Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Еколог╕чний та рад╕олог╕чний контроль товар╕в у зонах д╕яльност╕ митниць


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 19/06/2009
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.06.2009 по 20.06.2009

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Еколог╕чний контроль
№ 10-8-349 от 01.06.2009 В╕домчий документ
"Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в╕дправлення"
2. Еколог╕чний контроль у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення/в╕дправлення
№ 10-8-349 от 01.06.2009 В╕домчий документ
"Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в╕дправлення"
№ 204 от 08.09.1999 В╕домчий документ
"Про затвердження Положення про еколог╕чний контроль у пунктах пропуску через державний кордон та в зон╕ д╕яльност╕ рег╕ональних митниць ╕ митниць"
3. Висновок експертизи з енергозбереження (╕мпорт)
№ 53 от 27.04.2009 В╕домчий документ
"Про затвердження Перел╕ку ново╖ енерго╓мно╖ техн╕ки, енерго╓мних матер╕ал╕в, на документац╕ю щодо придбання (куп╕вл╕) яких Державною ╕нспекц╕╓ю з енергозбереження видаються документи, необх╕дн╕ для зд╕йснення митного контролю та митного оформлення"
4. Експертний висновок СБУ техзасоб╕в СТЗ
№ 18/1462 от 04.06.2009 В╕домчий документ
"Щодо висновк╕в про належн╕сть (неналежн╕сгь) товар╕в до спец╕альних техн╕чних засоб╕в"
5. Документальний контроль (еколог╕чний)
№ 10-8-349 от 01.06.2009 В╕домчий документ
"Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в╕дправлення"
6. Ц╕ни
№ 16/1-3/933-ЕП от 02.06.2009 Листи ДМСУ
"Щодо ц╕н на окрем╕ види товар╕в, як╕ продаються на деяких св╕тових б╕ржах"
7. Класиф╕кац╕я товар╕в
№ 29/1-11.2/2992-ЕП от 12.06.2009 Листи ДМСУ
"Щодо питання класиф╕кац╕╖ душових каб╕н та ванн, обладнаних системами г╕дромасажу"
№ 29/1-11.1/2993-ЕП от 12.06.2009 Листи ДМСУ
"Щодо класиф╕кац╕╖ товару заявленого до митного оформлення як "Коньяк" ("В╕рменський коньяк")"
№ 29/1-11.2/3022 от 15.06.2009 Листи ДМСУ
"Щодо класиф╕кац╕╖ зг╕дно з УКТЗЕД препарат╕в ("Герб╕он Женьшень", "Б╕лоб╕л Актив", "Б╕лоб╕л ╤нтенс", "П╕ков╕т комплекс")"
Классификаторы
нет изменений
Информация
8. Санкции
Приказ № 550 от 09.06.2009
О введении санкций с 30.06.2009
Приказ № 551 от 09.06.2009
О введении санкций с 30.06.2009
Приказ № 552 от 09.06.2009
О введении санкций с 30.06.2009
Приказ № 553 от 09.06.2009
О введении санкций с 30.06.2009
Приказ № 495 от 26.05.2009
О введении санкций с 27.05.2009
Приказ № 496 от 26.05.2009
О введении санкций с 27.05.2009
Приказ № 497 от 26.05.2009
О введении санкций с 27.05.2009
Приказ № 498 от 26.05.2009
О введении санкций с 03.06.2009
Приказ № 499 от 26.05.2009
О введении санкций с 03.06.2009
Приказ № 500 от 26.05.2009
О введении санкций с 26.05.2009
Приказ № 482 от 22.05.2009
О введении санкций с 23.06.2009
Приказ № 483 от 22.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 484 от 22.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 485 от 22.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 486 от 22.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 487 от 22.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 460 от 20.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 461 от 20.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 462 от 20.05.2009
О введении санкций с 16.06.2009
Приказ № 451 от 15.05.2009
О введении санкций с 15.05.2009
Приказ № 425 от 06.05.2009
О введении санкций с 02.06.2009
Приказ № 426 от 06.05.2009
О введении санкций с 02.06.2009
Приказ № 382 от 24.04.2009
О введении санкций с 19.05.2009
Приказ № 383 от 24.04.2009
О введении санкций с 19.05.2009
Приказ № 384 от 24.04.2009
О введении санкций с 19.05.2009
Приказ № 386 от 24.04.2009
О введении санкций с 19.05.2009
Приказ № 392 от 24.04.2009
О введении санкций с 19.05.2009
Приказ № 368 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 369 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 370 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 371 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 372 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 373 от 23.04.2009
О введении санкций с 01.06.2009
Приказ № 556 от 10.06.2009
Об отмене санкций с 10.06.2009
Приказ № 557 от 10.06.2009
Об отмене санкций с 10.06.2009
Приказ № 540 от 04.06.2009
Об отмене санкций с 04.06.2009
Приказ № 542 от 04.06.2009
Об отмене санкций с 04.06.2009
Приказ № 506 от 27.05.2009
Об отмене санкций с 27.05.2009
Приказ № 507 от 27.05.2009
Об отмене санкций с 27.05.2009
Приказ № 495 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 27.05.2009
Приказ № 496 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 27.05.2009
Приказ № 497 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 27.05.2009
Приказ № 498 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 03.06.2009
Приказ № 499 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 03.06.2009
Приказ № 500 от 26.05.2009
Об отмене санкций с 26.05.2009
Приказ № 479 от 22.05.2009
Об отмене санкций с 22.05.2009
Приказ № 480 от 22.05.2009
Об отмене санкций с 22.05.2009
Приказ № 485 от 22.05.2009
Об отмене санкций с 16.06.2009
Приказ № 487 от 22.05.2009
Об отмене санкций с 16.06.2009
Приказ № 469 от 20.05.2009
Об отмене санкций с 20.05.2009
Приказ № 451 от 15.05.2009
Об отмене санкций с 15.05.2009
Приказ № 437 от 12.05.2009
Об отмене санкций с 12.05.2009
Приказ № 438 от 12.05.2009
Об отмене санкций с 12.05.2009
Приказ № 369 от 23.04.2009
Об отмене санкций с 01.06.2009
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ36
Документ МЗЕЗ24
Документ митниц╕1
Документ по сертиф╕кац╕╖2
Документ Податково╖ Адм╕н╕страц╕╖10
Закони Укра╖ни8
Кодекс1
Коментар╕ фах╕вц╕в6
Листи ДМСУ52
М╕журядова угода6
Накази ДМСУ12
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни15
Распорядження7
Укази Президента2
ВСЕГО:182


MDoffice

Вступившие в силу документы в пятницу 19 Июня 2009 г.

1.№ 434/2009 от 13-06-2009 Укази Президента
Про визнання такими, що втратили чинн╕сть, деяких указ╕в Президента Укра╖ни
"УК" № 107 от 18-06-2009
Действует с 19-06-2009

2.№ 400/2009 от 04-06-2009 Укази Президента
Питання М╕жв╕домчо╖ ком╕с╕╖ з пол╕тики в╕йськово-техн╕чного сп╕вроб╕тництва та експортного контролю
"УК" № 107 от 18-06-2009
Действует с 19-06-2009


MDoffice

* Документ дня: Лист вiд 01.06.2009 № 10-8-349 Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в...

Количество просмотров: 57 (за период c 00:00 по 18:00 19/06/09), всего просмотров: 683
Лист вiд 01.06.2009 № 10-8-349М╕некоресурс╕в
Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в╕дправлення
Вступил в силу с 01.06.2009
• Все хиты документов


MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Возвращение машины с грузом в Укр

19-06-2009 12:00, Лариса
Регион: Восточная
Возвращение машины с грузом в Укр

Добрый день!

Пожалуйста, может кто-то подскажет..
Наняли машину для перевозки груза из России, (ТИР), водитель отдал документы в оформление а сам пропал, нашли в вытерзвители, после того как водителя отпустили из вытрезвителя он вернулся к машине сказал что потерял ключи от машины пошел искать автослесаря и опять пропал., на данный момент на месте загрузки находится директор перевозчика с новым водителем, предыдущий обьявлен в розыск, проблема заключаеться в том, что утерян техпаспорт на машину. Как забрать груз? (экспорт оформлен)
Будем рады выслушать все варианты, Спасибо.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Нацтелерадио: Руководители 12 коммерческих телеканалов жалуются на безосновательные проверки со стороны Гостаможслужбы.

       Руководители 12 коммерческих телевизионных каналов жалуются Нацтелерадио на безосновательные проверки их деятельности со стороны Государственной таможенной службы. Об этом на брифинге сообщил и.о.председателя Нацтелерадио Андрей Мирошниченко, передает корреспондент РБК-Украина.

       По его словам, руководство телеканалов сообщило, что последние 2 дня таможенные органы проводят проверку деятельности коммерческих каналов. По его словам, оснований для таких проверок не существует, и Нацтелерадио будет обращаться к руководству таможни и других контролирующих государственных органов с целью урегулирования ситуации.

       Он добавил, что существует решение Кабмина, запрещающее проверки государственными органами СМИ в период до проведения президентских выборов.

       В свою очередь, исполняющий директор Индустриального телевизионного комитета Екатерина Котенко заявила, что проверка таможенниками телеканалов осуществляется впервые за последние три года. Телеканалы обратились к таможенникам с просьбой обосновать необходимость такой проверки, однако не получили ответа. Она допускает, что возможно эти проверки проходят с целью наполнения госбюджета.

       А.Мирошниченко сообщил, что сегодня на встрече с руководителями коммерческих каналов была достигнута договоренность о проведении регулярных встреч Нацсовета и телеканалов, на которых будут обсуждаться актуальные вопросы. В частности, ближайшая встреча будет посвящена теме президентских выборов, соблюдения свободы слова и соблюдения норм законодательства во время проведения президентской кампании.

    РБК-Украина

    Украина за 5 мес. 2009 г. сократила экспорт электроэнергии на 84% - до 1,14 млрд кВт.ч.

       Украина в течение января-мая 2009 г. экспортировала 1 млрд 143,5 млн кВт.ч электроэнергии, что на 1 млрд 816 млн кВт.ч или на 61,4% меньше соответствующего показателя 2008 г. Об этом сообщает пресс-служба Министерства топлива и энергетики. В мае 2009 г. на экспорт передано 101,8 млн кВт.ч электроэнергии, что на 528,9 млн кВт.ч или на 83,9% меньше, чем в соответствующий период 2008 г.

       Потребление электроэнергии (брутто) в течение 5 месяцев 2009 г. составило 70 млрд 590,1 млн кВт.ч, что на 11 млрд 674,8 млн кВт.ч (или 14,2%) меньше, чем в 2008 г. Потребление электроэнергии (нетто) отраслями национальной экономики и населением в течение 5 месяцев 2009 г. составляет 55 млрд 938,6 млн кВт.ч, что на 9 млрд 975,2 млн кВт.ч (или на 15,1%) меньше аналогичного показателя 2008 г.

       В течение мая 2009 г. уменьшено потребление электроэнергии (брутто), по сравнению с маем 2008 г., на 2 млрд 467,5 млн кВт.ч (или на 16,9%), что составило 12 млрд 106 млн кВт.ч. Потребление электроэнергии (нетто) отраслями национальной экономики и населением в мае 2009 г. составляет 9 млрд 994,3 млн кВт.ч, что на 2 млрд 106,2 млн кВт.ч (или 17,4%) меньше аналогичного показателя 2008 г.

    РБК-Украина

    Досье на "сомнительных" импортеров: как часто банкам надо отчитываться перед НБУ?

       Национальный банк опубликовал письмо, еще раз уточняющее банкам порядок и сроки предоставления Реестров по клиентам, импортирующим продукцию без ввоза ее на территорию Украины.

       Как следует из комментируемого письма, Реестр должен формироваться уполномоченным банком по клиентам-резидентам и направляться в территориальные управления НБУ посредством электронной связи 10 числа месяца, следующего за отчетным. Другое письмо НБУ (от 12 мая 2009 года) более детально расписывает процедуру составления такого Реестра. В нем должны указываться:

       - наименование резидента, его код по ЕГРПОУ/ГРФЛ;

       - номер, дата и сумма импортного договора;

       - наименование товара и цель его приобретения (для собственного потребления или же для перепродажи нерезиденту);

       - дата и сумма перечисления средств в оплату товара;

       - наименование и страна местонахождения банка контрагента.

       До 5 числа каждого месяца такой Реестр должен быть сформирован в брошюры, а не позже 10-го - направлен в территориальное управление НБУ.

       Такие требования Нацбанка продиктованы необходимостью предотвращения легализации доходов, полученных преступным путем, а также уклонения от налогообложения. Напомним, что особо тщательное внимание НБУ советовал уделить тем клиентам, чьи финансовые операции превышают 80 тыс. гривен, а интенсивность перевода средств - чаще одного раза в месяц. Еще один "сомнительный" момент - когда иностранный контрагент зарегистрирован в стране, отличной от той, где был открыт его банковский счет.

       Автор: Юлия НАЙДА

    www.ligazakon.ua

    Президент ветировал повышение акциза на пиво

       Президент Украины Виктор Ющенко ветировал Закон "О внесении изменений в Закон Украины "О Государственном бюджете на 2009 год и некоторые другие законы Украины", которым среди прочего предлагалось повысить размер акцизного сбора на пиво с 31 копейки за 1 литр до 60 копеек за 1 литр.

       Впрочем, основанием для ветирования послужило не повышение акциза на пиво, а 97 млн гривен, которые за счет этого повышения должны были пойти на финансирование аппарата Верховной Рады. Как сообщает официальный сайт главы государства, Президент назвал повышение расходов на содержание ВР нелогичным, неморальным и неправильным. Он убежден, что эта сумма должна пойти на финансирование сферы охраны здоровья, в частности на борьбу с туберкулезом и лечение детских онкологических заболеваний.

       Указанный Закон был принят на основании правительственного законопроекта № 4503. Первоначально им предлагалось повысить акциз и на ряд других алкогольных напитков, в особенности на вина. Однако потом от этой идеи отказались. Зато в последний момент были внесены поправки, которыми увеличивались расходы Госбюджета на содержание аппарата ВР. В частности, на загранпоездки депутатов, на поддержку санаторно-курортного комплекса Управления делами ВР, на ремонт жилищного фонда парламента и прочие цели. При этом Закон был поддержан 331 голосом "за", а потому шансы на преодоление вето достаточно высоки.

       Автор: Евгений ДАНИЛЕНКО

    www.ligazakon.ua

    Государство намерено создать Банк экспортеров

       Минэкономики разработало проект Закона "О государственной финансовой поддержке экспорта", который предусматривает введение механизма финансирования экспортных операций Банком экспортеров.

       Кабмин планирует создать Банк экспортеров, который будет финансировать и страховать экспортные операции. В частности, согласно проекту Банк будет осуществлять следующие операции: экспортное финансирование; частично компенсировать процентную ставку по экспортным кредитам; кредитовать другие финучреждения для осуществления экспортного финансирования и страховать риски, связанные с осуществлением экспортного финансирования и внешнеэкономических контрактов. Проектом также предусматривается расширить перечень финансовых операций, в частности экспортного кредита, экспортного финансового лизинга, экспортного факторинга и экспортного форфейтинга.

       Внедрение такой системы страхования поможет избежать риски при экспортных операциях и в то же время будет гарантией для оформления товара на таможне, уплате налогов и сборов. Выгоду от этого получат крупные компании-экспортеры, поскольку наличие законодательной базы позволит относить затраты на страхование к валовым расходам. В этой связи налоговая не сможет уже у них спросить, почему они отнесли расходы на страхование к валовым расходам или зачем им нужен был тот или иной вид страхования. К слову, с подобной инициативой Минэкономики выступает уже не впервые. Ранее Министерство уже предлагало подобный проект, с которым можно ознакомиться, прочитав материал Л╤ГА:ЗАКОН Госгарантии для ВЭД.

       Автор: Елена АДАМАНТИС

    www.ligazakon.ua

    Еколог╕чний та рад╕олог╕чний контроль товар╕в у зонах д╕яльност╕ митниць

          

    М╕н╕стерство охорони навколишнього природного середовища Укра╖ни
    Лист
    "Щодо зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю товар╕в у зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення ╕ в╕дправлення"
    в╕д 01.06.2009 N 10-8-349



          З метою визначення об'╓кт╕в державного регулювання, як╕ п╕длягають обов'язковому контролю п╕д час вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, заступник Головного державного ╕нспектора Укра╖ни з охорони навколишнього природного середовища листом в╕д 01.06.2009 N 10-8-349 надав Перел╕к товар╕в (╕з зазначенням ╖х код╕в зг╕дно з УКТ ЗЕД), як╕ п╕длягають еколог╕чному ╕ рад╕олог╕чному контролю в зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення та в╕дправлення, та роз'яснив наступне.

          1. П╕д час ввезення товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни еколог╕чний контроль в зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення зд╕йсню╓ться:

          - у раз╕ надходження товар╕в, як╕ п╕длягають обов'язковому еколог╕чному контролю, у пунктах пропуску через державний кордон - з проставлянням у товаросупров╕дних документах в╕дтиск╕в штамп╕в "П╕дляга╓ еколог╕чному контролю за м╕сцем надходження";

          - у раз╕ надходження товар╕в, як╕ п╕длягають еколог╕чному контролю, - у форм╕ попереднього документального контролю товар╕в у пунктах пропуску через державний кордон.

