Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Пункти пропуску з часом очiкування бiльше 1 години станом на 20:00


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 25/12/2020
Пункти пропуску з часом оч╕кування б╕льше 1 години станом на 20:00

Республ╕ка Б╕лорусь
Пункт пропуску "Нов╕ Ярилович╕-Нова Гута". В╕дд╕ли митного оформлення № 1 - 4 митного поста "Нов╕ Ярилович╕"
В'╖здВантажний01:37  -0:26
Республ╕ка Польща
Пункт пропуску "Ягодин - Дорогуск". В╕дд╕ли митного оформлення 1-4 митного поста "Ягодин"
В'╖здВантажний23:55
Пункт пропуску "Крак╕вець-Корчова". В╕дд╕ли митного оформлення № 1-4 митного поста "Явор╕в"
В'╖здВантажний10:28  -1:08
Ви╖здВантажний06:34  -0:09
Пункт пропуску "Шегин╕ – Медика". Митний пост "Мостиська"
В'╖здВантажний21:43
Пункт пропуску "Рава-Руська-Хребенне". Митний пост "Рава-Руська"
В'╖здЛегковий02:00
Вантажний23:00
Румун╕я
Пункт пропуску "Дякове-Халмеу". Митний пост "Дяково-автомоб╕льний"
Ви╖здВантажний08:00
Словацька Республ╕ка
Пункт пропуску "Ужгород - Вишн╓ Н╓мецьке". В╕дд╕ли № 1-5 митного поста "Ужгород"
В'╖здВантажний01:42


Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 412 (за период c 00:00 по 18:03 25/12/20), всего просмотров: 1257
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

23 грудня, в╕дбулась робоча нарада Голови Держмитслужби з представниками Нац╕онально╖ Ради реформ, ком╕тету ВРУ з питань ф╕нанс╕в, податково╖ та митно╖ пол╕тики, М╕н╕стерства ф╕нанс╕в.



   23 грудня, в╕дбулась робоча нарада Голови Держмитслужби з представниками Нац╕онально╖ Ради реформ, ком╕тету ВРУ з питань ф╕нанс╕в, податково╖ та митно╖ пол╕тики, М╕н╕стерства ф╕нанс╕в.

    Участь у нарад╕ з боку Держмитслужби взяли Голова Павло Ряб╕к╕н, заступники Голови Владислав Суворов та ╢вген╕й ╢нт╕с, представники департамент╕в, кер╕вник Оф╕су п╕дтримки реформ. Нац╕ональну Раду реформ на нарад╕ представляли М╕хе╕л Саакашв╕л╕ та експерти Оф╕су простих р╕шень та результат╕в Г╕орг╕ Цхакая, Юр╕й Федчишин, Семен Юр╕йович Кривонос. В╕д проф╕льного ком╕тету ВРУ – голова ком╕тету Данило Гетманцев, Андр╕й Холодов, Олександр Сова. Також з боку М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни участь брав директор Департаменту митно╖ пол╕тики Олександр Москаленко.

   Це – перша робоча нарада Павла Ряб╕к╕на з представниками влади для погодження подальших крок╕в з реформування та розвитку Держмитслужби.

   ‍⚖ Зокрема, на обговорення були винесен╕ питання крим╕нал╕зац╕╖ контрабанди товар╕в та державного контролю п╕д час ╖х перем╕щення через кордон, перспектив цифров╕зац╕╖ Держмитслужби, розвитку серв╕сних функц╕й Митниц╕.

   Також обговорювались пропозиц╕╖ Оф╕су простих р╕шень щодо можливост╕ запровадження та особливостей функц╕онування «В╕дкритого митного простору».

   П╕д час наради сторони п╕дкреслили необх╕дн╕сть координац╕╖ подальшо╖ сп╕впрац╕ в напрацюванн╕ пропозиц╕й щодо подальшого розвитку митно╖ системи Укра╖ни.

Галина Вдовина: Нужна ли уголовная ответственность за контрабанду

   Лучшим противоядием контрабанде является не столько строгое наказание, сколько контроль и создание предпосылок, делающих нелегальные поставки экономически невыгодными.

   В диллеме "Казнить нельзя помиловать" - все дело в запятой. Впрочем, как и в уголовной ответственности за контрабанду. И совсем не имеет значение – это "Контрабанда стоп" или "Укра╖на без контрабанди". По крайней мере, до тех пор, пока мы будем упражняться в слоганах вместо того, чтобы перейти к действиям. Очень важно, призывая к борьбе, помнить о том, что контрабанда будет существовать до тех пор, пока существует граница и разница в ценах.

   В нашей памяти еще свежи пестреющие заголовки публикаций 2012 года о том, какое это благо гуманизация (именно так пафосно называли декриминализацию) товарной контрабанды, что это успешный европейский опыт и что декриминализация контрабанды – один из интеграционных пропусков Украины в Европу.

   В поисках аргументации соответствия евростандартам ГТСУ, не моргнув глазом, обнародовала неутешительный анализ экономического эффекта результатов уголовных дел, возбужденных за контрабанду товаров в качестве решающего аргумента неэффективности криминальной ответственности за совершение "товарной" контрабанды.

   Информация из открытых источников: в 2009 году возбуждено дел на 445 млн грн, взыскали в бюджет – 1,5 млн грн. В 2010 году при возбужденных на 695 млн. грн. уголовных дел казна получила лишь 1,4 млн грн. А в 2011 году в бюджет вообще не было перечислено ни копейки при том, что уголовных дел за товарную контрабанду возбуждено на 298,6 млн грн. В таможне подсчитали, что за последние года в бюджет взыскивали менее 0,3% от суммы задержанных товаров.

   Сегодня мы переживаем очередной векторный сквозняк – "Даешь восстановление уголовной ответственности за контрабанду!". Вдруг оказалось, что вся цивилизованная Европа давно борется с товарной контрабандой не столько штрафами, сколько реальными строками лишения свободы. К примеру, в Турции только в 2002 году была отменена смертная казнь за контрабанду, в Ирландии за контрабанду можно провести в тюрьме 1-5 лет, а в Великобритании получить до 7 лет. В Венгрии уголовная ответственность наступает за перемещение 15-ти блоков сигарет, в Словении – за 8 блоков, а в Румынии даже одна пачка контрабандных сигарет может стать роковой.

   Парадоксально, но факт: оказалось, что социум, не особо боявшийся кнута, не выработал за 6 лет никакого пиитета и к пряникам.

   К сожаленью, я не нашла сравнительной информации о том, сколько хотя бы за три последних года заведено дел о нарушении таможенных правил относительно незаконного перемещения подакцизных товаров и сколько поступило в бюджет от штрафов и конфискации. Но вряд ли картинка отличается от 2009-2011 годов.

   И все же лучшим противоядием контрабанде является не столько строгое наказание, сколько контроль и создание предпосылок, делающих нелегальные поставки экономически невыгодными. Для этого нужна политическая воля и строгий контроль как на границе, так и внутри страны.

   Проблему надо решать в комплексе. Начинать надо с урегулирования законодательной базы в вопросах защиты прав интеллектуальной собственности, обеспечения эффективных правовых механизмов контроля производства, а главное, оборота подакцизных товаров. Невозможность реализации на внутреннем рынке контрабандных товаров плюс строгая ответственность (не обязательно криминальная, высокие штрафы тоже действенны) не уничтожат контрабанду, но сделают ее опасной и не выгодной. Или, по крайней мере, хотя бы нерентабельной.

   В сложившейся ситуации весьма уместен Ежи Лец с его "Ну, пробьешь ты головой стену. А что ты будешь делать в соседней камере?". Ну, криминализируем мы контрабанду. А изъятые сигареты и алкоголь по-прежнему будем якобы уничтожать, а на самом деле, отделавшись штрафом и легким испугом, реализовывать продукцию, подсчитывая баснословную прибыль?!

