Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Антикризисные новшества таможенных классификаторов


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 18/12/2008
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.12.2008 по 18.12.2008

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Заборона (обмеження) ввезення за операц╕ями з давальницькою сировиною
№ 1078 от 03.12.2008 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Питання ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни як давальницько╖ сировини товар╕в групи 02 зг╕дно з УКТЗЕД"
2. Простий вексель при операц╕ях з давальницькою сировиною
№ 1520-р от 10.12.2008 Распорядження
"Про внесення зм╕ни до перел╕ку окремих товарних позиц╕й, сплата за якими вв╕зного мита, податк╕в та збор╕в (кр╕м митних збор╕в) п╕дпри╓мствами у раз╕ зд╕йснення операц╕й з давальницькою сировиною у зовн╕шньоеконом╕чних в╕дносинах проводиться з видаче"
3. Ц╕ни
№ 11/2-16/13158-ЕП от 02.12.2008 Листи ДМСУ
"Про розрахунковий р╕вень ц╕н на деяк╕ типов╕ види сталевого прокату при ввезенн╕ в Укра╖ну"
№ 11/2-16/13574-ЕП от 11.12.2008 Листи ДМСУ
"Щодо дов╕дкових р╕вн╕в ц╕н на м╕неральн╕ добрива"
4. Об'╓кти ╕нтелектуально╖ власност╕
№ 18/1-01802-ЕП от 12.12.2008 Листи ДМСУ
"Про продовження строку ре╓страц╕╖ об’╓кт╕в права ╕нтелектуально╖ власност╕ та внесення зм╕н до митного ре╓стру"
5. Класиф╕кац╕я товар╕в
№ 29/5-11.1/8671-ЕП от 12.12.2008 Листи ДМСУ
"Щодо класиф╕кац╕╖ товару в╕деопроектори, що д╕ють за допомогою плоскопанельного дисплея “flat panel d╕splay”"
Классификаторы
6. Классификатор "Преференции по НДС"
№ 639-VI от 31.10.2008 Закони Укра╖ни
"Про першочергов╕ заходи щодо запоб╕гання негативним насл╕дкам ф╕нансово╖ кризи та про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни"
7. Классификатор "Таможенные учреждения"
№ 1410 от 16.12.2008 Накази ДМСУ
"Про визначення зон д╕яльност╕ та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби"
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ20
Документ МЗЕЗ25
Документ митниц╕2
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖2
Закони Укра╖ни1
Коментар╕ фах╕вц╕в1
Листи ДМСУ49
М╕журядова угода2
Накази ДМСУ15
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни12
Распорядження3
Укази Президента2
ВСЕГО:134


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 26.11.2008 № 1326 Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дно╖ для ╕ден...

Количество просмотров: 43 (за период c 00:00 по 18:08 18/12/08), всего просмотров: 153
Наказ вiд 26.11.2008 № 1326ДМСУ
Про внесення зм╕н до Класиф╕катора додатково╖ ╕нформац╕╖, яка вноситься до графи 31 ВМД, необх╕дно╖ для ╕дентиф╕кац╕╖ товар╕в при ╖х класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД
Вступил в силу с 17.12.2008
• Все хиты документов


MDoffice

Россия может установить нулевые пошлины на экспорт нефти

   Российская Федерация может отменить запуск проектов капитального строительства в 2009 году, если экономическая ситуация ухудшится и не исключено, что может быть введена нулевая пошлина на экспорт нефти. Об этом заявил вице-премьер РФ Игорь Шувалов.

   Как сообщает "Reuters", по его словам, в случае падения цены на нефть у РФ пока нет согласованных мер поддержки нефтяной отрасли, но не исключено, что может быть введена нулевая пошлина на экспорт нефти.

   Отвечая на вопрос, не планирует ли Банк России отказаться от плавной девальвации в пользу более резкого ослабления рубля к доллару, он сказал:

   "Планов "спасать" доллар у нас нет, по Конституции функция ЦБ - обеспечивать стабильность национальной валюты. Хотя было очень много критики, что, поддерживая текущий курс, мы тратим достаточно много резервов", - отметил И.Шувалов. Он сказал, что не видит, чтобы банки сейчас увеличивали позиции в иностранной валюте.

   Напомним, ранее сообщалось, что Российская Федерация может серьезно снизить добычу нефти по итогам 2008 года, несмотря на усилия властей страны стимулировать нефтяников, обеспечивающих львиную долю российского ВВП.

ЛIГАБiзнесIнформ

Робоча зустр╕ч з перев╕зниками

   18 грудня 2008 | Прес-служба

   За ╕н╕ц╕ативи Виноград╕всько╖ митниц╕, з метою доведення до перев╕зник╕в новац╕й митних правил ╢вропейського Союзу та зм╕н митного законодавства Укра╖ни, що в╕дбулися протягом поточного року, 17 грудня у м. Виноград╕в в╕дбулася робоча зустр╕ч кер╕вництва митниц╕ з представниками Ради м╕жнародних перев╕зник╕в Закарпатсько╖ област╕ та кер╕вниками п╕дпри╓мств-перев╕зник╕в.

   На зазначен╕й зустр╕ч╕ було розглянуто низку актуальних питань, зокрема, про умови перетину кордону та митного оформлення. Мова йшла про новац╕╖ митних правил ╢С, як╕ вступають в д╕ю в 2009 роц╕. Так, з 1 с╕чня 2009 року, з метою посилення контролю за транспортними засобами, як╕ перем╕щують зовн╕шньоеконом╕чн╕ вантаж╕, на територ╕╖ ╢вропейського Сп╕втовариства вс╕ операц╕╖ транзиту на умовах Конвенц╕╖ МДП (TIR) в обов’язковому порядку зд╕йснюватимуться з використанням ╓вропейсько╖ митно╖ ╕нформац╕йно╖ системи NCTS (New Customs Transit System). Починаючи з 0 годин 01.01.2009 року пропуск транспортних засоб╕в на митну територ╕ю кра╖н ╢С буде зд╕йснюватись виключно за умови завчасного направлення перев╕зником до митного органу кра╖ни ╢С (в’╖зду/ви╖зду) попередньо╖ електронно╖ декларац╕╖ про вантаж за допомогою ╕нтернет - програми TIR-EPD.

   Також, на робоч╕й зустр╕ч╕ перев╕зник╕в було про╕нформовано про зм╕ни в митному законодавств╕ Укра╖ни, що в╕дбулися протягом поточного року, та обговорено коло проблемних питань, як╕ виникають у перев╕зник╕в в процес╕ зд╕йснення ними м╕жнародних перевезень, та шлях╕в ╖х вир╕шення.

   Начальник Виноград╕всько╖ митниц╕ Михайло Порада наголосив на необх╕дност╕ покращити вза╓мод╕ю з перев╕зниками зони д╕яльност╕ митниц╕, розвитку ╖х транспортно-експедиц╕йно╖ активност╕. Це, в свою чергу, ма╓ сприяти прискоренню м╕жнародних поставок товар╕в, зменшенню накопичення транспортних засоб╕в у пунктах пропуску та розвитку ╕нфраструктури транспортних послуг.

   За результатами проведено╖ зустр╕ч╕ кер╕вникам п╕дрозд╕л╕в митниц╕ були надан╕ в╕дпов╕дн╕ доручення та нам╕чен╕ плани роботи у цьому напрямку на 2009 р╕к.

Державна митна служба Укра╖ни

Антикризисные новшества таможенных классификаторов

   Гостаможслужба в рамках предотвращения негативных последствий финансового кризиса откорректировала классификаторы по вопросам таможенной статистики, используемые при оформлении таможенных деклараций.

   Льготам при обложении НДС, вводимым для субъектов специального режима налогообложения при ввозе племенного крупного рогатого скота и генетического материала в период с 1 января 2009 года до 1 января 2012 года, присвоен код 126.

   А вот экспортерам живого крупного рогатого скота (кроме молодняка) собственного производства придется затянуть пояса, так как они в скором времени будут лишены льгот при уплате вывозной пошлины.

   Кроме того, предпринимателям, занимающимся издательским делом в Украине и изготовлением книжной продукции, а также импортерам следует обратить внимание на сохранение льгот по уплате ввозной пошлины и НДС на ряд товаров, не изготовляемых в Украине (код 014), до 1 января 2015 года.

   Приказ Гостаможслужбы от 11.12.2008 № 1384 о внесении изменений в классификаторы, утвержденные приказом Гостаможслужбы Украины от 12.12.2007 № 1048 вступит в силу 22 декабря.

   Автор: Ольга МИХАЙЛИНИН

   Джерело: Л╕гаБ╕знес╤нформ

АМБУ

Сумма просроченной задолженности по НДС в Украине составляет 3 млрд грн

   Сумма просроченной задолженности по НДС в Украине составляет 3 млрд грн. Об этом журналистам сообщил сегодня первый заместитель председателя ГНАУ Вадим Кайзерман, передает корреспондент РБК-Украина. Он уточнил, что общая сумма задолженности по НДС в настоящее время составляет 12 млрд грн. Вместе с тем В.Кайзерман отметил, что ежемесячная собираемость НДС в Украине возросла в 2008 г. по сравнению с предыдущим периодом с 2,8 – 3 до 4,1- 4,3 млрд грн в месяц. "Это произошло за счет повышения эффективности администрирования и выявления налоговых ям", - пояснил В.Кайзерман

РБК-Украина

В воскресенье в Киев прибудет Вифлеемский огонь

   В это воскресенье, 21 декабря, в Киеве христиане всех конфессий смогут зажечь свечи от Вифлеемского огня.

   Как передает ТРК "Киев", огонек из места рождения Иисуса Христа привезут украинские пластуны - члены Национальной скаутской организации Украины (НСОУ).

   Эта акция проходит в Украине уже не первый год. Ежегодно накануне католического Рождества пластуны на границе с Польшей принимают огонь и развозят его по всем городам и поселкам нашей страны. В столицу Вифлеемский огонь привезут на велосипедах, чтобы по дороге раздавать искру всем желающим. Молодые члены этой организации говорят, что передача огня - особая миссия.

   "Для наших пластунов, а это преимущественно дети, это возможность передать тот огонек тепла из Вифлеема и напомнить им накануне Рождества, что Иисус родился и попробовать таким образом объединить Украину", - отметил исполнительный директор НСОУ Виталий Шпак.

   Напомним, в прошлом году предвестник рождественских праздников - Вифлеемский огонь - прибыл в Украину 21 декабря.

ЛIГАБiзнесIнформ

Будущее единого налога

   Несмотря на довольно массовую практику применения упрощенной системы налогообложения, внедренной Указом Президента "Об упрощенной системе налогообложения, учета и отчетности субъектов малого предпринимательства" в 1998 году, нерешенным остается вопрос отсутствия ее регулирования на уровне закона. Такая ситуация с одной стороны держит "упрощенцев" в подвешенном состоянии, не позволяя быть уверенными в стабильности своего статуса, а с другой – доставляет определенные неприятности самому государству, поскольку действующий Указ позволяет использовать себя и с целью уклонения от налогов. И вот Минэкономики подготовило законопроект "Об упрощенной системе налогообложения, учета и отчетности субъектов малого предпринимательства".

ЛIГАБiзнесIнформ

В.Ющенко поручил ГНАУ в 2009 г. возобновить использование налоговых векселей.

   Президент Украины Виктор Ющенко поручил Государственной налоговой администрации в 2009 г. возобновить использование налоговых векселей. Об этом журналистам сообщил сегодня первый заместитель председателя ГНАУ Вадим Кайзерман, передает корреспондент РБК-Украина. "Я поддерживаю эту инициативу. У легальных экспортеров в связи с этим проблем не возникнет", - сказал В.Кайзерман.

   Напомним, что использование векселей при уплате НДС было отменено правительством Юлии Тимошенко в 2008 г. Инициатором нововведения выступила Гостаможслужба. Как ранее заявлял ее руководитель Валерий Хорошковский, вексельная схема использовалась недобросовестными предпринимателями для уклонения от налогообложения.

РБК-Украина

НБУ обязал банки отчитываться о покупке валюты

   НБУ обязал коммерческие банки отчитываться о покупке валюты как для своих потребностей, так и для потребностей клиентов. Об этом министр финансов Виктор Пинзенык сообщил сегодня в Борисполе. Он добавил, что примерно в 20 коммерческих банках НБУ проведет проверки с целью установления объема покупки валюты в предыдущий период.

   По результатам проверки будет принято решение о лишении лицензии тех банков, которые занимались валютными спекуляциями

Подробности

КРУ считает, что «Укрспецэкспорт» не несет особой выгоды ни Минобороны, ни бюджету

   От деятельности «Укрспецэкспорта» особой выгоды не имеет ни Министерство обороны Украины, ни Государственный бюджет. Об этом заявил журналистам заместитель председателя Главного контрольно-ревизионного управления Украины Игорь Стефанюк, передает УНИАН.

   По его словам, такие выводы были сделаны в ходе проверки ГлавКРУ компании «Укрспецэкспорт». При этом он отметил, что сама проверка еще не закончена.

   При этом Стефанюк напомнил, что государственная компания «Укрспецэкспорт» является уполномоченным государством посредником в осуществлении внешнеэкономической деятельности в сфере экспорта и импорта продукции и услуг военного и специального назначения, а также товаров, которые содержат сведения, составляющие государственную тайну.

