Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Оподаткування ПДВ експорту товарiв: який валютний курс використовувати?


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 03/02/2020
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 01.02.2020 по 03.02.2020

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Заборонено для ввезення при захворюваннях
№ 1177 от 15.11.2019 КМУ
"Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ Закону Укра╖ни "Про карантин рослин""
2. Ф╕тосан╕тарний контроль (ввезення) в т.ч. ПДК
№ 1177 от 15.11.2019 КМУ
"Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ Закону Укра╖ни "Про карантин рослин""
3. Ф╕тосан╕тарний контроль (транзит) в т.ч. ПДК
№ 1177 от 15.11.2019 КМУ
"Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ Закону Укра╖ни "Про карантин рослин""
4. Ф╕тосан╕тарний контроль (ввезення)
№ 1177 от 15.11.2019 КМУ
"Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ Закону Укра╖ни "Про карантин рослин""
Классификаторы
нет изменений
Новые / модифицированные документыКол.
Листи ДМСУ3
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни5
ВСЕГО:8


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 14.01.2020 № 9 Про затвердження Зм╕н до Класиф╕катора умов поставки, Класиф╕катора характер╕в угод, Класиф╕катора зв╕льнень в╕...

Количество просмотров: 117 (за период c 00:00 по 18:03 03/02/20), всего просмотров: 616
Наказ вiд 14.01.2020 № 9М╕нф╕н
Про затвердження Зм╕н до Класиф╕катора умов поставки, Класиф╕катора характер╕в угод, Класиф╕катора зв╕льнень в╕д сплати митних платеж╕в при ввезенн╕ товар╕в на митну територ╕ю Укра╖ни та Класиф╕катора документ╕в
Вступил в силу с 02.02.2020
• Все хиты документов


MDoffice

Стас Господинов: О таможенном оформлении игрушек и ещё много о чём...(long_read)

Стас Господинов
Вчера в 06:17 ·
   О таможенном оформлении игрушек и ещё много о чём...(long_read)

   Реальные оптовики-импортёры китайских игрушек почти никогда не импортируют этот товар самостоятельно. Предпочитают нести яйца в разных корзинах. Товар отправляется по ордерным коносаментам, контейнеры из Китая приходят в порт, а потом коносаменты распределяются между несколькими известными в Одессе и не только людьми, которые занимаются этим бизнесом через подконтрольные специально созданные для этих целей фирмы. Фамилии называть не стану, кого-то могу забыть, а он возьмёт и обидится. Да и цель этого поста вовсе не расследование, а скорее разъяснение ситуации, в которую втянули Президента. Думаю, что людям, которые это сделали ещё аукнется.

   Указанная в статье фирма-импортёр (прокладка, площадка - их называют по-разному) как раз и является одной из таких подконтрольных фирм. Почему именно так, а не напрямую? Так дешевле и безопаснее. Площадки работают исключительно по таможенным стоимостным табличкам (так называемые стоимостные критерии рисков - граничные минимальные значения таможенных стоимостей, по которым таможня допускает оформление и не повышает стоимость, а вместе с ней и общий платёж). Площадка может поиграться с занижением общих весовых характеристик, жульничать с соотношением брутто/нетто, уменьшая тем самым базу налогообложения - таможенную стоимость, рассчитанную в данном случае, как произведение веса нетто на цифру из таможенной таблички. Площадка ещё много чего может сделать для уменьшения общей суммы таможенных платежей. Зарабатывают при этом все участники, причём на одном контейнере заработок не очень-то и велик. Однако, если принять во внимание объемы и постоянный характер импорта, то на хлеб с маслом и с икорочкой да под рюмочку коньячку вполне хватит. Кроме того, если вдруг у одной из площадок возникнет проблема на таможне, зависнет лишь часть большой оптовой партии и процесс хозяйственной деятельности не остановится.

