Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Кредит-нота вiд нерезидента: чи враховуeться при визначеннi вартiсного критерiю КО?


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 29/09/2020
Документи що набули чинност╕ у в╕второк 29 Вересня 2020 г.

1.№ Б/н [АД-465/2020/4411-03] от 26-09-2020 В╕домчий документ
Про застосування остаточних антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну сталевих кр╕плень походженням з Китайсько╖ Народно╖ Республ╕ки
"УК" № 188 в╕д 26-09-2020
Д╕╓ з 29-09-2020


MDoffice

Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 21.09.2020 по 29.09.2020

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Платежи при таможенном оформлении
1. Антидемп╕нгове мито (╤мпорт)
№ Б/н [АД-464/2020/4411-03] от 23.09.2020 МКМТ
"Про припинення перегляду антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну н╕трату амон╕ю (ам╕ачно╖ сел╕три) походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖ у зв'язку ╕з зак╕нченням строку ╖х застосування та припинення пром╕жного перегляду антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну м╕неральних добрив походженням з Рос╕йсько╖ Федерац╕╖"
№ Б/н [АД-465/2020/4411-03] от 26.09.2020 МКМТ
"Про застосування остаточних антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну сталевих кр╕плень походженням з Китайсько╖ Народно╖ Республ╕ки"
Нетарифное регулирование
2. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 16/10 от 23.09.2020 ДМСУ
"Про внесення зм╕н до Перел╕ку заборон"
№ 16/6 от 22.09.2020 ДМСУ
"Про внесення зм╕н до Перел╕ку заборон"
3. Заборона (обмеження) ввезення за операц╕ями з давальницькою сировиною
№ 856 от 23.09.2020 КМУ
"Про внесення зм╕н до постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 27 березня 2013 р. № 295 "Про деяк╕ питання перебування товар╕в у митному режим╕ переробки на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, обмеження ╕ заборони щодо пом╕щення окремих товар╕в у зазначений митний режим ...""
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
В╕домчий документ29
Документ експортного контролю1
Кодекс1
Листи ДМСУ5
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни18
Распорядження1
ВСЕГО:56


MDoffice

* Документ дня: Пов╕домлення вiд 26.09.2020 № Б/н [АД-465/2020/4411-03] Про застосування остаточних антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну стале...

Количество просмотров: 38 (за период c 00:00 по 18:00 29/09/20), всего просмотров: 40
Пов╕домлення вiд 26.09.2020 № Б/н [АД-465/2020/4411-03]МКМТ
Про застосування остаточних антидемп╕нгових заход╕в щодо ╕мпорту в Укра╖ну сталевих кр╕плень походженням з Китайсько╖ Народно╖ Республ╕ки
Вступил в силу с 29.09.2020
• Все хиты документов


MDoffice

***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Гр.А,18,21,27,29,30 Заполнения ГТД на DHL

15-09-2020 18:54, Habbita sk.tasya@gmail.com
Регион: Киев
Гр.А,18,21,27,29,30 Заполнения ГТД на DHL

Добрый день.
Подскажите, пожалуйста, специфику заполнения граф при оформлении на ДХЛ:
А: UA100170
Точка: A100.SP_DHL
18: не заполняю
21: не заполняю
27: UA100170
29:UA100290
30: 100-028-1-1
43: 6 метод
Пишет ошибку: "При наявност╕ транзитного перем╕щення, вказу╓мо транзитний документ" кроме как авианакладной больше ничего нет у меня, нужно снимать галочку " перевезення Укра╖ною"?
У нас груз на безоплатной основе.
Всем спасибо.
Хорошего вечера

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Экс-глава таможни Игорь Муратов публично ответил министру финансов Сергею Марченко

       Муратов считает, что его снятие с должности было сугубо политическим, но воевать с министром не намерен. Впрочем, молчать тоже не хочет

       Виталий Дяченко

       Экс-глава таможни Игорь Муратов называет свое увольнение политическим
    ,
    24 апреля 2020-го Игорь Муратов был назначен и.о. председателя Государственной таможенной службы. До этого он руководил одним из департаментов ведомства. В августе Кабинет министров освободил Игоря Муратова от исполнения обязанностей главы таможенной службы — их временно возложили на Андрея Павловского, заместителя председателя Гостаможслужбы.

       - Игорь Михайлович, прямо в заголовке недавнего интервью министра финансов Сергея Марченко звучит ваша фамилия в контексте того, что все «медийные» беды министра сегодня связаны исключительно с вашей отставкой. За что вы «доганяете» Марченко и на какой почве у вас с ним появился конфликт?

       - Да, я читал это интервью и, честно говоря, был удивлен. Во-первых, конфликта нет. Во-вторых, я же вообще не политик и мне чужды такие игры, но то, как меня уже постфактум начинают встраивать в чужие разборки и пытаются навесить какие-то хвосты, мне не нравится. Захотели снять – ваше право. Но давайте будем откровенны: мое снятие было сугубо политическим, а министр находится на такой растяжке, что я ему не завидую. Воевать с ним не буду. Но молчать тоже не хочу.

       - Но Марченко четко сказал в интервью, что вы не справлялись с реформой таможни и даже что-то саботировали.

       - Меня ставили главой таможни в момент глубочайшего кризиса и практически полной потери управляемости таможни. Ставили с условием: «Срочно наполнять бюджет и стабилизировать работу».

       Буквально «с колес» я это условие выполнил. Мы провели быструю кадровую ротацию, запустили мониторинговый центр, структурировали работу и вернули таможне управляемость.

       На этом фоне платежи стабилизировались, показатели достигли 100%, кстати, это министр подтвердил в интервью. Мы начали потихоньку заниматься структурной реформой. И тут - отстранение со словами «недостаточно быстро проводились изменения». Я был, мягко говоря, удивлен — за четыре месяца успеть все было невозможно.

       - Ну, министр считает по другому.

       - Считать можно как угодно, но, пытаясь усидеть на двух стульях, ты однозначно окажешься на полу.

       Мы или выводим таможню из кризиса и наполняем казну сейчас, или занимаемся реформой с прицелом на высокие показатели потом. А все и сразу - только в сказке.

       Я понимаю, что это был просто повод. Не более. Практических претензий ко мне не было. Более того, все понимали, что таможня расползается, как кисель, регионы погрязли в локальных схемах, и мы все это оперативно привели хоть в какой-то порядок. Но кто ж в этом признается.

       - Тогда за что вас уволили на самом деле?

       Прямо мне, конечно, не говорят, но я подозреваю, что это кадровая политика.

       Не всех устраивали те назначения, которые я проводил. Хотя нет, это неправильная формулировка. Правильнее сказать, что многие хотели проводить свою кадровую политику, но чтобы делалось это моими руками и под мою ответственность. Я был категорично против.

       - Объясните подробнее.

       Кадры – главный инструмент реализации таможенной коррупции. Когда ты имеешь право расставлять людей на какой-то таможне, то получаешь в руки инструмент контроля этой таможни. Поэтому ко мне часто приходили люди, которые просили, а иногда и откровенно требовали кадровые квоты.

       Я всем отказывал и все назначения регулировал лично, неся ответственность как за людей, так и за наполнение бюджета. Результат в том же интервью министра — претензий по наполнению бюджета ко мне нет.

       Зато появились претензии тех, кто потерял контроль над схемами. Посмотрите, как «медийно» атаковали мою мониторинговую группу. Почему? Потому что она жестко пресекала работу минимизаторов по всей стране. Это самый эффективный инструмент, который я создал.

       - А можете конкретнее сказать, кто требовал у вас кадровые квоты?

       - Ходоков было много и разных, от бизнесменов до силовиков, но, пожалуй, активнее всех выглядел сегодняшний и.о. главы Андрей Павловский, который на тот момент был моим заместителем.

       Помните, как министр согласовал мне двух заместителей — Владислава Суворова и Андрея Павловского? Суворов – опытный в таможенном деле человек, с первых дней включился в работу, которую я ему определил. А вот господин Павловский сразу же пришел с просьбой передать ему в управление координационно-мониторинговую таможню и дать право кадровых решений на ней.

    - А почему это для вас было странно? Он же, все-таки, зам.


       Сама просьба не странная, странно, что после отказа последовала еще одна, более настойчивая просьба о том же, а после повторного отказа он полностью потерял интерес к работе и даже не появлялся на ней. Это, кстати, легко проверить, если кто-то захочет опровергнуть. Мои попытки сказать об этом министру заканчивались ничем.

       - Почему?

       Ну, наверное, потому, что министр очень лоялен к этому человеку. И в конечном итоге он же меня на него и заменил.

       - Как вы охарактеризуете Павловского как специалиста?

       - Не могу этого сделать, так как в работе его так и не смог увидеть. Наверняка он хороший человек, раз министр ему так доверяет.

       - Вокруг координационно-мониторинговой таможни в сети было много шума. Мол, она какая-то мегавлиятельная и может всех контролировать.

       - Да, это правда. Это очень сильный инструмент для борьбы с коррупцией и схемами. В умелых руках. В других руках она такой же инструмент для формирования коррупции. Поэтому к ней действительно особое внимание и желание нею управлять.

       - При вас, насколько я понимаю, ею руководил Игорь Резник.

       - Не совсем. Игорь Резник был зам начальника этой таможни, а начальника на ней не было. Но фактически руководил ею он, и при Нефедове фактически он ее и создавал.

       Но с моим назначением и тем фактом, что я на эту таможню поставил руководителем Алексея Стояновского, Резник ушел в декрет.

       - Почему?

       Спросите у него. Видимо, он чувствовал, что с первых дней работы у меня к нему был ряд вопросов.

       Я же в таможне работаю давно и карьера этого человека, а также его стиль работы, мне хорошо известны. Сказки мне рассказывать очень сложно.

       - Что это за стиль?

       - Я не следователь и не прокурор, но многое из того, что о Резнике пишут, правда. Я реально рассматривал его перевод в менее влиятельную структуру на таможне после назначения Стояновского, но он меня опередил. Спрятался.

       - Но теперь он директор департамента по борьбе с контрабандой, а начальником координационно-мониторинговой таможни, как пишут в сети, назначен его человек Сергей Нидерман.

       - А это вы уже Андрея Павловского спрашивайте. Это его кадровые решения и я им оценку давать не могу. Скажу одно: то, чего Павловский хотел добиться при мне, он реализовывает сейчас.

       - Как вы относитесь к информации о построении «офиса контрабанды» и влиянии Геннадия Романенко?

       - Никак. Меня тоже можно назвать человеком Романенко. Да, подбор кадров выглядит, мягко говоря, странно. Так как все те, кого ни Нефедов, ни я не видели в новой таможне и были оставлены в ГФС, были переведены Павловским. Да, люди с «историей», но это уже не мне судить.

       Офис контрабанды — это очень эфемерная структура. Если хотите начать разбираться в структуре контроля контрабанды, начните с силовых структур. Ноги скорее растут оттуда. Таможня – техническая структура в этакой вертикали.

       Вы и ваши читатели не поверят, но есть моменты когда таможенников шантажом и силой заставляют обслуживать чьи-о схемы. Но это уже другая история.

       - Вы сейчас вернулись на свою должность?

       И да, и нет. Наверняка вы могли уже читать, что мне прислали уведомление о возможном увольнении в связи с ликвидацией должности, которую я занимал. Я их понимаю. Избавиться от меня – значит решить проблему присутствия внутри таможни человека, который все понимает и молчать не будет.

       Посмотрим, что выйдет. Мне терять нечего, я готов говорить правду и готов работать. На благо страны и таможни. А обслуживать схемы – не мое.

    https://www.dsnews.ua

    Кредит-нота в╕д нерезидента: чи врахову╓ться при визначенн╕ варт╕сного критер╕ю КО?

       Чи врахову╓ться кредит-нота при визначенн╕ варт╕сного критер╕ю контрольованих операц╕й?

       Базою для визначення варт╕сного критер╕ю контрольованих операц╕й ╓ догов╕рна (контрактна) ц╕на товару, а кредит-нота зм╕ню╓ визначену договором з нерезидентом варт╕сть поставлених товар╕в, тому при визначенн╕ варт╕сного критер╕ю контрольованих операц╕й обсяг контрольованих операц╕й обрахову╓ться за догов╕рною (контрактною) ц╕ною такого товару з урахуванням зм╕н зг╕дно з наданою нерезидентом кредит-нотою.

       В╕дпов╕дно до частини 3 ст. 31 Закону Укра╖ни в╕д 23.06. 2005 р. № 2709-IV «Про м╕жнародне приватне право» (дал╕ – Закон № 2709) зовн╕шньоеконом╕чний догов╕р, хоч би одн╕╓ю стороною якого ╓ юридична особа Укра╖ни, уклада╓ться у письмов╕й форм╕ незалежно в╕д м╕сця укладення, якщо ╕нше не встановлене законом або м╕жнародним договором Укра╖ни. Порядок укладення зовн╕шньоеконом╕чного договору зг╕дно з Положенням про форму зовн╕шньоеконом╕чних договор╕в (контракт╕в) затверджено наказом М╕н╕стерства економ╕ки та з питань ╓вропейсько╖ ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни в╕д 06.09.2001 № 201 з╕ зм╕нами та доповненнями (дал╕ – Положення № 201).

       Зг╕дно з частиною першою ст. 32 Закону № 2709 зм╕ст правово╖ угоди може регулюватися правом, яке обране сторонами, якщо ╕нше не передбачене законом. Тобто, якщо у зовн╕шньоеконом╕чному договор╕ вказано обране сторонами право (право Укра╖ни, кра╖ни нерезидента або третьо╖ кра╖ни), угода регулю╓ться саме ним.

       Якщо ж тако╖ умови у зовн╕шньоеконом╕чному договор╕ нема╓, за умовчанням застосовуватиметься право кра╖ни продавця-нерезидента (частина 3 ст. 32, частина 1 ст. 44 Закону № 2709), в╕дпов╕дно до якого ╕ регулюватимуться умови надання кредит-ноти.

       Умова щодо ц╕ни ╕ загально╖ вартост╕ договору (контракту) ╓ обов’язковою умовою зовн╕шньоеконом╕чного договору (п. 1.6 Положення № 201), у зв’язку з чим умови щодо можливост╕ зм╕ни суми компенсац╕╖ товару за договором сл╕д вказати у такому договор╕. Водночас факт надання знижки (кредит-ноти) можливо оформити у вигляд╕ додатково╖ угоди до конкретного договору, суму компенсац╕╖ вартост╕ товар╕в по якому було зменшено.

       Оск╕льки базою для визначення варт╕сного критер╕ю контрольованих операц╕й ╓ догов╕рна (контрактна) ц╕на товару, а кредит-нота зм╕ню╓ визначену договором з нерезидентом варт╕сть поставлених товар╕в, то при визначенн╕ варт╕сного критер╕ю контрольованих операц╕й обсяг контрольованих операц╕й обрахову╓ться за догов╕рною (контрактною) ц╕ною такого товару з урахуванням зм╕н зг╕дно з наданою нерезидентом кредит-нотою.

    В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

    М╕нф╕н: Про затвердження Порядку планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок

    М╤Н╤СТЕРСТВО Ф╤НАНС╤В
    УКРА╥НИ

    НАКАЗ
    Ки╖в

    17 серпня 2020 р.

    N 509

    Про затвердження Порядку планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок

    Заре╓стровано
    в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ Укра╖ни
    08 вересня 2020 р. за N 861/35144

        В╕дпов╕дно до частини третьо╖ статт╕ 346 Митного кодексу Укра╖ни, п╕дпункту 5 пункту 4 Положення про М╕н╕стерство ф╕нанс╕в Укра╖ни, затвердженого постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 20 серпня 2014 року N 375,

    НАКАЗУЮ:

        1. Затвердити Порядок планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок, що дода╓ться.

        2. Департаменту митно╖ пол╕тики забезпечити в установленому порядку:

        подання цього наказу на державну ре╓страц╕ю до М╕н╕стерства юстиц╕╖ Укра╖ни;

        оприлюднення цього наказу.

        3. Цей наказ набира╓ чинност╕ з дня, наступного за днем його оф╕ц╕йного опубл╕кування.

        4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на Голову Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни.

    М╕н╕стр

    С. Марченко

     
    ПОГОДЖЕНО:
     
    В. о. Голови Державно╖
    митно╖ служби Укра╖ни

    ╤. Муратов

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    Наказ М╕н╕стерства ф╕нанс╕в Укра╖ни
    17 серпня 2020 року N 509

    ПОРЯДОК
    планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок

    I. Загальн╕ положення

        1. Цей Порядок розроблено з метою забезпечення ╓диного п╕дходу до формування Держмитслужбою квартальних план╕в-граф╕к╕в проведення документальних планових ви╖зних перев╕рок п╕дпри╓мств щодо дотримання ними вимог законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи, у тому числ╕ сво╓часност╕, достов╕рност╕, повноти нарахування та сплати митних та ╕нших платеж╕в, а також пен╕, контроль за справлянням яких покладено на митн╕ органи.

        2. Орган╕зац╕я роботи з документами зд╕йсню╓ться з дотриманням вимог постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17 с╕чня 2018 року N 55 "Деяк╕ питання документування управл╕нсько╖ д╕яльност╕".

    II. Формування квартального плану-граф╕ка територ╕альними органами Держмитслужби

        1. Квартальний план-граф╕к документальних планових ви╖зних перев╕рок Держмитслужби (дал╕ - план-граф╕к документальних перев╕рок Держмитслужби) форму╓ться з пропозиц╕й територ╕альних орган╕в та структурних п╕дрозд╕л╕в Держмитслужби, який затверджу╓ Голова Держмитслужби, або особа, яка викону╓ його обов'язки.

        План-граф╕к документальних перев╕рок Держмитслужби доводить до митниць уповноважений структурний п╕дрозд╕л Держмитслужби, до функц╕ональних повноважень якого належать орган╕зац╕я та проведення документальних перев╕рок дотримання вимог законодавства з питань митно╖ справи (дал╕ - уповноважений п╕дрозд╕л Держмитслужби).

        2. Затверджений план-граф╕к документальних перев╕рок Держмитслужби за формою зг╕дно з додатком 1 надсила╓ться для виконання митницям до 15 числа останнього м╕сяця кварталу, що переду╓ кварталу, у якому буде проведено так╕ перев╕рки.

        3. Розпод╕л трудових ресурс╕в для проведення документальних планових ви╖зних перев╕рок зд╕йсню╓ться зважаючи на наявну штатну чисельн╕сть в╕дпов╕дного п╕дрозд╕лу, що проводить так╕ перев╕рки.

        Кер╕вники митниць зобов'язан╕ забезпечити належне як╕сне планування та участь необх╕дно╖ к╕лькост╕ посадових ос╕б у проведенн╕ таких перев╕рок.

        4. П╕дставами для включення до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби за результатами анал╕зу зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й п╕дпри╓мств ╕з застосуванням системи управл╕ння ризиками ╓:

        оформлення митних декларац╕й ╕з зв╕льненням в╕д сплати митних платеж╕в та використанням п╕льг;

        оформлення митних декларац╕й ╕з розстроченням сплати митних платеж╕в;

        митне оформлення товар╕в ╕з ризиком неправильно╖ класиф╕кац╕╖ зг╕дно з Укра╖нською класиф╕кац╕╓ю товар╕в зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ (дал╕ - УКТ ЗЕД), що вплива╓ на надходження митних платеж╕в до бюджету;

        митне оформлення товар╕в ╕з ризиком недекларування або недостов╕рного декларування складових митно╖ вартост╕ товар╕в;

        митне оформлення товар╕в з ризиком декларування ╖х митно╖ вартост╕ нижчо╖, н╕ж варт╕сть ╕дентичних або под╕бних (аналог╕чних) товар╕в;

        митне оформлення товар╕в за кодами зг╕дно з УКТ ЗЕД, що передбачають ╖х ц╕льове використання;

        наявн╕сть ╕нформац╕╖ про виплачен╕ доходи (прибутки) на користь нерезидент╕в;

        наявн╕сть прийнятих митним органом р╕шень про коригування митно╖ вартост╕ товар╕в, р╕шень про визначення коду товару зг╕дно з УКТ ЗЕД, карток в╕дмови у прийнятт╕ митно╖ декларац╕╖, митному оформленн╕, випуску чи пропуску товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення п╕дпри╓мства;

        наявн╕сть висновку щодо досл╕дження проб (зразк╕в) ╕мпортованих товар╕в;

        неподання у визначений законодавством терм╕н додаткових декларац╕й до оформлених попередн╕х, тимчасових, спрощених або пер╕одичних митних декларац╕й;

        наявн╕сть протокол╕в про порушення митних правил, встановлених статтями 469, 470, 472, 474, 478, 480 - 485 Митного кодексу Укра╖ни, як╕ св╕дчать про порушення митних правил посадовими особами платника податк╕в, декларантами;

        наявн╕сть ╕нформац╕╖, отримано╖ у передбаченому законодавством порядку, що може св╕дчити про можливе порушення законодавства з питань митно╖ справи Укра╖ни та/або про можливе застосування схем м╕н╕м╕зац╕╖ сплати митних платеж╕в;

        наявн╕сть порушень законодавства з питань митно╖ справи Укра╖ни, встановлених за результатами попередн╕х документальних перев╕рок, пост-митного контролю;

        наявн╕сть анульованих, в╕дкликаних митних декларац╕й.

        5. До плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби включаються п╕дпри╓мства не част╕ше одного разу на 12 м╕сяц╕в.

        Так╕ перев╕рки проводяться комплексно з питань митно╖ справи за визначений пер╕од з урахуванням строк╕в давност╕, встановлених статтею 102 Податкового кодексу Укра╖ни.

        Забороня╓ться включення до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби п╕дпри╓мства за окремими операц╕ями зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕.

        6. У раз╕ планування перев╕рок одного й того самого п╕дпри╓мства митними, ╕ншими контролюючими органами та органами державного ф╕нансового контролю у зв╕тному пер╕од╕ так╕ перев╕рки проводять зазначен╕ органи одночасно.

    III. Порядок в╕дбору до плану-граф╕ка п╕дпри╓мств

        1. До плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби включаються п╕дпри╓мства з урахуванням проведено╖ оц╕нки ризик╕в з використанням системи управл╕ння ризиками в╕дпов╕дно до глави 52 Митного кодексу Укра╖ни та пункт╕в 4 - 6 розд╕лу II цього Порядку.

        2. Структурн╕ п╕дрозд╕ли Держмитслужби надають уповноваженому п╕дрозд╕лу Держмитслужби не п╕зн╕ше 01 числа першого м╕сяця кварталу, що переду╓ кварталу, у якому будуть проводитися так╕ перев╕рки, аргументован╕ пропозиц╕╖ щодо можливого порушення законодавства з питань митно╖ справи п╕дпри╓мствами для врахування ╖х п╕д час формування плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби.

        3. Перел╕к п╕дпри╓мств не п╕зн╕ше 15 числа першого м╕сяця кварталу, що переду╓ кварталу, уповноважений п╕дрозд╕л Держмитслужби направля╓ до митниць для використання п╕д час надання пропозиц╕й до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби на наступний квартал.

        4. Митниц╕ опрацьовують перел╕к п╕дпри╓мств, отриманих в╕д Держмитслужби, з урахуванням власних напрацювань, в╕дбираючи п╕дпри╓мства для включення ╖х до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби на в╕дпов╕дний квартал.

        Пропозиц╕╖ до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби за формою зг╕дно з додатком 2 митниц╕ надсилають до Держмитслужби не п╕зн╕ше 01 числа другого м╕сяця кварталу, що переду╓ кварталу, у якому буде проведено так╕ перев╕рки.

        Пропозиц╕╖ до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби супроводжуються дов╕дкою щодо в╕д╕браних п╕дпри╓мств з ╕нформац╕╓ю за попередн╕ три роки ╖х зовн╕шньоеконом╕чно╖ д╕яльност╕ щодо:

        к╕лькост╕ та характеру зовн╕шньоеконом╕чних операц╕й за пер╕од, який п╕дляга╓ перев╕рц╕ (к╕льк╕сть митних декларац╕й ╕з зазначенням загально╖ фактурно╖ та митно╖ вартост╕, умов поставки, характеру угоди (у розр╕з╕ митних режим╕в), п╕льг, типових товар╕в, щодо яких зд╕йснено зовн╕шньоеконом╕чн╕ операц╕╖);

        можливих порушень законодавства з питань митно╖ справи;

        попередн╕х результат╕в проведених перев╕рок ╕з дотримання вимог законодавства Укра╖ни з питань митно╖ справи та стану ╖х сплати;

        ╕нших об╜рунтувань щодо необх╕дност╕ включення до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби.

        5. Уповноважений п╕дрозд╕л Держмитслужби опрацьову╓ отриман╕ в╕д митниць пропозиц╕╖ щодо включення п╕дпри╓мств до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби на в╕дпов╕дний квартал та за необх╕дност╕ вносить об╜рунтован╕ зм╕ни.

        6. Затверджений план-граф╕к документальних перев╕рок Держмитслужби доводиться до територ╕альних орган╕в Держмитслужби у терм╕ни та за формою, визначен╕ пунктом 2 розд╕лу II цього Порядку, для виконання.

    Директор Департаменту
    митно╖ пол╕тики

    О. Москаленко

     

    Додаток 1
    до Порядку планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок
    (пункт 2 розд╕лу II)

    План-граф╕к
    документальних перев╕рок Держмитслужби

    на ___ квартал 20__ року

    N з/п

    Код митниц╕

    Найменування юридично╖ особи або власне ╕м'я, пр╕звище ф╕зично╖ особи / ф╕зично╖ особи - п╕дпри╓мця

    Код за ╢ДРПОУ / ре╓страц╕йний номер обл╕ково╖ картки платника податк╕в / сер╕я (за наявност╕) та номер паспорта (для ф╕зичних ос╕б, як╕ через сво╖ рел╕г╕йн╕ переконання в╕дмовляються в╕д прийняття ре╓страц╕йного номера обл╕ково╖ картки платника податк╕в в╕дпов╕дно до закону; обл╕ковий номер, присво╓ний митним органом

    М╕сцезнаходження юридично╖ особи або м╕сце проживання ф╕зично╖ особи / ф╕зично╖ особи - п╕дпри╓мця (кра╖на, поштовий ╕ндекс, адреса)

    М╕сяць початку проведення перев╕рки

    Пер╕од, який п╕дляга╓ перев╕рц╕

    Тривал╕сть проведення перев╕рки

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Додаток 2
    до Порядку планування митними органами документальних ви╖зних перев╕рок
    (пункт 4 розд╕лу III)

    Пропозиц╕╖ до плану-граф╕ка документальних перев╕рок Держмитслужби

    ________________________________________________ (назва митниц╕)

    на ___ квартал 20__ року

    N з/п

    Найменування юридично╖ особи або власне ╕м'я, пр╕звище ф╕зично╖ особи / ф╕зично╖ особи - п╕дпри╓мця

    Код за ╢ДРПОУ / ре╓страц╕йний номер обл╕ково╖ картки платника податк╕в / сер╕я (за наявност╕) та номер паспорта (для ф╕зичних ос╕б, як╕ через сво╖ рел╕г╕йн╕ переконання в╕дмовляються в╕д прийняття ре╓страц╕йного номера обл╕ково╖ картки платника податк╕в в╕дпов╕дно до закону; обл╕ковий номер, присво╓ний митним органом

    М╕сцезнаходження юридично╖ особи або м╕сце проживання ф╕зично╖ особи / ф╕зично╖ особи - п╕дпри╓мця (кра╖на, поштовий ╕ндекс, адреса)

    М╕сяць початку проведення перев╕рки

    Пер╕од, який п╕дляга╓ перев╕рц╕

    1

    2

    3

    4

    5

    6

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Найменування посади
    уповноважено╖ особи митниц╕
     

    ____________
    (п╕дпис)

    ________________________
    (власне ╕м'я, пр╕звище)

     



    MDoffice

    Анекдот из Интернет

    Если ворона летит жопой вперёд, значит ветер действительно сильный…

    Афоризм

    Первое впечатление нельзя пережить два раза

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное