Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

ГТСУ: Про перере╓страц╕ю митних л╕ценз╕йних склад╕в на 2006 р╕к


Информационный Канал Subscribe.Ru

НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 26/10/2005
Вступившие в силу документы в среда 26 Октября 2005 г.

1.№ 2899-IV от 22-09-2005 Закони Укра╖ни
Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових вироб╕в ╕ ╖х шк╕дливого впливу на здоров'я населення
"ГУ" № 201, кр╕м частини третьо╖ статт╕ 13, яка набира╓ чинност╕ з 1 липня 2006 року, абзац╕в третього та четвертого частини друго╖ статт╕ 10, статей 12 ╕ 20 та п╕дпункту "в" п╕дпункту 2 пункту 2 статт╕ 21... от 25-10-2005
Действует с 26-10-2005

2.№ 287 от 12-08-2005 В╕домчий документ
Про затвердження Зм╕н до ╤нструкц╕╖ про порядок орган╕зац╕╖ та зд╕йснення валютно-обм╕нних операц╕й на територ╕╖ Укра╖ни
Действует с 26-10-2005


MDoffice

* Документ дня: Лист вiд 24.10.2005 № 11/2-9/13244-ЕП

Количество просмотров: 39 (за период c 00:00 по 18:02 26/10/05), всего просмотров: 106
Лист вiд 24.10.2005 № 11/2-9/13244-ЕПДМСУ
Щодо внесення зм╕н до лист╕в Держмитслужби в╕д 20.10.05 № 11/1-9/ 13184-ЕП та в╕д 20.10.05 № 11/1-9/13185-ЕП
Вступил в силу с 24.10.2005
• Все хиты документов


MDoffice

Украина полностью готова к локализации вируса птичьего гриппа в случае его появления на ее территории

Украинские службы полностью готовы к локализации вируса птичьего гриппа в случае его попадания на территорию страны и принимают все необходимые меры для недопущения его распространения.

"Все службы готовы к необходимым мерам по локализации возможных проявлений заболевания в Украине и недопущению его распространения", - заявил вице-премьер-министр Украины Юрий Мельник на пресс-конференции 26 октября в Киеве.

При этом он заверил, что на сегодняшний день факты заболевания птичьим гриппом в Украине не зафиксированы.

Вице-премьер сообщил, что осуществляются все необходимые меры для предотвращения попадания птичьего гриппа в страну. По его словам, наиболее жесткие шаги сделаны в регионах, расположенных по периметру границы Украины, так называемой "опасной зоны".

Как отметил первый заместитель Главного государственного инспектора ветеринарной медицины Украины Владимир Горжеев, предпринятые правительством и ветеринарными службами меры в случае возникновения птичьего гриппа в стране позволят максимально быстро его локализовать и не допустить дальнейшего распространения.

В настоящее время, сказал он, усилен контроль за ввозом грузов в Украину, увеличено количество исследований на возможное заболевание высокопатогенным гриппом, запрещен импорт продукции птицеводства из стран, где это заболевание зафиксировано.

По словам Ю.Мельника, в случае возникновения в Украине птичьего гриппа будут выделены дополнительные средства на борьбу с ним. В частности, Государственная чрезвычайная противоэпизоотическая комиссия при Кабинете Министров поручила Министерству аграрной политики, Государственному департаменту ветеринарной медицины и Министерству финансов просчитать возможные затраты в случае возникновения птичьего гриппа.

АПК-Информ

Введение режима свободной торговли между Украиной и ЕС начнется с агропродукции

Режим свободной торговли между Украиной и ЕС может быть внедрен уже в ближайшее время, но прежде всего - для сельскохозяйственной продукции. Об этом заявил главный эксперт Центра европейских перспективных исследований по аграрной политике Майкл Эмерсон в Киеве на встрече с президентом Украинской аграрной конфедерации (УАК) Леонидом Козаченко.

По словам М.Эмерсона, это касается прежде всего такой продукции, как зерно, подсолнечное масло, сахар, алкогольные напитки. Другая продукция, в частности, продукты животноводства, консервы, вино и слабоалкогольные напитки могут поставляться в режиме свободной торговли после того, как украинские технические регламенты и стандарты этой продукции будут гармонизированы с требованиями ЕС. Но для этого может понадобиться как финансовая помощь со стороны стран ЕС, так и время.

Стороны, обсуждая во время встречи перспективы подписания Соглашения о свободной торговле между Украиной и ЕС, а также возможные последствия интеграции для украинского сельского хозяйства, отдельно отметили то, что Украина должна еще многое сделать, чтобы отвечать критериям для вступления в ЕС. Так, например, необходимо развивать рыночные отношения в экономике Украины, изменить принципы государственной аграрной политики, технические регламенты отрасли, регулирующие производство продуктов питания.

ЛIГАБiзнесIнформ

Украина, Россия, Казахстан и Беларусь решили создать Межправительственный комитет по рынку зерна

На заседании Межправительственного совета по вопросам агропромышленного комплекса СНГ, который проходит в г. Судак (АР Крым, Украина), принято решение о создании Межправительственного комитета по рынку зерна. Как сообщила пресс-служба украинского Министерства аграрной политики 26 октября, в состав комитета вошли Россия, Украина, Казахстан и Беларусь.

Необходимость создания такой организации обусловлена огромным экспортным потенциалом этих стран - совокупно они способны реализовать более 20% от общего объема мирового экспорта продовольственного зерна (около 20 млн. тонн из 100 млн. тонн).

Руководители аграрных ведомств четырех стран договорились о создании такого Межправительственного комитета по рынку зерна уже в ближайшее время.

АПК-Информ

Экспортный потенциал РФ, Украины и Казахстана в 2005/06 МГсоставляет 20,5 млн. тонн зерна

Экспортный потенциал основных производителей зерна в СНГ - России, Украины и Казахстана в текущем сезоне (июнь 2005 - июль 2006 года) составляет 20,5 млн. тонн. Об этом сообщил директор Всероссийского НИИ Экономики сельского хозяйства, академик Россельхозакадемии Иван Ушачев на заседании межправительственного совета по вопросам АПК СНГ 26 октября в Судаке (Украина).

По его словам, это составляет пятую часть мирового рынка зерна. "И страны СНГ могут диктовать политику на этом рынке", - подчеркнул эксперт.

При этом он отметил, что экспортный потенциал США в этом сезоне составляет 26,5 млн. тонн, Австралии - 15,5 млн. тонн, стран Евросоюза - 15 млн. тонн. Россия, по его прогнозу, в этом году может экспортировать 10,5 млн. тонн, Украина - 6 млн. тонн, Казахстан - 4 млн. тонн зерна.

Вместе с тем И.Ушачев отметил, что единого рынка зерна в СНГ нет, так как механизм его не подготовлен и не работает. Это связано с несовершенством нормативно-правовых актов, неразвитостью биржевой торговли зерном и информационных систем, необходимых для зерновой торговли, неоправданно большим числом посреднических звеньев на пути от производителя до потребителя зерна, отсутствием в СНГ гармонизированных стандартов на зерно и продуктов его переработки, а также высокими железнодорожными тарифами на перевозку зерна.

Отметив, что разработка организационного и экономического механизма единого рынка зерна СНГ "растянута до 2010 года", И.Ушачев заявил, что это неоправданно. "Надо срочно создавать этот механизм", - подчеркнул он.

И.Ушачев рассказал, что разрабатываемая в настоящее время концепция единого зернового рынка СНГ предусматривает создание стабилизационного фонда зерна, соглашение о страховании коммерческих операций, правила перевозки и транзита зерна по территории стран СНГ, единого порядка разработки стандартов на зерно и продукты его переработки, а также создание единой информационной базы по рынку зерна.

По предложению председателя межправительственного совета, министра сельского хозяйства РФ Алексея Гордеева совет принял решение создать координационный комитет на уровне заместителей министров сельского хозяйства стран СНГ по разработке и реализации основных направлений создания и функционирования рынка зерна СНГ.

АПК-Информ

Страны СНГ создают корпорацию по лизингу сельхозтехники

Страны СНГ создают корпорацию по лизингу сельскохозяйственной техники, сообщил 26 октября председатель правления Россельхозбанка Юрий Трушин.

"Решение о создании корпорации было принято на заседании межправительственного совета по вопросам АПК СНГ два года назад, и в конце этого года механизм может начать действовать", - сказал он.

По его словам, участники соглашения договорились, что от каждой республики в корпорацию войдет по банку и по оператору - снабженческой организации. "Без банков движение техники не пойдет, сегодня всем нужны гарантии", - отметил Ю.Трушин.

Как сообщил Ю.Трушин, механизм взаимодействия предусматривает, что банки будут давать кредиты производителям техники в своих республиках и одновременно гарантировать ее поставки. Кроме того, банки будут кредитовать покупателей техники, тем более что во многих странах, в том числе в СНГ, эти кредиты дотируются, добавил он.

"Ну а центр системы - операторы рынка", - добавил председатель правления Россельхозбанка.

От России в корпорацию вошло АО "Росагроснаб".

Как сообщил генеральный директор "Росагроснаба", председатель лизинговой корпорации СНГ Виктор Лимарев, в корпорацию в настоящее время входит 20 операторов - это заводы по производству сельхозтехники, банки, снабженческие организации. "Нормативная база корпорации подготовлена, соглашение о межгосударственном лизинге подписано, расчеты о потребностях республик в сельхозтехники и объемах ее производства сделаны", - отметил он.

По его словам, рынок сельхозтехники СНГ за период до 2010 года оценивается в $2,7 млрд.

Вопрос о лизинговой корпорации СНГ в числе других будет обсуждаться на очередном заседании межправительственного совета по вопросам АПК СНГ, которое началось в Судаке (АР Крым, Украина) 26 октября.

АПК-Информ

Украинские шпроты страдают от "недоброжелательного" импорта

Украинская аграрная конфедерация (УАК) обеспокоена созданием государственных преференций отдельным иностранным компаниям-экспортерам рыбной продукции, в частности, шпротных консервов производства стран Балтии. УАК расценивает это как "недоброжелательную конкуренцию".

На сегодня в Украине есть ряд предприятий, успешно развивающих переработку рыбной продукции и сертифицированных по международным стандартам, однако их работа усложняется тем, что сейчас шпроты украинского производства реализуются по цене на 10-15% выше цены импортной продукции. По мнению УАК, к такой ситуации привело занижение контрактной стоимости прибалтийских шпрот.

Так, например, реальная оптовая цена производителей шпрот из Эстонии и Латвии - не меньше $0,4 за единицу продукции, тогда как контрактная стоимость при таможенном оформлении грузов в Украине - лишь $0,06. "Занижение таможенной стоимости приводит не только к потере конкурентоспособности отечественной продукции, но и к уменьшению налогов и потерям бюджета", - утверждают в УАК, по данным которой на границе с Украиной минимальная стоимость продукции прибалтийского производства составляет $0,48 за единицу ($0,4 на условиях EXW +$0,08 - транспортные затраты).

УАК обратилась в соответствующие структуры за содействием в решении вопроса установления реальной таможенной (индикативной) стоимости прибалтийской продукции по кодам УКТ ВЭД 1604131100, 1604131900, 1604139000 на уровне $0,48 за единицу.

ЛIГАБiзнесIнформ

Мясопереработчики выступают за квотированный льготный импорт мяса

Дефицит на отечественном рынке мяса и слухи о возможном распространении в Украине "птичьего" гриппа привели к росту объемов импорта свинины и говядины. "Мы уже фиксируем увеличение ввоза свинины из Польши", - сообщила изданию "СЕЙЧАС"" аналитик "УкрАгроКонсалта" Ольга Мозговая.

Ассоциация "Укрмясо" заявила, что считает необходимым квотировать льготный импорт говядины и свинины для обеспечения сырьем отечественных мясокомбинатов. По мнению представителей "Укрмясо", преференции целесообразны ввиду того, что вскоре может вступить в действие шестимесячный мораторий на импорт мяса птицы. "Если мясокомбинатам запрещают ввозить курятину, то где механизм, который позволит компенсировать дефицит сырья?" - недоумевают аналитики "АПК-Информ".

Напомним, что 20 октября Верховная Рада поддержала предложение ввести мораторий на импорт "белого" мяса в нашу страну. Ассоциация "Укрмясо" оценивает внутренний дефицит мяса в 550 тыс. тонн в год. В настоящее время в Украине таможенные пошлины на говяжьи и свиные туши, полутуши и четвертины составляют 10% таможенной стоимости товара, но не менее 6 евро за кг.

ЛIГАБiзнесIнформ

Польский бизнес ожидает от украинского правительства решения по СЭЗ

Польский бизнес ожидает от украинского правительства решения относительно свободных экономических зон. Об этом заявил сегодня журналистам Чрезвычайный и Полномочный Посол Польши в Украине Яцек Ключковский.

Как передает корреспондент Л╤ГАБ╕знес╤нформ, по словам Посла, многие польские компании остались недовольны в связи с принятием Кабинетом Министров Украины решения об отмене льгот, касающихся СЭЗ.

Я.Ключковский, в частности, подчеркнул, что в Украине работали польские компании малого и среднего бизнеса, которые создавали рабочие места, помогали производить новые виды продукции и налаживать международные связи.

Я.Ключковский отметил, что решение вопросов относительно СЭЗ зависит от Премьер-министра Украины Юрия Еханурова. Он добавил, что Польша следит за деятельностью украинского правительства и отмечает, что оно сейчас работает очень активно.

Также, по информации Посла, в ноябре-декабре Украину посетит большая делегация польских бизнесменов, которые намерены ознакомиться с условиями инвестирования в Украине.

ЛIГАБiзнесIнформ

ГТСУ: Про перере╓страц╕ю митних л╕ценз╕йних склад╕в на 2006 р╕к

20 жовтня 2005 року Держмитслужбою затверджений наказ № 989 "Про перере╓страц╕ю митних л╕ценз╕йних склад╕в на 2006 р╕к".

В╕дпов╕дно до вимог постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 14.08.96 № 954 "Про впорядкування д╕яльност╕ митних л╕ценз╕йних склад╕в" ╕ умов Положення про порядок зд╕йснення перере╓страц╕╖ митних л╕ценз╕йних склад╕в на територ╕╖ Укра╖ни, затвердженого наказом Держмиткому в╕д 05.11.96 № 510, з метою впорядкування проведення перере╓страц╕╖ митних л╕ценз╕йних склад╕в (дал╕ - МЛС) на 2006 р╕к

- Рег╕ональн╕ митниц╕, митниц╕ мають забезпечити ╕нформування: власник╕в МЛС про строки та порядок проведення перере╓страц╕╖; суб’╓кт╕в господарювання про призупинення видач╕ нових л╕ценз╕й на право
в╕дкриття та експлуатац╕╖ митних л╕ценз╕йних склад╕в на час перере╓страц╕╖.

Рег╕ональн╕ митниц╕, митниц╕ повинн╕ створити робоч╕ групи з посадових ос╕б митниц╕ й доручити ╖м зд╕йснення перев╕рок д╕яльност╕, обладнання та прим╕щень МЛС з╕ складанням акта перев╕рки, у якому мають бути в╕дображен╕ висновки щодо можливост╕ перере╓страц╕╖ складу.

При цьому врахову╓ться, що перере╓страц╕╖ з╕ сплатою збору зг╕дно з пунктом 2 постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 02.12.96 № 1446 п╕длягають склади, власники яких отримали л╕ценз╕╖ на право в╕дкриття та експлуатац╕╖
митного л╕ценз╕йного складу (дал╕ - Л╕ценз╕я) до 01.01.05, а також т╕, як╕ зг╕дно з пунктом 10.4 Положення про в╕дкриття та експлуатац╕ю митних л╕ценз╕йних склад╕в (дал╕ - Положення), затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 31.12.96 № 592, у зв'язку з простим розширенням або зменшенням площ╕ складу, зм╕ною статусу п╕дпри╓мства, отримали Л╕ценз╕ю в поточному роц╕. Склади суб'╓кт╕в господарсько╖ д╕яльност╕, як╕ у 2005 роц╕ вперше отримали Л╕ценз╕ю або отримали ╖╖ зг╕дно з пунктом 10.3 Положення (тобто з╕ сплатою збору в поточному роц╕), п╕длягають
перере╓страц╕╖ без сплати збору.

Результати перев╕рки до 18.12.05 направляються у Департамент орган╕зац╕╖
митного контролю Держмитслужби Укра╖ни.

Режим свободной торговли между Украиной и ЕС в отношении некоторой сельхозпродукции может быть введен уже в ближайшее время - эксперт

Режим свободной торговли между Украиной и ЕС может быть введен уже в ближайшее время и, прежде всего, для сельскохозяйственной продукции. В первую очередь, это касается зерна, подсолнечного масла, сахара, алкогольных напитков. Такое заявление сделал главный эксперт Центра европейских перспективных исследований по аграрной политике Майкл Эмерсон на встрече с главой Украинской аграрной конфедерации Леонидом Козаченко.

Как сообщила пресс-служба УАК, по словам эксперта, продукция животноводства, консервы, вино, слабоалкогольные напитки смогут поставляться в режиме свободной торговли лишь после того, как украинские технические регламенты и стандарты относительно этой продукции будут гармонизованы согласно требованиям ЕС. Но для этого может понадобиться как финансовая помощь со стороны ЕС, так и время, подчеркнул М.Эмерсон

АПК-Информ

ГТСУ: О проведении перерегистрации свидетельств о признании предприятия декларантом на 2006 год

Государственная таможенная служба Украины Приказом от 25.10.05 № 1033 приняла решение о проведении перерегистрации свидетельств о признании предприятия lкларантом на 2006 год.

Приказ издан во исполнение положений постановления Кабинета Министров Украины от 27.01.97 № 65 “О ставках таможенных сборов” и согласно разделу 4 Положения о деятельности предприятий, которые осуществляют декларирование на основании договора, утвержденного приказом Гостаможслужбы Украины от 22.07.97 № 340, с целью приведения в порядок порядка проведения перерегистрации свидетельств о признании предприятия декларантом (далее - Свидетельство)

1. Региональные таможни, таможни должны:
- обеспечить информирование субъектов хозяйственной деятельности о сроках и порядке проведения перерегистрации Свидетельств, а также о том, что во время перерегистрации выдача и переоформления Свидетельств Гостаможслужбой за заявлениями предприятий не осуществляются;

- до 22.11.05 провести перерегистрацию Свидетельств, тщательно проверив мотивированные и документально подтвержденные основания для перерегистрации или отмену Свидетельств;

Перечень предприятий - декларантов, Свидетельства которых предлагаются к перерегистрации, подается вместе с такими документами:

- заявлением предприятия о продлении срока действия Свидетельства на следующий год;
- копией Свидетельства;
- копией платежной доверенности о перечислении средств за перерегистрацию Свидетельства на р/с Гостаможслужбы в НБУ 35309305101, МФО 300001, код ╢ДРПОУ 00033005 (для предприятий, которые получили Свидетельства до 01.01.05 или переоформили Свидетельства на протяжении 2005 года без уплаты сбора).

Перечень предприятий - декларантов, Свидетельства которых не предлагаются к перерегистрации, согласованный начальником юридического отдела (сектора) таможенного органа, подается вместе с документами, которые удостоверяют основания для отмены соответствующих Свидетельств.

В случае отказа владельца предприятия от перерегистрации Свидетельства по собственному желанию, дополнительно присылается копия его заявления.

MDoffice

О неотражении в декларации по НДС полученного аванса по экспортному контракту


В сентябре 2005 г. нашим предприятием получена предоплата по экспортному контракту. Экспорт товара предполагается осуществить в ноябре – декабре 2005 г.
Нужно ли в декларации по НДС за сентябрь 2005 г. в стр. 2.1 указывать сумму предоплаты по экспортному контракту и отражать данную сумму в форме № 1-ПП «Отчет о суммах льгот в налогообложении юридических лиц и физических лиц – субъектов предпринимательской деятельности» за 9 месяцев по коду налога 14010100, коду льготы 14010115 (содержание льготы: при экспорте товаров и сопутствующих такому экспорту услуг ставка НДС составляет «О» процентов к базе налогообложения)?

Описанная в вопросе ситуация в настоящее время, в связи с внесением в Закон Украины «О налоге на добавленную стоимость» (далее – Закон о НДС) изменений Законом Украины от 03.06.2005 г. № 2642-IV, действительно вызывает затруднение при ее отражении в налоговом учете. Вызвано это недостаточной согласованностью норм внесенных изменений с нормами прежней редакции Закона о НДС.

Тем не менее, мы рекомендуем руководствоваться следующим.

Прежде всего следует исходить из того, что в соответствии с пп. 7.2.8 ст. 7 Закона о НДС плательщик налога обязан вести отдельный учет операций поставки товаров (работ, услуг), которые подлежат обложению этим налогом, а также которые не являются объектом или освобождены от налогообложения, сводный результат которого отражается в декларации по НДС.

Просим обратить внимание, что в указанном подпункте не упоминаются операции по вывозу товаров (сопутствующих услуг) в таможенном режиме экспорта, которые являются отдельным видом налогооблагаемых операций согласно пп. 3.1.3 ст. 3 Закона о НДС, отличным от операций поставки товаров на таможенной территории Украины (см. пп. 3.1.1 ст. 3).

Если руководствоваться указанными нормами, можно прийти к выводу о том, что экспортные операции вообще не подлежат отражению в декларации. Но мы не рекомендуем столь радикальное отношение к несовершенству закона, а наоборот – используем это обстоятельство в целях его правильного понимания и применения. При этом мы руководствуемся нормами:

– пп. 4.1.1 Закона Украины «О порядке погашения обязательств плательщиков налогов перед бюджетами и государственными целевыми фондами», предписывающего обязанность налогоплательщика самостоятельно определить в декларации свои налоговые обязательства;

– ранее упоминавшегося пп. 3.1.3 Закона о НДС, устанавливающего, что экспортные операции являются объектом обложения этим налогом; пп. 6.2.1 п. 6.2 ст. 6 Закона о НДС, которыми установлена нулевая ставка налога для экспортных операций;

– пп. 7.3.8 Закона о НДС, в соответствии с которым предварительная оплата товаров, которые экспортируются, не изменяет значения налогового кредита экспортера;

– и наконец, части второй пп. 6.2.1, согласно которой товары являются экспортированными, если их экспорт засвидетельствован надлежащим образом оформленной таможенной декларацией.

На основании изложенного мы пришли к выводу о том, что суммы предварительной оплаты по экспортному контракту в строке 2.1 декларации по НДС «Экспортные операции» отражению не подлежат. Соответствующие суммы отражаются в этой строке на основании таможенной декларации, оформленной в режиме экспорта.

На этих же основаниях, а также руководствуясь абз. 2 п. 1.2 Инструкции о порядке заполнения формы отчета № 1-ПП «О суммах льгот в налогообложении юридических лиц и физических лиц – субъектов предпринимательской деятельности» о том, что «все налогоплательщики ведут учет объектов налогообложения», принимая во внимание, что экспортная операция как объект возникает с момента таможенного оформления экспорта, считаем, что сумма предварительной оплаты экспорта не отражается также в отчете формы № 1-ПП.

Александр Тыщик
Адвокат

«Адвокат Бухгалтера», октябрь 2005 г., № 20 (98), с. 13 (http://www.ab.net.ua)

Дата подготовки 24.10.2005
Газета «Адвокат Бухгалтера»

ЛIГАБiзнесIнформ

Кабм╕н запропонував ЗУ "Про вив╕зне (експортне) мито на живу худобу та шк╕ряну сировину

Кабм╕н законопроектом N 8317 запропонував ЗУ "Про вив╕зне (експортне) мито на живу худобу та шк╕ряну сировину" викласти в нов╕й редакц╕╖, в╕дпов╕дно до яко╖ з 1 с╕чня 2006 р. ставки вив╕зного мита на живу велику рогату худобу, в╕вц╕, кози становитимуть 30 % митно╖ вартост╕, а на шкури велико╖ рогато╖ худоби, овець, ягнят та ╕нш╕ - 15 %.

При цьому, з 1 с╕чня 2007 р. ставки вив╕зного мита на живу худобу пропону╓ться зменшувати щороку на 15 в╕дсоткових пункт╕в до значення 0 %, а на шк╕ру - на 1 в╕дсотковий пункт до значення 10 %.

ЛIГАБiзнесIнформ

Кабм╕н подав до Верховно╖ Ради законопроект, яким запропонував зменшити ставки вив╕зного мита на в╕дходи та брухт чорних метал╕в



Кабм╕н подав до Верховно╖ Ради законопроект, яким запропонував зменшити ставки вив╕зного мита на в╕дходи та брухт чорних метал╕в.

Так, якщо зараз ставки вив╕зного мита на вказану продукц╕ю становлять 30 ╓вро за 1 тонну, то у  випадку прийняття законопроекту з 1 с╕чня 2006 р. вони складатимуть 25 ╓вро за 1 тонну, а вже з 1 с╕чня 2007 р.  - 18.

ЛIГАБiзнесIнформ

Участники зернового рынка ЕС спорят о перспективах продажи зерна в интервенционный фонд

В преддверии закупок зерновых в интервенционный фонд ЕС (начинаются 1 ноября) в зерноторговых кругах Франции идут оживленные дискуссии о темпах и объемах предложений пшеницы в интервенционный запас.

Некоторые участники рынка считают, что после сложного начала экспортного сезона для французской пшеницы, сопровождавшегося жесткой конкуренцией со стороны зерна из черноморского региона, а также с учетом значительного переходящего запаса зерна в интервенционном фонде, фермеры начнут активно предлагать зерно в интервенционный фонд. Ведь продажа зерна в рамках интервенций - это гарантированная цена и сохранение перспективы экспортных продаж в более поздний период.

По мнению многих аналитиков, интенсивные закупки зерна в интервенционный фонд снимут напряжение на рынке, связанное с избыточным предложением, и будут способствовать укреплению цен.

Цены на французскую пшеницу сейчас варьируются в узком диапазоне от 108 до 109,5 евро/т (базис ноябрьских фьючерсных контрактов), эта цена включает месячный бонус за хранение. Что касается цен на условиях самовывоза, то они сейчас близки к гарантированной цене интервенций - 101,77 евро/т на ноябрь плюс небольшая премия, зависящая от качества предлагаемой пшеницы.

"Обычно фермеры из Франции не очень торопились с предложениями зерна в интервенционный запас, но в этот раз необычайная узость ценового диапазона может изменить привычный ход вещей", - заявил глава одного из французских фермерских кооперативов.

Еще одним фактором, способным радикально изменить линию поведения фермеров, является решение ЕС о продаже 700 тыс. тонн пшеницы из французского интервенционного запаса. "Вполне вероятно, что фермеры начнут использовать возможности интервенционных продаж, начиная уже со следующего месяца", - прогнозирует аналитик Жан-Пьер Блош из агентства Infograin.

Зерновой офис ONIC, однако, сомневается в желании фермеров продавать большие объемы зерна в интервенционные запасы, считая, что в настоящее время имеются более выгодные альтернативы.

"Я рассчитываю на волю Европейской комиссии к поощрению экспорта - с тем, чтобы не допустить избыточных интервенционных запасов. Лучше потратить сейчас 10 евро на экспортную субсидию, чем в конце сезона иметь 35 евро издержек на хранение", - сообщил генеральный директор ONIC Бруно От.

По мнению некоторых экспертов, в настоящее время появились факторы, которые улучшили рыночные перспективы для французского зерна и могут притормозить быстрое наполнение интервенционного фонда. Еврокомиссия начала увеличивать объемы рыночного экспорта, постепенно повышая размер субсидии. Кроме того, в связи с засухой в России и Украине во время сева озимых, конкуренция со стороны черноморского зерна значительно ослабнет. На рынок оказывают влияние сообщения о планируемых ограничениях экспорта зерна из Украины во второй половине сезона, а также о засушливых явлениях, наблюдающихся в самой Франции.

АПК-Информ

ЕС ввел временное эмбарго на ввоз дикой птицы

В связи с угрозой распространения птичьего гриппа Европейский союз ввел 25 октября временный запрет на ввоз в страны ЕС дикой птицы с целью продажи, сообщает «Немецкая волна».

Эмбарго вступит в силу в ближайшие дни и будет действовать, как планируется, до 30 ноября.

Лишь за прошедшие три месяца в ЕС было ввезено более 230 тысяч единиц дикой птицы. Первые подозрения на птичий грипп в Германии пока что не подтвердились.

Около трех десятков перелетных птиц, найденных на берегу одного из озер в федеральной земле Рейнланд-Пфальц на западе Германии, по предварительным исследованиям, умерли от отравления.

Мировая организация здравоохранения на всемирной конференции по проблемам птичьего гриппа в Оттаве призывала ввести систему раннего предупреждения в странах Юго-Восточной Азии, где зафиксировано больше всего случаев этого заболевания. Правда, участники конференции из более 30 стран мира так и не смогли согласовать конкретных шагов, в частности относительно того, каким образом богатые страны могут помогать бедным странам бороться с эпидемией.

proUA.com

Проект наказу Держмитслужби "Про затвердження Порядку зд╕йснення митних процедур п╕д час проведення операц╕й по перевантаженню товар╕в..."

Проект

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРА╥НИ

Н А К А З

Ки╖в

Порядок зд╕йснення митних процедур п╕д час проведення операц╕й по перевантаженню товар╕в з одного транспортного засобу на ╕нший з╕ зм╕ною виду транспорту та без такого

Даний Порядок зд╕йснення митних процедур п╕д час проведення операц╕й по перевантаженню товар╕в з одного транспортного засобу на ╕нший з╕ зм╕ною виду транспорту та без такого (дал╕ – Порядок) розроблено з метою створення сприятливих умов для зб╕льшення обсяг╕в транзиту товар╕в через митну територ╕ю Укра╖ни, а також б╕льш повного використання можливостей по наданню транспортних послуг укра╖нським перев╕зникам.
Порядок забезпечу╓ дотримання вимог Конвенц╕╖ МДП 1975 року, Конвенц╕╖ СМR (КДПВ) 1956 року, Митного кодексу Укра╖ни в╕д 11.07.2002 №92-IV, закон╕в Укра╖ни в╕д 20.10.99 № 1172-XIV “Про транзит вантаж╕в” (з╕ зм╕нами й доповненнями), в╕д 05.04.01 № 2344-╤╤╤ “Про автомоб╕льний транспорт”, в╕д 01.07.04 № 1955-╤V “Про транспортно-експедиторську д╕яльн╕сть”, а також Комплексно╖ програми утвердження Укра╖ни як транзитно╖ держави у 2002-2010 роках, затверджено╖ Законом Укра╖ни в╕д 07.02.02 №3022-III.

1. Загальн╕ положення.

1.1. Д╕я цього Порядку поширю╓ться на операц╕╖ з розвантаження, навантаження та перевантаження товар╕в з одного транспортного засобу на ╕нший, в тому числ╕ з╕ зм╕ною виду транспорту, а також збер╕гання товар╕в, потреба у як╕й може виникнути п╕д час проведення зазначених вище операц╕й, у зон╕ митного контролю на територ╕╖ пункт╕в пропуску через державний кордон Укра╖ни, складах тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу, митних л╕ценз╕йних складах в╕дкритого типу, вантажних митних комплексах, при м╕жнародних перевезеннях товар╕в, як╕ знаходяться п╕д митним контролем.
1.2. Перем╕щення товар╕в, як╕ перебувають п╕д митним контролем та перем╕щуються м╕ж митницями територ╕╓ю Укра╖ни, зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до вимог „Положення про порядок зд╕йснення контролю за доставкою вантаж╕в у митниц╕ призначення”, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 08.12.98 № 771 ╕ заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 22.01.99 за №42/3335 (з╕ зм╕нами й доповненнями), „Порядку контролю за доставкою в митниц╕ призначення транзитних товар╕в зал╕зничним транспортом з використанням накладно╖ УМВС (СМГС) або на умовах Конвенц╕╖ про м╕жнародн╕ зал╕зничн╕ перевезення (КОТ╤Ф) з використанням накладно╖ Ц╤М (С╤М)”, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 04.08.04 № 566 ╕ заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 16.08.04 за № 1013/9612, „Порядку зд╕йснення контролю за доставкою в митниц╕ призначення транзитних товар╕в, що перем╕щуються через територ╕ю Укра╖ни на умовах Митно╖ конвенц╕╖ про м╕жнародне перевезення товар╕в ╕з застосуванням книжки м╕жнародного дорожнього перевезення”, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 03.08.04 № 564 ╕ заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 16.08.04 за № 1014/9613 (з╕ зм╕нами й доповненнями).
1.3. Загальний порядок та посл╕довн╕сть проведення контрольних заход╕в у пункт╕ пропуску митниц╕ в╕дправлення, зд╕йсню╓ться у в╕дпов╕дност╕ до типово╖ технолог╕чно╖ схеми пропуску через державний кордон автомоб╕льних, водних, зал╕зничних та пов╕тряних транспортних засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними та в╕дпов╕дних порядк╕в зд╕йснення митного контролю, затверджених постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 24.12.03 № 1989 “Питання пропуску через державний кордон автомоб╕льних, водних, зал╕зничних та пов╕тряних транспортних засоб╕в перев╕зник╕в ╕ товар╕в, що перем╕щуються ними”.
1.4. Прийняття р╕шення щодо митного контролю та митного оформлення зазначених товар╕в може зд╕йснюватися у в╕дношенн╕ як до одн╕╓╖ парт╕╖ товар╕в, так ╕ до поставок товар╕в у межах одного контракту.
Р╕шення про проведення митного контролю та митного оформлення одн╕╓╖ парт╕╖ товар╕в у в╕дпов╕дност╕ з цим Порядком прийма╓ться начальником митного органу де буде зд╕йснюватись дана процедура або уповноваженою ним особою шляхом накладення в╕дпов╕дно╖ резолюц╕╖ на письмов╕й Заяв╕, форма яко╖ затверджена наказом Держмитслужби в╕д 09.08.2005 № 735, заре╓строваним в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 26.08.2005 за № 934/11214 (надал╕ – Заява), яка пода╓ться до митниц╕ перевантаження.
У випадках проведення митного оформлення поставок товар╕в у межах одного контракту одноразове р╕шення прийма╓ться кер╕вником митного органу на терм╕н проведення операц╕й не б╕льше одного м╕сяця.
1.5. Умови зд╕йснення транспортно-експедиц╕йного обслуговування зовн╕шньоторговельних ╕ транзитних товар╕в та порядок орган╕зац╕╖ ╖х перевезення визначаються Законом Укра╖ни «Про транспортно-експедиторську д╕яльн╕сть» в╕д 01.07.04 р № 1955-╤V (надал╕ Закон).
1.6. Вс╕ експедиц╕йн╕ послуги, як╕ надаються в рамках проведення транспортно-експедиц╕йно╖ д╕яльност╕ у в╕дпов╕дност╕ з Законом та цим Порядком, зд╕йснюються через експедитора, повноваження якого п╕дтверджен╕ в╕дпов╕дними договорами з вантажовласниками ╕ вантажоодержувачами (дал╕ – вантажовласниками), або ╕ншими документами (разовими та генеральними дорученнями тощо).
Вза╓мов╕дносини п╕дпри╓мств, що зд╕йснюють декларування та транспортно-експедиц╕йне обслуговування товар╕в, ╕з власниками товар╕в базуються на догов╕рних засадах ╕з врахуванням вимог законодавства Укра╖ни.
1.7. Перевезення товар╕в супроводжу╓ться товаросупров╕дними та товаротранспортними документами, складеними мовою м╕жнародного сп╕лкування залежно в╕д обраного виду транспорту або державною мовою.
Такими документами можуть бути:
• ав╕ац╕йна вантажна накладна (Air Waybill);
• м╕жнародна автомоб╕льна накладна (CMR);
• накладна СМГС (накладна УМВС);
• коносамент (Bill of Lading);
• накладна Ц╤М (CIM);
• вантажна в╕дом╕сть (Cargo Manifest);
• ╕нш╕ документи, визначен╕ законами Укра╖ни.
1.8. Факт надання послуги експедитора при перевезенн╕ п╕дтверджу╓ться ╓диним транспортним документом або комплектом документ╕в (зал╕зничних, автомоб╕льних, ав╕ац╕йних накладних, коносамент╕в тощо), як╕ в╕дображають шлях прямування товару в╕д пункту його в╕дправлення до пункту його призначення.
1.9. При прох╕дному транзит╕ товар╕в з╕ зм╕ною виду транспорту у митниц╕ перевантаження ╖х декларування у митниц╕ в╕дправлення зд╕йсню╓ться виключно на п╕дстав╕ вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (дал╕ – ВМД).

1.10. У раз╕ якщо до товар╕в, як╕ перем╕щуються ╕з зони д╕яльност╕ митниц╕ в╕дправлення у в╕дпов╕дност╕ до вимог цього Порядку законодавством з питань митно╖ справи передбачено застосування заход╕в гарантування доставки, визначених статтею 161 Митного кодексу Укра╖ни. З метою гарантування ╖х доставки експедитор ма╓ передбачити застосовування ╓диного заходу гарантування, який забезпечуватиме доставку товар╕в в╕д митниц╕ в╕дправлення до пункту пропуску (митниц╕ призначення).

У раз╕ якщо п╕сля перевантаження товар╕в, як╕ над╕йшли до зони д╕яльност╕ митниц╕, в як╕й буде зд╕йснюватись процедура перевантаження (з╕ зм╕ною виду транспорту або без тако╖) виника╓ необх╕дн╕сть застосування заход╕в гарантування доставки, обумовлених вимогами наказу Держмитслужби Укра╖ни в╕д 27.01.2003 № 49 «Про посилення контролю за доставкою в митниц╕ призначення окремих вид╕в товар╕в», заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 04.02.2003 за № 87/7408 (з╕ зм╕нами й доповненнями), експедитор повинен забезпечити надання гарант╕╖ доставки товар╕в до пункту пропуску.

2. Визначення терм╕н╕в.

2.1. Митниця перевантаження – зона митного контролю митного органу, в якому проводяться операц╕╖ з перевантаження товар╕в, а саме:
- територ╕я або ╖╖ частина пункту пропуску через державний кордон Укра╖ни,
- територ╕я морського або р╕чкового порту, аеропорту, зал╕знично╖ станц╕╖,
- територ╕я п╕дпри╓мства (вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал (дал╕ – ВМК), склад тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу (дал╕ – СТЗ), митний л╕ценз╕йний склад в╕дкритого типу (дал╕ – МЛС), тощо).
Операц╕╖ з перевантаження – перевантаження товару з одного транспортного засобу на ╕нший ╕з зм╕ною виду транспорту або без такого, в тому числ╕ зам╕на сид╕льного тягача ╕з застосуванням процедури збер╕гання товар╕в п╕д митним контролем або без тако╖.
2.2. ╤нш╕ терм╕ни, що використовуються в цьому Порядку, уживаються в значеннях, визначених законодавством Укра╖ни.

3. Митн╕ процедури п╕д час проведення операц╕й з перевантаження у митниц╕ перевантаження ╕з подальшим направленням товар╕в до пункту пропуску через державний кордон Укра╖ни.

3.1. При надходженн╕ товару до митниц╕ перевантаження, посадовою особою митного органу зд╕йснюються д╕╖ в╕дпов╕дно до вимог Положення про порядок зд╕йснення контролю за доставкою вантаж╕в у митниц╕ призначення, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 08.12.98 № 771 (з╕ зм╕нами й доповненнями) в частин╕ внесення ╕нформац╕╖ про зм╕ну виду транспорту (або без такого).
3.2. Для проведення операц╕╖ з перевантаження товар╕в, оформлених у митниц╕ в╕дправлення ╕з використанням вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ типу ЕК або ТР (дал╕ – ВМД), попереднього пов╕домлення або попередньо╖ вантажно╖ митно╖ декларац╕╖ (надал╕ – ДКД) вантажовласником або уповноваженою ним особою до митного органу, в зон╕ д╕яльност╕ якого будуть проводитись вказан╕ операц╕╖ пода╓ться письмова Заява.
3.3. Заява повинна м╕стити причину необх╕дност╕ проведення операц╕й з перевантаження, м╕сце перевантаження, к╕льк╕сть та найменування товару, митний режим, номер ВМД, терм╕н проведення операц╕╖ у повному обсяз╕ (в тому числ╕ ╕з врахуванням терм╕ну збер╕гання), у раз╕ застосування процедури збер╕гання - № дозволу СТЗ, назва попереднього та подальшого перев╕зника.
3.4. Для проведення операц╕й з перевантаження вантажовласником або уповноваженою ним особою кр╕м письмово╖ Заяви подаються у митний орган так╕ документи:
- ВМД ;
- комплект товаросупров╕дних документ╕в, з якими товар над╕йшов до митниц╕ призначення, та новий комплект товаросупров╕дних документ╕в (у раз╕ необх╕дност╕ та ╕з врахуванням процедури перевезення, умов доставки, в╕домостей та вказ╕вок, зазначених у товаросупров╕дних документах)
- коп╕я договору на зд╕йснення транспортно-експедиц╕йних послуг;
- документи на транспортн╕ засоби, як╕ зад╕ян╕ у операц╕╖ перевантаження (при перевантаженн╕ з╕ зм╕ною виду транспорту або без такого, без застосування процедури збер╕гання).
3.5. П╕сля отримання Заяви ╕з резолюц╕╓ю кер╕вника митного органу або уповноважено╖ ним особи, присутност╕ в╕дм╕ток про проведення необх╕дних вид╕в контролю та у раз╕ в╕дсутност╕ зауважень, посадово╖ особою митного органу зд╕йсню╓ться перев╕рка в╕домостей вказаних у ВМД та товаросупров╕дних документах, нада╓ться дозв╕л на проведення операц╕╖ з перевантаження шляхом проставлення на вс╕х товаросупров╕дних документах в╕дбитку штампа "П╕д митним контролем".
3.6. П╕сля проведення операц╕╖ з перевантаження вантажовласником або уповноваженою ним особою до ВМД та товаросупров╕дних документ╕в, вноситься запис: "Проведено (назва визначено╖ операц╕╖) з транспортного засобу (яким доставлено товар) на транспортний зас╕б (яким буде зд╕йснюватися подальше перевезення)”. Правильн╕сть внесених у документи в╕домостей щодо фактично зд╕йснено╖ операц╕╖ перев╕ряються посадовою особою митного органу та зав╕ряються особистою номерною печаткою (дал╕ – ОНП).
Митне оформлення книжки МДП зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до вимог Порядку реал╕зац╕╖ положень Митно╖ конвенц╕╖ про м╕жнародне перевезення вантаж╕в ╕з застосуванням книжки МДП, затвердженого наказом Держмитслужби Укра╖ни в╕д 21.11.01 № 755 та заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 14.12.01 за № 1036/6227 (╕з зм╕нами та доповненнями).
3.7. Зм╕на фактурно╖ вартост╕ товар╕в п╕д час зд╕йснення операц╕й перевантаження, проведення операц╕й по пакуванню, перепакуванню - не допуска╓ться.
3.8. За в╕дсутност╕ зауважень п╕сля проведення митного контролю та митного оформлення процедури перевантаження, посадова особа митниц╕ перевантаження да╓ дозв╕л щодо направлення товар╕в до пункту пропуску (митниц╕ призначення), зазначеного у ВМД .
У раз╕ зд╕йснення операц╕╖ з перевантаження на територ╕╖ пункту пропуску через митний кордон Укра╖ни, посадова особа митного органу, прийма╓ р╕шення щодо пропуску товар╕в через митний кордон.
3.9. При робот╕ з ╢диною автоматизованою ╕нформац╕йною системою Держмитслужби /“Доставка вантаж╕в”/ (дал╕ – ╢А╤С Держмитслужби) посадова особа митниц╕ перевантаження проводить :
• корегування в╕домостей щодо виду та ре╓страц╕йних номер╕в транспортного засобу, яким вантаж був доставлений до митниц╕ призначення та яким зд╕йснюватиметься подальше перевезення;
• робить в╕дм╕тку у в╕дпов╕дному програмному комплекс╕ (ЕК,ТР або ПП,ПД) щодо застосування процедури збер╕гання вантажу на МЛС або на СТЗ (шляхом внесення ╕нформац╕╖ про номер л╕ценз╕╖ на в╕дкриття МЛС або номер Дозволу на в╕дкриття СТЗ до в╕дпов╕дного поля П╤Ку);
• вносить ╕нформац╕ю до в╕дпов╕дного поля П╤Ку щодо терм╕ну збер╕гання товару (к╕льк╕сть дн╕в), необх╕дного вантажовласников╕ для проведення повного циклу операц╕╖ перевантаження;
• вносить зобов’язання наступного перев╕зника про доставку товар╕в до пункту пропуску (митниц╕ призначення).
У раз╕ виникнення потреби направити товар до пункту пропуску через державний кордон Укра╖ни, який знаходиться в зон╕ д╕яльност╕ ╕ншого митного органу н╕ж вказаний у ВМД, посадовою особою митного органу митниц╕ перевантаження направля╓ться запит до митниц╕ в╕дправлення щодо необх╕дност╕ проведення зм╕ни в ╢А╤С Держмитслужби митниц╕ на кордон╕. При цьому, переадресування товару для вивезення за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни повинно зд╕йснюватися без подр╕бнення ц╕╓╖ парт╕╖ товару.
3.10. У раз╕ прийняття р╕шення вантажовласником або уповноваженою ним особою проводити операц╕ю перевантаження з╕ збер╕ганням товару на СТЗ або МЛС, що знаходяться у митниц╕ перевантаження, така операц╕я зд╕йсню╓ться в╕дпов╕дно до вимог нормативно-правових акт╕в, як╕ регулюють експлуатац╕╖ та функц╕онування МЛС та СТЗ.
3.11. У раз╕ збер╕гання товару на СТЗ, випуск його з╕ складу зд╕йсню╓ться за т╕╓ю ж самою ВМД (ДКД), за якими товар над╕йшов до митниц╕ перевантаження.
При цьому, у раз╕ подр╕бнення парт╕╖ товару ╕з кожним транспортним засобом до пункту пропуску митниц╕ призначення направля╓ться зав╕рена коп╕я ВМД, за якою товар над╕йшов до митниц╕ перевантаження. Ориг╕нал згаданих документ╕в направля╓ться разом ╕з транспортним засобом, на якому зд╕йсню╓ться перевезення останнього товару (залишку товару) за конкретною ВМД.
3.12. При надходженн╕ товару до пункту пропуску, розташованого у зон╕ д╕яльност╕ митниц╕ призначення, посадовими особами митного органу зд╕йснюються д╕╖ в╕дпов╕дно до вимог Положення про порядок зд╕йснення контролю за доставкою вантаж╕в у митниц╕ призначення, затвердженого наказом Держмитслужби в╕д 08.12.98 № 771 (з╕ зм╕нами й доповненнями).

4. Митн╕ процедури п╕д час проведення операц╕й з перевантаження у митниц╕ в╕дправлення ╕з подальшим направленням до митниц╕ призначення.

4.1. П╕сля в'╖зду (прибуття) у пункт пропуску вантажовласник або уповноважена ним особа може заявити про необх╕дн╕сть проведення операц╕й з перевантаження, готовн╕сть до митного контролю та митного оформлення та нам╕ри подальшого перем╕щення п╕д митним контролем ╕з використанням ВМД, або ДКД.
4.2. Зг╕дно Заяви вантажовласника або уповноважено╖ ним особи митний контроль та митне оформлення операц╕й з перевантаження товар╕в може зд╕йснюватися у м╕сцях перевантаження, що знаходяться у зон╕ д╕яльност╕ пункту пропуску митниц╕ в╕дправлення та у безпосередн╕й близькост╕ до пункту пропуску через державний кордон Укра╖ни в межах контрольованого прикордонного району.
Перем╕щення товар╕в ╕з зони митного контролю пункту пропуску до вантажного комплексу або СТЗ зд╕йсню╓ться п╕д контролем митного органу.
4.3. Процедура контролю товар╕в п╕д час перем╕щення через державний кордон Укра╖ни зд╕йсню╓ться у форм╕ попереднього документального контролю товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни, у в╕дпов╕дност╕ до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 13.04.05 № 269 „Про зд╕йснення попереднього документального контролю товар╕в у пунктах пропуску через державний кордон Укра╖ни” та наказу в╕д 31.08.2005р №. 819/641/435/441/310/592 „Про затвердження ╤нструкц╕╖ з орган╕зац╕╖ зд╕йснення попереднього документального контролю товар╕в, що ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни”.
4.4. Для проведення митного контролю та митного оформлення вантажовласником або уповноваженою ним особою пода╓ться Заява та пакет документ╕в, зазначених у пунктах 3.3. та 3.4. цього Порядку.
4.5. П╕сля отримання Заяви ╕з резолюц╕╓ю кер╕вника митного органу або уповноважено╖ ним особи та у раз╕ в╕дсутност╕ зауважень п╕сля перев╕рки в╕домостей, заявлених у ВМД або ДКД ╕ товаросупров╕дних документах, посадовою особою митного органу нада╓ться дозв╕л на проведення операц╕╖ з перевантаження шляхом проставлення на вс╕х товаросупров╕дних документах в╕дбитку штампа "П╕д митним контролем".
4.6. Товари, що перем╕щуються до ВМК з метою перевантаження та збер╕гання, можуть бути розм╕щен╕ на СТЗ або МЛС, що входять до ╕нфраструктури вантажного комплексу.
4.7. У раз╕ подання наступного комплекту документ╕в, у ньому збер╕га╓ться ╕нформац╕я, яка в╕дпов╕да╓ попередньому комплекту документ╕в.
4.8. За в╕дсутност╕ зауважень п╕сля проведення митного контролю та митного оформлення, посадова особа митного органу митниц╕ перевантаження да╓ дозв╕л на перем╕щення товар╕в до митниц╕ призначення.
4.9. П╕сля проведення операц╕╖ з перевантаження на територ╕╖ п╕дпри╓мства (ВМК, СТЗ) товари направляються до митниц╕ призначення використовуючи ВМД або ДКД, оформлен╕ у пункт╕ пропуску митниц╕ в╕дправлення.
4.10. Використання територ╕╖ МЛС як м╕сця перевантаження, зд╕йсню╓ться у в╕дпов╕дност╕ до Положення про в╕дкриття та експлуатац╕ю митних л╕ценз╕йних склад╕в, затвердженого наказом Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 31.12.96 № 592 ╕ заре╓строваного в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни 20.01.97 за № 5/1809 (з╕ зм╕нами та доповненнями).
4.11. При робот╕ з ╢диною автоматизованою ╕нформац╕йною системою Держмитслужби /“Доставка вантаж╕в”/ (дал╕ – ╢А╤С Держмитслужби) посадова особа митниц╕ перевантаження проводить :
• корегування в╕домостей щодо виду та ре╓страц╕йних номер╕в транспортного засобу, яким вантаж був доставлений до митниц╕ перевантаження та яким зд╕йснюватиметься подальше перевезення;
• робить в╕дм╕тку у в╕дпов╕дному програмному комплекс╕ (ТР або ПД, ПП) щодо збер╕гання вантажу на МЛС або на СТЗ (шляхом внесення ╕нформац╕╖ про номер л╕ценз╕╖ на в╕дкриття МЛС або номер Дозволу на в╕дкриття СТЗ до в╕дпов╕дного поля П╤К) ;
• вносить ╕нформац╕ю до в╕дпов╕дного поля П╤К щодо терм╕ну збер╕гання товару (к╕льк╕сть дн╕в), вказаного вантажовласником у Заяв╕ для проведення повного циклу операц╕╖ перевантаження;
• вносить рекв╕зити та зобов’язання наступного перев╕зника про доставку товар╕в до пункту пропуску (митниц╕ призначення);
У раз╕ запровадження процедури збер╕гання вантажу у митниц╕ перевантаження, про даний факт митниця в╕дправлення отриму╓ ╕нформац╕ю з в╕дпов╕дного програмно-╕нформац╕йного комплексу ╢А╤С Держмитслужби. Строк доставки товару до митниц╕ призначення обчислю╓ться з урахуванням вимог ст. 158 Митного Кодексу Укра╖ни.
4.12. Митний орган, в якому зд╕йснено процедуру перевантаження, встановлю╓ строк доставки товар╕в до митниц╕ призначення, як╕ вказуються у в╕дпов╕дному документ╕ контролю за доставкою товар╕в.
4.13. П╕сля надходження товару до пункту пропуску митниц╕ призначення, посадова особа митниц╕ надходження д╕╓ в╕дпов╕дно до „Положення про порядок зд╕йснення контролю за доставкою вантаж╕в у митниц╕ призначення”, затвердженого н аказом Держмитслужби в╕д 08.12.98 № 771 (з╕ зм╕нами й доповненнями).

5. Митн╕ процедури п╕д час проведення операц╕й з перевантаження у митниц╕ перевантаження ╕з подальшим направленням до митниц╕ призначення.

5.1. Митне оформлення товар╕в, як╕ направляються до митниц╕ перевантаження, почина╓ться у митниц╕ в╕дправлення ╕з застосуванням ВМД або ДКД. При цьому, ВМД або ДКД повинна м╕стити ╕нформац╕ю щодо митниц╕ перевантаження (гр. 27 ВМД або ПД) ╕з зазначенням коду п╕дрозд╕лу (зг╕дно наказу Держмитслужби в╕д 02.04.2004р №233), в зон╕ д╕яльност╕ якого буде проводитись процедура перевантаження.
5.2. Митниця в╕дправлення п╕д час митного оформлення ВМД або ДКД встановлю╓ строк доставки товар╕в до митниц╕ призначення. Строк доставки товар╕в до митниц╕ призначення визнача╓ться, виходячи з в╕дстан╕ до митниц╕ перевантаження, виду транспортних засоб╕в, якими зд╕йсню╓ться перевезення до митниц╕ перевантаження та подальше перевезення до митниц╕ призначення, а також маршруту та ╕нших умов перевезення, ╕ не повинен перевищувати максимального (граничного) строку доставки.
У раз╕ застосування процедури збер╕гання вантажу у митниц╕ перевантаження, про даний факт митниця в╕дправлення отриму╓ ╕нформац╕ю з в╕дпов╕дного програмно-╕нформац╕йного комплексу ╢А╤С Держмитслужби. Строк доставки товару до митниц╕ призначення обчислю╓ться з урахуванням вимог ст. 158 Митного Кодексу Укра╖ни.
5.3. При надходженн╕ товару до митниц╕ перевантаження, вантажовласником або уповноваженою ним особою нада╓ться Заява та пакет документ╕в, зазначен╕ у пунктах 3.3 та 3.4 цього Порядку.
5.4. Посадова особа митниц╕ перевантаження перев╕ря╓ на ВМД або ДКД та товаросупров╕дних документах наявн╕сть в╕дпов╕дних в╕дм╕ток, проставлених п╕д час зд╕йснення митних процедур у митниц╕ в╕дправлення.
5.5. До ╢А╤С Держмитслужби вноситься ╕нформац╕я про зд╕йснення операц╕й з перевантаження, продовження терм╕ну доставки в електронну коп╕ю ВМД або ДКД ╕з дотриманням терм╕н╕в занесення тако╖ ╕нформац╕╖, встановлених Держмитслужбою, а також направля╓ться електронне пов╕домлення до митниць в╕дправлення та призначення про надходження товару.
5.6. У раз╕ застосування операц╕╖ з перевантаження та збер╕гання товар╕в п╕д митним контролем на СТЗ випуск з╕ складу зд╕йсню╓ться за т╕╓ю ж ВМД або ДКД.
П╕д час випуску з╕ складу вантажовласником або уповноваженою ним особою у товаросупров╕дн╕ документи вноситься запис, зазначений у пункт╕ 3.6 цього Порядку. Правильн╕сть внесених у документи в╕домостей перев╕ряються посадовою особою митного органу та зав╕ряються ОНП.
При цьому, у раз╕ подр╕бнення парт╕╖ товару ╕з кожним транспортним засобом до митниц╕ призначення направля╓ться зав╕рена коп╕я ВМД або ДКД, за якою товар над╕йшов до митниц╕ перевантаження. Ориг╕нал згадано╖ ВМД або ДКД направля╓ться разом ╕з транспортним засобом, на якому зд╕йсню╓ться перевезення останнього товару (залишку товару) за конкретною ВМД або ДКД.
5.7. При робот╕ з ╢А╤С Держмитслужби посадова особа митного органу де зд╕йсню╓ться процедура перевантаження проводить корегування в╕домостей щодо транспортного засобу, зазначаючи вид та ре╓страц╕йн╕ номери транспортного засобу, яким вантаж буде зд╕йснювати подальше перевезення, а також в╕дзнача╓ зобов’язання наступного перев╕зника про доставку товар╕в до митниц╕ призначення. (перел╕к операц╕й визначений у п. 3.9. та 4.12.).

6. Прик╕нцев╕ положення.

6.1. У справах митниц╕ перевантаження залишаються ориг╕нали документ╕в, як╕ були п╕дставою для зд╕йснення процедури перевантаження (товаросупров╕дн╕ та товаротранспортн╕ документи, в╕дривн╕ аркуш╕ книжок МДП тощо). У раз╕ неможливост╕ вилучення ориг╕нал╕в документ╕в у справах митниц╕ перевантаження залишаються ╖х коп╕╖, зав╕рен╕ в╕дбитком ОНП посадово╖ особи митного органу, яким зд╕йснювався митний контроль та митне оформлення товару та також зав╕рен╕ печаткою вантажовласника або вповноважено╖ ним особи.
6.2. Цей Порядок не поширю╓ться на транзит багажу, який перевозиться пасажирами, перевезення м╕жнародних поштових та експрес-в╕дправленнях, операц╕╖ з давальницькою сировиною, тимчасове ввезення/вивезення товар╕в.
6.3. У раз╕ виявлення ознак порушень митних правил, а також контрабанди або ╕нших порушень чинного законодавства Укра╖ни на будь-якому етап╕ зд╕йснення митного контролю й митного оформлення товар╕в ╕ транспортних засоб╕в уповноважена посадова особа зобов'язана вжити заход╕в, передбачених чинним законодавством, для запоб╕гання протиправним д╕ям та притягнення до в╕дпов╕дальност╕ винних ос╕б або в передбачених випадках ╕нформувати про виявлене правопорушення ╕нш╕ компетентн╕ органи.
6.4. Операц╕╖ з перевантаження ф╕ксуються у Журнал╕ обл╕ку перевантажень товар╕в, форма якого встановлю╓ться митним органом. З метою оптим╕зац╕╖ митного контролю товар╕в може використовуватися електронний обл╕к товар╕в.
6.5. У раз╕ виникнення обставин непереборно╖ сили, як╕ унеможливлюють подальше перем╕щення вантажу до митниц╕ перевантаження, для зд╕йснення митного контролю та операц╕й по перевантаженню, митним органом можуть встановлюватися тимчасов╕ зони митного контролю зг╕дно з вимогами Порядку створення зон митного контролю, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 25.12.02 № 1947 (╕з зм╕нами та доповненнями).
6.6. У раз╕ вступу в д╕ю законодавчих або ╕нших нормативно-правових акт╕в, що зм╕нюють або в╕дм╕няють норми, в╕дпов╕дно до яких розроблений даний Порядок, митн╕ органи керуються цим Порядком в частин╕, що не суперечить чинному законодавству.

Директор Департаменту
орган╕зац╕╖ митного контролю
С. М. Сьомка


CUSTOMS.GOV.UA

Афоризм

Не только курица несет свое потомство в яйцах!

Анекдот из Интернет

Знаете ли вы, что...
... если енота-полоскуна кормить кусочками сахара, он сходит с ума.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


Subscribe.Ru
Поддержка подписчиков
Другие рассылки этой тематики
Другие рассылки этого автора
Подписан адрес:
Код этой рассылки: country.ua.law.mdoffice
Архив рассылки
Отписаться
Вспомнить пароль

В избранное