Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Хит недели ... Коли при постачаннi iмпортних товарiв можна не зазначати код УКТ ЗЕД?


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 28/11/2015
Вступившие в силу документы в субботу 28 Ноября 2015 г.

1.№ 913 от 21-10-2015 В╕домчий документ
Про визнання такими, що втратили чинн╕сть, наказ╕в Державно╖ податково╖ адм╕н╕страц╕╖ Укра╖ни в╕д 31 березня 2003 року N 145 та в╕д 05 липня 2004 року N 373
"ОВУ" № 92 от 27-11-2015
Действует с 28-11-2015


MDoffice

* Документ дня: Наказ вiд 30.05.2012 № 650 Про затвердження Порядку роботи в╕дд╕лу митних платеж╕в, п╕дрозд╕лу митного оформлення митного органу та митн...

Количество просмотров: 20 (за период c 00:00 по 18:10 28/11/15), всего просмотров: 358
Наказ вiд 30.05.2012 № 650М╕нф╕н
Про затвердження Порядку роботи в╕дд╕лу митних платеж╕в, п╕дрозд╕лу митного оформлення митного органу та митного поста при вир╕шенн╕ питань класиф╕кац╕╖ товар╕в, що перем╕щуються через митний кордон Укра╖ни
Вступил в силу с 01.09.2012
• Все хиты документов


MDoffice

Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Пришел не тот товар!

17-11-2015 23:54, Кицюня
Регион: скрыт
Пришел не тот товар!

Доброго времени,суток!
Коллеги, или кто может сталкивался с подобной ситуацией:
пришел контейнер с товаром из Китая, по 100% предоплате, т.е. деньги уплачены, подали ГТд, в реж ИМ40ЕЕ, сработал досмотр,пошли смотреть, при чем 2 пломбы (китайская и портовая-целые), а там совершенно др. товар, ну чтоб понимали разницу, купили метал, а пришли кирпичи!

Стоим 2-е сутки, завтра 3-и пойдут, таможня, контрабанда оф-но ответа не дает, не может определиться, что с нами делать, акт досмотра не составили, т.к. надо все выгружать и пересчитывать, на минуточку 25т кирпичей(, а вдруг у нас там еще что-то...абсурд..
Грозят протоколом, который тоже не составляют...т.к. надо типа полностью идентифицировать товар, хотели направить в лабораторию...клиент ессно отказывается оплачивать все эти процедуры, т.к. это не его товар, он от него отказывается в пользу гос-ва и оформлять его не будет.Второе дело, что он сейчас разбирается, китайцы ли его "нагрели" жестко, или у нас в порту "миховском" обчистили....кстати очень красиво слож. кирпич, при чем мокрый, 1,5мес. плыть с Китая...думаю высох бы...
Подскажите, может кто сталкивался с данной ситуацией?
У нас 2 дня уже получ. прошло, терминал считается, контейнер+контейнеровоз., а таможня "определиться" не может что с нами делать?....
Я так понимаю, что завтра этот акт досмотра наконец составят, подпишут все кто надо, ос.с 54-й гр., +водитель, далее отправят к нач. контрабанды, а там будут ДУМУ гадать, не было ли "злого умысла" у клиента, так себя дурить, КОТА в мешке покупать, да еще и таможне "работенку" подкидывать( Ну вообщем, наша задача сейчас-как можно максимально быстро выгрузить это хлам на склад таможни, т.к. они говорят, шо товар конфисковуют...при этом бумаг никаких не дают, и отпустить машину с контейнером, дабы избежать дальнейших простоев.
Еще вариант, коллеги предлагают, вызывать эксперта ТПП, для дальнейших судов, и каким-то образом, отправлять это вес обратно по договору консигнации...
п.с. китайцы на связи и "упорно" доказывают (док-ты, фотографии с места загрузки+ все пломбы,№ контейнер) ,что они отправили тот товар, который мы купили, а не кирпич.

Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Хит недели ... Игорь Пиковский: Чтобы победить коррупцию на таможне нужно изолировать госслужащих

       Начальник Киевской городской таможни о реформах и борьбе с коррупцией.

       
    - В сентябре Кабмин принял постановление №724, согласно которому ГФС может сама определять ориентировочную таможенную стоимость импортируемых товаров. Какие сложности в связи с документом возникли у бизнеса?


    — Это постановление мало затронуло киевскую городскую таможню. Паника у нас продлилась ровно полтора дня. Бизнес то подавал документы на оформление, то забирал, и сам тормозил процесс. Дело в том, что у нас своя специфика: через столичную таможню идет 90% “белых”, официальных импортеров. Во всяком случае с момента утверждения этого документа для 89,2% таможенных деклараций применялся основной метод определения таможенной стоимости — указанная поставщиками в контракте сумма. То есть для таких компаний постановление №724 ничего не изменило. Основную “возню” создали как раз остальные 10% импортеров.

    — Но СМИ писали, что на киевской таможне были задержки с оформлением на 2 недели и больше. Процесс удалось наладить?


    — Такие задержки были, есть и будут. Но это происходит только с конкретными поставками, к которым есть вопросы. Когда либо товар идет в лабораторию, либо мы видим поддельные документы и пр. Задержки — это нормальный рабочий процесс таможенного контроля, обусловленный необходимостью что-то перепроверить.

    — Согласно распоряжению правительства ГФС обязана провести реформу и, в частности, серьезно сократить персонал. Сколько сотрудников вы уже уволили и сколько еще планируете?


    — Численность персонала постепенно сокращалась еще с 2009 года, когда сотрудников было больше тысячи. Сейчас в Киевской городской таможне работает 731 человек. Краеугольной проблемой являются низкие зарплаты и игнорирование элементарных экономических законов. Если помощник таможенного брокера получает минимум $500, а брокер — $1 тыс., то почему таможенник такого же уровня должен зарабатывать 3 тыс. грн., да и то только “в хорошую погоду”. Сокращение персонала не привело к увеличению оплаты труда оставшихся работников, по сравнению с 2010-2012 годами зарплаты даже уменьшились. Сейчас зарплаты таможенникам собираются повысить, но совсем незначительно, так что это ничего не поменяет. Без приведения зарплат к экономически-обоснованным показателям никакая реформа таможни или борьба с коррупцией не будет успешной.

    - В правительстве говорят о намерении передать украинские таможни в совместное управление одной из европейских компаний, например, британской Crown Agents. Как Вы относитесь к такой идее?


    Правительство хочет внедрить опыт привлечения западных специалистов для оказания консалтинговой и технической помощи всей фискальной системе, а не только таможне. Просто в PR-пространстве это звучит так: “Мы сдадим таможни в аренду”. На самом деле в рамках действующего законодательства это сделать невозможно. А вот частичное привлечение иностранных компаний к управлению у нас уже давно работает. Например, Миссия Европейского Союза по приграничной помощи на полевом офисе “Кучурган”, совместный украинско-польский таможенный контроль в городе Устилуг и др.

    — Как вы ведете борьбу с коррупцией?


    — Коррупция на таможне есть во всех странах — от Швейцарии до США. Там где есть прямой контакт с людьми и влияние чиновника на результат коррупционные деяния неизбежны. Есть стандартные для всех отраслей меры борьбы — максимально изолировать госслужащих от тех, кто потенциально может принести им взятку. Для этого необходимо внедрение бесконтактных технологий таможенного оформления. На киевской таможне мы уже этим занимаемся. Учитывая, что именно здесь оформляется подавляющее большинство украинского экспорта товаров двойного назначения, военных товаров и товаров, имеющих признаки интеллектуальной собственности, мы выделили эти направления как приоритетные и пытаемся усилить контроль за ними. Создаем электронные базы, мониторинговый центр, который проводит анализ документов до начала процесса оформления, разрабатываем критерии по формированию региональных профилей риска.

    — Во сколько обошелся бы перевод Киевской городской таможни на бесконтактные методы оформления?


    — По моим подсчетам порядка $160 млн. Возможно также государственно-частное партнерство в формате 50:50. На реализацию такого проекта нужно примерно 7 лет. Сократить затраты можно было бы путем объединения киевской городской и областной таможен. Это позволило бы также эффективнее использовать трудовые ресурсы. Но такое решение является политическим и его должны принимать, минимум, три человека — столичный мэр, губернатор Киевской области и глава Фискальной службы Украины.

    Валерия САМАРКИНА

    Укррудпром

    Хит недели ... Украина вводит пошлины на ряд белорусских товаров

       Украина введет антидемпинговые пошлины на импорт ряда белорусских товаров в ответ на действия Беларуси в отношении украинских предприятий кондитерской и пивоваренной отраслей. Такое решение было принято Межведомственной комиссией по международной торговле, текст которого опубликован в правительственном издании Урядовий кур’╓р.

       В сообщении сказано, что комиссия рассмотрела представленные Министерством экономического развития и торговли материалы о введении адекватных мер в ответ на дискриминационные и недружественные действия со стороны Республики Беларусь относительно предприятий кондитерской и пивоваренной отраслей.

       Принято решение ввести пошлину в размере 39,2% от таможенной стоимости товара по импорту в Украину ряда белорусских товаров: на молоко и молочные продукты, сыры всех видов, некоторую рыбную продукцию, сахаросодержащие кондитерские и хлебобулочные изделия, шоколад и продукты из него, солодовое пиво, водку, соль и другие виды товаров.

       "Специальная пошлина будет применяться с момента вступления в силу решения комиссии и до установления факта прекращения Республикой Беларусь дискриминационных и недружественных действий в отношении Украины", - сказано в сообщении.

       Решение комиссии вступает в силу с 20 января 2016 года.

    bigmir)net

    Хит недели ... Гривна перешла в новый валютный коридор

       Украинский валютный рынок перешел в новый торговый коридор 23-24 грн./долл. Об этом заявил ведущий эксперт информационно-аналитического центра FOREX CLUB в Украине Андрей Шевчишин в комментарии изданию Вести.

       По его словам, главным фактором движения курса сегодня является дефицит предложения валюты. По прогнозам А.Шевчишина, курс на межбанке на текущей неделе может составить 23,5–24,5 грн./долл., на наличном рынке - 24,3-25,7 грн./$долл.

       "Учитывая сокращение производственной активности украинских металлургов, будущее поступление валюты будет ограниченным. При текущей слабости только банки в рамках докапитализации могут сформировать предложение для рынка, а также НБУ через свои аукционы", - отметил эксперт.

       Ранее заместитель директора рейтингового агентства "Эксперт-Рейтинг" Виталий Шапран объяснил ситуацию на валютном рынке рядом факторов, среди которых избыток наличной гривны в обращении на фоне проведения местных выборов и миллиардных выплат Фонда гарантирования вкладов физлиц по обязательствам неплатежеспособных банков, а также слабеющий экспорт и связанное с этом снижение валютных поступлений в страну.

    Минпром

    Хит недели ... ВОЛИНЯНИН У СУД╤ ДОВ╤В, ЩО ЗАКОННО ВИВОЗИВ БУРШТИН З УКРА╥НИ

       Волинянин в╕дстояв у суд╕ право законно вивозити бурштин за кордон. Мешканець Любомльщини намагався вивезти з Укра╖ни майже 5 кг бурштину, проте п╕д час митного огляду ╕ автомоб╕ль ╕ кам╕ння вилучили прац╕вники митниц╕. Проте через суд чолов╕к зум╕в не лише повернути соб╕ затримане авто та бурштин, а й уникнути штрафу в сум╕ понад 160 000 гривень. Про це ╕нформу╓ П╕д приц╕лом.

       Все почалося з того, що на початку серпня молодик намагався через зелений коридор митного посту «Ягодин» ви╖хати до Республ╕ки Польща.

       Раптово чолов╕ка зупинили та в╕дправили авто на огляд. Таким чином, митники виявили в машин╕ волинянина к╕лька сховк╕в з бурштином. Зокрема, сонячн╕ кам╕нц╕ вод╕й заховав в автомоб╕льну аптечку, в пляшку, яку примостив м╕ж середн╕ми сид╕ннями, в шкарпетку, яка знаходилася на верхн╕й полиц╕ над вод╕╓м, в косметичц╕ кермувальника та пов╕тряному ф╕льтр╕. Загальна маса знайдено бурштину складала майже 5 к╕лограм╕в.

       Враховуючи те, наск╕льки напруженою зараз ╓ ситуац╕я з видобутком бурштину, та враховуючи, що чолов╕к так ретельно заховав кам╕нц╕ в машин╕, митники прийшли до висновку, що в╕н намагався вивезти бурштин з Укра╖ни з приховуванням в╕д митного контролю.

       На п╕дстав╕ цього, прац╕вники митного посту «Ягодин» склали протокол про адм╕нпорушення, а машину та товар волинянина затримали.

       Любомльський районний суд визнав чолов╕ка винним у перевезенн╕ бурштину через митний кордон з приховуванням в╕д митного контролю та постановив накласти на чолов╕ка штраф у розм╕р╕ понад 160 000 гривень, тобто в повному розм╕р╕ вилученого бурштину, а сам товар та автомоб╕ль конф╕скувати.

       Проте чолов╕к в апеляц╕йному порядку оскаржив постанову суду та доводив, що законодавство Укра╖ни передбача╓ дозв╕л на перевезення товар╕в, кошт╕в або ж коштовного кам╕ння через митний кордон без декларування, якщо ╖хня варт╕сть не перевищу╓ 10 000 ╓вро. А тому, скаржник просив скасувати постанову суду ╤ ╕нстанц╕╖ та повернути йому вилучене авто та кам╕ння.

       Тож враховуючи те, що варт╕сть бурштину не перевищувала допустиму норму, суддя Апеляц╕йного суду Олег Клок задовольнив скаргу волинянина.

    http://www.volynnews.com/

    Хит недели ... Оформлення л╕ценз╕╖ у паперовому вигляд╕ нин╕ — необов’язкове

          Лист ДРС в╕д 26.10.2015 № 8205

          Державна регуляторна служба нагадала, що нараз╕ л╕ценз╕я на провадження господарсько╖ д╕яльност╕, що п╕дляга╓ л╕цензуванню, оформлю╓ться органом л╕цензування в електронному вигляд╕. А саме — шляхом запису про р╕шення органу л╕цензування щодо видач╕ л╕ценз╕╖ суб’╓кту господарювання в ╢диному державному ре╓стр╕ юридичних ос╕б та ф╕зичних ос╕б — п╕дпри╓мц╕в (дал╕ — ╢ДР).

          Але за бажанням здобувача л╕ценз╕╖ чи л╕ценз╕ата л╕ценз╕я (коп╕я л╕ценз╕╖) може бути видана й на паперовому нос╕╖.

          Отже, на сьогодн╕ оформлення л╕ценз╕╖ як документа у паперовому вигляд╕ ╓ необов’язковим. Суб’╓кт господарювання сам визнача╓, чи отримати йому л╕ценз╕ю на бланку, чи достатньо наявност╕ ╕нформац╕╖ в ╢ДР про видану йому л╕ценз╕ю. У зв’язку з необов’язков╕стю отримання л╕ценз╕й як документа у паперовому вигляд╕ тепер нема╓ потреби й одержувати дубл╕кати та коп╕╖ л╕ценз╕╖.

          В╕домство також звернуло увагу на те, що чинним законодавством не встановлено конкретних строк╕в переоформлення л╕ценз╕╖ та прийняття р╕шення про в╕дмову у ╖╖ видач╕. Проте, з позиц╕╖ регулятора, надання зазначених адм╕нпослуг, за аналог╕╓ю з прийняттям р╕шення про видачу л╕ценз╕╖, ма╓ також зд╕йснюватися у межах 10 робочих дн╕в з дня одержання органом л╕цензування в╕дпов╕дно╖ заяви.


    Головбух24

    Хит недели ... Уряд спростив порядок зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю суден ╕ товар╕в

       Каб╕нет М╕н╕стр╕в Укра╖ни п╕дтримав ╕н╕ц╕ативу М╕н╕стерства ╕нфраструктури ╕ М╕н╕стерства еколог╕╖ та природних ресурс╕в по спрощенню порядку зд╕йснення еколог╕чного та рад╕олог╕чного контролю суден ╕ товар╕в. В╕дпов╕дну Постанову в╕д 13 жовтня 2015 р. № 953 опубл╕ковано на урядовому портал╕:

       http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=248652337

       В╕дпов╕дно до прийнятих зм╕н:

       Еколог╕чний контроль суден зд╕йснюватиметься виключно у раз╕, якщо ╕з судна викидаються видим╕ плавуч╕ частки або виникають видим╕ сл╕ди нафти чи нафтовм╕сних або ╕нших забруднюючих речовин в район╕ скиду, що призвело до фактичного пог╕ршення якост╕ води у в╕дношенн╕ до фонових показник╕в в район╕ водокористування.

       Скасову╓ться рад╕олог╕чний контроль суден.

       У пунктах пропуску, в яких функц╕онують комплекси автоматизованого контролю за перем╕щенням рад╕оактивних речовин та ядерних матер╕ал╕в, рад╕олог╕чний контроль товар╕в зд╕йсню╓ться виключно у раз╕ перевищення природного рад╕ац╕йного фону, встановленого комплексами автоматизованого контролю за перем╕щенням рад╕оактивних речовин та ядерних матер╕ал╕в.

       Постанова набира╓ чинност╕ через 30 дн╕в з дня ╖╖ опубл╕кування.

       Заступник м╕н╕стра ╕нфраструктури Юр╕й Васьков так прокоментував р╕шення Уряду: «Ця постанова ╓ наступним кроком у процес╕ дерегуляц╕╖ в морських портах. Ран╕ше еколог╕чний ╕ рад╕олог╕чний контроль нер╕дко використовувалися як ╕нструмент тиску на судно- та вантажовласник╕в. Тепер зайв╕ процедури, а отже можливу корупц╕йну складову усунуто, грош╕ б╕знесу не витрачатимуться на неефективний прост╕й суден та вантаж╕в, а контроль зд╕йснюватиметься тод╕, коли в╕н ╓ д╕йсно потр╕бним ╕ об╜рунтованим. Це ц╕лком в╕дпов╕да╓ пров╕дн╕й св╕тов╕й практиц╕».

       Нагада╓мо, дерегуляц╕я в портах запрацювала 8 вересня, коли в силу вступила низка спрощень до процедур оформлення суден ╕ вантаж╕в у портах.

    http://www.mtu.gov.ua/uk/news/54271.html

    Хит недели ... Перший заступник начальника Одесько╖ митниц╕ ДФС - ╤нспектор податково╖ та митно╖ справи III рангу

    Кривонос Семен Юр╕йович

    Перший заступник начальника Одесько╖ митниц╕ ДФС╤нспектор податково╖ та митно╖ справи III рангу

    Число, м╕сяць ╕ р╕к народження: 16.01.1983

     М╕сце народження: м. Мар╕уполь Донецько╖ област╕

     Осв╕та: повна вища, Нац╕ональний аграрний ун╕верситет у 2005 роц╕, спец╕альн╕сть - агроном╕я, квал╕ф╕кац╕я – вчений агроном; Нац╕ональна академ╕я державного управл╕ння при Президентов╕ Укра╖ни у 2007 роц╕, спец╕альн╕сть – державне управл╕ння,квал╕ф╕кац╕я – маг╕стр; Нац╕ональний ун╕верситет б╕оресурс╕в ╕ природокористування Укра╖ни у 2010 роц╕, спец╕альн╕сть - правознавство, квал╕ф╕кац╕я – спец╕ал╕ст права

     Науковий ступ╕нь, вчене звання: не ма╓

     Волод╕ння мовою: укра╖нською, рос╕йською - в╕льно; англ╕йською – чита╓ та може розмовляти

     Нагороди, почесн╕ звання:  не ма╓  

     Прийняття Присяги державного службовця: 20.06.2007

     Ранг державного службовця: 11 ранг державного службовця (наказ Головного територ╕ального управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕ в╕д 19.05.2015 № 722/3), спец╕альне звання “╤нспектор податково╖ та митно╖ справи III рангу” (наказ Державно╖ ф╕скально╖ служби Укра╖ни в╕д 17.11.2015     №3642-о)

      Загальний стаж роботи: з 17.01.2005 по 20.04.2005

                                                  з 04.05.2005 по 28.02.2007

                                                  з 18.06.2007 по 07.11.2008

                                                  з 01.06.2009 по 21.12.2011

                                                   з 30.12.2011 по цей час

     Стаж державно╖ служби: з 18.06.2007 по 15.11.2007

                                                  з 30.12.2011 по 29.04.2014

                                                   з 05.05.2014 по цей час

     Депутат ради: не ╓

     Стягнення:  не ма╓

     ТРУДОВА Д╤ЯЛЬН╤СТЬ:

     

    09.2000 - 06.2005

    студент Нац╕онального аграрного ун╕верситету;

    01.2005 - 04.2005

    асистент ТОВ “Бай╓р”;

    05.2005 - 08.2005

    агроном СФГ “Колос”;

    09.2005 - 02.2007

    слухач Нац╕онально╖ Академ╕╖ державного управл╕ння при президентов╕ Укра╖ни;

    06.2007 - 11.2007

    головний спец╕ал╕ст в╕дд╕лу у справах с╕м’╖ та молод╕ управл╕ння у справах с╕м’╖, молод╕ та спорту Голос╕╖всько╖ районно╖ у м. Ки╓в╕ державно╖ адм╕н╕страц╕╖;

    11.2007 - 11.2008

    асп╕рант Нац╕онально╖ Академ╕╖ державного управл╕ння при президентов╕ Укра╖ни;

    06.2009 - 12.2011

    юрист СФГ “Колос”;

    12.2011 - 04.2014

    начальник в╕дд╕лу державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно ре╓страц╕йно╖ служби Обух╕вського м╕ськрайонного управл╕ння юстиц╕╖ Головного управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕;

    05.2014 - 12.2014

    начальник ре╓страц╕йно╖ служби Обух╕вського м╕ськрайонного управл╕ння юстиц╕╖ Головного управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕;

    12.2014 – 03.2015

    головний спец╕ал╕ст в╕дд╕лу державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно ре╓страц╕йно╖ служби Головного управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕, тимчасово на пер╕од в╕дпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трир╕чного в╕ку основного прац╕вника Осадчо╖ Т.М.;

    03.2015 – 03.2015

    заступник начальника в╕дд╕лу державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно ре╓страц╕йно╖ служби Головного управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕;

    03.2015 – 05.2015

    заступник начальника в╕дд╕лу державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно ре╓страц╕йно╖ служби Головного територ╕ального управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕;

    05.2015 – 07.2015

    заступник начальника в╕дд╕лу контролю та координац╕╖ д╕яльност╕ з питань державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно управл╕ння державно╖ ре╓страц╕╖ Головного територ╕ального управл╕ння юстиц╕╖ у Ки╖вськ╕й област╕;

    07.2015 – 08.2015

    начальник в╕дд╕лу координац╕╖ д╕яльност╕ у сфер╕ державно╖ ре╓страц╕╖ речових прав на нерухоме майно управл╕ння державно╖ ре╓страц╕╖ Головного територ╕ального управл╕ння юстиц╕╖ в Одеськ╕й област╕;

    08.2015 – 11.2015

    заступник начальника в╕дд╕лу ре╓страц╕╖ нормативно-правових акт╕в, правово╖ роботи та правово╖ осв╕ти Головного територ╕ального управл╕ння юстиц╕╖ в Одеськ╕й област╕;

    11.2015 – по цей час

    перший заступник начальника Одесько╖ митниц╕ ДФС.

    Декларац╕я про майно, доходи, витрати ╕ зобов’язання ф╕нансового характеру



    Державна ф╕скальна служба Укра╖ни

    Хит недели ... Коли при постачанн╕ ╕мпортних товар╕в можна не зазначати код УКТ ЗЕД?

       У лист╕ в╕д 30.10.2015 р. № 16554/10/26-15-22-09-32 податк╕вц╕ нагадали: кра╖ною походження товару вважа╓ться кра╖на, у як╕й товар був повн╕стю вироблений або п╕дданий достатн╕й переробц╕ в╕дпов╕дно до критер╕╖в, установлених МКУ. При цьому критер╕ями достатньо╖ переробки ╓ так╕:

       1) виконання виробничих або технолог╕чних операц╕й, за результатами яких зм╕ню╓ться класиф╕кац╕йний код товару зг╕дно з УКТ ЗЕД на р╕вн╕ будь-якого з перших чотирьох знак╕в;

       2) зм╕на вартост╕ товару в результат╕ його переробки, коли в╕дсоткова частка вартост╕ використаних матер╕ал╕в або додано╖ вартост╕ досяга╓ ф╕ксовано╖ частки у вартост╕ к╕нцевого товару (правило адвалорно╖ частки);

       3) виконання виробничих та/або технолог╕чних операц╕й, як╕ в результат╕ переробки товару не призводять до зм╕ни його класиф╕кац╕йного коду зг╕дно з УКТ ЗЕД або вартост╕ в╕дпов╕дно до правил адвалорно╖ частки, але з дотриманням певних умов уважаються достатн╕ми для визнання походження товару з т╕╓╖ кра╖ни, де так╕ операц╕╖ мали м╕сце.

       Так╕ критер╕╖ достатньо╖ переробки для конкретних товар╕в установлюються й застосовуються в порядку, визначеному Кабм╕ном.

       Якщо стосовно конкретного товару так╕ критер╕╖ достатньо╖ переробки, як правило, адвалорно╖ частки та виконання виробничих ╕ технолог╕чних операц╕й, не встановлено, застосову╓ться правило, зг╕дно з яким товар вважа╓ться п╕дданим достатн╕й переробц╕, якщо в результат╕ його переробки зм╕нено класиф╕кац╕йний код товару в╕дпов╕дно до УКТ ЗЕД на р╕вн╕ будь-якого з перших чотирьох знак╕в.

       Отже, зважаючи на сказане вище, якщо з ╕мпортованих товар╕в були вироблен╕ ╕нш╕ види продукц╕╖ чи так╕ товари були п╕ддан╕ достатн╕й обробц╕/переробц╕ на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, то вироблен╕, оброблен╕/перероблен╕ товари вважаються товарами укра╖нського походження, а тому при ╖х постачанн╕ код УКТ ЗЕД у податков╕й накладн╕й не зазначають.

       Водночас не в╕дпов╕дають критер╕ю достатньо╖ переробки прост╕ складальн╕ операц╕╖. До такого виду операц╕й належать операц╕╖, як╕ зд╕йснюються шляхом складання вироб╕в за допомогою простого кр╕пильного матер╕алу (гвинт╕в, гайок, болт╕в тощо) чи клепання, склеювання або монтажу готових вузл╕в за допомогою зварювання (за винятком виготовлення складних вироб╕в шляхом зварювання), а також ╕нш╕ операц╕╖ (регулювання, контроль, заправка робочою р╕диною тощо), необх╕дн╕ в процес╕ складання й не пов’язан╕ з переробкою (обробкою) товар╕в, незалежно в╕д к╕лькост╕ та складност╕ таких операц╕й.

    Интерактивная бухгалтерия

    Хит недели ... Импорт узбекистанских автомобилей обложили спецпошлиной

       Межведомственная комиссия по международной торговле Украины 13 ноября решила ввести специальную пошлину на импорт в страну автотранспортных средств происхождением из Узбекистана в размере 12,12% от таможенной стоимости в ответ на дискриминационные и недружественные действия со стороны Узбекистана, пишет “Интерфакс-Украина”.

       “Специальная пошлина будет применяться с момента вступления решения комиссии и до установления факта прекращения Республикой Узбекистан дискриминационных и недружественных действий по отношению к Украине”, — говорится в сообщении МКМТ в газете “Урядовый курьер” в среду.

       Согласно ему, решение вступает в силу через 10 дней со дня опубликования, подробности дискриминационных и недружественных действий Узбекистана не уточняются.

       МКМТ уточняет, что речь идет о товарах с кодами по УКТ ВЭД 8703 21 10 00 (с двигателем до 1000 куб. см), 8703 22 10 00 (с двигателем от 1000 до 1500 см куб.) и 8703 23 19 10 (с двигателем от 1500 до 3000 см. куб.).

       Согласно данным Госстата, в январе-сентябре этого года импорт в Украину автомобилей из Узбекистана составил: по коду 8703 21 00 00 — один на $3,7 тыс., по коду 8703 22 00 00 — 168 на $1156 тыс., а по коду 8703 23 00 00 отсутствовал. Одновременно Украина в указанный период поставила в Узбекистан лишь 104 автомобиля на $948,1 тыс. по коду 8703 22 00 00.

       Суммарный импорт автомобилей за 9 месяцев этого года составил: по коду 8703 21 00 00 — 5755 на $16,48 млн, по коду 8703 22 00 00 — 7345 на $47,24 млн и по коду 8703 23 00 00 — 7964 на $142,24 млн. Одновременно их экспорт был ниже на несколько порядков: по коду 8703 21 00 00 — 3 на $0,03 млн, по коду 8703 22 00 00 — 139 на $1,22 млн и по коду 8703 23 00 00 — 23 на $0,12 млн.

       Как сообщалось, в Украины и Узбекистана уже был торговый спор по автомобилям: до 2011 года Узбекистан применял к украинским более высокие налоговые ставки по сравнению с автомобилями местного производства, украинские производили инициировали антидискриминационное расследование, Украина в октябре 2011 года ввела квоты в размере 3 автомобиля в год, но уже в декабре 2011 года Узбекистан устранил дискриминацию.


    http://www.ukrrudprom.ua/

    Хит недели ... О БРОКЕРАХ МЫТНЫХ ЗАМОЛВИТЕ СЛОВО

          Нещодавно я публ╕кував допис про необ╜рунтоване втручання б╕знесу у державне управл╕ння (т.з. «митний аутсорсинг») Сьогодн╕ ж поговоримо про прямо протилежне явище – коли держава втруча╓ться у ринок митних послуг, спотворюючи ╕ без того недосконалу конкуренц╕ю…

          Як в╕домо, одеський губернатор в╕др╕зня╓ться особливою «любов’ю» до митних брокер╕в (як у себе на батьк╕вщин╕, так ╕ у гостях в наш╕й держав╕). Найб╕льш популярний еп╕тет, яким в╕н нагородив митно-брокерську брат╕ю- «присоски системи, яких треба позбуватися». Нещодавно його протеже-кер╕вничка Одесько╖ митниц╕ разом ╕з грузинськими менторами презентувала б╕знесу проект «В╕дкритий митний прост╕р». Концепц╕я «нового митного терм╕налу» в Одеському порту в ц╕лому явля╓ собою кальку з аналог╕чного проекту «Зони митного оформлення», що був реал╕зований у Груз╕╖ за час президентства Саакашв╕л╕. Суть ╕де╖ була такою: зам╕сть арха╖чного оформлення у пунктах пропуску з чергами, та мереж╕ р╕знокал╕берних приватних митних терм╕нал╕в (де митне оформлення на думку грузинських реформатор╕в в╕дбувалося непрозоро та ╕снували корупц╕йн╕ ризики) запровадити державного монстра – монопол╕ста.

          У Пот╕, Тб╕л╕с╕, Батум╕ було створено дек╕лька величезних державних «зон митного оформлення», де першу скрипку грала держава. У зонах митного оформлення грузинська держава надавала вс╕ послуги, як суто владно-адм╕н╕стративн╕ (обробка митних декларац╕й, митн╕ огляди, митн╕ експертизи), так ╕ досить ринков╕ (складське збер╕гання, вантажн╕ роботи,послуги з декларування товар╕в тощо). Таким чином, держава мала на мет╕ надавати ╕мпортерам та експортерам комплексний адм╕н╕стративно-господарський серв╕с, ╕ мати перевагу над приватним б╕знесом. Задля справедливост╕ сл╕д в╕дм╕тити, що за даними опитувань, що публ╕кував уряд Груз╕╖, близько 90% б╕знесу були задоволен╕ послугами зон митного оформлення ╕ стверджували, що нововведення значно прискорило оформлення та дозволило скоротити витрати.

          Спочатку ╕деологи митно╖ реформи намагалися взагал╕ заборонити д╕яльн╕сть приватних митних брокер╕в, експедитор╕в та власник╕в митно╖ ╕нфраструктури. З точки зору грузинських реформатор╕в, ╖хн╕ митн╕ брокери (багато з яких ╓ колишн╕ми митниками) та експедитори були виключно посередниками при передач╕ хабар╕в, та водночас надавали неяк╕сн╕/непотр╕бн╕ послуги. У б╕льшост╕ презентац╕й на тему грузинсько╖ митно╖ реформи ╓ слоган – «╤нститут дружнього хабарництва митник╕в та брокер╕в»…

          П╕зн╕ше, п╕д тиском грузинсько╖ б╕знес-сп╕льноти, митн╕ брокери та приватн╕ лог╕стичн╕ агенц╕╖ залишилися на ринку. Проте приватн╕ брокери та лог╕сти таки виявилися дискрим╕нованими державою. Наприклад, митне оформлення транспортних засоб╕в (як╕ у св╕й час складали близько 40% л╕н╕йних морських перевезень) було дозволено зд╕йснювати лише у державних зонах митного оформлення (п╕д гаслом боротьби з контрабандою). П╕сля зм╕ни влади та вимушеного екзилу грузинсько╖ реформаторсько╖ команди, ринок митних послуг дещо л╕берал╕зувався. Приватн╕ брокери, експедитори та терм╕нали у Груз╕╖ ╕снують поряд та конкурують у в╕дносно ринкових умовах.

          В╕дтак, грузинськ╕ митн╕ брокери в╕дстояли сво╓ право на ╕снування, ╕ не дали себе знищити. Проте ╕дея ан╕г╕ляц╕╖ брокер╕в залишилася у пол╕ зору грузинських реформатор╕в. Як розпов╕в днями у коментар╕ газет╕ «День» голова Одесько╖ ОДА, в╕н оч╕ку╓ на ухвалення закону про л╕кв╕дац╕ю митних брокер╕в ╕ передачу ╖хн╕х функц╕й прац╕вникам митниц╕, а отриман╕ за так╕ послуги кошти частково лишатиме у митниц╕ у спецфонд╕ для зб╕льшення зароб╕тно╖ платн╕ митникам.

          На перший погляд, особливо враховуючи тепер╕шн╕й нецензурно малий розм╕р зарплати митника, задекларована мета ╓ д╕йсно благою. Проте, а чи виправдову╓ ц╕ль методи? ╤ чи сл╕д плювати на закони при реал╕зац╕╖ тако╖ ц╕л╕?

          Правовий статус митного брокера регламентовано Митним кодексом, зокрема його главою 59. Кодекс зазнача╓ (хоч ╕ менш ч╕тко, н╕ж декому хот╕лося), що особа, уповноважена на декларування товар╕в, транспортних засоб╕в комерц╕йного призначення в╕д ╕мен╕ декларанта, ма╓ так╕ сам╕ обов’язки, права ╕ несе таку саму в╕дпов╕дальн╕сть, що й декларант. Проте, реформатори заявляють, що наш╕ закони ╖м не указ, ╕ для того щоб зд╕йснити реформи, вони мають карт-бланш на прийняття будь-яких законопроект╕в.

          Разом з цим, м╕жнародн╕ угоди так просто не зм╕нити ╕ не скасувати. Наприклад, К╕отська конвенц╕я, що до не╖ при╓дналась Укра╖на, виклада╓ вимоги про д╕яльн╕сть митних брокер╕в у розд╕л╕ 8 «В╕дносини м╕ж митною службою та трет╕ми сторонами" Загального додатка до Конвенц╕╖. Зобов’язання Укра╖ни в рамках Угоди про асоц╕ац╕ю з ╢С передбачають ╕мплементац╕ю Укра╖ною Митного кодексу ╢С, що також м╕стить обов’язков╕ норми щодо статусу митних брокер╕в. Формат ФБ – це не стаття у науковому журнал╕, а тому не буду вдаватися у нетр╕ м╕жнародного права. Скажу лише, що для того, щоб л╕кв╕дувати брокер╕в як клас ╕ не порушити закон, треба ╖хати з Груз╕╖ реформувати митну справу не в Укра╖н╕, а на умовн╕ атоли Вануату, К╕р╕бат╕ та Сандв╕чеви острови..

          При всьому цьому, грузинсько-одеська команда не ╓ першов╕дкривачами ╕де╖ монопол╕зац╕╖ митно-брокерських послуг державою. Класний досв╕д з цього приводу мають п╕вн╕чно-сх╕дн╕ заклят╕ сус╕ди, як╕ у к╕нц╕ 90-х - на початку двохтисячних створили державного монопол╕ста ФГУП Ростэк. ╤з м╕н╕-монстр╕ка, який займався середн╕х масштаб╕в розпилюванням бюджету при буд╕вництв╕ рас╓йсько╖ державно╖ митно╖ ╕нфраструктури, Ростэк перетворився у справжнього митного Годз╕ллу, якому п╕дкорялося все – митно-брокерськ╕ послуги, складське збер╕гання, розпорядження конф╕скованими товарами, магазини безмитно╖ торг╕вл╕, готел╕, заправки ╕ багато чого ╕ншого..

          Але головною статтею зароб╕тку ФГУПа було сприяння контрабанд╕. А також централ╕зований зб╕р та розпод╕лення хабар╕в. Знов таки заради справедливост╕ сл╕д в╕дм╕тити, що частина легальних прибутк╕в Ростэка йшла на покращення умов оплати прац╕ ╕ соц╕альне забезпечення рос╕йських митник╕в, як╕ за рахунок цього отримували пристойну зароб╕тну платню ╕ соцпакет. Проте, «крисятн╕чество» Ростэка набуло такого розмаху, що на нього звернув увагу сам пут╕н, який особисто розпорядився лавочку пр╕крить.

          Скоп╕ювати рос╕йську грошовиту ╕дею намагалися ╕ на теренах файно╖. Валер╕й Хорошковський у 2008 роц╕ створив ДП «Укра╖нський вантажний комплекс» - з аналог╕чними нам╕рами. Дал╕ стола, ст╕льця, та авто Тойота Королла справа не п╕шла, ╕ у 2014 контора була таки л╕кв╕дована.

          Який з цього набора ╕сторичних факт╕в можна зробити висновок? На мою думку, надм╕рне втручання у держави у б╕знес ╓ не менш пагубним, н╕ж захоплення б╕знесом функц╕й держави. Завдання держави – перш за все забезпечити адекватне регулювання – встановити прозор╕ та справедлив╕ правила гри. Хочеться пограти самому – можна, але без жодних преференц╕й перед ╕ншими гравцями ╕ без краплених карт!

          Тотальна нац╕онал╕зац╕я ринку митних послуг, ненависть ╕ прагнення знищити митних брокер╕в ╓ таким же безглуздим, як ╕ повне самоусунення держави в╕д регулювання ц╕╓╖ д╕яльност╕. А нагадайте мен╕, ск╕льки зараз оф╕ц╕йно заре╓строваних вантажних митних комплекс╕в (ст. 442 МКУ) в Укра╖н╕? А чи ╓ хоч одне м╕сце прибуття автотранспорту загального користування, що було б у власност╕ митниц╕? Думаю, що багато мо╖х колег пам’ята╓, як б╕знес силом╕ць заганяли на окрем╕ прив╕лейован╕ приватн╕ терм╕нали - Мартус╕вку, ╢вротерм╕нал – ╕з досить зрозум╕лих м╕ркувань. Така практика, на мою думку теж була неприпустимою…

          А щодо джерел для п╕двищення зарплат митникам – якщо менше красти з Нафтогазу, не робити грош╕ з пов╕тря на валютних спекуляц╕ях та податкових мах╕нац╕ях, то може у бюджет╕ знайдуться грош╕ на зарплатню не те що митникам, а ╕ риб╕нспекторам з нас╕нн╓вою службою???

          З повагою до колег ╕ друз╕в по обидва боки «╤нспектора-2006»,

          П.В.


    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1650733931865354&id=100007862888945

    Хит недели ... ***На форуме MDoffice интересный вопрос ... Уважаемые, други и коллеги из Одессы, пожалуйста ...

    23-11-2015 14:44, MDOffice mdoffice@mdoffice.com.ua
    Регион: Киев
    Уважаемые, други и коллеги из Одессы, пожалуйста ...

    Уважаемые, други и коллеги из Одессы, пожалуйста расскажите как Вы себя чувствуете на Одесской таможне?

    С Уважением, Артур Хохлов.

    Сейчас Вы можете:
  • Посмотреть обсуждение
  • Ответить
  • Задать свой вопрос

    MDoffice

  • Анекдот из Интернет

    — Сестра, скальпель.
    — Ты можешь свою сестру хоть раз по человечески попросить нож передать?

    Афоризм

    Умение правильно завести мужа ночью - позволяет днем ездить на нем куда угодно.

    Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
    E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
    Рассылки Subscribe.Ru
    Новости  ВЭД в Украине от
    WWW MDOffice


    В избранное