   Схема такой работы достаточно сложная, поскольку и НДС надо отбить (продать налоговый кредит), и товар частенько приходится списывать на ямы, да и расчёты в валюте с нерезидентом-продавцом показать надо. В этом деле без подконтрольных офшоров, конвертационных центров и заинтересованных банков не обойтись. Без лояльности государственных контролирующих органов, понятное дело, тоже не обойтись, поскольку светится такая схема в специализированных базах данных очень даже ярко. При этом заказчик услуги - реальный импортёр-оптовик формально находится вне схемы и лишь получает оформленный на таможне товар на свой склад, рассчитываясь за услугу наличкой. Риски минимальные. Продать такой товар без фискальных чеков в нашей стране - раз плюнуть. Ну, а если надо оформить приход, то и это не проблема - просто стоит немного дороже.

   Понятно, что даже при такой безопасной схеме работы импортёра-оптовика оставаться вне поля зрения правоохранителей невозможно из-за объёмов хозяйственной деятельности (склады, перевозки, штат сотрудников, бухгалтерия...). Поэтому даже этим бизнесом занимаются очень непростые люди, имеющие реальный вес в правоохранительной сфере. Фамилии, опять таки, называть не стану, поскольку могу кого-то забыть, а уж если эти люди обидятся, тогда точно кирдык.

   Что касается интеллектуальной собственности, то протаскивание через таможню контрафактных игрушек является отдельной услугой и площадки такие услуги оказывают. Однако, надо понимать, что оказать такую услугу можно лишь тогда, когда таможня даст добро. Учитывая, что указанные в статье игрушки пылились на складе временного хранения с июля, видимо именно тогда договориться с таможней не удалось, а сейчас товар уже засвечен и таможня скорее всего опять пошла в отказ.

   Какие варианты у хозяина груза при таком раскладе?

   1. Заявить товар в режим «импорт», вступить в неравную борьбу с адвокатами правособственников торговых марок и в конечном итоге проиграть с большим попаданием на деньги уже по решению суда.

   2. Отправить груз назад, заявив в режим «реэкспорт». Тут понадобиться лояльность всё тех же собственников торговых марок, которые не станут препятствовать. Видимо лояльного отношения добиться не удалось да и стоимость морской перевозки немаленькая.

   3. Уничтожить изображения торговых марок под контролем таможни на складе временного хранения. Закон допускает такой вариант, однако товарный вид будет потерян,не всегда есть возможность уничтожить контролируемый элемент, не уничтожив сам товар, и в конечном итоге игра может не стоить свеч.

   4. Заявить товар в режим «уничтожение». Шикарный ход, но только очень дорогой. Если поинтересуетесь стоимостью утилизации - прослезитесь. Думаю, что так и произошло, после чего у импортёра остался лишь один относительно бесплатный вариант - отказаться от товара в пользу государства.

   5. Таможенный режим «отказ в пользу государства» - оптимальный вариант, когда декларант желает избавиться от проблемного груза до такой степени, что просто готов потерять потраченные на его приобретение деньги. Только есть одно «НО!» - таможня согласно закона должна официально разрешить такое оформление. И это логично, поскольку такой товар подлежит дальнейшей реализации через торговую сеть. Более того, существует установленный законом перечень товаров, которые запрещено помещать в такой режим. Кстати, в этот перечень попадают и товары, стоимость хранения и реализации которых, превысит поступления от их продажи.

   В данном конкретном случае таможня при реализации контрафактного товара через торговую сеть столкнулась бы с большой проблемой. Ведь законодательство об интеллектуальной собственности не ограничивается лишь положениями таможенного кодекса. Т.е. таможня в таком варианте получила бы судебную тяжбу, как реализатор контрафактной продукции. Подарить или раздать такой товар таможня не имела бы права по закону. Заниматься благотворительностью, раздавая гуманитарную помощь, таможня тоже не имеет права.

   Однако, нашлась дюже «умная» голова, которая придумала создать некий гибрид между вариантами таможенного оформления в режиме «отказ в пользу государства» и режимом «импорт» гуманитарной помощи, подключив к этой схеме Минсоцполитики, Кабинет министров и даже Президента Украины замазать не погнушалась. Причём, ни в первом, ни во втором варианте составных частей этого гибрида контрафактная продукция на таможенную территорию Украины не пролезла бы по закону.

   Я не знаю, какое именно постановление принял Кабмин, узаконив распространение заведомо контрафактной продукции, пускай даже бесплатно и для благих целей. Однако, права интеллектуальной собственности всё равно нарушены, поскольку контрафактный товар так или иначе попал к конечному потребителю. И я очень надеюсь, что тот умник, который эту схему замутил позаботился о том, чтобы письменно согласовать такой вариант с правособственниками.

   Было бы, кстати, неплохо проследить за тем, чтобы до конечного потребителя дошёл именно этот товар, а не какой-нибудь похожий, но чрезвычайно дешёвый. Но это уже совсем другая история...

P/s: Для тех, кому захотелось спросить «А что же тогда с контрафактным товаром делать, если правильно?» Отвечаю. Уничтожать всегда и при любых раскладах за счёт получателя.

FaceBook

П╕дсумком зустр╕ч╕ з б╕знесом та громадськ╕стю стала участь кер╕вника митниц╕ Антона Борисенка у зас╕даннях Митних ком╕тет╕в Громадських рад при ГУ ДФС у м. Ки╓в╕

Max Nefyodov: Об‘╖здили р╕зн╕ митн╕ пости в Естон╕╖



Об‘╖здили р╕зн╕ митн╕ пости в Естон╕╖. Переход ╕з Рос╕╓ю в Нарв╕, порт, летовище, центральний оф╕с митниц╕. ╢С допом╕г естонцям розбудувати дуже симпатичну ╕нфраструктуру, яку ц╕лком можна брати за вз╕рець ╕ для нас. Проблеми частково схож╕, частково в╕др╕зняються. Звичайно, к╕льк╕сть порушень радикально менша - ми затриму╓мо на одному пункт╕ пропуску на зах╕дному кордон╕ за тиждень б╕льше контрабанди, ан╕ж Нарва за р╕к. Але, наприклад, поштова контрабанда стика╓ться з такими ж викликами - естонц╕ корегують варт╕сть б╕ля 30% вс╕х посилок для ф╕зос╕б (так, у них митниця ма╓ таке право). Великий акцент на правоохоронн╕й робот╕, моб╕льних групах (15 команд на кра╖ну розм╕ром ╕з льв╕вську область), контрабанда крим╕нал╕зована. Звичайно, в Естон╕╖ вража╓ ╤Т-складова, це дуже допомага╓ ╕ митникам, ╕ б╕знесу. Повне онлайн-декларування, електронн╕ черги для перетину кордону, онлайн-статистика роботи ╕нспектор╕в ╕ зм╕н - все це у нас в робот╕, будемо доганяти колег. Так що тепер додому - лупати скалу дал╕ 

П.С. а ще естонським митникам дозволяють працювати ╕з дому, якщо профес╕я не вимага╓ стояти на посту

У с╕чн╕ Держбюджет недоотримав 17 млрд грн, дал╕ буде г╕рше

   Основн╕ статт╕, за якими провалю╓ться виконання бюджетних план╕в – податков╕ та митн╕ надходження.

   Державний бюджет в с╕чн╕ недоотримав близько 17 млрд грн, про що говорять дан╕ Держказначейства, якими волод╕╓ редакц╕я ZN.UA. Сума була б б╕льше на м╕льярд, але НАК Нафтогаз "виручив" кра╖ну, в останн╕й момент заплативши "наперед" податок на прибуток.

   Основн╕ статт╕, за якими провалю╓ться виконання бюджетних план╕в – податков╕ та митн╕ надходження. Податкова за с╕чень "недозбирала" близько 7 млрд грн. Митниця – близько 9 млрд грн.

   При цьому результати виконання бюджетних план╕в митницею вкрай гн╕тять: при план╕ в 26 млрд грн митних платеж╕в, з╕брати вдалося лише 17 м╕льярд╕в.

   За прогнозом казначейства (документ також ╓ в редакц╕╖ ZN.UA), в лютому ситуац╕я з податковими надходженнями виправиться: план не буде виконаний, але "м╕нус" складе лише 3,8 млрд грн. А ось покращень на митниц╕ Казначейство в лютому не чека╓ - "м╕нус" за другий м╕сяць складе 9,6 млрд грн. Тобто за оч╕куваннями скарбник╕в до к╕нця лютого недоб╕р т╕льки з податковими та митними платежами складе 28,5 млрд грн.

   Залишок кошт╕в на ╓диному казначейському рахунку (╢КР) на 31.01.2020 дуже скромний - 7,7 млрд грн. Але ж ╢КР - це та скарбничка з грошима, де завжди можна ненадовго позичити, якщо грошей нема╓, а потр╕бно, наприклад, терм╕ново виплатити пенс╕╖. По сут╕ низький залишок кошт╕в ╢КР каже про неможлив╕сть покрити касов╕ розриви ╕ проф╕нансувати вчасно "захищен╕" видатки Держбюджету. У 2019, який не був кращим ф╕нансовим роком Укра╖ни, залишок кошт╕в на ╢КР не опускався нижче 8 млрд, а в середньому коливався в район╕ 33,5 млрд.

   При цьому залишок непогашених позик на ╢КР (грошей, як╕ там позичили, але до сих п╕р не повернули) становить 55 млрд грн. Б╕льша частина цього боргу, понад 49 млрд грн, сформована ще в минулому роц╕, коли держф╕нанси вже мали проблеми (докладн╕ше читайте тут). Ц╕ грош╕ повинн╕ повернутися, але можливо це лише за умови, що цього року з державними ф╕нансами не буде таких проблем, як минулого.

   Безумовно, один м╕сяць року – не показник. Але ╕ передумов, що ситуац╕я буде пол╕пшуватися – нема╓. До сьогодн╕ уряд не пропонував ефективних рецепт╕в виходу з ситуац╕╖, що склалася, а лише ман╕пулював статистикою ╕ в╕дверто брехав.

   До 4 лютого уряд Гончарука ма╓ подати зв╕т про свою роботу. Мабуть будуть брехати ╕ цього разу. ╤накше пояснити чому ситуац╕ю в держф╕нансах тривалий час не вда╓ться виправити – буде неймов╕рно складно.

   Як пов╕домлялося, державний бюджет Укра╖ни за 2019 р╕к був зведений з деф╕цитом у розм╕р╕ 78,05 млрд грн при встановленому в держбюджет╕ максимальному значенн╕ у 91,13 млрд грн, зокрема по загальному фонду - 68,85 млрд грн за "стел╕" у 69,62 млрд грн. Так╕ в╕дкоригован╕ дан╕ Держказначейство оприлюднило на сво╓му сайт╕.

https://dt.ua

Уряд надав можлив╕сть приватним ф╕тосан╕тарним лаборатор╕ям долучитися до державного контролю

   Р╕шенням Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни прийнято постанову № 1177 «Деяк╕ питання реал╕зац╕╖ Закону Укра╖ни «Про карантин рослин», яка уповноважу╓ приватн╕ лаборатор╕╖ на проведення ф╕тосан╕тарно╖ експертизи.

   Постанова дозволить впровадити ф╕тосан╕тарний контроль в лог╕стичн╕ та виробнич╕ процеси с╕льгоспвиробник╕в та експортер╕в продукц╕╖, уникнути дублювання операц╕й та п╕двищити як╕сть ф╕тосан╕тарно╖ експертизи.

   “Прийняття постанови значно п╕двищить як╕сть ф╕тосан╕тарно╖ екпертизи, оск╕льки залучення приватного сектора до проведення ф╕тосан╕тарних процедур створить конкуренц╕ю та включить ╖х до системи суб’╓кт╕в з належним матер╕ально-техн╕чним забезпеченням”, - коменту╓ Тарас Висоцький, заступник м╕н╕стра розвитку економ╕ки, торг╕вл╕ та с╕льського господарства.

   В╕дтепер власнику вантажу при формуванн╕ експортних парт╕й об’╓кт╕в регулювання нада╓ться право вибору ф╕тосан╕тарно╖ лаборатор╕╖ державно╖, що належить до сфери управл╕ння Держпродспоживслужби, або будь-яко╖ ╕ншо╖ форми власност╕.

   “Реал╕зац╕я постанови дозволить зменшити контакти б╕знесу та держслужбовц╕в, що дозволить уникнути ризик╕в корупц╕йних д╕й у сфер╕ ф╕тосан╕тарного контролю, зекономити кошти державного бюджету на проведення ф╕тосан╕тарно╖ експертизи та поступово створити нов╕ робоч╕ м╕сця в сектор╕”, - п╕дкреслив Тарас Висоцький.

   Кр╕м того, залучення приватного сектору до проведення ф╕тосан╕тарно╖ експертизи на кордон╕ передбачено у законодавств╕ ╢вропейського Союзу. Впровадження тако╖ м╕жнародно╖ практики необх╕дно для максимально ефективного внутр╕шнього та зовн╕шнього ф╕тосан╕тарного контролю в Укра╖н╕.

   Дов╕дково:
Ф╕тосан╕тарна експертиза (анал╕зи) – перев╕рка об’╓кт╕в регулювання в лабораторних умовах на предмет наявност╕ та ╕дентиф╕кац╕╖ або в╕дсутност╕ шк╕дливих орган╕зм╕в (стаття 1 розд╕лу першого Закону Укра╖ни «Про карантин рослин»).

М╕некономрозвитку

Експорт товар╕в: за яким валютним курсом визнача╓ться варт╕сть товар╕в при складанн╕ ПН

   При експорт╕ товар╕в датою виникнення податкового зобов’язання з ПДВ ╓ дата оформлення митно╖ декларац╕╖, яка в╕добража╓ завершення процедури митного оформлення експортно╖ операц╕╖, яка визнача╓ться за фактом проставлення посадовою особою митного органу на вс╕х аркушах тако╖ декларац╕╖ в╕дбитку особисто╖ номерно╖ печатки, що засв╕дчу╓ факт перетинання митного кордону Укра╖ни, а в раз╕ електронного декларування — за фактом засв╕дчення електронним цифровим п╕дписом посадово╖ особи митного органу електронно╖ митно╖ декларац╕╖, п╕сля перетворення ╖╖ у в╕зуальну форму. На дату виникнення податкового зобов’язання платник ПДВ — експортер склада╓ податкову накладну з урахуванням оф╕ц╕йного курсу гривн╕ до ╕ноземних валют, який встановлено Нац╕ональним банком Укра╖ни у попередн╕й робочий день.

   За матер╕алами ГУ ДПС у Терноп╕льськ╕й област╕

В╕сник податково╖ служби Укра╖ни

Оподаткування ПДВ експорту товар╕в: який валютний курс використовувати?

   Експортер склада╓ податкову накладну з урахуванням оф╕ц╕йного курсу НБУ, встановленого у попередн╕й робочий день

   ДПС у Терноп╕льськ╕й област╕ розпов╕да╓, що зг╕дно ╕з п. 188.1 ПКУ база оподаткування операц╕й з постачання товар╕в/послуг визнача╓ться виходячи з ╖х догов╕рно╖ вартост╕ з урахуванням загальнодержавних податк╕в та збор╕в (кр╕м акцизного податку на реал╕зац╕ю суб’╓ктами господарювання роздр╕бно╖ торг╕вл╕ п╕дакцизних товар╕в, збору на обов’язкове державне пенс╕йне страхування, що справля╓ться з вартост╕ послуг ст╕льникового рухомого зв’язку, податку на додану варт╕сть та акцизного податку на спирт етиловий, що використову╓ться виробниками – суб’╓ктами господарювання для виробництва л╕карських засоб╕в, у тому числ╕ компонент╕в кров╕ ╕ вироблених з них препарат╕в (кр╕м л╕карських засоб╕в у вигляд╕ бальзам╕в та ел╕ксир╕в).

   Пунктом 187.1 ПКУ визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з ПДВ за операц╕ями з експорту товар╕в ╓ дата оформлення митно╖ декларац╕╖, що засв╕дчу╓ факт перетинання митного кордону Укра╖ни, оформлена в╕дпов╕дно до вимог митного законодавства.

   В╕дпов╕дно до пп. 195.1.1 ПКУ товари вважаються вивезеними за меж╕ митно╖ територ╕╖ Укра╖ни, якщо таке вивезення п╕дтверджене в порядку, визначеному Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни, митною декларац╕╓ю, оформленою в╕дпов╕дно до вимог МКУ.

   Частиною 1 ст. 248 МКУ визначено, що з моменту подання органу доход╕в ╕ збор╕в декларантом або уповноваженою ним особою митно╖ декларац╕╖ або документа, який в╕дпов╕дно до законодавства ╖╖ зам╕ню╓, та документ╕в, необх╕дних для митного оформлення, а в раз╕ електронного декларування – з моменту отримання органом доход╕в ╕ збор╕в в╕д декларанта або уповноважено╖ ним особи електронно╖ митно╖ декларац╕╖ або електронного документа, який в╕дпов╕дно до законодавства зам╕ню╓ митну декларац╕ю, розпочина╓ться митне оформлення.

   Зг╕дно з ч. 5 ст. 255 МКУ митне оформлення вважа╓ться завершеним п╕сля виконання вс╕х митних формальностей, визначених МКУ в╕дпов╕дно до заявленого митного режиму, що засв╕дчу╓ться органом доход╕в ╕ збор╕в шляхом проставлення в╕дпов╕дних митних забезпечень (у тому числ╕ за допомогою ╕нформац╕йних технолог╕й), ╕нших в╕дм╕ток на митн╕й декларац╕╖ або документ╕, який в╕дпов╕дно до законодавства ╖╖ зам╕ню╓, а також на товаросупров╕дних та товарно-транспортних документах у раз╕ ╖х подання на паперовому нос╕╖.

   В╕дпов╕дно до п. 16 Положення про митн╕ декларац╕╖, митна декларац╕я на паперовому нос╕╖ вважа╓ться оформленою за наявност╕ на вс╕х ╖╖ аркушах в╕дбитка особисто╖ номерно╖ печатки посадово╖ особи митного органу, яка завершила митне оформлення.

   Електронна митна декларац╕я вважа╓ться оформленою за наявност╕ внесено╖ до не╖ посадовою особою митного органу, яка завершила митне оформлення, за допомогою автоматизовано╖ системи митного оформлення в╕дм╕тки про завершення митного оформлення та засв╕дчення тако╖ декларац╕╖ електронним цифровим п╕дписом посадово╖ особи митного органу, яка завершила митне оформлення. Оформлена електронна митна декларац╕я за допомогою автоматизовано╖ системи митного оформлення перетворю╓ться у в╕зуальну форму, придатну для сприйняття ╖╖ зм╕сту людиною, у формат╕, що унеможливлю╓ у подальшому внесення зм╕н до не╖, засв╕дчу╓ться електронним цифровим п╕дписом посадово╖ особи митного органу, яка завершила митне оформлення, та надсила╓ться декларанту або уповноважен╕й ним особ╕.

   Таким чином, з метою визначення зг╕дно ╕з п. 187.1 ПКУ дати виникнення податкового зобов’язання з ПДВ у раз╕ експорту товар╕в, датою оформлення митно╖ декларац╕╖ вважа╓ться дата завершення процедури митного оформлення експортно╖ операц╕╖, яка визнача╓ться за фактом проставлення посадовою особою митного органу на вс╕х аркушах тако╖ декларац╕╖ в╕дбитку особисто╖ номерно╖ печатки, а в раз╕ електронного декларування – за фактом засв╕дчення електронним цифровим п╕дписом посадово╖ особи митного органу електронно╖ митно╖ декларац╕╖ п╕сля перетворення ╖╖ у в╕зуальну форму.

   Пунктом 201.1 ПКУ визначено, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронн╕й форм╕ з дотриманням умови щодо ре╓страц╕╖ у порядку, визначеному законодавством, квал╕ф╕кованого електронного п╕дпису уповноважено╖ платником особи та заре╓струвати ╖╖ в ╢диному ре╓стр╕ податкових накладних у встановлений ПКУ терм╕н.

   В╕дпов╕дно до п. 10 Положення про встановлення оф╕ц╕йного курсу гривн╕ до ╕ноземних валют та розрахунку дов╕дкового значення курсу гривн╕ до долара США й обл╕ково╖ ц╕ни банк╕вських метал╕в, затвердженого постановою Правл╕ння НБУ в╕д 10.12.2019 р. №148 (дал╕ – Положення), оф╕ц╕йний курс гривн╕ до ╕ноземних валют та обл╕кова ц╕на банк╕вських метал╕в, зазначен╕ в пп. 1 та 3 п. 5 розд. II Положення, починають д╕яти наступного робочого дня п╕сля дня встановлення та/або розрахунку.

   Оф╕ц╕йний курс гривн╕ до ╕ноземних валют та обл╕кова ц╕на банк╕вських метал╕в, установлений/розрахована:

   на останн╕й робочий день тижня або на передсвятковий день, д╕ють протягом наступних вих╕дних або святкових дн╕в;
в останн╕й робочий день тижня або в передсвятковий день, починають д╕яти в перший робочий день наступного тижня або в перший п╕слясвятковий робочий день.
Виходячи з наведеного, при експорт╕ товар╕в датою виникнення податкового зобов’язання з ПДВ ╓ дата оформлення митно╖ декларац╕╖, яка в╕добража╓ завершення процедури митного оформлення експортно╖ операц╕╖, яка визнача╓ться за фактом проставлення посадовою особою митного органу на вс╕х аркушах тако╖ декларац╕╖ в╕дбитку особисто╖ номерно╖ печатки, що засв╕дчу╓ факт перетинання митного кордону Укра╖ни, а в раз╕ електронного декларування – за фактом засв╕дчення електронним цифровим п╕дписом посадово╖ особи митного органу електронно╖ митно╖ декларац╕╖, п╕сля перетворення ╖╖ у в╕зуальну форму. На дату виникнення податкового зобов’язання платник ПДВ – експортер склада╓ податкову накладну з урахуванням оф╕ц╕йного курсу гривн╕ до ╕ноземних валют, який встановлено Нац╕ональним банком Укра╖ни у попередн╕й робочий день.

«Дебет-Кредит»

Податкова за п╕дтримки М╕нф╕на запустила п╕лотний про╓кт електронного серв╕су «Пошук акцизно╖ марки»

У Львов╕ викрили кер╕вника благод╕йно╖ орган╕зац╕╖, який ухилився в╕д сплати 4,2 млн грн податк╕в

Анекдот из Интернет

Сказала мужу, что когда он выйдет из душа, мы поговорим о том, что я нашла у него в телефоне! Четвёртый день моется...

Афоризм

На самом деле в СССР секс был, просто на него талоны тяжело было достать…

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное