Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

ДМСУ: Про включення окремих п╕дпри╓мств-резидент╕в до Ре╓стру п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 01/12/2008
Вступившие в силу документы в понедельник 01 Декабря 2008 г.

1.№ 11/2-16/12965-ЕП от 26-11-2008 Листи ДМСУ
Щодо внесення доповнень до листа Держмитслужби в╕д 30.09.08 № 11/2-16/10762-ЕП (товари, як╕ п╕длягають оподаткуванню ╕ мають р╕зн╕ ознаки та характеристики, що впливають на р╕вень оподаткування)
Действует с 01-12-2008

2.№ 47/2-16/13-ЕП от 25-11-2008 Листи ДМСУ
Про в╕дкрит╕ рахунки для перерахування попередньо╖ оплати митних платеж╕в [в зв’язку з початком функц╕онування з 1 грудня 2008 року Ки╖всько╖ центрально╖ спец╕ал╕зовано╖ митниц╕]
Действует с 01-12-2008

3.№ 1009 от 19-11-2008 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
Про внесення зм╕н до деяких постанов Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни з питань розпорядження конф╕скованим майном
"ОВУ", N 89, ст. 2983 от 01-12-2008
Действует с 01-12-2008

4.№ 632-VI от 30-10-2008 Закони Укра╖ни
Про ратиф╕кац╕ю Угоди м╕ж Урядом Укра╖ни та Урядом Республ╕ки Парагвай про торговельно-економ╕чне сп╕вроб╕тництво
"ГУ" № 222 от 20-11-2008
Действует с 01-12-2008


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 26.11.2008 № 1334 Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в

Количество просмотров: 139 (за период c 00:00 по 18:10 01/12/08), всего просмотров: 167
Наказ вiд 26.11.2008 № 1334ДМСУ
Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в
Вступит в силу с 08.12.2008   утратит силу с 01.01.2009
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.12.2008 по 01.12.2008

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
Листи ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни6
ВСЕГО:7


MDoffice

ДМСУ: Про включення окремих п╕дпри╓мств-резидент╕в до Ре╓стру п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

НАКАЗ
Ки╖в

17 листопада 2008 р.

№ 1275

Про включення окремих п╕дпри╓мств-резидент╕в до Ре╓стру п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування

    На виконання пункту 6 розд╕лу ╤╤ Порядку визначення п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 08.08.2007 № 669 ╕ заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 21.08.2007 за № 967/14234,

НАКАЗУЮ:

    1. Унести до Ре╓стру п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування, так╕ п╕дпри╓мства:

    Товариство з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "Новапак Плюс" (03039, м.Ки╖в, вул. Голос╕╖вська, 7, корп.1; код за ╢ДРПОУ 34423557);

    Товариство з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю "╤нтертранслог╕стик" (61099, м.Харк╕в, вул. Рибалка, буд. 37, к.10; код за ╢ДРПОУ 31827404).

    2. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ включити вищезазначен╕ п╕дпри╓мства до П╤К "Ре╓стр п╕дпри╓мств, до товар╕в яких може застосовуватися процедура електронного декларування" ╢дино╖ автоматизовано╖ системи Держмитслужби Укра╖ни протягом трьох робочих дн╕в з моменту п╕дписання наказу.

    3. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць довести цей наказ до в╕дома особового складу, за╕нтересованих суб’╓кт╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.

    4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Служби Федорова О.О.

Голова Служби

В.╤.Хорошковський

 



MDoffice

Последний в этом году...

СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫЙ СЕМИНАР-ПРАКТИКУМ

НВО "Поверхность". Официальное приглашение на семинар

ИЗМЕНЕНИЯ В ТАМОЖЕННОМ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВЕ.
ВНЕДРЕНИЕ СОВРЕМЕННЫХ МЕТОДОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ

"НЕ СТОИТ ПРОГИБАТЬСЯ ПОД ИЗМЕНЧИВЫЙ МИР, ПУСТЬ ЛУЧШЕ ОН ПРОГНЕТСЯ ПОД НАС!"

   "В условиях изменчивой конъюнктуры международной торговли, где предпринимательский доход напрямую зависит от скорости оборота, таможенные службы и участники внешней торговли должны совместно разрабатывать современные методы. Для этого необходимы консультативные отношения, а для эффективного и быстрого обмена информацией существенное значение имеет использование современных информационных технологий.
   Прежде чем вносить какие-либо изменения, вводить новые процедуры или автоматизированные системы, таможенные службы должны согласовать данные действия с уполномоченными представителями торгового сообщества, с тем, чтобы стороны могли осуществлять свою деятельность с учетом интересов друг друга
"

Дата проведения семинара:  20 декабря 2008 года

Начало регистрации 9:00-9:30.

Лекторы:

  • ведущие специалисты Государственной таможенной службы Украины;
  • специалисты НПО “Поверхность” (комментарии, консультации).

ПРОГРАММА СЕМИНАРА

20 декабря 2008 года

I. Изменения в Инструкции о порядке заполнения грузовой таможенной декларации

1. Что скрывается под точным описанием товаров, которые декларируются таможенному органу: 

- полное наименование (торговое, коммерческое, фирменное или другое наименование);
- качественные и количественные параметры, технические и коммерческие характеристики;
- фирма-производитель, торговая марка

2. Порядок применения Классификатора дополнительной информации, которая вносится в графу 31 ГТД, для чего это необходимо?
3. Какая роль Классификатора дополнительной таможенной информации для графы 33?

II. Практические аспекты определения таможенной стоимости и пути для снижения риска корректировки по действующему таможенному законодательств

1. Предварительный анализ по критериям риска "таможенная стоимость товаров";
2.  Актуальные вопросы методов определения таможенной стоимости товаров.
3. Способы ведения переговоров с целью доказывания правильности определения таможенной стоимости.
4. Подтверждение таможенной стоимости - обязанности и права декларанта.
5. Выпуск товара в свободное обращение под гарантийные обязательства.
6. В чем суть Процедуры осуществления таможенными органами контроля над правильностью определения таможенной стоимости.
7. Ошибки, допускаемые декларантом и брокером при определении таможенной стоимости и оформлении документов, как их избежать.
8. Возможности и результаты различных способов обжалования действий и решений таможенных органов.
9. Возврат таможенных платежей.
10. Обзор судебных решений, постановлений по таможенным спорам, комментарий.

III. Порядок таможенного контроля и таможенного оформления товаров, которые содержат объекты права интеллектуальной собственности

1. Таможенный реестр объектов права интеллектуальной собственности;
- порядок регистрации объектов права интеллектуальной собственности в таможенном реестре;
- Порядок обнародования Перечня объектов права интеллектуальной собственности;
  - в чем различия между Реестром и Перечнем?  
2. Приостановка таможенного оформления товаров на основании данных таможенного реестра объектов права интеллектуальной собственности.

IV. МАСТЕРСТВО В ДЕКЛАРИРОВАНИИ. Электронное декларирование товаров (по желанию слушателей).  

Каждому участнику предоставляется:

  • Свидетельство об участии в учебно-практическом семинаре MD Office;
  • Лицензионная копия информационно-аналитической программы нового поколения для ведения ВЭД -«MD Office» с бесплатной регистрацией на месяц;
  • Бесплатная регистрация на сайте поддержки ВЭД сроком на один месяц  – www.mdoffice.com.ua
  • Блокнот, ручка;
  • Информационные материалы по теме семинара.

Качество семинаров, которые проводятся  НПО «Поверхность» с 1998 года обеспечиваются опытом организации обучения субъектов ВЭД. На протяжении 1998 - 2008 на семинарах при участии специалистов НПО «Поверхность» прошли обучении более 6500 человек, а на корпоративных семинарах (тренингах) – более 2000.

Стоимость участия в семинаре:949 грн. без НДС;
В стоимость семинара входит участие в семинаре, консультации специалистов, тренинг по работе с программным обеспечением, материалы по тематике семинара, кофе-брейк, обед и др.

Место проведения семинара: конференц-зал ДП “УкрНДНЦ”, г. Киев, ул. Святошинская, 2, станция метро "Святошино” ("Украинский научно-исследовательский центр и учебный центр проблем стандартизации, сертификации и качества").

Внимание! Есть возможность бронирования мест в отеле, который расположен рядом с УНИЦ. По вопросам бронирования мест, просьба обращаться по телефонам отеля: 452-34-00, 450-74-55.

Более детальную информацию о семинаре, порядок регистрации и оплаты ВЫ можете получить по телефонам:
8 -044-332-66-91, 8 -044-332-66-92, 8 -044-332-66-93, 8 -044-332-66-94 факс: 8 -044-332-66-97
e-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua или на сайте www.mdoffice.com.ua

Возлагаем надежду, что информация, полученная на семинаре, принесет неоценимую помощь в ведении Вашего бизнеса

С уважением,
Директор таможенного департамента
НПО "Поверхность"
Артур Хохлов


ЗАЯВКА НА УЧАСТИЕ В СЕМИНАРЕ

* Дата, название семинара   20/12/2008 Изменения в таможенном законодательстве.
Внедрение современных методов с использованием информационных технологий
* Фирма-участник  
Фактический адрес (+индекс)  
* Телефон/факс (+ код города)  
E-mail  
* Ф.И.О., должность учасника  
Телефон моб.  
Вид деятельности Вашего предприятия  
* Форма оплаты  
Юридический адрес  
* Свидетельство НДС  
*Индивидуальный налоговый номер  
Предложения, пожелания по тематике семинара  
 
  * Поля обязательные к заполнению
Дата заполнения М.П. подпись

Заполненную заявку следует направить по адресу E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua или на тел./факс 8 (044) 332-66-97



MDoffice

АМБУ: Юридичний анал╕з Наказу ДМСУ №1334 ЮФ "Консалтингова група "ЮДК"

   

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ В╤ДПОВ╤ДАЛЬН╤СТЮ
Консалтингова група „ЮДК”

   01042, м. Ки╖в б-р Дружбы Народов, 21 оф.31
тел: (044) 521-21-21 (044) 521-11-88 факс: (044) 521-6-521

Директору
Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни
п. Мироненко М. В.

   04107, м╕сто Ки╖в,
вул. Наг╕рна, 22, оф. 330

Шановний Микола В╕тал╕йович!

   На виконання Вашого листа № 16/193 в╕д 28 листопада 2008 року спец╕ал╕стами-правниками Товариства з обмеженою в╕дпов╕дальн╕стю „Консалтингова група „ЮДК” було опрацьовано наказ Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни (надал╕ Держмитслужба) в╕д 26 листопада 2008 року № 1334 „Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в” (надал╕ Наказ) та безпосередньо сам Тимчасовий Порядок д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в (надал╕ Порядок) на предмет ╖х в╕дпов╕дност╕ чинному законодавству Укра╖ни, що регулю╓ дане питання, у зв’язку з чим пов╕домля╓мо наступне:

   Як вбача╓ться з зазначеного вище наказу та Порядку, вони розроблен╕ з метою забезпечення д╕яльност╕ митних брокер╕в ╕ ╖х представник╕в в╕дпов╕дно до пункт╕в 8.1 – 8.7 стандартних правил розд╕лу 8 “В╕дносини м╕ж митною службою та трет╕ми сторонами” Додатка ╤╤ до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур (надал╕ Конвенц╕я) в╕д 18.05.73, до яко╖ Укра╖на при╓дналась зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни „Про при╓днання Укра╖ни до Протоколу про внесення зм╕н до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур” та статей 15, 16 та 19 Закону Укра╖ни “Про м╕жнародн╕ договори Укра╖ни”.

   Зг╕дно з Порядком передбача╓ться видача митним брокерам Держмитслужбою Св╕доцтв на право зд╕йснення тако╖ д╕яльност╕ та квал╕ф╕кац╕йного посв╕дчення представника митного брокера. Як зазначено в п. 1.4 Порядку св╕доцтво та посв╕дчення надають право на зд╕йснення д╕яльн╕ст╕ по декларуванню товар╕в у будь-якому митному орган╕ Укра╖ни.

   Така позиц╕я Держмитслужби Укра╖ни у зв’язку з прийняттям зазначеного наказу та затвердження Порядку, ╓ помилковою, незаконною та суперечить низц╕ законодавчих та п╕дзаконних нормативно-правових акт╕в, що регулюють дане питання, зокрема:

   Розд╕лу 8 „В╕дносини м╕ж митною службою та трет╕ми сторонами” додатку II до М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур 18.05.73, до яко╖ Укра╖на при╓дналась зг╕дно ╕з Законом Укра╖ни в╕д 05.10.2006 № 227-V;
Закону Укра╖ни «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕»;
Митному кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.02 № 92-╤V;
постанов╕ Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14.11.2000 р. № 1698;
постанов╕ Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18.07.2007 р. № 940;
постанов╕ Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 04.07.2001 р. № 756,
а тому наказ Держмитслужби № 1334 в╕д 26 листопада 2008 року та затверджений ним тимчасовий Порядок д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в п╕дляга╓ скасуванню в зв’язку з порушенням норм м╕жнародного та нац╕онального законодавства.

   Порушення норм м╕жнародного законодавства:

   В╕дпов╕дно до п. 8.2. Розд╕лу 8 додатку II до Конвенц╕╖, встановлено, що лише «нац╕ональне законодавство визнача╓ умови, за яких третя особа може д╕яти в╕д ╕мен╕ та за дорученням ╕ншо╖ особи у в╕дносинах з митною службою, та встановлю╓ в╕дпов╕дальн╕сть трет╕х стор╕н перед митною службою за сплату мит та податк╕в, а також за будь-як╕ ╕нш╕ порушення».

   Кр╕м того, в текст╕ само╖ Конвенц╕╖ ч╕тко розмежован╕ поняття «нац╕ональне законодавство» та «митне законодавство». Так, в╕дпов╕дно до глави 1 ст. 1 Конвенц╕╖"Нац╕ональне законодавство" - законодавч╕, нормативно-правов╕ та ╕нш╕ акти компетентного органу Догов╕рно╖ Сторони, що застосовуються на вс╕й територ╕╖ в╕дпов╕дно╖ Догов╕рно╖ Сторони, або чинн╕ договори, щодо яких ця Сторона прийняла зобов'язання. В╕дпов╕дно до статт╕ 75 Конституц╕╖ Укра╖ни, ╓диним орган законодавчо╖ влади в Укра╖н╕, ╓ Верховна Рада Укра╖ни.

   В╕дпов╕дно до розд╕лу 2 «Визначення понять» Додатку ╤╤ Конвенц╕╖ п╕д«митним законодавством» розум╕╓ться сукупн╕сть закон╕в та п╕дзаконних акт╕в, що стосуються ввозу, вивозу, перем╕щення або збер╕гання товар╕в, застосування ╕ забезпечення виконання яких покладено безпосередньо на митну службу, а також будь-яких нормативних розпоряджень, виданих митною службою в межах ╖╖ компетенц╕╖.

   Зг╕дно з п. 8.6. та 8.7 Розд╕лу 8 додатку II до Конвенц╕╖ передбачено, що«митна служба визнача╓ лише умови, за яких третя сторона не допуска╓ться до участ╕ у митних операц╕ях» та «митна служба пов╕домля╓ у письмовому вигляд╕ третю сторону про сво╓ р╕шення стосовно в╕дмови ╖й в участ╕ у митних операц╕ях».Як правило треття сторона не допуска╓ться до участ╕ у митних операц╕ях в зв’язку з тим, що подан╕ нею документи, як╕ засв╕дчують право представляти ос╕б п╕дготовленн╕ з певними порушеннями (наприклад: в╕дсутн╕сть л╕ценз╕╖ у митного брокера або зак╕нчення строку ╖╖ д╕╖, помилки в дов╕ренност╕, дов╕ренн╕сть п╕дписана не уповноваженою особою тощо).

   Порушення норм нац╕онального законодавства:

   В╕дпов╕дно до ст. 26 Митного кодексу Укра╖ни митн╕ органи, спец╕ал╕зован╕ митн╕ установи та орган╕зац╕╖ та ╖х посадов╕ особи при виконанн╕ покладених на них завдань вза╓мод╕ють з ╕ншими органами державно╖ влади, органами м╕сцевого самоврядування, а також з п╕дпри╓мствами та громадянами в порядку, встановленому законодавством.

   У в╕дносинах з митними органами ╕нтереси п╕дпри╓мств та громадян можуть представлятимитн╕ брокери та ╕нш╕ особи на п╕дстав╕ в╕дпов╕дного договору, укладеного з п╕дпри╓мством, або нотар╕ально посв╕дчено╖ дов╕реност╕ (доручення), видано╖ громадянином.

   Зг╕дно ст. 176 Митного кодексу Укра╖нимитний брокер (посередник) - це п╕дпри╓мство, що зд╕йсню╓ декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, ╕ ма╓ л╕ценз╕ю на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, видану спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи. Митним брокером може бути т╕льки п╕дпри╓мство-резидент. В╕д ╕мен╕ цього п╕дпри╓мства декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, може зд╕йснювати його в╕докремлений структурний п╕дрозд╕л (ф╕л╕я, представництво тощо).

   Л╕цензування д╕яльност╕ митного брокера зд╕йсню╓ться у в╕дпов╕дност╕ до Закону Укра╖ни „Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕”. Даним законом визначено основн╕ напрями державно╖ пол╕тики у сфер╕ л╕цензування, а також законодавч╕ основи ╖х реал╕зац╕╖.

   У статт╕ 6 Закону Укра╖ни „Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕” визначено, що орган л╕цензування (яким зг╕дно постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14.11.2000 р. № 1698 ╓ Держмитслужба) сп╕льно з╕ спец╕ально уповноваженим органом з питань л╕цензування затверджу╓ л╕ценз╕йн╕ умови провадження певного виду господарсько╖ д╕яльност╕, анулю╓ л╕ценз╕╖ на певний вид господарсько╖ д╕яльност╕. Тим б╕льше, що Конвенц╕я не нада╓ митн╕й служб╕ виключного права на це, а лише в межах та на п╕дстав╕ нац╕онального законодавства Учасника Конвенц╕╖. Таким чином, спец╕ально уповноважений орган з питань л╕цензування викону╓ в даному випадку функц╕╖ державного контролю, реал╕зовуючи основн╕ принципи державно╖ пол╕тики у сфер╕ л╕цензування, закр╕плен╕ у статт╕ 3 зазначеного Закону.

   Необх╕дн╕сть мати л╕ценз╕ю на зд╕йснення д╕яльност╕ митного брокера також передбачена главою 27 Р╕шення Ради глав держав Сп╕вдружност╕ Незалежних Держав про Основи митних законодавств держав – учасниць Сп╕вдружност╕ Незалежних Держав в╕д 10.02.95 р., у статт╕ 161 якого, також визначено, що порядок видач╕ л╕ценз╕╖ на зд╕йснення д╕яльност╕ в якост╕ митного агента (брокера, посередника) ╕ терм╕ни ╖╖ д╕╖ визначаються нац╕ональним законодавством.

   В╕дпов╕дно до ст. 177 Митного кодексу Укра╖ни митний брокер зд╕йсню╓ брокерську д╕яльн╕сть в╕дпов╕дно до норм Митного кодексу Укра╖ни та л╕ценз╕йних умов, що затверджуються спец╕ально уповноваженим органом з питань л╕цензування та органом л╕цензування.

   Станом на сьогодн╕шн╕й день л╕ценз╕йн╕ умови з питань л╕цензування Державною Митною Службою Укра╖ни не затверджено, а д╕ють лише норми Митного кодексу Укра╖ни, як╕ регулюють д╕яльн╕сть митних брокер╕в.

   Нац╕ональним законодавством Укра╖ни ч╕тко встановлено порядок зд╕йснення господарсько╖ д╕яльност╕ митних брокер╕в по декларуванню товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, а саме проведення тако╖ д╕яльност╕ митним брокером на п╕дстав╕ доручення особи яку в╕н представля╓ при наявност╕ л╕ценз╕╖ на право зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕, видано╖ спец╕ально уповноваженим центральним органом виконавчо╖ влади в галуз╕ митно╖ справи в╕дпов╕дно до норм митного кодексу Укра╖ни, а отримання св╕доцтва на право зд╕йснення тако╖ д╕яльност╕ та квал╕ф╕кац╕йного посв╕дчення представника митного брокера не потребу╓ться.

   Таким чином Держмитслужба сво╖м наказом та Порядком фактично зм╕ню╓ законодавство Укра╖ни та створю╓ новий документ, на п╕дстав╕ якого митн╕ брокери мають право зд╕йснювати господарську д╕яльн╕сть, нехтуючи нормами Закону Укра╖ни „Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕” та нормами Митного кодексу Укра╖ни, якими ч╕тко встановлено порядок зд╕йснення господарсько╖ д╕яльност╕ митними брокерами по декларуванню товар╕в.

   Кр╕м того, в╕дпов╕дно до положення ч. 3 ст. 42 Конституц╕╖ Укра╖ни держава забезпечу╓ захист конкуренц╕╖ у п╕дпри╓мницьк╕й д╕яльност╕. Однак, в╕дпов╕дно до опрацьованого наказу та Порядку, д╕яльн╕сть по декларуванню товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни будуть зд╕йснювати лише суб’╓кти господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ мають св╕доцтво на право зд╕йснення тако╖ д╕яльност╕. Закр╕плення такого права та нехтування правом тих суб’╓кт╕в господарських в╕дносин, як╕ вже мають л╕ценз╕ю та д╕ють на п╕дстав╕ дов╕реност╕ ос╕б, яких вони представляють та проводять господарську д╕яльн╕сть з питань декларування товар╕в не сприя╓ конкуренц╕╖ у сфер╕ декларування товар╕в ╕ п╕двищенню квал╕ф╕кац╕╖ фах╕вц╕в у галуз╕ митного права. Адже в такому випадку Державна митна служба Укра╖ни буде одноособово визначати хто ма╓ право проводити д╕яльн╕сть по декларуванню товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни, а хто н╕, кому дозволити ╖╖ проводити, а кому н╕, а в зв’язку з цим хто виг╕дний для Державно╖ митно╖ служби, а хто н╕. З огляду на зазначене можна говорити про явно корупц╕йну спрямованн╕сть наказу та затвердженого ним тимчасового Порядку, а саме для усунення в╕д господарсько╖ д╕яльност╕ по зд╕йсненню декларування товар╕в та транспортних засоб╕в, як╕ перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни певних п╕дпри╓мств, як╕ проводять таку д╕яльн╕сть. Кр╕м того, безд╕яльн╕стю Держмитслужби Укра╖ни по затвердженню л╕ценз╕йних умов на проведення д╕яльност╕ по декларуванню товар╕в створюються перешкоди в отриманн╕ новими п╕дпри╓мствами л╕ценз╕й, так як вони взагал╕ в даний час не видаються.

   Порушення порядку опубл╕кування та державно╖ ре╓страц╕╖:

   В╕дпов╕дно до ст. 9 Митного кодексу Укра╖ни Закони Укра╖ни з питань митно╖ справи набирають чинност╕ через десять дн╕в з дня ╖х оф╕ц╕йного оприлюднення, якщо ╕нше не передбачено самим законом, але не ран╕ше дня ╖х оф╕ц╕йного опубл╕кування.

   ╤нш╕ нормативно-правов╕ акти з питань митно╖ справи набирають чинност╕ через 45 дн╕в з дня ╖х оф╕ц╕йного опубл╕кування, якщо ╕нше не передбачено самим актом, але не ран╕ше дня ╖х оф╕ц╕йного опубл╕кування.У раз╕ якщо так╕ нормативно-правов╕ акти не будуть оф╕ц╕йно опубл╕кован╕, вони не набирають чинност╕.

   Оф╕ц╕йним опубл╕куванням закону та ╕ншого нормативно-правового акта з питань митно╖ справи вважа╓ться його опубл╕кування в одному з пер╕одичних видань, визначених законодавством Укра╖ни як оф╕ц╕йн╕. Датою оф╕ц╕йного опубл╕кування нормативно-правового акта вважа╓ться дата виходу в св╕т в╕дпов╕дного номера того оф╕ц╕йного видання, в якому зазначений акт було опубл╕ковано ран╕ше, н╕ж в ╕нших оф╕ц╕йних виданнях.

   Таким чином у зв’язку з тим, що наказ Державно╖ Митно╖ Служби Укра╖ни № 1334 в╕д 26 листопада 2008 року не був опубл╕кований в пер╕одичних виданнях, визначених законодавством Укра╖ни як оф╕ц╕йн╕ – в╕н не набрав чинност╕.

   В╕дпов╕дно до Положення „Про державну ре╓страц╕ю нормативно-правових акт╕в м╕н╕стерств та ╕нших орган╕в виконавчо╖ влади” затверджено╖ постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни № 731 в╕д 28 грудня 1992 року та в╕дпов╕дно до Указу Президента Укра╖ни № 493/92 в╕д 03 жовтня 1992 року ре╓страц╕ю нормативно-правових акт╕в м╕н╕стерств, ╕нших центральних орган╕в виконавчо╖ влади, орган╕в господарського управл╕ння та контролю зд╕йсню╓ М╕н╕стерство юстиц╕╖ Укра╖ни.

   Державна ре╓страц╕я нормативно-правового акта поляга╓ у проведенн╕ правово╖ експертизи на в╕дпов╕дн╕сть його Конституц╕╖ та законодавству Укра╖ни, Конвенц╕╖ про захист прав людини ╕ основоположних свобод 1950 року ╕ протоколам до не╖, м╕жнародним договорам Укра╖ни, згоду на обов'язков╕сть яких надано Верховною Радою Укра╖ни, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики ╢вропейського суду з прав людини, прийнятт╕ р╕шення про державну ре╓страц╕ю цього акта, присво╓нн╕ йому ре╓страц╕йного номера та занесенн╕ до ╢диного державного ре╓стру нормативно-правових акт╕в.

   Державн╕й ре╓страц╕╖ п╕длягають нормативно-правов╕ акти будь-якого виду в тому числ╕, як╕ мають м╕жв╕домчий характер, тобто ╓ обов'язковими для ╕нших м╕н╕стерств, орган╕в виконавчо╖ влади, а також п╕дпри╓мств, установ ╕ орган╕зац╕й, що не входять до сфери управл╕ння органу, який видав нормативно-правовий акт. Станом на 01 грудня 2008 року наказ Державно╖ Митно╖ Служби Укра╖ни № 1334 в╕д 26 листопада 2008 року, яким затверджений тимчасовий Порядок д╕яльност╕ Митних брокер╕в та ╖х представник╕в в м╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни не заре╓стрований.

   Виходячи з вищенаведеного, наказ Державно╖ Митно╖ Служби Укра╖ни № 1334 в╕д 24 листопада 2008 року “Про затвердження Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в” та сам Порядок д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в суперечить М╕жнародн╕й конвенц╕╖ про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур ╓ незаконим та суперечить чинному законодавству Укра╖ни, його прийняття та введення в д╕ю потребу╓ завчасного внесення зм╕н до ряду закон╕в та п╕дзаконних нормативних акт╕в Укра╖ни, мова про як╕ йшла вище, а тому п╕дляга╓ скасуванню.

   У випадку набрання чинност╕ наказу Держмитслужби № 1334 в╕д 26 листопада 2008 року та затвердженого ним „ тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в”, з метою захисту прав та ╕нтерес╕в юридичних ос╕б у сфер╕ публ╕чно-правових в╕дносин в╕д порушень з боку орган╕в державно╖ влади при зд╕йсненн╕ ними владних управл╕нських функц╕й, ╕снують вс╕ правов╕ п╕дстави для п╕дготовки та направлення до адм╕н╕стративного суду в╕дпов╕дного позову з вимогою про визнання його незаконим та подальшого скасування.

   З повагою,

   За╓ць Олекс╕й Володимирович
Юрист ТОВ „Консалтингова група „ЮДК”

   Тел. моб.: 8 – 067–217–30-19
Тел.: (044) 521-21-21
E-mail:info@udk.kiev.ua

   01 грудня 2008 року

АМБУ

Украина разрешила ввоз на свою территорию забойных свиней 17 польским предприятиям

   Украина разрешила ввоз на свою территорию забойных свиней 17 польским предприятиям. Соответствующий приказ №276 от 28 ноября т.г. подписал председатель Государственного комитета ветеринарной медицины Украины Григорий Иванов, сообщила пресс-служба.

   Как отмечается в сообщении, указанный приказ издан с учетом результатов инспектирования польских предприятий инспекторами Госковетмедицины Украины в сентябре т.г.

   Также данным приказом с 1 января 2009 г. аннулируются выданные ранее разрешения Комитета польским предприятиям на ввоз в Украину указанной продукции.

АПК-Информ

Украина продлила импортные пошлины на стрелочные переводы

   Украина продлила сроком на пять лет действие 59,4%-ной антидемпинговой пошлины на импорт стрелочных переводов из России, введенной решением Межведомственной комиссии по международной торговле (МКМТ) в июле 2002 года.

   Как сообщила МКМТ в газете “Урядовый курьер” в субботу, решение о продлении ограничений принято 26 ноября по окончании процедуры пересмотра антидемпинговых мер в отношении ввоза стрелочных переводов из РФ, и вступает в силу с момента опубликования.

   Комиссия по результатам процедуры пересмотра пришла к выводу, что в период действия антидемпинговых мер ущерб национальному производителя был устранен только частично, и сочла, что прекращение антидемпинговых мер приведет к возобновлению импорта стрелочных переводов по демпинговым ценам.

   Как сообщалось, процедура пересмотра антидемпинговых мер была возбуждена в конце сентября 2008 года на основании постановления Днепропетровского окружного административного суда от 5 сентября, которым отменено решение МКМТ от 27 июня 2008 года о завершении возбужденной в июне того же года процедуры пересмотра антидемпинговых мер без продления их действия.

   Ранее сообщалось, что в июле 2002 года Украина сроком на пять лет ввела окончательную 59,4%-ную антидемпинговую пошлину в отношении импорта стрелочных переводов из России по результатам антидемпингового расследования на основании жалобы Днепропетровского стрелочного завода (ДСЗ) — крупнейшего производителя переводов в стране.

   ДСЗ в 2007 году увеличил чистый доход от реализации продукции на 1,7% по сравнению с 2006 годом — до 235,399 млн грн, чистая прибыль составила 7,608 млн грн, (в 2006-м — 7,613 млн грн).

Укррудпром

АсМАП: Щодо нарахування акцизного збору на ╕мпорт палива що перевозитися укра╖нськими автомоб╕лями у стандартних ╓мностях на територ╕╖ Республ╕ки Польща

   28.11.2008 Секретар╕ат АсМАП Укра╖ни отримав в╕д польсько╖ сторони додаткову ╕нформац╕ю стосовно можливост╕ ввезення на територ╕ю Польщ╕ палива без нарахування акцизного збору на ╕мпорт палива, що перевозиться укра╖нськими автомоб╕лями у стандартних ╓мностях.

   Таким чином, починаючи з 01.12.2008 дозволя╓ться на транспортних засобах перевозити 600 л╕тр╕в пального в стандартних баках, що встановлен╕ заводом-виробником, а також 200 л╕тр╕в в спец╕альних баках для роботи рефрижераторного обладнання.

   Департамент орган╕зац╕╖ перевезень
та ╕нформац╕йного забезпечення

АсМАП Укра╖ни

Отменена пошлина на ввоз в Беларусь отдельных товаров

   Александр Лукашенко подписал указ, которым сроком на девять месяцев устанавливается ставка ввозной таможенной пошлины ноль процентов в отношении некоторых товаров, ввозимых на территорию страны.

   Отмена пошлины распространяется на фосфаты кальция природные, растворимые сорта целлюлозы древесной, нити высокой прочности нейлоновые или из других полиамидов, не расфасованные для розничной продажи, и прочие нити.

   Ввозная пошлина на эти товары отменена "в целях снижения стоимости фосфорных удобрений, анидной и вискозной кордных тканей, повышения эффективности производства".

   С какого времени вводится в действие нулевая ставка пошлины, не сообщается.

   Хартия'97; 01.12.08

Виртуальная таможня

На Украине ограничат отгрузку зерновых грузов в направлении стран СНГ.

   Из-за дефицита вагонов «Укрзализныця» ограничила отгрузку зерновых грузов в направлении стран СНГ, оставив без изменений режим поставок в Европу. Однако это направление также может «просесть» из-за возобновления Еврокомиссией импортных пошлин на зерно причерноморского региона, сообщает «ПроАгро - Новости».

   По данным украинских переработчиков, запрет на отгрузку в своих вагонах зерна и продуктов помола, а также шрота подсолнечника в направлении стран СНГ был введен железнодорожниками 7 ноября. Официально компания не комментирует это заявление участников рынка, однако на уровне областных управлений введение таких мер объясняют нехваткой вагонов. Отгрузки в направлении государств СНГ и Балтии возможны только в вагонах, находящихся в собственности железных дорог этих государств.

   На сегодняшний день у «Укрзализныци» около 12 тыс. специальных вагонов - зерновозов. Инвестиции в увеличение парка ряд специалистов считает неоправданными, поскольку большую часть года такие вагоны не задействованы. По мнению экспертов, потенциально железной дорогой можно перевозить 2 млн т зерновых грузов ежемесячно.

   Ограничив передвижение в страны СНГ, администрация оставила неограниченными отгрузки аграрной продукции в украинских вагонах в направлении стран Европы. Тем не менее, у переработчиков может не получиться воспользоваться преимуществом свободного передвижения в этом направлении, поскольку европейская сторона ввела препятствия для доступа на рынок зерновых грузов. С 27 октября на импорт зерна из третьих стран в страны ЕС восстановлены пошлины.

   На страны ЕС приходится около трети всего экспорта пшеницы из Украины, в основном туда направляется фураж. По мнению украинских чиновников, введение импортных ограничений может на четверть сократить рынки сбыта для Украины. По словам председателя Украинского союза промышленников и предпринимателей (УСПП) А. Кинаха, из-за принятого решения Евросоюза о введении высокого уровня тарифов на импорт зерновых, в первую очередь - пшеницы, наша продукция станет неконкурентоспособной. По его мнению, необходимо провести переговоры с европейскими комиссиями о недопущении таких действий, которые «административными методами закрывают рынок зерна для Украины в Европе». «Необходимо налаживать кредитную политику, искать новые регионы сбыта, особенно в Юго-Восточной Азии, Африке, на Среднем Востоке, где спрос на зерно большой. Надо искать альтернативные рынки для высокого финансового результата», - отметил А. Кинах.

   Тем не менее, участники рынка отмечают, что ограничения, введенные ЕС на импорт зерна, не означают прекращения поставок злаков на европейские рынки. «Украинское зерно будет попадать туда, просто по другим каналам»,- отметил один из участников рынка. 31 октября Еврокомитет по зерновым выдал лицензии на импорт 192,5 тыс. т мягкой пшеницы среднего и низкого качества в рамках соответствующей субквоты.

   Согласно таможенным данным, в октябре экспорт пшеницы из Украины сократился на 14%, до 1,3 млн т. Урожай 2008 г. предполагается в размере 52 млн т.

   Агентство АгроФакт; 01.12.08

Виртуальная таможня

Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития

   Автодорога Чоп-Львов-Киев не имеет перспектив развития, кроме как в рамках существующей 2 категории. Об этом сообщил председатель Государственной службы автомобильных дорог Украины Вадим Гуржос на совещании в Кабмине, передает корреспондент РБК-Украина.

   Он уточнил, что это связано со сложной горной местностью, через которую проходит указанная магистраль. В связи с этим для обеспечения транзитных автотранспортных потоков "Укравтодор" планирует строительство трассы Киев-Винница-граница с Венгрией стоимостью не менее 25 млрд грн.

   Как сообщил В.Гуржос, в настоящее время в ходе переговоров с венгерской стороной согласована точка пересечения указанной автотрассой границы между двумя странами.

   Соглашение о строительстве указанной дороги ратифицировано Верховной Радой.

   "Большинство проблем ее строительства связаны с земельными участками", - сказал В.Гуржос.

РБК-Украина

Всемирный банк назвал причины обвала гривни

   Национальному банку Украины (НБУ) целесообразно воздержаться от искусственного удержания курса гривни, считает вице-президент Всемирного банка (ВБ) по региону Европы и Средней Азии Шигео Катцу.

   “Нынешнее изменение курса гривни не связано со спекуляциями. Причина девальвации гривни лежит в ограниченном доступе к внешнему финансированию и изменениях в структуре внешней торговли, поэтому сопротивляться ей не нужно”, — сказал он в интервью газете “Экономические известия”.

   В этой связи Катцу отметил важность четкой коммуникации Нацбанка с прессой, для разъяснения своей позиции.

   Относительно планируемого сотрудничества ВБ с Украиной, вице-президент отметил готовность банка к участию в проектах с “Укравтодором” и “Укрзализныцей”, а также к проектам по рекапитализации кредитно-финансовых учреждений и по финансированию дефицита государственного бюджета.

   Катцу также сообщил, что ВБ разработал ряд рекомендаций по проекту государственного бюджета страны на 2009 год.

   “На социальные трансферты (в Украине) расходуется около 2,5% ВВП. Между тем, только некоторые социальны программы действительно приносят пользу… По нашим оценкам, замораживание нецелевых социальных программ, таких как жилищные и транспортные субсидии, получаемые всеми, и расширение целевых программ позволит перенаправить нуждающимся 0,7-1% ВВП”, — сказал вице-президент банка.

Укррудпром

АМБУ: Юридичний анал╕з наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.11.08 №1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в»

Директору
Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни
п. Мироненку М.

04107, м. Ки╖в, вул. Наг╕рна, 22, оф╕с 330

Сп╕вроб╕тниками ЮФ «Правозахист Укра╖на» на Ваше звернення в╕д 28.11.08 №16/194 проведений юридичний анал╕з наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.11.08 №1334 «Про затвердження тимчасового Порядку д╕яльност╕ митних брокер╕в та ╖х представник╕в» на предмет в╕дпов╕дност╕ його зм╕сту та форми чинному законодавству Укра╖ни, у зв’язку з чим пов╕домля╓мо наступне.
Як вбача╓ться з наказу, що анал╕зу╓ться, предметом його регулювання ╓ п╕дстави функц╕онування п╕дпри╓мств та ф╕зичних ос╕б, як╕ надають митно-брокерськ╕ послуги, зокрема вид дозв╕льного документа, строк його д╕╖ та порядок отримання. При цьому вказаний наказ, вводить нову, в пор╕внянн╕ з д╕ючим законодавством з цього питання, форму такого дозв╕льного документа – Св╕доцтво та не заре╓стрований в М╕н’юст╕ Укра╖ни.
В╕дпов╕дно до визначення нормативно-правового акта, яке м╕ститься у наказ╕ М╕н’юсту в╕д 12.04.05р. N 34/5, п╕д нормативно-правовим актом сл╕д розум╕ти оф╕ц╕йний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб'╓ктом нормотворення у визначен╕й законодавством форм╕ та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання сусп╕льних в╕дносин, що м╕стить норми права, ма╓ неперсон╕ф╕кований характер ╕ розрахований на неодноразове застосування.
Положення про державну ре╓страц╕ю нормативно-правових акт╕в м╕н╕стерств та ╕нших орган╕в виконавчо╖ влади, затверджене постановою КМУ в╕д 28.12.92р. №731 визнача╓, що державн╕й ре╓страц╕╖ п╕длягають нормативно-правов╕ акти, що зач╕пають права, свободи й законн╕ ╕нтереси громадян, а також т╕, що прийнят╕ уповноваженими на це суб'╓ктами нормотворення у визначен╕й законодавством форм╕ та за встановленою законодавством процедурою, що м╕стять норми права, мають неперсон╕ф╕кований характер ╕ розрахован╕ на неодноразове застосування, незалежно в╕д строку ╖х д╕╖ (пост╕йн╕ чи обмежен╕ певним часом) та характеру в╕домостей, що в них м╕стяться, у тому числ╕ з грифами "Для службового користування", "Особливо╖ важливост╕", "Ц╕лком та╓мно", "Та╓мно" та ╕ншими, а також прийнят╕ в порядку експерименту.
З огляду на те, що наказ № 1334 встановлю╓ новий, пор╕вняно з╕ встановленим чинним законодавством, орган╕зац╕йно-правовий механ╕зм реал╕зац╕╖ права юридичних та ф╕зичних ос╕б на зд╕йснення митно-брокерсько╖ д╕яльност╕, в╕н ╓ нормативно-правовим актом в розум╕нн╕ наказу М╕н’юсту в╕д 12.04.05р. №34/5 та ПКМУ в╕д 28.12.92р. № 731, який в╕дпов╕дно до статт╕ 117 Конституц╕╖ Укра╖ни п╕дляга╓ обов’язков╕й ре╓страц╕╖ в М╕н’юст╕ Укра╖ни.
Кр╕м того, хоча й з назви наказу № 1334 вбача╓ться, що в╕н ╓ тимчасовим, реальн╕ правов╕ насл╕дки, як╕ в╕н породжу╓ розтягуються як м╕н╕мум на п’ять рок╕в – передбачений ним строк д╕╖ Св╕доцтва.
Постановою КМУ в╕д 18.07.07 № 940, якою затверджено Положення про Державну митну службу Укра╖ни, ДМСУ надано право видавати накази: а) в межах сво╖х повноважень; б) на основ╕ та на виконання акт╕в законодавства; в) при погодженн╕ нормативних акт╕в, як╕ п╕длягають державн╕й ре╓страц╕╖ з М╕н╕стром ф╕нанс╕в.
Зг╕дно до статт╕ 11 Митного кодексу Укра╖ни, до компетенц╕╖ митних орган╕в в╕дноситься виконання та контроль за додержанням законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи. Стаття 3 Митного кодексу Укра╖ни, до митно╖ справи в╕дносить: 1) перем╕щення через митний кордон Укра╖ни товар╕в ╕ транспортних засоб╕в; 2)митне регулювання, пов’язане з встановленням та справлянням податк╕в та збор╕в; 3)процедури митного контролю та оформлення; 4)боротьба з контрабандою та порушенням митних правил. Таким чином, в зв’язку з тим що д╕яльн╕сть п╕дпри╓мств митних брокер╕в не п╕дпада╓ п╕д будь-яке визначення ╕з зазначеного вище перел╕ку, приходимо до висновку, що видання нормативно-правового акту з питання, регулювання якого в╕дноситься не до митно╖ справи, а до п╕дстав зд╕йснення п╕дпри╓мствами господарсько╖ д╕яльност╕ у конкретно визначен╕й сфер╕ – ╓ перевищенням ДМСУ сво╖х повноважень.
Також, наказ ДМСУ № 1334 не в╕дпов╕да╓ актам законодавства, що регулю╓ дане питання, а виданий всупереч них. Так, п. 8.2 Розд╕лу VIII М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про гармон╕зац╕ю та спрощення митних процедур, статями 177, 178 Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.2002р. № 92-IV, п. 61 статт╕ 9 та статтею 10 Закону Укра╖ни «Про л╕цензування певних вид╕в господарсько╖ д╕яльност╕» в╕д 01.02.2000р. № 1775-III, пунктом 17 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14.11.2000р. № 1698, пунктом 34 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 04.07.2001р. № 756, передбачено л╕цензування митно-брокерсько╖ д╕яльност╕, ДМСУ визнано органом л╕цензування, визначений перел╕к необх╕дних для отримання л╕ценз╕╖ документ╕в, встановлена плата за отримання л╕ценз╕╖, затверджений бланк ╓диного зразка для видач╕ л╕ценз╕╖ – тобто чинним законодавством в повному обсяз╕ передбачен╕ п╕дстави, порядок, форма отримання дозв╕льного документа (л╕ценз╕╖) для зд╕йснення такого виду господарсько╖ д╕яльност╕ як «посередницька д╕яльн╕сть митного брокера».
Кр╕м того, Законом Укра╖ни «Про дозв╕льну систему у сфер╕ господарсько╖ д╕яльност╕» передбачено, що органи виконавчо╖ влади, ╖х посадов╕ особи, уповноважен╕ в╕дпов╕дно до закону видавати документи дозв╕льного характеру, не мають правових п╕дстав вимагати в╕д суб’╓кт╕в господарювання отримання документ╕в дозв╕льного характеру, необх╕дн╕сть одержання яких не передбачена законом.

З огляду на вищевикладене, робимо наступний висновок:

1. наказ ДМСУ в╕д 26.11.08 № 1334 ╓ по сут╕ нормативно-правовим актом, так як в╕н спрямований на регулювання сусп╕льних в╕дносин, м╕стить норми права, ма╓ неперсон╕ф╕кований характер ╕ розрахований на неодноразове застосування (принаймн╕ на 5 рок╕в – строк д╕╖ Св╕доцтва);

2. зг╕дно до ПКМУ в╕д 18.07.07 №940 наказ ДМСУ в╕д 26.11.08 № 1334 ма╓ бути погоджений з М╕н╕стром ф╕нанс╕в;

3. в╕дпов╕дно до ст. 117 Конституц╕╖ Укра╖ни повинен бути заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни;

4. виданий з перевищенням наданих ДМСУ повноважень, адже не входить до законодавчо закр╕плено╖ сфери регульованих нею в╕дносин;

5. суперечить чинн╕й законодавч╕й та п╕дзаконн╕й нормативно-правов╕й баз╕ Укра╖ни з цього питання;

6. на в╕дм╕ну в╕д законодавчо визначеного режиму л╕цензування митно брокерсько╖ д╕яльност╕ не передбача╓ надходження до бюджету кошт╕в;

7. створю╓ п╕дгрунття для прояву корупц╕╖ в митних орган╕в.

З повагою,

Директор
ЮФ «Право захист Укра╖на» В.Я. Язепова

28.11.08

АМБУ

Украина прекратила импорт российской электроэнергии

   Государственное предприятие внешнеэкономической деятельности “Укринтерэнерго” прекратило импорт электроэнергии из России. Об этом сообщил пресс-секретарь Министерства топлива и энергетики Фэнт Ди.

   “Украина прекратила импорт”, — сказал он.

   Импорт был начат 15 сентября.

Укррудпром

Компании отказываются забирать грузы из украинских портов

   Украинские порты загружены контейнерами из-за того, что грузополучатели массово отказываются их вывозить.Сейчас не вывозится около 40% ранее заказанных грузов, сообщили в Укртрансконтейнере. И если тенденция не изменится, через две недели порты могут прекратить перевалку – некуда будет выгружать грузы.

   В крупнейших по объемам перевалки контейнеров портах – Ильичевском и Одесском – вчера заявили, что их контейнерные терминалы заполнены невостребованными грузами. "Количество контейнеров на площадках уже приблизилось к максимуму,– сказал начальник Одесского порта Николай Павлюк.– Если так будет продолжаться, то уже через 10-15 дней мы не сможем их принимать – не останется места в терминалах".

   Загрузку мощностей в портах объясняют происходящим финансовым кризисом: заказав груз несколько месяцев назад, сейчас компании не имеют средств на его оплату. "У клиентов нет денег на вывоз этих контейнеров. Уже третью неделю около 40% выгруженного товара остается на территории терминала. Раньше такого не было",– отметила Ирина Коврижных, заместитель директора по правовым вопросам и связям с общественностью Укртрансконтейнера (оператор контейнерного терминала в Ильичевском порту). На эту ситуацию повлияла и непогода. "На прошлой неделе в Черном море штормило, и Босфор был закрыт. А когда открыли, на выгрузку десятков прибывших кораблей не хватало ни времени, ни места",– объяснил начальник отдела операций службы морских перевозок CMA CGM Ukraine Алексей Герасимов.

   Значительная часть грузов, которые остаются в порту,– скоропортящиеся продукты и автомобили, сообщили в Мерск Украина (представительство Maersk Line). Подтвердили это и в CMA CGM. "В особой зоне риска – продукты, которые не могут находиться в море более четырех дней. До истечения этого времени нужно подключить контейнер-холодильник к электричеству. Из-за задержки грузополучателей электрифицированных мест в портах не хватает, грузы портятся",– отметил господин Герасимов.

   Операторы перевозок борются с задержками, временно располагая грузы в других портах. "Мы начали уведомлять грузополучателей о том, что скоро прибудет их товар, еще при загрузке его в портах Средиземного моря,– сообщил источник в Мерск Украина.– В течение последней недели наша работа более или менее наладилась". Пока CMA CGM временно размещает грузы на площадке в порту Констанца (Румыния) и на Мальте, а Maersk Line – в Египте.

   В Укртрансконтейнере прогнозируют, что терминалы могут разгрузиться к новогодним праздникам. "В это время традиционно оживляется торговля, и мы надеемся, что заказчики, уверенные в прибыли от продажи своего товара, найдут средства его забрать",– отметила Коврижных. Поможет ситуации и общее уменьшение грузооборота. "Уже сейчас заметно снижение грузопотока. Надеемся, что загрузка портов скоро уменьшится и проблема не будет такой острой",– считает Алексей Герасимов. Однако в Одесском порту более скептичны. "В среду мы направили письмо в Кабмин, попросив ускорить процесс таможенного оформления грузов в порту. Возможно, это оживит грузооборот",– сказал Николай Павлюк.

   Напомним, вчера, 27 ноября Николаевский облсовет утвердил план реконструкции морского торгового порта в Очакове, предложенный компанией Смарт-холдинг Вадима Новинского. Стоимость проекта - 1,5 миллиарда евро.

   Источник: КоммерсантЪ-Украина, korrespondent.net

http://www.ukr-china.com/

Украина увеличила экспорт своих товаров в Россию на 39 %

   В течении 9 месяцев 2008 года экспорт украинских товаров в Российскую Федерацию вырос на 39 %.

   Во время встречи Министра экономики Украины Богдана Данилишина с новым торговым представителем Российской Федерации в Украине Сергеем Ивановым было отмечено увеличение импорта товаров из РФ. За 9 месяцев 2008 года импорт вырос почти на 35 %.

   Согласно данным Министерства, это не только необходимые Украине энергоносители, которые составляют почти половину общих объемов импорта, но и продукция машиностроительной, химической и металлургической промышленности, импорт которой вырос в 1,4-1,6 раза.

   Во время встречи также были отмечены увеличения внешнеторгового оборота. Согласно данным Государственного комитета статистики, внешнеторговый оборот (товары и услуги) между Украиной и РФ за 9 месяцев 2008 года составлял 32,8 млрд долл. и увеличился по сравнению с аналогичным периодом 2007 года на 8,6 млрд долл. или на 35,7 %.

   Министр экономики Украины также отметил, что данная тенденция увеличения объемов торговли между странами свидетельствует о налаженных дружеских партнерских отношениях между Украиной и Россией.

   Представители Украины и Росси ко всему прочему, затронули вопросы двустороннего сотрудничества, в частности создания благоприятных условий для взаимовыгодной торговли между нашими странами путем развития режима свободной торговли с учетом норм и правил всемирной торговой организации (ВТО).

   Источник: Лига

«Первый Деловой»

Продолжается набор в декабрьскую группу тренинг лаборатории MD Office

   

Фах╕вцям ЗЕД, новим користувачам «MD OFFICE» -

Шановн╕ доброд╕╖, для б╕льш ефективного використання Вашого робочого часу пропону╓мо Вам профес╕йно осво╖ти програмний комплекс “MD OFFICE”.


    Трен╕нг-лаборатор╕я НВО “Поверхность” запрошу╓ Вас взяти участь у спец╕альн╕й осв╕тн╕й програм╕ для нових користувач╕в. П╕д час ╕нтенсивних практичних занять Ви познайомитеся з ус╕ма можливостями системи й набудете навички роботи, необх╕дн╕ для профес╕йного росту й роботи з новими правилами.

Ми пропону╓мо Вам:

  • проведення занять сертиф╕кованими ╕нструкторами ╕ фах╕вцями НВО “Поверхность”;
  • використання ориг╕нальних методик навчання;
  • ╕ндив╕дуальний п╕дх╕д до кожного слухача;

  • високий р╕вень техн╕чного оснащення навчальних клас╕в;
  • забезпечення слухач╕в навчальними матер╕алами;
  • видача сертиф╕кат╕в про проходження навчання;
  • заняття в групах в╕д 6 до 12 чолов╕к;
  • процес навчання побудований на р╕шенн╕ реальних задач;

Навчальна програма склада╓ться з практичних занять, що враховують побажання й р╕вень п╕дготовки слухач╕в:

MD STANDART – п╕дготовка фах╕вц╕в з декларування вантаж╕в (декларант, митний брокер) до роботи з програмами MD Info +MD Explorer + MD Declaration.


Програма курсу включа╓ в себе: Роботу з УКТЗЕД; пошук нормативних документ╕в; розрахунок платеж╕в; ведення склад╕в СТЗ та МЛС; створення декларац╕й; ведення товарно╖ номенклатури користувача; ╕мпорт даних з Excel файл╕в; створення зв╕т╕в по ГТД ╕ т.д.


Тривал╕сть курсу MD STANDART 20 годин, варт╕сть 648 грн

Запрошу╓мо Вас у групу за курсом MD STANDART (20 академ╕чних годин, протягом 5 робочих дн╕в по 4 академ╕чн╕ години). Заняття проводяться у веч╕рн╕й час в центр╕ м╕ста.

Кожен слухач ма╓ можлив╕сть прослухати весь курс у ц╕лому або вибрати модул╕ за сво╖м розсудом.

Ми спод╕ва╓мося, що трен╕нг буде сприяти
профес╕йному росту фах╕вц╕в Вашого п╕дпри╓мства.

Для контакт╕в: тел/факс: (044) 332-66-91, 332-66-92, 332-66-93



MDoffice

Опрос о проекте Таможенного кодекса...

Проект Таможеного кодекса...
Не читал
Пролистал
Прочитал
Прочитал и внес предложения
 

Временная отмена экспортной пошлины на семена подсолнечника не решит проблем украинских сельхозпроизводителей

   Временная отмена экспортной пошлины на семена подсолнечника в лучшем случае даст 8-9% увеличения его стоимости, что не решит сегодняшних проблем украинских сельхозпроизводителей. К такому выводу пришли эксперты группы компаний "Кернел", сообщила 28 ноября пресс-служба компании.

   По оценкам экспертов, из 6,5 млн. тонн маслосемян урожая 2008 г. уже продано 2,5 млн. тонн, причем товаропроизводителями, которые вынуждены были осуществлять продажи, поскольку не в состоянии ждать "хорошей" цены, а также хранить выращенный подсолнечник из-за отсутствия средств.

   Еще 4 млн. тонн непроданного сырья остаются у более крупных производителей, 50% из которых - крупные агрохолдинги.

   "То есть 100 грн., на которые возможно увеличится закупочная цена за тонну семян подсолнечника, дадут всего 400 млн. грн. возможной дополнительной прибыли на всех, что несоотносимо с теми негативными последствиями для масложировой отрасли и всех потребителей Украины, к которым приведет введение временного разрешения на вывоз семян подсолнечника без оплаты экспортной пошлины", - отмечается в сообщении.

   В сложившейся ситуации группа компаний "Кернел" считает правильными следующие действия:

   - разрешить Аграрному фонду осуществлять закупку семян подсолнечника для поддержания уровня цены на внутреннем рынке;

   - временно, до 1 сентября 2009 г., поднять ставки ввозной импортной пошлины на пальмовое масло до 15-20%, или 1,2-1,5 евро за 1 кг. Это позволит активизировать внутреннее использование подсолнечного масла в пищевой промышленности, в частности, в производстве жиров, маргаринов, майонеза и т.д:

   - снизить железнодорожные тарифы на перевозку семян подсолнечника, подсолнечного масла и шрота, что будет способствовать увеличению закупочных цен на подсолнечник.

   Кроме того, сам по себе фактор девальвации гривни будет содействовать повышению цен на подсолнечник в Украине, отмечается в сообщении.

АПК-Информ

Швейцария присоединится к Шенгенской зоне 12 декабря 2008 г.

   Швейцария присоединится к Шенгенской зоне 12 декабря с.г. Такое решение было принято на встрече министров внутренних дел стран Европейского союза. Они отметили, что с этого момента для наземного пересечения границы не потребуется дополнительного паспортного контроля, однако он сохранится в аэропортах до конца марта 2009 г., когда авиакомпании представят свое летнее расписание, передает Deutsche Welle.

   Швейцария будет третьей страной, не входящей в ЕС, которая войдет в Шенгенскую зону. Ранее это сделали Норвегия и Исландия.

РБК-Украина

Законопроект о повышении квоты на импорт сахара хотят отклонить

   Народные депутаты предложили отклонить проект закона Украины, поданный Кабинетом Министров и предусматривающий поэтапное увеличение тарифной квоты на импорт в Украину сахара-сырца из тростника. Об этом свидетельствует соответствующий проект постановления Верховной Рады N3301/П от 28 ноября 2008 года.

   Так, согласно нормам законопроекта "О внесении изменений в статью 1 Закона Украины "Об установлении тарифной квоты на ввоз в Украину сахара сырца из тростника", было предложено установить тарифную квоту на ввоз в Украину сахара-сырца из тростника (код УКТВЭД 1701 11) по ставке ввозной пошлины в размере 2% его таможенной стоимости с 1 января по 31 декабря 2009 года – 263 900 тонн, а с 1 января 2010 года – 267 800 тонн.

   В процессе обсуждения народные депутаты - члены Комитета Верховной Рады Украины по вопросам налоговой и таможенной политики предложили правительству внести изменения в Закон Украины "О внешнеэкономической деятельности", который содержит определение понятия квот и дополнить его термином "тарифная квота". Такое предложение позволит правительству, по мнению народных депутатов, автоматически в соответствии с обязательствами по международным соглашениям применять эту норму.

   Кроме того, были высказаны предостережения относительно возможного ухудшения ситуации в сахарной отрасли Украины в случае внедрения этого законодательного предложения. Однако, по данным Министерства экономики Украины, по состоянию на сегодняшний день сахар-сырец из тростника в рамках действующей квоты в размере 260 тыс. тонн фактически не завозился.

   Одновременно часть народных депутатов Украины - членов Комитета отметила, что непринятие данного законопроекта может вызвать соответствующую реакцию у стран-членов ВТО, которые настаивали на установлении этой квоты и будут иметь право начать апелляционные процедуры в рамках ВТО.

   С учетом проведенного обсуждения, народные депутаты Украины - члены Комитета приняли решение рекомендовать Верховной Раде отклонить представленный Кабинетом Министров проект закона N3301.

   Главное научно-экспертное управление Аппарата Верховной Рады Украины в своем выводе от 10 ноября 2008 года отмечает, что данный законопроект может быть принят за основу с учетом высказанных замечаний и предложений.

ЛIГАБiзнесIнформ

Почти вдвое увеличилось количество выданных украинцам шенгенских виз

   В Брюсселе состоялись заседание общих комитетов по реализации соглашений между Украиной и ЕС об упрощении оформления виз и о реадмиссии граждан.

   Как сообщили Л╤ГАБ╕знес╤нформ в пресс-службе Министерства иностранных дел Украины, стороны констатировали удовлетворительное выполнение соглашения о реадмиссии и постепенное улучшение ситуации с имплементацией соглашения об упрощении оформления виз. В частности, был отмечен рост почти вдвое количества выданных шенгенських виз за 9 месяцев реализации соглашения, по сравнению с соответствующим периодом 2007 года. Кроме этого, количество отказов в выдаче виз уменьшилось с 12% до 7%.

   Вместе с тем, украинская сторона представила свои замечания относительно системных нарушений государствами-членами ЕС соглашения об упрощении оформления виз. С учетом этих замечаний стороны согласовали рекомендации относительно применения визового соглашения для консульских учреждений стран-членов ЕС. Также украинская сторона представила предложения по внесению изменений и дополнений в соглашение о визовых упрощениях с целью расширения категорий украинских граждан, охваченных действием соглашения.

   Соглашения между Украиной и ЕС об упрощении оформления виз и о реадмиссии граждан набрали силу 1 января 2008 года. Первые заседания общих визового и реадмиссийного комитетов Украина - ЕС состоялись в Киеве 9 апреля 2008 года.

ЛIГАБiзнесIнформ

ДМСУ: У доповнення до листа Держмитслужби в╕д 09.06.08 № 11/2-15/6365-ЕП

ДЕРЖАВНА МИТНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

27.11.2008 р. № 11/2-15/13002-ЕП

Начальникам рег╕ональних митниць
Начальникам митниць

У доповнення до листа Держмитслужби
в╕д 09.06.08 № 11/2-15/6365-ЕП

    У доповнення до листа Державно╖ митно╖ служби в╕д 09.06.08 №11/2-15/6365-ЕП щодо справляння плати за митне оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в поза м╕сцем розташування митних орган╕в або поза робочим часом, установленим для митних орган╕в (дал╕ – Плата), при оформленн╕ пер╕одично╖ митно╖, загально╖ вантажно╖, тимчасово╖ чи неповно╖ декларац╕й нада╓мо наступн╕ роз’яснення.

    В╕дпов╕дно до п╕дпункту 1.4 пункту 1 Порядку прийняття р╕шення про зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в поза м╕сцем розташування митного органу або поза робочим часом, установленим для митного органу, а також нарахування й унесення плати за таке митне оформлення, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 04.12.2003 № 833, при зд╕йсненн╕ митного оформлення товар╕в плата справля╓ться за вантажною митною декларац╕╓ю (дал╕ - ВМД). У раз╕ проведення операц╕й митного оформлення, як╕ не передбачають заповнення ВМД, справляння плати зд╕йсню╓ться за ун╕ф╕кованою митною квитанц╕╓ю МД-1 (дал╕ – квитанц╕я МД-1).

    При цьому, у раз╕ зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням пер╕одично╖ митно╖, загально╖ вантажно╖ митно╖ декларац╕й, та подальшого подання до оформлення ВМД, заповнено╖ у звичайному порядку, плата справля╓ться за ВМД.

    При зд╕йсненн╕ митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в за ВМД, заповненою у звичайному порядку п╕сля попередньо оформлено╖ тимчасово╖ чи неповно╖ декларац╕╖, плата справля╓ться за квитанц╕╓ю МД-1.

    При нарахуванн╕ плати за ВМД вона сплачу╓ться платниками в нац╕ональн╕й валют╕ Укра╖ни у розм╕рах, затверджених постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни "Про справляння плати за митне оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в поза м╕сцем розташування митних орган╕в або поза робочим часом, установленим для митних орган╕в" в╕д 18.01.03 № 93, за оф╕ц╕йним (обм╕нним) курсом Нац╕онального банку Укра╖ни, що д╕╓ на дату подання митному органу ВМД до митного оформлення, а у випадку ╖╖ нарахування за квитанц╕╓ю МД-1 – на дату оформлення тако╖ квитанц╕╖.

    У раз╕ якщо тимчасова або неповна декларац╕я була оформлена до набрання чинност╕ постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни "Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18 с╕чня 2003 р. № 93" в╕д 12.11.08 № 987, а ВМД, заповнена у звичайному порядку, пода╓ться до оформлення п╕сля набрання нею чинност╕, у такому випадку плата справля╓ться за квитанц╕╓ю МД-1 ╕з застосуванням оф╕ц╕йного (обм╕нного) курсу Нац╕онального банку Укра╖ни та нормативно – правових акт╕в, чинних на момент оформлення тако╖ квитанц╕╖.

Перший Заступник
Голови Служби

А.╢.Гутник

 



MDoffice

Анекдот из Интернет

- Боже мой, - говорит муж жене, - как долго ты собираешься на концерт. То ли дело я - засунул вату в уши и уже готов!

Афоризм

Жену надо выбирать с безупречным будущим, а не прошлым…

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное