Отправляет email-рассылки с помощью сервиса Sendsay
  Все выпуски  

Таможни должны проверять нахождение товаров под контролем в третьих странах транзита


НОВОСТИ КОРПОРАТИВНОГО САЙТА
"WWW MDOFFICE"  
по вопросам внешнеэкономической деятельности в Украине
на 14/05/2014
Изменения в нормативной базе MDOffice за период c 11.05.2014 по 14.05.2014

Документы, которые вносили изменения, по разделам:
Нетарифное регулирование
1. Зв╕льнення в╕д сплати мита, акцизу, ПДВ
№ 129 от 30.04.2014 Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни
"Про внесення зм╕ни до перел╕ку енергозбер╕гаючих матер╕ал╕в, обладнання, устаткування та комплектуючих, що зв╕льняються в╕д вв╕зного мита та операц╕╖ з увезення яких зв╕льняються в╕д ПДВ"
2. В╕дбиток штампа Держкарантину рослин (карантинний дозв╕л)
№ 1193-VII от 09.04.2014 Закони Укра╖ни
"Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо скорочення к╕лькост╕ документ╕в дозв╕льного характеру"
3. Висновок державно╖ сан╕тарно-еп╕дем╕олог╕чно╖ експертизи
№ 10603/7/99-99-24-01-10-17 от 08.05.2014 Листи ДМСУ
"Про в╕дкликання лист╕в"
4. Обов'язкова сертиф╕кац╕я продукц╕╖ (УКРСЕПРО)
№ 1193-VII от 09.04.2014 Закони Укра╖ни
"Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо скорочення к╕лькост╕ документ╕в дозв╕льного характеру"
5. Ветеринарна дов╕дка
№ 10603/7/99-99-24-01-10-17 от 08.05.2014 Листи ДМСУ
"Про в╕дкликання лист╕в"
6. Декларац╕я виробника
№ 10603/7/99-99-24-01-10-17 от 08.05.2014 Листи ДМСУ
"Про в╕дкликання лист╕в"
7. П╕дтвердження законност╕ вилучення водних б╕оресурс╕в ╕з середовища ╖х ╕снування
№ 10601/7/99-99-24-01-10-17 от 08.05.2014 Листи ДМСУ
"Про ╕нформац╕ю щодо застосування заход╕в нетарифного регулювання"
8. Атестат виробництва
№ 1193-VII от 09.04.2014 Закони Укра╖ни
"Про внесення зм╕н до деяких законодавчих акт╕в Укра╖ни щодо скорочення к╕лькост╕ документ╕в дозв╕льного характеру"
Классификаторы
9. Классификатор "Классификатор документов"
№ 10602/7/99-99-24-01-10-17 от 08.05.2014 Листи ДМСУ
"Щодо застосування дозв╕льних документ╕в при митному оформленн╕ товар╕в"
Информация
10. Санкции
Приказ № 538 от 12.05.2014
Об отмене санкций с 12.05.2014
Приказ № 539 от 12.05.2014
Об отмене санкций с 12.05.2014
Приказ № 533 от 08.05.2014
Об отмене санкций с 08.05.2014
Новые / модифицированные документы Кол.
В╕домчий документ18
Документ МЗЕЗ89
Закони Укра╖ни4
Коментар╕ фах╕вц╕в3
Листи ДМСУ19
Накази ДМСУ1
Постанови Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни2
ВСЕГО:136




MDoffice

* Документ дня: Постанова вiд 24.09.2013 № К/9991/30523/12 Про скасування р╕шень про визначення митно╖ вартост╕ товару ╕ карток в╕дмови"

Количество просмотров: 124 (за период c 00:00 по 18:01 14/05/14), всего просмотров: 134
Постанова вiд 24.09.2013 № К/9991/30523/12ВАдСУ
Про скасування р╕шень про визначення митно╖ вартост╕ товару ╕ карток в╕дмови"
Вступил в силу с 13.05.2014
• Все хиты документов


MDoffice

Треть лекарств импортируется в Украину через офшоры

   Замминистра доходов и сборов Украины, курирующий вопросы таможни, Виталий Науменко направил письмо в региональные таможни, в котором заявляет о недопустимости возникновения ситуаций, когда таможенники принуждают участников фармрынка не указывать скидки на лекарства при растаможивании товаров, тем самым завышая цену и увеличивая сумму НДС

   “Я давал письмо на таможни о недопустимости подобных действий, так как лекарства имеют социальное значение. Но жизнь уже научила, что во всех случаях нужно разбираться”, - сказал Науменко в комментарии УНИАН.

   При этом глава таможни сообщил, что, по его информации, треть лекарств импортируется в Украину через офшоры. “Треть лекарств идет через офшор, и может возникнуть ряд вопросов”, - отметил Науменко.

   Как сообщал УНИАН, ранее ассоциация “ФармУкраина” обратилась к Государственной таможенной службе, входящей в состав Миндоходов, с просьбой учитывать скидки на товар при оформлении лекарственных средств. По данным ассоциации, после введения НДС в размере 7% сотрудники таможен при оформлении лекарственных средств перестали учитывать скидки на товар, вынуждая операторов рынка завышать цену и таким образом увеличивая сумму НДС. При этом данная завышенная по вине таможенников цена далее транслируется на всю цепочку поставок вплоть до аптечного учреждения, где эту завышенную цену вынужден оплачивать конечный потребитель.

health.unian.net

Какие расходы должны быть включены в цену при определении таможенной стоимости товара?

   Миндоходов рассказало об определении таможеной стоимости товара, исходя из судебной практики

   Миндоходов в письме от 6 мая 2014 года № 10361/7/99-99-10-03-02-17 направило таможням для использования в работе постановление Верховного Суда Украины от 25 марта 2014 года № 21-20а14 по делу об определении таможенной стоимости товара путем добавления расходов на транспортировку в цену товара.

   Суд первой инстанции, удовлетворяя требования истца, пришел к выводу, с которым согласился и апелляционный суд, что по условиям контракта в цену товара входят транспортные расходы. Однако, Высший административный суд Украины постановлением от 24 сентября 2013 года отменил решение судов предыдущих инстанций и принял новое, которым в удовлетворении исковых требований отказал. Указанное судебное решение обосновано тем, что согласно условиям контракта стоимость товара определяется по общей формуле, включая соответствующие составляющие, с учетом предыдущей цены товара. Исходя из составляющих формулы, по которой была рассчитана цена товара, в нее не входят затраты на транспортировку. Приведенная в контракте формула установления стоимости товара не содержит показателя относительно учета транспортных расходов в таможенную стоимость товара.

   Истец по требованию таможенного органа не предоставил дополнительных документов, опровергали вышеупомянутое утверждение, а потому таможней правомерно были приняты оспариваемые решения об определении таможенной стоимости товара по первому методу (цене контракта) с добавлением транспортных расходов.

   Верховный Суд Украины, пересматривая указанное решение суда кассационной инстанции, указывает на необходимость исследования вопроса законности действий таможенного органа при принятии решений об определении таможенной стоимости товара по контракту и учета в стоимости товара по цене контракта транспортных расходов. Если по условиям контракта расходы на транспортировку, исходя из составляющих формулы, по которой рассчитывалась цена товара, не входят в цену товара, то такие расходы должны быть включены в цену при определении таможенной стоимости товара.

   Марина Ясинская

www.ligazakon.ua

Украина повысит стоимость транзитных перевозок

   Кабмин Украины инициировал повышение ставок единого сбора, взимаемого в пунктах пропуска через госграницу.

   Проект, внесенный Мининфраструктуры как органом отраслевого управления, предусматривает повышение существующих платежей и внесение новых компонентов ставок, взимаемых с транспортных средств, пересекающих госграницу (в том числе с целью транзита).

   Так, предусматривается повышение на 100% (в 2 раза) ставок единого сбора, взимаемого в пунктах пропуска, за проезд автомобильными дорогами. Подпадающая категория транспортных средств – пассажирские (автобусы), а также все виды грузовых.

   Кроме того, вводится новый сбор – для транспортных средств, зарегистрированных за пределами Украины. Он касается автотранспорта весом до 3,5 тонн и будет исчисляться в зависимости от времени пребывания на территории Украины.

   Целью новации определено повышение доходной части специального фонда госбюджета, предназначенного для финансирования поддержания и развития автодорожной инфраструктуры. Согласно новой норме, плата (единый сбор) для железнодорожного подвижного состава (вагон, контейнер) остается без изменения – в объеме 2 евро за единицу.

   Напомним, единый сбор, взимаемый в пунктах пропуска через госграницу Украины за проезд автомобильным и железнодорожным транспортом, не пересматривался с момента образования независимой Украины.

Журнал «Транспорт»

Таможни должны проверять нахождение товаров под контролем в третьих странах транзита

   В случае, если груз будет следовать транзитом территориями третьих стран, то необходимо документальное подтверждение таможенных органов стран, через территории которых осуществляется доставка товара

   В соответствии с п. 5.1 Правил определения страны происхождения товаров, утвержденных Соглашением от 20.11.2009 (далее - Правила), товар пользуется режимом свободной торговли на таможенных территориях государств - участников Соглашения, если он соответствует критериям происхождения, установленным этими Правилами, а также если товар:

   - вывозится (ввозится) резидентом государства - участника Соглашения с таможенной территории одного государства - участника Соглашения на таможенную территорию другого государства - участника Соглашения;

   - не оставляет территорий государств - участников Соглашения, за исключением случаев, когда товар находится либо перемещается территориями третьих стран под таможенным контролем, документально подтвержденным таможенными органами стран, через территории которых осуществляется доставка товара. При этом товар должен быть в неизменном состоянии и над ним не должны проводиться какие-либо операции, за исключением операций по обеспечению сохранности и перегрузки товара.

   Об этом напоминается в письме Миндоходов от 28.04.2014 г. № 9843/7/99-99-24-02-08-17.

   Если транзит груза осуществляется таможенными территориями государств - участников Соглашения, документального подтверждения таможенного органа страны, через которую осуществляется транзит, в соответствии с п. 5.1 Правил не нужно.

   В случае, если груз будет следовать транзитом территориями третьих стран, то в соответствии с п. 5.1 Правил необходимо документальное подтверждение таможенных органов стран, через территории которых осуществляется доставка товара.

   Таким образом, таможни Миндоходов на постоянной основе должны осуществлять анализ таможенных оформлений на предмет нахождения товаров под таможенным контролем в третьих странах транзита, поставляемых в Украину на условиях свободной торговли авиационным транспортом.

www.ligazakon.ua

╤нструкц╕я про порядок орган╕зац╕╖ та зд╕йснення валютно-обм╕нних операц╕й на територ╕╖ Укра╖ни викладена в нов╕й редакц╕╖

   

Нац╕ональний банк
Постанова
"Про затвердження Зм╕н до деяких нормативно-правових акт╕в Нац╕онального банку Укра╖ни"
в╕д 30.04.2014 N 249


Нацбанк постановою в╕д 30.04.2014 N 249 виклав у нов╕й редакц╕╖ ╤нструкц╕ю про порядок орган╕зац╕╖ та зд╕йснення валютно-обм╕нних операц╕й на територ╕╖ Укра╖ни, яка встановлю╓ порядок орган╕зац╕╖ та зд╕йснення валютно-обм╕нних операц╕й з гот╕вковою ╕нвалютою на територ╕╖ Укра╖ни для уповноважених банк╕в, а також для уповноважених ф╕нансових установ та нац╕онального оператора поштового зв'язку, ╖х кас, пункт╕в обм╕ну ╕нвалюти та пункт╕в обм╕ну ╕нвалюти, що в╕дкриваються банком, ф╕нансовою установою на п╕дстав╕ укладених агентських договор╕в з юрособою-резидентом.

   Зокрема, передбачено, що пункт обм╕ну валюти ма╓ право розпочинати роботу п╕сля ре╓страц╕╖ РРО у територ╕альному орган╕ М╕ндоход╕в та пов╕домлення територ╕ального управл╕ння Нацбанку.

   Пов╕домлення надсила╓ться до територ╕ального управл╕ння Нацбанку за м╕сцем розташування пункту обм╕ну валюти за 15 дн╕в до початку зд╕йснення валютно-обм╕нних операц╕й за формою, наведеною в додатку 1 до ╤нструкц╕╖, для внесення ╕нформац╕╖ до електронного дов╕дника.

   Також встановлено наступн╕ особливост╕ проведення валютно-обм╕нних операц╕й.

   Банкам, ф╕нансовим установам дозволя╓ться зд╕йснювати операц╕╖ з продажу гот╕вково╖ ╕нвалюти одн╕й ф╕зособ╕-резиденту в один операц╕йний (робочий) день у сум╕, що не перевищу╓ в екв╕валент╕ 15 000 грн.

   Банк, ф╕нансова установа мають право зд╕йснювати операц╕╖ з продажу ф╕зособам-резидентам гот╕вково╖ ╕нвалюти за гот╕вков╕ гривн╕ за умови пред'явлення документа, що посв╕дчу╓ особу та ╖╖ резидентн╕сть, ╕з зазначенням у квитанц╕ях пр╕звища, ╕мен╕, по батьков╕ (за наявност╕) особи, яка зд╕йсню╓ валютно-обм╕нну операц╕ю.

   Прац╕вник банку, ф╕нансово╖ установи зд╕йсню╓ коп╕ювання стор╕нок (стор╕нки) в╕дпов╕дного документа, на п╕дстав╕ якого з'ясовано ╕нформац╕ю про кл╕╓нта, який зд╕йснив валютно-обм╕нну операц╕ю, та забезпечу╓ ╖х (╖╖) збер╕гання в документах дня. Зазначен╕ коп╕╖ стор╕нок (стор╕нки) документа засв╕дчуються в╕дбитком штампа каси банку, ф╕нансово╖ установи.

   Операц╕╖ з куп╕вл╕ у ф╕зособи-резидента гот╕вково╖ ╕нвалюти за гот╕вков╕ гривн╕ на суму, яка менша в екв╕валент╕, н╕ж 150 000 грн., зд╕йснюються без пред'явлення документа, що посв╕дчу╓ особу та ╖╖ резидентн╕сть, ╕з зазначенням у квитанц╕ях про зд╕йснення валютно-обм╕нно╖ операц╕╖ пр╕звища, ╕мен╕, по батьков╕ (за наявност╕) ц╕╓╖ особи.

   Операц╕╖ з куп╕вл╕ у ф╕зособи-нерезидента гот╕вково╖ ╕нвалюти за гот╕вков╕ гривн╕, як╕ проводяться з оформленням дов╕дки-certificate за формою N 377, зд╕йснюються за умови пред'явлення ц╕╓ю особою документа, що посв╕дчу╓ особу та ╖╖ резидентн╕сть. Коп╕ювання стор╕нок документа п╕д час проведення зазначених операц╕й, сума яких менша в екв╕валент╕, н╕ж 150 000 грн., не зд╕йсню╓ться.

   Кр╕м цього, внесено зм╕ни до ╤нструкц╕╖ про ведення касових операц╕й банками в Укра╖н╕.

   Постанова заре╓стрована в М╕н╕стерств╕ юстиц╕╖ 07 травня 2014 р. за N 480/25257 та набира╓ чинност╕ через 15 дн╕в з дня ╖╖ оф╕ц╕йного опубл╕кування.

www.ligazakon.ua

Услуги нерезиденту: какой курс валюты взять для начисления НДС

Услуги нерезиденту: какой курс валюты взять для начисления НДС 14.05.2014
    
   В╕дтворення матер╕алу у будь-як╕й форм╕ повн╕стю або частково можливо лише з письмового дозволу газети «╤нтерактивна бухгалтер╕я».
   
   
Послуги нерезиденту: який курс валюти взяти для нарахування ПДВ

   
   Наше п╕дпри╓мство отримало передоплату за послуги в╕д замовника-нерезидента. 04.03.2014 р. грош╕ над╕йшли на розпод╕льчий рахунок. Наступного дня п╕сля обов’язкового продажу 50% виручки над╕йшло на гривневий рахунок (курс М╕жбанку нижче курсу НБУ на день продажу) та 50% на поточний валютний рахунок п╕дпри╓мства. Курс НБУ на 04.03.2014 р. вище, н╕ж курс НБУ на 05.03.14 р. Як у бухгалтерському обл╕ку буде в╕дображено надходження авансу? На яку дату в п╕дпри╓мства виникають податков╕ зобов’язання ╕з ПДВ (у раз╕ надходження грошей на розпод╕льчий рахунок чи на поточний)?
   
   В╤ДПОВ╤ДЬ: Одразу ж зробимо невелике застереження. Як ми розум╕╓мо, ваша компан╕я нада╓ нерезиденту послуги, м╕сце поставки котрих знаходиться на територ╕╖ Укра╖ни. Адже саме в цьому випадку податкове законодавство передбача╓ нарахування податкових зобов’язань ╕з ПДВ на варт╕сть послуг, наданих закордонним партнерам (пп. «б» п. 185.1 ПКУ). Зауважимо, що нема╓ особливо╖ дати нарахування ПДВ п╕д час експорту послуг. Тому за загальним правилом п. 187.1ПКУ, податков╕ зобов’язання визнають на дату зд╕йснення «першо╖ под╕╖»:
   
   • дату зарахування кошт╕в в╕д замовника на банк╕вський рахунок укра╖нського п╕дрядника як оплату послуг, котр╕ будуть поставлен╕,
   
   або ж
   
   • дату оформлення документа, що п╕дтверджу╓ факт постачання послуг.
   
   Як згаду╓ться в питанн╕, першою под╕╓ю ╓ отримання оплати за послуги. А в умовах обов’язкового продажу 50% валютно╖ виручки ц╕лком законом╕рне й питання: який курс ╕ноземно╖ валюти сл╕д ураховувати п╕д час розрахунку податкових зобов’язань — на дату зарахування валюти на розпод╕льчий рахунок або ж на дату зарахування кошт╕в на валютний рахунок компан╕╖?
   
   Контролери в п╕дкатегор╕╖ 101.06 Бази знань в актуальн╕й в╕дпов╕д╕ на запитання: «За яким валютним (обм╕нним) курсом Нац╕онального банку Укра╖ни платник ПДВ нарахову╓ податков╕ зобов’язання п╕д час надання послуг нерезиденту на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни, оплата за як╕ зд╕йсню╓ться в ╕ноземн╕й валют╕?» стверджують лише, що перерахувати базу оподаткування в нац╕ональну валюту сл╕д «...за валютним (обм╕нним) курсом Нац╕онального банку Укра╖ни, що д╕╓ на дату виникнення таких податкових зобов’язань», тобто надходження кошт╕в на банк╕вський рахунок. Однак на який саме — розпод╕льчий чи поточний, вони не конкретизували.
   
   На нашу думку, у таких ситуац╕ях ма╓ бути застосований курс ╕ноземно╖ валюти на дату зарахування грошей на поточний рахунок. Пояснимо, чому.
   
   В╕дпов╕дно до п. 7.1 Закону Укра╖ни «Про плат╕жн╕ системи та переказ кошт╕в в Укра╖н╕» в╕д 05.04.2001 р. № 2346-III, банки мають право в╕дкривати сво╖м кл╕╓нтам вкладн╕ (депозитн╕), поточн╕ та кореспондентськ╕ рахунки. Згадки про розпод╕льч╕ рахунки тут нема╓. Як зазначено в пп. 7.1.2 цього Закону, а також у п. 5.1 ╤нструкц╕╖ про порядок в╕дкриття, використання та закриття рахунк╕в у нац╕ональн╕й та ╕ноземн╕й валютах, затверджено╖ постановою Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни в╕д 12.10.2003 р. № 492, саме на поточних рахунках, котр╕ банки в╕дкривають кл╕╓нтам на догов╕рн╕й основ╕, зд╕йсню╓ться збер╕гання кошт╕в, а також ус╕ види розрахунково-касових операц╕й. Водночас вкладн╕ (депозитн╕) рахунки призначен╕ для збер╕гання грошей, як╕ кл╕╓нти передають банку в управл╕ння, на встановлений строк ╕ п╕д процент. А кореспондентськ╕ рахунки — це рахунки, як╕ в╕дкрива╓ один банк ╕ншому банку для зд╕йснення м╕жбанк╕вських переказ╕в.
   
   Що ж таке розпод╕льч╕ рахунки? Про це д╕зна╓мося з п. 2 постанови Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни в╕д 14.11.2013 р. № 453. Тут зазначено: уповноважен╕ банки зобов’язан╕ попередньо зараховувати надходження в ╕ноземн╕й валют╕, на як╕ поширю╓ться вимога щодо обов’язкового продажу, на окремий анал╕тичний рахунок балансового рахунку 2603 «Розпод╕льч╕ рахунки суб’╓кт╕в господарювання» — розпод╕льч╕ рахунки. Така ж ╕нформац╕я м╕ститься й в ╤нструкц╕╖ про застосування Плану рахунк╕в бухгалтерського обл╕ку банк╕в Укра╖ни, затверджен╕й постановою Правл╕ння Нац╕онального банку Укра╖ни в╕д 17.06.2004 р. № 280. Тут сказано: рахунок 2603 призначений для обл╕ку кошт╕в, як╕ п╕длягають розпод╕лу або додатковому попередньому контролю, у тому числ╕ сум кошт╕в в ╕ноземн╕й валют╕, що п╕длягають обов’язковому продажу.
   
   Тобто розпод╕льчий рахунок не ╓ рахунком п╕дпри╓мства. Це лише субрахунок у банк╕вському план╕ рахунк╕в, за допомогою якого банки зд╕йснюють функц╕ю з попереднього контролю надходжень компан╕й. ╤ лише коли кошти будуть зарахован╕ на поточний рахунок, п╕дпри╓мства можуть розпоряджатися, а також визнавати так╕ кошти активами. Тож саме через це ми вважа╓мо, що з метою нарахування ПДВ на передоплату послуг, отриману в╕д нерезидента, датою зарахування кошт╕в в╕д замовника на банк╕вський рахунок сл╕д вважати дату надходження кошт╕в на поточний рахунок. А розпод╕льчий рахунок, на який надходить валютна виручка, не сл╕д прир╕внювати до банк╕вського рахунка платника податк╕в, про який мовиться в п. 187.1 ПКУ.
   
   До реч╕, тако╖ ж позиц╕╖ дотримувалися й податков╕ органи в:
   
   • п╕дкатегор╕╖ 102.13 Бази знань п╕д час визначення доходу з метою податку на прибуток. Вони вважають, дох╕д у частин╕ передоплати сл╕д обчислювати «за курсом ╕ноземно╖ валюти на дату зарахування кошт╕в в╕д покупця (замовника) на поточний рахунок, оск╕льки розрахунково-касов╕ операц╕╖ зд╕йснюються за поточними рахунками, а розпод╕льч╕ рахунки використовуються банк╕вськими установами п╕д час перерахування певних доход╕в в ╕ноземн╕й валют╕ на поточних рахунках кл╕╓нт╕в як транзитн╕»;
   
   • п╕дкатегор╕╖ 114.02 Бази знань. Тут контролери визнали, що «датою надходження виручки в ╕ноземн╕й валют╕ ╓ дата надходження кошт╕в на поточний рахунок резидента, який зд╕йснив експортну операц╕ю»;
   
   • узагальнюючому податковому роз’ясненн╕ щодо окремих питань застосування спрощено╖ системи оподаткування, обл╕ку та зв╕тност╕ з╕ сплатою ╓диного податку суб’╓ктами малого п╕дпри╓мництва — юридичними особами, затвердженому наказом ДПАУ в╕д 07.04.2010 р.№ 224: «Оск╕льки розпод╕льч╕ рахунки виконують суто техн╕чну функц╕ю, розрахунок бази обкладення ╓диного податку зд╕йсню╓ться виходячи ╕з суми валютно╖ виручки, зараховано╖ на поточний рахунок суб’╓кта господарювання».
   
   Водночас зауважимо, що деяк╕ компан╕╖ в╕дображають у бухгалтерському обл╕ку обороти за розпод╕льчим рахунком, використовуючи для цього зазвичай субрахунок 314 «╤нш╕ рахунки в банку в ╕ноземн╕й валют╕».
   
   Використання такого рахунка не ╓ обов’язковим, однак, визна╓мо, уносить лог╕ку у в╕дображення операц╕й на рахунках бухгалтерського обл╕ку. Незважаючи на те, використову╓ ваша компан╕я окрем╕ рахунки для в╕дображення оборот╕в за розпод╕льчим рахунком чи н╕, вважа╓мо, що податков╕ зобов’язання з ПДВ повинн╕ бути розрахован╕ виходячи з курсу ╕ноземно╖ валюти, що д╕яв на дату зарахування кошт╕в на поточний рахунок п╕дпри╓мства.
   
   Дал╕ покажемо на приклад╕ такий розрахунок, а також бухгалтерськ╕ проводки, як╕ складають в обл╕ку. Зверн╕ть увагу: залежно в╕д методу в╕дображення продажу валюти — з використанням розпод╕льчого рахунка або без нього — ми отрима╓мо р╕зний ф╕нансовий результат в╕д продажу валюти. Так, якщо п╕дпри╓мство використову╓ субрахунок 314 для обл╕ку оборот╕в за розпод╕льчим рахунком, то додатково отрима╓ 7398,90 грн витрат (з╕ставте обороти за рахунком 942 ╕ рахунком945). Причина — р╕зниця м╕ж курсом НБУ ╕ноземно╖ валюти станом на 04.03.2014 р. ╕ 05.03.2014 р.
   
   Приклад
   
   04.03.2014 р. п╕дпри╓мству над╕йшов аванс у сум╕ 20000 ╓вро в╕д нерезидента за послуги. Спрямовано на продаж 50% валютно╖ виручки (10000 ╓вро). 05.03.2014 р. зараховано 50% на валютний рахунок (10000 ╓вро) ╕ гривн╕ в╕д продажу 50% виручки на поточний рахунок у нац╕ональн╕й валют╕ (див. таблицю).
   
   Таблиця
   
   
В╕дображення в бухгалтерському обл╕ку авансу за послуги, що над╕йшов в╕д нерезидента

   
Дата Курс НБУ Зм╕ст господарсько╖ операц╕╖ Бухгалтерський обл╕к (без використання субрахунку 314) Бухгалтерський обл╕к (з використанням субрахунку 314) Сума
Дт Кт Дт Кт ╓вро грн
04.03.2014 1375,7536 грн за 100 ╓вро Зараховано експортну виручку в╕д реал╕зац╕╖ послуг нерезиденту на розпод╕льчий рахунок 314 681 20000 275150,72
Спрямовано на продаж 50% валютно╖ виручки (курс продажу валюти — 12,1 грн за 1 ╓вро) 334 314 10000 137575,36
05.03.2014 1338,8141 грн за 100 ╓вро Зараховано 50% виручки у валют╕ на валютний рахунок п╕дпри╓мства 312 681 312 314 10000 133881,41
Зараховано гривн╕ в╕д обов’язкового продажу 50% валютно╖ виручки на поточний рахунок п╕дпри╓мства за вирахуванням ком╕с╕╖ банку (1000 грн) 311 681 311 334 10000 120000
05.03.2014 1338,8141 грн за 100 ╓вро Списано ком╕с╕йн╕ банку п╕д час куп╕вл╕ валюти 334 681 92 334 1000
92 334
В╕дображена в╕д’╓мна р╕зниця м╕ж ц╕ною продажу валюти та ╖╖ балансовою варт╕стю:            
(12,1 - 13,757536) х 10000 = -16575,36 942 334 16575,36
(12,1 - 13,388141) х 10000 = -12881,41 942 681   12881,41
В╕дображено курсов╕ р╕зниц╕ за ╕ноземною валютою, зарахованою на валютний рахунок(13,388141 - 13,757536) х 10000,00 = -3693,95 945 314 3693,95
05.03.2014 1338,8141 грн за 100 ╓вро Нараховано податков╕ зобов’язання за перед­оплатою послуг, як╕ будуть надан╕ нерезиденту 20000 х 13,388141 х 20% = 53552,56 641 643 641 643 53552,56
   
   Олена ЛОР╤Н,
   консультант
   ╕з питань бухгалтерського обл╕ку та оподаткування


Бухгалтер 911

Рада упростила процедуру увольнения директоров компаний

   Верховная Рада Украины приняла Закон "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно защиты прав инвесторов" (№4586).

   Как сообщает пресс-служба аппарата Верховной Рады, законом совершенствуются законодательные акты, регулирующие вопросы прекращения полномочий и увольнения должностных лиц юрлиц и усиливается их материальная ответственность.

   Документом, в частности, предусматривается такое дополнительное основание для расторжения трудового договора по инициативе собственника или уполномоченного им органа с отдельными категориями работников при определенных условиях, как "прекращение полномочий должностных лиц" без указания конкретных причин такого прекращения их полномочий.

   Также установлен минимальный размер выходного пособия при расторжении трудового договора в связи с прекращением полномочий должностного лица в размере средней заработной платы за шесть месяцев.

   Документом также установлено, что должностные лица за вред, причиненный ими хозяйственному обществу, будут отвечать не "в пределах и порядке, предусмотренных законом и учредительными документами общества" (как это предусмотрено в действующей редакции части 4 статьи 89 Хозяйственного кодекса Украины), а только в пределах и порядке, предусмотренных этим законом.

www.ligazakon.ua

Товаровиробники-експортери Ки╖вщини отримають доступ баз даних б╕знес-партнер╕в кра╖н-член╕в ╢С за принципом "╓диного в╕кна"

      Товаровиробники Ки╖вщини, зац╕кавлен╕ в експорт╕ товар╕в до ╢С, матимуть можлив╕сть отримати ╕нформац╕ю про потенц╕йних контрагент╕в через систему доступу до баз даних б╕знес-партнер╕в кра╖н-член╕в ╢С за принципом "╓диного в╕кна". Про це пов╕домив укра╖нських експортер╕в Департамент економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Ки╖всько╖ облдержадм╕н╕страц╕╖.

      При цьому, товаровиробники Ки╖вщини можуть звертатись до ╓диного, на даний час, комерц╕йного ╢вропейського б╕знес ре╓стру (EuropeanBusinessRegister – EBR).

      Ресурс EBR нада╓ користувачам за принципом "╓диного в╕кна" доступ до баз даних комерц╕йних ре╓стр╕в, що дозволя╓ отримати оф╕ц╕йну ╕нформац╕ю стосовно б╕льше н╕ж 20 млн. компан╕й у 13 державах–членах ╢С (Австр╕я, Бельг╕я, Дан╕я, Франц╕я, Н╕меччина, Грец╕я, ╤тал╕я, Латв╕я, Люксембург, Мальта, Н╕дерланди, ╤спан╕я, Швец╕я), а також у Г╕бралтар╕ та Норвег╕╖.

      З ╕нформац╕╓ю про доступн╕ веб-ресурси щодо ╓вропейських контрагент╕в, ╖х юридичного статусу, ф╕нансово╖ над╕йност╕ можна ознайомитися на веб-стор╕нц╕ Департаменту економ╕чного розвитку ╕ торг╕вл╕ Ки╖всько╖ облдержадм╕н╕страц╕╖ в розд╕л╕ «Зовн╕шньоеконом╕чна д╕яльн╕сть», п╕друбрика «Оголошення для суб'╓кт╕в ЗЕД».


Кабинет Министров Украины

Миндоходов не будут разделять, но планируют понизить в статусе

   Как стало известно из источников, близких к Правительству, готовится проект постановления о преобразовании Министерства доходов и сборов в одноименную Службу, подчиненную Министерству финансов.

   Судя по всему, Правительство отказалось от идеи разделения налогового и таможенного ведомств, поскольку их объединение уже доказало свою эффективность.

   В составе Службы планируется создать три подразделения - департамент налоговой службы, департамент таможенной службы и департамент финансового контроля. На последний будут возложены функции налоговой милиции. Смена руководства налогового ведомства не планируется.

   Ну что ж, будем надеяться, что эта идея окажется более плодотворной, нежели прежние инициативы с расформированием Миндоходов. Мы же, со своей стороны, будем оперативно вас информировать о дальнейшем развитии событий.

buh.ligazakon.ua

Анекдот из Интернет

- Ой, Федя, соль рассыпалась.... Это к ссоре!
- Да Ладно, может обойдётся?
- Нет уж, дорогой. Я уже настроилась!!

Афоризм

В принципе Россия и Украина похожи, как две бутылки минералки. Только одна без газа.

Перейти на WWW MD OFFICE http://www.mdoffice.com.ua
E-mail: mdoffice@mdoffice.com.ua
Рассылки Subscribe.Ru
Новости  ВЭД в Украине от
WWW MDOffice


В избранное