   «Они продают не в убыток себе, стараются взять по самой низкой цене у Минобороны или предприятий Минобороны, продать и отдать Минобороны ту остаточную стоимость. Большой выгоды от этого Министерство обороны не имеет, и очень большой выгоды от этого у государства также нет», - сказал он, при этом отметив, что указанные действия не являются нарушением.

   Также Стефанюк объяснил, что к предпродажной подготовке военного имущества привлекаются общества с ограниченной ответственностью и другие коммерческие структуры частной собственности. Львиная доля от суммы продаж оседает в указанных структурах. Свои услуги по предпродажной подготовке они выполняют за «за очень большую цену», в результате, разница между выручкой и разница, которая остается для Минобороны и для государства, является «очень и очень минимальной».

   «Можно взять вид оружия, остаточная стоимость его, например, 100 тыс., покрасить “золотой пылью”, довести до 2 млн., продать за 2 млн., а потом сказать, что 2 млн. минус 100 тысяч - это есть затраты», - объяснил Стефанюк.

   В свою очередь председатель ГлавКРУ Николай Сивульский отметил, что к предпродажной подготовке привлекались структуры, не имеющие соответствующей лицензии, а это означает, что они не имели права заниматься указанной деятельностью.

   «Речь идет о таких вещах, которые имеют определенные допуски. Как может частная структура без лицензии делать техническую документацию на высокоточное военное оружие, как она может его ремонтировать, комплектовать и т.д.», - сказал Сивульский.

   Кроме этого, по данным ГлавКРУ, не все из этих частных фирм удалось найти физически, потому что они были зарегистрированы на утерянные паспорта, или ликвидированы. Несмотря на это, согласно документам, им перечислялись средства за выполненные работы по предпродажной подготовке.

proUA.com

Мировой кризис порождает новую волну протекционизма

   Мировой финансовый кризис порождает глобальную волну протекционизма: на фоне торжественных заявлений “большой двадцатки” о недопустимости торговых барьеров крупнейшие страны активно вводят все новые и новые ограничения и защитные меры.

   “Мы подчеркиваем принципиальную важность отказа от протекционизма и от замыкания в себе в периоды финансовой нестабильности. В связи с этим в предстоящие 12 месяцев мы будем воздерживаться от создания новых барьеров для инвестиций или торговли товарами и услугами, введения новых ограничений на экспорт или использования мер стимулирования экспорта, несовместимых с правилами Всемирной торговой организации”, — говорилось в итоговом коммюнике ноябрьского саммита G20 в Вашингтоне.

   “Клятва большой двадцатки” пока выглядит пустой декларацией, констатируют эксперты и аналитики, опрошенные Bloomberg.

   “С момента этого обещания члены группы 20 начали вводить новые меры, которые искажают картину мировой торговли”, — говорит бывший чиновник внешнеэкономического ведомства США Джеффри Шотт. “Это усложняет задачу управления кризисом”, — считает он.

   Ситуация напоминает наблюдателям период Великой депрессии, когда в условиях глобального экономического спада развитые страны активно защищали своих производителей законодательными мерами. В США в 1930 году был принят тарифный закон Смута-Хаули, который дал старт “торговой войне”.

   “Сам по себе этот закон не был сильным шоком, но он спровоцировал шок, так как привел к ответным действиям других стран”, — напоминает профессор экономики Дартмурского колледжа Даг Ирвин.

   Нынешний кризис мировая торговля встретила достаточно либеральной: по оценке МВФ, средний размер ввозных пошлин на промышленные товары в развитых странах упал до 5% с 40% в 1947 году. “Однако эта ситуация может измениться на фоне углубления и глобализации рецессии”, — предупреждает директор лондонского Центра исследований экономической политики Ричард Болдуин.

   Ситуация уже меняется, отмечает Bloomberg: Россия повысила ввозные пошлины на автомобили, Индия ввела отдельные административные ограничения на импорт стали и леса и рассматривает введение антидемпинговых пошлин на стальную и химическую продукцию, Вьетнам поднял импортную пошлину на сталь в полтора раза.

   Франция создала 7,6-миллиардный фонд для инвестиций в компании, которым, по выражению президента Николя Саркози, необходимо защититься от “иностранных хищников”.

   Китай меняет систему налогообложения экспорта, чтобы сделать продукцию своих компаний более конкурентоспособной на мировых рынках, одновременно сохраняя политику слабого юаня.

   В США тем временем обсуждается пакет государственной помощи для отечественных автопроизводителей, который поставит в неравные условия их иностранных конкурентов, у которых также есть американские заводы.

   Практика спасения государством близких к краху компаний и целых отраслей экономики “может стать тем факелом, который зажжет фитиль протекционизма”, опасается аналитик по вопросам торговли Фонда Маршалла Джо Гинан.

Укррудпром

ДМСУ: Про визначення зон д╕яльност╕ та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

НАКАЗ
Ки╖в

16 грудня 2008 р.

№ 1410

Про визначення зон д╕яльност╕ та внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби

    Керуючись статтею 15 Митного кодексу Укра╖ни, в╕дпов╕дно до Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18.07.07 № 940, ╕ з метою вдосконалення Класиф╕катора митних орган╕в Укра╖ни та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 26.04.06 № 335 (з╕ зм╕нами й доповненнями), та у зв’язку з╕ зм╕нами, як╕ в╕дбулися в структур╕ митних орган╕в,

НАКАЗУЮ:

    1. Визначити з 25.12.08 зоною д╕яльност╕ Черн╕вецько╖ митниц╕ м. Черн╕вц╕ та Вижницький, Герц╕вський, Глибоцький, Заставн╕вський, К╕цманський, Путильський, Сторожинецький, Хотинський райони Черн╕вецько╖ област╕, м╕сцем розташування – м. Черн╕вц╕.

    2. Визначити з 25.12.08 зоною д╕яльност╕ Кельменецько╖ митниц╕ Кельменецький, Новоселицький та Сокирянський райони Черн╕вецько╖ област╕, м╕сцем розташування – м. Кельменц╕ Черн╕вецько╖ област╕.

    3. Унести до Класиф╕катора митних орган╕в Укра╖ни та ╖х структурних п╕дрозд╕л╕в, спец╕ал╕зованих митних установ та орган╕зац╕й (дал╕ – Класиф╕катор), затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 26.04.06 № 335, так╕ зм╕ни:

    3.1. У рядку п’ятому пункту 1:

    слова "В╕дд╕л митного оформлення дипломатичних представництв та виставок" зам╕нити словами "сектор оформлення гуман╕тарно╖ допомоги".

    3.2. П╕дпункт 3.1 Класиф╕катора викласти в так╕й редакц╕╖:

3.1

Виноград╕вська митниця

30200 00 00

Зона д╕яльност╕ - Берег╕вський, Виноград╕вський, ╤ршавський, М╕жг╕рський, Рах╕вський, Тяч╕вський, Хустський райони Закарпатсько╖ област╕, за винятком смт Батьово Берег╕вського району, кр╕м митного оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають у цих районах, у тому числ╕ тих, як╕ проживають у смт Батьово Берег╕вського району
В╕дд╕л митного оформлення № 2

30200 00 02

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30200 00 04

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 3

30200 00 05

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30200 00 07

М/п "Рах╕в"

30201 00 00

П/п "Д╕лове, Берл╕баш - Валя Вишеулуй" (станц╕я Берл╕баш)

30201 01 00 (12)

В╕дд╕л митного оформлення № 1

30201 01 08

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30201 00 09

П/п "Тересва - Кимпулугла Тиса" (станц╕я Тересва)

30201 02 00 (12)

В╕дд╕л митного оформлення № 2

30201 00 10

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30201 02 26

П/п "Солотвино-С╕гету Мармац╕╓й"

30201 10 00 (11)

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30201 10 27

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30201 10 28

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30201 10 29

Сектор митного оформлення № 4 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30201 10 30

М/п "Астей"

30203 00 00

П/п "Лужанка - Берегшурань"

30203 03 00 (11)

В╕дд╕л митного оформлення № 1

30203 03 11

В╕дд╕л митного оформлення № 2

30203 03 12

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30203 03 13

В╕дд╕л митного оформлення № 4

30203 03 14

П/п "Косино - Барабаш"

30203 04 00 (11)

В╕дд╕л митного оформлення № 5

30203 04 15

П/п "Дзв╕нкове - Лонья"

30203 05 00 (11)

В╕дд╕л митного оформлення № 6

30203 05 16

М/п "Дякове"

30204 00 00

П/п "Дякове - Халмеу"

30204 06 00 (11)

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30204 06 38

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30204 06 39

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30204 06 40

Сектор митного оформлення № 4 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30204 06 41

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30204 06 42

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30204 06 43

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30204 06 44

Сектор митного оформлення № 4 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30204 06 45

П/п "Дякове - Халмеу" (станц╕я Дякове)

30204 07 00 (12)

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30204 07 21

П/п "Хижа - Тарна Маре"

30204 08 00 (31)

М/п "Вилок"

30205 00 00

П/п "Вилок Тисабеч"

30205 09 00 (11)

В╕дд╕л митного оформлення № 1

30205 09 22

В╕дд╕л митного оформлення № 2

30205 09 23

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30205 09 24

В╕дд╕л митного оформлення № 4

30205 09 25

В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в

30200 00 31

В╕дд╕л митних платеж╕в

30200 00 32

В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури

30200 00 33

В╕дд╕л ╕нформац╕йно╖ роботи та митно╖ статистики

30200 00 34

Сектор з питань захисту прав ╕нтелектуально╖ власност╕

30200 00 35

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30200 00 36

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30200 00 37

    3.3. П╕дпункт 3.2 Класиф╕катора викласти в так╕й редакц╕╖:

3.2

Чопська митниця

30500 00 00

Зона д╕яльност╕ - населен╕ пункти Чоп, Цегл╕вка, Струмк╕вка, Соломонове, Есень, Мала Добронь, Велика Добронь, Червоне, Тисаашвань Ужгородського району, смт Батьово Берег╕вського району Закарпатсько╖ област╕, кр╕м митного оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають у цих населених пунктах
В╕дд╕л митного оформлення № 2

30500 00 01

В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в

30500 00 26

М/п "Чоп-зал╕зничний"

30501 00 00

В╕дд╕л митного оформлення № 1

30501 00 62

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30501 00 63

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30501 00 64

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 1

30501 05 65

В╕дд╕л митного оформлення № 2

30501 00 66

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30501 00 67

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30501 00 68

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 2

30501 05 69

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30501 00 70

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 3

30501 00 71

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 3

30501 00 72

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 3

30501 05 73

В╕дд╕л митного оформлення № 4

30501 00 74

Сектор митного оформлення № 1 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30501 00 75

Сектор митного оформлення № 2 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30501 00 76

Сектор митного оформлення № 3 в╕дд╕лу митного оформлення № 4

30501 05 77

В╕дд╕л митного оформлення № 5 (м╕жнародних поштових та експрес – в╕дправлень)

30501 00 78

П/п "Чоп – Захонь" (станц╕я Чоп)

30501 02 00 (12)

П/п "Чоп – Ч╕╓рна над Тисою" (станц╕я Чоп)

30501 03 00 (12)

П/п "Соловка – Епер╓шке" (станц╕я Батьово)

30501 05 00 (12)

М/п "Тиса"

30502 00 00

П/п "Чоп (Тиса) – Захонь"

30502 04 00 (11)

В╕дд╕л митного оформлення № 1

30502 04 46

Сектор митного оформлення № 1

30502 04 47

Сектор митного оформлення № 2

30502 04 48

В╕дд╕л митного оформлення № 2

30502 04 49

Сектор митного оформлення № 1

30502 04 50

Сектор митного оформлення № 2

30502 04 51

В╕дд╕л митного оформлення № 3

30502 04 52

Сектор митного оформлення № 1

30502 04 53

Сектор митного оформлення № 2

30502 04 54

В╕дд╕л митного оформлення № 4

30502 04 55

Сектор митного оформлення № 1

30502 04 56

Сектор митного оформлення № 2

30502 04 57

В╕дд╕л митного оформлення № 5

30502 04 58

В╕дд╕л митного оформлення № 6

30502 04 59

В╕дд╕л митного оформлення № 7

30502 04 60

В╕дд╕л митного оформлення № 8

30502 04 61

В╕дд╕л митних платеж╕в

30500 00 40

В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури

30500 00 41

В╕дд╕л ╕нформац╕йно╖ роботи та митно╖ статистики

30500 00 42

П╕дрозд╕л з питань захисту прав ╕нтелектуально╖ власност╕

30500 00 45

    3.4. У пункт╕ 4:

    рядки восьмий та дев’ятий "М/п "Нет╕шин" 40003 00 00", "В╕дд╕л митного оформлення митного поста "Нет╕шин" у м. Шепет╕вц╕ 40003 00 03" виключити;

    доповнити пункт рядком в╕с╕мнадцятим ╕ викласти його в так╕й редакц╕╖: "М/п "Славута" 40004 00 00".

    3.5. У рядку першому п╕дпункту 4.4 слово "Хотинський" виключити.

    3.6. П╕сля п╕дпункту 4.5 доповнити Класиф╕катор п╕дпунктом 4.6 такого зм╕сту:

4.6

Черн╕вецька митниця

40700 00 00

Зона д╕яльност╕ - Черн╕вецька область, за винятком Кельменецького, Новоселицького, Сокирянського район╕в Черн╕вецько╖ област╕, кр╕м митного оформлення транспортних засоб╕в, що належать громадянам, як╕ пост╕йно або тимчасово проживають у цих районах

В╕дд╕л контролю за перем╕щенням товар╕в

40700 00 01

В╕дд╕л митних платеж╕в

40700 00 02

В╕дд╕л контролю митно╖ вартост╕ та номенклатури

40700 00 03

В╕дд╕л ╕нформац╕йно╖ роботи та митно╖ статистики

40700 00 04

Сектор з питань захисту прав ╕нтелектуально╖ власност╕

40700 00 05

М/п "Черн╕вц╕ – вантажний"

40701 00 00

В╕дд╕л митного оформлення № 1

40701 00 06

В╕дд╕л митного оформлення № 2

40701 00 07

В╕дд╕л митного оформлення № 3

40701 00 08

М/п "Черн╕вц╕ – аеропорт"

40702 00 00

П/п "Черн╕вц╕-аеропорт"

40702 01 00 (13)

В╕дд╕л митного оформлення № 4

40702 00 09

Сектор митного оформлення № 1

40702 00 10

Сектор митного оформлення № 2

40702 00 11

В╕дд╕л митного оформлення № 5

40702 01 12

Сектор митного оформлення № 3 (аеропорт)

40702 01 13

Сектор митного оформлення № 4 (аеропорт)

40702 01 14

М/п "Вадул – С╕рет"

40703 00 00

П/п "Вадул-С╕рет – В╕кшани"

40703 02 00 (12)

П/п "Порубне – С╕рет"

40703 03 00 (41)

П/п "Дяк╕вц╕ – Раковець"

40703 04 00 (31)

П/п "Красно╖льськ – В╕кову де Сус"

40703 05 00 (31)

П/п "Руська – Улма"

40703 06 00 (31)

П/п "Шеп╕т – ╤звоареле Сучевей"

40703 07 00 (37)

П/п "Б╕ла Криниця – Климоуц╕"

40703 08 00 (37)

В╕дд╕л митного оформлення № 6 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 02 15

Сектор митного оформлення № 5 (Порубне)

40703 03 16

Сектор митного оформлення № 6 (Порубне)

40703 03 17

Сектор митного оформлення № 7 (Порубне)

40703 03 18

Сектор митного оформлення № 8 (Порубне)

40703 03 19

Сектор митного оформлення № 9 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 02 20

Сектор митного оформлення № 10 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 02 21

В╕дд╕л митного оформлення № 7 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 02 22

Сектор митного оформлення № 11 (Порубне)

40703 03 23

Сектор митного оформлення № 12 (Порубне)

40703 03 24

Сектор митного оформлення № 13 (Порубне)

40703 03 25

Сектор митного оформлення № 14 (Порубне)

40703 03 26

Сектор митного оформлення № 15 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 03 27

Сектор митного оформлення № 16 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 03 28

Сектор митного оформлення № 17 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 03 29

Сектор митного оформлення № 18 (ст.Вадул-С╕рет)

40703 03 30

Сектор митного оформлення № 19 (Дяк╕вц╕)

40703 04 31

Сектор митного оформлення № 20 (Красно╖льськ)

40703 05 32

Сектор митного оформлення № 21 (Руська)

40703 06 33

    4. Установити, що зм╕ни, зазначен╕ в пунктах 3.1, 3.2, 3.3 цього наказу, набирають чинност╕ через три робоч╕ дн╕ п╕сля його видання, в пунктах 3.5, 3.6 набирають чинност╕ з 25.12.08, а в пункт╕ 3.4 – з 01.01.09.

    5. Установити граничну чисельн╕сть прац╕вник╕в Черн╕вецько╖ митниц╕ в к╕лькост╕ 367 одиниць.

    6. Установити граничну чисельн╕сть прац╕вник╕в Кельменецько╖ митниц╕ в к╕лькост╕ 340 одиниць.

    7. Уважати такими, що втратили чинн╕сть, пункт 2 наказу Держмитслужби в╕д 02.07.08 № 704 "Про зм╕ни гранично╖ чисельност╕ прац╕вник╕в митних орган╕в", пункт 1 наказу Держмитслужби в╕д 14.11.08 № 1272 "Про затвердження гранично╖ чисельност╕ прац╕вник╕в митних орган╕в" щодо встановлення гранично╖ чисельност╕ прац╕вник╕в Кельменецько╖ та Черн╕вецько╖ митниць.

    8. Кер╕вникам Кельменецько╖ та Черн╕вецько╖ митниць:

    у строк до 20.12.08 унести в╕дпов╕дн╕ зм╕ни до структури та штатного розпису митниц╕ в установленому порядку та подати ╖х на затвердження до Держмитслужби;

    забезпечити дотримання законодавства про працю.

    9. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.) протягом трьох робочих дн╕в п╕сля видання наказу забезпечити внесення необх╕дних зм╕н до в╕дпов╕дних програмно-╕нформац╕йних комплекс╕в ╢дино╖ автоматизовано╖ ╕нформац╕йно╖ системи Держмитслужби Укра╖ни.

    10. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць про╕нформувати суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ та громадян про зм╕ни, передбачен╕ цим наказом.

    11. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О.О.

Голова Служби

В.╤.Хорошковський

 



MDoffice

Хронолог╕я под╕й з митними брокерами

   

Щодо митних брокер╕в. Хронолог╕я под╕й.

Шановн╕ колеги!

   Хочу пов╕домити Вам у хронолог╕чному порядку розвиток под╕й щодо д╕яльност╕ митних брокер╕в у 2008 роц╕ та под╕литись деякими сво╖ми думками.

   П╕сля того, як Верховна Рада Укра╖ни 10.04.2008 прийняла Закон Укра╖ни №250-IV «Про ратиф╕кац╕ю Протоколу про вступ Укра╖ни до Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕», 15 кв╕тня 2008 року Департамент орган╕зац╕╖ митного контролю Держмитслужби на оф╕ц╕йному сайт╕ ДМСУ розм╕стив Проект сп╕льного Наказу Держмитслужби та Держкомп╕дпри╓мництва «Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера» (Дал╕ – Умови), у якому, зокрема, зазначалось, що цей наказ набира╓ чинност╕ з дня втрати чинност╕ статтями 47, 85, 86, 87 та главою 2 «Митн╕ збори» розд╕лу V «Мито та митн╕ збори» Митного кодексу Укра╖ни в╕д 12.12.91 № 1970-XII. Тобто саме так, як того вимагали Митний Кодекс Укра╖ни в╕д 11.07.02 №92-IV та Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00 №1775-╤╤╤ «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕».

   В сам текст умов вчитуватись не будемо, але той факт, що Держмитслужба визна╓ ╕снування норм л╕цензування у зазначених вище законах, п╕дтверджу╓ться. Як доказ цього – фраза ╕з Пов╕домлення про оприлюднення зазначеного проекту Умов в╕д 15.04.08: «Державна митна служба Укра╖ни з метою реал╕зац╕╖ положень статей 176 – 181 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.02 № 92-IV та Закону Укра╖ни в╕д 01.06.00 № 1775-III «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕» розробила проект сп╕льного наказу Держмитслужби Укра╖ни та Держкомп╕дпри╓мництва Укра╖ни «Про затвердження Л╕ценз╕йних умов провадження посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера». До реч╕, текст Умов був майже погоджений ╕з Асоц╕ац╕╓ю митних брокер╕в Укра╖ни, до обговорення жваво п╕дключились активн╕ учасники ЗЕД. Все йшло як того вимага╓ Закон.

   Через два дн╕ п╕сля оприлюднення проекту Умов, 17.04.08. Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни вида╓ Розпорядження №622-р «Про утворення державного п╕дпри╓мства "Укра╖нський вантажний комплекс» та в╕дн╕с його до сфери управл╕ння Держмитслужби.

   Трохи п╕зн╕ше, 30.05.08 дивним чином проект л╕ценз╕йних умов д╕яльност╕ митних брокер╕в зам╕ню╓ться ╕ншим проектом документа, який ╕ по сут╕, ╕ по форм╕. кардинально в╕др╕зня╓ться в╕д Умов. Назвали цей проект «Про затвердження Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» (дал╕ – Порядок). Норми викладен╕ у проект╕ Порядку йшли у повний розр╕з ╕з законодавством Укра╖ни, викликали просто шквал негативних в╕дгук╕в в╕д митних брокер╕в. Проте, Держмитслужба проект Порядку намагалася провести через державн╕ органи влади (зокрема Держкомп╕дпри╓мництво та М╕нф╕н). ТРИЧ╤ проект Порядку подавався на погодження, ╕ вс╕ три рази ╕ Держкомп╕дпри╓мництво, ╕ М╕нф╕н, в╕дмовляли ДМСУ.

   З 16 травня 2008 року, у зв’язку ╕з набуттям Укра╖ною повноправного членства у Св╕тов╕й Орган╕зац╕╖ Торг╕вл╕ (дал╕ – СОТ), втратою чинност╕ низки положень законодавства щодо регулювання д╕яльност╕ п╕дпри╓мств, як╕ зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору, Держмитслужба припинила видачу нових та переоформлення ╕снуючих Св╕доцтв про визнання п╕дпри╓мства декларантом.

   За лог╕кою, кер╕вництво ДМСУ повинно було ЗОБОВЯ’ЗАТИ вс╕х митних брокер╕в протягом м╕сяця, п╕сля 16 травня 2008 року, отримати л╕ценз╕╖ на зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера. Але цього не сталося. Окрем╕ законослухнян╕ п╕дпри╓мства, для того щоб не мати проблем ╕з адм╕н╕стративним законодавством, у червн╕ м╕сяц╕ направили документи до Держмитслужби для отримання л╕ценз╕й, ╕ отримали… листи-в╕дписки, ╕з зазначенням причини в╕дмови, яка диву╓ – л╕ценз╕╖ не отрима╓те, тому, що ╓ проект якогось документу, який не передбача╓ видачу л╕ценз╕й.

   В червн╕ 2008 року створю╓ться Державне п╕дпри╓мство «Укра╖нський вантажний комплекс».

   Протягом червня-вересня 2008 року, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни, Громадська рада при ДМСУ, ╕нш╕ орган╕зац╕╖ та об’╓днання п╕дпри╓мств, шляхом проведення нарад, круглих стол╕в, тощо, намагалися донести до Держмитслужби Укра╖ни думку людей, як╕ працюють в ц╕й сфер╕ – положення Порядку незаконн╕, протир╕чать не т╕льки нац╕ональному законодавству, а й м╕жнародним конвенц╕ям, зокрема К╕отськ╕й Конвенц╕╖ - про це св╕дчать висновки юридичних компан╕й.

   До реч╕ про К╕отську Конвенц╕ю. Укра╖на до не╖ при╓дналася ще 05.10.07 Законом Укра╖ни №227-V. Тобто, на момент вступу Укра╖ни до СОТ вс╕, у тому числ╕ ╕ Держмитслужба, знали про те, що Укра╖на при╓дналась до К╕отсько╖ конвенц╕╖. Про що це св╕дчить – про те, що введення л╕цензування митних брокер╕в, яке планувала ДМСУ, розм╕щуючи проект Умов на сво╓му сайт╕, н╕ на йоту не порушу╓ вимоги Конвенц╕╖ .

   Наприк╕нц╕ л╕та наказом ДМСУ створю╓ться нова структурна одиниця - Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕стю п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги Держмитслужби. В прес╕ з’явились запитання щодо цього Департаменту, але посадовц╕ ДМСУ заспокоювали, що н╕чого страшного в ньому нема╓, все це внутр╕шн╕ справи ДМСУ.

   Так п╕в року ╕ продовжувалось – громадськ╕сть пише листи, а Держмитслужба в╕дпов╕да╓. 22.10.08 в Держмитслужб╕ Укра╖ни в╕дбулося в╕дкрите зас╕дання Правл╕ння Громадсько╖ ради при ДМСУ, на якому головним питанням був розгляд проблеми д╕яльност╕ п╕дпри╓мств – митних брокер╕в. Були запрошен╕ кер╕вник новоутвореного Департаменту, Заступник Голови Держкомп╕дпри╓мництва, кер╕вники Асоц╕ац╕й та п╕дпри╓мств. На цьому зас╕данн╕ Заступник Голови Держкомп╕дпри╓мництва зазначив, що Держмитслужба повинна дотримуватись законност╕ у державному регулюванн╕ посередницько╖ д╕яльност╕ митних брокер╕в та видавати л╕ценз╕╖ на цей вид д╕яльност╕. Правових перешкод для цього нема╓, бланки л╕ценз╕й Держмитслужба може отримати у Держкомп╕дпри╓мництва у будь-який час. За результатами зас╕дання ГР при ДМСУ направила листа до кер╕вництва Держмитслужби, але в╕дпов╕д╕ нема╓.

   Р╕вно через тиждень п╕сля зас╕дання Правл╕ння Громадсько╖ ради, Держмитслужбою наказом в╕д 29.10.08 №1217 затверджу╓ться положення про Департамент орган╕зац╕╖ та контролю за д╕яльн╕стю п╕дпри╓мств, що надають митн╕ послуги Держмитслужби. Серед основних функц╕й Департаменту значиться орган╕зац╕я вза╓мод╕╖ митних орган╕в з державним п╕дпри╓мством «Укра╖нський вантажний комплекс». А чому не з ╕ншим п╕дпри╓мством, наприклад, найб╕льшим платником податк╕в, або проф╕льною Асоц╕ац╕╓ю?

   П╕сля зас╕дання Правл╕ння ГР при ДМСУ, Асоц╕ац╕я, п╕дтримуючи позиц╕ю Держкомп╕дпри╓мництва, на сво╓му сайт╕ розм╕щу╓ ╕нформац╕ю, якою роз’ясню╓ митним брокерам як отримати л╕ценз╕ю на зд╕йснення посередницько╖ д╕яльност╕ митного брокера, керуючись Законами Укра╖ни, Постановами Каб╕нету М╕н╕стр╕в та оф╕ц╕йними роз’ясненнями, як╕ розм╕щен╕ на сайт╕ Держкомп╕дпри╓мництва.

   Ще через тиждень, 06.11.08, Держмитслужба листом №11/1-12/12215 пов╕домля╓ про роз╕рвання Угоди про сп╕вроб╕тництво та вза╓модопомогу м╕ж Асоц╕ац╕╓ю митних брокер╕в Укра╖ни та Державною митною службою Укра╖ни. Це пов╕домлення викликало здивування колективу та Член╕в Асоц╕ац╕╖, нерозум╕ння та обурення багатьох митно-брокерських п╕дпри╓мств. З’явились неоднозначн╕ коментар╕ в мереж╕ ╤нтернет та в прес╕. Але незважаючи на це пов╕домлення, Асоц╕ац╕я ╕ надал╕ намагалася довести ДМСУ, що видача л╕ценз╕й митним брокерам ╓ законною д╕╓ю, можливо ╕ не ╕деальною формою державного регулювання, але законною.

   ╤ ось нарешт╕, 26 листопада 2008 року, нав╕ть не отримавши погодження у зац╕кавлених центральних органах виконавчо╖ влади, у розр╕з ╕з чинним законодавством, Держмитслужба видала наказ №1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» (дал╕ – наказ 1334). Сл╕д зазначити, що сам текст Порядку з огляду на стил╕стику та методи викладення в╕др╕знявся у кращу сторону в╕д проекту документу. Але зм╕ст залишився тим самим. «Тимчасов╕сть» порядку вража╓ – терм╕н д╕╖ документу склада╓ 22 дн╕.

   Видання цього наказу окр╕м шоку в╕д того, що така надповажна структура як ДМСУ порушу╓ закони Укра╖ни, викликало ц╕лу низку публ╕кац╕й у поважних виданнях – ╕нформац╕йне агентство «Л╤ГА», журнал «Б╤ЗНЕС», ╕нш╕ друкован╕ ЗМ╤, не кажучи про ╤нтернет видання. Чого варт╕ обговорення на форумах розробник╕в програмного забезпечення – у кожному пов╕домленн╕ в╕д брокер╕в чути крики ╖хн╕х душ.

   Прохання та вимоги Асоц╕ац╕╖ щодо скасування д╕╖ наказу залишаються без уваги ДМСУ. Асоц╕ац╕я на зас╕данн╕ Ради п╕дпри╓мц╕в при Каб╕нет╕ М╕н╕стр╕в Укра╖ни озвучу╓ проблематику та просить допомоги у Ради та Каб╕нету М╕н╕стр╕в. Рада п╕дпри╓мц╕в, розд╕ляючи думку митних брокер╕в, дв╕ч╕ (25 та 28 листопада) зверта╓ться до Кабм╕ну ╕з проханням навести лад в д╕ях Держмитслужби, ╕ дв╕ч╕ Кабм╕н реагу╓ митт╓во – виходять доручення Першого В╕це-прем’╓р-м╕н╕стра Укра╖ни в яких в╕н доруча╓ центральним органам виконавчо╖ влади роз╕братися у порушеному питанн╕. Але Держмитслужба незважаючи на ц╕ документи, продовжу╓ д╕яти у напрямку знищення сектору малого та середнього б╕знесу, а саме митних брокер╕в.

   Напередодн╕ дати, з яко╖ набував чинност╕ наказ 1334, 06 грудня 2008 року, в╕дбулася под╕я, яка, насправд╕, сколихнула всю кра╖ну – у Дн╕пропетровську в╕дбулися загальн╕ збори п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування на п╕дстав╕ договору Дн╕пропетровська та Дн╕пропетровсько╖ област╕. Р╕шення збор╕в були наступними: не подавати документи за наказом 1334, а д╕яти у в╕дпов╕дност╕ ╕з законом ╕ подати документи на отримання л╕ценз╕╖. Протягом наступного тижня, уже коли наказ 1334 «д╕яв», под╕бн╕ збори в╕дбулися в майже вс╕х великих промислових центрах Укра╖ни: Донецьк, Харк╕в, Одеса, Микола╖в, Житомир, Р╕вне, Ужгород та в ╕нших м╕стах. 10 грудня 2008 року у Ки╓в╕ в╕дбуваються Загальноукра╖нськ╕ збори кер╕вник╕в та представник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в, на якому були присутн╕ми представники майже 250 п╕дпри╓мств. Приймаються р╕шення щодо виконання закон╕в Укра╖ни, у випадку невизначеност╕ оголосити про можлив╕сть страйку, створення профсп╕лки прац╕вник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в, та ╕нш╕.

   Вс╕ збори, як╕ проходили у м╕стах Укра╖ни п╕сля Загальноукра╖нських, у сво╖х р╕шеннях п╕дтримали все, що прийнято було ╖х колегами у Ки╓в╕.

   З 15 грудня розпочалися «╕спити», законн╕сть яких ще визначать компетентн╕ органи, до яких звернулась Асоц╕ац╕я ╕з проханням допомоги та захисту.

   До Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни надходять телефонн╕ дзв╕нки в╕д кер╕вник╕в митно-брокерських п╕дпри╓мств ╕з рег╕он╕в, в яких пов╕домляються суми, як╕ вони в╕ддали до ком╕с╕й за складання ╕спит╕в. Цього сл╕д було оч╕кувати – п╕д час обговорення проекту Положення багато митних брокер╕в писали, що наказ ма╓ корупц╕йну спрямован╕сть. Так воно ╕ сталося.

   В агентств╕ «╤нтерфакс-Укра╖на» 16 грудня 2008 року в╕дбулась прес-конференц╕я за участ╕ кер╕вник╕в асоц╕ац╕й та п╕дпри╓мств митних брокер╕в, Голови ГР при ДМСУ. Активн╕сть журнал╕ст╕в була зовс╕м незначною, що поясню╓ться под╕ями, як╕ в╕дбувались у цей день у Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни. Але все таки те, що хот╕лось донести до громадськост╕, ми донесли. Кр╕м пов╕домлень про незаконн╕сть наказу 1334, на прес-конференц╕╖ були озвучен╕ можлив╕ заходи, при зд╕йсненн╕ яких вир╕шилися б вс╕ питання ╕з регулюванням д╕яльност╕ митних брокер╕в. Також на прес-конференц╕╖ була присутня прес-служба ДМСУ.

   Кр╕м цього, Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни, на виконання р╕шення Загальноукра╖нських збор╕в звернулась до суду ╕з позовною заявою ╕з проханням скасування наказу 1334, заява заре╓стрована 16.12.08 за №14330. Асоц╕ац╕я, як ╕ вс╕ митн╕ брокери, чека╓ Ухвали Суду про призупинення д╕╖ цього наказу.

   Ось такий ц╕кавий розвиток под╕й. Можна було б ╕ще багато чого написати, ╕ в мене достатньо ╕нформац╕╖, але, думаю, цього ц╕лком достатньо.

   Я виклав сво╓ власне бачення ц╕╓╖ проблеми , не як Директор Асоц╕ац╕╖, а як Мироненко Микола. Моя позиц╕я може в╕др╕знятись в╕д ╕нших.

   З повагою,
М.Мироненко

АМБУ

Проект Статуту Профсп╕лки прац╕вник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в

   Шановн╕ колеги!

   В╕дпов╕дно до п. 7 Р╕шення Загальноукра╖нських збор╕в кер╕вник╕в та представник╕в п╕дпри╓мств – митних брокер╕в, як╕ в╕дбулися в м. Ки╓в╕ 10.12.2008р., Асоц╕ац╕╓ю митних брокер╕в Укра╖ни розроблено проект Статуту Профсп╕лки прац╕вник╕в п╕дпри╓мств митних брокер╕в Укра╖ни. Текст проетку розроблений ╕з урахуванням вимог чинного законодавства Укра╖ни з питань створення та функц╕онування под╕бних орган╕зац╕й (типовий статут).

   Просимо Вас уважно ознайомитись ╕з цим проектом та надати сво╖ пропозиц╕╖, побажання, тощо на електронну адресу Асоц╕ац╕╖.

   Створення Профес╕йно╖ сп╕лки було ╕н╕ц╕йоване учасниками Всеукра╖нських збор╕в кер╕вник╕в та представник╕в п╕дпри╓мств - митних брокер╕в.

   Метою д╕яльност╕ профсп╕лок ╓, в першу чергу, захист ╕нтерес╕в член╕в профсп╕лок - ф╕зичних ос╕б, як╕ працюють на п╕дпри╓мствах, як╕ надають митно-брокерськ╕ послуги перед державними органами влади, а також перед самими роботодавцями.

   Асоц╕ац╕я митних брокер╕в Укра╖ни зд╕йсню╓ свою д╕яльн╕сть в ╕нтересах юридичних ос╕б та ф╕зичних ос╕б - п╕дпри╓мц╕в, як╕ надають послуги митного брокера.

   Для того, щоб у майбутньому кожен сп╕вроб╕тник п╕дпри╓мства митного брокера зм╕г отримати допомогу та п╕дтримку, можливо ╕ ╓ сенс створювати таку орган╕зац╕ю. Остаточне р╕шення буде за Вами. Так що, думайте, вир╕шуйте.

АМБУ

Контролировать таможенные услуги будет новый таможенный сектор

   
Вслед за созданием в структуре ГТСУ нового департамента (Департамента организации и контроля за деятельностью предприятий, предоставляющих таможенные услуги) и утверждением Положения о нем Гостаможслужба не задержалась и с Примерным положением о секторе по контролю за деятельностью предприятий, предоставляющих таможенные услуги, таможенного органа, находящегося в подчинении региональной таможни и других таможен.

   Согласно документу, сектор будет осуществлять контроль за деятельностью грузовых таможенных комплексов, деятельностью таможенных перевозчиков, складов временного хранения и таможенных лицензионных складов. Кроме этого, сектор будет осуществлять контроль за деятельностью таможенных брокеров.

   А именно, сектор будет готовить и направлять в Гостаможслужбу документы относительно выдачи, аннулирования, оформления дубликатов разрешительных документов на осуществление предпринимательской деятельности таможенных брокеров. Соответственно всю документацию, необходимую для выдачи разрешений, таможенным брокерам нужно подавать в этот сектор.

   Следует учесть, что сектору предоставлено право проверять деятельность предприятий, которые предоставляют таможенные услуги, но только по вопросам, которые относятся сугубо к его компетенции (как например, проверка разрешительных документов на осуществление деятельности, указанной в разрешительном документе).

   Документ вступил в силу 1 декабря.

   Автор: Елена АДАМАНТИС

   Джерело: ЛигаБизнесИнформ

АМБУ

Украина: Минтранссвязи утвердило отраслевой план мер по адаптации украинской экономики к требованиям ВТО

   Министерство транспорта и связи Украины утвердило план мер по адаптации украинской экономики к требованиям Всемирной торговой организации в сфере транспорта и связи. Об этом говорится в приказе Министерства №1509 от 12 декабря т.г.

   Данным приказом Минтранссвязи обязало руководителей правительственных органов, которые действуют в составе Министерства, - госадминистрации ж/д транспорта "Укрзализныця", госслужбы автодорог "Укравтодор", Госкомитета информатизации и структурных подразделений Минтранссвязи ежегодно до 20 декабря предоставлять Управлению внешнеэкономических связей отчет о состоянии исполнения данного плана. Управлению внешнеэкономических связей, в свою очередь, ежегодно до 19 января предоставлять информацию о состоянии исполнения плана Министерству экономики Украины.

   В частности, Минтранссвязи поручило Департаменту ж/д транспорта и УЗ до 2009 г. разработать проект Закона "Об особенностях реформирования ж/д транспорта общего пользования" и новую редакцию Закона "О железнодорожном транспорте".

   Кроме того, Минтранссвязи поручило Госдепартаменту по вопросам связи и информатизации гармонизировать систему нумерации телекоммуникационных сетей Украины с европейской системой до 2011 г.

   Данный план мероприятий выполняется в соответствии с распоряжением КМУ №1381 от 30 октября "Об утверждении плана мер по адаптации украинской экономики к требованиям ВТО".

АПК-Информ

Опрос о проекте Таможенного кодекса...

Проект Таможеного кодекса...
Не читал
Пролистал
Прочитал
Прочитал и внес предложения
 

Анекдот из Интернет

   Занимательная физика.
Сопротивление проводника, как правило, гораздо больше, чем сопротивление проводницы.

Афоризм

Настоящему коту и в декабре март...

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное