Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 No 1011 Про затвердження вiдомчих класифiкаторiв iнформацii з питань державноi митноi справи, якi використовуються у...


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 22/10/2020
* Документ дня: Наказ вiд 20.09.2012 № 1011 Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у...

Количество просмотров: 63 (за период c 00:00 по 18:01 22/10/20), всего просмотров: 2933
Наказ вiд 20.09.2012 № 1011М╕нф╕н
Про затвердження в╕домчих класиф╕катор╕в ╕нформац╕╖ з питань державно╖ митно╖ справи, як╕ використовуються у процес╕ оформлення митних декларац╕й
Вступил в силу с 01.10.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.10.2020 по 22.10.2020

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ6
Документ експортного контролю1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни1
ВСЕГО:8


MDoffice

Западня для евробляхеров: Ни растаможить, ни уехать без штрафа

   На дорогах ездит 85 млрд грн штрафов. Но их (почти) не собирают. Почему владельцы евроблях все равно недовольны?

   С начала 2020 года машины на еврономерах должны были исчезнуть с украинских дорог и дворов. За нерастаможенную "евробляху" обещали штрафы по 170 000 грн, конфискацию и повышенный интерес полиции. Это работает? Спойлер - нет. Полиция таких авто не видит, таможня штрафует только при выезде из страны, а тысячи украинцев оказались в ловушке: не могут продать свои авто, потому что ждут обещанной в декабре доступной растаможки

   Что сейчас происходит с авто на еврономерах и почему "евробляхери" разочаровались в президенте Зеленском?

   Приехал в отпуск из Литвы: минус $3500 или дари авто государству

   Украинец Евгений уже более трех лет живет и работает в Литве, имеет временный вид на жительство и ждет гражданства. Там же он приобрел авто Opel Insignia 2010 года выпуска. В начале августа Евгений поехал на нем в Запорожье навестить родителей. При въезде на зарегистрированном в Литве авто никаких проблем не возникло, но уже 14 августа Евгения на авто не выпустили: в Украине начала расти заболеваемость COVID-19, поэтому Польша ограничила въезд на свою территорию. "Вид на жительство" в Литве пограничники отказались принимать во внимание. Пояснили, что право на пересечение границы и транзит в карантин имеют только люди с гражданством другой страны.
Евгений уехал на границу с Беларусью, но там как раз был разгар революции, поэтому его в страну не пустили "из-за сложной политической ситуации".

   "Уже на украинской таможне мне предложили три варианта: подарить авто государству, официально растаможить его в Украине или вывезти машину после снятия карантинных ограничений", – рассказывает Евгений.

   Евгений избрал третий путь. Его машина находилась на консульском учете в Литве (в таком случае резидент имеет право находиться на территории Украины до 60 дней. – Ред.), поэтому разрешенный период временного ввоза авто был рассчитан до конца сентября. Мужчина оставил машину другу в Украине, а в Литву отправился на самолете.

   17 августа он отправил первый запрос о продлении срока пребывания авто в Украине в связи с форс-мажорными обстоятельствами. Ему отказали: мол, карантин в Украине должен закончиться 28 августа. Когда правительство продлило карантин, Евгений в сентябре сделал еще две попытки, на которые ему не ответили, а по телефону сказали "не морочить голову".
Поняв, что срок законного пребывания авто истекает, а звонить из Литвы или прилетать и бегать по кабинетам нет возможности и будет дороже, он решил растамаживать машину.
"Пришлось экстренно оформлять доверенность на друга в Украине, собирать необходимые бумаги. Всего процесс забрал около трех недель времени, море нервов и вытащил $3 500", – возмущается Евгений.

   Сейчас он продает уже растаможенный Opel, который так и не смог забрать в Литву, через украинский сайт объявлений – за $8800. Говорит, потерял.

   Но могло быть и хуже – Евгений мог стать жертвой не только карантинных ограничений, но и законодательной ловушки, в которой оказались сотни тысяч украинцев, которые ездят на так называемых "евробляхах". В случае нарушения режима временного ввоза, ему пришлось бы заплатить штраф до 170 000 (более $5000) или вообще лишиться машины – ее должны были бы конфисковать на таможне.

