тимчасового ввезення на митну територ╕ю Укра╖ни та подальшого вивезення пов╕тряних суден, як╕ ввозяться на митну територ╕ю Укра╖ни укра╖нськими ав╕акомпан╕ями за договорами
оперативного л╕зингу;
тимчасового вивезення товар╕в з митно╖ територ╕╖ Укра╖ни та ╖х подальшого ввезення до зак╕нчення строку тимчасового вивезення;
б) часткове умовне зв╕льнення застосову╓ться в раз╕ тимчасового ввезення товар╕в, перел╕к яких затверджу╓ться Каб╕нетом М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕дпов╕дно до вимог статт╕ 4 додатка
E до Конвенц╕╖ про тимчасове ввезення (кр╕м п╕дакцизних та визначених п╕дпунктом "а" цього п╕дпункту), на митну територ╕ю Укра╖ни з метою виробництва чи виконання роб╕т.
За кожний повний або неповний м╕сяць заявленого строку перебування зазначених товар╕в на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни сплачу╓ться 3 в╕дсотки суми податку, який п╕длягав би сплат╕ в раз╕ випуску товар╕в у в╕льний об╕г в╕дпов╕дно до митного режиму ╕мпорту. Сплачен╕ суми податку включаються
до складу сум податку, що в╕дносяться до податкового кредиту пер╕оду, в якому було сплачено податок.
У такому ж порядку сплачу╓ться податок у раз╕ продовження строку тимчасового ввезення зазначених товар╕в в╕дпов╕дно до Митного кодексу Укра╖ни.
Без сплати податку зд╕йсню╓ться продовження строку тимчасового
ввезення зазначених товар╕в п╕сля зак╕нчення трир╕чного пер╕оду ╖х перебування на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни та сплати податку в попередн╕ пер╕оди такого перебування.
Загальна сума податку, яка п╕дляга╓ сплат╕ в раз╕ часткового зв╕льнення в╕д оподаткування товар╕в, не повинна перевищувати суми, яка п╕длягала б сплат╕, якби товари було випущено у в╕льний об╕г у митному режим╕ ╕мпорту станом на дату, коли на них було поширено д╕ю режиму тимчасового ввезення.
У раз╕ зд╕йснення митного оформлення товар╕в у митному режим╕ тимчасового ввезення товар╕в ╕з застосуванням часткового умовного зв╕льнення нарахування сум ПДВ у граф╕ 47 ВМД зд╕йсню╓ться у двох рядках, а саме:
у першому рядку нарахову╓ться ПДВ, який п╕длягав би сплат╕ у раз╕ випуску товар╕в у в╕льний об╕г в╕дпов╕дно до митного режиму ╕мпорту,
у другому рядку нарахову╓ться ПДВ, що п╕дляга╓ сплат╕ при частковому умовному зв╕льненн╕.
- у колонц╕ "Основа нарахування" вказу╓ться сума ПДВ, нарахована при частковому умовному зв╕льненн╕, яка п╕длягала б сплат╕ у раз╕ випуску товар╕в у в╕льний об╕г в╕дпов╕дно до митного режиму ╕мпорту,
- у колонц╕ "Ставка" вказу╓ться ставка у розм╕р╕ 3% помножена на к╕льк╕сть повних або неповних м╕сяц╕в заявленого строку перебування товар╕в на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни у митному режим╕
тимчасового ввезення,
- у колонц╕ "Сума" вказу╓ться cума ПДВ, що п╕дляга╓ сплат╕ при частковому умовному зв╕льненн╕,
- у колонц╕ "Спос╕б платежу" вказу╓ться код способу розрахунку - "01" в╕дпов╕дно до Класиф╕катора способ╕в розрахунку.
При цьому нада╓мо приклад заповнення графи 47 ВМД:
Вид
Основа нарахування
Ставка
Сума
СП
028
1000
20%
200
28
028
200
18%
36
01
* для прикладу взято 6 м╕сяц╕в заявленого строку перебування товар╕в на митн╕й територ╕╖ Укра╖ни у митному режим╕ тимчасового ввезення й помножено на ставку 3%.
При цьому у розд╕л╕ 1 "Загальн╕ в╕домост╕ про зовн╕шньоеконом╕чну операц╕ю" заяви суб’╓кт господарювання зазнача╓ ╕нформац╕ю про суму ПДВ, яка п╕дляга╓ сплат╕, у раз╕ продовження строку тимчасового ввезення товар╕в, ╕ наявн╕сть таких кошт╕в на депозитному рахунку митного органу.
Три украинских компании получили сертификат на экспорт рапса в ЕС
Украинские экспортеры рапса «Серна» Alfred C. Toepfer International и «Укртехнофос-Плюс» прошли международную сертификацию устойчивости и выбросов углерода и получили подтверждение соответствия.
Сертификация продиктована вступлением в силу с 1 января в Германии постановления о требованиях к устойчивому производству биотоплива, сообщает пресс-служба ассоциации «Украинский клуб аграрного бизнеса» (УКАБ).
Остальным зернотрейдерам, также не следует
оттягивать с получением сертификата.
Самое главное, чтобы краеугольным камнем в процессе расширения экспорта в ЕС не стала сертификация рапса, которую, как надеются в УКАБ, отечественные компании-экспортеры с успехом пройдут.
Украина к 1 января 2011 года экспортировала около 1,3 млн тонн рапса из собранных примерно 1,4 млн тонн.
Правительственный уполномоченный по вопросам дерегуляции хозяйственной деятельности Михаил Бродский, реагируя на жалобы предпринимателей, проверил Киевскую региональную таможню.
"Я прибыл на Киевскую региональную таможню по приглашению предпринимателей. Они обратились ко мне, как к правительственному уполномоченному
по дерегуляции с жалобами, что на таможне есть проблемы с приемом деклараций. Но ни один предприниматель, к сожалению, сегодня не приехал. Они пригласили меня на эту встречу, а сами не пришли. Мы будем общаться, выяснять этот вопрос", - подчеркнул М.Бродский, которого цитирует корреспондент Л╤ГАБ╕знес╤нформ.
Однако, по словам М.Бродского, это не помешало ему провести совещание с руководством
Киевской региональной таможни, на котором обсуждались проблемные вопросы, связанные с работой таможенных органов.
Уполномоченный по дерегуляции считает, что нельзя обвинять во всех проблемах таможню. По его словам, с таможнями работают еще пять государственных органов: экологи, санэпидстанция, стандартизация, карантин растений и ветеринарная служба. "Все они выдают разрешительные документы на оформление товаров… Когда они не оформляют своевременно документы, остается впечатление, что
виновата таможня. Будем смотреть, какие документы не нужны. Некоторые документы отменим. Буду инициировать внесение изменений в нормативную базу и надеюсь, что в течение месяца они будут внесены", - отметил М.Бродский.
Державна митна служба Укра╖ни щодо особливостей нарахування штрафних санкц╕й, визначених Податковим кодексом
Укра╖ни (дал╕ – Кодекс), пов╕домля╓ наступне.
1. Щодо нарахування штрафних санкц╕й за несво╓часне подання платником податк╕в митно╖ декларац╕╖ в установлен╕ строки
В╕дпов╕дно до пункту 46.1 статт╕ 46 Кодексу митн╕ декларац╕╖ прир╕внюються до податкових декларац╕й для ц╕лей нарахування та/або сплати податкових зобов'язань.
Таким чином, у випадку якщо платник податк╕в пода╓ митному органу митнудекларац╕ю для ц╕лей нарахування та/або сплати податкових зобов'язань, проте з порушенням установлених законодавством строк╕в, до нього застосову╓ться штраф у розм╕рах, передбачених пунктом 120.1 статт╕ 120 Кодексу.
В╕дпов╕дно до пункту 116.1 статт╕ 116 Кодексу у раз╕ застосування контролюючими органами до
платника податк╕в штрафних (ф╕нансових) санкц╕й (штраф╕в) за порушення закон╕в з питань оподаткування та ╕ншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролююч╕ органи, такому платнику податк╕в надсилаються (вручаються) податков╕ пов╕домлення - р╕шення.
П╕дставою для п╕дготовки такого пов╕домлення ╓ акт про несво╓часне подання митно╖ декларац╕╖, який склада╓ться п╕дрозд╕лом митного оформлення, посадов╕ особи якого зд╕йснюють митний контроль ╕ митне
оформлення товар╕в ╕з застосуванням митно╖ декларац╕╖.
Податкове пов╕домлення про нарахування штрафних санкц╕й за несво╓часне подання митно╖ декларац╕╖ склада╓ться на наступний день п╕сля подання митно╖ декларац╕╖, за якою було зд╕йснено нарахування та/або сплату податк╕в, збор╕в (обов’язкових платеж╕в), у раз╕ порушення платником податку встановленого законом строку для подання митно╖ декларац╕╖ (за винятком, коли строки декларування продовжено у порядку, передбаченому
постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 26.03.03 № 377, або у зв’язку з необх╕дн╕стю отримання дозволу митного органу на пом╕щення товар╕в у певний митний режим).
П╕дрозд╕л митного оформлення митного органу, яким встановлено порушення платником податк╕в строк╕в подання митно╖ декларац╕╖, переда╓ засобами оперативного зв’язку в╕дпов╕дну ╕нформац╕ю до в╕дд╕лу митного органу, до компетенц╕╖ якого належить складання податкових пов╕домлень.
2. Щодо нарахування штрафних санкц╕й у раз╕ неподання платником податк╕в митно╖ декларац╕╖ в установлен╕ строки та самост╕йного визначення митним органом сум податкових зобов’язань
Зг╕дно з пунктом 54.3.1 пункту 54.3 статт╕ 54 Кодексу митний орган зобов’язаний самост╕йно визначити суму грошових зобов’язань у раз╕ якщо платник податк╕в не пода╓ в установлен╕ строки митну
декларац╕ю.
При цьому, строк подання митно╖ декларац╕╖ (декларування товар╕в) митному органу встановлений Митним кодексом Укра╖ни та окремими нормативно-правовими актами Укра╖ни.
В╕дпов╕дно до пункту 123.1 статт╕ 123 Кодексуу раз╕ якщо митний орган самост╕йно визнача╓ суми податкового зобов’язання на п╕дставах, визначених п╕дпунктом 54.3.1, пункту
54.3 статт╕ 54 цього Кодексу, зазначене тягне за собою накладення на платника податк╕в штрафу в розм╕р╕ 25% суми нарахованого податкового зобов’язання; при повторному протягом 1095 дн╕в визначенн╕ контролюючим органом суми податкового зобов’язання - 50 %; при визначенн╕ контролюючим органом суми податкового зобов’язання протягом 1095 дн╕в втрет╓ та б╕льше – 75 %.
При цьому п╕дставою для самост╕йного визначення митним органом суми податкового зобов’язання ╓ акт перев╕рки.
Таким чином, у раз╕ якщо платник податк╕в не подав митному органу митну декларац╕ю до дати складання митним органом податкового пов╕домлення, оформленого за результатами проведено╖ перев╕рки, до нього застосову╓ться штраф за неподання тако╖ декларац╕╖ в╕дпов╕дно до пункту 123.1 статт╕ 123 Кодексу.
У раз╕ подання платником податк╕в митно╖ декларац╕╖ до дати складання податкового пов╕домлення, до
нього застосову╓ться штраф за несво╓часне подання митно╖ декларац╕╖ в╕дпов╕дно до пункту 120.1 статт╕ 120 Кодексу.
Також сл╕д зазначити, що в╕дпов╕дно до пункту 116.2 статт╕ 116 Кодексу за одне податкове правопорушення контролюючий орган може застосувати т╕льки один вид штрафно╖ (ф╕нансово╖) санкц╕╖ (штрафу), передбачено╖ цим Кодексом та ╕ншими законами Укра╖ни.
Притягнення платника податк╕в до ф╕нансово╖ в╕дпов╕дальност╕ за податков╕ правопорушення не виключа╓ притягнення належного суб’╓кта до адм╕н╕стративно╖ в╕дпов╕дальност╕ за порушення митних правил.
В╕дпов╕дно до пункту 126.1 статт╕ 126 Кодексу у раз╕ якщо платник
податк╕в не сплачу╓ суми самост╕йно визначеного грошового зобов'язання протягом строк╕в, визначених цим Кодексом, такий платник податк╕в притягу╓ться до в╕дпов╕дальност╕ у вигляд╕ штрафу у таких розм╕рах:
- при затримц╕ до 30 календарних дн╕в включно, наступних за останн╕м днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розм╕р╕ 10 в╕дсотк╕в погашено╖ суми податкового боргу;
- при затримц╕ б╕льше 30 календарних
дн╕в, наступних за останн╕м днем строку сплати суми грошового зобов’язання, - у розм╕р╕ 20 в╕дсотк╕в погашено╖ суми податкового боргу.
В╕дпов╕дно до п╕дпункту 14.1.175 пункту 14.1 статт╕ 14 Кодексуподатковий борг - сума грошового зобов’язання (з урахуванням штрафних санкц╕й за ╖х наявност╕), самост╕йно узгодженого платником податк╕в або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом
строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов’язання.
Таким чином, оск╕льки у згадан╕й норм╕ йде мова про суми самост╕йно визначеного платником податк╕в грошового зобов’язання, то п╕дстави для застосування норм пункту 126.1 статт╕ 126 Кодексу у раз╕ порушення платником податк╕в граничних терм╕н╕в сплати податкових зобов’язань, визначених митним органом у податкових пов╕домленнях,
в╕дсутн╕.
В╕дпов╕дно до пункту 7 п╕дрозд╕лу 10 Розд╕лу ХХ "Перех╕дн╕ положення" Кодексуштрафн╕ санкц╕╖ за порушення податкового законодавства за пер╕од з 01.01.11 по 30.06.11 застосовуються у розм╕р╕ не б╕льше 1 гривн╕ за кожне
порушення.
Таким чином, штрафн╕ санкц╕╖ у розм╕р╕ не б╕льше 1 гривн╕ за кожне порушення застосовуються якщо порушення податкового законодавства виникли за митними декларац╕ями, поданими митному органу у пер╕од з 01.01.11 по 30.06.11.
При цьому, Кодексом не передбачено зменшення розм╕ру штрафних санкц╕й за порушення податкового законодавства до набрання чинност╕ Кодексом.
Щодо самост╕йно╖доплатиплатниками податк╕в податкових зобов’язань п╕сля завершення митного оформлення зазнача╓мо наступне.
Зг╕дно з пунктом 50.1 статт╕ 50 Кодексу у раз╕ якщо у майбутн╕х податкових пер╕одах (з урахуванням строк╕в давност╕, визначених статтею 102 цього Кодексу) платник податк╕в самост╕йно виявля╓ помилки, що м╕стяться у ран╕ше подан╕й ним податков╕й декларац╕╖ (кр╕м
митно╖ декларац╕╖ або обмежень, визначених ц╕╓ю статтею), в╕н зобов’язаний над╕слати уточнюючий розрахунок до тако╖ податково╖ декларац╕╖ за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.
Таким чином, в Кодекс╕ в╕дсутн╕ норми, як╕ встановлюють можлив╕сть самост╕йно╖ доплати платниками податк╕в податкових зобов’язань за митними декларац╕ями п╕сля зак╕нчення митного оформлення товар╕в.
Зважаючи
на викладене, у раз╕ звернення платника податк╕в до митного органу щодо доплати податкових зобов’язань п╕сля завершення митного оформлення, митний орган ма╓ вжити заход╕в, передбачених Кодексом, щодо самост╕йного визначення податкових зобов’язань.
Перший заступник Голови Служби
О.М.Дороховський
Россия: Таможенный союз лучше, чем ЗСТ
Вступление в Таможенный Союз и Единое экономическое пространство (ЕЭП) Украине выгоднее, чем зона свободной торговли с Европейским Союзом.
Об этом заявил первый вице-премьер-министр России, сопредседатель экономического совета СНГ Игорь Шувалов, выступая на международном экономическом форуме государств-участников СНГ "20 лет вместе: опыт сотрудничества и перспективы".
"Мы можем в рамках нашего тройственного союза (РФ, Беларусь, Казахстан) Украине
дать намного больше, чем возможная зона свободной торговли с Евросоюзом. Мы не уговорами занимаемся, а показываем все это на практике", - сказал И.ШУВАЛОВ.
Он отметил, что эта работа будет продолжена.
И.ШУВАЛОВ призвал другие государства СНГ "серьезно" отнестись к формируемому Евразийскому союзу.
Он отметил, что Украина с прошлого года стала активнее работать в структурах СНГ.
И.ШУВАЛОВ сообщил, что Россия настаивала
на определенных изъятиях с Украиной при создании зоны свободной торговли в рамках СНГ потому, что возникают некоторые сложности с софункционированием ее с Таможенным союзом и ЕЭП.
Как сообщал УНИАН, 2 марта т.г. в Брюсселе вице-премьер-министр Украины Андрей Клюев провел переговоры по вопросу подготовки Соглашения об ассоциации между Украиной и Евросоюзом, включая создание зоны свободной торговли.
Польские
эксперты считают, что участие вице-премьер-министра – министра экономического развития и торговли Украины Андрея КЛЮЕВА в переговорах о создании зоны свободной торговли (ЗСТ) с Евросоюзом повышает шансы подписания соглашения в текущем году.
3 марта первый вице-премьер-министр России Игорь Шувалов заявил, что Россия предлагает Украине совместно устанавливать зону свободной торговли с Европейским Союзом после присоединения к Таможенному союзу и установления единого экономического пространства
в рамках России, Беларуси, Казахстана и Украины.
15 марта на пресс-конференции в Минске премьер-министр России Владимир Путин сказал, что создание зоны свободной торговли с Европейским Союзом может негативно отразиться на экономических отношениях Украины с Россией, Беларусью и Казахстаном.
По его словам, Россия будет вынуждена выстраивать границу для украинских товаров, если Украина и ЕС создадут зону свободной торговли.
В.Путин уверен,
что вести переговоры с Евросоюзом в формате Единого экономического пространства либо Таможенного союза – "это совсем другое дело".
В то же время, он отметил, что присоединение к каким-либо интеграционным объединениям является суверенным правом Украины.
Вчера, 17 марта, в ходе встречи с председателем Группы прогрессивного альянса социалистов и демократов Европейского парламента Мартином ШУЛЬЦЕМ премьер-министр Украины Николай АЗАРОВ заявил, что Украина продолжает
настойчиво вести переговоры с Европейским Союзом о создании зоны свободной торговли в рамках договора об ассоциации.
Н.Азаров подчеркнул, что в этом направлении планы Украины остаются неизменными.
Украина и ЕС начали переговоры о соглашении об ассоциации в 2007 году. В начале 2008 года, после вступления Украины во Всемирную торговую организацию, стороны начали переговоры о соглашении о зоне свободной торговле, которое должно стать составной частью соглашения
об ассоциации.
С 1 января 2010 в рамках Евразийского экономического содружества действует Таможенный союз России, Беларуси и Казахстана.
6 июля 2010 вступил в силу Таможенный кодекс Таможенного союза.
1 июля 2011 года таможенные границы между Россией и Казахстаном, а также между Россией и Беларусью должны полностью исчезнуть.
С 1 января 2012 года страны объединятся в едином экономическом пространстве, на котором
будут применяться единые принципы работы бизнеса. Кроме того, лидеры стран планируют создать единое валютное пространство на территории Таможенного союза.
Шановн╕ доброд╕╖, для б╕льш ефективного використання Вашого робочого часу пропону╓мо Вам профес╕йно осво╖ти програмний комплекс “MD OFFICE”.
Трен╕нг-лаборатор╕я НВО “Поверхность” запрошу╓ Вас взяти участь у спец╕альн╕й осв╕тн╕й програм╕ для нових користувач╕в. П╕д час ╕нтенсивних практичних занять Ви познайомитеся з ус╕ма можливостями системи й набудете навички роботи, необх╕дн╕ для профес╕йного росту й роботи з новими правилами.
Ми пропону╓мо Вам:
проведення занять сертиф╕кованими ╕нструкторами ╕ фах╕вцями НВО “Поверхность”;
використання ориг╕нальних методик навчання;
╕ндив╕дуальний п╕дх╕д до кожного слухача;
високий р╕вень техн╕чного оснащення навчальних клас╕в;
забезпечення слухач╕в навчальними матер╕алами;
видача сертиф╕кат╕в про проходження навчання;
заняття в групах в╕д 6 до 12 чолов╕к;
процес навчання побудований на р╕шенн╕ реальних задач;
Навчальна програма склада╓ться з практичних занять, що враховують побажання й р╕вень п╕дготовки слухач╕в:
MD STANDART
– п╕дготовка фах╕вц╕в з декларування вантаж╕в (декларант, митний брокер) до роботи з програмами MD Info +MD Explorer + MD Declaration.
Програма курсу включа╓ в себе: Роботу з УКТЗЕД; пошук нормативних документ╕в; розрахунок платеж╕в; ведення склад╕в СТЗ та МЛС; створення декларац╕й;
ведення товарно╖ номенклатури користувача; ╕мпорт даних з Excel файл╕в; створення зв╕т╕в по ГТД ╕ т.д.
Особливу увагу буде прид╕лено робот╕ з електронним ╕нвойсом
Тривал╕сть курсу MD STANDART 20 годин, варт╕сть 850 грн
Запрошу╓мо Вас
у групу за курсом MD STANDART (20 академ╕чних годин, протягом 5 робочих дн╕в по 4 академ╕чн╕ години). Заняття проводяться у веч╕рн╕й час в центр╕ м╕ста.
Кожен слухач ма╓ можлив╕сть прослухати весь курс у ц╕лому або вибрати модул╕ за сво╖м розсудом.
Ми спод╕ва╓мося, що трен╕нг буде сприяти профес╕йному росту фах╕вц╕в Вашого п╕дпри╓мства.
Для контакт╕в: тел/факс: (044) 236-96-21, 236-96-31, 236-96-39
Переговори Укра╖ни та ╢вропейського Союзу щодо умов створення зони вiльно╖ торгiвлi можуть бути серйозною загрозою для кра╖н Митного союзу.
Про це заявив перший вiце-прем'╓р РФ Iгор Шувалов на форумi лiдерiв бiзнесу кра╖н СНД у п'ятницю, пов╕домля╓ агентство "Интерфакс".
"Тi умови, якi зараз обговорюються мiж Укра╖ною та ╢С про зону вiльно╖ торгiвлi, можуть бути досить серйозною загрозою для кра╖н Митного союзу", - зазначив Шувалов.
За
його словами, iсну╓ ризик отримання на ринку кра╖н Митного союзу тих товарiв, проти яких вiн поставив бар'╓ри.
Шувалов нагадав, що чинний у Митному союзi ╓диний митний тариф майже удвiчi вищий за тариф, про який Укра╖на домовилася при вступi до СОТ.
"Ми перекону╓мо Укра╖ну в тому, що ╓диний економiчний простiр дасть
╖й набагато бiльше, нiж кра╖на ма╓ вiд зони вiльно╖ торгiвлi з ╢С", - зазначив вiн.
На Одесщине за взятку таможеннику поплатился молдавский мажор
Вчера задержали водителя "Лексуса", попытавшегося откупиться за просроченные документы 20-долларовой купюрой
Не повезло 22-летнему жителю Тирасполя, попавшему в руки честного украинского таможенника. По словам начальника отдела по вопросам связей с общественностью Госпогранслужбы Олега Бойко, водителя "Лексуса" остановили на пункте пропуска "Кучурган". Молдаванин знал, что у него проблемы с документами, и их он попытался уладить с помощью денег.
В
свой паспорт он вложил ксерокс загранпаспорта, миграционную карточку и 20$. От взятки наш правоохранитель отказался, и доложил о ситуации своему начальству. За попытку незаконного пресечения границы мажор был задержан, сейчас пограничники готовят документы в прокуратуру на возбуждение уголовного дела по статье 369 "Дача взятки". По этой статье предусмотрен штраф от двухсот до пятисот необлагаемых налогом минимумов или лишение свободы на срок от двух до пяти лет.
Впрочем, остается только
удивляться, что в одной из самых коррумпированных систем страны остаются честные таможенники. Обычно взяткой в 20$, причем за рулем комфортабельного «Лексуса» можно разве что насмешить.
На самом деле, с точки зрения гражданина Республики Молдова, данная ситуация не выглядит настолько провальной: он имеет полное право сказать в свое оправдание, что 20-долларовая купюра просто затерялась в документах. Тогда ему придется заплатить штраф только за просроченные документы, а значит, и сэкономить.
ГНАУ разъяснила некоторые аспекты налогообложения доходов нерезидентов в Украине
В письме ГНАУ от 7 февраля 2011 года № 2544/6/17-0715 речь идет о налогообложении доходов нерезидента с источником происхождения в Украине.
ГНАУ отмечает, что с начала 2011 года согласно подпункту 170.10.1 пункта 170.10 ст. 170 раздела IV НК доходы, имеющие происхождение из Украины, начисляемые в пользу нерезидента, подлежат налогообложению
по ставкам, установленным для резидентов.
В соответствии с пунктом 167.1 ст. 167 раздела IV Налогового кодекса установлены дифференцированные ставки:
- по общему правилу ставка равна 15 % доходов в форме зарплаты, поощрительных и компенсационных выплат;
- если же такой доход в 10 и более раз превышает минимальную зарплату, установленную на начало года, то применяется повышенная ставка - 17 %.
При этом резидент,
выплачивающий доходы нерезиденту, является его налоговым агентом.
ГНАУ обращает внимание, что при заключении договоров с нерезидентом, которыми предусматривается получение им указанных доходов, резидент обязан указать размер ставки в таком договоре (с учетом вышеприведенного правила о применении ставок).
Одновременно ГНАУ обращает внимание, на то что НК в принципе не предусматривает подтверждение нерезидентом статуса резидента в налоговых органах.
Следует
отметить, что и раньше, до вступления НК в силу, нерезиденты были плательщиками налога с доходов физлиц согласно одноименному Закону. На основании этого Закона они также уплачивали налог с доходов, имеющих источник происхождения в Украине, по ставкам, установленным для резидентов. То есть, по сути, в этом вопросе ситуация принципиально не изменилась, а ГНАУ в данном случае просто указала на нормативные аспекты такого налогообложения согласно новому налоговому законодательству.
розробити протягом чотирьох м╕сяц╕в та затвердити ╓диний порядок функц╕онування у вантажних митних комплексах, автопортах, автотерм╕налах системи електронного обл╕ку товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, системи в╕деоспостереження, пропускно╖ системи та доступу до зазначених систем посадових ос╕б митних орган╕в, а також привести Порядок в╕дкриття вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала у в╕дпов╕дн╕сть з ц╕╓ю постановою;
зд╕йснити протягом шести м╕сяц╕в заходи щодо приведення ╕нфраструктури та порядку роботи вантажних митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в у в╕дпов╕дн╕сть з ц╕╓ю постановою.
4. Ця постанова набира╓ чинност╕ з дня опубл╕кування.
Прем'╓р-м╕н╕стр Укра╖ни
Ю. ТИМОШЕНКО
╤нд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Каб╕нету М╕н╕стр╕в Укра╖ни в╕д 17 лютого 2010 р. N 132
ВИМОГИ, яким повинен в╕дпов╕дати вантажний митний комплекс, автопорт, автотерм╕нал
Орган╕зац╕йн╕ вимоги
1. Власник вантажного митного комплексу,
автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття та протягом його функц╕онування:
1) нада╓ на безоплатн╕й основ╕ прим╕щення для роботи посадових ос╕б митного органу та ╕нших державних контролюючих орган╕в за принципом "╓диного оф╕су" ╕ прим╕щення для складу митного органу;
2) забезпечу╓ розм╕щення п╕дпри╓мств, що провадять декларування товар╕в ╕ транспортних засоб╕в (митних брокер╕в), та ╕нших п╕дпри╓мств, що забезпечують
функц╕онування вантажних митних комплекс╕в, автопорт╕в, автотерм╕нал╕в;
3) забезпечу╓ функц╕онування складу тимчасового збер╕гання в╕дкритого типу;
4) забезпечу╓ функц╕онування митного л╕ценз╕йного складу в╕дкритого типу.
Техн╕чн╕ вимоги
2. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала на момент в╕дкриття та протягом його
функц╕онування забезпечу╓:
1) наявн╕сть ╕ функц╕онування системи електронного обл╕ку перепусток для транспортних засоб╕в, що перем╕щуються територ╕╓ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, та безперешкодний доступ до ц╕╓╖ системи посадових ос╕б митних орган╕в;
2) наявн╕сть ╕ функц╕онування контрольно-пропускно╖ системи на в'╖зд╕ та ви╖зд╕ з вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, до яко╖ входять
шлагбауми, засоби автоматичного зчитування ре╓страц╕йних номерних знак╕в транспортних засоб╕в та електронн╕ ваги з функц╕╓ю автоматичного внесення ╕нформац╕╖ про ре╓страц╕йний номер транспортного засобу та його загальну вагу до системи електронного обл╕ку;
3) наявн╕сть ╕ функц╕онування контрольно-пропускно╖ системи з метою унеможливлення несанкц╕онованого доступу сторонн╕х ос╕б на територ╕ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала;
4) наявн╕сть ╕ функц╕онування системи в╕деоспостереження за вс╕╓ю територ╕╓ю вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала, в'╖здом ╕ ви╖здом з нього, ф╕ксування такого в╕дображення для ведення в╕дпов╕дного арх╕ву та з метою унеможливлення несанкц╕онованого вилучення з територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала товар╕в ╕ транспортних засоб╕в, що перебувають п╕д митним контролем;
5) наявн╕сть канал╕в ╕ засоб╕в зв'язку для роботи посадових
ос╕б митного органу та ╕нших державних контролюючих орган╕в;
7) безперешкодний доступ посадових ос╕б митного органу до системи в╕деоспостереження;
8) проведення вантажно-розвантажувальних операц╕й на територ╕╖ вантажного митного комплексу, автопорту,
автотерм╕нала.
Технолог╕чн╕ вимоги
3. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала забезпечу╓ необх╕дн╕ умови для зд╕йснення вс╕х форм контролю та проведення митного оформлення.
Вимоги до надання послуг
4. Власник вантажного митного комплексу, автопорту, автотерм╕нала забезпечу╓ безоплатний в'╖зд на територ╕ю вантажного митного
комплексу, автопорту, автотерм╕нала та ви╖зд з ц╕╓╖ територ╕╖ транспортних засоб╕в з товарами, що перебувають п╕д митним контролем, та безоплатне ╖х перебування протягом трьох годин на зазначен╕й територ╕╖.
ЕС значительно увеличил объем экспортных лицензий на пшеницу
Согласно официальным данным, в период с 9 по 15 марта т.г. Зерновой комитет Еврокомиссии предоставил лицензии на экспорт 540 тыс. тонн мягкой пшеницы, что почти в 2,2 раза больше показателя прошлой недели (249 тыс. тонн).
Отметим, что с начала 2010/11 МГ (июль-июнь) объем лицензий на экспорт мягкой пшеницы из Евросоюза составил 14,6 млн. тонн, увеличившись на 15% по сравнению с показателем прошлого года (12,7 млн. тонн).
Что касается общего
количества поставок зерновых, то за последние 36 недель показатель увеличился на 830 тыс. тонн – до 21,2 млн. тонн против 15,9 млн. тонн годом ранее.
По информации операторов рынка, Сербия ввела запрет на экспорт пшеницы из страны на ближайшие 3 месяца. Указанное решение властей было принято ввиду снижения запасов зерновой на внутреннем рынке и призвано стабилизировать конъюнктуру цен на продовольствие в стране.
Отметим, что с начала 2010/11 МГ Сербия реализовала на мировой рынок около 650 тыс. тонн пшеницы, что значительно превысило планируемый к продаже объем (500 тыс. тонн).
Сельчанин с похмелья забегает в сарай. В темноте ударяется головой о перекладину, наступает в навоз, поскользнувшись, падает в корыто с помоями для поросенка, тут же срывается со стены лопата и бьет его по спине, вставая наступает на грабли и вновь удар в лоб. Вышел на улицу: -...! Это не сарай, а Форт Баярд какой-то!
Афоризм
Переходный возраст у мужчины - молодые уже не дают, а на старых еще не тянет