Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Оператор call-центра



Оператор call-центра
2011-04-22 14:12

Вакансия компании: Все просто, ООО
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: от 22 000  до 26 000  руб.
Требования:
  • Женщина, мужчина возраст до 35 лет;
  • Возможно без опыта работы;
  • Навыки проведение телефонных переговоров, опыт работы в call - центре, менеджером по работе с клиентами является преимуществом;
  • ПК пользователь;
  • Грамотная речь, доброжелательность, желание обучаться.
 
Обязанности:
  • Прием входящих звонков от клиентов (без поиска);
  • Консультация заказчиков об услугах предоставляемых компанией;
  • Работа с ПК, оформление заказов.

Мы предлагаем:
  • Работу в стабильной компании, являющейся лидером на рынке услуг;
  • Развитую систему обучения в компании: обучение происходит в процессе работы, практикуются индивидуальные занятия с тренинг менеджером;
  • Заработную плату от 22000 до 26000 рублей в месяц, еженедельные выплаты;
  • Интересную работу, прекрасный старт для профессионального и карьерного роста внутри компании.
  • Наша компания уделяет особое внимание профессиональному росту персонала, а также создает все необходимые условия для развития и самореализации сотрудников.


Trainee to IT Department
2011-04-22 17:02
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
∙ Software design and development in accordance with corporate standards, policies and procedures
∙ Optimization of existing and newly developed software products
∙ Customer support
∙ Support of company’s IT infrastructure
∙ Support to IT-department in purchasing of IT-equipment and software products


Skills & Competencies:
∙    3-6 year students and recent graduates;
∙    PC user (excellent knowledge of MS Office: Word, Excel, and Power Point);
∙    Strong planning and analytical skills; structured approach & self-discipline, attention to details;
∙    Good communication skills; ability to work under pressure, high self-motivation,  team player;
∙    Focus on professional development; willingness & ability to learn & apply new knowledge & skills;
∙    High commitment & ownership attitude to assigned projects & brand overall;
∙    Fluent English (written and oral) is a must. 

Selection process
∙    Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your application)
∙    English test

∙    MS Office test
∙    Behavioral survey
∙    Interview with HR

∙    Interview with functional manager(s)
 



Trainee to HR Department
2011-04-22 18:00
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
∙ Administrative support to HR department (intracorporate annoncements, support of internal HR portal,etc)                                                                                                                                                                                                                
∙ Timely & error free processing of relevant documents (orders, etc.)
∙ Administration of Personal information in electronic HR database and Personal folders
∙ Ordering of souvenirs
∙ Proper management of vacation & sickness information & documents
∙ Proper Labor books management in line with Russian legislation
∙ Participation in projects (organization of students events, assessment centers, etc.)


Skills & Competencies:
∙ 3-6 year students and recent graduates
∙ Preferably 0,5-1 year of experience in HR Administration or recruitment
∙ English knowledge (upper-intermediate or higher)
∙ PC skills (Excel, PowerPoint, Access), SAP is preferable
∙ Documents filing skills
∙ Personal Characteristics:

  • Attentive to details
  • Assiduous
  • Ready for multitask
  • People oriented 

Selection process
1.      Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your aplication)
 
2.      English test
 
3.      MS Office test
 
4.      Behavioral survey
 
5.      Interview with HR manager

6.      Interview with functional manager(s)
 



Trainee to Finance Department
2011-04-22 18:09
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
∙ Documents verification as for putting into operation/write-off/relocation of fixed assets in accordance with Russian accounting principles
∙ Participation in administrative accounts preparation
∙ Analysis of target and actual indicators in administrative accounts
∙ Support to the department in expenses control
∙ Support in financial auditing and verification of the compliance of financial documents with J-SOX system.


Skills & Competencies:
∙ 3-6 year students and recent graduates (Finance as a plus);
∙ PC user (excellent knowledge of MS Office: Word, Excel, and Power Point);
∙ Strong planning and analytical skills; structured approach & self-discipline, attention to details;
∙ Good communication skills; ability to work under pressure, high self-motivation,  team player;
∙ Focus on professional development; willingness & ability to learn & apply new knowledge & skills;
∙ High commitment & ownership attitude to assigned projects & brand overall;
∙ Fluent English (written and oral) is a must. 


Selection process
1.      Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your application)
 
2.      English test
 
3.      MS Office test
 
4.      Behavioral survey
 
5.      Interview with HR manager

6.   Interview with functional manager(s)
 



Trainee to Purchasing Department
2011-04-22 18:19
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
∙ To support Logistics Oasis tool (a global project) - to upload logistics rates in the system, run e-tenders, regularly  maintain and update the system after the tender results, etc.;
∙ SAP database clearing (vendor master data massive check and change, etc);
∙ Administrative support to PPO members on Negotiation Calendar creation and update for all local vendors;
∙ Back-up for marketing purchases group during new PR/PO approach implementation, support low value purchases and PO creation;
∙ Provide administrative support to PPO group.


Skills & Competencies:
∙ Higher education (could be a 5 year student able to work full time)
∙ Good level of English knowledge (both oral and written)
∙ Good knowledge of MS Office (Word, Excel)
∙ Strong planning and analytical skills; structured approach & self-discipline, attention to details
∙ Good communication skills; ability to work under pressure, high self-motivation,  team player
∙ Focus on professional development; willingness & ability to learn & apply new knowledge & skills


Selection process
1.      Applying for the position on the company’s web-site
2.      English test
3.      MS Office test



Trainee to Trade Marketing Department
2011-04-22 18:25
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
∙ to maintain Field Force system through daily activities tracking and data analysis preparation.
∙ to participate in existing processes together with respective group specialists:
- activities creation and validation
- reports analysis
- mistakes validation and recommendations for correction

Skills & Competencies:
∙ 3-6 year students and recent graduates (Marketing as a plus)
∙ strong analytical skills
∙ excellent knowledge of Excel (ability to write macroses)
∙ experience of working with different data bases
∙ experience of working with mathematical modeling is a plus
∙ good command of English (upper-intermediate and higher)
∙ desire to learn and develop


Selection process:
1.      Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your application)
 
2.      English test
 
3.      MS Office test
 
4.      Behavioral test
 
5.      Interview with HR



Trainee to Brand Marketing Department
2011-04-22 18:39
Вакансия компании: JTI
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан

Responsibilities:
 ∙    Plan (if required), implement, follow up & assess effectiveness of brand specific promotional activities as directed by the immediate supervisor in close coordination with internal departments & partner agencies;
 
∙    Ensure top quality materials production for TTL programs;
 
∙    Monitor Competitor Brands advertising & promotional activities using available information from open sources;
 
∙    Ensure smooth and timely financial and administrative document flows for brand projects in accordance with internal Policies & Procedures;
 
∙    Provide assistance on other brand projects as directed by immediate supervisor.


Skills&competencies:
∙    3-6 year students and recent graduates (Marketing as a plus);
∙    PC user (excellent knowledge of MS Office: Word, Excel, and Power Point);
 
∙    Strong planning and analytical skills; structured approach & self-discipline, attention to details;
 
∙    Good communication skills; ability to work under pressure, high self-motivation,  team player;
 
∙    Focus on professional development; willingness & ability to learn & apply new knowledge & skills;
 
∙    High commitment & ownership attitude to assigned projects & brand overall;
 
∙    Fluent English (written and oral) is a must. 


Selection process:
 1.      Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your application)

2.      English test

3.      MS Office test
 
4.      Behavioral survey
 
5.      Interview with HR

6.   Interview with functional manager(s)



Стажер (Школа внедренцев СЭД)
2011-04-22 18:48
Вакансия компании: АйТи
Создана:
Регион: Москва
Требуемый опыт работы:
Предполагаемый уровень месячного дохода: не указан
Профессионалами не рождаются, ими становятся!
Прими участие в стажировке!
(прием заявок до 11 мая 2011 года)
 
 
Компания АйТи, один из лидеров в отрасли информационных технологий, объявляет о наборе на стажировку по специальности «Консультант по внедрению».
 
Программа стажировки предусматривает получение практических навыков и теоретических знаний в области внедрения корпоративных информационных систем (Системы электронного документооборота).
Приняв участие в программе стажировки, вы сможете получить опыт в реальных проектах под руководством опытных наставников — специалистов компании АйТи.
По результатам программы лучшие участники получат предложение по постоянной работе в АйТи.
 
Срок стажировки - 3 месяца.
 
Вы можете стать участником данной программы, если:
·         у вас высшее образование или вы являетесь студентом последних курсов по специализациям в информационных технологиях;
·         имеете возможность работать не менее четырех полных рабочих дней в неделю;
·         обладаете хорошими коммуникативными навыками;
·         планируете карьеру в сфере внедрения информационных систем.

52 000 актуальных вакансий от hh.ru
Мы работаем, чтобы вы работали!


Пульс рынка труда / Успешное резюме / Планета HR

В избранное