          2. П╕д час вивезення товар╕в за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни еколог╕чний та рад╕олог╕чний контроль в зон╕ д╕яльност╕ митниць в╕дправлення зд╕йсню╓ться постами еколог╕чного контролю з обов'язковим оформленням еколог╕чно╖ декларац╕╖ на вантаж╕, як╕ п╕длягають еколог╕чному контролю, та проставлянням в╕дтиск╕в в╕дпов╕дних штамп╕в за позитивними результатами зд╕йснення контролю в еколог╕чних декларац╕ях та товаросупров╕дних документах.

          3. П╕д час вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни товар╕в (кр╕м електроенерг╕╖ код УКТ ЗЕД 2716 00 00 00) рад╕олог╕чний контроль в зон╕ д╕яльност╕ митниць в╕дправлення зд╕йсню╓ться постами еколог╕чного контролю з проставлянням в╕дтиск╕в в╕дпов╕дних штамп╕в за позитивними результатами зд╕йснення контролю.

          4. Еколог╕чному контролю не п╕длягають:

          - м╕жнародн╕ поштов╕, кур'╓рськ╕ та експрес-в╕дправлення документального характеру, зразки кл╕н╕чних досл╕джень (за винятком в╕дправлень, як╕ м╕стять об'╓кти рослинного та тваринного св╕ту, зоолог╕чн╕, ботан╕чн╕, м╕нералог╕чн╕ колекц╕╖, мисливськ╕ трофе╖, в╕дходи, токсичн╕ х╕м╕чн╕, рад╕оактивн╕ та ╕нш╕ небезпечн╕ для навколишнього природного середовища речовини);

          - особист╕ реч╕ громадян та реч╕, що ввозяться/вивозяться для особистих потреб при переселенн╕ громадян на пост╕йне м╕сце проживання в/╕з Укра╖ни (за винятком вищезазначених об'╓кт╕в);

          - оснащення, матер╕али забезпечення та особист╕ реч╕ член╕в авар╕йно-рятувальних груп, що приймають участь у л╕кв╕дац╕╖ насл╕дк╕в надзвичайних ситуац╕й на територ╕╖ ╕нших держав, та ╕н.

          5. Еколог╕чний та рад╕олог╕чний контроль товар╕в п╕д час ╖х вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ п╕дпри╓мствами - суб'╓ктами ЗЕД з безперервним циклом виробництва та ц╕лодобовим в╕двантаженням продукц╕╖ на експорт може зд╕йснюватись постами еколог╕чного контролю у пунктах пропуску за попередн╕м письмовим погодженням з Держеко╕нспекц╕╓ю.

          Кр╕м того, листом заступник головного ╕нспектора пов╕домив, що дане роз'яснення ╓ тимчасовим ╕ д╕╓ до моменту набуття чинност╕ наказу М╕нприроди "Про затвердження Перел╕ку товар╕в (╕з зазначенням ╖х код╕в зг╕дно з УКТ ЗЕД), як╕ п╕длягають еколог╕чному ╕ рад╕олог╕чному контролю в зон╕ д╕яльност╕ митниць призначення та в╕дправлення", проект якого п╕дготовлений Держеко╕нспекц╕╓ю та перебува╓ на стад╕╖ узгодження ╕з за╕нтересованими центральними органами виконавчо╖ влади.

    www.ligazakon.ua

    Строк подання до НБУ ре╓стр╕в операц╕й, як╕ передбачають ╕мпорт продукц╕╖

          

    Нац╕ональний банк
    Лист
    "Щодо надання ре╓стр╕в операц╕й кл╕╓нт╕в"
    в╕д 17.06.2009 N 28-311/2177-11650



          В╕дпов╕дно до листа НБУ в╕д 12.05.2009 N 13-116/3170-9003 банки зобов'язан╕ забезпечити зд╕йснення д╕╓вого контролю за операц╕ями кл╕╓нт╕в, як╕ передбачають ╕мпорт продукц╕╖ (роб╕т, послуг) без ╖х увезення ╕з-за кордону на територ╕ю Укра╖ни, шляхом ведення окремого ре╓стру таких операц╕й.

