Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

КМУ: Щодо зв╕льнення в╕д обкладення ПДВ


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 22/03/2007
Вступившие в силу документы в четверг 22 Марта 2007 г.

1.№ 86 от 12-02-2007 В╕домчий документ
Про затвердження Порядку надання Головною державною ╕нспекц╕╓ю захисту рослин М╕нагропол╕тики Укра╖ни погодження на видачу л╕ценз╕╖ на х╕м╕чн╕ засоби захисту рослин, ╕мпорт яких п╕дляга╓ л╕цензуванню у 2007 роц╕
Действует с 22-03-2007


MDoffice

* Документ дня: Лист вiд 16.03.2007 № 11/4-15/2713-ЕП Щодо застосування п╕льг в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть товар╕в, що ╕мпортуються в Укра╖н...

Количество просмотров: 23 (за период c 00:00 по 18:02 22/03/07), всего просмотров: 59
Лист вiд 16.03.2007 № 11/4-15/2713-ЕПДМСУ
Щодо застосування п╕льг в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть товар╕в, що ╕мпортуються в Укра╖ну
Вступил в силу с 16.03.2007
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.03.2007 по 22.03.2007

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ5
Документ митниц╕1
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖1
Листи ДМСУ4
М╕журядова угода4
Накази ДМСУ1
Укази Президента1
ВСЕГО:17


MDoffice

Экспортная пошлина на нефть с 1 апреля будет установлена в размере $156.4 за тонну

   Экспортная пошлина на нефть с 1 апреля 2007 года будет установлена в размере $156.4 за тонну. Соответствующее постановление, подписанное 20 марта 2007 года премьер-министром РФ Михаилом Фрадковым, опубликовано сегодня в "Российской газете".

   Пошлина на светлые нефтепродукты будет установлена в размере $117.7 за тонну, на темные - $63.4.

   Напомним, что экспортная пошлина на нефть с 1 февраля 2007 года установлена в размере $179.7 за тонну, в том числе, на светлые нефтепродукты - $133.4, на темные - $71.8.

   Правительство РФ устанавливает пошлины на нефть после проведения двухмесячного мониторинга цен на российскую Urals на мировых рынках сырья (средиземноморском и роттердамском) с целью определения средней цены за этот период, а также исходя из установленных законом "О таможенном тарифе" предельных ставок пошлин.

   "AK&M" от 22.03.2007

Виртуальная таможня

Проект наказу ДМСУ Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в

Пропозиц╕╖ та зауваження до зазначеного проекту наказу Держмитслужби приймаються впродовж 1 м╕сяця з дати оприлюднення проекту на адресу розробника: поштову - вул. Дегтяр╕вська, 11-г, Ки╖в, 04119, електронну - e-mal: dmsu@customs.gov.ua

Пропозиц╕╖ та зауваження також можливо над╕слати на адресу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва: поштову – м. Ки╖в, вул.. Арсенальна, 9/11 й електронну – press@dkrp.gov.ua.

ПРОЕКТ

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ

Н А К А З

 

Ки╖в

Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби Укра╖ни

В╕дпов╕дно до Положення про Державну митну службу Укра╖ни, затвердженого Указом Президента Укра╖ни в╕д 24.08.2000 № 1022 (з╕ зм╕нами), та з метою приведення нормативно-правових акт╕в Держмитслужби Укра╖ни у в╕дпов╕дн╕сть до законодавства Укра╖ни

Н А К А З У Ю:

1. Унести до Порядку подання документ╕в, як╕ п╕дтверджують право суб’╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕ на користування встановленими законодавством податковими п╕льгами п╕д час митного оформлення товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни або вивозяться з митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 22.06.2006 № 514 ╕ заре╓строваного у М╕н’юст╕ Укра╖ни 07.07.2006 за № 816/12690 (дал╕ – Порядок) так╕ зм╕ни:

1.1. Викласти пункт 2.4 розд╕лу 2 Порядку у так╕й редакц╕╖:

„Р╕шення про зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ прийма╓ться посадовою особою в╕дд╕лу митних платеж╕в або посадовою особою в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу митного оформлення, до функц╕ональних обов’язк╕в яко╖ входять функц╕╖ контролю за нарахуванням ╕ справлянням податк╕в ╕ збор╕в, у строки, визначен╕ законодавством.

При виникненн╕ сп╕рних питань (для п╕дтвердження правом╕рност╕ застосування в╕дпов╕дно╖ п╕льги в оподаткуванн╕) надсила╓ться запит до в╕дд╕лу митних платеж╕в за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 20.04.2005 № 314, заре╓строваним у М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 27.04.2005 за № 439/10719 (з╕ зм╕нами). Розгляд питань щодо правом╕рност╕ застосування п╕льг в оподаткуванн╕ зд╕йсню╓ться в╕дд╕лом митних платеж╕в митного органу в строк, що не перевищу╓ 15 робочих дн╕в. У виняткових випадках цей терм╕н може бути продовжений за р╕шенням кер╕вника митного органу. За результатами розгляду в╕дд╕лом митних платеж╕в прийма╓ться вмотивоване р╕шення про зд╕йснення митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ або про неможлив╕сть застосування п╕льг в оподаткуванн╕ при митному оформленн╕ товар╕в. Таке р╕шення оформлю╓ться у дов╕льн╕й форм╕, п╕дпису╓ться начальником в╕дд╕лу митних платеж╕в або особою, яка його зам╕щу╓, та переда╓ться до в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу митного оформлення, який надсилав запит до в╕дд╕лу митних платеж╕в, для подальшого зд╕йснення митного оформлення ╕з застосуванням п╕льг в оподаткуванн╕ чи в╕дмов╕ в такому митному оформленн╕ в залежност╕ в╕д результат╕в розгляду.

У випадку неможливост╕ застосування п╕льг в оподаткуванн╕ при митному оформленн╕ товар╕в вида╓ться Картка в╕дмови в прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖, митному оформленн╕ чи пропуску товар╕в ╕ транспортних засоб╕в через митний кордон Укра╖ни, форма яко╖ затверджена наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 12.12.2005 № 1227, заре╓строваним у М╕н’юст╕ Укра╖ни 26.12.2005 за № 1562/11842 (з╕ зм╕нами).

У раз╕ виникнення розб╕жностей у тлумаченн╕ положень цього Порядку м╕ж митними органами та платниками податк╕в пояснення щодо застосування цих положень да╓ Держмитслужба Укра╖ни”.

1.2. У додатку 1 „Перел╕к документ╕в, подання яких потр╕бне для застосування п╕льгового режиму оподаткування при митному оформленн╕ товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни” до Порядку:

1.2.1. Викласти частину першу пункту 2 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Наявн╕сть л╕карського засобу в м╕жв╕домч╕й баз╕ даних заре╓строваних в Укра╖н╕ л╕карських засоб╕в (база даних розм╕щу╓ться в ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби Укра╖ни) або ориг╕нал ре╓страц╕йного посв╕дчення, або його коп╕я, засв╕дчена написом „Коп╕я. Зг╕дно з ориг╕налом”, п╕дписом ╕ печаткою декларанта”.

1.2.2. Викласти пункт 3 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Наявн╕сть виробу медичного призначення у м╕жв╕домч╕й баз╕ даних заре╓строваних в Укра╖н╕ вироб╕в медичного призначення (база даних розм╕щу╓ться в ╕нформац╕йн╕й систем╕ Держмитслужби Укра╖ни) та ориг╕нал Св╕доцтва про державну ре╓страц╕ю виробу медичного призначення або його нотар╕ально засв╕дчена коп╕я, або п╕дтвердження на кожну парт╕ю вироб╕в медичного призначення про ╖х державну ре╓страц╕ю в Укра╖н╕, видане М╕н╕стерством охорони здоров’я Укра╖ни, зг╕дно з перел╕ком, затвердженим постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17.12.2003 № 1949 „Про перел╕к л╕карських засоб╕в та вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть” (з╕ зм╕нами), при цьому для вироб╕в медичного призначення, позначених:
„*” – наявн╕сть в╕дпов╕дного маркування на виробах медичного призначення;
„**” – документи, що п╕дтверджують закуп╕влю за кошти державного або м╕сцевого бюджет╕в:
- р╕шення тендерно╖ ком╕с╕╖ (акцепт тендерно╖ пропозиц╕╖);
- догов╕р на закуп╕влю з державним л╕кувальним закладом;
- коп╕я плат╕жного доручення про перерахування кошт╕в органами Держказначейства ╕з вказанням в╕дпов╕дного призначення платежу.

У раз╕ ввезення товар╕в для заклад╕в охорони здоров’я за кодами 6210 10 91 00, 8419 20 00 00, 8419 40 00 00, 9013 20 00 00, 9018 20 00 00, 9027 20 90 00, 9030 10 90 00 зг╕дно з УКТЗЕД - догов╕р на поставку ввезених вироб╕в медичного призначення закладам охорони здоров’я та належним чином зав╕рена коп╕я л╕ценз╕╖ на право зд╕йснення медично╖ практики

(постанова Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17.12.2003 № 1949 „Про перел╕к л╕карських засоб╕в та вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть” (з╕ зм╕нами), наказ М╕н╕стерства охорони здоров’я Укра╖ни в╕д 26.09.2000 № 229 „Про Порядок державно╖ ре╓страц╕╖ вироб╕в медичного призначення в Укра╖н╕”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 17.01.2001 за № 35/5226 (з╕ зм╕нами), наказ М╕н╕стерства охорони здоров’я Укра╖ни, Держмитслужби Укра╖ни в╕д 03.06.2005 № 250/480 „Про затвердження Порядку ведення та використання м╕жв╕домчо╖ бази даних заре╓строваних в Укра╖н╕ медичних вироб╕в”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 04.10.2005 за № 1134/11414)”.

1.2.3. Викласти пункт 11 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Св╕доцтво про внесення суб’╓кта видавничо╖ справи до Державного ре╓стру видавц╕в, вигот╕вник╕в ╕ розповсюджувач╕в видавничо╖ продукц╕╖, у якому у граф╕ „вид д╕яльност╕ у видавнич╕й справ╕” зазначено – „видавнича д╕яльн╕сть та/або виготовлення видавничо╖ продукц╕╖”.

У раз╕, якщо товари ввозяться суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, як╕ не займаються безпосередньо видавничою д╕яльн╕стю або виготовленням книжково╖ продукц╕╖:
догов╕р (контракт), укладений ╕з видавцем (вигот╕вником) видавничо╖ продукц╕╖ про реал╕зац╕ю йому товар╕в, за визначеним перел╕ком;
коп╕я св╕доцтва про внесення суб’╓кта видавничо╖ справи до Державного ре╓стру видавц╕в, вигот╕вник╕в ╕ розповсюджувач╕в видавничо╖ продукц╕╖.

Дов╕дка або ╕нформац╕йний лист М╕нпромпол╕тики Укра╖ни, який м╕стить ╕нформац╕ю про те, що ╕мпортований товар не виробля╓ться в Укра╖н╕.

Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕нпромпол╕тики Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)

(постанова Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 28.09.98 № 1540 „Про Державний ре╓стр видавц╕в, вигот╕вник╕в ╕ розповсюджувач╕в видавничо╖ продукц╕╖” (з╕ зм╕нами))”.

1.2.4. Доповнити пункт 12 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.

1.2.5. Викласти пункт 18 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Дов╕дка розв╕дувального органу Укра╖ни.

Пр╕звища уповноважених ос╕б розв╕дувального органу Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

1.2.6. Зам╕нити у пунктах 21 та 22 розд╕лу 1 графи 5 „Код п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть” та граф╕ 8 „П╕дстава для надання п╕льги в обкладенн╕ податком на додану варт╕сть” цифру „030” та слова „Закон Укра╖ни „Про гуман╕тарну допомогу”, стаття 6” в╕дпов╕дно знаком „-”.

1.2.7. Доповнити пункт 23 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.

1.2.8. Викласти частину другу пункту 30 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б Укра╖нського науково-технолог╕чного центру ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

1.2.9. Доповнити пункт 35 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною третьою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б Нац╕онального косм╕чного агентства Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину третю вважати частиною четвертою.

1.2.10. Доповнити пункт 36 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною четвертою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною п’ятою.

1.2.11. Доповнити пункти 37 – 43, 45 -53, 63 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.

1.2.12. Викласти пункт 44 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Дов╕дка М╕неконом╕ки Укра╖ни.

Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕неконом╕ки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)

(наказ Нац╕онального агентства Укра╖ни з реконструкц╕╖ та розвитку, Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 15.10.97 № 42/505 „Про Порядок контролю та митного оформлення вантаж╕в м╕жнародно╖ техн╕чно╖ допомоги”, заре╓стрований у М╕н’юст╕ Укра╖ни 17.10.97 за № 482/2286 (з╕ зм╕нами))”.

1.2.13. Виключити частину третю у пунктах 54 та 55 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа”.

У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною третьою.

1.2.14. Доповнити пункт 57 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” частиною другою такого зм╕сту:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б М╕н╕стерства осв╕ти ╕ науки Укра╖ни ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ дов╕дки (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою.

1.2.15. Викласти частину третю пункту 58 розд╕лу 1 графи 9 „Назва документа та нормативно-правовий акт, яким передбачено надання цього документа” у так╕й редакц╕╖:

„Пр╕звища уповноважених ос╕б Державно╖ служби контролю за перем╕щенням культурних ц╕нностей через державний кордон ╕з зразками ╖х п╕дпис╕в та печаток, якими будуть зав╕рятись в╕дпов╕дн╕ св╕доцтва (надсила╓ться до митних орган╕в Держмитслужбою Укра╖ни)”.

1.2.16. Унести до розд╕лу 1 так╕ зм╕ни:

доповнити пунктом 23 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.

У зв’язку з цим пункти 23 – 63 розд╕лу 1 вважати в╕дпов╕дно пунктами 24 – 64;

доповнити пунктами 65 -68 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.

1.2.17. Унести до розд╕лу 2 так╕ зм╕ни:

викласти пункт 1 у редакц╕╖ зг╕дно з додатком 1 до цього наказу;

доповнити пунктом 9 зг╕дно з додатком 1 до цього наказу.

2. Унести так╕ зм╕ни до наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 09.07.97 № 307 „Про затвердження ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖”, заре╓строваного у М╕н’юст╕ Укра╖ни 24.09.97 за № 443/2247, з╕ зм╕нами (дал╕ – наказ № 307):

2.1. Викласти текстовий опис граф В „Подробиц╕ розрахунк╕в” та С глави 2 ╤нструкц╕╖ про порядок заповнення вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, затверджено╖ наказом № 307 у так╕й редакц╕╖:

„Графа В „Подробиц╕ розрахунк╕в”
У граф╕ основного аркуша зазначаються:
– код виду податку або збору в╕дпов╕дно до Класиф╕катора вид╕в податк╕в та збор╕в;
– загальна сума податк╕в та збор╕в за цим кодом, що включа╓ в себе суми податк╕в та збор╕в за основним ╕ кожним додатковим аркушем ВМД;
- код ╢ДРПОУ/ДРФО платника або у раз╕ сплати податк╕в особою, на яку не в╕дкрито особовий рахунок учасника ЗЕД в митниц╕, - рекв╕зити плат╕жного документа (номер, дата сплати).
При використанн╕ вексельно╖ форми розрахунку в граф╕ зазначаються рекв╕зити векселя (номер, дата видач╕ (в дужках - дата погашення)), назва векселедержателя.
У випадку, якщо податки ╕ збори за ВМД нараховуються умовно або не сплачуються в ╕нших випадках так╕ в╕домост╕ у графу не вносяться.

Графа С
Уповноваженою посадовою особою митного органу, яка зд╕йсню╓ контроль за справлянням податк╕в та збор╕в за ВМД, у граф╕ проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО”, п╕дпис ╕ дата.
У випадку, якщо податки ╕ збори за ВМД нараховуються умовно або не сплачуються в ╕нших випадках у граф╕ зд╕йсню╓ться надпис „Перев╕рено”, проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО”, п╕дпис ╕ дата уповноважено╖ посадово╖ особи митного органу, яка зд╕йсню╓ контроль за справлянням податк╕в та збор╕в за ВМД.
У раз╕ в╕дображення на зворотному боц╕ основних аркуш╕в ВМД запису про доплачен╕ (повернут╕) суми податк╕в та збор╕в, що в╕дбува╓ться п╕сля зак╕нчення процедури митного оформлення товар╕в ╕з застосуванням ВМД, в граф╕ зд╕йсню╓ться надпис „Див.на зворот╕”, проставляються номерний штамп „СПЛАЧЕНО” ╕ п╕дпис уповноважено╖ посадово╖ особи митного органу, яка зд╕йсню╓ донарахування (повернення) сум податк╕в та збор╕в”.

2.2. Унести так╕ зм╕ни до класиф╕катор╕в, що використовуються при заповненн╕ граф вантажно╖ митно╖ декларац╕╖, наведених у додатках 5, 7 - 10 до наказу № 307:

2.2.1. Доповнити розд╕л 1 Класиф╕катору п╕льг в обкладенн╕ товар╕в ув╕зним митом (додаток 5 до наказу № 307) п╕сля коду 030 кодом 053, п╕сля коду 110 кодами 111, 113 та розд╕л 2 цього класиф╕катору перед кодом 098 кодом 097 зг╕дно з додатком 2 до цього наказу.

2.2.2. Доповнити розд╕л 1 Класиф╕катору п╕льг в обкладенн╕ товар╕в акцизним збором (додаток 7 до наказу № 307) кодом 111 зг╕дно з додатком 3 до цього наказу.

2.2.3. У розд╕л╕ 1 Класиф╕катору п╕льг в обкладенн╕ товар╕в податком на додану варт╕сть (додаток 8 до наказу № 307):

виключити код 030;

доповнити кодами 111 - 114 зг╕дно з додатком 4 до цього наказу.

2.2.4. Доповнити Класиф╕катор способ╕в розрахунку (додаток 10 до наказу № 307) п╕сля коду 24 кодом 25 та розд╕л „Способи розрахунку, що застосовуються при поданн╕ податкового векселя” кодом 86 зг╕дно з додатком 5 до цього наказу.

3. Унести до Класиф╕катору вид╕в податк╕в, збор╕в (обов’язкових платеж╕в) та ╕нших бюджетних надходжень, затвердженому наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 07.12.2005 № 1201 ╕ заре╓строваному в М╕н’юст╕ Укра╖ни 22.12.2006 за № 1552/11832 так╕ зм╕ни:

3.1. У кодах виду надходження 085, 086, 185 та 186 розд╕лу „Акцизний зб╕р” графи 4 „П╕дстава для стягнення податк╕в та збор╕в” п╕сля слова „засоби” доповнити словами „та кузови до них”.

3.2. Викласти код виду надходження 026 розд╕лу „╤нш╕ види збор╕в” та коди виду надходження 051, 052 розд╕лу „╤нш╕ надходження” у нов╕й редакц╕╖ зг╕дно з додатком 6 до цього наказу.

3.3. У код╕ виду надходження 050 розд╕лу „╤нш╕ надходження” графи 3 „Код бюджетно╖ класиф╕кац╕╖” цифру „23030300” зам╕нити цифрою „21081100”.

3.4. Доповнити розд╕л „Акцизний зб╕р” п╕сля коду виду надходження 089 кодом виду надходження 090 зг╕дно з додатк ом 6 до цього наказу.

4. Департаменту митних платеж╕в (Джигалов С.О.) ╕ Юридичному департаменту (Небрат Л.М.) забезпечити подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни.

5. Департаменту митно╖ статистики (Овд╕╓нко Н.Т.) та Центральному митному управл╕нню лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи (Рамусь ╤.П.) у десятиденний строк п╕сля державно╖ ре╓страц╕╖ цього наказу в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни внести зм╕ни до таблиц╕ в╕дпов╕дност╕ код╕в вид╕в податк╕в кодам товар╕в зг╕дно з УКТЗЕД ╕ подати його на затвердження в установленому порядку.

6. Рег╕ональн╕й ╕нформац╕йн╕й митниц╕ (Копосов С.А.):
у десятиденний строк п╕сля затвердження наказу про внесення зм╕н до таблиц╕ в╕дпов╕дност╕ код╕в забезпечити встановлення контролю за правильн╕стю заповнення графи 47 електронно╖ коп╕╖ вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ зг╕дно з таблицею в╕дпов╕дност╕ код╕в вид╕в податк╕в коду товару, зазначеному в граф╕ 33;
у м╕сячний строк п╕сля державно╖ ре╓страц╕╖ цього наказу внести в╕дпов╕дн╕ зм╕ни до програмного забезпечення.

7. Начальникам рег╕ональних митниць, митниць довести цей наказ до в╕дома суб’╓кт╕в п╕дпри╓мницько╖ д╕яльност╕.

8. Установити, що цей наказ набира╓ чинност╕ через 45 дн╕в з дня його оф╕ц╕йного опубл╕кування.

9. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни Шейка О.П.

Голова Державно╖
митно╖ служби Укра╖ни

О.Б.╢горов

Додаток 1 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Додаток 2 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Додаток 3 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Додаток 4 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Додаток 5 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Додаток 6 до наказу Держмитслужби Укра╖ни

Анал╕з регуляторного впливу до проекту наказу Держмитслужби Укра╖ни „Про внесення зм╕н до деяких наказ╕в Держмитслужби Укра╖ни”

CUSTOMS.GOV.UA

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Оплата сборов комиссионером

22-03-2007 15:52, Натали orion_brok@mail.ru
Регион: Запорожье
Оплата сборов комиссионером

Добрый день всем!!!!
SOS!!! Оформили ПМД- деньги на депозит внесла фирма, сторона в/э договора. При оформлении Импорта эта сторона является комиссионером, таможня отказывается принять деньги комиссионера, д.б. только КОМИТЕНТ ИЛИ БРОКЕР.
Пожайлуста подскажите как выйти из ситуации, деньги большие, чем регламентировать таможне, в каких документах искать кто прав???

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Дополнить ответ
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • В. Янукович поддерживает идею зоны свободной торговли с ЕС и в рамках ЕЭП

       Премьер-министр Украины Виктор Янукович поддерживает идею зоны свободной торговли с ЕС и в рамках ЕЭП. Об этом он сказал в своей речи в Кабинете Министров 21 марта. Он считает необходимым в ближайшее время закончить разработку нового рамочного договора между Украиной и Евросоюзом, в частности, по созданию зоны свободной торговли с ЕС "на основе четко определенных экономических приоритетов". Что касается сотрудничества в рамках ЕС, то премьер-министр отметил: "Нужно наконец-то создать зону свободной торговли в рамках этой организации".

       Напомним, что в феврале 2004 г. Украина, Россия, Беларусь и Казахстан подписали соглашение о создании ЕЭП.

    АПК-Информ

    Госпотребстандарт Украины принял закон о потребительской маркировке пищевых продуктов

       Как сообщает украинская ассоциация "Укролияпром", 21 марта приказом Госпотребстандарта Украины от 26.02.07 №39 ДСТУ 4518:2006 "Потребительские продукты. Потребительская маркировка. Общие правила" был принят как пробный, со вступлением в силу с 1 июня 2007 г. по 1 января 2008 г.

       В то же время, требования ДСТУ-П 4518:2006 "Потребительские продукты. Потребительская маркировка. Общие правила" являются рекомендованными.

       Напомним, что потребительская маркировка пищевых продуктов является одним из обязательных условий при вступлении в ВТО, а ее отсутствие делает украинские товары неконкурентоспособными на международном рынке.

    АПК-Информ

    Переходим на летнее время!

       В воскресенье, 25 марта, Украина перейдет на летнее время. В два часа ночи стрелки часов будут переведены на один час вперед.

       Летнее время в Украине в нынешнем году будет действовать до последней субботы октября, когда в ночь с 27 на 28 октября стрелки часов в 4.00 будут переведены на час назад.

       По мнению экспертов, перевод стрелок позволяет снизить энергетическую нагрузку и улучшить экологическую обстановку, обеспечивает устойчивую работу единой энергосистемы страны, согласованность транспортных грузопотоков, организацию теле- и радиовещания

    Деловая неделя

    Угроза финансовой стабильности экспортеров

       Президент Украины Виктор Ющенко предлагает Кабинету министров срочно принять меры реагирования на ситуацию, сложившуюся в сфере бюджетного возмещения налога на добавленную стоимость. Об этом говорится в письме Ющенко к Премьер-министру Украины Виктору Януковичу.

       Как сообщает официальное Интернет-представительство Главы государства, Президент предлагает руководителю правительства:

       поручить срочно внести в Аппарат СНБОУ предложения по совершенствованию критериев добросовестности налогоплательщиков с целью обеспечить действие введенного правительством с 1 апреля 2007 года механизма упрощенного возмещения НДС для предприятий-экспортеров, которые добросовестно платят налоги;

       обеспечить внесение на протяжении месяца на рассмотрение Верховной Рады проекта закона "О мерах по предупреждению и нейтрализации угроз национальной безопасности, связанных с нестабильностью правового регулирования отношений в сфере администрирования налога на добавленную стоимость", в соответствии с решением СНБОУ, введенным в действие Указом Президента от 28 декабря 2006 года;

       поручить выяснить причины инициации неэффективных критериев, по которым применяют упрощенный порядок возмещения НДС предприятиям-экспортерам.

       В письме глава государства отмечает, что в 2007 г. ситуация с возмещением НДС остается критической. С начала года невозмещенные суммы налога выросли на 19%, и по состоянию на 1 марта составляют 8,1 млрд грн.

       Ющенко считает, что правительство не выполнило две ключевых задачи по урегулированию проблем, связанных с администрированием налога, которые в декабре прошлого года СНБОУ определила в комплексе соответствующих мер.

       Первая из этих задач, по словам Президента, упрощение порядка возмещения НДС для предприятий, которые формируют экспортный потенциал государства и являются добросовестными налогоплательщиками. Вторая задача – подготовка правительством законопроекта об усилении ответственности как государства перед плательщиками за несвоевременное возмещение налога, так и плательщиков перед государством за уклонение от налоговых обязательств и неправомерное возмещение НДС, отмечает Ющенко.

       "Поддерживая инициативы правительства по ускорению осуществления налоговой реформы и принятию Налогового кодекса, считаю недопустимой остановку работы над решением неотложных проблем, отсутствие которой ведет к дальнейшему их углублению", – говорится в письме Президента.

       По убеждению Ющенко, безответственное отношение Министерства финансов и Государственной налоговой администрации к урегулированию этой проблемы создает угрозу финансовой стабильности предприятий-экспортеров. Эта ситуация, по мнению Президента, также иллюстрирует то, что "ручное" управление процессом бюджетного возмещения НДС устраивает указанные государственные органы, передает УНИАН.

    Деловая неделя

    ЕС одобрил договор "Открытое небо" с США

       Министры транспорта 27 стран-членов Евросоюза одобрили в четверг, 22 марта, на встрече в Брюсселе проект договора об "Открытом небе" между Евросоюзом и США, предусматривающего ликвидацию существующих взаимных барьеров в воздушном сообщении.

       После четырех лет переговоров ЕС и США достигли договоренности, что европейским авиакомпаниям, независимо от того, какую страну ЕС они представляют, будут разрешены полеты в любой город США, а также пользование американскими внутренними авиалиниями.

       В свою очередь, американцы добились облегчения доступа своих авиакомпаний к европейским узловым аэропортам, в первую очередь к лондонскому "Хитроу", а также снятия некоторых ограничений на ночные полеты над территорией объединенной Европы.

       На сегодняшний день только четырем авиакомпаниям - двум американским и двум европейским - разрешено выполнять рейсы между Хитроу и США. Ранее проект договора об "Открытом небе" получил одобрение со стороны Европарламента.

    Подробности

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... ИМ 40 после ИМ 31

    22-03-2007 13:01, Юрий ahmed1974@mail.ru
    Регион: Киев
    ИМ 40 после ИМ 31

    Был завезен по договору на проведение маркетинговых исследований груз, заявлен на временный ввоз с уплатой всех платежей, через 6 месяцев владелец хочет передекларировать его в ИМ 40, нужно ли оплачивать по новой пошлину и НДС, или просто доплатить курсовую разницу ?
    Также интерисует, что делать, если груз в ИМ 31 был заявлен под неправильным кодом (описание правильное) ?
    Протокола особенно не боюсь (3 месяца прошло), но как декларировать ?

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Дополнить ответ
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Россия: Таможенники напомнили о запрете на пересылку паспортов за границу

       Федеральная таможенная служба (ФТС) России напомнила в среду, что высылать из РФ почтой удостоверения личности не разрешается, передает агентство "Интерфакс".

       Как говорится в разъяснении ФТС, пересылка в международном почтовом отправлении не допускается. Также запрещен вывоз указанных документов за пределы РФ в несопровождаемом и пересылаемом багаже, в том числе экспресс-перевозчиками.

       В разъяснении ФТС ссылается на нормы федерального закона "О почтовой связи", Таможенного кодекса, а также закона от 1991 года "О порядке вывоза, пересылки и истребования личных документов советских и иностранных граждан и лиц без гражданства из СССР за границу", уточняет агентство.

       Lenta.ru; 22.03.07

    Виртуальная таможня

    ДМСУ: Проблемн╕ питання класиф╕кац╕╖ товар╕в за кодами УКТ ЗЕД обговорен╕ п╕д час круглого столу за участ╕ представник╕в Держмитслужби Укра╖ни та б╕знесових к╕л.

    21 Березня 18:00
    Представники Центрального митного управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи та Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ взяли участь в круглому стол╕, присвяченому питанню гармон╕зац╕╖ кодування товар╕в, який було орган╕зовано редакц╕╓ю газети „Б╕знес”.

    Начальник служби класиф╕кац╕╖ та ведення УКТ ЗЕД Центрального митного управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи Юр╕й Писарчук, заступник начальника служби класиф╕кац╕╖ Центрального митного управл╕ння лабораторних досл╕джень та експертно╖ роботи Володимир Кравчук та заступник начальника в╕дд╕лу номенклатури та класиф╕кац╕╖ Ки╖всько╖ рег╕онально╖ митниц╕ Данило Андре╓в, мали змогу напряму посп╕лкуватися з присутн╕ми кер╕вниками таких великих укра╖нських б╕знесових структур як ЗАТ "Консалтинговий центр" (Дмитро Н╕лов), ТОВ «Донбас ╤мпекс» (Герман Таслицький), «Ор╕флейм Укра╖на» (╤рина Саргсян), Всеукра╖нське об’╓днання торговц╕в транспортними засобами (Олександр Абар╕нов), ╢вропейська б╕знес-асоц╕ац╕я (Св╕тлана Михайловська) а також з головою Громадсько╖ ради при Держмитслужб╕ (Серг╕й Трусов).

    В свою чергу п╕дпри╓мц╕ змогли адресно означити практичн╕ проблеми, з якими зустр╕чаються суб’╓кти зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ при класиф╕кац╕╖ товар╕в. На ц╕й зустр╕ч╕ також було представлено стан виконання Держмитслужбою М╕жнародно╖ конвенц╕╖ про Гармон╕зовану систему опису та кодування товар╕в та перспективи внесення зм╕н з цього питання до нормативно-правово╖ бази Держмитслужби.

    Б╕льш детально про результати зустр╕ч╕ можна дов╕датися з наступних випуск╕в в╕домчо╖ телев╕з╕йно╖ програми „Зелений коридор”, що виходить на Першому нац╕ональному телеканал╕ по суботах, а також у наступних випусках журналу „Б╕знес”.

    CUSTOMS.GOV.UA

    Казахстанские предприниматели против изменений таможенного кодекса, ограничивающих права участников ВЭД

       На прошлой неделе эксперты Казахстанского союза таможенных декларантов (КСТД) после рассмотрения проекта Закона, касающегося правового регулирования отношений, возникающих в таможенной сфере, высказали свои предложения.

       По их мнению, содержание предполагаемых изменений и дополнений не может привести к упрощению таможенного администрирования, по следующим мотивам.

       Во-первых:

       Предлагаемое расширение понятийного аппарата можно поддержать при условии сохранения разграничения полномочий между таможней и финансовыми органами на верхнем уровне. Зачем Министерству финансов становиться элементом таможенной системы (а равно и налоговой и остальных структур, подчиненных ему)? Таможня в совокупности выполняет контрольную и правоохранительную функции, наряду с фискальной. Вопрос подчиненности не должен привести к слиянию (иначе как объяснить предлагаемый статус уполномоченного государственного органа) обозначенных структур, поэтому КСТД предлагает несколько другую редакцию и определить “Уполномоченный орган в таможенной сфере”, что определит фактическую область государственного управления и соподчиненность государственных органов. На указанный уполномоченный орган, по мнению экспертов, необходимо возложить функции рабочей структуры Таможенно-тарифного совета.

       Категория таможенной сферы имеет соответствующее научное обоснование и включает как таможенную политику, так и таможенное дело. В этом случае можно согласиться со статусом Комитета таможенного контроля в качестве центрального таможенного органа. Как известно, проводимая административная реформа не предполагает такого слияния, будут определены (уточнены) стратегические цели, утверждены реестры и стандарты государственных услуг по каждому министерству и др. Поддерживая позицию создания единого Министерства финансов, предлагаем определение его статуса без обозначенных “системных” иерархических структур.

       Во-вторых:

       Сложившаяся таможенная и “околотаможенная” инфраструктуры вызывают беспокойство КСТД. Налицо незавершенность их становления, несовершенство правового регулирования, которые приводят к негативным последствиям. Один из основных фигурантов, – декларант, остается “в тени”, из-за наличия многочисленных посредников (тех же таможенных брокеров), которые на законодательном уровне превратились в диктаторов, заставляющих таможенную сферу работать только через них и на них. Ассоциация таможенных брокеров выражает обеспокоенность таким состоянием национальной таможенной практики.

       Теперь в предлагаемом проекте вносится очередное “новшество” - ликвидация института специалистов таможенного оформления, которые, кстати, в большинстве своем находятся в штате таможенного брокера (юридического лица). Уровень компетентности молодых инспекторов таможни и сотрудников брокерских компаний зачастую вызывает сомнение. КСТД предлагает повышать их квалификацию через сеть центров внешнеэкономической и таможенной деятельности. В настоящее время декларант уже технически (приобретение программных продуктов и др.) лишается возможности самостоятельно декларировать товары и транспортные средства. КСТД в принципе поддерживает внедрение электронной таможни, одновременно государственные услуги надо объединить с бесплатным консультированием и информированием (кстати, предусмотренные действующим таможенным законодательством).

       В-третьих:

       Для упорядочения положения дел в таможенной инфраструктуре КСТД предлагает создание общественной Палаты экспертов для организации обучения и повышения квалификации субъектов таможенных отношений, выдачи соответствующих сертификатов или аттестатов специалистов, способных в дальнейшем предоставлять соответствующие услуги в таможенной сфере. Необходимый опыт подготовки специалистов уже имеется.

       Вносимые предложения рассмотрены с участием экспертов и представителей независимых ассоциаций и союзов, представляющих предпринимательские структуры республики. Из рассмотренных 168 позиций по 68 КСТД высказало согласие.

       Принимая во внимание изложенные обстоятельства, КСТД просит доработать данный вариант проекта Закона.

       Опубликовано в деловом еженедельнике “Бизнес Путеводитель”

    Виртуальная таможня

    Генсек ЕврАзЭС обсудит с руководителем белорусской таможни возможности упрощения процедур транзита

       Возможности упрощения процедур транзита в рамках Евразийского экономического сообщества (ЕврАзЭС) будут обсуждаться в ходе встречи председателя Государственного таможенного комитета Беларуси и генерального секретаря ЕврАзЭС, которая состоится в среду в Минске.

       Как сообщили "Интерфаксу" в пресс-службе ГТК, Александр Шпилевский и Григорий Рапота обсудят шаги, предпринимаемые белорусской стороной по упрощению процедур транзита товаров, следующих по территории Беларуси в государства-члены Евразийского экономического сообщества.

       "На встрече также пойдет разговор о внедрении единой автоматизированной системы контроля таможенного транзита в государствах-членах ЕврАзЭС, модернизации таможенных служб и формировании правовой базы таможенного союза Беларуси, Казахстана и России", сообщили в пресс-службе ГТК.

       interfax.by 21.03.07

    Виртуальная таможня

    РФ ввела ограничения на поставки птицы из Германии

       Россельхознадзор ввел временные ограничения на поставки в РФ куриного фарша с двух предприятий Германии. Об этом 21 марта сообщила пресс-служба ведомства, передает РИА "Новости". Введение ограничений связано с обнаружением культур сальмонелл в 175 тыс. 635 кг куриного фарша, ввезенных в Россию из Германии. "Наличие сальмонелл в экспортируемых из Евросоюза в Россию продуктах питания является грубым нарушением требований согласованного Россией и ЕС ветеринарного сертификата, в связи с чем Россельхознадзор проинформировал ветеринарную службу Германии о введении временных ограничений на поставки продукции в Россию с предприятий DE ESG 3 и DE ESG 101, выпустивших недоброкачественную продукцию", - говорится в пресс-релизе Россельхознадзора.

       Коммерсант kommersant.ru 21.03.07

    Виртуальная таможня

    В Беларуси принят указ о стимулировании экспорта и международных перевозок

       Президент Республики Беларусь Александр Лукашенко 19 марта подписал Указ № 129 “О стимулировании экспортных поставок".

       Согласно распространенному пресс-службой президента комментарию, в указе предусмотрены меры по стимулированию отечественных производителей и перевозчиков, осуществляющих поставки в порт или страну назначения внешнеторговой продукции Республики Беларусь на условиях CIF и CFR. Сделано это в целях обеспечения реализации белорусской внешнеторговой продукции на мировых рынках без участия посредников, наращивания объемов морских и автомобильных перевозок с участием резидентов Республики Беларусь.

       Кроме того, документ содержит меры по дальнейшему развитию перевозок внешнеторговых грузов резидентами Республики Беларусь, формированию условий для создания отечественного морского торгового флота и обновлению парка автотранспортных средств для осуществления международных автомобильных перевозок грузов.

       Реализация норм указа должна привлечь инвестиции в создание и развитие белорусского морского торгового флота, повысит международный авторитет страны, создаст дополнительные рабочие места для моряков - граждан Республики Беларусь и обеспечит дополнительные поступления в бюджет республики средств от налоговых перечислений.

       В частности, при экспорте резидентами Республики Беларусь продукции на условиях CIF и CFR налоговая база для исчисления и уплаты сбора в республиканский фонд поддержки производителей сельскохозяйственной продукции, продовольствия и аграрной науки, налога с пользователей автомобильных дорог уменьшается на сумму затрат на приобретение работ и услуг, связанных с морской перевозкой данной продукции.

       Кроме того, в целях повышения конкурентоспособности международных автоперевозчиков указом предлагается создать условия, которые позволят расширить возможности таких перевозчиков по обновлению парка автомобилей, прежде всего за счет отдельных изменений порядка оформления транспортных средств в таможенном режиме временного ввоза. Использование такого режима даст возможность при заключении договора лизинга на транспортное средство и внесении предоплаты в размере 10-15% от стоимости получить новый автомобиль, в короткие сроки начать его эксплуатацию и зарабатывать средства на уплату лизинговых платежей и причитающихся к уплате таможенных платежей.

       Также указом предусмотрено создать временные (сроком на три года) условия для ускоренного обновления парка международных перевозчиков за счет оформления новых автомобилей уровня Евро-3 и выше иностранного производства в режиме временного ввоза без уплаты таможенных платежей при условии обязательного приобретения такого же количества новых отечественных автомобилей. После окончания срока временного ввоза (34 месяца) и заявления режима выпуска для свободного обращения по данным автомобилям причитающиеся к уплате таможенные платежи будут уплачены.

       В целях сохранения конкурентоспособности белорусских транспортных организаций, выполняющих международные перевозки, указом предусмотрено восстановление применения ставки налога на добавленную стоимость 0% в отношении оборотов по реализации транспортных услуг за пределами Республики Беларусь.

       Таким образом, резюмируется в комментарии, реализация указа в целом позволит повысить конкурентоспособность белорусских перевозчиков на международном рынке транспортных услуг, стимулировать экспортные поставки белорусской внешнеторговой продукции на условиях CIF и CFR и переключить транспортную составляющую таких поставок на резидентов Республики Беларусь.
    РЖД - Партнер

    ТАМОЖНЯ.РУ

    Пов╕домлення :Верховна Рада Укра╖ни прийняла за основу проект закону про внесення зм╕н до Закону "Про металобрухт"

        Верховна Рада Укра╖ни прийняла за основу проект закону про внесення зм╕н до Закону "Про металобрухт" (щодо спец╕ал╕зованих або спец╕ал╕зованих металург╕йних переробних п╕дпри╓мств, а також форм розрахунк╕в при прийманн╕ металобрухту)

       Законопроектом (ре╓стр. № 2510) пропону╓ться внести до Закону “Про металобрухт” деяк╕ зм╕ни, спрямован╕ на вдосконалення регулювання операц╕й з металобрухтом, зокрема щодо розрахунк╕в з населенням при його здач╕.

       Прийняття зазначеного законопроекту пропону╓ться з метою урахування зм╕н, що в╕дбулися в ситуац╕╖ з об╕гом металобрухту, упорядкування вимог до спец╕ал╕зованого п╕дпри╓мства, що у свою чергу зробить д╕яльн╕сть кожного суб’╓кта б╕льш прозорою, зменшить тим самим корупц╕йний потенц╕ал в ц╕й галуз╕, а також п╕двищить як╕сн╕ вимоги до металобрухту при постачанн╕ на внутр╕шн╕й та зовн╕шн╕й ринки.

    Верховна Рада Укра╖ни

    Эстония требует изъять из продажи "Боржоми"

       Инспекция здравоохранения Эстонии в среду, 21 марта, сделала предписание убрать из продажи грузинскую минеральную воду "Боржоми" в связи с обнаружением в ней повышенного содержания солей бария.

       По данным инспекции, импортерам "Боржоми" сделано предписание убрать из продажи природную минеральную воду, разлитую на 38-м и 41-м источниках. Причиной такого указания является повышенное содержание в воде солей бария. К тому же, "Боржоми" из этих источников нет в списке природных минеральных вод, опубликованном на сайте Европейской Комиссии. Следование этому списку является обязательным для стран Евросоюза.

       Инспекция также отметила, что при маркировке природной минеральной воды необходимо указывать место нахождения источника и его наименование.

       Подобное отклонение от нормы в некоторых партиях "Боржоми" обнаружил недавно и Латвийский ветеринарно-продовольственный департамент. Содержание бария превышало норму в шесть раз. Инспекция здравоохранения предупреждает, что постоянное и длительное этой минеральной воды для питья увеличивает риск сердечно-сосудистых заболеваний.

    Подробности

    Пов╕домлення: Ком╕тет з питань ф╕нанс╕в ╕ банк╕всько╖ д╕яльност╕ рекоменду╓ парламенту прийняти за основу проект закону "Про систему валютного регулювання та валютний контроль в Укра╖н╕"

       Таке р╕шення було прийнято на зас╕данн╕ Ком╕тету б╕льш╕стю голос╕в за умови, що на розгляд парламенту буде подано проект закону з урахуванням пропозиц╕й Нац╕онального банку Укра╖ни.

       Законопроектом( ре╓стр. №3043) пропону╓ться врегулювати основн╕ правила зд╕йснення валютного регулювання та валютного контролю в Укра╖н╕.

       За словами голови п╕дком╕тету з питань банк╕всько╖ д╕яльност╕ та валютного регулювання С.Клю╓ва, розроблення законопроекту викликано необх╕дн╕стю забезпечення, вдосконалення та закр╕плення на р╕вн╕ закону положень про стаб╕льн╕сть валютного ринку Укра╖ни.

       Так, законопроектом передбача╓ться визначити загальн╕ принципи валютного регулювання, встановити порядок та умови проведення валютних операц╕й в Укра╖н╕, затвердити порядок зд╕йснення резидентами валютних операц╕й за межами Укра╖ни, визначити повноваження ╕ функц╕╖ державних орган╕в у сфер╕ регулювання валютних операц╕й тощо. Уточню╓ться порядок та механ╕зми зд╕йснення валютного контролю та застосування санкц╕й за порушення валютного законодавства.

       В╕дпов╕дно до законопроекту, органами валютного регулювання в Укра╖н╕ визначено Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни та Нац╕ональний банк Укра╖ни, як╕ видають нормативно-правов╕ акти у сферах валютного регулювання та валютного контролю, а також зд╕йснюють ╕нш╕ повноваження, визначен╕ валютним законодавством Укра╖ни.

       Також проектом визначено, що умови ╕ порядок проведення валютних операц╕й з використанням валюти Укра╖ни нерезидентами в Укра╖н╕ або м╕ж резидентами ╕ нерезидентами, а також перел╕к кра╖н, з ф╕зичними ╕ юридичними особами яких дозволя╓ться проводити так╕ операц╕╖, установлю╓ться Нац╕ональним банком Укра╖ни.

       Законопроектом встановлено, що ф╕зичн╕ особи (резиденти та нерезиденти) мають право одноразово вивозити за меж╕ Укра╖ни гот╕вкову ╕ноземну валюту та/або валюту Укра╖ни без обмежень. Одноразове вивезення з Укра╖ни ф╕зичними особами – резидентами та ф╕зичними особами – нерезидентами гот╕вково╖ ╕ноземно╖ валюти та/або валюти Укра╖ни в понад 10 000 ╓вро п╕дляга╓ декларуванню

       П╕д час обговорення проекту народн╕ депутати наголошували на тому, що л╕берал╕зац╕я валютного регулювання ма╓ зд╕йснюватись в╕дпов╕дно до розроблено╖ Концепц╕╖ валютно╖ пол╕тики, яка повинна бути схвалена Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни ╕ в як╕й мають бути визначен╕ принципи, пр╕оритети, необх╕дн╕ передумови для л╕берал╕зац╕╖, посл╕довн╕сть, зняття обмежень на деяк╕ операц╕╖ кап╕тального рахунку плат╕жного балансу.

       На зас╕данн╕ Ком╕тету йшлося й про те, що одн╕╓ю з головних проблем на грошово-кредитному ринку ╓ динам╕чне зростання доларизац╕╖ економ╕ки, яке в╕дбува╓ться, зокрема, внасл╕док активно╖ видач╕ банками Укра╖ни резидентам кредит╕в в ╕ноземн╕й валют╕. Зростання доларизац╕╖ ускладню╓ виконання Нац╕ональним банком сво╓╖ основно╖ функц╕╖ - забезпечення стаб╕льност╕ нац╕онально╖ валюти. Разом з цим, законопроектом не передбачено право Нац╕онального банку Укра╖ни зд╕йснювати регулювання зазначених операц╕й.

       Посл╕довна реал╕зац╕я заход╕в щодо л╕берал╕зац╕╖ системи валютного регулювання ма╓ супроводжуватися розширенням повноважень Нац╕онального банку Укра╖ни у ц╕й сфер╕, як╕ надавали б можлив╕сть у пер╕од нестаб╕льност╕ оперативно запроваджувати на валютному ринку необх╕дн╕ валютн╕ обмеження на певний пер╕од, що в╕дпов╕дають конкретн╕й ситуац╕╖, не в╕дмовляючись в ц╕лому в╕д л╕берал╕зац╕йно╖ спрямованост╕ регулювання валютного ринку.

       Перел╕к ╕нструмент╕в валютного регулювання, застосування яких передбачено проектом, ╓ невиправдано обмеженим, як╕ прив'язан╕ до конкретних вид╕в валютних операц╕й, що позбавля╓ Нац╕ональний банк Укра╖ни можливост╕ оперативно ╖х впроваджувати ╕ п╕сля врегулювання ситуац╕╖ на валютному ринку в╕дм╕няти ╖х без внесення зм╕н до в╕дпов╕дного закону.

       П╕дсумовуючи дискус╕ю, голова Ком╕тету Петро Порошенко, висловився за необх╕дн╕сть л╕берал╕зац╕╖ системи валютного регулювання в Укра╖н╕. Водночас, наголосив народний депутат, вже в першому читанн╕ в законопроект╕ необх╕дно врахувати пропозиц╕╖ НБУ щодо ч╕ткого розмежування повноважень Каб╕нету М╕н╕стр╕в ╕ Нац╕онального банку Укра╖ни та виписати механ╕зм регулювання л╕цензування операц╕й кап╕тального характеру.

    Верховна Рада Укра╖ни

    Задача - выйти на положительное сальдо

       Правительство в 2007 году намерено выйти на позитивный баланс внешнеторгового сальдо. Об этом заявил Премьер-министр Украины Виктор Янукович во вступительном слове на расширенном заседании Кабинета Министров Украины.

       По его словам, возглавляемое им правительство в 2004 году оставило позитивный экспортно-импортный баланс с положительным сальдо 7 млрд долл. Последующие правительства, отметил премьер, привели экономику к отрицательному сальдо в объеме 3 млрд долл.

       В этой связи Янукович заявил, что новому правительству удалось остановить темпы роста отрицательного сальдо во внешнеторговых операциях, передает УНИАН.

       "Нам лишь удалось на данный момент остановить ножницы темпов роста экспорта и импорта. Сегодня стоит задача, чтобы уже в текущем году эту проблему решить и выйти на положительное сальдо", - сказал Янукович.

       К сведению, Министерство экономики прогнозирует по итогам 2007 года "нулевое" сальдо внешнеторгового баланса.

       По данным Госкомстата, отрицательное сальдо внешней торговли товарами по итогам января 2007 года составило 492,2 млн долл.

       Отрицательное сальдо внешнеторгового баланса Украины в 2006 году составило 2 млрд 973,7 млн долл против положительного на уровне 1 млрд 291,8 млн долл в 2005 году.

       В госбюджете-2007 правительство прогнозировало выйти на небольшой профицит - примерно 163 млн долл.

    Деловая неделя

    КМУ: Щодо зв╕льнення в╕д обкладення ПДВ

       КМ Укра╖ни Постанова КМ "Про внесення зм╕ни до перел╕ку вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть" в╕д 14.03.2007 N 454

       Кабм╕н вн╕с зм╕ни до перел╕ку вироб╕в медичного призначення, операц╕╖ з продажу яких зв╕льняються в╕д обкладення податком на додану варт╕сть, якими уточнив, що в╕д обкладення ПДВ зв╕льняються операц╕╖ з продажу апарат╕в штучно╖ нирки, д╕ал╕затор╕в та ╕нших складових частин, приладдя штучно╖ нирки.

       Зм╕ни набирають чинност╕ з дня опубл╕кування.

    ЛIГАБiзнесIнформ

    Проект ПКМУ: “Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476”

       Проект постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни “Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476”
    20 Березня 2007
    Зауваження та пропозиц╕╖ ф╕зичних та юридичних ос╕б до зазначеного проекту просимо надсилати протягом м╕сяця з дати оприлюднення на адресу Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни: 04119, Ки╖в, вул. Дегтяр╕вська, 11-г (електронною поштою на скриньку DOMK@customs.gov.ua.) або на адресу Державного ком╕тету Укра╖ни з питань регуляторно╖ пол╕тики та п╕дпри╓мництва: 01011, Ки╖в, вул. Арсенальна, 9/11.

       ПРОЕКТ

       

    КАБ╤НЕТ М╤Н╤СТР╤В УКРА╥НИ

       ПОСТАНОВА

       в╕д 2007 р. №

       Ки╖в

       Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
    в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476

    Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни постановля╓:

       1. Пункт 2 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07.04.2003 № 476 „Про затвердження вимог, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал” (Оф╕ц╕йний в╕сник Укра╖ни, 2003 р., № 15, ст.656) викласти в так╕й редакц╕╖:

       „2. Державн╕й митн╕й служб╕ в м╕сячний строк затвердити Порядок в╕дкриття вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, яким передбачити проведення конкурсу (тендера) на право в╕дкриття вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала”.

       2. Вимоги, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал, затверджен╕ постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 07.04.2003 № 476, викласти в так╕й редакц╕╖:

       „Орган╕зац╕йн╕ вимоги

       Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття:

       нада╓ в установленому порядку прим╕щення для розм╕щення п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в для зд╕йснення митного оформлення товар╕в за принципом ╓диного в╕кна;

       розм╕щу╓ посадових ос╕б державних орган╕в для зд╕йснення ними ╕нших вид╕в контролю (кр╕м митного), передбачених статтею 27 Митного кодексу Укра╖ни;

       забезпечу╓ розм╕щення п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в (митних брокер╕в);

       забезпечу╓ функц╕онування складу тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу;

       забезпечу╓ функц╕онування митного л╕ценз╕йного складу в╕дкритого типу;

       забезпечу╓ функц╕онування складу митного органу.

       Техн╕чн╕ вимоги

       Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття забезпечу╓:

       унеможливлення несанкц╕онованого доступу сторонн╕х ос╕б на територ╕ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;

       наявн╕сть та функц╕онування електронного обл╕ку товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перем╕щуються територ╕╓ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;

       наявн╕сть та функц╕онування системи в╕деоспостереження за вс╕╓ю територ╕╓ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, за в’╖здом та ви╖здом з нього, процедурою зд╕йснення митного контролю з ф╕ксац╕╓ю такого в╕дображення для ведення в╕дпов╕дного арх╕ву;

       наявн╕сть та функц╕онування системи зд╕йснення неруйн╕вного контролю вантаж╕в ╕ вантажних транспортних засоб╕в;

       унеможливлення несанкц╕онованого вилучення з територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перебувають п╕д митним контролем;

       зд╕йснення вантажно-розвантажувальних операц╕й на територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;

       наявн╕сть канал╕в ╕ засоб╕в зв’язку для функц╕онування п╕дрозд╕л╕в митних орган╕в та ╕нших державних орган╕в;

       наявн╕сть рампи, естакади, оглядового майданчика, оглядово╖ к╕мнати, боксу для поглибленого огляду, вантажно-розвантажувально╖ техн╕ки, ваг╕в;

       Технолог╕чн╕ вимоги

       Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала забезпечу╓ необх╕дн╕ умови для:

       зд╕йснення вс╕х форм митного контролю та проведення митного оформлення;

       зд╕йснення в╕дпов╕дними державними органами вид╕в контролю, передбачених статтею 27 Митного кодексу Укра╖ни, до зак╕нчення митного оформлення.

       Вимоги щодо вартост╕ послуг

       Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала забезпечу╓:

       оптимальну варт╕сть платних послуг, як╕ плану╓ться надавати на територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;

       безкоштовний в’╖зд на територ╕ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала та безкоштовне перебування протягом перших чотирьох годин на ц╕й територ╕╖”.

       3. Власникам д╕ючих вантажних митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в протягом трьох м╕сяц╕в зд╕йснити заходи щодо приведення ╕нфраструктури та порядку роботи вантажних митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в у в╕дпов╕дн╕сть до затверджених вимог.

       4. Ця постанова набира╓ чинност╕ з дня ╖╖ оф╕ц╕йного опубл╕кування.

       Прем’╓р-м╕н╕стр Укра╖ни В.Янукович

       Анал╕з регуляторного впливу до проекту постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни “Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 7 кв╕тня 2003 р. № 476

    CUSTOMS.GOV.UA

    ДМСУ: (з 01.04.2007) При заповненн╕ графи 29 ВМД на товари, митний контроль яких почина╓ться в пунктах контролю на зал╕зничних станц╕ях...

    ДЕРЖАВНА МИТНА
    СЛУЖБА УКРА╥НИ

    20.03.2007 р. № 11/3-35/2782-ЕП

    Начальникам рег╕ональних митниць
    Начальникам митниць

    До листа Держмитслужби
    в╕д 17.04.06 № 11/3-35/4146-ЕП

        З метою врахування особливостей перем╕щення товар╕в через окрем╕ пункти пропуску на митному кордон╕ зал╕зничним транспортом та враховуючи встановлений алгоритм автоматизованого контролю правильност╕ заповнення графи 29 ВМД, внести наступн╕ зм╕ни до листа Держмитслужби в╕д 17.04.06 № 11/3-35/4146-ЕП.

        Зазначений лист Держмитслужби Укра╖ни доповнити додатком 2 (додаток до цього листа), в якому зазначен╕ перех╕дн╕ таблиц╕ в╕д назв пункт╕в контролю на зал╕зничних станц╕ях, в╕дкритих на виконання розпорядження Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.07.03 № 456-р, до код╕в пункт╕в пропуску, визначених наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 26.04.06 № 335 (╕з зм╕нами та доповненнями).

        При заповненн╕ графи 29 ВМД на товари, митний контроль яких почина╓ться в пунктах контролю на зал╕зничних станц╕ях, що наведен╕ у таблицях, необх╕дно використовувати коди пункт╕в пропуску, вказаних у колонц╕ «Код пункту пропуску».

        Зазначен╕ роз’яснення набувають чинност╕ з 01.04.07.

        Начальникам рег╕ональних митниць, митниць:

        - довести зазначен╕ роз’яснення до суб’╓кт╕в ЗЕД, розташованих у зон╕ д╕яльност╕, та до в╕дома особового складу з метою ╖х дотримання;

        - забезпечити терм╕нове введення до ╢А╤С Держмитслужби Укра╖ни електронних коп╕й ВМД, як╕ ран╕ше не пройшли вх╕дний контроль правильност╕ заповнення графи 29 ВМД ╕ не були прийнят╕ до ╢А╤С Держмитслужби Укра╖ни як помилков╕ у зв’язку з в╕дсутн╕стю код╕в пункту пропуску зал╕зничних станц╕й проведення митного контролю.

        Додаток: на 3 аркушах.

    Заступник Голови Служби

    П.Пашко

     

    Додаток

    ЗАЛ╤ЗНИЧН╤ ПУНКТИ ПРОПУСКУ

    НА КОРДОН╤ З РОС╤ЙСЬКОЮ ФЕДЕРАЦ╤╢Ю

    Митниця Назва пункту пропуску, пункту контролю Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Глух╕вська Зернове - Суземка 80104 03 00 (12) Зернове
    Хут╕р-Михайл╕вський (пункт контролю) 80104 04 00 (12) Хут╕р-Михайл╕вський
    Конотоп (пункт контролю) 80105 05 00 (12) Конотоп
    Сумська Волф╕не- Глушково 80506 05 00 (22) Ворожба
    Пушкарне - ╤лек-Пеньковка 80504 03 00 (22) Красноп╕лля, Пушкарне
    Маг╕стральна Однороб╕вка - Головчино 80200 02 00 (22) Однороб╕вка
    Козача Лопань - Долб╕но 80203 03 00 (12) Харк╕в-пассажирський
    Козача Лопань
    Харк╕в-сортувальний
    Куп’янська Топол╕ - Валуйки 80402 04 00 (12) Топол╕
    Куп’янськ (пункт контролю) 80405 07 00 (12) Куп’янськ-сортувальний
    Вовчанськ - Нежеголь 80401 02 00 (22) Вовчанськ
    Староб╕льська Лантрат╕вка - роз’╖зд Вистр╕л 70403 01 00 (12) Лантрат╕вка
    М╕лове (пункт контролю) 70404 05 00 (12) М╕лове
    Луганська Червона Могила - Гуково 70209 07 00 (12) Червона Могила
    ╤зварине - Плешаково 70205 04 00 (12) ╤зварине
    Амврос╕╖вська Квашине - Успенська 70103 03 00 (12) ╤ловайськ
    Квашине

    НА КОРДОН╤ З РЕСПУБЛ╤КОЮ Б╤ЛОРУСЬ

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Волинська Заболоття - Хотислав 20103 04 00 (12) Заболоття
    Ковель
    Р╕вненська Удрицьк - Горинь 20401 04 00 (12) Удрицьк
    Сарни
    Житомирська Виступович╕ - Словечно 10102 05 00 (12) Овруч
    Коростень
    Черн╕г╕вська Горноста╖вка - Терюха 10203 08 00 (12) Горноста╖вка
    Черн╕г╕в
    Щорс - Терех╕вка 10207 05 00 (12) Щорс
    Хоробич╕

    НА КОРДОН╤ З РЕСПУБЛ╤КОЮ МОЛДОВА

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Кучурганська Кучурган - Новосавицька 50902 02 00 (12) Розд╕льна
    Кучурган
    Ягорлицька П/п "Слоб╕дка - Ковбасна" 51003 05 00 (12) Слоб╕дка
    Кельменецька Сокиряни - Окниця 40503 09 00 (12) Сокиряни
    Кельменц╕ - Ларга 40505 14 00 (12) Ларга
    Мамалига - Крива 40501 02 00 (12) Мамалига
    Дн╕стрянська Могил╕в-Под╕льський -Волчинець 40602 02 00 (12) Могил╕в-Под╕льський
    ╤зма╖льська Рен╕ - Джюрджюлешть 50602 09 00 (12) Рен╕

    НА КОРДОН╤ З УГОРСЬКОЮ РЕСПУБЛ╤КОЮ

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Чопська Чоп - Захонь 30501 02 00 (12) Чоп
    Соловка - Епер╓шке 30505 05 00 (12) Батьово

    НА КОРДОН╤ З РЕСПУБЛ╤КОЮ ПОЛЬЩА

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Зах╕дна РМ (Мостиська) Мостиська - Пшемисль 20909 06 00 (12) Мостиська
    Мостиська ╤╤
    Хир╕в - Кросценко 20909 05 00 (12) Хир╕в
    Ягодинська П/п "╤зов - Хрубещув" 20501 06 00 (12) ╤зов
    Ягодин - Дорохуськ 20500 02 00 (12) Ягодин
    Зах╕дна РМ (Рава-Руська) Рава-Руська - Хребенне, Верхрата 20910 08 00 (12) Рава-Руська

    НА КОРДОН╤ З╤ СЛОВАЦЬКОЮ РЕСПУБЛ╤КОЮ

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Чопська Чоп - Ч╕╓рна над Тисою 30501 03 00 (12) Чоп
    Ужгородська Павлове - Матьовце 30002 03 00 (12) Павлове

    НА КОРДОН╤ З РЕСПУБЛ╤КОЮ РУМУН╤Я

    Митниця Назва пункту пропуску Код пункту пропуску Зал╕знична станц╕я проведення митного контролю
    Вадул-С╕ретська Вадул-С╕рет - В╕кшани 40400 01 00 (12) Вадул-С╕рет
    Виноград╕в ська Тересва - Кимпулугла Тиса 30201 02 00 (42) Тересва
    Д╕лове, Берл╕баш - Валя Вишеулуй 30201 01 00 (12) Берл╕баш
    Дякове - Халмеу 30204 07 00 (12) Дякове

    Кинах обещает не дать в обиду львовскую „╤скру”

       Правительство будет пытаться максимально усовершенствовать защиту внутреннего рынка в условиях вступления Украины во Всемирную торговую организацию. Об этом сообщил министр экономики Анатолий Кинах, комментируя «proUA» намерение Украины отменить антидемпинговую пошлину на киргизские электролампы, что может нанести вред единственному отечественному производителю ламп накаливания компании „╤скра” (Львов).

       «Я не изучал еще этот вопрос, но то, что касается защиты внутреннего рынка, — безусловно, это вопрос для нас очень серьезный и актуальный, потому что вступление в ВТО — это, с одной стороны, поддержка экспортеров Украины, а с другой, это — большой экзамен для внутреннего рынка, где будет расти конкуренция с импортной продукцией», — отметил Кинах.

       Напомним, Украина намеревается отменить антидемпинговую пошлину на киргизские лампы в обмен на подписание Киргизией двустороннего протокола о доступе на рынки товаров и услуг, необходимых для вступления Украины в ВТО.

       Львовская компания светотехники „╤скра”, по жалобе которой в 2003 году была введена эта пошлина, настаивает, чтобы при пересмотре антидемпингового мероприятия по лампам из Киргизии было четко соблюдено законодательство.

    proUA.com

    Анекдот из Интернет

    Да, дорогая! Нет, извини, сегодня не смогу! Да нет - приехать-то я приеду, но… не смогу.

    Афоризм

    Кто рано встает - тот далеко от работы живет.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное