Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Responibilities:
Administrative support to HR department (intracorporate annoncements, support of internal HR portal,etc)
Timely & error free processing of relevant documents (orders, etc.)
Administration of Personal information in electronic HR database and Personal folders
Ordering of souvenirs
Proper management of vacation & sickness information & documents
Proper Labor books management in line with Russian legislation
Participation in projects (organization of students events, assessment centers, etc.)
Skills&Competencies:
3-6 year students and recent graduates
Preferably 0,5-1 year of experience in HR Administration or recruitment
English knowledge (upper-intermediate or higher)
PC skills (Excel, PowerPoint, Access), SAP is preferable
Documents filing skills
Personal Characteristics
Attentive to details
Assiduous
Ready for multitask
People oriented
Selection process: 1. Applying for the position on the company’s web-site (we will get in touch with you within three weeks after you submit your aplication)
Предполагаемый уровень месячного дохода:
от 15 000
до 78 000
руб.
Уважаемые соискатели!
Успешно работающая в России 8 лет компания приглашает Вас принять участие в интервью.
Вашими обязанностями будет:
Любить телефон! По нему предстоит звонить каждый день.
Любить дорогие автомобили и не бояться общаться с их собственниками.
Слушать проблемы клиентов и решать их.
Продавать много, активно и весело.
Кого мы ищем:
Амбициозного, самокритичного сотрудника, с чувством юмора, не падающего в обморок от словосочетания «исходящие звонки», готового много и интенсивно работать, чтобы всего через год стать САМЫМ высокооплачиваемым и безусловно востребованным специалистом на сегодняшнем рынке труда.
Предпочтителен возраст от 18 до 35 лет, а на самом деле это не принципиально рассмотрим всех, постоянное проживание в Москве от года, образование любое.
Что мы готовы предложить:
Возможность неограниченного заработка, не зависящего в размерах от злой тети-начальницы, не желающей поднимать Вам оклад (пусть даже Вы это давно заслужили). Неограниченный заработок складывается из обязательной окладной части на испытательный срок 15.000 руб. и выше в зависимости от Ваших показателей и бонусов за эффективность.
Средний совокупный доход на испытательном сроке – от 20.000 рублей (по статистике 2010 г.). Доход «белый». После до 100.000 рублей. Чем дольше работаете – тем больше Ваш доход.
Работу в стабильной Компании, которая не рассыплется в прах от очередного дуновения кризиса.
Прикрепленного личного куратора-наставника, которого Вы можете «мучить» вопросами круглосуточно. Коллектив. Веселый, добрый, готовый помочь.
Предполагаемый уровень месячного дохода:
не указан
Responsibilities:
To support Logistics Oasis tool (a global project) - to upload logistics rates in the system, run e-tenders, regularly maintain and update the system after the tender results, etc.;
SAP database clearing (vendor master data massive check and change, etc);
Administrative support to PPO members on Negotiation Calendar creation and update for all local vendors;
Back-up for marketing purchases group during new PR/PO approach implementation, support low value purchases and PO creation;
Provide administrative support to PPO group.
Skills&Competencies:
Higher education (could be a 5 year student able to work full time)
Good level of English knowledge (both oral and written)
Good knowledge of MS Office (Word, Excel)
Strong planning and analytical skills; structured approach & self-discipline, attention to details
Good communication skills; ability to work under pressure, high self-motivation, team player
Focus on professional development; willingness & ability to learn & apply new knowledge & skills
Selection process:
1.Applying for the position on the company’s web-site