          У зв'язку з численними запитами з приводу строк╕в подання зазначеного ре╓стру Нацбанк листом в╕д 17.06.2009 N 28-311/2177-11650 пов╕домив, що вказаний ре╓стр вперше надсила╓ться уповноваженим банком до територ╕ального управл╕ння НБУ 10.07.2009 за станом на 01.07.2009 з даними за червень 2009 р.

    www.ligazakon.ua

    ДПА: Роз'яснення щодо визначення дати валових витрат при ╕мпорт╕ продукц╕╖

    ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА
    АДМ╤Н╤СТРАЦ╤Я УКРА╥НИ

    05.06.2009 р. N 11843/7/15-0217

    Державн╕й податков╕й адм╕н╕страц╕╖ у м. Ки╓в╕

    Про розгляд листа

       Державна податкова адм╕н╕страц╕я Укра╖ни розглянула лист ДПА у м. Ки╓в╕ в╕д 21.04.2009 N 999/8/31-604 щодо визначення дати валових витрат при ╕мпорт╕ продукц╕╖ ╕ пов╕домля╓.

       В╕дпов╕дно до пп. 11.2.3 п. 11.2 ст. 11 Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств" (дал╕ - Закон) датою зб╕льшення валових витрат платника податку при зд╕йсненн╕ ним операц╕й з особами, як╕ ╓ нерезидентами, ╓ дата оприбуткування платником податку товар╕в (а при ╖х ╕мпорт╕ - також роб╕т (послуг), супутн╕х чи допом╕жних такому ╕мпорту товар╕в), а для роб╕т (послуг) - дата ╖х фактичного отримання в╕д ос╕б, незалежно в╕д наявност╕ ╖х оплати (у тому числ╕ частково╖ або авансово╖).

       В╕дпов╕дно до пп. 1.31 ст. 1 Закону Укра╖ни "Про оподаткування прибутку п╕дпри╓мств" продаж товар╕в - будь-як╕ операц╕╖, що зд╕йснюються зг╕дно з договорами куп╕вл╕-продажу, м╕ни, поставки та ╕ншими цив╕льно-правовими договорами, як╕ передбачають передачу прав власност╕ на так╕ товари за плату або компенсац╕ю, незалежно в╕д строк╕в ╖╖ надання, а також операц╕╖ з безоплатного надання товар╕в.

       Не вважаються продажем операц╕╖ з надання товар╕в у межах договор╕в ком╕с╕╖, схову (в╕дпов╕дального збер╕гання), доручення, ╕нших цив╕льно-правових договор╕в, як╕ не передбачають передачу прав власност╕ на так╕ товари.

       В╕дпов╕дно до ст. 334 Цив╕льного кодексу Укра╖ни право власност╕ у набувача майна за договором виника╓ з моменту вручення такого майна набувачев╕ або перев╕зников╕, орган╕зац╕╖ зв'язку тощо для в╕дправлення, пересилання набувачев╕ майна, в╕дчуженого без зобов'язання доставки.

       До передання майна прир╕вню╓ться вручення коносамента або ╕ншого товарно-розпорядчого документа на майно.

       Зг╕дно з╕ ст. 1 Закону Укра╖ни "Про зовн╕шньоеконом╕чну д╕яльн╕сть" ╕мпорт (╕мпорт товар╕в) - це куп╕вля (у тому числ╕ з оплатою в не грошов╕й форм╕) укра╖нськими суб'╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ в ╕ноземних суб'╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕ товар╕в з ввезенням або без ввезення цих товар╕в на територ╕ю Укра╖ни, включаючи куп╕влю товар╕в, призначених для власного споживання установами та орган╕зац╕ями Укра╖ни, розташованими за ╖╖ межами.

       Отже, при ╕мпорт╕ товар╕в, в тому числ╕ ╕ без ввезення ╖х на територ╕ю Укра╖ни, датою зб╕льшення валових витрат вважа╓ться дата оприбуткування такого товару, на п╕дстав╕ первинних обл╕кових документ╕в бухгалтерського обл╕ку в╕дпов╕дно до Закону Укра╖ни "Про бухгалтерський обл╕к та ф╕нансову зв╕тн╕сть в Укра╖н╕".

       Заступник Голови С. В. Чекашк╕н

    АМБУ

    Нагадування: Щодо виду економ╕чно╖ д╕яльност╕ "митний брокер"

       ТЕХН╤ЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧО╥ ПОЛ╤ТИКИ УКРА╥НИ
    (ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ УКРА╥НИ)

    27.03.2007 р. № 2507-5-11/19

    Директору Асоц╕ац╕╖ митних брокер╕в Укра╖ни
    Мироненку М.

    Щодо застосування ДК 009

       Пов╕домля╓мо, що зг╕дно з нац╕ональним класиф╕катором Укра╖ни ДК 009:2005 "Класиф╕кац╕я вид╕в економ╕чно╖ д╕яльност╕" вид економ╕чно╖ д╕яльност╕ - "митний брокер" класиф╕ку╓ться в угрупованн╕

        63.40.0 Орган╕зац╕я перевезення вантаж╕в

       Цей п╕дклас включа╓: - послуги митних брокер╕в.

       У подальшому з питань роз’яснення застосування положень та вимог, зазначених у нормативних документах, необх╕дно звертатись до головного фонду нормативних документ╕в.

       Головний фонд нормативних
    документ╕в створено у склад╕ державного п╕дпри╓мства "Укра╖нський науково-досл╕дний ╕ навчальний центр проблем стандартизац╕╖, сертиф╕кац╕╖ та якост╕" (ДП УкрНДНЦ) для удосконалення ╕нформац╕йного забезпечення державних орган╕в, п╕дпри╓мств, установ, орган╕зац╕й ╕ громадян у сфер╕ техн╕чного регулювання та в╕дпов╕дно до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 18.09.2002 № 1395.

       Адреса ДП "УкрНДНЦ": 03115, м. Ки╖в, вул. Святошинська, 2; контактний телефон - 450 06 82.

       Заступник Голови С.Т. Черепков

    АМБУ

    Экспортировать лекарственные средства можно и без лицензии

       Госкомпредпринимательства опубликовал письмо, в котором изложил отдельные нюансы лицензирования экспортных поставок лекарственных средств. Необходимо ли получать лицензию в Украине, если товар будет реализовываться исключительно за границей?

       Оказывается, что такой необходимости нет. В подтверждение своей позиции Госкомпредпринимательства ссылается на норму ст. 19 Закона "О лекарственных средствах", по которой оптовая, розничная торговля лекарственными средствами на территории Украины подлежит лицензированию. Если же реализация лекарственных средств на территории Украины не осуществляется, то такую операцию нельзя считать оптовой торговлей лекарствами (как в понимании Закона, так и в понимании Лицензионных условий осуществления хозяйственной деятельности по производству лекарственных средств, оптовой, розничной торговле лекарственными средствами ).

       Из этого следует вывод, что одновременная реализация лекарственных средств - на экспорт и на внутреннем рынке - лицензированию все же подлежит. В таком случае лицензирование происходит на общих основаниях. Согласно постановлению КМУ № 1698 "Об утверждении перечня органов лицензирования", органом, предоставляющим лицензии на производство, оптовую и розничную торговлю лекарственными средствами, является Государственная служба лекарственных средств и изделий медицинского назначения (Гослекинспекция). Детальную процедуру получения лицензии устанавливают Лицензионные условия, а также Закон "О лицензировании определенных видов хозяйственной деятельности".

       Джерело: Л╕гаБ╕знес╤нформ

    АМБУ

    Без згоди кер╕вник╕в телекомпан╕й митн╕ перев╕рки розпочатись не можуть

       Заява ╤ндустр╕ального телев╕з╕йного ком╕тету про позапланов╕ перев╕рки телекомпан╕й, що буц╕мто розпочалися 15 ╕ 16 червня, ╓ надто емоц╕йною, щоб в╕дпов╕дати д╕йсному cтану речей.

       Станом на 17 червня жодно╖ перев╕рки телекомпан╕й не розпочато.

       Хочемо про╕нформувати, що приводом для ╕н╕ц╕ювання перев╕рок стало категоричне небажання телекомпан╕й надавати документи, як╕ б п╕дтвердили права на трансляц╕ю низки св╕тових рейтингових телепродукт╕в. На сп╕впрацю з митниками погодилась лише одна телекомпан╕я. Вважа╓мо це виявом того, що кер╕вництво ц╕╓╖ телекомпан╕╖ дотриму╓ться чинного митного законодавства.

       Б╕льше того, вважа╓мо, що телекомпан╕╖ св╕домо йдуть на пол╕тизац╕ю даного питання. Передвиборча кампан╕я, про яку йдеться в заяв╕ ╤ТК, на сьогодн╕шн╕й день ще не розпочалася. Тому розмови про будь-який пол╕тичний тиск ╓ невмотивованими ╕ безп╕дставними.

       Держмитслужба Укра╖ни наголошу╓, що телекомпан╕╖ в розум╕нн╕ Митного Кодексу Укра╖ни ╓ п╕дпри╓мствами, як╕ не мають жодних п╕льг ╕ прив╕ле╖в при зд╕йсненн╕ ними зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, в пор╕внянн╕ з ╕ншими платниками податк╕в.

       Нагада╓мо, що обов’язком господарюючих суб’╓кт╕в ╓ повна ╕ вичерпна сплата ус╕х передбачених законодавством податк╕в та збор╕в, у тому числ╕ при зд╕йсненн╕ ними зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕. Тезу ╤ТК про буц╕мто знищення телев╕з╕йно╖ галуз╕ Держмитслужба Укра╖ни розц╕ню╓, як пропозиц╕ю погодитись з тим, що телекомпан╕╖ ╕ в подальшому уникатимуть розрахунк╕в з бюджетом у повному обсяз╕. Вважа╓мо так╕ пропозиц╕╖ неприпустимими.

       Вважа╓мо, що телекомпан╕╖ усв╕домлюють св╕й р╕вень в╕дпов╕дальност╕, ╕ впродовж п╕вроку сплатять належн╕ податки у повному обсяз╕, без виключень та п╕льг, як того вимага╓ законодавство.

       Для того, щоб все це в╕дбувалось у спок╕йн╕й та конструктивн╕й атмосфер╕, а також враховуючи невмотивовану пол╕тизац╕ю цього питання, Державна митна служба Укра╖ни вир╕шила п╕ти на безпрецедентний крок, ╕ оголосити тимчасовий моратор╕й на перев╕рки телекомпан╕й до с╕чня 2010 року.

       Разом з тим Держмитслужба Укра╖ни залиша╓ за собою право п╕сля зак╕нчення передвиборчо╖ кампан╕╖ поновити ╖х проведення в установленому законом порядку. Наголошу╓мо, що метою таких перев╕рок ╓ виключно контроль за дотриманням митного законодавства телекомпан╕ями як суб’╓ктами зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕, при митному оформленн╕ товар╕в, що м╕стять об’╓кти права ╕нтелектуально╖ власност╕.

       Для дов╕дки:

       Суть перев╕рки поляга╓ в тому, що митники не отримали в╕д телекомпан╕й документ╕в, що п╕дтвердили б право трансляц╕╖ низки рейтингових у всьому св╕т╕ телепродукт╕в, наприклад, художн╕х ф╕льм╕в "Matrix" («Матриця»), "POLICE ACADEMY" («Пол╕цейська академ╕я»), "MEN IN BLACK" («Люди в чорному»), телепрограм "Опра Шоу", "Fort Boyard", телесер╕ал╕в "LOST" («Загублен╕»), "HOUSE" («Доктор Хауз») та ╕нших. Ус╕ вони, як товар, м╕стять об’╓кт права ╕нтелектуально╖ власност╕. Це означа╓, що при ╖х перем╕щенн╕ через кордон митна варт╕сть включа╓ в себе окр╕м вартост╕ нос╕я, ще й роялт╕ – ц╕ну об’╓кта ╕нтелектуально╖ власност╕ - л╕ценз╕йн╕ платеж╕, або частину виручки в╕д використання ╖х на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни. У свою чергу це значно п╕двищу╓ митну варт╕сть нос╕╖в дано╖ ╕нформац╕╖.

       Зг╕дно з д╕ючим законодавством, оподаткування вказаного товару у режим╕ «тимчасове ввезення», який використовують у даному випадку телекомпан╕╖, передбача╓ сплату належних податк╕в у повному обсяз╕, без виключень та п╕льг.

       Телекомпан╕╖ на сьогодн╕шн╕й момент вперто уникають сплачувати податки у повному розм╕р╕, декларуючи, що вказан╕ телепродукти використовуються на територ╕╖ Укра╖ни без мети отримання прибутку, а для культурно-просв╕тницьких ц╕лей.

       Проведення документальних перев╕рок платник╕в податк╕в ╓ так званим митним пост-аудитом, який давно й ефективно використовують митн╕ органи всього св╕ту.

    Державна митна служба Укра╖ни

    Про М╕жнародну конвенц╕ю про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур

    Про М╕жнародну конвенц╕ю про спрощення та гармон╕зац╕ю митних процедур
    не читал
    пролистал
    читал отдельные статьи
    прочитал полный текст
    изучил (проработал)
     

    Анекдот из Интернет

       - Алло, это поликлиника?!
    - Что произошло?
    - Я сейчас съел полбанки шпрот с огурцом и запил молоком. Клубнику мыть, или это уже неважно?

    Афоризм

    Если вы думаете, что никотин не влияет на голос женщины, попробуйте стряхнуть пепел на ковёр!

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное