Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.03.2015 по 16.03.2015


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 16/03/2015
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.03.2015 по 16.03.2015

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Зв╕льнення в╕д сплати ПДВ
№ 7012/7/99-99-19-03-02-17 от 02.03.2015 ДФСУ
"Про оподаткування податком на додану варт╕сть"
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ9
Закони Укра╖ни5
Кодекс1
Листи ДМСУ4
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни5
ВСЕГО:24


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 31.05.2012 № 657 Про виконання митних формальностей в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму

Количество просмотров: 1045 (за период c 00:00 по 18:00 16/03/15), всего просмотров: 2517
Наказ вiд 31.05.2012 № 657М╕нф╕н
Про виконання митних формальностей в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму
Вступил в силу с 30.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Из личной переписки: Об использование бонусов

16-03-2015 14:17, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua
Регион: Киев
Из личной переписки: Об использование бонусов

Tatyana
Добрый день!
Только что запросила счет на 12 месяцев продления поддержки MDOffice. Подскажите, пожалуйста, если есть какие-то награды (благодарности, бонусы), могу ли их обменять на месяц бесплатной поддержки? И как узнать, имеются ли таковые и как делается обмен.
Спасибо заранее за ответ.
Сегодня, 13:36
MDOffice
Танюша, добрый день.

Сегодня, 13:50
MDOffice
Конечно можно.
Отрываешь любую ветку форума ВЭД. В верхнем левом углу голубым цветом "Продлить поддержку ..."
Сегодня, 13:52
Tatyana
Спасибо огромное! А если уже получила счет, ничего страшного? Или лучше через месяц новый запросить? Как Вам удобнее?
Сегодня, 13:55
MDOffice
Танюша, там у тебя бонусов минимум на 1.6 года. Используй их на здоровье!!!!!
Сегодня, 13:58
Tatyana
Как неудобно получается. Бонусы заработала, а как ими пользоваться, не знаю:)) Если я правильно поняла, по истечение каждого месяца могу опять по указанной Вами схеме менять свои бонусы еще на один, следующий месяц? Пока не закончится манна небесная?:) Если так, то огромное-огромное спасибо. Очень приятно и неожиданно.
Сегодня, 14:03
MDOffice
Да Да Да!!!
Сегодня, 14:04
Tatyana
Спасибо. Удачного дня!!!
Сегодня, 14:07
MDOffice
Танюша, а можно я нашу переписку по это вопросу опубликую. Ну что люди знали?
Сегодня, 14:08
Tatyana
Да конечно. Не одна же я такая...хм, смышленная:)
Сегодня, 14:10
MDOffice
Спасибо!!!
Сегодня в 14:10

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Харьковская таможня направила в госбюджет 1,3 миллиарда

       Алексей Грищенко
       Харьковская таможня направила в госбюджет более 1,3 млрд.грн. по итогам своей работы за два месяца 2015 года. Об этом сообщили "SQ" в Главном управлении Государственной фискальной службы в Харьковской области. В феврале на таможне собрали 850 млн.грн. платежей.

          По данным управления, таможенники дополнительно привлекли 21,2 млн.грн., из них за счет контроля таможенной стоимости товаров - 18,1 млн.грн., классификационной работы - 2 млн.грн., контроля за определением страны происхождения - 1,1 млн.грн.


    http://www.sq.com.ua/

    Разрешения на деятельность таможенных брокеров будет выдавать таможня вместе с пограничниками.

       В направленном на подпись Президенту проекте Закона о лицензировании видов деятельности (подробнее тут http://www.kharkov-terminal.com.ua/news/1203/ ) на наш взгляд вкралась техническая ошибка.

       Стаття 406. Органи, уповноважен╕ надавати дозволи
    1. Дозв╕л на зд╕йснення митно╖ брокерсько╖ д╕яльност╕ (!!!!!!!) в╕дкриття та експлуатац╕ю магазину безмитно╖ торг╕вл╕ нада╓ться центральним органом виконавчо╖ влади, що забезпечу╓ формування та реал╕зу╓ державну податкову ╕ митну пол╕тику, разом ╕з центральним органом виконавчо╖ влади, що забезпечу╓ реал╕зац╕ю державно╖ пол╕тики у сфер╕ захисту державного кордону.

       Таким образом порядок выдачи разрешений на открытие и работу магазинов беспошлинной торговли законодатель распространил на выдачу разрешений (вместо лицензий) для деятельности таможенного брокера.

       Существующий на сегодняшний день порядок выдачи лицензий на таможенную брокерскую деятельность не предусматривал согласований с Госпогранслужбой.

    kharkov-terminal.com.ua

    ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Тимчасове вивезення, як╕ зм╕ни?

    12-03-2015 12:30, Работник
    Регион: скрыт
    Тимчасове вивезення, як╕ зм╕ни?

    Добрий день вс╕м.
    Пост╕йно оформлювали ЕК 10 АА ╕ разом з ним тимчасово вивозили пакувальний матер╕ал, оформлювали ЕК 32 АА, заздалег╕ть п╕дписували заяву на митниц╕ ╕ соб╕ робили ЕК32 АА, а тут знову звернулися на митницю ╕з заявою про надання дозволу на тимчасове вивезення, а митник╕ нам в╕дпов╕ли що в╕дпов╕дно до останн╕х зм╕н в законодавств╕ уже не потр╕бно робити ще одну МД (ЕК 32 АА) а якось воно все ма╓ вказуватися в основн╕й МД (ЕК 10 АА).
    Як це ма╓ бути, уже хтось робив??? Як╕ нюанси, п╕дкаж╕ть... Якась нормативка, може, ╓ напи╕ть.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Таможня дала добро...

       Сегодня, 15 марта прокуратурой Закарпатской области, совместно с сотрудниками спецподразделения Управления СБУ в Закарпатской области, при получении неправомерной выгоды в сумме 9 тыс. разоблачены должностные лица Таможенного поста «Лужанка» Закарпатской таможни ДФС.

       Указанные средства работники таможни получили от закарпатца за содействие в перемещении через границу Украины товаров без уплаты таможенных платежей, объясняет пресс-служба областной прокуратуры.

       Сейчас прокуратурой области начато уголовное производство в отношении указанных работников таможни по ч.3 ст. 386 УК Украины - получение неправомерной выгоды должностными лицами, предметом которой была неправомерная выгода в крупном размере или совершенное должностным лицом, занимающим ответственное положение, или по предварительному сговору группой лиц, или повторно, или соединенное с вымогательством неправомерной выгоды, - наказывается лишением свободы на срок от пяти до десяти лет с лишением права занимать определенные должности или заниматься определенной деятельностью на срок до трех лет, с конфискацией имущества и со специальной конфискацией.

    http://uzhgorod.in/

    Складнощ╕ перекладу. Обм╕н ╕нформац╕╓ю м╕ж англомовним св╕том ╕ Укра╖ною

       Джордж В╕зер╕нгтон

          Для неангломовних кра╖н глобал╕зац╕я несе в соб╕ особлив╕ незручност╕. Для збереження ╖хньо╖ конкурентоздатност╕ в пол╕тичн╕й, правов╕й, осв╕тн╕й, культурн╕й та ╕нших сферах необх╕дне пост╕йне отримання ╕нформац╕╖ англ╕йською мовою.

          Як ця ╕нформац╕я надходить до кра╖ни? Або п╕сля неоф╕ц╕йного перекладу (усного або письмового) м╕сцевими фах╕вцями, як╕ добре знають англ╕йську, або п╕сля оф╕ц╕йного перекладу профес╕йними перекладачами.

          Нема╓ сумн╕в╕в, що масштаби неоф╕ц╕йного перекладу дуже широк╕. Оф╕ц╕йн╕ переклади б╕льш обмежен╕ ╕ зд╕йснюються в основному постачальниками перекладацьких послуг (насамперед перекладацькими агентствами та ╖хн╕ми перекладачами-фр╕лансерами).

          Нов╕ технолог╕╖ (машинний переклад) в╕дкривають фантастичн╕ можливост╕, але не можуть зам╕нити перекладач╕в-людей. Продуктивн╕сть прац╕ денного перекладача досить невелика (стандартом галуз╕ вважа╓ться 2 500 сл╕в на день), а ╖хня к╕льк╕сть – невелика (наприклад, близько 6 000 перекладач╕в у Велик╕й Британ╕╖; 22 000 – в США).

          Ще одна св╕това тенденц╕я – зменшення к╕лькост╕ перекладач╕в, для яких англ╕йська мова ╓ р╕дною. Саме тому переклади на англ╕йську мову, зроблен╕ людьми, для яких англ╕йська не ╓ р╕дною, вже стали у всьому св╕т╕ звичайною справою.

          Оф╕ц╕йний переклад може дорого коштувати. Постачальники перекладацьких послуг виставляють кл╕╓нтам рахунки в д╕апазон╕ в╕д 10 ╓вроцент╕в за слово звичайного тексту до 30 ╓вроцент╕в за слово вузькоспец╕ал╕зованого тексту. Переклад – або, як його все част╕ше називають, локал╕зац╕я – зараз включа╓ переклад веб-сайт╕в, дублювання ╕ субтитрування.

          Як це стосу╓ться Укра╖ни?

          Глобал╕зована ╕нформац╕я, яка потрапля╓ в Укра╖ну, доступна т╕льки в╕дносно невелик╕й меншост╕ укра╖нц╕в, як╕ профес╕йно волод╕ють англ╕йською мовою.

          Глобальний переклад англомовних письмових матер╕ал╕в став необх╕дн╕стю для Укра╖ни п╕сля п╕дписання Угоди про асоц╕ац╕ю з ╢вропейським союзом.

          В майбутньому як повноправному члену ╢С Укра╖н╕ доведеться перекласти всю нормативно-правову базу ╢С, тобто близько 108 000 документ╕в, включаючи договори ╢С, закони, м╕жнародн╕ домовленост╕, стандарти, судов╕ р╕шення та положення про основн╕ права.

          Частина нормативно-правово╖ бази вже зараз – в процес╕ перекладу.

          Менш╕ обсяги укра╖но- чи рос╕йськомовно╖ ╕нформац╕╖ з Укра╖ни, як╕ переносяться в глобал╕зований англомовний св╕т (наприклад, рекламн╕ матер╕али для укра╖нського експорту) також потребують перекладу англ╕йською мовою.

          У зв'язку з цим потр╕бно звернути увагу на важливий нюанс.

          Те, що ми назива╓мо перекладом або локал╕зац╕╓ю – це насправд╕ дв╕ р╕зн╕ реч╕: передача значення тексту ╕ноземною мовою (переклад для ╕нформац╕╖) ╕ його оф╕ц╕йна публ╕кац╕я (переклад для публ╕кац╕╖).

          Для Укра╖ни ключове значення мають оф╕ц╕йн╕ переклади документац╕╖ ╢С. Квал╕ф╕кований переклад ц╕╓╖ документац╕╖ може п╕двищити двосторонн╕й пот╕к ╕нформац╕╖, п╕двищуючи таким чином конкурентоздатн╕сть Укра╖ни.

          Однак, як вже було зазначено, оф╕ц╕йний переклад – це процес, що потребу╓ витрат ╕ часу, ╕ ф╕нанс╕в. В цьому ╓ природний конфл╕кт м╕ж довгим часом виконання ╕ швидкими темпами профес╕йного життя. У посп╕ху користувач╕ можуть легко встановити нереал╕стичн╕ часов╕ рамки.

          У так╕й ситуац╕╖ в якост╕ оф╕ц╕йного перекладу часто використовуються неоф╕ц╕йн╕. ╤ тут ╓ певна небезпека – як╕сть цих текст╕в часто дуже близька до необх╕дного для публ╕кац╕╖, однак перекладач╕ не несуть в╕дпов╕дальност╕ за остаточне затвердження тексту .

          Тому укра╖нським користувачам, як╕ публ╕кують переклади, потр╕бно впевнитися, що перев╕рка на помилки, постредагування, форматування та коректура зроблен╕ належним чином ╕ у в╕дпов╕дний час.

       Автор: Джордж В╕зер╕нгтон,
    оглядач перекладацько╖ галуз╕ ╕ запрошений лектор Вестм╕нстерського ун╕верситету (2007–2013)

    Европейська правда

    Укра╖на може скасувати ╕мпортний зб╕р ран╕ше к╕нця 2015 - у раз╕ несхвалення його СОТ

       Укра╖на може скасувати ╕мпортний зб╕р ще до к╕нця 2015 року в раз╕ несхвалення його Св╕товою орган╕зац╕╓ю торг╕вл╕.

       Про це йдеться в меморандум╕ про економ╕чну ╕ ф╕нансову пол╕тику, укладеному м╕ж Кабм╕ном та М╕жнародним валютним фондом, опубл╕кованому на сайт╕ МВФ.

       “Ми налаштован╕ усунути додаткове ╕мпортне мито до к╕нця 2015 року або ран╕ше у випадку, якщо СОТ його не прийме”, – йдеться у ньому.
    Разом з тим Укра╖на допуска╓ скасування ╕нших адм╕н╕стративних заход╕в, введених в терм╕новому порядку для стримування тиску на плат╕жний баланс.

       Як пов╕домляло агентство, у лютому Каб╕нет М╕н╕стр╕в затвердив р╕шення про введення додаткового ╕мпортного збору 5-10% в 2015 роц╕.

    Finance.UA

    На «Пульс» ДФС звернулись 1,2 тис. громадян

       У с╕чн╕ – лютому 2015 року до антикорупц╕йного серв╕су Державно╖ ф╕скально╖ служби «Пульс» над╕йшло майже 1,2 тис. звернень.

       Переважна б╕льш╕сть – 86,5 в╕дс., або понад 1 тис. звернень, стосувалась податково╖ тематики. З питань митно╖ тематики протягом зазначеного пер╕оду на серв╕с зателефонували 158 громадян.

       Зокрема, за допомогою серв╕су заявники вир╕шували проблеми, як╕ виникають при подач╕ зв╕тност╕ та ре╓страц╕╖ податкових накладних – 496 звернень, або 42,3 в╕дс. Щодо орган╕зац╕╖ роботи ДФС та ╖╖ територ╕альних орган╕в над╕йшло 338 звернень.

        Затримки митного оформлення товар╕в стосувалось 123 звернення, перев╕рок суб`╓кт╕в господарювання - 64 звернення.

       У той же час сл╕д в╕дзначити, що саме антикорупц╕йно╖ тематики стосувалось лише 1,5 в╕дс., або 17 звернень. Не залишаються без уваги суб`╓кт╕в господарювання та громадян питання роботи ЦОП╕в та особливост╕ ре╓страц╕╖ платником ПДВ. Стосовно цих тематик за перш╕ два м╕сяц╕ поточного року на «Пульс» над╕йшло 43 та 51 звернення в╕дпов╕дно.

       Станом на 1 березня 2015 року майже 76 в╕дс. звернень були опрацьован╕, а заявники спов╕щен╕ про результати розгляду.

       Нагада╓мо, що за допомогою серв╕су «Пульс» можна поскаржитися на неправом╕рн╕ д╕╖ або безд╕яльн╕сть прац╕вник╕в Державно╖ ф╕скально╖ служби, оперативно та в повному обсяз╕ вир╕шити суперечлив╕ питання, як╕ виникають у сфер╕ адм╕н╕стрування податк╕в та у митн╕й сфер╕. Телефон ц╕лодобово╖ л╕н╕╖ (044) 284-00-07.

    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

    Нужно ли теперь платить военный сбор при купле-продаже валюты?

          Верховна рада Укра╖ни прийняла Закон Укра╖ни «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни» в╕д 02.03.2015 р. № 211-VIII, який набрав чинност╕ 13.03.2015 р. Ним, зокрема, передбачено, що починаючи ╕з 13.03.2015 р. доходи в╕д операц╕й ╕з валютними ц╕нностями (окр╕м ц╕нних папер╕в), пов'язаних ╕з переходом права власност╕ на так╕ валютн╕ ц╕нност╕, за винятком доход╕в, оподаткування яких прямо передбачено ╕ншими нормами р. IV ПКУ, обкладаються в╕йськовим збором. Досить неоч╕кувана позиц╕я автор╕в закону, адже в цьому випадку, по сут╕, жодного доходу у вигляд╕ матер╕альних благ особа, яка прода╓ валюту, не отриму╓.

          Чекатимемо на роз’яснення контролер╕в ╕з цього приводу. Однак, якщо норма все-таки працюватиме в такий спос╕б, це стане ще одним поштовхом для переведення валютних операц╕й у т╕нь.


    Бухгалтер 911

    Украина входит в десятку крупнейших экспортеров оружия

          Двумя крупнейшими мировыми экспортерами вооружений являются США и Россия. Украина занимает девятое место в списке крупнейших экспортеров оружия, говорится в отчете о тенденциях международного рынка вооружений, опубликованном Стокгольмским международным институтом исследований проблем мира (SIPRI).

          Отчет описывает развитие индустрии экспорта-импорта оружия в мире в течение 2009-2014 годов. За последние десять лет объемы в международной торговле вооружениями выросли на 16%. Двумя крупнейшими мировыми экспортерами вооружений являются США (31% глобального экспорта) и Россия (27%). Далее в рейтинге - Китай, Германия, Франция, Великобритания, Испания, Италия, Украина и Израиль, передает zn.ua.

          В течение последних пяти лет объемы экспорта украинских вооружений составляли 3% от мировых продаж (в 2005-2009 годах этот показатель составлял 2%). Согласно отчету, Украина является третьей по объемам поставок вооружений для Китая - в 2009-2014 годах туда экспортировались двигатели для военных самолетов. Кроме того, в 2014 году Украина поставляла бронетехнику в Камерун и Нигерию.

          Экспорт оружия из РФ за последние десять лет вырос на 37%. Россия поставляла оружие в 56 стран и боевикам в Восточной Украине в 2010-2014 годах - отмечают в SIPRI. В первую десятку стран-импортеров оружия входят: Индия, Саудовская Аравия, Китай, ОАЭ, Пакистан, Австралия, Турция, США, Южная Корея и Сингапур.

          По данным SIPRI, за последние пять лет оружие закупали 153 страны, то есть две трети всех государств мира. В течение десяти лет импорт оружия в страны Европы сократился на 36%. "События в Украине и России могут противоречить этой тенденции после 2014 года. Несколько стран, граничащих с Россией, начали увеличивать импорт вооружений", - говорится в отчете.

          В SIPRI отмечают беспокойство ряда стран через развитие армии в РФ, следствием закупку вооружений для повышения обороноспособности этих государств. В 2014 году Польша импортировала немецкие танки, крылатые ракеты из США и самоходные орудия из Южной Кореи. Эстония закупала старую бронетехнику в Голландии, а Латвия - в Великобритании. SIPRI оценивает объемы поставок вооружений без учета их стоимости - из-за того, что каждый год эти показатели могут существенно отличаться, в организации готовят пятилетние отчеты, которые бы лучше показывали тенденции на мировом рынке оружия.


    MIGnews.com.ua

    Как облагается НДС операция по экспорту товаров по цене ниже обычной и каким образом выписывается в таком случае налоговая накладная?

       Зг╕дно з п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу Укра╖ни в╕д 2 грудня 2010 року №2755-VI ╕з зм╕нами та доповненнями (дал╕ – ПКУ) база оподаткування операц╕й з постачання товар╕в/послуг визнача╓ться виходячи з ╖х догов╕рно╖ вартост╕ (у раз╕ зд╕йснення контрольованих операц╕й - не нижче звичайних ц╕н, визначених в╕дпов╕дно до ст. 39 ПКУ) з урахуванням загальнодержавних податк╕в та збор╕в (кр╕м збору на обов’язкове державне пенс╕йне страхування, що справля╓ться з вартост╕ послуг ст╕льникового рухомого зв’язку, податку на додану варт╕сть та акцизного податку на спирт етиловий, що використову╓ться виробниками - суб’╓ктами господарювання для виробництва л╕карських засоб╕в, у тому числ╕ компонент╕в кров╕ ╕ вироблених з них препарат╕в (кр╕м л╕карських засоб╕в у вигляд╕ бальзам╕в та ел╕ксир╕в).
    В╕дпов╕дно до пп.«а» пп. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ операц╕╖ з вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни у митному режим╕ експорту оподатковуються за нульовою ставкою.
    Таким чином операц╕я з експорту товар╕в за ц╕ною, яка нижче звичайних ц╕н, оподаткову╓ться за нульовою ставкою.
    Товари вважаються вивезеними за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, якщо таке вивезення п╕дтверджене в порядку, визначеному Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, митною декларац╕╓ю, оформленою в╕дпов╕дно до вимог Митного кодексу Укра╖ни.
    Датою виникнення податкових зобов’язань в раз╕ експорту товар╕в ╓ дата оформлення митно╖ декларац╕╖, що засв╕дчу╓ факт перетинання митного кордону Укра╖ни, оформлена в╕дпов╕дно до вимог митного законодавства (п. 187.1 ст. 187 ПКУ).
    Зг╕дно з п. 9 Порядку заповнення податково╖ накладно╖, затвердженого наказом М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни в╕д 22.09.2014 № 957, заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 13.10.2014 за №1235/26012 ╕з зм╕нами ╕ доповненнями (дал╕ – Порядок №957), податков╕ накладн╕, особливост╕ заповнення яких викладен╕ в пунктах 12, 13, 20 Порядку№ 957, ре╓струються в ╢диному ре╓стр╕ податкових накладних та не видаються отримувачу (покупцю) товар╕в/послуг.
    Зг╕дно з п. 20 Порядку № 957 у раз╕ якщо база оподаткування при зд╕йсненн╕ контрольованих операц╕й визнача╓ться виходячи ╕з звичайних ц╕н, ╕ перевищу╓ суму постачання таких товар╕в/послуг, визначену виходячи з ╖х догов╕рно╖ вартост╕, тобто звичайна ц╕на перевищу╓ фактичну ц╕ну (догов╕рну варт╕сть) постачання, постачальник (продавець) склада╓ дв╕ податков╕ накладн╕: одну - на суму, розраховану виходячи з фактично╖ ц╕ни постачання, ╕ншу - на суму, розраховану виходячи з перевищення звичайно╖ ц╕ни над фактичною ц╕ною.
    У верхн╕й л╕в╕й частин╕ податково╖ накладно╖, складено╖ на на суму, розраховану виходячи з фактично╖ ц╕ни постачання експортованого товару в╕дпов╕дно до п. 9 Порядку №957 робиться в╕дпов╕дна пом╕тка «X» та зазнача╓ться тип причини 07 - Експортн╕ постачання.
    При цьому у рядку «Особа (платник податку) – покупець» зазнача╓ться найменування (П. ╤. Б.) нерезидента, у рядку «М╕сцезнаходження (податкова адреса) покупця» зазнача╓ться кра╖на, в як╕й заре╓стрований покупець (нерезидент), а у рядку «╤ндив╕дуальний податковий номер покупця» в╕добража╓ться умовний ╤ПН «300000000000» (п. 12 Порядку № 957).
    У верхн╕й л╕в╕й частин╕ податково╖ накладно╖, яка складена на суму перевищення звичайно╖ ц╕ни над фактичною ц╕ною, робиться в╕дпов╕дна пом╕тка «X» та зазнача╓ться тип причини 01 - Складена на суму перевищення звичайно╖ ц╕ни над фактичною (у раз╕ зд╕йснення контрольованих операц╕й). Така податкова накладна отримувачу (покупцю) не нада╓ться. При цьому у рядках тако╖ податково╖ накладно╖, в╕дведених для заповнення даних покупця, постачальник (продавець) зазнача╓ власн╕ дан╕.
    У граф╕ 3 - «Номенклатура товар╕в/послуг постачальника (продавця)» зазнача╓ться: «перевищення звичайно╖ ц╕ни над фактичною за товарами/послугами, указаними в податков╕й накладн╕й № _______» (зазнача╓ться порядковий номер податково╖ накладно╖, складено╖ на суму постачання цих товар╕в/послуг, визначену виходячи з ╖х догов╕рно╖ вартост╕) (п. 15 Порядку №957).
    При цьому, враховуючи те, що обсяг операц╕й, розрахований виходячи з перевищення звичайно╖ ц╕ни над фактичною, не форму╓ вартост╕ експортованого товару, нульова ставка до такого обсягу не застосову╓ться, а тому в податков╕й накладн╕й з позначкою «01» визнача╓ться сума ПДВ за основною ставкою.
    Загальнодоступний ╕нформац╕йно-дов╕дковий ресурс, п╕дкатегор╕я 101.09

    Бухгалтер 911

    На кордон╕ Укра╖ни з Рос╕╓ю призупиня╓ться пропуск жител╕в прикордонних рег╕он╕в РФ у м╕сцевих пунктах пропуску

          В╕дпов╕дно до Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 4 березня 2015 року № 86 запроваджуються тимчасов╕ обмеження на перетинання державного кордону Укра╖ни жителями прикордонних рег╕он╕в Рос╕йсько╖ Федерац╕╖.

          Зокрема, з 16 березня призупиня╓ться пропуск через укра╖нсько-рос╕йський державний кордон жител╕в прикордонних рег╕он╕в РФ у м╕сцевих пунктах пропуску.

          Прикордонний контроль та пропуск через кордон ц╕╓╖ категор╕╖ ос╕б зд╕йснюватиметься у м╕жнародних та м╕ждержавних пунктах пропуску за паспортними документами для закордонних по╖здок. Внутр╕шн╕ паспорти громадян РФ та св╕доцтва про народження (для д╕тей в╕ком до 14 рок╕в) для в’╖зду в Укра╖ну будуть нед╕йсними.

          Перебувати на територ╕╖ Укра╖ни жител╕ прикордонних рег╕он╕в РФ зможуть 90 дн╕в протягом 180 дн╕в з дати першого в’╖зду.


    Кабинет Министров Украины

    В╕д сьогодн╕ Укра╖на закрива╓ рос╕янам малий прикордонний рух

       На укра╖нсько-рос╕йському кордон╕ з 16 березня припиня╓ться пропуск жител╕в прикордонних рег╕он╕в РФ у м╕сцевих пунктах пропуску. Про це пов╕домля╓ прес-служба Державно╖ прикордонно╖ служби Укра╖ни.

       "З 16 березня призупиня╓ться пропуск через укра╖нсько-рос╕йський державний кордон жител╕в прикордонних рег╕он╕в РФ у м╕сцевих пунктах пропуску. Прикордонний контроль та пропуск через кордон ц╕╓╖ категор╕╖ ос╕б зд╕йснюватиметься в м╕жнародних та м╕ждержавних пунктах пропуску за паспортними документами для закордонних по╖здок. Внутр╕шн╕ паспорти громадян РФ та св╕доцтва про народження (для д╕тей в╕ком до 14 рок╕в) для в'╖зду в Укра╖ну будуть нед╕йсними", - йдеться у пов╕домленн╕.

       У Дежприкордонслужб╕ нагадують, що жител╕ прикордонних рег╕он╕в РФ зможуть перебувати на територ╕╖ Укра╖ни 90 дн╕в протягом 180 дн╕в з дати першого в'╖зду.

    День

    Нацбанк разъяснил нюансы покупки валюты в условиях действия новых ограничений

       Нацбанк в письме от 12.03.2015 г. № 29-209/16284 напомнил, что пакет документов, которые подаются для подтверждения возможности как покупки, так и перечисления иностранной валюты за пределы Украины, должен дополнительно содержать, в частности, справку ГФСУ об отсутствии у клиента задолженности по налогам, сборам, платежам.

       При этом регулятор подчеркнул, что данное требование касается только случаев представления банком документов в НБУ по импортным операциям, сумма заявления/платежного поручения по которым равна или больше эквивалента 50 тыс. долл. США на дату этого заявления/платежного поручения.

       Кроме того, НБУ напомнил, что банк не имеет права покупать валюту по поручению клиента-резидента (кроме физлица), при наличии у него валюты на текущих и депозитных счетах. Это ограничение не распространяется на случаи, когда общая сумма средств в валюте на счетах клиента меньше 10 тыс. долл. США в эквиваленте.

       Для подтверждения общей суммы денежных средств, размещенных на счетах, клиент обязан предоставить уполномоченному банку дополнительную информацию о наличии указанных выше средств на его счетах в уполномоченных банках. Такое подтверждение подается письменно за подписью клиента и с оттиском его печати (при наличии) или в электронном виде через «клиент-банк», «клиент-Интернет-банк» и пр.

       Подтверждение должно содержать, в частности, дату платежного поручения/дату покупки иностранной валюты, сумму перевода/сумму купленной валюты, номер и дату контракта, наименование обслуживающего банка, дату предоставления банком информации об этой операции в реестре, информацию об аресте средств (в частности, сведения о документах относительно ареста денежных средств, о сумме средств, подлежащих аресту, реквизиты соответствующих счетов клиента, остаток денежных средств на этих счетах на дату подачи заявления о покупке иностранной валюты) и т. д.

    www.ligazakon.ua

    НДС — льгота при импорте лекарств для АТО пока не действует

          По мнению фискалов, освобождение от НДС импорта и поставки в Украине лекарств и медизделий, предназначенных для оказания медпомощи участникам АТО (п. 32 п. подраздела 2 р. ХХ Налогового кодекса Украины, далее — НКУ), будет действовать с даты вступления в силу постановлений Кабмина Украины, которые утвердят соответствующие перечни и объемы импорта данных товаров.

          С 23.07.14 г. (даты вступления в силу Закона Украины от 01.07.14 г. № 1561-VII) на период проведения АТО (или введения военного положения) освобождаются от НДС (п. 32 подраздела 2 р. ХХ НКУ) ввоз и поставка в Украине:

           — лекарств и медизделий в соответствии с пп. «в» п. 193.1 НКУ, предназначенных для оказания медпомощи лицам, которые в период проведения АТО (введения военного положения) получили повреждения здоровья, в объемах, определенных Кабмином Украины;

           — лекарств и медизделий без госрегистрации и разрешительных документов для аналогичных целей по перечню и в объемах, установленных Кабмином Украины.

          До утверждения Кабмином упомянутых перечней и объемов ввоз и поставка данных товаров облагается НДС по ставке 7% (пп. «в» п. 193.1 НКУ).


    Бухгалтер 911

    Роз'яснено особливост╕ застосування вимог постанови Нацбанку про врегулювання ситуац╕╖ на грошово-кредитному та валютному ринках Укра╖ни

       

    Нац╕ональний банк
    Лист
    "Про застосування вимог постанови Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни в╕д 03.03.2015 N 160"
    в╕д 12.03.2015 N 29-209/16284


       Розглядаючи особливост╕ застосування вимог сво╓╖ постанови в╕д 03.03.2015 N 160 "Про врегулювання ситуац╕╖ на грошово-кредитному та валютному ринках Укра╖ни" Нацбанк пов╕домив, що для ц╕лей застосування вимог пп. 14 п. 6 ц╕╓╖ постанови загальна сума кошт╕в в ╕нвалют╕, що розм╕щен╕ на рахунках кл╕╓нта в уповноважених банках на дату подання заяви про куп╕влю ╕нвалюти, визнача╓ться виходячи ╕з залишку кошт╕в на рахунках кл╕╓нта на початок цього операц╕йного дня (без урахування сум, що над╕йдуть на рахунки кл╕╓нта протягом дня) та без врахування:

          

          суми куплено╖ кл╕╓нтом ╕нвалюти, але не використано╖ ним у встановлений законодавством строк;

          

          суми невиконаних плат╕жних доручень кл╕╓нта, включених банком(ами) до в╕дпов╕дного(их) ре╓стру(╕в), що подан╕ до Нацбанку в пер╕од до дати подання тако╖ заяви про куп╕влю ╕нвалюти включно;

          

          - суми кошт╕в кл╕╓нта, на як╕ накладено арешт.

          

          Кл╕╓нт зобов'язаний надати уповноваженому банку додаткову ╕нформац╕ю про наявн╕сть зазначених вище кошт╕в на його рахунках в уповноважених банках [п╕дтвердження кл╕╓нта ма╓ бути подане до банку в письмов╕й форм╕ та засв╕дчене його п╕дписом (для юрос╕б - п╕дписом кер╕вника або уповноважено╖ ним особи) та в╕дбитком його печатки (за наявност╕) або в електронному вигляд╕ засобами програмно-техн╕чного комплексу "кл╕╓нт-банк", "кл╕╓нт-╤нтернет-банк" тощо]. Це п╕дтвердження ма╓ м╕стити, зокрема, ╕нформац╕ю про дату плат╕жного доручення/дату куп╕вл╕ ╕нвалюти, суму переказу/суму куплено╖ валюти, номер та дату контракту, назву обслуговуючого банку, дату надання банком ╕нформац╕╖ про цю операц╕ю в ре╓стр, ╕нформац╕ю про арешт кошт╕в (зокрема, в╕домост╕ про документи про арешт кошт╕в, суму кошт╕в, що п╕дляга╓ арешту, рекв╕зити в╕дпов╕дних рахунк╕в кл╕╓нта, залишок кошт╕в на цих рахунках на дату подання заяви про куп╕влю ╕нвалюти) тощо.

          

          Кр╕м цього, Нацбанк зазначив, що в╕дпов╕дно до абз. 4 пп. 15 п. 6 постанови пакет документ╕в, що подаються для п╕дтвердження можливост╕ як куп╕вл╕, так ╕ перерахування ╕нвалюти за меж╕ Укра╖ни, ма╓ додатково м╕стити, зокрема, дов╕дку ДФС про в╕дсутн╕сть у кл╕╓нта заборгованост╕ з податк╕в, збор╕в, платеж╕в.

          

          Ця вимога постанови стосу╓ться лише випадк╕в подання банком документ╕в до Нацбанку за операц╕ями з ╕мпорту товар╕в, сума заяви/плат╕жного доручення за якими дор╕вню╓ або б╕льше екв╕валента 50000 дол. США на дату ц╕╓╖ заяви/плат╕жного доручення.


    www.ligazakon.ua

    ГФС в 2014 г. обнаружено девять договоров на незаконный экспорт спирта

       За 2014 г. Государственной фискальной службой (ГФС) обнаружено девять договоров на незаконный экспорт спирта на сумму в несколько десятков миллионов долларов. Об этом в интервью РБК-Украина сообщил временно отстраненный первый заместитель главы ГФС Владимир Хоменко.

       Чиновник отметил, что счета и документы удалось установить через контрагентов, через банки.

       "Попадается контракт на экспорт спирта в Армению, датированный ноябрем-декабрем прошлого года на 3,6 млн долл. Были две попытки машины отправить, но мы это пресекли. Практика показала, что это был псевдоэкспорт, - сообщил Хоменко. - Как такового экспорта быть не должно, потому что цена на спирт, который экспортируется, намного ниже, чем цена на внутреннем рынке. И это дает возможность списывать спирт путем, например, договоренностей с таможенной службой".

       Временно отстраненный заместитель главы ГФС отметил, что таких договоров в 2014 г. было девять. "Это один из способов независимо от того, есть ли счетчики на выходе из спиртзавода или нет", - подчеркнул Хоменко.

    РБК-Украина

    ГФС отменила конкурс по отбору банка для расчетов с бюджетом по таможенным платежам

          В ГФС сообщили, что проведение конкурса невозможно из-за отстранения председателя ГФС Игоря Билоуса и его заместителя.

          Конкурс по отбору уполномоченного банка, через который будут осуществляться расчеты с государственным бюджетом по таможенным платежам, отменен, сообщила Государственная фискальная служба (ГФС).

          «На сегодня отсутствует возможность проведения конкурса по определению уполномоченного банка, через который будут осуществляться расчеты с государственным бюджетом по таможенным платежам», — говорится в сообщении пресс-службы, передает Капитал со ссылкой на Интерфакс-Украина.

          ГФС сообщила, что проведение конкурса невозможно в связи с решением Кабмина отстранить от выполнения обязанностей председателя ГФС Игоря Билоуса и его заместителя, курирующего таможню, Анатолия Макаренко, на время служебного расследования.

          Читайте также: Главу Фискальной службы Игоря Билоуса обвиняют в подтасовке фактов

          Конкурс по отбору уполномоченного банка ГФС объявила 9 февраля, 13 марта истекает срок подачи заявок от банков, а сам конкурс был запланирован на 16 марта. Согласно приказу ГФС от 16 декабря 2014 года, председателем комиссии по отбору уполномоченного банка был назначен зампредседателя ГФМ Анатолий Макаренко.

          Конкурс по отбору банка не состоялся уже во второй раз — первый раз он был объявлен 17 декабря 2014 года, на него подали заявки только два банка — «Национальный кредит» и ПриватБанк. Однако банк «Национальный кредит» не выполнил требования по конкурсной документации, и его заявку ГФС сняла с конкурса. Сам конкурс ГФС признала несостоявшимся из-за отсутствия конкуренции.


    http://www.capital.ua/

    Анекдот из Интернет

    Таксист, уставший, после суток, останавливается на светофоре. В окно тут же заглядывает деваха:
    — Оральный, 50.
    Таксист чешет репу:
    — Оральный, 50... Оральный, 50... Б..., где это???

    Афоризм

    Надпись на плакате, расположенном вдоль беговой дорожки:
    "Принимая низкий старт, убедитесь в том, что сзади никто не бежит с шестом!!!"

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное