* Документ дня: Постанова вiд 29.03.2021 № 269 Про внесення зм╕н до перел╕ку товар╕в, заборонених до ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни, що походять з ...
Количество просмотров: 51 (за период c 00:00 по 18:03 06/04/21), всего просмотров: 203
Держмитслужба сп╕льно з газовими операторами урегулювала проблему декларування великих обсяг╕в природного газу, що збер╕га╓ться в режим╕ «Митний склад»
Держмитслужба сп╕льно з газовими операторами урегулювала проблему декларування великих обсяг╕в природного газу, що збер╕га╓ться в режим╕ «Митний склад»
欄 У результат╕ д╕алогу м╕ж Державною митною службою Укра╖ни, Енергетичною митницею Держмитслужби, Оператором газосховищ Укра╖ни та Оператором ГТС Укра╖ни вдалося врегулювати питання щодо декларування операц╕й з природним газом, що збер╕га╓ться в режим╕ «Митний склад». Через розходження в текстах законодавчих акт╕в ц╕ операц╕╖ було фактично заблоковано з 1 по 5 кв╕тня 2021 року.
Сторони погодили тимчасовий алгоритм сп╕льних д╕й на пер╕од до прийняття законопроекту «Про внесення зм╕н до деяких закон╕в Укра╖ни щодо запровадження на ринку природного газу обл╕ку та розрахунк╕в за обсягом газу в одиницях енерг╕╖» № 2553 в╕д 16.12.2019 р.
Виключно з метою декларування та митного оформлення природного газу для вираження його обсяг╕в в одиницях енерг╕╖ (кВт·год) буде використовуватися коеф╕ц╕╓нт. В╕н буде розраховуватися окремо для кожно╖ парт╕╖ природного газу на основ╕ показник╕в сертиф╕кат╕в якост╕ по точках п╕дключення за в╕дпов╕дний пер╕од перем╕щення через митний кордон Укра╖ни. Останню ╕нформац╕ю надаватиме Оператор ГТС Укра╖ни.
З 1 кв╕тня 2021 року при пом╕щенн╕ та випуску природного газу у/з режиму «Митний склад», окр╕м одиниць енерг╕╖, дов╕дково буде зазначатися ╕нформац╕я про обсяг газу в одиницях об’╓му.
Зазначений алгоритм буде використовуватися виключно для декларування операц╕й та жодним чином не впливатиме на в╕дносини м╕ж Оператором газосховищ Укра╖ни та замовниками послуг збер╕гання газу.
Товари, випущен╕ в режим сп╕льного транзиту, перем╕щуються до митниц╕ призначення економ╕чно об╜рунтованим маршрутом (найб╕льш безпечним, лог╕стично виг╕дним та оптимальним за в╕дстанню та/або часом шляхом прямування транспортного засобу).
✅Товари, випущен╕ в режим сп╕льного транзиту, перем╕щуються до митниц╕ призначення економ╕чно об╜рунтованим маршрутом (найб╕льш безпечним, лог╕стично виг╕дним та оптимальним за в╕дстанню та/або часом шляхом прямування транспортного засобу).
✅З метою забезпечення контролю за перевезенням товар╕в автомоб╕льним транспортом митн╕ органи можуть використовувати ╕нформац╕йн╕ системи ╕ техн╕чн╕ засоби митного контролю, що забезпечують дистанц╕йний контроль за перем╕щенням транспортних засоб╕в та дотриманням встановленого маршруту перем╕щення товар╕в.
✅Маршрут перем╕щення товар╕в визнача╓ться залежно в╕д виду транспорту.
До особливих обставин п╕д час перем╕щення товар╕в у режим╕ сп╕льного транзиту належать:
➡в╕дхилення перев╕зником в╕д маршруту, визначеного в╕дпов╕дно до статт╕ 8 Закону, через незалежн╕ в╕д нього обставини.
Порушенням вимог до перем╕щення товар╕в у режим╕ сп╕льного транзиту, встановлених цим Законом, зокрема, ╓:
Закон Укра╖ни «Про режим сп╕льного транзиту та запровадження нац╕онально╖ електронно╖ транзитно╖ системи» в╕д 12 вересня 2019 року №78-IX ;
Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни 12 лютого 2021 року N 86 «Про затвердження Порядку виконання митних формальностей при застосуванн╕ режиму сп╕льного транзиту з використанням електронно╖ транзитно╖ системи та Порядку допущення транспортних засоб╕в та контейнер╕в до перевезення товар╕в п╕д митними пломбами в режим╕ сп╕льного транзиту».
Павел Рябикин: СНБО положительно оценила разработанную Гостаможслужбой Стратегию противодействия нарушениям таможенных правил и контрабанде
2 апреля Председатель Гостаможслужбы Павел Рябикин представил на заседании СНБО, инициированном таможенной службой, разработанную Таможней Стратегию противодействия нарушениям таможенных правил и контрабанде.
Стратегия была положительно оценена и одобрена и будет реализовываться как комплекс системных мероприятий, предусматривающих:
- ресурсное обеспечение Службы, направленное на уменьшение коррупционных рисков и человеческого фактора;
- развитие оперативных мероприятий;
- нормативно-правовое регулирование и внесения необходимых изменений в действующее законодательство.
В направлении модернизации ресурсного обеспечения Гостаможслужба внедрять ИТ-системы нового типа с минимизацией влияния человеческого фактора, развивать инфраструктуру пунктов пропуска, будет продолжать кадровую реформу.
Также, для повышения эффективности противодействия контрабанде и ПМЖ Гостаможслужба работать над внедрением ряда принципиальных изменений в действующие нормативно-правовых актов по криминализации «товарной» контрабанды, предоставления таможенным органам права на оперативно-розыскную деятельность и досудебное следствие, внедрение института финансовой ответственности юридических лиц за таможенные правонарушения, уменьшение пределы беспошлинного ввоза товаров экспресс-перевозчиками до уровня ЕС, унификация ставок ввозной пошлины и др.
Что касается оперативных мероприятий, кроме усиления существующей взаимодействия с правоохранительными органами, Гостаможслужба инициациюватиме переговоры на уровне Правительства по обмену таможенной информацией с ЕС, Китаем и Турцией.
Председатель Гостаможслужбы Павел Рябикин отметил, что «налаживание эффективной борьбы с контрабандой требует системных мер со стороны Гостаможслужбы. Обнародованные санкционные списки - лишь один из шагов, предпринимаемых в рамках представленной и утвержденной на заседании СНБО комплексной Стратегии по противодействию контрабанде и нарушениям таможенных правил ».
Криминализация товарной контрабанды и предоставления таможне права на "ОРД" и досудебного следствия
Гостаможслужба разрабатывает законодательные изменения относительно криминализации товарной контрабанды в рамках утвержденной Советом нацбезопасности Стратегии противодействия контрабанде, а также предоставление ей права на оперативно-розыскной деятельности и досудебного следствия.
Известно, что эту стратегию уже одобрено, она будет реализована как комплекс системных действий, предусматривающие: ресурсное обеспечение Службы, которое направлено на снижение уровня коррупционных рисков и человеческого фактора; развитие оперативных мероприятий; нормативно-правовое регулирование и внесения необходимых изменений в законодательство.
При модернизации ресурсного обеспечения, в частности, планируют внедрить ИТ-системы нового типа с минимизацией влияния человеческого фактора, развивать инфраструктуру пунктов пропуска, а также продолжать кадровую реформу.
По оперативных мероприятий Гостаможслужба также инициировать переговоры на уровне правительства по обмену таможенной информацией с Евросоюзом, Китаем и Турцией.
Пост╕йн╕ представництва нерезидент╕в: як стати на обл╕к?
Податк╕вц╕ зупинилися на особливостях взяття на обл╕к в ДПС платник╕в податк╕в-нерезидент╕в
ДПС у Луганськ╕й област╕ ╕нформують, що починаючи з 2021 року взяттю на обл╕к в контролюючих органах п╕длягають вс╕ пост╕йн╕ представництва, як╕ акредитован╕ (заре╓строван╕, легал╕зован╕) на територ╕╖ Укра╖ни як в╕докремлен╕ п╕дрозд╕ли нерезидента, без ре╓страц╕╖ пост╕йних представництв, платниками податку на прибуток та за загальними правилами постановки на обл╕к в╕докремлених п╕дрозд╕л╕в. Т╕ пост╕йн╕ представництва нерезидент╕в, як╕ не акредитован╕ (заре╓строван╕, легал╕зован╕) на територ╕╖ Укра╖ни як в╕докремлен╕ п╕дрозд╕ли, взяттю на обл╕к не п╕длягають.
У в╕домств╕ нагадують, що 01.01.2021 набрав чинност╕ Закон № 1117-IX «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни та ╕нших закон╕в Укра╖ни щодо забезпечення збору даних та ╕нформац╕╖, необх╕дних для декларування окремих об’╓кт╕в оподаткування».
Законом № 1117 внесено зм╕ни до пп. 60 п╕дрозд╕лу 10 розд╕лу ХХ ПКУ, в╕дпов╕дно до яких нерезиденти (╕ноземн╕ компан╕╖, орган╕зац╕╖), як╕ зд╕йснюють господарську д╕яльн╕сть на територ╕╖ Укра╖ни та/або як╕ належно акредитували (заре╓стрували, легал╕зували) на територ╕╖ Укра╖ни в╕докремлен╕ п╕дрозд╕ли, у тому числ╕ пост╕йн╕ представництва, ╕ станом на 01.01.2021 не перебувають на обл╕ку в контролюючих органах (до вказаних зм╕н передбачалося, що станом на 01.07.2020 р. не перебували на обл╕ку в контролюючих органах), зобов’язан╕ протягом трьох м╕сяц╕в подати до контролюючих орган╕в документи для взяття ╖х на обл╕к у порядку, встановленому пп. 64.5 ПКУ.
Законом Укра╖ни в╕д 14.07.2020 року № 786 «Про внесення зм╕н до Податкового кодексу Укра╖ни щодо функц╕онування електронного каб╕нету та спрощення роботи ф╕зичних ос╕б – п╕дпри╓мц╕в» абзац перший пункту 133.3 Кодексу викладено у нов╕й редакц╕╖, в╕дпов╕дно до яко╖ нерезидент ста╓ на обл╕к у контролюючому орган╕ за м╕сцезнаходженням свого пост╕йного представництва до початку сво╓╖ господарсько╖ д╕яльност╕ через таке представництво.
Також пп. 60 п╕дрозд╕лу 10 розд╕лу ХХ Кодексу доповнено новим абзацом, зг╕дно з яким пост╕йн╕ представництва нерезидент╕в, як╕ були заре╓строван╕ платниками податк╕в (у тому числ╕ податку на прибуток п╕дпри╓мств) у пер╕одах до 01.01.2021, залишаються платниками таких податк╕в в╕дпов╕дно до вимог Кодексу до ре╓страц╕╖ як платники податк╕в (у тому числ╕ податку на прибуток п╕дпри╓мств) в╕дпов╕дних нерезидент╕в.
Законом № 1117 встановлено, що визначення як платник╕в податку на прибуток п╕дпри╓мств, зазначених у пп. 133.2.2 ПКУ до 31.12.2020 р., ╓ визначення як платник╕в податку на прибуток п╕дпри╓мств, пост╕йних представництв нерезидент╕в, як╕ отримують доходи з джерелом походження з Укра╖ни або виконують агентськ╕ (представницьк╕) та ╕нш╕ функц╕╖ стосовно таких нерезидент╕в чи ╖х засновник╕в, а не самих нерезидент╕в.
З урахуванням зазначеного пост╕йн╕ представництва нерезидент╕в перебувають на обл╕ку як платники податку на прибуток п╕дпри╓мств до ре╓страц╕╖ як платник╕в цього податку в╕дпов╕дних нерезидент╕в.
Нерезиденти, пост╕йн╕ представництва яких перебувають на обл╕ку як платники податку на прибуток п╕дпри╓мств, зобов’язан╕ протягом трьох м╕сяц╕в (з 01.01.2021 до 31.03.2021 рр.) подати до контролюючих орган╕в документи для взяття таких нерезидент╕в на обл╕к як платник╕в цього податку у порядку, встановленому пп. 64.5 ПКУ.
П╕сля взяття на обл╕к ╕ноземно╖ компан╕╖ як платника податку на прибуток, ╖╖ пост╕йне представництво зн╕ма╓ться з обл╕ку як платник податку на прибуток ╕ залежно в╕д того, чи акредитоване таке пост╕йне представництво як в╕докремлений п╕дрозд╕л на територ╕╖ Укра╖ни, пост╕йне представництво ма╓ як платник ╕нших вид╕в податк╕в:
або продовжувати перебувати на обл╕ку в контролюючих органах, – у раз╕ коли йдеться про акредитований в╕докремлений п╕дрозд╕л нерезидента, що ма╓ код ╢ДРПОУ; або бути знятим з обл╕ку в контролюючих органах, – у раз╕ коли пост╕йне представництво не акредитоване як в╕докремлений п╕дрозд╕л нерезидента ╕ обл╕кову╓ться за 9-значним ре╓страц╕йним (обл╕ковим) номером платника податк╕в, який присвою╓ться контролюючими органами.
Переход к новым требованиям маркировки продуктов продлили на 2 года
Приказ Министерства развития экономики, торговли и сельского хозяйства, который увеличивает на 2 года переходный период введения в оборот фасованной продукции, зарегистрирован в Минюсте (№382/36004 от 24 марта 2021 г.) и в ближайшее время будет опубликован.
Об этом говорится в сообщении Европейской Бизнес Ассоциации.
Как отмечается, 5 марта 2021 г. производители пищевых продуктов должны перейти на новый формат нанесения информации на упаковку фасованных товаров. Речь идет о требованиях приказа Минэкономики «Об установлении метрологических требований к фасованным товарам» (№969, от 5 июля 2017 г.).
«Однако ввиду того, что в 2020 году существенно уменьшилось потребление отдельных категорий пищевых продуктов и, соответственно, упали их продажи, у компаний образовались значительные запасы упаковочных материалов. Так, компаниям пришлось бы списывать фасованные продукты питания и упаковочные материалы в большом количестве только из-за несоответствия некоторых незначительных составляющих маркировки новым правилам», — объясняют в ассоциации.
Эксперты считают, что потери для бизнеса могли быть существенными, а, кроме того, и неоправданными, поскольку дело идет только об этикетке и отнюдь не затрагивает безопасность и качество самого продукта.
«Это создало бы лишние проблемы для бизнеса, которому и так сложно работать в условиях ухудшения экономической ситуации в стране и усиления вызовов, обусловленных пандемией COVID-19», — подытожили в ЕБА.
Уряд п╕двищу╓ р╕вень безпечност╕ дитячих ╕грашок в╕дпов╕дно до норм ╢С
М╕н╕стерство розвитку економ╕ки, торг╕вл╕ та с╕льського господарства Укра╖ни, опубл╕ковано 31 березня 2021 року о 17:31
31 березня на зас╕данн╕ Уряду прийнято постанову, якою вносяться зм╕ни до Техн╕чного регламенту безпечност╕ ╕грашок. Зокрема, документ передбача╓ зниження вм╕сту деяких х╕м╕чних речовин у склад╕ ╕грашок та матер╕алах ╕грашок.
«Наша мета – забезпечити виробництво та об╕г безпечних дитячих ╕грашок, вимоги до яких в╕дпов╕датимуть ╓вропейським. Кр╕м того, така в╕дпов╕дн╕сть стандартам ╢С сприятиме усуненню техн╕чних бар’╓р╕в у торг╕вл╕ м╕ж Укра╖ною та ╢вропейським Союзом, стимулюватиме експорт та п╕двищить конкурентоздатн╕сть укра╖нських виробник╕в на м╕жнародних ринках», - прокоментував М╕н╕стр розвитку економ╕ки, торг╕вл╕ та с╕льського господарства Укра╖ни ╤гор Петрашко.
Також постанова передбача╓ посилення в╕дпов╕дальност╕ виробник╕в ╕ постачальник╕в за безпечн╕сть продукц╕╖, що дозволить п╕двищити р╕вень захисту споживач╕в (зокрема, д╕тей).
В аптеку заходит красивая девушка в норковой шубе. Фармацевт спрашивает: - Вы что-то хотели? В ответ девушка распахивает шубу, под которой другой одежды вообще нет, и говорит: - Понимаете, я уже месяц не видела мужчины... - Понимаю, понимаю, вот, возьмите эти глазные капли...
Афоризм
Издевательство над сис админом: "Заходи, гостем будешь..."