   С таким наказанием в последнее время сталкивается все больше украинских автовладельцев на европейских номерах.

   "Драконовские" штрафы не для всех

   Требования штрафовать водителей с 1 января на 170 000 грн (или конфискация) за нарушение правил ввоза в Украину авто на европейских номерах, закреплены в законе №2288, принятым Радой 19 декабря 2019 года.

   Уже днем позже - 20 декабря 2019 года состоялось совещание при участии премьер-министра Гончарука, главы МВД Авакова, главы мининфраструктуры Криклия и председателя общественной организации Авто Евро Сила Олега Ярошевича. На этой встрече заключили устный меморандум: полиция не будет затрагивать владельцев таких авто, пока Рада не примет обещанные "евробляхерам" законы.

   "Внутри страны таможня не "лупит" штрафы, потому что у нее нет информации о правонарушениях. Полиция также не штрафует, поскольку не имеет доступа к базе таможни", – рассказывает Александр Чернявский, соучредитель общественной организации Авто Евро Сила, которая занимается защитой интересов владельцев таких авто.

   Но упомянутый меморандум защищает "евробляхеров" от обещанных властью репрессий только на украинских дорогах. За то, чтобы выехать на такой машине заграницу или растаможить ее, чтобы продать – придется платить штраф или что происходит все чаще – подарить авто государству.

   Примеры уже есть. Вопрос лишь в массовости явления.

    Как евробляхеры оказались в ловушке

   В последнее время появляется все больше новостей, о том что владельцев авто на еврономерах начали массово штрафовать на 170 000 грн. Об этом в частности в начале октября сообщила юридическая компания "дорожный адвокат". Юристы ссылаются на судебные дела, согласно которым в сентябре пятеро украинцев получили штрафы по 170 000 грн за ввоз авто на номерах.

   По их данным, протоколы прежде всего получают граждане, которые после смягчения карантина пересекают таможенную границу Украины. В основном "жертвами" становятся украинцы, которые едут на этих авто на заработки, и таких дел до десятка каждый день.

   Евробляхеры сейчас оказались в ловушке. Они не могут вывезти авто, поскольку его сразу конфисковывают и вручают протокол с уведомлением о дате заседания. Даже растаможка автомобиля по действующим ставкам не освобождает от штрафа 170 000 грн", – отмечают в юркомпании.

   В Авто Евро Силе упоминание о "массовых" штрафах называют манипулятивной, но признают, что на таможнях украинцев действительно может ждать наказание.

   Правда, в "массовости" именно сейчас ничего не изменилось, такой штраф можно было получить и в начале года, и позже, объясняет Чернявский с Авто Евро Силы.

   "Речь идет об авто, ввезенных в Украину до принятия закона №4448 в 2018 году и зарегистрированных на украинцев. После его принятия, завезти в Украину авто могут только иностранцы. Некоторые автовладельцы забыли, что их машины не растаможены, пытались выехать из страны и сейчас получили штрафы", – говорит он.

   Кто кого "кинул": Почему евробляхеры разочарованы Зеленским

   Несмотря на отсутствие серьезных репрессий в отношении владельцев авто на еврономерах, те не скрывают своего разочарования. Под фейсбук постами Авто Евро Силы часто встречаются соответствующие комментарии.

   "Поскольку ставки растаможки остались очень высокими (чем старше авто и больше объем двигателя, тем выше ставки, – Ред.), люди сейчас оказались словно в ловушке: вывезти авто не могут, но и растаможить – тоже", – объясняет недовольство Чернявский.
Авто Евро Сила оценивает количество еще нерастаможенных авто в 1-1,5 млн. ГФС в мае отчитывалась о 750 000 таких авто, из них 500 000 – с нарушениями таможенного режима. Если каждый заплатит 170 000 штрафа, это 85 млрд грн в бюджет.

   Евробляхер Игорь - среди этих полмиллиона владельцев: не растамаживает свой Mercedes-Benz S 2005 года выпуска с дизельным двигателем на 3200 см3, потому что ждет принятия закона. Согласно действующим условиям ему нужно отдать за растаможку около 3600 евро – это дороже, чем стоит сама машина, жалуется он. Без растаможки он не может ее даже продать.