   Для начала стоило бы разобраться, что скрывает густой шлейф дыма контрабандных сигарет, куда уплывают реки конфискованного алкоголя и почему надо лишать свободы не только за незаконное перемещение лесоматериалов.

https://nv.ua

Свободная торговля с Израилем: меньше пошлины, больше торговых возможностей и экспорта

   Олег Кириевский

   Нарешт╕ ╤зра╖ль ратиф╕кував Угоду про м╕жнародну торг╕влю з Укра╖ною та вже з 1 с╕чня 2021 року почне працювати зона в╕льно╖ торг╕вл╕ м╕ж нашими кра╖нами.

   Перед╕стор╕я

   Перемовини щодо створення ЗВТ м╕ж Укра╖ною та ╤зра╖лем розпочалися ще у 2013 роц╕. Але т╕льки у 2016-2018 роц╕ уряд активно працював у цьому напрям╕. ╤, як результат, 21 с╕чня 2019 року було п╕дписано Угоду про в╕льну торг╕влю.

   Для набуття чинност╕ Угода повинна бути ратиф╕кованою обома сторонами. Укра╖на ратиф╕кувала ╖╖ ще в серпн╕ 2019 року ╕ майже п╕втора роки оч╕кувала на цей крок з╕ сторони ╤зра╖лю.

   Як╕ можливост╕ в╕дкри╓ для б╕знесу ЗВТ з ╤зра╖лем

   По-перше, поетапне скасування вв╕зного мита на товари с╕льськогосподарського та промислового призначення.

   У 2020 роц╕ основна частка в укра╖нському експорт╕ до ╤зра╖лю належала зерновим ($170 млн), чорним металам ($92,52 млн), деревин╕ ($11, 23 млн).

   Вже з с╕чня 2021 року укра╖нськ╕ експортери експортуватимуть б╕льш╕сть цих товар╕в з нульовим вв╕зним митом. Протягом наступних етап╕в (2024, 2026, 2028 року) нульове мито почне застосовуватись ╕ до ╕нших товар╕в: в╕д морепродукт╕в та гор╕х╕в до текстилю та мебл╕в.

   Тенденц╕я, яка просл╕дкову╓ться в Угод╕, – значне зменшення розм╕ру мита саме на промислов╕ товари (до 80%).

   З укра╖нсько╖ сторони також знизяться мита. Протягом 2020 року ╕мпорт х╕м╕чно╖ продукц╕╖ з ╤зра╖лю в Укра╖ну склав понад $52 млн. Значна частка цих товар╕в ╕мпортувалась п╕д мито 5%. Але з набранням чинност╕ Угодою, так╕ продукти ╕мпортуватимуться в Укра╖ну з нульовим митом.

   По-друге, правила походження товар╕в визначатиметься зг╕дно преференц╕йних правил Рег╕онально╖ Конвенц╕╖ Пан-╢вро-Мед. Це означа╓, що ╤зра╖ль в найближчому майбутньому зможе до╓днатися до кра╖н, з якими можлива кумуляц╕я походження (кра╖н ╢С, ╢АВТ, Груз╕╖).

   Товар ╕зра╖льського походження зможе ╕мпортуватися в Укра╖ну, перероблятися та експортуватися в ╢С як товар укра╖нського походження. При цьому достатня переробка не вимагатиметься.

   В╕зьмемо для прикладу ╕зра╖льськ╕ апельсини, експорт яких у 2019 роц╕ становив $229 млн. Св╕ж╕ апельсини ╕зра╖льського походження ╕мпортуються в ╢С з митом 6,5%, а апельсиновий с╕к – 3,6%. Водночас, так╕ ж апельсини та с╕к укра╖нського походження ╕мпортуються в ╢С з нульовим митом.

   Угода також передбача╓ нульове мито для ╕мпорту деяких вид╕в концентрат╕в апельсинового соку в Укра╖ну.

   За загальним правилом, апельсиновий с╕к з ╕зра╖льських апельсин╕в набува╓ укра╖нського походження внасл╕док достатньо╖ переробки, яка не дозволя╓ використання нап╕вфабрикат╕в (концентрат╕в). Також варт╕сть сировини для тако╖ переробки не повинна перевищувати 30% вартост╕ готового соку.

   На противагу цьому правилу, кумуляц╕я дозволя╓ переробку з концентрату апельсинового соку, а варт╕сть сировини не ма╓ значення для набуття походження кра╖ни переробки.

   Тобто апельсиновий с╕к ╕мпортуватиметься в ╢С як укра╖нський п╕д 0%, якщо в╕н зроблений з ╕зра╖льського концентрату апельсинового соку, який перероблений в Укра╖н╕.

   Завдяки кумуляц╕╖ ╕зра╖льськ╕ виробники апельсинового соку зможуть зменшити витрати як на виробництво, так ╕ на мито при ╕мпорт╕ в ╢С.

   По-трет╓, походження товар╕в зможе п╕дтверджуватися електронним сертиф╕катом EUR.1, що вперше передбачено в так╕й угод╕ з Укра╖ною. Таке нововведення може мати насл╕дком те, що вже зовс╕м скоро електронний сертиф╕кат буде запроваджено у в╕дносинах ╕з ╕ншими кра╖нами-учасниками Рег╕онально╖ конвенц╕╖ Пан-╢вро-Мед.

   Усе це створю╓ нов╕ торг╕вельн╕ можливост╕ для б╕знесу в Укра╖н╕ та ╤зра╖л╕, а також для м╕жнародних компан╕й, як╕ працюють з цими кра╖нами.

https://biz.liga.net

Кормовые добавки, разрешенные в ЕС, можно ввозить без госрегистрации: соответствующий закон подписан

   23 декабря Президент подписал Закон Украины «О внесении изменений в раздел X« Заключительные и переходные положения »Закона Украины« О безопасности и гигиене кормов »с целью стабилизации рынка кормов» № 1033-IX.

   Согласно документу, в течение четырех лет разрешается ввоз в Украину и введения в оборот кормовых добавок без их государственной регистрации в Украине, если они разрешены в ЕС и предназначены для производства кормов для непродуктивных животных.

   Разрешение распространяется и на фасованные корма, изготовленные с использованием кормовых добавок, зарегистрированных в Евросоюзе, если такие корма происходят из мощностей, расположенных или в Украине, или в государствах - членах ЕС, имеют разрешение на ввоз в ЕС.

   Также в течение четырех лет со дня вступления в силу закона разрешаются производство, ввоз или пересылка на таможенную территорию Украины, оборот и использование готовых кормов, премиксов и кормовых добавок, зарегистрированных в соответствии с Законом Украины «О ветеринарной медицине», при условии наличия действительных регистрационных удостоверений, выданных на соответствующие готовые корма, премиксы или кормовые добавки.

   Этот закон позволит решить проблему с сокращением предложения на рынке кормов, которое возникло из-за неполноценной работы системы государственной регистрации кормовых добавок, и, как следствие - избежать значительных экономических потерь для субъектов хозяйствования.

   Закон вступает в силу со дня, следующего за днем ​​его опубликования.

В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

Трансграничную перевозку отходов: отныне заключение по «Зеленого перечня» можно получить онлайн

   24 декабря тестовом режиме заработала онлайн-услуга для оформления вывода на трансграничную перевозку отходов «Зеленого перечня». Уже две административные услуги доступны пользователям онлайн. В планах Миндовкилля полная автоматизация процессов. Об этом заявил Министр защиты окружающей среды и природных ресурсов Украины Роман Абрамовский во время брифинга по итогам заседания правительства.

   «Мы совместно с ведущим аудитором Ernst & Young провели диагностику Министерства в части предоставления административных услуг, оптимизации процессов и упорядочения реестров. Как результат, Министерство получило верхньоривневу Концепцию цифровой трансформации, а именно: 13 ключевых политик. Концепция содержит описание текущей ситуации, принципы цифровой трансформации и четкий план действий. Наша цель - полная автоматизация процессов там, где это возможно », - отметил Роман Абрамовский.

   По словам министра, в целом в онлайн необходимо перевести 49 административных услуг подключить и наладить взаимодействие почти между 90 реестрами. В этом году соответствующую работу уже начато. Сейчас в электронном формате доступно отчетности водопользователей 2-ТП (водхоз) и оформление заключения на трансграничную перевозку отходов, включенных в «Зеленого перечня». Последней ежегодно пользуется около 4 тыс. Предпринимателей. С сегодняшнего дня получить такой документ можно не выходя из офиса.

   Пока услугу запущен в тестовом режиме. Уже в первом квартале 2021 сервис заработает полноценно. Далее он будет интегрирован в портал государственных услуг «Действие».

   Что дает такая автоматизация:

   - представителям бизнеса больше не нужно будет отсылать почтовые отправления или приезжать в Министерство, чтобы подать документы;

   - срок рассмотрения документов сократится с 30 дней до нескольких часов;

   - заявитель будет проинформирован о каждом этапе рассмотрения;

   - давление на бизнес под предлогом «представление не полного пакета документов» станет невозможным.

   - коррупционные риски сводятся к минимуму.

   «Президент Украины и Премьер-министр дали поручения, с сентября 2021 органы власти должны перевести все административные услуги в онлайн. Мы сможем это делать на базе Единой экологической платформы, над развитием которой работает Миндовкилля. Сегодня, фактически, на ней появилась уже вторая онлайн услуга и мы продолжим активно ее наполнять », - отметил Роман Абрамовский.

В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

В Укра╖н╕ запустили ╢диний експортний веб-портал

   Оф╕с з просування експорту на платформ╕ Д╕я.Б╕знес за п╕дтримки М╕неконом╕ки запустив ╢диний експортний веб-портал – онлайн-платформу для експортер╕в та компан╕й

   М╕неконом╕ки пов╕домля╓, що 23 грудня, Оф╕с з просування експорту на платформ╕ Д╕я.Б╕знес за ╖х п╕дтримки запустив ╢диний експортний веб-портал – онлайн-платформу для експортер╕в та компан╕й, зац╕кавлених в експорт╕.

   Метою запуску веб-порталу ╓ п╕двищення р╕вня нац╕онального експорту та надання п╕дтримки п╕дпри╓мствам для виходу на нов╕ ринки, а також ╕ноземним компан╕ям, що зац╕кавлен╕ в ╕мпорт╕ товар╕в та послуг з Укра╖ни ╕ налагодженн╕ партнерських в╕дносин. Детальн╕ше про ╢диний експортний веб-портал за посиланням.

   «Розвиток експорту, який на сьогодн╕ форму╓ майже половину ВВП кра╖ни – у пр╕оритет╕ Уряду Укра╖ни. Держава доклада╓ максимум зусиль для впровадження ф╕нансових та ╕нформац╕йних ╕нструмент╕в п╕дтримки експортер╕в для полегшення доступу укра╖нських товар╕в на зовн╕шн╕ ринки. Запуск ╢диного експортного веб-порталу забезпечить виробник╕в необх╕дними знаннями, полегшить пошук нових ринк╕в збуту та встановлення д╕лових контакт╕в для усп╕шно╖ експортно╖ д╕яльност╕», – прокоментував М╕н╕стр розвитку економ╕ки, торг╕вл╕ та с╕льського господарства Укра╖ни ╤гор Петрашко.

   У заход╕ взяли участь Заступник М╕н╕стра розвитку економ╕ки, торг╕вл╕ та с╕льського господарства Укра╖ни – Торговий представник Укра╖ни Тарас Качка, заступниця М╕н╕стра цифрово╖ трансформац╕╖ з питань ╓вро╕нтеграц╕╖ Валер╕я ╤онан, Директор про╓кту GIZ Бенжам╕н Кл╕нгер, директорка Оф╕су з просування експорту Тетяна М╕ськова, кер╕вник про╓кт╕в, Оф╕с з просування експорту, ╢вген Компанець.

   Заступник М╕н╕стра Тарас Качка наголосив на важливост╕ цифрово╖ трансформац╕╖ та поширення знань щодо експорту через цифров╕ ╕нструменти.

   «В Укра╖н╕ щор╕чно зроста╓ к╕льк╕сть малих та середн╕х п╕дпри╓мств, як╕ потребують знань та консультац╕й щодо того, як розвивати св╕й експорт та просувати продукц╕ю на нов╕ ринки. З метою роз’яснення незручних бюрократичних процес╕в створено ╢диний експортний веб-портал. Ун╕кальним на ц╕й веб-платформ╕ ╓ консол╕дац╕я корисно╖ ╕нформац╕╖, в тому числ╕ про те, як експортеру себе позиц╕онувати, яку стратег╕ю обрати та ╕нше», – зазначив заступник М╕н╕стра.

   В╕н додав, що використання експортерами онлайн-платформи пришвидшить розвиток малих ╕ середн╕х п╕дпри╓мств в ус╕х рег╕онах Укра╖ни. Також веб-портал дозволить виробникам б╕льше використовувати ╕нструменти електронно╖ комерц╕╖, що ╓ актуальним в умовах пандем╕╖ коронав╕русу.

Нагадування! ДФСУ: [Про порядок визначення походження транспортних засоб╕в, що ввозяться громадянами у раз╕ в╕дсутност╕ одного з документ╕в про походження, визначених ст. 43 МКУ]

ДЕРЖАВНА Ф╤СКАЛЬНА
СЛУЖБА УКРА╥НИ

09.07.2019 р. № 21685/7/99-99-19-04-17

Митницям ДФС

    На доповнення до ╕нформац╕╖ М╕н╕стерства економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни (лист в╕д 01.11.2016 № 4315-07/34849-03) щодо п╕дтвердження кра╖ни походження товар╕в, включених до перел╕ку заборонених до ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни, доведено╖ до митниць листом ДФС в╕д 14.11.2016 № 36438/7/99-99-19-03-02-17, пов╕домля╓мо про порядок визначення походження транспортних засоб╕в, що ввозяться громадяни у раз╕ в╕дсутност╕ одного з документ╕в про походження, визначених статтею 43 Митного кодексу Укра╖ни (дал╕ - Кодекс).

    Пунктом 2 частини четверто╖ статт╕ 44 Кодексу встановлено, що документи, як╕ п╕дтверджують кра╖ну походження товару, не вимагаються у раз╕ якщо товари ввозяться громадянами та оподатковуються за ╓диною ставкою мита в╕дпов╕дно до розд╕лу XII Кодексу.

    Зг╕дно з частиною дев'ятою статт╕ 43 Кодексу до додаткових в╕домостей про кра╖ну походження товару належать в╕домост╕, що м╕стяться в товарних накладних, пакувальних листах, в╕двантажувальних специф╕кац╕ях, сертиф╕катах (в╕дпов╕дност╕, якост╕, ф╕тосан╕тарних, ветеринарних тощо), митн╕й декларац╕╖ кра╖ни експорту, паспортах, техн╕чн╕й документац╕╖, висновках-експертизах в╕дпов╕дних орган╕в, ╕нших матер╕алах, що можуть бути використан╕ для п╕дтвердження кра╖ни походження товару.

    В╕дпов╕дно до вимог статт╕ 40 Кодексу кра╖ною походження транспортних засоб╕в вважа╓ться кра╖на, в як╕й були зд╕йснен╕ останн╕ операц╕╖ з переробки (виробництва), достатн╕ для того, щоб товар отримав основн╕ характерн╕ риси повн╕стю виготовленого товару, що в╕дпов╕дають критер╕ям достатньо╖ переробки (в результат╕ ╖х переробки зм╕нено класиф╕кац╕йний код товару за УКТЗЕД на р╕вн╕ будь-якого з перших чотирьох знак╕в).

    У зв'язку з цим ╕дентиф╕кац╕йний номер транспортного засобу (дал╕ - VIN-код), який явля╓ собою структуроване по╓днання л╕теро-цифрових позначень, що нада╓ться виробником транспортному засобу з метою його ╕дентиф╕кац╕╖ та м╕стить ╕нформац╕ю про географ╕чну зону та кра╖ну виробництва (завода-виробника), належить до додаткових в╕домостей про кра╖ну походження товару.

    3 урахуванням викладеного, для п╕дтвердження того, що транспортн╕ засоби не заборонен╕ до ввезення в Укра╖ну, громадяни декларують кра╖ну походження транспортних засоб╕в (кр╕м тих, на як╕ запроваджено особлив╕ види мита) на п╕дстав╕ в╕домостей, що м╕стяться в VIN-код╕, ╕нформац╕я про який зазнача╓ться у техн╕чному паспорт╕ на транспортний зас╕б або в ╕нших документах та деклару╓ться у граф╕ 31 митно╖ декларац╕╖.

    У граф╕ 44 митно╖ декларац╕╖ документ про походження транспортних засоб╕в, складений компетентною особою/орган╕зац╕╓ю в╕дпов╕дно до його VIN-коду, зазнача╓ться за кодом "7017" зг╕дно з в╕домчими класиф╕каторами ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й, затвердженими наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 20.09.2012 № 1011.

    Зверта╓мо увагу, якщо в органу доход╕в ╕ збор╕в ╓ п╕дстави для п╕дозри в тому, що товар походить з кра╖ни, товари яко╖ заборонен╕ до перем╕щення через митний кордон Укра╖ни зг╕дно ╕з законодавством Укра╖ни, то документ, що п╕дтверджу╓ кра╖ну походження товару, ма╓ подаватися обов'язково (частина друга статт╕ 44 Кодексу).

    З метою недопущення затримок митного оформлення транспортних засоб╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни громадянами, та ╕нформац╕йно╖ п╕дтримки кер╕вникам митниць довести до громадян ╕нформац╕ю про порядок декларування походження транспортних засоб╕в.

В.о. Голови

О. ВЛАСОВ

 



MDoffice

"Это был долгий путь." Великобритания и ЕС заключили торговое соглашение после Brexit

   Европейский Союз и Великобритания заключили соглашение о торговле после выхода Британии из ЕС (Brexit). Стороны достигли согласия всего за семь дней до окончания переходного периода для Британии, сообщает Reuters.

   "Это был долгий и извилистый путь. Но у нас есть хорошее соглашение. Это справедливое, сбалансированное соглашение и это правильный и ответственный поступок для обеих сторон", – заявила глава Еврокомиссии Урсула фон дер Ляйен.

   Детали соглашения еще не обнародованы. В заявлении британского парламента сказано, что стороны "подписали первое соглашение о свободной торговле, основанное на нулевых тарифах и нулевых квотах".

   Александр Мясищев

https://biz.liga.net

Анекдот из Интернет

- А можно как нибудь определить по звуку клавиш, какой пароль вводит пользователь?
- Если он его на пианино вводит, то вполне.

Афоризм

Хотите верьте, хотите нет. Была у меня одна пассия, у которой голова не болела никогда. Страшный человек... очень страшный.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное