) вводился не со дня опубликования, а с 1 января 2009 года. Президент Украины отменил данное предложение Терехина. То есть, указанные товары будут облагаться пошлиной со дня опубликования.
Например, по ТНВЭДу код 8702
10 … употребляется для дизельных авто, предназначенных для перевозки не менее 10 пассажиров, с двигателем внутреннего сгорания и объемом более 2,5 л. В сравнительной таблице указывается, что Терехин предлагал занести товары с кодом 8702 10 11 10 в ту категорию товаров, новые пошлины к которым вводятся с 1 января. Но как указывалось ранее, Президент Ющенко исключил это возможность.
Согласно проекту
Закона об изменениях в Тарифах на пошлину, товары с кодом 8703 22… (легковые автомобили новые и б/у) должны облагаться пошлиной не в 25%, а 10%. Та же самая ситуация с бусиками – код 8702 10 11 10 - (с объемом двигателя до 5 л): должны облагаться пошлиной не 20%, а 10%, передает «Дело».
Напомним, 20 июня Ющенко применил
вето к установленным в соответствии с обязательствами Украины в ВТО ставкам ввозных пошлин в связи с тем, что в его положениях содержатся грубые нарушениями международных договоренностей Украины. Тогда Рада хотела ввести 10%-ную пошлину на авто с 1 января 2009 года. Но Ющенко увидел в этом нарушение обязательств Украины перед ВТО (согласно договоренностям 10%-ная пошлина на авто должна быть введена сразу же после вступления Украины в ВТО).
НВО "Поверхность". Официальное приглашение на семинар
ИЗМЕНЕНИЯ В ТАМОЖЕННОМ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВЕ. ВНЕДРЕНИЕ СОВРЕМЕННЫХ МЕТОДОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
"НЕ СТОИТ ПРОГИБАТЬСЯ ПОД ИЗМЕНЧИВЫЙ МИР, ПУСТЬ
ЛУЧШЕ ОН ПРОГНЕТСЯ ПОД НАС!"
"В условиях изменчивой конъюнктуры международной торговли, где предпринимательский доход напрямую зависит от скорости оборота, таможенные службы и участники внешней торговли должны совместно разрабатывать современные методы. Для этого необходимы консультативные отношения, а для эффективного и быстрого обмена информацией существенное значение имеет использование современных информационных
технологий. Прежде чем вносить какие-либо изменения, вводить новые процедуры или автоматизированные системы, таможенные службы должны согласовать данные действия с уполномоченными представителями торгового сообщества, с тем, чтобы стороны могли осуществлять свою деятельность с учетом интересов друг друга"
Дата проведения семинара:
20 декабря 2008 года
Начало регистрации 9:00-9:30.
Лекторы:
ведущие специалисты Государственной таможенной службы Украины;
I. Изменения в Инструкции о порядке заполнения грузовой таможенной декларации
1. Что скрывается под точным описанием товаров, которые декларируются таможенному органу:
- полное наименование (торговое, коммерческое, фирменное или другое наименование); - качественные и количественные параметры,
технические и коммерческие характеристики; - фирма-производитель, торговая марка
2. Порядок применения Классификатора дополнительной информации, которая вносится в графу 31 ГТД, для чего это необходимо? 3. Какая роль Классификатора дополнительной таможенной информации для графы 33?
II.
Практические аспекты определения таможенной стоимости и пути для снижения риска корректировки по действующему таможенному законодательств
1. Предварительный анализ по критериям риска "таможенная стоимость товаров";
2. Актуальные вопросы методов определения таможенной стоимости товаров. 3. Способы ведения переговоров с целью доказывания правильности определения таможенной стоимости. 4. Подтверждение таможенной стоимости
- обязанности и права декларанта. 5. Выпуск товара в свободное обращение под гарантийные обязательства. 6. В чем суть Процедуры осуществления таможенными органами контроля над правильностью определения таможенной стоимости. 7. Ошибки, допускаемые декларантом и брокером при определении таможенной стоимости и оформлении документов, как их избежать. 8. Возможности и результаты различных способов обжалования действий и решений таможенных органов. 9. Возврат таможенных платежей. 10.
Обзор судебных решений, постановлений по таможенным спорам, комментарий.
III. Порядок таможенного контроля и таможенного оформления товаров, которые содержат объекты права интеллектуальной собственности
1. Таможенный реестр объектов права интеллектуальной собственности; - порядок регистрации объектов права интеллектуальной собственности в таможенном реестре; - Порядок обнародования
Перечня объектов права интеллектуальной собственности; - в чем различия между Реестром и Перечнем? 2. Приостановка таможенного оформления товаров на основании данных таможенного реестра объектов права интеллектуальной собственности.
IV. МАСТЕРСТВО В ДЕКЛАРИРОВАНИИ. Электронное декларирование товаров (по желанию слушателей).
Каждому участнику предоставляется:
Свидетельство об участии в учебно-практическом семинаре MD Office;
Лицензионная копия информационно-аналитической программы нового поколения для ведения ВЭД -«MD Office» с бесплатной регистрацией на месяц;
Бесплатная регистрация на сайте поддержки ВЭД сроком на один месяц – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка;
Информационные материалы по теме семинара.
Качество семинаров, которые проводятся НПО «Поверхность» с 1998 года обеспечиваются опытом организации обучения субъектов ВЭД. На протяжении 1998 - 2008 на семинарах при участии специалистов НПО «Поверхность» прошли обучении более 6500 человек, а на корпоративных семинарах (тренингах) – более 2000.
Стоимость участия в семинаре: – 949 грн. без НДС; В стоимость семинара входит участие в семинаре, консультации
специалистов, тренинг по работе с программным обеспечением, материалы по тематике семинара, кофе-брейк, обед и др.
Место проведения семинара: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, г. Киев, ул. Святошинская, 2, станция метро "Святошино” ("Украинский научно-исследовательский центр и учебный центр проблем стандартизации, сертификации и качества").
Внимание! Есть возможность бронирования мест в отеле,
который расположен рядом с УНИЦ. По вопросам бронирования мест, просьба обращаться по телефонам отеля: 452-34-00, 450-74-55.
Более детальную информацию о семинаре, порядок регистрации и оплаты ВЫ можете получить по телефонам: 8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97 e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua или на сайте www.mdoffice.com.ua
Возлагаем надежду, что информация, полученная на семинаре, принесет неоценимую помощь в ведении Вашего бизнеса
С уважением, Директор таможенного департамента НПО "Поверхность"
Артур Хохлов
ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В СЕМИНАРЕ
* Дата, название семинара
20/12/2008
Изменения в таможенном законодательстве. Внедрение современных методов с использованием информационных технологий
Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Кнопка "Виробник" в 31 графе
Сообщение № 13064 15-12-2008 13:53, Луц max2573@bigmir.net Регион: Ки╖в Кнопка "Виробник" в 31 графе
Здравствуйте. Может вопрос не по адресу или я что-то пропустил, но всё же: недавно(только что) обнаружил в 31 графе вышеупомянутую кнопку, страну производителя я не выбирал но программа ошибку не светит... В этой связи хочу спросить: 1. Давно ли действует это нововведение (может раньше я его просто не замечал) и обязательно ли заполнять страну производителя... 2.
И в каком нормативном акте об этом написано? Болшое спасибо за ответ.
Ответы и дополнения 15-12-2008 14:04, Nata nataly@mdoffice.com.ua Регион: Киев Добрый день. С 17.12.2008 будет действовать приказ Службы от 26.11.08 № 1326 С 17.12.2008 программа будет предупреждать о необходимости заполнения этого реквизита. Сегодня выставим обновление, в котором все подробно описано в новостях версии, но и в версии 2.173 все работает в соответствии с приказом № 1326.
Хит недели ... Хронолог╕я под╕й з митними брокерами
Щодо митних брокер╕в. Хронолог╕я под╕й.
Шановн╕ колеги!
Хочу пов╕домити Вам у хронолог╕чному порядку розвиток под╕й щодо д╕яльност╕ митних брокер╕в у 2008 роц╕ та под╕литись деякими сво╖ми думками.
П╕сля того, як Верховна Рада Укра╖ни 10.04.2008 прийняла Закон Укра╖ни №250-IV «Про ратиф╕кац╕ю Протоколу про вступ Укра╖ни до Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕», 15 кв╕тня 2008 року Департамент орган╕зац╕╖ митного контролю Держмитслужби
на оф╕ц╕йному сайт╕ ДМСУ розм╕стив Проект сп╕льного Наказу Держмитслужби та Держкомп╕дпри╓мництва «Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера» (Дал╕ – Умови), у якому, зокрема, зазначалось, що цей наказ набира╓ чинност╕ з дня втрати чинност╕ статтями 47, 85, 86, 87 та главою 2 «Митн╕ збори» розд╕лу V «Мито та митн╕ збори» Митного кодексу Укра╖ни в╕д 12.12.91
№ 1970-XII. Тобто саме так, як того вимагали Митний Кодекс Укра╖ни в╕д 11.07.02 №92-IV та Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00 №1775-╤╤╤ «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕».
В сам текст умов вчитуватись не будемо, але той факт, що Держмитслужба визна╓ ╕снування норм л╕цензування у зазначених вище законах, п╕дтверджу╓ться. Як доказ
цього – фраза ╕з Пов╕домлення про оприлюднення зазначеного проекту Умов в╕д 15.04.08: «Державна митна служба Укра╖ни з метою реал╕зац╕╖ положень статей 176 – 181 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.02 № 92-IV та Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00
№ 1775-III «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕» розробила проект сп╕льного наказу Держмитслужби Укра╖ни та Держкомп╕дпри╓мництва Укра╖ни «Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера». До реч╕, текст Умов був майже погоджений ╕з Асоц╕ац╕╓ю митних брокер╕в Укра╖ни, до обговорення жваво п╕дключились активн╕ учасники ЗЕД.
Все йшло як того вимага╓ Закон.
Через два дн╕ п╕сля оприлюднення проекту Умов, 17.04.08. Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни вида╓ Розпорядження №622-р «Про утворення державного п╕дпри╓мства "Укра╖нський вантажний комплекс» та в╕дн╕с його до сфери управл╕ння Держмитслужби.
Трохи п╕зн╕ше, 30.05.08 дивним чином проект л╕ценз╕йних умов д╕яльност╕ митних брокер╕в зам╕ню╓ться ╕ншим проектом документа, який ╕ по сут╕, ╕ по форм╕. кардинально в╕др╕зня╓ться в╕д Умов. Назвали цей
проект «Про затвердження Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» (дал╕ – Порядок). Норми викладен╕ у проект╕ Порядку йшли у повний розр╕з ╕з законодавством Укра╖ни, викликали просто шквал негативних в╕дгук╕в в╕д митних брокер╕в. Проте, Держмитслужба проект Порядку намагалася провести через державн╕ органи влади (зокрема Держкомп╕дпри╓мництво та М╕нф╕н). ТРИЧ╤ проект Порядку подавався на погодження, ╕ вс╕ три рази ╕ Держкомп╕дпри╓мництво, ╕ М╕нф╕н, в╕дмовляли ДМСУ.
З 16
травня 2008 року, у зв’язку ╕з набуттям Укра╖ною повноправного членства у Св╕тов╕й Орган╕зац╕╖ Торг╕вл╕ (дал╕ – СОТ), втратою чинност╕ низки положень законодавства щодо регулювання д╕яльност╕ п╕дпри╓мств, як╕ зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору, Держмитслужба припинила видачу нових та переоформлення ╕снуючих Св╕доцтв про визнання п╕дпри╓мства декларантом.
За
лог╕кою, кер╕вництво ДМСУ повинно було ЗОБОВЯ’ЗАТИ вс╕х митних брокер╕в протягом м╕сяця, п╕сля 16 травня 2008 року, отримати л╕ценз╕╖ на зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера. Але цього не сталося. Окрем╕ законослухнян╕ п╕дпри╓мства, для того щоб не мати проблем ╕з адм╕н╕стративним законодавством, у червн╕ м╕сяц╕ направили документи до Держмитслужби для отримання л╕ценз╕й, ╕ отримали… листи-в╕дписки, ╕з зазначенням причини в╕дмови, яка диву╓ – л╕ценз╕╖ не отрима╓те, тому, що ╓ проект якогось документу,
який не передбача╓ видачу л╕ценз╕й.
В червн╕ 2008 року створю╓ться Державне п╕дпри╓мство «Укра╖нський вантажний комплекс».
Протягом червня-вересня 2008 року, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни, Громадська рада при ДМСУ, ╕нш╕ орган╕зац╕╖ та об’╓днання п╕дпри╓мств, шляхом проведення нарад, круглих стол╕в, тощо, намагалися донести до Держмитслужби Укра╖ни думку людей, як╕ працюють в ц╕й сфер╕ – положення Порядку незаконн╕, протир╕чать не т╕льки нац╕ональному законодавству,
а й м╕жнародним конвенц╕ям, зокрема К╕отськ╕й Конвенц╕╖ - про це св╕дчать висновки юридичних компан╕й.
До реч╕ про К╕отську Конвенц╕ю. Укра╖на до не╖ при╓дналася ще 05.10.07 Законом Укра╖ни №227-V. Тобто, на момент вступу Укра╖ни до СОТ
вс╕, у тому числ╕ ╕ Держмитслужба, знали про те, що Укра╖на при╓дналась до К╕отсько╖ конвенц╕╖. Про що це св╕дчить – про те, що введення л╕цензування митних брокер╕в, яке планувала ДМСУ, розм╕щуючи проект Умов на сво╓му сайт╕, н╕ на йоту не порушу╓ вимоги Конвенц╕╖ .
Наприк╕нц╕ л╕та наказом ДМСУ створю╓ться нова структурна одиниця - Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕стю п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги Держмитслужби. В прес╕ з’явились запитання щодо цього Департаменту,
але посадовц╕ ДМСУ заспокоювали, що н╕чого страшного в ньому нема╓, все це внутр╕шн╕ справи ДМСУ.
Так п╕в року ╕ продовжувалось – громадськ╕сть пише листи, а Держмитслужба в╕дпов╕да╓. 22.10.08 в Держмитслужб╕ Укра╖ни в╕дбулося в╕дкрите зас╕дання Правл╕ння Громадсько╖ ради при ДМСУ, на якому головним питанням був розгляд проблеми д╕яльност╕ п╕дпри╓мств – митних брокер╕в. Були запрошен╕ кер╕вник новоутвореного Департаменту, Заступник Голови Держкомп╕дпри╓мництва, кер╕вники Асоц╕ац╕й та
п╕дпри╓мств. На цьому зас╕данн╕ Заступник Голови Держкомп╕дпри╓мництва зазначив, що Держмитслужба повинна дотримуватись законност╕ у державному регулюванн╕ посередницько╖ д╕яльност╕ митних брокер╕в та видавати л╕ценз╕╖ на цей вид д╕яльност╕. Правових перешкод для цього нема╓, бланки л╕ценз╕й Держмитслужба може отримати у Держкомп╕дпри╓мництва у будь-який час. За результатами зас╕дання ГР при ДМСУ направила листа до кер╕вництва Держмитслужби, але в╕дпов╕д╕ нема╓.
Р╕вно через тиждень п╕сля
зас╕дання Правл╕ння Громадсько╖ ради, Держмитслужбою наказом в╕д 29.10.08 №1217 затверджу╓ться положення про Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕стю п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги Держмитслужби. Серед основних функц╕й Департаменту значиться орган╕зац╕я вза╓мод╕╖ митних орган╕в з державним п╕дпри╓мством «Укра╖нський вантажний комплекс». А чому не з ╕ншим
п╕дпри╓мством, наприклад, найб╕льшим платником податк╕в, або проф╕льною Асоц╕ац╕╓ю?
П╕сля зас╕дання Правл╕ння ГР при ДМСУ, Асоц╕ац╕я, п╕дтримуючи позиц╕ю Держкомп╕дпри╓мництва, на сво╓му сайт╕ розм╕щу╓ ╕нформац╕ю, якою роз’ясню╓ митним брокерам як отримати л╕ценз╕ю на зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера, керуючись Законами Укра╖ни, Постановами Каб╕нету М╕н╕стр╕в та оф╕ц╕йними роз’ясненнями, як╕ розм╕щен╕ на сайт╕ Держкомп╕дпри╓мництва.
Ще через
тиждень, 06.11.08, Держмитслужба листом №11/1-12/12215 пов╕домля╓ про роз╕рвання Угоди про сп╕вроб╕тництво та вза╓модопомогу м╕ж Асоц╕ац╕╓ю митних брокер╕в Укра╖ни та Державною митною службою Укра╖ни. Це пов╕домлення викликало здивування колективу та Член╕в Асоц╕ац╕╖, нерозум╕ння та обурення багатьох митно-брокерських п╕дпри╓мств. З’явились неоднозначн╕ коментар╕ в мереж╕
╤нтернет та в прес╕. Але незважаючи на це пов╕домлення, Асоц╕ац╕я ╕ надал╕ намагалася довести ДМСУ, що видача л╕ценз╕й митним брокерам ╓ законною д╕╓ю, можливо ╕ не ╕деальною формою державного регулювання, але законною.
╤ ось нарешт╕, 26 листопада 2008 року, нав╕ть не отримавши погодження у зац╕кавлених центральних органах виконавчо╖ влади, у розр╕з ╕з чинним законодавством, Держмитслужба видала наказ №1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» (дал╕ – наказ 1334). Сл╕д зазначити, що сам текст Порядку з огляду на стил╕стику та методи викладення в╕др╕знявся у кращу сторону в╕д проекту документу. Але зм╕ст залишився тим самим. «Тимчасов╕сть» порядку вража╓ – терм╕н д╕╖ документу склада╓ 22 дн╕.
Видання цього наказу окр╕м шоку в╕д того, що така надповажна структура як ДМСУ порушу╓ закони Укра╖ни,
викликало ц╕лу низку публ╕кац╕й у поважних виданнях – ╕нформац╕йне агентство «Л╤ГА», журнал «Б╤ЗНЕС», ╕нш╕ друкован╕ ЗМ╤, не кажучи про ╤нтернет видання. Чого варт╕ обговорення на форумах розробник╕в програмного забезпечення – у кожному пов╕домленн╕ в╕д брокер╕в чути крики ╖хн╕х душ.
Прохання та вимоги Асоц╕ац╕╖ щодо скасування д╕╖ наказу залишаються без уваги ДМСУ. Асоц╕ац╕я на зас╕данн╕ Ради п╕дпри╓мц╕в при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в Укра╖ни озвучу╓ проблематику та просить допомоги у Ради
та Каб╕нету М╕н╕стр╕в. Рада п╕дпри╓мц╕в, розд╕ляючи думку митних брокер╕в, дв╕ч╕ (25 та 28 листопада) зверта╓ться до Кабм╕ну ╕з проханням навести лад в д╕ях Держмитслужби, ╕ дв╕ч╕ Кабм╕н реагу╓ митт╓во – виходять доручення Першого В╕це-прем’╓р-м╕н╕стра Укра╖ни в яких в╕н доруча╓ центральним органам виконавчо╖ влади роз╕братися у порушеному питанн╕. Але Держмитслужба незважаючи на ц╕ документи, продовжу╓ д╕яти у напрямку знищення сектору малого та середнього б╕знесу, а саме митних брокер╕в.
Напередодн╕
дати, з яко╖ набував чинност╕ наказ 1334, 06 грудня 2008 року, в╕дбулася под╕я, яка, насправд╕, сколихнула всю кра╖ну – у Дн╕пропетровську в╕дбулися загальн╕ збори п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору Дн╕пропетровська та Дн╕пропетровсько╖ област╕. Р╕шення збор╕в були наступними: не подавати документи за наказом 1334, а д╕яти у в╕дпов╕дност╕ ╕з законом ╕ подати документи на отримання л╕ценз╕╖. Протягом наступного тижня, уже коли наказ 1334 «д╕яв», под╕бн╕ збори в╕дбулися в майже вс╕х великих
промислових центрах Укра╖ни: Донецьк, Харк╕в, Одеса, Микола╖в, Житомир, Р╕вне, Ужгород та в ╕нших м╕стах. 10 грудня 2008 року у Ки╓в╕ в╕дбуваються Загальноукра╖нськ╕ збори кер╕вник╕в та представник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в, на якому були присутн╕ми представники майже 250 п╕дпри╓мств. Приймаються р╕шення щодо виконання закон╕в Укра╖ни, у випадку невизначеност╕ оголосити про можлив╕сть страйку, створення профсп╕лки прац╕вник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в, та ╕нш╕.
Вс╕ збори, як╕ проходили
у м╕стах Укра╖ни п╕сля Загальноукра╖нських, у сво╖х р╕шеннях п╕дтримали все, що прийнято було ╖х колегами у Ки╓в╕.
З 15 грудня розпочалися «╕спити», законн╕сть яких ще визначать компетентн╕ органи, до яких звернулась Асоц╕ац╕я ╕з проханням допомоги та захисту.
До Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни надходять телефонн╕ дзв╕нки в╕д кер╕вник╕в митно-брокерських п╕дпри╓мств ╕з рег╕он╕в, в яких пов╕домляються суми, як╕ вони в╕ддали до ком╕с╕й за складання ╕спит╕в. Цього
сл╕д було оч╕кувати – п╕д час обговорення проекту Положення багато митних брокер╕в писали, що наказ ма╓ корупц╕йну спрямован╕сть. Так воно ╕ сталося.
В агентств╕ «╤нтерфакс-Укра╖на» 16 грудня 2008 року в╕дбулась прес-конференц╕я за участ╕ кер╕вник╕в асоц╕ац╕й та п╕дпри╓мств митних брокер╕в, Голови ГР при ДМСУ. Активн╕сть журнал╕ст╕в була зовс╕м незначною, що поясню╓ться под╕ями, як╕ в╕дбувались у цей день у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни. Але все таки те, що хот╕лось донести до громадськост╕,
ми донесли. Кр╕м пов╕домлень про незаконн╕сть наказу 1334, на прес-конференц╕╖ були озвучен╕ можлив╕ заходи, при зд╕йсненн╕ яких вир╕шилися б вс╕ питання ╕з регулюванням д╕яльност╕ митних брокер╕в. Також на прес-конференц╕╖ була присутня прес-служба ДМСУ.
Кр╕м цього, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни, на виконання р╕шення Загальноукра╖нських збор╕в звернулась до суду ╕з позовною заявою ╕з проханням скасування наказу 1334, заява заре╓стрована 16.12.08 за №14330. Асоц╕ац╕я, як ╕ вс╕ митн╕
брокери, чека╓ Ухвали Суду про призупинення д╕╖ цього наказу.
Ось такий ц╕кавий розвиток под╕й. Можна було б ╕ще багато чого написати, ╕ в мене достатньо ╕нформац╕╖, але, думаю, цього ц╕лком достатньо.
Я виклав сво╓ власне бачення ц╕╓╖ проблеми , не як Директор Асоц╕ац╕╖, а як Мироненко Микола. Моя позиц╕я може в╕др╕знятись в╕д ╕нших.
Держмитслужба Укра╖ни наказом в╕д 26.11.08 № 1334 затвердила тимчасовий Порядок д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в (дал╕ – Порядок), який набрав чинност╕ з 08.12.08.
З прийняттям Верховною
Радою Укра╖ни Закону Укра╖ни в╕д 05.10.06 № 227-V “Про при╓днання Укра╖ни до Протоколу про внесення зм╕н до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур” (дал╕ – К╕отська конвенц╕я), Укра╖на взяла на себе низку м╕жнародних зобов’язань з приведення ╕ спрощення ╖╖ законодавчих ╕ нормативно-правових акт╕в, як╕ регулюють в╕дносини у галуз╕ митно╖ справи
до вимог ╓вропейського ╕ м╕жнародного права.
З ц╕╓ю метою та в╕дпов╕дно до пункт╕в 8.1 – 8.7 стандартних правил розд╕лу 8 “В╕дносини м╕ж митною службою та трет╕ми сторонами” Додатка ╤╤ до К╕отсько╖ конвенц╕╖, статей 15, 16 та 19 Закону Укра╖ни в╕д 29.06.04 № 1906-IV “Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни”, забезпечення подальшо╖ д╕яльност╕ митних брокер╕в ╕ ╖х представник╕в, ╕ був виданий вказаний наказ ДМСУ.
Цей Порядок ╓ ╕нновац╕йним в митн╕й справ╕ Укра╖ни та
спрямований на врегулювання д╕яльност╕ митних брокер╕в ╕ ╖х представник╕в з приведенням ╖╖ до вимог К╕отсько╖ конвенц╕╖.
З метою реал╕зац╕╖ вимог Порядку, Держмитслужбою вжито низку орган╕зац╕йних заход╕в:
- створено ви╖зн╕ та екзаменац╕йн╕ ком╕с╕╖ по прийому ╕спит╕в у ос╕б, як╕ бажають отримати квал╕ф╕кац╕йне посв╕дчення представника митного брокера;
- з 08.12.08 розпочато прийом заяв цих ос╕б (станом на 1600 12.12.08 до ком╕с╕й здано
– 2596 заяв);
- з 15.12.08 розпочнуться ╕спити у цих ос╕б (╕спити проходитимуть у форм╕ тест╕в на персонально-обчислювальних машинах);
- для широкого ознайомлення ос╕б ╕з тестовими питаннями ╖х, та вар╕анти в╕дпов╕дей на них розм╕щено на оф╕ц╕йному сайт╕ Держмитслужби.
Цим порядком не передбачено видачу Держмитслужбою л╕ценз╕й на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, що ╓ юридично правильним, оск╕льки в╕дпов╕дно до статт╕ 9
Конституц╕╖ Укра╖ни, Закону Укра╖ни “Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни”, статт╕ 7 Митного кодексу Укра╖ни:
“Чинн╕ м╕жнародн╕ договори, згода на обов’язков╕сть яких надана Верховною Радою Укра╖ни, ╓ частиною нац╕онального законодавства Укра╖ни.
Якщо м╕жнародним договором Укра╖ни, укладеним в установленому законом порядку, встановлено ╕нш╕
правила, н╕ж т╕, що передбачен╕ цим Кодексом, то застосовуються правила м╕жнародного договору.”
Окр╕м цього, в проект╕ Закону Укра╖ни “Про внесення зм╕н до Митного кодексу Укра╖ни” (заре╓стрований у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни за № 2778) передбачено внесення зм╕н до Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00 № 1775-III “Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕”,
якими виключа╓ться посередницька д╕яльн╕сть митного брокера з перел╕ку вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ п╕длягають л╕цензуванню.
У зв’язку з нагальн╕стю внесення в╕дпов╕дних зм╕н до Закону Укра╖ни “Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕” (також в частин╕ виключення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера з перел╕ку вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ п╕длягають л╕цензуванню), М╕н╕стерством економ╕ки Укра╖ни п╕дготовлено проект Закону Укра╖ни “Про внесення зм╕н до
деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни (щодо впорядкування дозв╕льно╖ системи для покращення ╕нвестиц╕йного кл╕мату)”, який погоджено Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни та в пакет╕ антикризових законодавчих акт╕в буде внесено на розгляд до Верховно╖ Ради Укра╖ни.
На жаль, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни наполяга╓ на збереженн╕ л╕цензування д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в.
Сфера л╕цензування, в╕дпов╕дно до Концепц╕╖ вдосконалення державного регулювання господарсько╖
д╕яльност╕, схвалено╖ Указом Президента Укра╖ни в╕д 03.09.07 № 816/2007:
“перетворилася на одну з найб╕льш корумпованих та стала механ╕змом адм╕н╕стративного тиску на суб’╓кт╕в господарювання, в деяких випадках механ╕зм л╕цензування використову╓ться для неправом╕рного обмеження конкуренц╕╖ п╕д час зд╕йснення господарсько╖ д╕яльност╕. Все це призводить до гальмування процес╕в реформування дозв╕льно╖ системи та системи л╕цензування, а отже й до порушень вимог законодавства у в╕дпов╕дних
сферах.”
Мета Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни не зрозум╕ла. У ╖╖ склад╕ перебува╓ лише 5% п╕дпри╓мств, як╕ надають митно-брокерськ╕ послуги на територ╕╖ Укра╖ни, а саме близько 100, загальна ж к╕льк╕сть заре╓строваних таких п╕дпри╓мств – 1851.
Нараз╕ Асоц╕ац╕я дезор╕╓нту╓ митних брокер╕в, налаштову╓ ╖х не на робочий лад та п╕дбурю╓ не отримувати в╕дпов╕дн╕ дозв╕льн╕ документи в╕д митних орган╕в на умовах Порядку.
Поряд з викладеним
╕нформу╓мо, що основна ц╕ль Держмитслужби – забезпечити безпереб╕йну роботу митних брокер╕в та ╖х представник╕в з початку 2009 року, не допустити зупинення процесу митного оформлення товар╕в та транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни.
Хит недели ... Об электронном декларировании и о новых правилах заполнения ГТД с 01.01.09
СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫЙ СЕМИНАР-ПРАКТИКУМ
НВО "Поверхность". Официальное приглашение на семинар
ИЗМЕНЕНИЯ В ТАМОЖЕННОМ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВЕ. ВНЕДРЕНИЕ СОВРЕМЕННЫХ МЕТОДОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ
"НЕ СТОИТ ПРОГИБАТЬСЯ ПОД ИЗМЕНЧИВЫЙ МИР, ПУСТЬ
ЛУЧШЕ ОН ПРОГНЕТСЯ ПОД НАС!"
"В условиях изменчивой конъюнктуры международной торговли, где предпринимательский доход напрямую зависит от скорости оборота, таможенные службы и участники внешней торговли должны совместно разрабатывать современные методы. Для этого необходимы консультативные отношения, а для эффективного и быстрого обмена информацией существенное значение имеет использование современных информационных
технологий. Прежде чем вносить какие-либо изменения, вводить новые процедуры или автоматизированные системы, таможенные службы должны согласовать данные действия с уполномоченными представителями торгового сообщества, с тем, чтобы стороны могли осуществлять свою деятельность с учетом интересов друг друга"
Дата проведения семинара:
20 декабря 2008 года
Начало регистрации 9:00-9:30.
Лекторы:
ведущие специалисты Государственной таможенной службы Украины;
I. Изменения в Инструкции о порядке заполнения грузовой таможенной декларации
1. Что скрывается под точным описанием товаров, которые декларируются таможенному органу:
- полное наименование (торговое, коммерческое, фирменное или другое наименование); - качественные и количественные параметры,
технические и коммерческие характеристики; - фирма-производитель, торговая марка
2. Порядок применения Классификатора дополнительной информации, которая вносится в графу 31 ГТД, для чего это необходимо? 3. Какая роль Классификатора дополнительной таможенной информации для графы 33?
II.
Практические аспекты определения таможенной стоимости и пути для снижения риска корректировки по действующему таможенному законодательств
1. Предварительный анализ по критериям риска "таможенная стоимость товаров";
2. Актуальные вопросы методов определения таможенной стоимости товаров. 3. Способы ведения переговоров с целью доказывания правильности определения таможенной стоимости. 4. Подтверждение таможенной стоимости
- обязанности и права декларанта. 5. Выпуск товара в свободное обращение под гарантийные обязательства. 6. В чем суть Процедуры осуществления таможенными органами контроля над правильностью определения таможенной стоимости. 7. Ошибки, допускаемые декларантом и брокером при определении таможенной стоимости и оформлении документов, как их избежать. 8. Возможности и результаты различных способов обжалования действий и решений таможенных органов. 9. Возврат таможенных платежей. 10.
Обзор судебных решений, постановлений по таможенным спорам, комментарий.
III. Порядок таможенного контроля и таможенного оформления товаров, которые содержат объекты права интеллектуальной собственности
1. Таможенный реестр объектов права интеллектуальной собственности; - порядок регистрации объектов права интеллектуальной собственности в таможенном реестре; - Порядок обнародования
Перечня объектов права интеллектуальной собственности; - в чем различия между Реестром и Перечнем? 2. Приостановка таможенного оформления товаров на основании данных таможенного реестра объектов права интеллектуальной собственности.
IV. МАСТЕРСТВО В ДЕКЛАРИРОВАНИИ. Электронное декларирование товаров (по желанию слушателей).
Каждому участнику предоставляется:
Свидетельство об участии в учебно-практическом семинаре MD Office;
Лицензионная копия информационно-аналитической программы нового поколения для ведения ВЭД -«MD Office» с бесплатной регистрацией на месяц;
Бесплатная регистрация на сайте поддержки ВЭД сроком на один месяц – www.mdoffice.com.ua
Блокнот, ручка;
Информационные материалы по теме семинара.
Качество семинаров, которые проводятся НПО «Поверхность» с 1998 года обеспечиваются опытом организации обучения субъектов ВЭД. На протяжении 1998 - 2008 на семинарах при участии специалистов НПО «Поверхность» прошли обучении более 6500 человек, а на корпоративных семинарах (тренингах) – более 2000.
Стоимость участия в семинаре: – 949 грн. без НДС; В стоимость семинара входит участие в семинаре, консультации
специалистов, тренинг по работе с программным обеспечением, материалы по тематике семинара, кофе-брейк, обед и др.
Место проведения семинара: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, г. Киев, ул. Святошинская, 2, станция метро "Святошино” ("Украинский научно-исследовательский центр и учебный центр проблем стандартизации, сертификации и качества").
Внимание! Есть возможность бронирования мест в отеле,
который расположен рядом с УНИЦ. По вопросам бронирования мест, просьба обращаться по телефонам отеля: 452-34-00, 450-74-55.
Более детальную информацию о семинаре, порядок регистрации и оплаты ВЫ можете получить по телефонам: 8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97 e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua или на сайте www.mdoffice.com.ua
Возлагаем надежду, что информация, полученная на семинаре, принесет неоценимую помощь в ведении Вашего бизнеса
С уважением, Директор таможенного департамента НПО "Поверхность"
Артур Хохлов
ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В СЕМИНАРЕ
* Дата, название семинара
20/12/2008
Изменения в таможенном законодательстве. Внедрение современных методов с использованием информационных технологий
Хит недели ... АМБУ: Оф╕ц╕йне звернення до Президента Укра╖ни
Президенту Укра╖ни п. Ющенко В.А.
оф╕ц╕йне звернення
Вельмишановний пане Президенте!
Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни, Асоц╕ац╕я м╕жнародних експедитор╕в Укра╖ни та Асоц╕ац╕я експедиторських орган╕зац╕й «Укзовн╕штранс», що об’╓днують понад 300 п╕дпри╓мств Укра╖ни, в ╕нтересах та в╕д ╕мен╕ сво╖х член╕в вимушено звертаються до Вас, як до гаранта Конституц╕╖ Укра╖ни, з приводу грубого з боку Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни,
нехтування правами митних брокер╕в Укра╖ни та ╖х свободою у зд╕йсненн╕ п╕дпри╓мницько╖ митно-брокерсько╖ д╕яльност╕. Пост╕йн╕ валюнтарисько – в╕домч╕, одноос╕бн╕, непрофес╕йн╕ д╕╖ Держмитслужби Укра╖ни призведуть до зупинки з 01.01.2009р. цього виду п╕дпри╓мництва взагал╕, що тягне за собою колапс у зовн╕шньоеконом╕чних зв’язках Укра╖ни та негативно вплине на ╖╖ транзитний потенц╕ал.
При повному ╕гноруванн╕ вимог Закону про л╕цензування д╕яльност╕ митного брокера, Державна митна служба
Укра╖ни активно впроваджу╓ св╕й Наказ в╕д 26.11.2008р. №1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в», що не пройшов передбачен╕ Законом Укра╖ни «Про засади державно╖ регуляторно╖ пол╕тики у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕» та Конституц╕╓ю Укра╖ни процедури з оф╕ц╕йного оприлюднення, громадського обговорення та державно╖ ре╓страц╕╖
у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни.
Все це зд╕йсню╓ться на користь створено╖ Розпорядженням Каб╕нету м╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17.04.2008р. №622-р «Про утворення державного п╕дпри╓мства «Укра╖нський вантажний комплекс». Наш╕ попередн╕ д╕╖ та звернення щодо введення в правове поле ситуац╕╖, що склалася, н╕ з боку Уряду, н╕ з боку ╕нших орган╕в державно╖ влади, нажаль до цього часу, не дали позитивних зм╕н у вир╕шенн╕ дано╖ проблеми.
На п╕дстав╕ вище викладеного, просимо
Вас, шановний В╕кторе Андр╕йовичу, доручити Генеральн╕й прокуратур╕ Укра╖ни та Антимонопольному ком╕тетов╕ зупинити свав╕лля Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни, яке стало можливим за мовчазного сприяння з боку Каб╕нету м╕н╕стр╕в Укра╖ни.
Генеральний директор Асоц╕ац╕╖ м╕жнародних експедитор╕в Укра╖ни Ю.Н.Приходько
Генеральний директор Асоц╕ац╕╖ експедиторських орган╕зац╕й «Укрзовн╕штранс» ╢.П.Нов╕ков
Директор Асоц╕ац╕╖ Митних
брокер╕в Укра╖ни М.В.Мироненко
Для роз'яснення питань, як╕ виникають п╕д час реал╕зац╕╖ Тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в, Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕сть п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги, Держмитслужби листом в╕д 15.12.2008 N 12/215-ЕП пов╕домив, що у раз╕, якщо особа, яка бажа╓ отримати квал╕ф╕кац╕йне посв╕дчення представника митного брокера, не з'явилася у визначений ком╕с╕╓ю час для складання ╕спиту, вона повинна подати до ком╕с╕╖ нову заяву без додатково╖ подач╕ до не╖ коп╕й документ╕в (якщо ц╕й ком╕с╕╖ вже надавалися так╕ коп╕╖). В цьому випадку час складання ╕спиту визнача╓ться ком╕с╕╓ю.
З метою роз'яснення практичного застосування положень наказу Держмитслужби в╕д 26.11.2008 N 1334 "Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕
митних брокер╕в та ╖х представник╕в" та розпорядження заступника Голови Служби в╕д 03.12.2008 N 1/8-р Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕стю п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги, Держмитслужби листом в╕д 11.12.2008 N 12/204/ЕП зазначив, що особа, яка бажа╓ отримати квал╕ф╕кац╕йне посв╕дчення представника митного брокера:
- ма╓ право на власний розсуд вибирати м╕сце складання ╕спиту;
- у раз╕ отримання незадов╕льно╖ оц╕нки за результатом складання
╕спиту ма╓ право за власним бажанням подавати до ком╕с╕╖ нову заяву з проханням прийняти у не╖ ╕спит. К╕льк╕сть спроб складання ╕спиту обмежу╓ться лише часом роботи ком╕с╕й;
- у раз╕ незгоди з к╕льк╕стю набраних бал╕в ма╓ право на апеляц╕ю, розгляд яко╖ проводиться вс╕ма членами ком╕с╕╖ в день складання ╕спиту за участю ц╕╓╖ особи.
Кр╕м цього, у зв'язку з в╕дсутн╕стю необх╕дних для приймання ╕спит╕в прим╕щень в П╕вденн╕й та Сх╕дн╕й митницях, Департамент дозволив
приймати ╕спити ви╖зним ком╕с╕ям, що створен╕ на баз╕ цих митниць, у прим╕щеннях ЗАТ "Пласке" (м. Одеса, вул. В. Арнаутська, 15) та Донецько╖ торгово-промислово╖ палати в╕дпов╕дно.
Человек купил новый Ролс-Ройс. Проехал 100 миль. Ему звонят из салона: - Извините, пожалуйста. У вас машина без двигателя. Сейчас приедем - все исправим. - А как же я проехал 100 миль? - На репутации.
Афоризм
Неправда, что женатые живут дольше. Это им так кажется.