   В Раде набрался целый пул законопроектов, которые обещают отменить акциз для ввезенных в Украину авто из-за границы: №3704, 3705 и 3706 (среди авторов более 40 депутатов "Слуги народа"), № 2342 и №2345 (которые согласно меморандуму Рада должна была принять еще 14 января), № 4172. Однако до сих пор ни один из этих законов в Раде даже не попадал в повестку дня.

   Для Игоря эти законопроекты означают возможность растаможить свой мерседес в 10 раз дешевле – за 360 евро. В сентябре он и другие владельцы таких авто собирались в центре Киева на митинг, чтобы напомнить о себе.

   11 октября лидер Авто Евро Силы Олег Ярошевич записал видео, в котором объявил, что в переговорах с президентом об этих законопроектах "начался новый эволюционный виток". В организации считают, что до этого блокирование их принятия сдерживало "автомобильное лобби" и надеялись на рассмотрение законопроектов в Раде 20 октября. Но перспективы туманны. 20 октября ничего не произошло. "Я считаю, что вопрос "евроблях" мы на сегодня уже решили, – заявил за неделю до этой даты в комментарии ТСН глава комитета по вопросам финансов, налоговой и таможенной политики Данил Гетманцев. - И я не вижу возможности поддержать законопроекты, которые рвут бюджет, вопреки позиции правительства".

   Президент после объявления перечня из пяти вопросов, которые он намерен поставить 25 октября, записал дополнительное видео с предложением к украинцам писать в комментариях важные вопросы, которые могут войти в последующие опросы. В качестве примера Зеленский упомянул проблему доступной растаможки Однако когда именно его поставят, и какую юридическую силу будет иметь ответ на него - пока непонятно.

   Уляна Букатюк LIGA.net

https://ua-reporter.com

Кабм╕н зм╕нив голову митно╖ служби Укра╖ни

Кабм╕н зм╕нив в.о. голови Державно╖ митно╖ служби. Андр╕й Павловський зв╕льнений, а зам╕сть нього виконувати обов'язки кер╕вника Держмитниц╕ ╢вген ╢нт╕с.

Про це РБК-Укра╖на пов╕домило джерело в Каб╕нет╕ м╕н╕стр╕в.

Р╕шення про зм╕ну кер╕вника митно╖ служби пов'язане з реформуванням митниц╕ ╕ майбутньою зм╕ною кадрового складу.

У Кабм╕н╕ в╕дзначають, що це необх╕дний крок ╕ пол╕тичне р╕шення для того, щоб очистити весь кер╕вний склад митниц╕, аж до начальник╕в рег╕онального р╕вня. Дал╕ сл╕д оч╕кувати ╕нш╕ кадров╕ р╕шення на митниц╕.

https://news.rbc.ua

Алекс ╤ва: П╕сля вчорашньо╖ новини про доопрацювання Особистого Каб╕нету на портал╕ ╢дине В╕кно Держмитслужби в╕дчува╓ться, що декларанти реально почали пробувати подавати ЗДП



   П╕сля вчорашньо╖ новини про доопрацювання Особистого Каб╕нету на портал╕ ╢дине В╕кно Держмитслужби в╕дчува╓ться, що декларанти реально почали пробувати подавати ЗДП. К╕лька декларац╕й нав╕ть було подано. До реч╕, через вс╕ доступн╕ канали (морськ╕ агенти, брокерськ╕ програми, Каб╕нет) сьогодн╕ сумарно прийнято 13 ЗДП.

   Ми ж отримали зауваження та велику к╕льк╕сть рацух, за що вам щиро дяку╓мо. В сьогодн╕шньому рел╕з╕ Особистого Каб╕нету виправлено вс╕ зауваження та реал╕зовано б╕льш╕сть пропозиц╕й, а саме:

   - ЗДП можна робити також з транзитних декларац╕й;

   - доступ до ЗДП в режим╕ пошуку кр╕м декларанта ма╓ також перев╕зник ╕ нав╕ть ╕мпортер;

   - в критер╕╖ пошуку додано номер або фрагмент номеру транспортного засобу або контейнеру;

   - розширено список пол╕в в результат╕ пошуку;

   - додано перегляд подано╖ ЗДП та створення ново╖ коп╕юванням обрано╖;

   - трохи п╕дкручено перев╕рку ЗДП, адже ми об╕цяли, що вона нараз╕ буде м╕н╕мально можливою.

   Не соромтеся вносити нов╕ зауваження та пропозиц╕╖. Ми ╖х вс╕х уважно розгляда╓мо, нав╕ть якщо я не завжди встигаю вс╕м в╕дпов╕дати.

   #не_сто╖мо

Нац╕ональний банк Укра╖ни збер╕г обл╕кову ставку на р╕вн╕ 6%

Правл╕ння Нац╕онального банку ухвалило р╕шення залишити обл╕кову ставку без зм╕н на р╕вн╕ 6% р╕чних. Збереження м’яко╖ монетарно╖ пол╕тики спрямоване на п╕дтримку економ╕чного в╕дновлення ╕ досягнення ц╕л╕ з ╕нфляц╕╖

У вересн╕ ╕нфляц╕я залишалася нижчою ц╕льового д╕апазону 5%+/-1 в.п. Унасл╕док зб╕льшення пропозиц╕╖ продукт╕в харчування темпи зростання споживчих ц╕н спов╕льнилися до 2,3% у р╕чному вим╕р╕. Цей фактор нейтрал╕зував зворотний тиск на ц╕ни з боку ╕нших чинник╕в: послаблення гривн╕, подорожчання енергонос╕╖в, в╕дновлення економ╕чно╖ активност╕ та споживчого попиту.

Ут╕м, такий баланс рзноспрямованих фактор╕в ╓ тимчасовим. За попередн╕ми даними онлайн-мон╕торингу ц╕н Нац╕ональним банком, у жовтн╕ ╕нфляц╕я дещо прискорилася. Попри незначний ефект в╕дображення девальвац╕╖ в ц╕нах, ╕нфляц╕йн╕ оч╕кування б╕знесу й населення продовжили пог╕ршуватися. Водночас ╕ндекс споживчих настро╖в покращився.  

╤нфляц╕я досягне нижньо╖ меж╕ ц╕льового д╕апазону 5% ± 1 в. п. наприк╕нц╕ 2020 року й надал╕ прискорюватиметься

З огляду на слабку динам╕ку споживчих ц╕н у III квартал╕ Нац╕ональний банк переглянув р╕чний прогноз ╕нфляц╕╖ у б╕к зменшення – до 4,1%. Прискорення зростання ц╕н наприк╕нц╕ цього року зумовлюватиметься насамперед подальшим в╕дновленням економ╕чно╖ активност╕ на тл╕ збереження м’яко╖ монетарно╖ та ф╕скально╖ пол╕тики, а також подорожчанням енергонос╕╖в. Низька база пор╕вняння минулого року також матиме пом╕тний статистичний ефект для обрахунку темп╕в р╕чно╖ ╕нфляц╕╖.

У 2021 роц╕ зростання споживчих ц╕н пришвидшиться до 6,5% п╕д впливом пожвавлення економ╕ки, ефекту в╕д цьогор╕чного послаблення гривн╕, а також значного п╕двищення м╕н╕мально╖ зарплати,  що сприятиме внутр╕шньому попиту. Вт╕м, вих╕д за верхню межу ц╕льового д╕апазону буде тимчасовим. Нац╕ональний банк допуска╓ короткочасне в╕дхилення ╕нфляц╕╖ в╕д ц╕л╕, щоб економ╕ка швидше повернулася на шлях ст╕йкого зростання. Водночас Нац╕ональний банк застосу╓ монетарний ╕нструментар╕й для повернення ╕нфляц╕╖ в 2022 роц╕ в ц╕льовий д╕апазон.

Укра╖нська економ╕ка скоротиться на 6% у 2020 роц╕, однак у наступн╕ роки повернеться до зростання на р╕вн╕ близько 4%

Прогноз ВВП на поточний р╕к залиша╓ться незм╕нним. Скорочення економ╕ки за п╕дсумками року ╓ насл╕дком насамперед складного для б╕знесу II кварталу, в якому застосовувалися найжорстк╕ш╕ карантинн╕ обмеження. Водночас д╕лова активн╕сть пом╕тно пожвавилася в умовах поступового пом’якшення  обмежень. В╕дновлення споживчого та ╕нвестиц╕йного попиту в другому п╕вр╕чч╕ компенсуватимуть г╕рший урожай аграрного сектору та менший ф╕скальний ╕мпульс.

Основним драйвером росту ВВП на р╕вн╕ 4% у 2021—2022 рр. залишатиметься приватне споживання. Економ╕чне зростання п╕дтримають ф╕скальн╕ стимули, м’яка монетарна пол╕тика та в╕дновлення зовн╕шнього попиту. Важливою передумовою такого сценар╕ю ╓ в╕дсутн╕сть у майбутньому жорстких карантинних обмежень як в Укра╖н╕, так ╕ у св╕т╕.

П╕сля повернення економ╕ки до сталого зростання потреба в значних ф╕скальних стимулах з боку держави знизиться. Це сприятиме поступовому скороченню деф╕циту державного бюджету до р╕вня близько 3% ВВП у 2022 роц╕. Державний та гарантований державою борг, який цього року зр╕с до 63% ВВП, надал╕ буде знижуватися на 2–3 в.п. щороку. Цьому сприятимуть  зростання економ╕ки, виважена ф╕скальна пол╕тика та пом╕рна волатильн╕сть обм╕нного курсу.

Поточний рахунок плат╕жного балансу в 2020 роц╕ буде зведено з проф╕цитом близько 3% ВВП, ут╕м в наступн╕ роки в╕н знову повернеться до деф╕циту

Коронакриза сутт╓во здешевила енергонос╕╖, знизила попит укра╖нц╕в на ╕мпортн╕ товари ╕ подорож╕ за кордон, а також попит б╕знесу на ╕нвестиц╕йну продукц╕ю. Водночас зовн╕шня кон’юнктура для основних укра╖нських товар╕в була сприятливою. У результат╕ темпи пад╕ння експорту за п╕дсумками року будуть значно нижчими за ╕мпорт. Це й зумовить формування проф╕циту поточного рахунку.

В╕дновлення економ╕ки супроводжу╓ться розширенням як споживчого, так ╕ ╕нвестиц╕йного ╕мпорту, що було пом╕тним вже в III квартал╕ цього року. Пожвавлення св╕тово╖ економ╕ки також стимулю╓ подорожчання енергонос╕╖в. Водночас Укра╖на отримуватиме менш╕ доходи в╕д транзиту газу як цього, так ╕ наступного року. Сукупн╕сть цих фактор╕в зумовить повернення поточного рахунку плат╕жного балансу до деф╕циту. У 2021 роц╕ в╕н становитиме близько 2% ВВП, а у 2022 роц╕  зросте до 5% ВВП.

Основним припущенням, яке Правл╕ння Нац╕онального банку бере до уваги, залиша╓ться продовження сп╕впрац╕ з М╕жнародним валютним фондом

Сп╕впраця з Фондом ╓ базовою передумовою для повноц╕нного ф╕нансування деф╕циту державного бюджету. ╤нший важливий пункт – отримання пов’язаного з програмою МВФ ф╕нансування в╕д м╕жнародних партнер╕в. Ця п╕дтримка необх╕дна для найшвидшого в╕дновлення укра╖нсько╖ економ╕ки.

Натом╕сть значне в╕дтерм╕нування або призупинення виконання зобов’язань перед МВФ може не т╕льки спов╕льнити економ╕чне в╕дновлення, але й сутт╓во пог╕ршити ╕нфляц╕йн╕ та девальвац╕йн╕ оч╕кування.

Результативний д╕алог з м╕жнародними партнерами ╓ запорукою для збереження макроф╕нансово╖ стаб╕льност╕. Сп╕впраця з МВФ дасть змогу й надал╕ виконувати зовн╕шн╕ зобов’язання Укра╖ни ╕ зб╕льшити ╖╖ м╕жнародн╕ резерви до 29—30 млрд дол. США у наступних роках.

Ключовим ризиком для макроф╕нансово╖ стаб╕льност╕, як ╕ ран╕ше, ╓ тривал╕ший терм╕н ╕ поглиблення пандем╕╖ коронав╕русу та посилення карантинних заход╕в

Актуальними залишаються також ╕нш╕ ризики:

  • негативний вплив судових р╕шень на макроф╕нансову стаб╕льн╕сть;
  • ескалац╕я в╕йськового конфл╕кту на сход╕ кра╖ни чи ╖╖ кордонах;
  • зб╕льшення волатильност╕ св╕тових ц╕н на продукти харчування з огляду на глобальн╕ зм╕ни кл╕мату та ризик посилення протекц╕он╕зму у св╕т╕.

З огляду на ╕снуючий баланс ризик╕в та оч╕куваний вих╕д ╕нфляц╕╖ за меж╕ ц╕льового д╕апазону в 2021 роц╕ Правл╕ння Нац╕онального банку вир╕шило зберегти обл╕кову ставку на р╕вн╕ 6%.

В умовах високого р╕вня невизначеност╕ монетарна пол╕тика Нац╕онального банку надал╕ залежатиме насамперед в╕д розвитку еп╕дем╕чно╖ ситуац╕╖ та затверджених параметр╕в бюджетно╖ пол╕тики

Якщо пожвавлення внутр╕шнього попиту та д╕лово╖ активност╕ виявиться нест╕йким унасл╕док зб╕льшення захворюваност╕, Нац╕ональний банк зможе п╕дтримати економ╕ку подальшим зниженням обл╕ково╖ ставки. Водночас Нац╕ональний банк також готовий п╕двищити обл╕кову ставку в 2021 роц╕ в раз╕ посилення ╕нфляц╕йного тиску. Баланс м╕ж стимулюванням економ╕ки ╕ п╕дтриманням пом╕рно╖ ╕нфляц╕╖ буде збер╕гатися ╕ надал╕. Вагомим фактором для р╕шень Нац╕онального банку стануть затверджен╕ параметри ф╕скально╖ п╕дтримки економ╕ки, яка передбача╓ться значною й у наступному роц╕.

Новий детальний макроеконом╕чний прогноз буде опубл╕ковано в ╤нфляц╕йному зв╕т╕ 29 жовтня 2020 року.

П╕дсумки дискус╕╖ член╕в Ком╕тету з монетарно╖ пол╕тики, яка передувала ухваленню Правл╕нням Нац╕онального банку цього р╕шення, буде оприлюднено 2 листопада 2020 року.

Наступне зас╕дання Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни з питань монетарно╖ пол╕тики в╕дбудеться 10 грудня 2020 року в╕дпов╕дно до затвердженого та оприлюдненого граф╕ка.



НБУ

Уряд схвалив 17 р╕шень, як╕ прискорять ╓вро╕нтеграц╕ю Укра╖ни

21 жовтня Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни схвалив 17 документ╕в, необх╕дних для реал╕зац╕╖ р╕шень Сам╕ту Укра╖на-╢С та п╕дготовки до зас╕дання Ради асоц╕ац╕╖, що заплановане на 8 грудня 2020 року.

“Сьогодн╕ ми ухвалили два важливих законопроекти - про мультимодальн╕ перевезення та публ╕чн╕ консультац╕╖. Продовжу╓мо роботу ╕з наближення права Укра╖ни до митного кодексу ╢вропейського Союзу, а також затвердили техн╕чний регламент з питань засоб╕в криптограф╕чного захисту ╕нформатизац╕╖ для ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни до цифрового ринку ╢С” - зазначила В╕це-прем’╓р-м╕н╕стр з питань ╓вропейсько╖ та ╓вроатлантично╖ ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни Ольга Стефан╕шина.

Кр╕м того, на зас╕дання Уряду було прийнято р╕шення про продовження роботи М╕с╕╖ ╢вроком╕с╕╖ з надання допомоги в питаннях кордону в Укра╖н╕ та Республ╕ц╕ Молдова (EUBAM). Завдяки цьому продовжиться модерн╕зац╕я митно╖ та прикордонно╖ служби Укра╖ни, посилюватиметься боротьба з митними правопорушеннями та контрабандою, впроваджуватимуться ╓вропейськ╕ стандарти щодо ╕нтегрованого управл╕ння кордонами.

“Р╕шення, як╕ ми сьогодн╕ ухвалили сутт╓во покращать виконання Угоди про асоц╕ац╕ю. ╢ сфери, де ми в╕дставали у минул╕ роки, а сьогодн╕ прогрес вже сяга╓ 80-90%. Це означа╓, що злагоджена та системна робота в попередн╕ м╕сяц╕ вже да╓ сво╖ результати. Зв╕сно, усе це в╕дзнача╓ться ╕ на р╕вн╕ високих пол╕тичних домовленостей” - сказала В╕це-прем’╓р-м╕н╕стр.

Урядовий портал

Кабмин одобрил законопроект о мультимодальных перевозках

   Кабинет министров поддержал законопроект о мультимодальных перевозках. Соответствующее решение было принято на заседании правительства 21 октября, передает Интерфакс-Украина .

   Согласно пояснительной записке к документу, законопроект предлагает ввести в Украине понятие мультимодальной и комбинированной перевозки грузов, мультимодального терминала, документа мультимодальной перевозки, оператора и заказчика такой перевозки, определение договора мультимодальной перевозки, его условий, прав и обязательств сторон, основных принципов госрегулирования и госпомощи касательно данного вида перевозок.

   Проектом закона, в частности, предлагается закрепить право участников мультимодальных перевозок осуществлять перевозки груза на основании составления единого договора касательно всех этапов перевозки независимо от изменения видов транспорта и осуществлять перевозки груза по одному перевозному документу, по которому стороны достигли согласия.

   Кроме того предусмотрено, что во время предоставления услуги по мультимодальной перевозке грузов ответственность оператора за груз перед заказчиком услуги охватывает период с момента принятия им груза для мультимодальной перевозки и до момента его выдачи.

   Для получения возмещения убытка за потерянный (поврежденный) груз заказчику услуги не нужно устанавливать, на каком этапе перевозки произошли повреждения или потеря груза или кто из перевозчиков не выполнил обязательства своевременной доставки груза.

   Проектом закона также предусмотрено установление предельного размера ответственности оператора мультимодальной перевозки в специальных правах заимствования соответственно действующей международной практики.

https://ukrrudprom.com

Судова практика: ВС про стягнення витрат за збер╕гання товар╕в на митному склад╕

   Позовн╕ вимоги митного органу про зобов’язання юридично╖ особи сплатити витрати за збер╕гання товар╕в на митному склад╕ п╕длягають розгляду в порядку господарського судочинства.

   Оск╕льки митниця зазнача╓ про ╕снування м╕ж нею та в╕дпов╕дачем — юридичною особою правов╕дносин з╕ збер╕гання товару, перем╕щеного на митну територ╕ю Укра╖ни, це вказу╓ на невиконаний ц╕╓ю особою обов’язок з╕ сплати витрат за збер╕гання товар╕в на склад╕ митного органу. У цьому випадку м╕ж сторонами ╕снують господарськ╕ правов╕дносини. Ця справа не п╕дляга╓ розгляду в адм╕н╕стративному порядку.

   /постанова ВС в╕д 28.03.2018 р. у справ╕ № 676/101/16/

В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

Р╕шенням Уряду врегульовано механ╕зм «╓диного в╕кна» митниц╕

Сьогодн╕, 21 жовтня, Кабм╕н прийняв постанову щодо використання механ╕зму «╓диного в╕кна» для м╕жнародно╖ торг╕вл╕, розроблену М╕н╕стерством ф╕нанс╕в.

Постановою затверджено Порядок вза╓мод╕╖ м╕ж декларантами, ╖х представниками, ╕ншими за╕нтересованими особами та митними органами, ╕ншими державними органами, установами та орган╕зац╕ями, уповноваженими на зд╕йснення дозв╕льних або контрольних функц╕й щодо перем╕щення товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення через митний кордон Укра╖ни, з використанням механ╕зму "╓диного в╕кна".

Постанову прийнято з метою приведення у в╕дпов╕дн╕сть до Митного кодексу Укра╖ни Порядку вза╓мод╕╖ з використанням механ╕зму «╓диного в╕кна» м╕ж декларантами, митними органами та ╕ншими державними органами на зам╕ну д╕ючому порядку.

Постановою запроваджуються нов╕ ╕нструменти електронно╖ вза╓мод╕╖ з використанням механ╕зму «╓диного в╕кна» м╕ж б╕знесом, митними та ╕ншими державними органами.

Нагада╓мо, що "╓дине в╕кно" митниц╕ розпочало свою роботу 4 роки тому, що сутт╓во спростило ведення ЗЕД. На сьогодн╕ 100% ╕мпортних операц╕й зд╕йсню╓ться за допомогою цього веб-серв╕су.

https://www.mof.gov.ua

Пункт пропуску на кордон╕ з Угорщиною знову працю╓

   Угорщина в╕дкрива╓ КПП Косино-Барабаш

   Пропуск з метою транзитного про╖зду територ╕╓ю Угорщини зд╕йснюватися не буде

   Контрольний пункт Косино–Барабаш на кордон╕ з Угорщиною в╕дновив роботу в четвер, 22 жовтня. Через КПВВ пропускають лише в 30-к╕лометрову прикордонну зону на територ╕ю Угорщини.

   Про це пов╕домила Державна прикордонна служба Укра╖ни.

   Пропуск для транзитного про╖зду через Угорщину працювати не буде за р╕шенням угорсько╖ сторони.

   Зазначимо, у зв'язку з пог╕ршенням ситуац╕╖ з коронав╕русом Угорщина закрила кордони для ╕ноземц╕в, проте не для вс╕х. Посольство Укра╖ни в Угорщин╕ пояснило, хто може потрапити в кра╖ну.

   На укра╖нсько-угорському кордон╕ для в'╖зду в Угорщину можна використовувати виключно пункти пропуску Тиса, ЛужникиВилок.

https://glavcom.ua

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.10.2020 по 21.10.2020

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ1
ВСЕГО:1


MDoffice

В.о. начальника Одесько╖ митниц╕ Дениса Пудрика зв╕льнено.



   В.о. начальника Одесько╖ митниц╕ Дениса Пудрика зв╕льнено.

   21 жовтня з╕ сво╓╖ посади зв╕льнений виконуючий обов'язки начальника Одеська митниця Держмитслужби Денис Пудрик.

   На цю посаду п. Пудрик був призначений 21 серпня.

   Причиною зв╕льнення ╓ негативн╕ результати роботи митниц╕ упродовж двох м╕сяц╕в. Кер╕вник не зм╕г налагодити орган╕зац╕ю та контроль як╕сного виконання митних формальностей посадовими особами, що п╕дтверджувалося ╕нформац╕╓ю автоматизованих систем. Заф╕ксован╕ численн╕ випадки заниження вартост╕ ╕мпортованих товар╕в. Так, за 17 календарних дн╕в жовтня на Одеськ╕й митниц╕ спостер╕галося загальне зниження р╕вня митно╖ вартост╕ товар╕в на 15%, податкового навантаження на одиницю ╕мпорту — на 11,6%.

   Це стало причиною недоотримання державним бюджетом законних платеж╕в, що ╓ головним ╕ндикатором прозоро╖ та ефективно╖ роботи митно╖ системи.

   У зв'язку ╕з встановленими фактами Державна митна служба ╕н╕ц╕ю╓ повний аудит роботи Одесько╖ митниц╕. Його висновки будуть оголошен╕ п╕сля зак╕нчення перев╕рки.

Анекдот из Интернет

– Мне только спросить…
– Это очередь к ясеню, тут всем только спросить.

Афоризм

Пьяный друг решил взвеситься. Нет у меня больше робота-пылесоса.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное