* Документ дня: Наказ вiд 17.09.2015 № 785 Про визнання такими, що втратили чинн╕сть, наказ╕в Державно╖ митно╖ служби Укра╖ни в╕д 14.07.1999 № 433 та в╕...
Количество просмотров: 97 (за период c 00:00 по 18:03 04/11/15), всего просмотров: 100
Прикордонники Укра╖ни та Польщ╕ домовилися про обм╕н ╕нформац╕╓ю щодо контрабандного бурштину
КИ╥В. 4 листопада. УНН. За ╕н╕ц╕ативою кер╕вництва Луцького прикордонного загону в╕дбулась робоча зустр╕ч м╕ж представниками прикордонних та митних служб Укра╖ни ╕ Республ╕ки Польща з метою сп╕льно╖ протид╕╖ незаконному перем╕щенню бурштину через державний кордон. Про це УНН пов╕домили в прес-служб╕ ДПСУ.
“За результатами зустр╕ч╕ м╕ж прикордонними ╕ митними службами Укра╖ни та Польщ╕ досягнуто домовленостей про обм╕н ╕нформац╕╓ю
за фактами виявлення бурштину”, — сказано в пов╕домленн╕.
Так, сп╕вроб╕тники прикордонних в╕домств двох кра╖н д╕литимуться под╕бною ╕нформац╕╓ю безпосередньо м╕ж старшими зм╕н прикордонних наряд╕в в пунктах пропуску “Ягодин-Дорохуськ”.
Пов╕домлення стосуватимуться не лише бурштину, який незаконно перем╕ща╓ться через державний кордон, адже обм╕нюватимуться також даними про причетних до контрабанди
ос╕б.
П╕д час зустр╕ч╕ прикордонники обох кра╖н зд╕йснили обм╕н ╕нформац╕╓ю про к╕льк╕сть затриманого бурштину з початку цього року. Так, прикордонники Луцького загону виявили понад 277 кг бурштину, а польськ╕ колеги — понад 41 кг кам╕ння.
Кабмин рассмотрит возможность введения в Одесском порту режима «порто-франко»
Президент Петр Порошенко ответил на электронную петицию № 22/009785-еп, которой предлагается ввести в Одесском морском порту режим свободной экономической зоны «порто-франко» с правом беспошлинного ввоза и вывоза товаров. Автором петиции указан Сергей Кивалов.
Об этом сообщает «ЮРЛИГА».
В петиции отмечается, что это позволит возродить Одесский морской порт и морехозяйственный комплекс Украины, создаст для одесситов несколько тысяч новых
рабочих мест, позволит построить в Одессе новые дороги, складские и производственные комплексы, восстановить Одесский аэропорт и возродить работу Одесского морского пассажирского вокзала, десятков других предприятий, и в итоге значительно увеличит поступления в бюджеты всех уровней.
Принятие такого решения требует его всестороннего рассмотрения Кабинетом Министров, говорится в ответе Президента.
Поэтому П. Порошенко порекомендовал Премьер-министру Украины А.
Яценюку обеспечить комплексную проработку вопроса о финансово-экономическом эффекте от создания свободной таможенной зоны на территории Одесского морского торгового порта и по итогам проведенной работы принять соответствующие решения.
╤нформац╕йна дов╕дка: Верховна Рада сьогодн╕ (4 листопада) ратиф╕ку╓ Протокол про внесення зм╕н до Марракесько╖ угоди про заснування Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕
У Верховн╕й Рад╕ Укра╖ни 20 жовтня 2015 року за №0069 заре╓стровано Проект Закону «Про ратиф╕кац╕ю Протоколу про внесення зм╕н до Марракесько╖ угоди про заснування Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕». Проект Закону внесено Президентом Укра╖ни та визначено як нев╕дкладний для позачергового розгляду.
Допов╕дачем з цього питання ╓ заступник М╕н╕стра економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни Микольська Н.Я., сп╕вдопов╕дач – Голова Ком╕тету Верховно╖ Ради Укра╖ни у закордонних справах Гопко
Г.М.
Протокол про внесення зм╕н до Марракесько╖ угоди про заснування Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕ було вчинено у Женев╕ 27 листопада 2014 року на спец╕альному зас╕данн╕ Генерально╖ Ради СОТ. Додатком до Протоколу ╓ Угода про спрощення процедур торг╕вл╕, текст яко╖ було схвалено п╕д час Дев’ято╖ Конференц╕╖ м╕н╕стр╕в Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕
у грудн╕ 2013 року.
Протоколом передбачено включення ц╕╓╖ Угоди до Додатку 1А до Угоди про заснування Св╕тово╖ орган╕зац╕╖ торг╕вл╕.
Протокол набуде чинност╕ п╕сля ратиф╕кац╕╖ двома третинами член╕в СОТ. З 26 кв╕тня 2015 року членами СОТ ╓ 161 держава, в╕дпов╕дно, набрання чинност╕ в╕дбудеться п╕сля ратиф╕кац╕╖ Протоколу 108 державами. Станом на 1 листопада цього року Протокол ратиф╕ковано 51 державою, серед яких Гонконг, Сингапур, США, Япон╕я, Китай, ус╕ держави ╢вропейського Союзу. З огляду на ╕снуючу динам╕ку ратиф╕кац╕йних процедур, варто оч╕кувати набрання Протоколом чинност╕ протягом першо╖ половини наступного року.
Зг╕дно з Пояснювальною запискою до законопроекту М╕н╕стр
економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни А.Абромавичус п╕дкреслю╓, що загальн╕ економ╕чн╕ переваги ╕нших за╕нтересованих стор╕н у приватному сектор╕ значно переважатимуть витрати, що можуть виникнути в процес╕ ╕мплементац╕╖ Укра╖ною положень Угоди.
Також М╕н╕стр з огляду на оц╕нки експерт╕в (без уточнення про яких представник╕в експертного середовища йде мова) вважа╓, що Укра╖на вже запровадила 2/3 положень Угоди про спрощення процедур торг╕вл╕. У ф╕нансово-економ╕чному об╜рунтуванн╕ не наводиться
хоча би прогнозний об’╓м вигоди економ╕ки Укра╖ни в╕д ╕мплементац╕╖ ц╕╓╖ Угоди, ╓ лише припущення про потенц╕йне зниження торговельних витрат у д╕апазон╕ 11,8 – 17,4 в╕дсотк╕в для кра╖н р╕зного р╕вня доход╕в. За твердженням М╕н╕стра, застосування Угоди призведе до: - зменшення часу та вартост╕ митного контролю, - п╕двищення прозорост╕ та ефективност╕ операц╕й державних орган╕в, - зб╕льшення торговельних поток╕в, державних доход╕в ╕ прямих ╕ноземних ╕нвестиц╕й, - зниження р╕вня корупц╕╖,
- розширення сп╕впрац╕ м╕ж учасниками приватного та державного сектор╕в, - пол╕пшення розвитку малого та середнього б╕знесу тощо, - активн╕ш╕й ╕нтеграц╕╖ Укра╖ни з ╢С.
До ключових положень, що врегульовуються Угодою, належать: - норми, що стосуються публ╕кац╕╖, в тому числ╕ в ╤нтернет╕, нормативно-правових акт╕в з питань забезпечення формальностей у торг╕вл╕; - положення про попередн╕ р╕шення митних орган╕в; - порядок сплати платеж╕в та штраф╕в; - використання електронних
платеж╕в; - гарант╕╖ прискореного випуску товар╕в у в╕льний об╕г; - використання системи «авторизованих оператор╕в»; - процедури прискорено╖ в╕дправки товар╕в; - прискорене митне очищення товар╕в, що швидко псуються; - скорочення к╕лькост╕ документ╕в ╕ формальностей на основ╕ вироблення сп╕льних митних стандарт╕в; - сприяння ширшому застосуванню системи «╓диного в╕кна»; - використання режиму тимчасового ввезення товар╕в; - ун╕ф╕кац╕я прикордонних та спрощення транзитних
процедур; - положення про сп╕вроб╕тництво ╕ координац╕ю д╕яльност╕ митних служб.
Угода про спрощення процедур торг╕вл╕ склада╓ться з трьох розд╕л╕в та одного додатку з форматом пов╕домлення. Розд╕л I м╕стить власне наб╕р спрощень процедур торг╕вл╕ с р╕зним р╕внем ╖х обов’язковост╕ для кра╖н, що домовляються. Кр╕м того, у цьому розд╕л╕ передбачен╕ положення про митне сп╕вроб╕тництво. Розд╕л ╤╤ м╕стить спец╕альний та диференц╕йований режим для кра╖н-член╕в, що розвиваються, та найменш
розвинених кра╖н-член╕в. Це да╓ змогу таким кра╖нам визначити, яким чином вони будуть запроваджувати окрем╕ положення Угоди. Для цього ус╕ положення розд╕лу ╤ мають бути под╕лен╕ на три категор╕╖: - категор╕я А – зобов’язання будуть виконуватися одразу п╕сля набрання чинност╕ Угодою (для кра╖ни-члена, що розвива╓ться) або протягом одного року п╕сля набрання чинност╕ Угодою (для найменш розвинено╖ кра╖ни-члена); - категор╕я В - зобов’язання будуть виконуватися п╕сля перех╕дного пер╕оду п╕сля набрання
чинност╕ Угодою; - категор╕я С - зобов’язання будуть виконуватися п╕сля перех╕дного пер╕оду п╕сля набрання чинност╕ Угодою та надання техн╕чно╖ допомоги ╕ п╕дтримки в╕д розвинутих кра╖н (член╕в-донор╕в). Розд╕л ╤╤╤ м╕стить положення, зг╕дно з якими створю╓ться пост╕йний ком╕тет з питань спрощення процедур торг╕вл╕. Також у цьому розд╕л╕ м╕ститься вимога до член╕в заснувати нац╕ональний ком╕тет з питань спрощення процедур торг╕вл╕ або визначити вже наявний механ╕зм для сприяння координац╕╖ та
╕мплементац╕╖ положень Угоди.
За пов╕домленням Н.Я.Микольсько╖ (Укра╖нськ╕ новини, 3 листопада 2015 року), для Укра╖ни зобов’язання в Категор╕╖ А будуть виконуватися одразу п╕сля набрання чинност╕ Угодою, згодом Укра╖на матиме 1 р╕к п╕сля набрання чинност╕ Угодою, щоб прийняти р╕шення про терм╕ни остаточного впровадження зобов’язань в Категор╕╖ В та 2,5 роки для положень зобов’язань в Категор╕╖
C. Заступник м╕н╕стра, на в╕дм╕ну в╕д позиц╕╖ м╕н╕стра, дещо ╕накше оц╕ню╓ ╕снуючу долю вже запроваджених положень Угоди – б╕льше половини, а також посила╓ться на досл╕дження експерт╕в ╢вропейсько╖ економ╕чно╖ ком╕с╕╖ ООН (UNECE) та Агентства США з м╕жнародного розвитку (USAID).
В╕дпов╕дно по положень чинного законодавства Укра╖ни, з огляду на значн╕ ╕ вагом╕ оч╕куван╕ результати реал╕зац╕╖ положень Угоди про спрощення процедур торг╕вл╕, п╕сля ретельно╖ п╕дготовки в╕дпов╕дними органами виконавчо╖
влади, буде затверджено в╕дпов╕дним актом Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни План заход╕в щодо ╕мплементац╕╖ зазначено╖ Угоди, та створення в╕дпов╕дного нац╕онального ком╕тету з питань спрощення процедур торг╕вл╕ або покладення додаткових функц╕й (надання повноважень) на М╕н╕стерство економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Укра╖ни.
Ретельний постатейний анал╕з Угоди про спрощення процедур торг╕вл╕ буде наведений у подальших публ╕кац╕ях.
В США требуют ретроактивных пошлин на российские рулоны
Американские металлургические компании обратились в Министерство торговли США с петицией об установлении критических обстоятельств и введении ретроактивных антидемпинговых пошлин на импорт холоднокатаных рулонов из Китая, России и Японии. Помимо этих стран, объектами антидемпингового расследования, начатого в США в июле текущего года, являются поставщики холоднокатаного проката из Бразилии, Великобритании, Индии и Кореи.
Как заявляют американские производители, их
конкуренты из трех стран в последнее время увеличили поставки в США, стремясь успеть продать как можно больше проката, пока ограничения не вступили в силу. Министерство торговли США должно принять предварительное решение по компенсационным пошлинам на эту продукцию в середине декабря, а по антидемпинговым — в январе-феврале 2016 года. Для российских компаний размер демпинговой маржи указывается в интервале 69,12-227,52%. Это больше, чем для остальных стран, подпавших под
расследование.
В своей петиции американские компании предлагают взять в качестве точки отсчета апрель, когда якобы стало известно о готовящейся подаче антидемпингового иска, которая произошла только в июле. По их данным, китайские, японские и российские компании во втором квартале 2015 года увеличили поставки холоднокатаных рулонов в США по сравнению с первым. Причем для России рост составил более 2,4 раза, правда, с очень низкой базы. Во втором квартале 2015 года в США было
поставлено только 22,3 тыс. тонн российского холоднокатаного проката, что составляет около 4% от всего объема американского импорта данной продукции за этот период. Правда, в третьем квартале этот показатель возрос до 27,9 тыс. тонн, из которых более 21,4 тыс. тонн, по данным американской таможенной службы, пришлось на сентябрь.
Крупнейшим импортером украинской агропродукции стал Китай
По итогам 9 месяцев крупнейшим покупателем украинских агротоваров стал Китай, который потратил на их закупку $1,06 млрд и заняв долю в общем объеме украинского экспорта в 10,2%. Согласно имеющимся в распоряжении Л╤ГА.net данным Государственной таможенной службы, в тройку лидеров по импорту из Украины вошли также Индия ($773 млн, 7,5% всего экспорта) и Египет ($748 млн, 7,2% всего экспорта).
При этом крупнейшим поставщиком импортных продтоваров в Украину стала
Германия - там Украина закупила товаров на $246 млн или 9,1% всего импорта. В тройку лидеров импортных поставщиков вошли также Польша ($237 млн или 8,8% всего импорта) и Россия ($183 млн или 6,8% всего импорта).
Ключевым внешнеторговым партнером Украины стала по итогам 9 месяцев Индия. Внешнеторговый оборот с этой страной составил $863,55 млн при сальдо вешней торговли $684,07 млн и доле в общем торговом обороте в 6,6%. Следом за Индией по объему торговых операций значатся Египет
($782,07) и Турция ($619,19 млн ).
По данным Министерства аграрной политики и продовольствия, общий объем импорта в январе-сентябре составил $2,71 млрд, экспорта -$10,35 млрд. 51,8% всего экспорта отправлено в Китай, Индию, Египет, Турцию, Испанию, Иран, Недерланды, Италию, Саудовскую Аравию и Польшу. 54,1% импортных поставок в Украину осуществили Германия, Польша, Россия, Турция, Франция, США, Испания, Италия, Индия и Бразилия.
!!!!....Человек зашел в переполненный бар и собрался уже заказать себе кофе, как вдруг увидел еврея в ермолке, молитвенном платке, с пейсами. Человек громко крикнул бармену, так чтобы все услышали, что он покупает по бокалу всем, кроме этого еврея. После того как все напитки были розлиты, еврей вдруг широко улыбнулся человеку и сказал: "Спасибо! " таким же громовым голосом.Это привело человек в бешенство. Он еще раз громко приказал подать напитки для всех, кроме еврея. Но как и прежде, это не задело
того, он еще раз улыбнулся человеку и прокричал: "Спасибо!" Тогда человек спросил бармена: "Что, черт возьми, не так с этим евреем? Я заказал два раунда напитков всем, кроме него, а он улыбается и благодарит. Он что, чокнутый?" ... "Нет", -- ответил бармен. -- "Он - владелец этого бара!"....!!!!
Афоризм
Хорошее воспитание - это способность переносить плохое воспитание других.